abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15056428
Het is weer maandag en dat betekent dat er vanavond om 20:00 uur een verse aflevering van FOK! Radio te horen is! Nolius en SunChaser hebben weer veel voor je in petto.

In de uitzending van vanavond hoor je Prupke. Zij geeft zichzelf vaak bloot in het Babes & Hunks forum. Vanavond geeft ze zich ook bloot, op de radio! Daarnaast is TripleM live in de studio. Deze Brabander maakt de meeste reviews op FOK! Hij speelt spellen, luistert cd's en test telefoons. Ook over hem hoor je vanavond alles!

Wil je overigens ook je vijf minuten aan eeuwige roem op de radio? Mail dan ff je naam en usernaam naar radio@fok.nl.

Meer over het forum hoor je van Knut. Hij neemt de afgelopen week op het forum op geheel eigen manier met je door. Daarnaast beleeft Yvonne's Roddelrubriek vanavond hopenlijk eindelijk de première. Twee weken geleden was ze even kwijt, en vorige week was ze ziek. Maar de meest sappige roddels komen nu dan echt voorbij. Natuurlijk hoor je ook weer de column 'Sunchaser gaat offtopic' die, zoals de titel al doet vermoeden, door SunChaser zal worden voorgedragen. Hij geeft zijn visie op de week die geweest is.

Natuurlijk gaan we het ook hebben over de grote onzin-meeting die afgelopen zaterdag in Amsterdam werd gehouden. Onze verslaggever was ter plaatse!

En we draaien veel muziek. En wel de muziek die door jullie zelf is uitgezocht via dit topic op het forum. Maar ook via de mail, radio@fok.nl, kun je plaatjes aanvragen. De aangevraagde plaatjes waarbij een leuke motivatie gegeven is, hebben voorrang.

En dan valt er tot slot ook nog eens wat te winnen. Vanavond gaan we twee dvd's van de film 'Bulletproof Monk' weg geven. Wat en hoe hoor je vanavond! De uitzending duurt tot 22:00 uur.

Hoe kan ik luisteren?
FOK! Radio is te horen op ActiveRadio. Dit station draait nu op proef en begint op 1 januari defintief met uitzenden. Maar speciaal voor FOK! Radio gaan ze op maandagavond vanaf 19:00 uur op volle kracht uitzenden.

Om te luisteren moet je Winamp, Real Player of Windows Media Player hebben. Het beste kun je luisteren via Winamp. Dit kun je gratis downloaden. Heb je al Winamp? Download dan ook de plug-in 'mp3 pro'. Met deze plugin hoor je de uitzendingen in top kwaliteit!

Hieronder vind je de directe luisterlinks:
Winamp
Windows Media Player
Real Player

Lukt het luisteren met Winamp niet meteen? Klik dan op een van deze servers:
Stream 1 (96 kbps, hoge kwaliteit)
Stream 2 (64 kbps, middel kwaliteit)
Stream 3 (24 kbps, lage kwaliteit)
Backup stream
Met dank aan netMastering.nl
Kom je niet op een van deze servers? Dan zitten deze helaas vol. Toch kun je de uitzending nog horen want deze komt achteraf op de Frontpage te staan.

Reageren?
Wil je reageren op de uitzending? Dan kan dat via een speciaal topic op het forum. Je kunt ook radio@fok.nl toevoegen aan je MSN of naar hetzelfde adres een mail sturen.

Veel luisterplezier!

FOK! Radio heeft overigens ook een eigen pagina! Deze kun je hier vinden!

[Dit bericht is gewijzigd door Nolius op 01-12-2003 12:10]

maandag 1 december 2003 @ 12:06:30 #2
38856 Willaaam
De enige echte!
pi_15056644
Heb je eeeeven voor mij
Blijft u vooral vrolijk, ook na het lezen van deze post!
pi_15056655
Ik ga proberen te luisteren, weet nog niet of ik ook daadwerkeijk thuis kan zijn om die tijd helaas.. En ohja, Purpke = Prupke to the best of my knowledge.. en als dat zo is, verander het dan ook even op de FP.
Ook het woord 'cent' spreken wij eerbiedig uit - DD
pi_15056699
quote:
Op maandag 1 december 2003 12:00 schreef Nolius het volgende:
Het is weer maandag en dat betekent dat er vanavond om 20:00 uur een verse aflevering van FOK! Radio te horen is! Nolius en SunChaser hebben weer veel voor je in petto.

In de uitzending van vanavond hoor je Purpke. Zij geeft zichzelf vaak bloot in het Babes & Hunks forum. Vanavond geeft ze zich ook bloot, op de radio! Daarnaast is TripleM live in de studio. Deze Brabander maakt de meeste reviews op FOK! Hij speelt spellen, luistert cd's en test telefoons. Ook over hem hoor je vanavond alles!

Wil je overigens ook je vijf minuten aan eeuwige roem op de radio? Mail dan ff je naam en usernaam naar radio@fok.nl.

Meer over het forum hoor je van Knut. Hij neemt de afgelopen week op het forum op geheel eigen manier met je door. Daarnaast beleeft Yvonne's Roddelrubriek vanavond hopenlijk eindelijk de première. Twee weken geleden was ze even kwijt, en vorige week was ze ziek. Maar de meest sappige roddels komen nu dan echt voorbij. Natuurlijk hoor je ook weer de column 'Sunchaser gaat offtopic' die, zoals de titel al doet vermoeden, door SunChaser zal worden voorgedragen. Hij geeft zijn visie op de week die geweest is.

Natuurlijk gaan we het ook hebben over de grote onzin-meeting die afgelopen zaterdag in Amsterdam werd gehouden. Onze verslaggever was ter plaatse!

En we draaien veel muziek. En wel de muziek die door jullie zelf is uitgezocht via dit topic op het forum. Maar ook via de mail, radio@fok.nl, kun je plaatjes aanvragen. De aangevraagde plaatjes waarbij een leuke motivatie gegeven is, hebben voorrang.

En dan valt er tot slot ook nog eens wat te winnen. Vanavond gaan we twee dvd's van de film 'Bulletproof Monk' weg geven. Wat en hoe hoor je vanavond! De uitzending duurt tot 22:00 uur.

Hoe kan ik luisteren?
FOK! Radio is te horen op ActiveRadio. Dit station draait nu op proef en begint op 1 januari defintief met uitzenden. Maar speciaal voor FOK! Radio gaan ze op maandagavond vanaf 19:00 uur op volle kracht uitzenden.

Om te luisteren moet je Winamp, Real Player of Windows Media Player hebben. Het beste kun je luisteren via Winamp. Dit kun je gratis downloaden. Heb je al Winamp? Download dan ook de plug-in 'mp3 pro'. Met deze plugin hoor je de uitzendingen in top kwaliteit!

Hieronder vind je de directe luisterlinks:
Winamp
Windows Media Player
Real Player

Lukt het luisteren met Winamp niet meteen? Klik dan op een van deze servers:
Stream 1 (96 kbps, hoge kwaliteit)
Stream 2 (64 kbps, middel kwaliteit)
Stream 3 (24 kbps, lage kwaliteit)
Backup stream
Met dank aan netMastering.nl
Kom je niet op een van deze servers? Dan zitten deze helaas vol. Toch kun je de uitzending nog horen want deze komt achteraf op de Frontpage te staan.

Reageren?
Wil je reageren op de uitzending? Dan kan dat via een speciaal topic op het forum. Je kunt ook radio@fok.nl toevoegen aan je MSN of naar hetzelfde adres een mail sturen.

Veel luisterplezier!

FOK! Radio heeft overigens ook een eigen pagina! Deze kun je hier vinden!

Hoe kan je ervoor zorgen dat je vanavond genoemt wordt op FOK!radio?
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
  maandag 1 december 2003 @ 12:09:15 #5
38856 Willaaam
De enige echte!
pi_15056717
quote:
Op maandag 1 december 2003 12:08 schreef piertje2 het volgende:

[..]

Heb je eeeeven voor mij
pi_15056747
quote:
Op maandag 1 december 2003 12:09 schreef Willaaam het volgende:

[..]

Heb je eeeeven voor mij

]??
pi_15056755
quote:
Op maandag 1 december 2003 12:06 schreef Rieuwert het volgende:
Ik ga proberen te luisteren, weet nog niet of ik ook daadwerkeijk thuis kan zijn om die tijd helaas.. En ohja, Purpke = Prupke to the best of my knowledge.. en als dat zo is, verander het dan ook even op de FP.
Klopt inderdaad! Ik heb het aangepast!!
  maandag 1 december 2003 @ 12:12:06 #8
38856 Willaaam
De enige echte!
pi_15056788
quote:
Op maandag 1 december 2003 12:10 schreef piertje2 het volgende:

[..]

]??

Tijd om jou te noemen, grapje, snapje?
  maandag 1 december 2003 @ 12:12:24 #9
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_15056797
Tof!

Fok! radio 0wnz

When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_15056894
quote:
Op maandag 1 december 2003 12:08 schreef piertje2 het volgende:

[..]

Flink zeuren in de daarvoor bestemde SlowChat topics
pi_15056951
quote:
Op maandag 1 december 2003 12:16 schreef Nolius het volgende:

[..]

Flink zeuren in de daarvoor bestemde SlowChat topics

ok dan doe ik dat vanavond wel even
pi_15057495
* AirRaid is vanavond weer van de partij
pi_15057552
Jaaaa, lekker Nolius luisteren
  maandag 1 december 2003 @ 12:51:35 #14
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_15057589
quote:
Op maandag 1 december 2003 12:49 schreef ChrisJX het volgende:
Jaaaa, lekker Nolius luisteren
je kan ook hele andere dingen met Nolius doen

mandenvlechten bijvoorbeeld

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  maandag 1 december 2003 @ 13:27:40 #15
15619 KixAss456