Het laatste nieuws...
quote:
'Maja vermoord door 18-jarige neef'NIJMEGEN - De 18-jarige Goran M., de neef van Maja Bradaric uit Nijmegen, is verantwoordelijk voor de moord op de 16-jarige scholiere. Goran zou de moord hebben gepleegd omdat Maja te 'westers' zou zijn en de moslimcultuur 'aan haar laars lapte' wat betreft het hebben van vriendjes. Dit schrijft De Telegraaf maandag op basis van 'goed ingevoerde bronnen rond het onderzoek'.
Maja zou volgens Goran de familiekring 'te schande' hebben gemaakt met haar gedrag. De andere hoofdverdachte, de 18-jarige moslim Ferdi O. van Turkse komaf, heeft volgens de krant bekend dat hij zijn vriend Goran een handje geholpen heeft.
Het lichaam van Maja werd bijna twee weken geleden brandend gevonden in het buitengebied van Bemmel. Aan de hand van een gebitsreconstructie bleek het om het Bosnische meisje te gaan.
http://nu.nl/news.jsp?n=239441&c=13
quote:ach het staat in de Telegraaf, dan staat het over een week gewoon in alle kranten
Op maandag 1 december 2003 10:03 schreef DonStefano het volgende:
Ik houd dus een slag om m'n arm aangezien het De Telegraaf betreft, en die het ook nog eens baseren op 'goed ingevoerde bronnen'. Want face it; naar zo'n soort artikel was de Telegraaf echt duidelijk op zoek....
quote:
Geen familieverband in zaak-Maja Bradaric 01-12-2003
Justitie in Arnhem ontkent dat er sprake is van een familieverband tussen de vermoorde Maja Bradaric en de dader. Justitie reageert hiermee op het bericht in de Telegraaf van vanochtend, waarin staat dat de Nijmeegse scholiere is vermoord door haar 18-jarige neef Goran M.De Telegraaf zegt zich te baseren op bronnen rondom het onderzoeksteam. De 'neef', net als Maja een Bosnische moslim, zou de moord met voorbedachten rade hebben gepleegd. Het Openbaar Ministerie bevestigt noch ontkent de uitspraken van de krant.
Verwesterd
Maja Bradaric zou hebben moeten sterven omdat ze te veel "verwesterd" zou zijn geraakt, en haar moslimcultuur wat betreft vriendjes aan haar laars zou hebben gelapt. Daarmee zou ze haar familie ten schande hebben gemaakt. De bronnen waarop de Telegraaf zich baseert weigeren echter te spreken van eerwraak.De tweede hoofdverdachte in de zaak, Gorans 18-jarige moslimvriend Ferdi O., zou bij de moord geholpen hebben. Maja's ex-vriendje Goran P. (16), tevens een vriend van de overige verdachten, wordt mogelijk vervolgd wegens medeplichtigheid. Justitie beschouwt hem als medeverdachte, omdat hij een belangrijke getuige zou zijn geweest en zijn mond zou hebben dichtgehouden.
Jongensjacht
Enkele weken voor haar dood had Maja zich bij een internetsite aangesloten om in contact te komen met vriendjes. In haar online profiel schreef het meisje onder de nickname xxSweetyxx onder meer dat één van haar grootste hobby's "op jongensjacht gaan" was.Op de keuzemogelijkheid "leven of dood" repliceerde ze: "Leven natuurlijk!" en op de vraag "Wat zullen je laatste woorden zijn voor je sterft" kwam het antwoord: "Ik wil nog niet dood".
Het levenloze lichaam van Maja Bradaric werd twee weken geleden brandend aangetroffen door voorbijgangers in de polder bij Bemmel. Een dag eerder was het meisje als vermist opgegeven.
quote:Ontkennen ze het wel dan?
Op maandag 1 december 2003 10:04 schreef Wolk het volgende:
Het Openbaar Ministerie bevestigt het verhaal niet..
Nee zeker? Dat zou dan kloppen, ze zijn volgens mij heel erg zuinig met info over deze moordzaak
quote:Tsja...je hebt gelijk dat ze nieuws vaak het eerste hebben, maar daarbij willen ze de plank ook nog wel es finaal misslaan
Op maandag 1 december 2003 10:04 schreef MikeyMo het volgende:[..]
ach het staat in de Telegraaf, dan staat het over een week gewoon in alle kranten
quote:
Op maandag 1 december 2003 10:05 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Ontkennen ze het wel dan?
Nee zeker? Dat zou dan kloppen, ze zijn volgens mij heel erg zuinig met info over deze moordzaak
quote:Ik vind het trouwens niet echt vreemd dat het OM terughoudend is. Het gaat hier om een zaak waar verscheidene jeugdigen bij betrokken zijn, mocht 1 of meer van hen onschuldig zijn dan beschadig je ze voor het leven indien ze al gebrandmerkt worden door de media.
Het Openbaar Ministerie ontkent dat er een familierelatie bestaat tussen de 18-jarige dader en Maja Bradaric.bron: Teletekst
ergens vind ik dat er best een voorbeeld gesteld mag worden, en dat ze de strafmaat maar eens lekker naar boven afronden.
Dit lijkt me weer een typisch voorbeeld van de Nederlandse advocatuur.
De grondbeginselen van een advocaat zijn "Zorgen voor een eerlijke rechtzaak" . Advocaten tegenwoordig proberen alleen maar hun "cliënten" uit de gevangenis te houden, ipv te zorgen dat ze eerlijk berecht worden. Zoeken naar elk minuscuul gaatje in de wet waardoor er weer een stel moordenaars/verkrachters/psychopaten vrij rond kan lopen.
ik kots op advocaten.
quote:Alleen levenslang is lang genoeg voor zoiets gruwelijks
Op maandag 1 december 2003 10:11 schreef extreme het volgende:
het klinkt meer als het idee van de advocaat "nee, gooi het maar op de Islam, dan starten we de discussie over het in zijn waarde laten van andere culturen en gebruiken weer eens op, want het is in achterlijke landen zoals India en Pakistan heel gewoon dat dit soort dingen gebeuren, dus we zeggen gewoon dat jullie niet beter wisten"
ergens vind ik dat er best een voorbeeld gesteld mag worden, en dat ze de strafmaat maar eens lekker naar boven afronden.
quote:Ik denk dat als blijkt dat er eerwraak achter zit dat dat eerder zal leiden tot strafverhoging dan tot strafverlaging.
het klinkt meer als het idee van de advocaat "nee, gooi het maar op de Islam, dan starten we de discussie over het in zijn waarde laten van andere culturen en gebruiken weer eens op, want het is in achterlijke landen zoals India en Pakistan heel gewoon dat dit soort dingen gebeuren, dus we zeggen gewoon dat jullie niet beter wisten"
quote:Door het doen van dit soort uitspraken, begeeft de Telegraaf zich op glad ijs. Ik denk niet dat ze dit zomaar plaatsen, zonder ervan overtuigd te zijn.
Op maandag 1 december 2003 10:05 schreef DonStefano het volgende:[..]
Tsja...je hebt gelijk dat ze nieuws vaak het eerste hebben, maar daarbij willen ze de plank ook nog wel es finaal misslaan
Maar goed, niets is logisch aan deze zaak
quote:ja, precies, vind dit tot nu toe de logischte reden, maar kan natuurlijk ook helemaal fout zijn. maar waarom anders.. zo'n onschuldig meisje..
Op maandag 1 december 2003 10:16 schreef milagro het volgende:
Maar goed, niets is logisch aan deze zaak
quote:Is dan al publiekelijk bekend hoe Maja is omgebracht?
Maja Bradaric, die op gruwelijke wijze werd vermoord en daarna in brand werd gestoken, blijkt het slachtoffer te zijn van een wraakactie van een familielid.
quote:Helaas kunnen dat soort mensen heel goed een scheiding aanbrengen tussen het gebruiken van een meisje (natuurlijk wel tot ze gaan trouwen) en het accepteren van vrij gedrag van een vrouwelijk familielid.
Op maandag 1 december 2003 10:16 schreef milagro het volgende:
Ik vind die eerwraak ook niet echt logisch, vanwege Goran's ook zeer westerse vriendin Nina.
Uit de reacties op haar en Nina's cu2 page maak je ook niet echt op, dat Maja zich bewust was van eventuele kritiek op haar gedrag uit haar directe omgeving.
Dat zegt natuurlijk niet persé wat....Maar goed, niets is logisch aan deze zaak
quote:ik hoop natuurlijk dat je gelijk hebt, maar geloofsovertuiging is een hekel punt in Nederland. Als mensen zeggen dat ze dingen 'moeten' doen van hun geloof, dan word dat meestal gelijkgesteld aan een soort van ontoerekeningsvatbaarheid, zo van "hij weet nou eenmaal niet beter" of "In hun cultuur is dat heel normaal, wie zijn wij om dat te veroordelen"
Op maandag 1 december 2003 10:15 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Ik denk dat als blijkt dat er eerwraak achter zit dat dat eerder zal leiden tot strafverhoging dan tot strafverlaging.
persoonlijk: ze mogen de gasten die hier voor verantwoordelijk zijn de rest van hun leven ondersteboven ophangen aan hun ballen..
quote:het is niet dé Moszkowicz....
Op maandag 1 december 2003 10:35 schreef th0r het volgende:
ik vind het wel vreemd dat Goran P. wordt verdedigd door Moskowitc.
quote:misschien niet de bekendste, maar vast even duur
Op maandag 1 december 2003 10:36 schreef -moi- het volgende:[..]
het is niet dé Moszkowicz....
quote:Er zijn er minimaal 3 hoor, dus het is helemaal niet zeker dat het pa M. is.
Op maandag 1 december 2003 10:35 schreef th0r het volgende:
ik vind het wel vreemd dat Goran P. wordt verdedigd door Moskowitc.
quote:dat denk ik niet, las ergens dat deze advocaten ook een paar zaken voor 'weinig' geld moeten doen?
Op maandag 1 december 2003 10:37 schreef th0r het volgende:[..]
misschien niet de bekendste, maar vast even duur
quote:Dat is ook wel weer zo.
Op maandag 1 december 2003 10:29 schreef HiZ het volgende:[..]
Helaas kunnen dat soort mensen heel goed een scheiding aanbrengen tussen het gebruiken van een meisje (natuurlijk wel tot ze gaan trouwen) en het accepteren van vrij gedrag van een vrouwelijk familielid.
quote:Het blijft je verbazen omdat je uitgaat van het goede in de mens... Deze kinderen (want dat zijn het gewoon nog in feite) verschuilen zich achter hun geloof, maar schuiven hem aan de kant wanneer het ze uitkomt... Dat is nog wel waar ik de grootste hekel aan heb bij dat soort personen...
Op maandag 1 december 2003 10:39 schreef milagro het volgende:[..]
Dat is ook wel weer zo.
Heb dat zelf ook ondervonden, maar toch, deze jongelui zijn hier opgegroeid toch, voor het grootste deel (ms zelfs geboren)..blijft me dan toch verbazen
[Dit bericht is gewijzigd door ReSpawn op 01-12-2003 10:41]
quote:Ms toch niet.
Op maandag 1 december 2003 10:37 schreef th0r het volgende:[..]
misschien niet de bekendste, maar vast even duur
quote:Nee, dat mag, en kun je, inderdaad niet.
Op maandag 1 december 2003 10:02 schreef MikeyMo het volgende:
ach, maar je mag natuurlijk niet het geloof nou gaan veroordelen he?
quote:Yep, en daarbij kan een dergelijke zaak ook publicitair interessant zijn voor een advocaat.
Op maandag 1 december 2003 10:38 schreef -moi- het volgende:[..]
dat denk ik niet, las ergens dat deze advocaten ook een paar zaken voor 'weinig' geld moeten doen?
quote:dat is voor de publiciteit..
Op maandag 1 december 2003 10:38 schreef -moi- het volgende:[..]
dat denk ik niet, las ergens dat deze advocaten ook een paar zaken voor 'weinig' geld moeten doen?
quote:Volgens de Telegraaf dan...
Op maandag 1 december 2003 10:40 schreef ReSpawn het volgende:
Deze kinderen (want dat zijn het gewoon nog in feite) verschuilen zich achter hun geloof
quote:Volgens jouw dan...
maar schuiven hem aan de kant wanneer het ze uitkomt...
quote:[offtopic]
Op maandag 1 december 2003 10:46 schreef IPdaily het volgende:[..]
Volgens de Telegraaf dan...
[..]Volgens jouw dan...
[ontopic]
Ik zou zo iemand echt niet kunnen verdedigen en ik begrijp ook niet waarom een M dat wel kan. Heeft zo'n gozer geen geweten? Nou kun je zeggen dat het om het geld gaat, maar het zou toch aan me knagen als ik zo iemand een veel te lichte straf zou bezorgen..
quote:Wat voor een excuus die jongetjes er verder voor aandragen, ik denk eerlijkgezegd dat het maar om een ding ging, gewoon plain old jealousy, jongen/meisje gedoe. Zeker als het ex vriendje erbij betrokken blijkt. En dan kunnen ze zich beroepen op het geloof om er tov de eigen gemeenschap mee weg te komen maar met geloof heeft het natuurlijk weinig te maken.
Op maandag 1 december 2003 10:39 schreef milagro het volgende:[..]
Dat is ook wel weer zo.
Heb dat zelf ook ondervonden, maar toch, deze jongelui zijn hier opgegroeid toch, voor het grootste deel (ms zelfs geboren)..blijft me dan toch verbazen
Ik denk dat de situatie onbedoeld uit de hand is gelopen en dat ze haar in brand hebben gestoken om te proberen te verdoezelen wat er echt is voorgevallen.
[Dit bericht is gewijzigd door Manono op 01-12-2003 11:04]
quote:precies het idee wat ik er bij heb..
Op maandag 1 december 2003 10:57 schreef Manono het volgende:
Wat voor een excuus die jongetjes er verder voor aandragen, ik denk eerlijkgezegd dat het maar om een ding ging, gewoon plain old jealousy, jongen/meisje gedoe. Zeker als het ex vriendje erbij betrokken blijkt. En dan kunnen ze zich beroepen op het geloof om er tov de eigen gemeenschap mee weg te komen maar met geloof heeft het natuurlijk weinig te maken.Ik denk dat de situatie onbedoeld uit de hand is gelopen en dat ze haar in brand hebben gestoken om te proberen te verdoezellen wat er echt is voorgevallen.
quote:Advocaten hebben geen geweten.
Op maandag 1 december 2003 10:55 schreef ReSpawn het volgende:Ik zou zo iemand echt niet kunnen verdedigen en ik begrijp ook niet waarom een M dat wel kan. Heeft zo'n gozer geen geweten? Nou kun je zeggen dat het om het geld gaat, maar het zou toch aan me knagen als ik zo iemand een veel te lichte straf zou bezorgen..
Meer serieus: Het is een goede zaak dat zelfs de grootste en ergste criminelen verdedigd worden door een advocaat. Het houdt het OM ook scherp, ze kunnen zich geen fouten veroorloven, er moet hard aangetoond worden dat iemand schuldig is.
<Wel een beetje offtopic hier, maar misschien best eens een aardige discussie om te voeren.>
quote:Ik zal ook nooit zeggen dat advocaten voor grote criminelen overbodig zijn. Ik studeer rechten, dus ik weet wel beter/ zou beter moeten weten. Ik vind het ook een goede zaak dat iedereen verdedigd moet worden in de rechtzaal, maar wanneer het OM iets over het hoofd ziet en de advocaat weet dat uit te buiten, dan kan een grote crimineel alsnog vrij komen zonder straf. In dat opzicht vind ik persoonlijk dat het Nederlandse rechtssysteem wat aanpassingen nodig heeft.
Op maandag 1 december 2003 11:02 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Advocaten hebben geen geweten.
Meer serieus: Het is een goede zaak dat zelfs de grootste en ergste criminelen verdedigd worden door een advocaat. Het houdt het OM ook scherp, ze kunnen zich geen fouten veroorloven, er moet hard aangetoond worden dat iemand schuldig is.
<Wel een beetje offtopic hier, maar misschien best eens een aardige discussie om te voeren.>
en dan zijn knokploegen handig
quote:Dat was mij theorie ook in het vorige topic
Op maandag 1 december 2003 10:57 schreef Manono het volgende:[..]
Wat voor een excuus die jongetjes er verder voor aandragen, ik denk eerlijkgezegd dat het maar om een ding ging, gewoon plain old jealousy, jongen/meisje gedoe. Zeker als het ex vriendje erbij betrokken blijkt. En dan kunnen ze zich beroepen op het geloof om er tov de eigen gemeenschap mee weg te komen maar met geloof heeft het natuurlijk weinig te maken.
Ik denk dat de situatie onbedoeld uit de hand is gelopen en dat ze haar in brand hebben gestoken om te proberen te verdoezelen wat er echt is voorgevallen.
quote:
Op zondag 30 november 2003 19:18 schreef milagro het volgende:[..]
Precies en dat zij niets wist van het waarom zijn volgens mij vooralsnog enkel haar woorden dan..
Het klinkt allemaal erg vreemd iig.
Als ik mijn fantasie de vrije loop laat, zeg ik dat Goran M eerder al met Maja heeft lopen klooien, dat Maja Nina alles verteld heeft, dat Goran M zich eruit heeft weten te lullen bij Nina en dat Goran, pissig over Maja's verraad vervolgens Nina ,ook pissig over Maja's geklooi met haar vriendje, heeft om heeft weten te lullen om Maja een lesje te leren.. en dat dat vervolgens flink uit de hand gelopen is, al dan niet bedoeld.
Maar ja dat is mijn fantasie..
quote:Toevallig ken ik "Islamitische" Bosniërs:
Op maandag 1 december 2003 10:29 schreef HiZ het volgende:[..]
Helaas kunnen dat soort mensen heel goed een scheiding aanbrengen tussen het gebruiken van een meisje (natuurlijk wel tot ze gaan trouwen) en het accepteren van vrij gedrag van een vrouwelijk familielid.
Het Bosnische-Islamitische stel dat ik ken, wil dan ook niet terug naar Bosnië vanwege de Serviërs, maar vanwege de mede-moslims en de status van de vrouw als voetveeg aldaar.
quote:Zo'n beetje als Gristenen in Nederland dus? Gewoon relaxed. Jammer dat na de oorlog ook daar de extremistische islam voet aan de grond heeft gekregen.
Op maandag 1 december 2003 11:43 schreef Halinalle het volgende:
Toevallig ken ik "Islamitische" Bosniërs:
Veel van geloven alleen als het ze handig uit komt. Met bijv. alcohol etc hebben ze geen enkele moeite.
De mannelijke seksuele moraal is heel dubbelzinnig: ze neuken in het rond, maar ze willen wel met een maagd trouwen.
quote:
Update 11:35Het Openbaar Ministerie ontkent dat er een familierelatie bestaat tussen de 18-jarige Goran M. en Maja Bradaric. De Telegraaf, dat zoals eerder vermeld zich zegt te baseren op bronnen rondom het onderzoeksteam, meldt dat Goran M. de neef is van Maja, en net als haar een Bosnische moslim is.
quote:En jij studeert rechten?
Op maandag 1 december 2003 11:09 schreef ReSpawn het volgende:[..]
Ik zal ook nooit zeggen dat advocaten voor grote criminelen overbodig zijn. Ik studeer rechten, dus ik weet wel beter/ zou beter moeten weten. Ik vind het ook een goede zaak dat iedereen verdedigd moet worden in de rechtzaal, maar wanneer het OM iets over het hoofd ziet en de advocaat weet dat uit te buiten, dan kan een grote crimineel alsnog vrij komen zonder straf. In dat opzicht vind ik persoonlijk dat het Nederlandse rechtssysteem wat aanpassingen nodig heeft.
Het is echter wel zo dat geen enkel rechtssysteem perfect is en er altijd fouten in blijven sluipen die criminelen op straat zetten...en dan zijn knokploegen handig
![]()
quote:Haar meest recente CU2-pagina is vrijwel direct offline gehaald. Helaas heb ik die niet opgeslagen; dan had je die nog ff kunnen lezen.
Op maandag 1 december 2003 12:19 schreef Tiemie het volgende:
In de telegraaf staat dat het niet om eerwraak ging. maar het motief van de hoofdverdachte zou zijn dat maja te "verwesterd" was.
lijkt me toch eerwraak als dat waar is.
ook stonden een paar quotes van haar cu2.
alleen stond er bij dat die cu2 een paar weken oud was, op de cu2 die in een vorig topic hier voorbij kwam stond precies hetzelfde en die cu2 was van 2002.
[Dit bericht is gewijzigd door Roel_Jewel op 01-12-2003 12:23]
quote:Eerwraak zou denk ik in 'opdracht' van de familie moeten zijn en niet een persoonlijke actie van een gestoorde neef en zijn vriendje.
In de telegraaf staat dat het niet om eerwraak ging. maar het motief van de hoofdverdachte zou zijn dat maja te "verwesterd" was.
lijkt me toch eerwraak als dat waar is.
Maar goed, laten we nog maar even afwachten of het werkelijk een neef is. Als dat zo zou zijn dan zou het OM het niet zo stellig ontkennen aangezien ze die ontkenning dan nooit vol zouden kunnen houden lijkt mij. Zoiets komt vroeg of laat toch uit.
quote:Dat is ook op een aantal manieren uit te leggen.
Op maandag 1 december 2003 12:22 schreef -moi- het volgende:
[afbeelding]
Bovendien wordt in dat stukje gesproken over 'de dader'. Zijn er niet tee mensen die inmiddels hebben bekend?
quote:Waar kan je niet tegen:
Op maandag 1 december 2003 12:21 schreef Roel_Jewel het volgende:http://www.cu2.nl/Sweety29mei -
Het beste gevoel ter wereld:
VeRLiEfD zIjN.......
Het slechtste gevoel ter wereld:
AlS eEn DiErBaRe OvErLiJdt.....
Waar ben je bang voor:
DooD gAAn.....
quote:idd beetje raar stukje. Er staat dat de neef van Maja niet de dader is, maar de jongen die 'gezien' wordt als haar neef heeft wel bekend.
Op maandag 1 december 2003 12:26 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
Dat is ook op een aantal manieren uit te leggen.
Bovendien wordt in dat stukje gesproken over 'de dader'. Zijn er niet tee mensen die inmiddels hebben bekend?
En ontkent het OM nou echt dat het haar neef is, of bevestigt zij dit gewoon niet?!
neef (eventueel met vriendje) wilde lekker over haar heen, zij weigert, neef flipt en slaat haar de hersens in... en probeert van haar af te komen door het lichaam in brand te steken. Dat gaat niet zo snel als verwacht en ze wordt gevonden.
Moszkowicz komt op de zaak en adviseert die jongen: zeg dat het een religieuze moord was... dan kom je er beter vanaf...
dus..
quote:klinkt logisch, maar denk niet dat Goran M zijn vriendin Nina Maja naar buiten laat lokken om dat met haar te gaan doen. Eerwraak lijkt me dan toch logischer.
Op maandag 1 december 2003 12:38 schreef MOONboy het volgende:
wij hebben het er even over gehad en gaan voor de volgende theorie:neef (eventueel met vriendje) wilde lekker over haar heen, zij weigert, neef flipt en slaat haar de hersens in... en probeert van haar af te komen door het lichaam in brand te steken. Dat gaat niet zo snel als verwacht en ze wordt gevonden.
Moszkowicz komt op de zaak en adviseert die jongen: zeg dat het een religieuze moord was... dan kom je er beter vanaf...
dus..
Dus ik laat het hier bij:
Stelletje
Je zou bijna zeggen dat somige juist niet zo goed willen intregreren in dit land, vanwege dit soort acties
Fam. die het waardig zijn: Gecondoleerd.
quote:En TBS natuurlijk. Niet de kliniek uit voordat die gasten met hun "religieuze" ideeen geen gevaar meer kunnen vormen.
Als mede iedereen oppakken die voor de opvoeding van die daders verantwoordelijk zijn. Ouders, imam ??
[Dit bericht is gewijzigd door Akkersloot op 01-12-2003 12:57]
quote:Mja, lobotomie en castratie en de rest van hun leventje als een kasplantje achter een raam zetten?
Op maandag 1 december 2003 12:56 schreef Akkersloot het volgende:[..]
En TBS natuurlijk. Niet de kliniek uit voordat die gasten met hun "religieuze" ideeen geen gevaar meer kunnen vormen.
[Dit bericht is gewijzigd door robh op 01-12-2003 13:29]
Toen ze later een relatie kreeg met een moslim uit Marokko heeft de familie dat ook afgekapt, dat Albanezen zo extreem waren wist ik dus wel maar van Bosniers dat is nieuw.
quote:Haal jij niet P en M door elkaar?
Op maandag 1 december 2003 12:38 schreef MOONboy het volgende:
wij hebben het er even over gehad en gaan voor de volgende theorie:neef (eventueel met vriendje) wilde lekker over haar heen, zij weigert, neef flipt en slaat haar de hersens in... en probeert van haar af te komen door het lichaam in brand te steken. Dat gaat niet zo snel als verwacht en ze wordt gevonden.
dus..
quote:rare lieden vind je bij iedere (geloofs) groep, dus wat dat betreft zou hij zomaar de uitzondering op de regel kunnen zijn.
Op maandag 1 december 2003 14:08 schreef BAZZA het volgende:
De meeste Bosniers zijn niet zo extreem, heb zelf ooit eens wat met een Albanees meisje gehad toen ik een jaar of 16 was en toen is er ook een waarschuwing gekomen van haar familie dat het moest stoppen of anders...Toen ze later een relatie kreeg met een moslim uit Marokko heeft de familie dat ook afgekapt, dat Albanezen zo extreem waren wist ik dus wel maar van Bosniers dat is nieuw.
maar zoals Kozzmic ook al zei, eerwraak wordt meestal in opdracht van (Pa en/of Ma, die bij gebrek aan zoon , hun neefje gecharterd hebben) gedaan, dus ofwel haar ouders spelen giga toneel ofwel het is geen eerwraak in die zin, maar persoonlijk gekrenkte trots van Goran M en/of P en eventueel Nena.
In het eerste geval zou die Nena gebruikt kunnen zijn om Maja te lokken, zonder dat ze wist waarvoor dat was.
In het laatste geval zou Nena ms wél geweten hebben wat er te gebeuren stond, omdat zij zich ms ook belazerd voelde door Maja...maar of zij geweten heeft dat ze zó ver zouden gaan..
quote:Nina, milagro, Nina
Op maandag 1 december 2003 14:17 schreef milagro het volgende:[..]
rare lieden vind je bij iedere (geloofs) groep, dus wat dat betreft zou hij zomaar de uitzondering op de regel kunnen zijn.
maar zoals Kozzmic ook al zei, eerwraak wordt meestal in opdracht van (Pa en/of Ma, die bij gebrek aan zoon , hun neefje gecharterd hebben) gedaan, dus ofwel haar ouders spelen giga toneel ofwel het is geen eerwraak in die zin, maar persoonlijk gekrenkte trots van Goran M en/of P en eventueel Nena.
In het eerste geval zou die Nena gebruikt kunnen zijn om Maja te lokken, zonder dat ze wist waarvoor dat was.
In het laatste geval zou Nena ms wél geweten hebben wat er te gebeuren stond, omdat zij zich ms ook belazerd voelde door Maja...maar of zij geweten heeft dat ze zó ver zouden gaan..
maar ook ik vraag me af in hoeverre dit eerwraak is. Zoja, dan hadden de ouders van Maja ook al vastgezeten, gok ik ...
quote:Hast du etwas Zeit für mich...
Op maandag 1 december 2003 14:27 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
Nina, milagro, Nina
anders wordt 't nog minder overzichtelijk![]()
maar ook ik vraag me af in hoeverre dit eerwraak is. Zoja, dan hadden de ouders van Maja ook al vastgezeten, gok ik ...
excuses.. Nina
quote:dat bedoelde ik inderdaad.
Op maandag 1 december 2003 12:21 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
Haar meest recente CU2-pagina is vrijwel direct offline gehaald. Helaas heb ik die niet opgeslagen; dan had je die nog ff kunnen lezen.
http://www.cu2.nl/Sweety29mei - die wat de Telegraaf aanhaalt - is idd die van 2002. Beetje raar dat ze die dan met elkaar verwarren.
quote:de oude is er nu volgens mij ook vanaf gehaald, evenals die van Nina
Op maandag 1 december 2003 14:30 schreef Tiemie het volgende:[..]
dat bedoelde ik inderdaad.
quote:die van nina doet t hier nog.
Op maandag 1 december 2003 14:31 schreef Chara het volgende:[..]
de oude is er nu volgens mij ook vanaf gehaald, evenals die van Nina
quote:ik zie allemaal vage tekens
Op maandag 1 december 2003 14:35 schreef Tiemie het volgende:[..]
die van nina doet t hier nog.
quote:me 2.
Op maandag 1 december 2003 14:55 schreef Chara het volgende:[..]
ik zie allemaal vage tekens
Sorry, dit voegt niets toe aan het topic. Voor de CU2-pagina van Nina klik op de link hierboven.
-
[Dit bericht is gewijzigd door robh op 01-12-2003 15:19]
quote:Mwah.
Op maandag 1 december 2003 15:09 schreef Halinalle het volgende:
* Halinalle kan zich nog de tijd herinneren (was dat niet mei 2002?), dat gespeculeer over de motieven/daders van een moordzaak niet done was en dit direct de kop in gedrukt werd door de modjes.
quote:Vraag het aan de toenmalige modjes.
Op maandag 1 december 2003 15:12 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
Mwah.
Waarom zou dat hier niet mogen als het op alle andere plekken wel gebeurt? Zolang geen namen van verdachten worden genoemd of foto's van verdachten worden geplaatst is er weinig aan de hand.
quote:http://www.cu2.nl/browse.php?id=684397 was inderdaad veel ouder dan die *enkele weken voor haar dood aangemaakte cu2 site* .
Op maandag 1 december 2003 12:21 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
Haar meest recente CU2-pagina is vrijwel direct offline gehaald. Helaas heb ik die niet opgeslagen; dan had je die nog ff kunnen lezen.
http://www.cu2.nl/Sweety29mei - die wat de Telegraaf aanhaalt - is idd die van 2002. Beetje raar dat ze die dan met elkaar verwarren.
quote:
Jongensjacht
Enkele weken voor haar dood had Maja zich bij een internetsite aangesloten om in contact te komen met vriendjes. In haar online profiel schreef het meisje onder de nickname xxSweetyxx onder meer dat één van haar grootste hobby's "op jongensjacht gaan" was.
quote:dat vind ik ook weer overdreven.
Op maandag 1 december 2003 15:09 schreef Halinalle het volgende:
* Halinalle kan zich nog de tijd herinneren (was dat niet mei 2002?), dat gespeculeer over de motieven/daders van een moordzaak niet done was en dit direct de kop in gedrukt werd door de modjes.
Over iemand als MJ mag dat wel (al is dat geen moordzaak) of over Dutroux en omdat dit nu dicht bij huis is, zou het niet kies zijn.
Je bent zo na 20 replies al met "wat erg, vreselijk " wel uitgepraat en kan het topic dicht en zou dan pas weer open mogen als het motief bekend is en/of de daders.
Dit neemt natuurlijk niet weg dat het verschrikkelijk is wat er is gebeurd. Moge de daders én medeplichtigen branden in de hel.
quote:Inderdaad, ben ik zo oud of hoef je "tegenwoordig" niet meer in staat te zijn om leesbaar Nederlands te kunnen schrijven?
Op maandag 1 december 2003 15:47 schreef Toeps het volgende:
Jeetje, ik zit net die Cu2 van Nina en Maja te bekijken en mijn god wat een breezermeisjes zijn dat zeg!
Zit dat tegenwoordig ook al op het VWO?
En die Nina lijkt me helemaal geen lieverdje!
Hoe oud is ze? 15? 16? Al grote praatjes over sex, al eens gearresteerd, lekker vriendje ook...Dit neemt natuurlijk niet weg dat het verschrikkelijk is wat er is gebeurd. Moge de daders én medeplichtigen branden in de hel.
quote:
Enkele weken voor haar dood had Maja zich bij een internetsite aangesloten om in contact te komen met vriendjes. In haar online profiel schreef het meisje onder de nickname xxSweetyxx onder meer dat één van haar grootste hobby's "op jongensjacht gaan" was.
quote:het bericht spreekt de feiten tegen, ik twijfel ernstig aan de waarheid dit het bericht.
nick: XXsweetyXX
naam: sweety
email: mail deze gebruiker
provincie: Zeeland
geboortedatum: 16-09-1985
sterrenbeeld: Maagd
leeftijd: 18
geslacht: vrouw
geaardheid: hetero
profiel aangemaakt: 12:12 19-11-2002
laatst gewijzigd: 11:11 26-11-2002
quote:Kapelle - Zeeland
Op maandag 1 december 2003 15:55 schreef deepthroat het volgende:[..]
[..]het bericht spreekt de feiten tegen, ik twijfel ernstig aan de waarheid dit het bericht.
quote:
Op maandag 1 december 2003 15:50 schreef Halinalle het volgende:[..]
Inderdaad, ben ik zo oud of hoef je "tegenwoordig" niet meer in staat te zijn om leesbaar Nederlands te kunnen schrijven?
quote:Ach, de intensie is goed ...
r.i.p maja ! dit had egt n0oit m0gen gebeuren ! die sg0ften gaan eraan =@ ! miss j0e !
Overigens is die andere cu2 site van mei 2002
quote:
schatje29-05
naam: maja
email: mail deze gebruiker
provincie: Gelderland
geboortedatum: 29-05-1987
sterrenbeeld: Tweelingen
leeftijd: 16
geslacht: vrouw
geaardheid: hetero
profiel aangemaakt: 13:09 31-05-2002
laatst gewijzigd: 13:04 31-05-2002
statistieken: statistieken voor deze gebruiker
[Dit bericht is gewijzigd door Loedertje op 01-12-2003 16:03]
[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 01-12-2003 16:31]
quote:We waren er al achter dat er 2 cu2's van Maja zijn. Lees het topic ff door ...
[..]het bericht spreekt de feiten tegen, ik twijfel ernstig aan de waarheid dit het bericht.
quote:jij denk, goh, precies dezelfde post is net leeg ge-edit door een mod, laat ik hetzelfde eens knippen en plakken?
Op maandag 1 december 2003 16:06 schreef Toeps het volgende:
-de zoveelste zinloze knip&plak actie-
quote:Oh, had ik niet gezien.
Op maandag 1 december 2003 16:18 schreef extreme het volgende:[..]
jij denk, goh, precies dezelfde post is net leeg ge-edit door een mod, laat ik hetzelfde eens knippen en plakken?
Waarom wordt zoiets eigenlijk ge-edit?
Mag je als iemand dood is de Cu2 ineens niet meer zien?
quote:het linkje is al drie topics lang te vinden, evenals de schrijnende stukjes, maar om het in z'n geheel neer te kwakken voegt niet echt wat toe aan de discussie.
Op maandag 1 december 2003 16:21 schreef Toeps het volgende:
Waarom wordt zoiets eigenlijk ge-edit?
quote:De link is geloof ik al gegeven, de meest 'schokkende' uitspraken zijn al herhaaldelijk voorbijgekomen in de hele discussie en verder is het een flinke lap tekst die nauwelijks relevant is in de moordzaak.
Op maandag 1 december 2003 16:21 schreef Toeps het volgende:[..]
Oh, had ik niet gezien.
Sorry hoor...Waarom wordt zoiets eigenlijk ge-edit?
Overigens vraag ik me af waarom deze discussie nu posts lang over die CU2-pagina's moet gaan.
quote:wat spreek het tegen?
ze halen volgens mij 2 sites door elkaar, dat wel, maar tegenspreken?
quote:Waarom kan geweld verricht uit religieuze achtergrond niet verholpen worden door een TBS behandeling ? (Of moet voor die vraag dan een aparte topic voor geopend worden? )
Op maandag 1 december 2003 13:09 schreef Akkersloot het volgende:
- bericht gewijzigd door robh-
Akkersloot, ga alsjeblieft niet hier verder met je kruistocht
quote:Die stond idd al in Passanten vinden brandend lijk in Bemmel
Op maandag 1 december 2003 16:28 schreef Kozzmic het volgende:[..]
De link is geloof ik al gegeven
quote:Omdat het verhaal in de krant niet klopt misschien? (verschil tussen enkele weken of ruim een jaar is groot..)
Overigens vraag ik me af waarom deze discussie nu posts lang over die CU2-pagina's moet gaan.
quote:De enige Bosnische "moslim" die ik ken is atheist (gelooft nergens in)
Op maandag 1 december 2003 14:08 schreef BAZZA het volgende:
De meeste Bosniers zijn niet zo extreem
quote:Dat is ook het enige wat in de Telegraaf over die CU2-pagina's niet klopt.
Op maandag 1 december 2003 16:34 schreef Loedertje het volgende:[..]
Die stond idd al in Passanten vinden brandend lijk in Bemmel
[..]Omdat het verhaal in de krant niet klopt misschien? (verschil tussen enkele weken of ruim een jaar is groot..)
quote:Er staan wel vaker dingen in de telegraaf....
In de telegraaf staat dat het niet om eerwraak ging.
quote:Female intuition?
Op maandag 1 december 2003 11:29 schreef milagro het volgende:
Dat was mij theorie ook in het vorige topic
quote:Eh, je bedoelt, het zijn net zulke mannen als de Nederlandse? Da's dan wel weer positief, niet?
Op maandag 1 december 2003 11:43 schreef Halinalle het volgende:
Toevallig ken ik "Islamitische" Bosniërs:
De mannelijke seksuele moraal is heel dubbelzinnig: ze neuken in het rond, maar ze willen wel met een maagd trouwen.
quote:Dat viel mij dus ook al op, maar ik wist niet of t wel zo gepast was om dit zo te zeggen
Op maandag 1 december 2003 15:47 schreef Toeps het volgende:
Jeetje, ik zit net die Cu2 van Nina en Maja te bekijken en mijn god wat een breezermeisjes zijn dat zeg!
Zit dat tegenwoordig ook al op het VWO?
En die Nina lijkt me helemaal geen lieverdje!
Hoe oud is ze? 15? 16? Al grote praatjes over sex, al eens gearresteerd, lekker vriendje ook...Dit neemt natuurlijk niet weg dat het verschrikkelijk is wat er is gebeurd. Moge de daders én medeplichtigen branden in de hel.
Maar ik kan je verzekeren -als ex-VWO'er- dat de doorsnee 15/16 jarige VWO'er toch heel wat anders is
Bij Hart van Nederland hoorde ik vorige week dat Maja in een tweedeurs auto vermoord is. Goran M. en Ferdi O. zaten voorin en Maja en Goran P. achterin. En omdat het een tweedeurs was kon Goran P. niet wegkomen/hulp halen of iets dergelijks.
Op Hart van Nederland hoorde ik trouwens ook al vrij snel dat die Goran M. een achterneef van Maja was en dat hij daar regelmatig over de vloer kwam.
De advocaat van Goran P. is David Moszkowicz. Zoon van dus.
Ook werd daar gezegd dat de vader van Maja een beroerte heeft gehad.
Haar ouders volkomen gebroken
Vader had een nieuw vaderland gevonden, waar het naar
zijn eigen woorden goed toeven is.
Jouw fout was dat je je aanpaste aan de nieuwe omgeving.
Een stel barbaren die zich niet eens boven de primitiefste
levensvorm hebben verheven, hebben je doodvonnis geveld.
quote:Waarom zijn dit soort details niet door méér media bekendgemaakt? Opvallend. Is er ook gezegd op wat voor manier Maja is omgebracht? Goran P. kon toch hard beginnen in te slaan op die anderen als die Maja iets wilden aan doen? En waar was Nina K.? enz.
Op maandag 1 december 2003 20:21 schreef TheGoldenGirl het volgende:
In het vorige topic vroeg iemand zich af wat de rol van Goran P geweest is.Bij Hart van Nederland hoorde ik vorige week dat Maja in een tweedeurs auto vermoord is. Goran M. en Ferdi O. zaten voorin en Maja en Goran P. achterin. En omdat het een tweedeurs was kon Goran P. niet wegkomen/hulp halen of iets dergelijks.
quote:klopt!
Op maandag 1 december 2003 21:11 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
Waarom zijn dit soort details niet door méér media bekendgemaakt? Opvallend. Is er ook gezegd op wat voor manier Maja is omgebracht? Goran P. kon toch hard beginnen in te slaan op die anderen als die Maja iets wilden aan doen? En waar was Nina K.? enz.
sowieso vind ik de berichtgeving erg vaag allemaal, ik weet niet wat ik wel en niet moet geloven. het motief rammelt in ieder geval aan alle kanten. de moordenaar zou maja te westers vinden terwijl hij zelf een westers meisje als vriendin heeft. volgens mij zit er een hele beerput achter die nu door advocaten verdoezeld wordt om justitie op het verkeerde been te zetten. ik hoop dat het OM zijn werk goed zal doen want als de verdachten op wat voor 'n manier dan ook vrij komen krijgen we echt wel herrie hier!
quote:Oh jawel. Maar een linkje lijkt me genoeg. 400 regels oNLeEsBaRE bAgGeR is niet echt iets wat inhoud toevoegt aan een topic.
Op maandag 1 december 2003 16:21 schreef Toeps het volgende:[..]
Oh, had ik niet gezien.
Sorry hoor...Waarom wordt zoiets eigenlijk ge-edit?
quote:Ze hebben een onschuldig meisje van 16 in koele bloede vermoord en in brand gestoken.
Advocaten boos om
isolatie verdachten
moord op Maja
Door onze verslaggevers
ARNHEM/NIJMEGEN - De advocaten van de twee hoofdverdachten in de zaak - Maja eisen dat de beperkingen voor hun cliënten onmiddellijk worden opgeheven. Beide achttienjarige mannen, uit Beuningen en uit Nijmegen, mogen nog steeds met niemand contact hebben, behalve met hun advocaten. Tegen de maatregel hebben de raadslieden H. van der Linden en P. Vestiens gisteren bezwaarschriften ingediend.
Volgens beide advocaten schendt het openbaar ministerie (OM) de rechten van de verdachten door hen volstrekt te isoleren van de buitenwereld. Die maatregel zou nog tot minstens eind van de week van kracht blijven. De twee advocaten laken vooral het feit dat justitie zelf vorige week naar buiten bracht dat er twee bekennende verklaringen afgelegd zouden zijn, terwijl de verdediging het recht ontzegd blijft daarover te praten.De maatregel 'beperkingen' voor een verdachte in voorlopige hechtenis wordt bevolen door de officier van justitie en wordt getoetst door de rechter-commissaris. Normaal kan de beperkte vrijheid zes dagen duren, maar verlenging is mogelijk als het belang van het onderzoek dat eist.
Een woordvoerder van het openbaar ministerie in Arnhem ontkende gisteren met klem dat de achttienjarige verdachte uit Beuningen een neef van Maja Bradaric zou zijn. In kringen rond het onderzoek werd ook duidelijk dat berichten als zou het meisje uit eerwraak om het leven zijn gebracht, niet stroken met de inhoud van het dossier. "Ik heb geen enkele aanwijzing gevonden dat het motief in die richting moet worden gezocht", aldus één der advocaten. Het OM meldde vorige week dat het motief 'in de relationele sfeer' ligt en geeft verder geen enkele informatie vrijover de achtergronden van het drama rond de zestienjarige Nijmeegse.
Maja Bradaric werd op 18 november levenloos aangetroffen in de uiterwaarden tussen Lent en Bemmel. Het meisje bleek met geweld om het leven te zijn gebracht, waarna het stoffelijk overschot in brand werd gestoken. Justitie hield enkele dagen na de vondst vijf verdachten aan: behalve de twee achttienjarigen ook een zestienjarige jongen en een vijftienjarig meisje uit Nijmegen en een zestienjarig meisje uit Winssen. De laatste werd na enkele dagen weer op vrije voeten gesteld.
quote:Was het maar waar. En dat is serieus bedoeld.
Op maandag 1 december 2003 18:45 schreef Manono het volgende:[..]
Female intuition?
[..]Eh, je bedoelt, het zijn net zulke mannen als de Nederlandse? Da's dan wel weer positief, niet?
quote:Iedereen is onschuldig totdat het tegendeel bewezen is. Laat ze zich alsjeblieft aan alle regels houden zodat deze 2 (als ze het gedaan hebben) niet op vormfouten vrijkomen.
Op dinsdag 2 december 2003 10:12 schreef -moi- het volgende:
www.gelderlander.nl
[..]Ze hebben een onschuldig meisje van 16 in koele bloede vermoord en in brand gestoken.
Van mij mogen ze nog meer beperkingen krijgen dan dat ze nu al hebben, niks is te erg voor zulke 'mensen'.
Dus respecteer nu nog ff hun rechten, worden ze schuldig bevonden stop ze dan lekker levenslang weg.
quote:Ik heb zo het idee dat als ze op vormfouten vrijkomen, dat ze dan na een tijdje mysterieus van de aardbodem zijn verdwenen.
Op dinsdag 2 december 2003 11:33 schreef erikh het volgende:[..]
Iedereen is onschuldig totdat het tegendeel bewezen is. Laat ze zich alsjeblieft aan alle regels houden zodat deze 2 (als ze het gedaan hebben) niet op vormfouten vrijkomen.
Dus respecteer nu nog ff hun rechten, worden ze schuldig bevonden stop ze dan lekker levenslang weg.
quote:Ze hebben bekend
Op dinsdag 2 december 2003 11:33 schreef erikh het volgende:[..]
Iedereen is onschuldig totdat het tegendeel bewezen is. Laat ze zich alsjeblieft aan alle regels houden zodat deze 2 (als ze het gedaan hebben) niet op vormfouten vrijkomen.
quote:Maar ze zijn nog niet berecht ...
Op dinsdag 2 december 2003 11:43 schreef milagro het volgende:[..]
Ze hebben bekend
Bovendien weten wij - als buitenstaanders - natuurlijk (nog) vrij weinig ...
quote:Het klonk wel aannemelijker dan het verhaal wat nu in de pers stond..(jaloezie? twee hartsvriendinnen? "ze was te losbandig?" ect ect) Moet zeggen dat je verhaal een stuk realistischer klinkt ...
Op donderdag 4 december 2003 00:39 schreef Henk_Glimlach het volgende:
[edit]Hm, laat ik trouwens maar even met dit soort vage nieuwtjes wachten tot het ergens bevestigd wordt, wellicht is het allemaal complete onzin.
Doden Maja wegens roddel http://www.gelderlander.nl/regioportal/GLD/1,3112,1444-Voorpagina,00.html
quote:inderdaad, las het net ook al op teletekst van tv gelderland.
Op donderdag 4 december 2003 09:55 schreef paudo het volgende:
In de Gelderlander staat:Doden Maja wegens roddel http://www.gelderlander.nl/regioportal/GLD/1,3112,1444-Voorpagina,00.html
hier is het hele bericht uit de online - gelderlander.
quote:de rest van het bericht staat dus in de krant zelf.
Doden Maja
wegens roddel
Door HENK VAN GELDER en MARTIJN VAN BEEK
NIJMEGEN - De moord op Maja Bradaric is beraamd door de 18 - jarige hoofdverdachte Goran M. De Beuningenaar heeft de 16-jarige scholiere uit Nijmegen in de auto, onder het rijden, gewurgd met een stuk touw. Twee andere verdachten waren daarbij.Tegenover de recherche heeft de verdachte verklaard dat hij heeft gehandeld uit woede op het meisje, een goede bekende van hem.
Maja zou roddels over hem verspreiden.Uit de verklaringen van de verdachten blijkt de gruwelijke toedracht van de gebeurtenissen op maandagavond 17 november. Justitiële bronnen dicht bij het onderzoek melden dat het plan om Maja te doden en vervolgens te verbranden door Goran M. in zijn vriendengroep van tevoren was bedacht.
In het onderzoek is gebleken dat de 18-jarige Beuningenaar, werkzaam bij een bedrijf in Nijmegen, een overheersende invloed op zijn medeverdachten had. Zo zorgde de 15-jarige Nina ervoor dat het slachtoffer haar ouderlijk huis verliet. Nina werd een week na de moord opgepakt. Meer in De Gelderlander van vandaag
Maja is dus vermoord omdat ze over haar achterneef Goran M geroddeld zou hebben. Goran M is de leider van de kliek, en heeft toen het plan bedacht om haar te wurgen in de auto en in brand te steken. Echt ziek gewoon .
quote:zal even iemand bellen om te scannen
Op donderdag 4 december 2003 10:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
trouwens iemand die de rest van dat artikel uit de krant kan scannen? Of samenvatten?
quote:thanx
Op donderdag 4 december 2003 10:37 schreef -moi- het volgende:[..]
zal even iemand bellen om te scannen
quote:ik moet nu richting school, als er om 14.30 het artikel hier nog niet staat dan typ ik t wel ff over
Op donderdag 4 december 2003 10:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
trouwens iemand die de rest van dat artikel uit de krant kan scannen? Of samenvatten?
overigens is dat breezahtaalgebruik op die site wel vreselijk zeg
Die mede-verdachten zaten nota bene nast hem en naast haar terwijl hij haar van achter wurgde. Ik neem aan dat ze dan behoorlijk medeplichtig zijn.
quote:ja zeker weten, ze reden terwijl Goran M haar wurgte vast al naar Bemmel toe, omdat ze al gepland hadden om haar daar in brand te steken en te dumpen.
Op donderdag 4 december 2003 10:59 schreef Posdnous het volgende:
Tja, ik las het vanmorgen. Beetje gangsterpraktijken lijkt het![]()
Die mede-verdachten zaten nota bene nast hem en naast haar terwijl hij haar van achter wurgde. Ik neem aan dat ze dan behoorlijk medeplichtig zijn.
Nu is alles duidelijk, behalve de echte reden dat die drie haar wilden vermoorden...
quote:Dit is wel de meest gedetailleerde versie tot nu toe.
Op donderdag 4 december 2003 11:01 schreef robh het volgende:
Dit is al de zoveelste versie van wat er gebeurt is. Ik wacht nog wel even...
quote:thanx voor de scan
Op donderdag 4 december 2003 10:57 schreef -moi- het volgende:
[afbeelding]zo, nu even zelf lezen
quote:Aangezien hun op de hoogte waren van de plannen en zelfs meededen met de uitvoering ervan, is het dan nog steeds gewoon medeplichtig?
Op donderdag 4 december 2003 10:59 schreef Posdnous het volgende:
Tja, ik las het vanmorgen. Beetje gangsterpraktijken lijkt het![]()
Naar mijn gevoel zou het dan gewoon moord zijn, als je met een groep besluit iemand te vermoorden, is het dan belangrijk wie de trekker overhaalt?
quote:Ja, dan kun je 2 kanten op. Of de details kloppen, of het is compleet verzonnen. Aangezien het geen officieel bericht is heb ik er toch het Telegraaf-style kreabea verzin-een-verhaaltje idee bij.
Op donderdag 4 december 2003 11:04 schreef Roel_Jewel het volgende:Dit is wel de meest gedetailleerde versie tot nu toe.
Magoed, het zou kunnen natuurlijk.
Ik hoop dat justitie heel snel met een verklaring komt, het gegis en gespeculeer is voor ouders en andere nabestaanden vreselijk om te lezen lijkt me.
quote:heb je gelijk in.
Op donderdag 4 december 2003 11:21 schreef robh het volgende:[..]
Ja, dan kun je 2 kanten op. Of de details kloppen, of het is compleet verzonnen. Aangezien het geen officieel bericht is heb ik er toch het Telegraaf-style kreabea verzin-een-verhaaltje idee bij.
quote:Hoe luguber ook, het is mogelijk dat het zo is gegaan
Magoed het zou kunnen natuurlijk.
quote:Yup. En het steeds een beetje info naar buiten brengen geeft alleen maar meer aanleiding tot geruchten en verzinsels.
Ik hoop dat justitie heel snel met een verklaring komt, het gegis en gespeculeer is voor ouders en andere nabestaanden vreselijk om te lezen lijkt me.
quote:Ze wist waar die Goran M zich allemaal mee bezighield en heeft dat naar buiten gebracht.
Op donderdag 4 december 2003 11:03 schreef -moi- het volgende:[..]
ja zeker weten, ze reden terwijl Goran M haar wurgte vast al naar Bemmel toe, omdat ze al gepland hadden om haar daar in brand te steken en te dumpen.
Nu is alles duidelijk, behalve de echte reden dat die drie haar wilden vermoorden...
quote:tsjee, dat klinkt nog best geloofwaardig ja...
Op donderdag 4 december 2003 12:38 schreef BladjeBier het volgende:[..]
Ze wist waar die Goran M zich allemaal mee bezighield en heeft dat naar buiten gebracht.
quote:Het zou me helemaal niets verbazen als dat waar is. Waar zou het anders over moeten gaan ...
Op donderdag 4 december 2003 12:36 schreef Henk_Glimlach het volgende:
Iemand vermoorden omdat ie 'roddelt' kan ik me maar moeilijk voorstellen, maar wat ik gisteravond hoorde van mensen die, naar ik nu ontdek, ook het touw-verhaal goed hadden, is dat die 'roddels' inhouden dat Maja informatie naar buiten zou kunnen gaan brengen over criminele praktijken van deze en gene. Dat maakt het motief voor mij wel iets geloofwaardiger.
quote:Misschien had hij een kleine pik en had Maja dat naar buiten gebracht!
Op donderdag 4 december 2003 12:59 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
Het zou me helemaal niets verbazen als dat waar is. Waar zou het anders over moeten gaan ...
quote:Ik zou het op prijs stellen als 't bij enigszins serieuze reacties blijft.
Op donderdag 4 december 2003 13:05 schreef BladjeBier het volgende:[..]
Misschien had hij een kleine pik en had Maja dat naar buiten gebracht!
quote:
Maja zou volgens Goran de familiekring 'te schande' hebben gemaakt met haar gedrag. De andere hoofdverdachte, de 18-jarige moslim Ferdi O. van Turkse komaf, heeft volgens de krant bekend dat hij zijn vriend Goran een handje geholpen heeft.
quote:Toch opvallend hoe men door middel van dit soort details probeert de eigen vermoedens hard te maken. En dat terwijl ze zogenaamd zo objectief mogelijk zouden moeten schrijven. Natuurlijk onmogelijk, maar soms wel leuk om je daar bewust van te zijn. In het eerste stuk heeft de Telegraaf zogenaamd via goede bronnen te horen gekregen dat het zou gaan om eerwraak. En hup, men spreekt over een Moslim van Turkse komaf in plaats van een half Nederlands, half Turkse jongen.
Nina wordt nu verdacht van betrokkenheid bij de moord. Goran M. is van Bosnische afkomst, terwijl Ferdi O. half Turks en half Nederlands is. Nina K. is een Nederlands meisje. Behalve dit drietal zit ook nog Maja's 16-jarige ex-vriend Goran K. vast in verband met de moord.http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=35454 (Oorspronkelijke bericht uit Algemeen Dagblad)
Kan natuurlijk ook een verschil zijn in schrijfstijl tussen de Telegraaf en het Algemeen Dagblad
quote:Veel half-bloedjes daarentegen niet. Het gaat hier om iemand die half Nederlands half Turks is en niet om een Turk.
Op donderdag 4 december 2003 13:41 schreef _VoiD_ het volgende:
Het is over het algemeen zo dat een Turk/Marokkaan een moslim is.....
Waarom dan toch steeds doen alsof het een Turk is?
quote:de moslims zijn al naar de slachtbank gebracht voordat de waarheid bekend was.
Op donderdag 4 december 2003 13:17 schreef KreKkeR het volgende:[..]
[..]Toch opvallend hoe men door middel van dit soort details probeert de eigen vermoedens hard te maken. En dat terwijl ze zogenaamd zo objectief mogelijk zouden moeten schrijven. Natuurlijk onmogelijk, maar soms wel leuk om je daar bewust van te zijn. In het eerste stuk heeft de Telegraaf zogenaamd via goede bronnen te horen gekregen dat het zou gaan om eerwraak. En hup, men spreekt over een Moslim van Turkse komaf in plaats van een half Nederlands, half Turkse jongen.
In het tweede stuk daarentegen is het motief geen eerwraak, maar iets in de relatiesfeer.Kan natuurlijk ook een verschil zijn in schrijfstijl tussen de Telegraaf en het Algemeen Dagblad
quote:Turkse vader + Turkse moeder = turk
Op donderdag 4 december 2003 13:45 schreef KreKkeR het volgende:[..]
Veel half-bloedjes daarentegen niet. Het gaat hier om iemand die half Nederlands half Turks is en niet om een Turk.
Waarom dan toch steeds doen alsof het een Turk is?
blanke-BrEezEr-nina verdient ook een hele fikse straf, een beetje je beste vriendin uit huis lokken om haar vervolgens te vermoorden.
Hoe verrot kan je in elkaar zitten, of je nu 16 bent of niet.
Er is een meisje in de bloei van haar leven vermoord en mensen maken zich druk over de beeldvorming.
quote:Voor de 2e keer:
Op donderdag 4 december 2003 13:49 schreef Menyo het volgende:[..]
Turkse vader + Turkse moeder = turk
quote:
Nina wordt nu verdacht van betrokkenheid bij de moord. Goran M. is van Bosnische afkomst, terwijl Ferdi O. half Turks en half Nederlands is. Nina K. is een Nederlands meisje. http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=35454
quote:Over die Ferdi; zijn ouders zijn allebei Turks, maar hij is zelf in Nederland geboren. Hoewel hij perfect Nederlands sprak en redelijk geintegreerd was, was ie meen ik toch een erg strenge moslim. Overigens had ik dit nooit achter em gezocht, vond 't altijd een hele aardige kerel
Op donderdag 4 december 2003 13:17 schreef KreKkeR het volgende:[..]
[..]Toch opvallend hoe men door middel van dit soort details probeert de eigen vermoedens hard te maken. En dat terwijl ze zogenaamd zo objectief mogelijk zouden moeten schrijven. Natuurlijk onmogelijk, maar soms wel leuk om je daar bewust van te zijn. In het eerste stuk heeft de Telegraaf zogenaamd via goede bronnen te horen gekregen dat het zou gaan om eerwraak. En hup, men spreekt over een Moslim van Turkse komaf in plaats van een half Nederlands, half Turkse jongen.
In het tweede stuk daarentegen is het motief geen eerwraak, maar iets in de relatiesfeer.Kan natuurlijk ook een verschil zijn in schrijfstijl tussen de Telegraaf en het Algemeen Dagblad
quote:OK, je hebt gelijk, dan is het omdat het een misdadiger is, dan ben je eerder turks dan nederlands.
Op donderdag 4 december 2003 13:50 schreef KreKkeR het volgende:[..]
Voor de 2e keer:
[uitleg]
uiteraard niet serieus
quote:Och jee, en daarom moeten we natuurlijk een 10 topics volkladden met "aaah wat erg" of "wat een gemene daders".
Op donderdag 4 december 2003 13:50 schreef BladjeBier het volgende:Er is een meisje in de bloei van haar leven vermoord en mensen maken zich druk over de beeldvorming.
![]()
Dat dat zo is lijkt me vrij vanzelfsprekend niet waar? En omdat het zo erg is, maakt alles wat erom heen gebeurt natuurlijk niets uit! Mogen de kranten het nieuws verslaan zo slecht als ze maar willen, want het is toch zo erg wat er gebeurt is!
quote:Het schijnt dat Nina niet wist waarvoor ze haar vriendinnetje het huis uit lokte.
Op donderdag 4 december 2003 13:49 schreef JohnDope het volgende:
het maakt me niet uit waar de daders vandaan komen.blanke-BrEezEr-nina verdient ook een hele fikse straf, een beetje je beste vriendin uit huis lokken om haar vervolgens te vermoorden.
Hoe verrot kan je in elkaar zitten, of je nu 16 bent of niet.
quote:Dan is dat dus een fout in het laatste artikel. Of is dat de nieuwe manier om een 2e generatie allochtoon aan te duiden in de media?
Op donderdag 4 december 2003 13:51 schreef DonStefano het volgende:[..]
Over die Ferdi; zijn ouders zijn allebei Turks, maar hij is zelf in Nederland geboren.
quote:Er mag best op gelet worden dat media dit soort details correct vermelden, ervanuitgaande dat dit details zijn met grote maatschappelijke impact. Kijk alleen al hier op Fok, waar zo'n detail (vermelding afkomst) totaal andere reacties teweeg kan brengen en het verdere verloop van een topic volledig kan beinvloeden.
Op donderdag 4 december 2003 13:52 schreef Menyo het volgende:[..]
OK, je hebt gelijk, dan is het omdat het een misdadiger is, dan ben je eerder turks dan nederlands.
uiteraard niet serieus
quote:Ik begin daaraan sterk te twijfelen op basis van het artikel uit de Gelderlander.
Op donderdag 4 december 2003 13:54 schreef KreKkeR het volgende:[..]
Het schijnt dat Nina niet wist waarvoor ze haar vriendinnetje het huis uit lokte.
Alle vier verdachten die nu vastzitten zijn m.i. net zo schuldig aan de moord. Zelfs medeplichtigheid is nog een te voorzichtige uitdrukking, zou je haast denken.
quote:Die van Maja is nog online.
Op donderdag 4 december 2003 14:04 schreef JohnDope het volgende:
zijn er nog cu2-profieltjes te vinden van de betrokkenen of is alles al weggehaald?
Het zal me niks verbazen als de snode-plannen op de msn zijn geboren tijdens het drinken van een breezer.
quote:Ik denk persoonlijk dat het heel goed mogelijk is in een vriendenkring iets geheim te houden voor 1 van de leden van zo'n groep. Zelfs in een close vriendengroepje zit je niet 24/7 op elkaars lip.
Op donderdag 4 december 2003 14:04 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
Ik begin daaraan sterk te twijfelen op basis van het artikel uit de Gelderlander.
De moord is de vriendengroep "goed" voorbereid en besproken. Tot die groep behoren imo minimaal Goran P., Goran M., Ferdi O. en Nina K. Ook Nina K. ja; zij was immers de vriendin van Goran M.
En ik vraag me af of de groep niet groter was. Oftewel: volgen er nog meer aanhoudingen?Alle vier verdachten die nu vastzitten zijn m.i. net zo schuldig aan de moord. Zelfs medeplichtigheid is nog een te voorzichtige uitdrukking, zou je haast denken.
Aan de andere kant kan het natuurlijk net zo goed zijn dat Nina er wel gewoon alles vanaf wist, maar ik vraag me af of dit dan ooit te bewijzen valt, anders dan met verklaringen van de jongens. En of die nou zo eerlijk zullen zijn betwijfel ik.
quote:ik dacht dat die 18 jarige tegen Nina K. had gezegd dat ze d'r mond moest houden omdat haar anders hetzelfde zou overkomen en dat ie dat zei toen hij Maja ophaalde, maar ik weet het niet zeker.
Op donderdag 4 december 2003 14:13 schreef KreKkeR het volgende:[..]
Ik denk persoonlijk dat het heel goed mogelijk is in een vriendenkring iets geheim te houden voor 1 van de leden van zo'n groep. Zelfs in een close vriendengroepje zit je niet 24/7 op elkaars lip.
Of misschien wist Nina wel dat ze iets zouden uithalen, maar had ze totaal geen besef om wat het eigenlijk ging.Aan de andere kant kan het natuurlijk net zo goed zijn dat Nina er wel gewoon alles vanaf wist, maar ik vraag me af of dit dan ooit te bewijzen valt, anders dan met verklaringen van de jongens. En of die nou zo eerlijk zullen zijn betwijfel ik.
quote:Ik denk dat Maja ook tot die vriendengroep heeft behoort (of misschien wel tot het laatste behoorde); voor haar hebben ze het ook allemaal geheim kunnen houden, dus dat zou inderdaad bij Nina ook het geval kunnen zijn geweest. Maar om de een of andere reden betwijfel ik dat. Ze was trouwens niet aanwezig bij de moord (zat niet in de auto). Waarom hebben ze haar verteld wat er met Maja was gebeurd? Dan zou je ook dat voor haar geheim kunnen houden ...
Op donderdag 4 december 2003 14:13 schreef KreKkeR het volgende:[..]
Ik denk persoonlijk dat het heel goed mogelijk is in een vriendenkring iets geheim te houden voor 1 van de leden van zo'n groep. Zelfs in een close vriendengroepje zit je niet 24/7 op elkaars lip.
Of misschien wist Nina wel dat ze iets zouden uithalen, maar had ze totaal geen besef om wat het eigenlijk ging.Aan de andere kant kan het natuurlijk net zo goed zijn dat Nina er wel gewoon alles vanaf wist, maar ik vraag me af of dit dan ooit te bewijzen valt, anders dan met verklaringen van de jongens. En of die nou zo eerlijk zullen zijn betwijfel ik.
quote:dat heb ik nergens gelezen.
Op donderdag 4 december 2003 14:25 schreef deepthroat het volgende:[..]
ik dacht dat die 18 jarige tegen Nina K. had gezegd dat ze d'r mond moest houden omdat haar anders hetzelfde zou overkomen en dat ie dat zei toen hij Maja ophaalde, maar ik weet het niet zeker.
quote:Dit kan hij natuurlijk ook achteraf gezegt hebben, en dat Nina er de bewuste avond niks vanaf wist.
ik dacht dat die 18 jarige tegen Nina K. had gezegd dat ze d'r mond moest houden omdat haar anders hetzelfde zou overkomen en dat ie dat zei toen hij Maja ophaalde, maar ik weet het niet zeker.
quote:Klopt. Denk dat dat logischer is.
Op donderdag 4 december 2003 14:27 schreef Stifler182 het volgende:[..]
Dit kan hij natuurlijk ook achteraf gezegt hebben, en dat Nina er de bewuste avond niks vanaf wist.
Dit stukje uit het artikel van de Gelderlander blijft erg bizar
quote:Niet lang daarna moet ze dus zijn vermoord
Om half acht zag een kennis Maja bij de jongens in de auto zitten. Maja zwaaide vrolijk, terwijl Ferdi bij het wegrijden toeterde.
quote:Inderdaad, dat mensen zoiets zieks in hun hoofd krijgen als er over hun geroddeld wordt.
Op donderdag 4 december 2003 14:33 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
Klopt. Denk dat dat logischer is.
Dit stukje uit het artikel van de Glderlander blijft erg bizar
![]()
[..]
quote:dat denk ik dus ook, want die twee waren echt goeie vriendinnen.. dat zag je wel aan de foto's van hun samen, en Nina's cu2 ging vaak ook over haar vriendin maja.
Op donderdag 4 december 2003 14:27 schreef Stifler182 het volgende:[..]
Dit kan hij natuurlijk ook achteraf gezegt hebben, en dat Nina er de bewuste avond niks vanaf wist.
quote:de Telegraaf en de Gelderlander hebben dezelfde redactie. dus een verhaal van de Telegraaf staat vaak ook in de Gelderlander.
Op donderdag 4 december 2003 11:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Maar De Gelderlander zal ook even goed hebben nagedacht voordat ze dit plaatste.
quote:Nee, er stond op rtlnieuws.nl dat Nina K. Maja moest bellen en dat maja vervolgens is weggegaan met de 3 verdachten en dat na de moord er tegen Nina is gezegd dat hetzelfde met haar zou gebeuren als ze haar mond niet dicht zou houden.
dat is iets anders hoor .
quote:Dit is echt onzin.
Op donderdag 4 december 2003 15:47 schreef Tiemie het volgende:[..]
de Telegraaf en de Gelderlander hebben dezelfde redactie. dus een verhaal van de Telegraaf staat vaak ook in de Gelderlander.
De Gelderlander heeft als krant toch echt wel wat meer geloofwaardigheid dan de Telegraaf (veredelde tabloid).
op pagina 116 van teletekst van omroep gelderland staat dat advocaat David Moszkowicz heeft bevestigd dat maja met een touw in een auto is gewurgd en er toen al een jerrycan benzine in de auto aanwezig was.Hij ontkent dat roddels het motief waren.
quote:nee hoor
Op donderdag 4 december 2003 15:54 schreef Dutch_Courage het volgende:[..]
Dit is echt onzin.
quote:Klopt, maar dat komt niet door de afgelopen 2 jaar.
De Gelderlander heeft als krant toch echt wel wat meer geloofwaardigheid dan de Telegraaf (veredelde tabloid).
Telegraaf = Telegraaf.
Heb het net nagevraagd. Je bent in de war met het Limburgs dagblad denk ik.
quote:Daar noem je ook een instatie......!
Op maandag 1 december 2003 10:04 schreef Wolk het volgende:
Het Openbaar Ministerie bevestigt het verhaal niet..
quote:Wat dacht je van sporen uitwissen?
Op donderdag 4 december 2003 18:52 schreef luked45 het volgende:
Daarvoor moet je wel echt uit een andere cultuur komen. Wat dachten ze hiermee te bereiken: de boze westerse geesten uit haar lijk te branden?
quote:Sorry, instaNtie.
Op donderdag 4 december 2003 18:44 schreef luked45 het volgende:[..]
Daar noem je ook een instatie......!
quote:Had ik (stom!) nog niet bij stilgestaan. Maar toch, het blijft een middeleeuwse barbaarse manier om van iemand af te komen.
Op donderdag 4 december 2003 18:54 schreef -moi- het volgende:[..]
Wat dacht je van sporen uitwissen?
quote:ik dacht dat advocaten in deze zaak niets mochten zeggen?
Op donderdag 4 december 2003 18:31 schreef paudo het volgende:
http://www.omroepgelderland.nlop pagina 116 van teletekst van omroep gelderland staat dat advocaat David Moszkowicz heeft bevestigd dat maja met een touw in een auto is gewurgd en er toen al een jerrycan benzine in de auto aanwezig was.Hij ontkent dat roddels het motief waren.
quote:Ik denk dat ze haar voor haar eigen veiligheid beter vast kunnen houden. Zeker omdat ze nog steeds verdachte is ...
Verdachte (15) moord Maja zondag vrijEén van de verdachten in de zaak van de moord op de 16-jarige Maja Bradaric komt zondag vrij. Het gaat om de 15-jarige Nina K., die een hartsvriendin van Maja was. Hoewel het Openbaar Ministerie haar langer wilde vasthouden, zag de rechter-commissaris hiervan af.
Aanstaande zondag loopt de inbewaringstelling van Nina K. af. Ondanks het feit dat de 15-jarige vrijkomt, blijft ze wel verdachte in deze moordzaak.
Op dit moment zitten, behalve Nina K., nog drie verdachten vast: Goran M. en Ferdi O. (beiden 18) uit Nijmegen en Beuningen en de 16-jarige Goran P., ex-vriend van Maja. Zij blijven allen in beperking, wat inhoudt dat ze geen contact met de buitenwereld mogen hebben en alleen met hun advocaat mogen spreken. Gisteren werd het verzoek om de beperking van Goran P. op te heffen door de rechter-commissaris afgewezen.
Diverse media publiceerden gisteren details over de gruwelijke moord op de 16-jarige Maja.
quote:Misschien dat ze haar *gewoon* vasthouden omdat zij de echte reden weet ? Dat verhaal van een andere user dat er ergens een ontmoetingsplaats van jongeren was waar dingen gebeurden die het daglicht absoluut niet konden verdragen en die Maja naar buiten wilde brengen? Neem aan dat Nina ook op de hoogte is daarvan?
Op vrijdag 5 december 2003 11:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zojuist op de FP geplaatst:
[..]Ik denk dat ze haar voor haar eigen veiligheid beter vast kunnen houden. Zeker omdat ze nog steeds verdachte is ...
quote:Of misschien is ze wel medeplichtig aan moord met voorbedachte rade. Persoonlijk denk ik dat haar ouders alvast een paar goeie dikke boeken voor haar moeten gaan kopen, zodat ze zich de eerste 3 jaar kan gaan ontwikkelen vanuit haar hotel
Op vrijdag 5 december 2003 12:51 schreef Loedertje het volgende:[..]
Misschien dat ze haar *gewoon* vasthouden omdat zij de echte reden weet ? Dat verhaal van een andere user dat er ergens een ontmoetingsplaats van jongeren was waar dingen gebeurden die het daglicht absoluut niet konden verdragen en die Maja naar buiten wilde brengen? Neem aan dat Nina ook op de hoogte is daarvan?
quote:Dan word je geen verdachte meer genoemd, lijkt me.
Op vrijdag 5 december 2003 12:51 schreef Loedertje het volgende:[..]
Misschien dat ze haar *gewoon* vasthouden omdat zij de echte reden weet ? Dat verhaal van een andere user dat er ergens een ontmoetingsplaats van jongeren was waar dingen gebeurden die het daglicht absoluut niet konden verdragen en die Maja naar buiten wilde brengen? Neem aan dat Nina ook op de hoogte is daarvan?
quote:De Boerderij is dat. Jongerencentrum waar al die lui vaak kwamen en waar ook een of ander herdenkingsaltaar staat voor Maja nu. Of die 'dingen die er gebeurden' alleen activiteiten van Goran en consorten waren, of dat er in dat ontmoetingscentrum nog meer lui met vuile handen zitten weet ik niet, maar dat is de politie ongetwijfeld zeer fanatiek aan het onderzoeken nu.
Op vrijdag 5 december 2003 12:51 schreef Loedertje het volgende:
Dat verhaal van een andere user dat er ergens een ontmoetingsplaats van jongeren was waar dingen gebeurden die het daglicht absoluut niet konden verdragen en die Maja naar buiten wilde brengen? Neem aan dat Nina ook op de hoogte is daarvan?
verder werd er gesproken over een eventuele poging tot een relatie met maja van Goran M. uitliep op niets en dat dit waarschijnlijk de reden was dat dit zo uit de hand was gelopen.
ook stond er een foto bij van de vindplaats van Maja, waar jongeren een aantal letters op een "grappige" manier veranderd hadden op een bord.
zal zo ff kijken of ik daar nog een foto van vinden/maken .
quote:dus Maja en Goran M hebben bijna een relatie gehad? hmm... ik vind het maar een rare rare vriendengroep.
Op zondag 7 december 2003 16:49 schreef Tiemie het volgende:
Vandaag stond er in de Zondagskrant ook een heel verhaal dat Nina onterecht vast zat en dat zij eigelijk meer recht had op slachtofferhulp dan op een voorarrest van 10 dagen.verder werd er gesproken over een eventuele poging tot een relatie met maja van Goran M. uitliep op niets en dat dit waarschijnlijk de reden was dat dit zo uit de hand was gelopen.
ook stond er een foto bij van de vindplaats van Maja, waar jongeren een aantal letters op een "grappige" manier veranderd hadden op een bord.
zal zo ff kijken of ik daar nog een foto van vinden/maken
.
ga ook even de zondagskrant erbij pakken
quote:Raar hoor.
Op zondag 7 december 2003 16:49 schreef Tiemie het volgende:verder werd er gesproken over een eventuele poging tot een relatie met maja van Goran M. uitliep op niets en dat dit waarschijnlijk de reden was dat dit zo uit de hand was gelopen.
quote:en dan zou die Nena wel eens helemaal niet zo onschuldig kunnen zijn ..
Op zondag 7 december 2003 19:10 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
Raar hoor.
Maja was verliefd op Goran P. maar Maja heeft dat uitgemaakt omdat Goran P. (wellicht) teveel wilde.
Nina is tot op haar oren verliefd op Goran M. en bovendien hartsvriendin van Maja.
Dan is 't toch raar dat Maja een relatie met Goran M. wilde?
quote:Nina, milagro, Nina.
Op zondag 7 december 2003 19:11 schreef milagro het volgende:[..]
en dan zou die Nena wel eens helemaal niet zo onschuldig kunnen zijn ..
Feit blijft dat die Nina Maja naar buiten gelokt heeft ...
Misschien dat Nina zich ff kan reggen op Fok! en dan ff alles kan uitleggen. Ze is immers vandaag vrijgelaten ...
quote:
Op zondag 7 december 2003 19:28 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
Nina, milagro, Nina.
Feit blijft dat die Nina Maja naar buiten gelokt heeft ...
Misschien dat Nina zich ff kan reggen op Fok! en dan ff alles kan uitleggen. Ze is immers vandaag vrijgelaten ...
Zou mijn scenario zo maar kunnen kloppen
quote:Jah, maar ik blijf dat naar buiten lokken maar opvallend vinden ...
Op zondag 7 december 2003 19:31 schreef milagro het volgende:[..]
sorry sorry, ik doe het echt niet expres
Zou mijn scenario zo maar kunnen kloppen
quote:past wel precies in mijn scenario..
Op zondag 7 december 2003 19:33 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
Jah, maar ik blijf dat naar buiten lokken maar opvallend vinden ...
dat naar buiten lokken is heel vreemd.
waarom zou jij namens je vriendje vragen aan je beste vriendin of ze daar en daar wilt komen
zo onlogisch..
ms wist Nina wel dat ze Maja iets betaald wilde zetten, maar wist ze niet dat ze zo ver zouden gaan..
quote:Klopt.
Op zondag 7 december 2003 19:38 schreef milagro het volgende:[..]
past wel precies in mijn scenario..
dat naar buiten lokken is heel vreemd.
waarom zou jij namens je vriendje vragen aan je beste vriendin of ze daar en daar wilt komen
zo onlogisch..ms wist Nina wel dat ze Maja iets betaald wilde zetten, maar wist ze niet dat ze zo ver zouden gaan..
het feit dat Nina lang heeft vastgezeten en nog steeds verdachte is, zegt mij dat ze niet onschuldig is ... Het OM kan 't niet maken om iemand langer dan nodig als verdachte te behandelen.
quote:dat denk ik ook.
Op zondag 7 december 2003 19:51 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
Klopt.
Maar ik vraag me af of dan zomaar wordt gezegd dat ze niet medeplichtig is. Als zij Maja niet naar buiten had gelokt, was het heel anders gelopen; was Maja misschien nog wel in leven geweest ...het feit dat Nina lang heeft vastgezeten en nog steeds verdachte is, zegt mij dat ze niet onschuldig is ... Het OM kan 't niet maken om iemand langer dan nodig als verdachte te behandelen.
quote:editie Doetinchem
Op zondag 7 december 2003 19:05 schreef thaleia het volgende:
Zondagskrant editie Nijmegen? Ben ik dan zo blind, of heb ik maar een halve krant in de bus gehad?
quote:Misschien kan ik d'r wel strikken hiervoor als ze naar het gala 18 dec van haar school gaat
Op zondag 7 december 2003 19:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
maarja...dat ze gaat lijkt mij heel onwaarschijnlijk... zou ze zich nog wel buiten de deur durven te begeven?
quote:Denk 't niet.
Op zondag 7 december 2003 22:14 schreef -moi- het volgende:[..]
Misschien kan ik d'r wel strikken hiervoor als ze naar het gala 18 dec van haar school gaat
![]()
![]()
maarja...dat ze gaat lijkt mij heel onwaarschijnlijk... zou ze zich nog wel buiten de deur durven te begeven?
quote:
Meisje van 15 vrijDe 15 - jarige Nina uit Nijmegen, die vast zit in verband met de moord op Maja Bradaric, wordt morgen vrijgelaten. Dat heeft de raadkamer van de Arnhemse rechtbank bevolen. Dat gebeurt tegen de zin van het openbaar ministerie (OM), dat haar als verdachte blijft zien.
Het OM gaat er niet van uit dat Nina actief aan het misdrijf heeft meegedaan. "Zij is op enige wijze betrokken, maar we onderzoeken haar rol nog", aldus een woordvoerder. Die rol zou hebben bestaan uit hulp bij het arrangeren van de afspraak tussen Maja en de hoofdverdachten Goran M. uit Beuningen en Ferdi Ö. uit Nijmegen. Over deze twee verdachten, beiden achttien, werd gisteren beslist dat zij nog een week 'in beperking' moeten blijven, net zoals de 16-jarige verdachte Goran P. Dat betekent dat zij met niemand anders contact mogen hebben dan met hun eigen advocaat. Tegen de maatregel is gistermiddag onmiddellijk opnieuw bezwaar aangetekend door de advocaat van de achttienjarige Nijmegenaar.
Bovendien is het feit dat ze vrijgelaten is op last van de raadskamer al een teken aan de wand omtrent haar schuld of onschuld. Gezien de ernst van het misdrijf en de schok die dit heeft veroorzaakt in de samenleving kan ik je verzekeren dat als er grote bewijzen bestonden dat Nina willens en wetens Maja naar buiten heeft gelokt zodat ze vermoord kon worden ze niet vrijgelaten zou zijn, ook is ze pas 15.
Persoonlijk schat ik dat er een goede kans is dat ze onschuldig is, in welk geval slachtofferhulp meer op zijn plaats is dan een verblijf in het Huis van Bewaring. En laat je niet van de wijs brengen door het feit dat ze nog steeds nog steeds verdachte is, aangezien een gerechtelijk vooronderzoek vele weken kan duren. Ik vermoedt dat het OM 100% zeker wil weten dat Nina onbewust was van Goran's intenties en zoiets kost behoorlijk wat tijd om uit te zoeken. Het feit dat ze nog steeds verdachte is zegt in elk geval helemaal niets over de schuldvraag.
het feit dat ze verdacht blijft, zegt alles over de schuldvraag.
de schuldvraag beperkt zich niet enkel tot de moord zelf natuurlijk.
Ik denk niet dat nina wist wat er ging gebeuren.
quote:Waarom denk je dat dan?
Op woensdag 10 december 2003 19:46 schreef Vickjuh het volgende:
ik denk eerder dat ze verdacht is omdat ze erbij was en het niet heeft verteld. dan ben je dus medeplichtig in NL.
quote:Waar van? Dat ze de moord gingen plegen?
Op woensdag 10 december 2003 19:48 schreef Vickjuh het volgende:
ze wist er toch vanaf
quote:dat weten we helemaal niet.
Op woensdag 10 december 2003 19:48 schreef Vickjuh het volgende:
ze wist er toch vanaf
ik neem aan dat zij nog als verdachte gezien wordt, omdat haar versie vh gebeuren nog gaten vertoont of tegenstrijdigheden, indirecte aanleiding dus.
maar er geen directe aanleiding (bewijs) is om haar nog langer vast te kúnnen houden
quote:Voorzover naar buiten is gebracht, is Nina niet bij de moord zelf aanwezig geweest. Over haar rol vooraf zijn nog geen mededelingen door het OM gedaan, behalve het naar buiten lokken van Maja.
Op woensdag 10 december 2003 21:38 schreef Vickjuh het volgende:
nee ze heeft na de moord haar mond gehouden en is er bij geweest, dan ben je dus medeplichtig maar ik vind het wel erg dat ze door andere yugo's is vermoord
quote:jajajjaja en ik ken ook iemand die zegt.................
Op woensdag 10 december 2003 21:43 schreef Vickjuh het volgende:
Ik ken iemand uit haar vrienden club en die zeggen dat nina er bij is geweest. verder weet ik het ook niet :') vind het al erg genoeg voor z'n jong meisje om zo om het leven te komen. echt triest gewoon, ook voor nina, zij is ook nog maar jong.
quote:Ze heeft haar mond (volgens de gelderlander) dichtgehouden omdat 1 van de verdachten tegen haar gezegd zou hebben dat er hetzelfde met haar zou gebeuren als ze er iets over zou zeggen en ze is er niet bij geweest
Op woensdag 10 december 2003 21:38 schreef Vickjuh het volgende:
nee ze heeft na de moord haar mond gehouden en is er bij geweest, dan ben je dus medeplichtig maar ik vind het wel erg dat ze door andere yugo's is vermoord
quote:Ok stel dat ik je wel geloof , wat heb jij dan te melden dat de kranten niet te melden hebben ???????????, en dan echt nieuws wat gebaseerd is op feiten en niet op roddel en achterklap
Op woensdag 10 december 2003 21:49 schreef Vickjuh het volgende:
je hoeft het niet te geloven, maakt mij niks uit
je kunt misschien beter de kranten geloven, die weten alles
maar mijn vriend komt ook uit Yugoslavia en wij kennen dus veel mensen. Je kunt ook kijken bij tmf chat, Yugo pride, zitten veel meiden en jongens van Yugoslavische afkomst die haar kennen
quote:De enige die echt weet wat er gebeurd is zitten vast.
Op woensdag 10 december 2003 21:53 schreef toska het volgende:[..]
Ok stel dat ik je wel geloof , wat heb jij dan te melden dat de kranten niet te melden hebben ???????????, en dan echt nieuws wat gebaseerd is op feiten en niet op roddel en achterklap
quote:die wie kennen?
maar mijn vriend komt ook uit Yugoslavia en wij kennen dus veel mensen. Je kunt ook kijken bij tmf chat, Yugo pride, zitten veel meiden en jongens van Yugoslavische afkomst die haar kennen
En wat dan nog, ze is er niet bij geweest, ze was thuis op dat moment blijkbaar, ze zal wel een alibi gehad hebben, denk je niet?
of denk jij dat de politie enkel afgaat op wat die heren en dame beweren?
als dat zo was waren ze alle 4 vrij nu.
quote:Mij wel ,,,,,, en jij impliceerdt dat jij en je vrienden wel de waarheid weten , dus kom op met die waarheid
Op woensdag 10 december 2003 21:55 schreef Vickjuh het volgende:[..]
De enige die echt weet wat er gebeurd is zitten vast.
Enne de kranten melden ook wat zij horen, dus roddels..........
Maar ik hoef geen gelijk hoor, zal mij boeie wie gelijk heeft
quote:de Krant is een objectieve bron
quote:ik ken ook veel mensen, maar of die allemaal de waarheid vertellen is de vraag
maar mijn vriend komt ook uit Yugoslavia en wij kennen dus veel mensen.
quote:Ja, de TMF Chat is een erg objectieve bron
Je kunt ook kijken bij tmf chat, Yugo pride, zitten veel meiden en jongens van Yugoslavische afkomst die haar kennen
Als ik daar inlog onder NijMeguhhh13 en zeg dat ik haar ken dan geloof jij dat vast ook .
doe niet zo naief joh
quote:Ow wie ken jij dan.... ben ik wel benieuwd naar?
[b]ik ken ook veel mensen, maar of die allemaal de waarheid vertellen is de vraag
![]()
[..]Ja, de TMF Chat is een erg objectieve bron
.
Als ik daar inlog onder NijMeguhhh13 en zeg dat ik haar ken dan geloof jij dat vast ook
.
doe niet zo naief joh
quote:Waarom reageer je niet op mijn en milagros reactie?
Op woensdag 10 december 2003 22:09 schreef Vickjuh het volgende:[..]
Ow wie ken jij dan.... ben ik wel benieuwd naar?
En ik ken die van tmf persoonlijk, zit namelijk ook familie.
Maar waarom ga jij niet bij de krant werken, jij weet er veel vanaf
quote:wat raar is als ik iets zeg, reageren jullie daar best heftig op.
Op woensdag 10 december 2003 22:13 schreef toska het volgende:[..]
Waarom reageer je niet op mijn en milagros reactie?
ik ben niet achterlijk ofzo. maar als zij zoveel kent. moet ze maar ff vragen wat jebise kurva betekend.
en verder ga ik niet meer op in, ga hier toch niet zitten verlangen van jullie alle 3 dat jullie mij geloven, dus geloof wat je wilt, en klets gezellig samen verder. Ik heb wel wat beters te doen.......
quote:checked nogmaals profiel...
Op woensdag 10 december 2003 22:18 schreef Vickjuh het volgende:[..]
wat raar is als ik iets zeg, reageren jullie daar best heftig op.
en zij reageert met doe niet zo naief johik ben niet achterlijk ofzo. maar als zij zoveel kent. moet ze maar ff vragen wat jebise kurva betekend.
en verder ga ik niet meer op in, ga hier toch niet zitten verlangen van jullie alle 3 dat jullie mij geloven, dus geloof wat je wilt, en klets gezellig samen verder. Ik heb wel wat beters te doen.......
Zo'n HBO studie stelt ook niets meer voor, hè
quote:nee jij , zit gewoon met je tieten uit je topje op de foto en ik zie trouwens dat je wel vaker hier op de forum andere zit af te zeiken. Niks beters te doen, huisvrouwtje
Op woensdag 10 december 2003 22:20 schreef milagro het volgende:[..]
checked nogmaals profiel...
quote:Ehhhhhhhhhhhhhh waar reageer ik heftig????????????
wat raar is als ik iets zeg, reageren jullie daar best heftig op.
en zij reageert met doe niet zo naief johik ben niet achterlijk ofzo. maar als zij zoveel kent. moet ze maar ff vragen wat jebise kurva betekend.
Ik vraag je gewoon wat hier en daar ,en jij geeft geen antwoord. maar je impliceerd heel wat te weten door je vriendjes enzo
, dan hoef je ook niet verbolgen te zijn dat er mensen zijn die doorvragen , en stel je niet zo aan met je , ik heb wel wat beters te doen.... ok wat heb jij dan wel beters te doen dan het oplossen van zulk een vreselijke moord waar jij en je vriendejes meer van weten?
quote:Mijn hemel..
Op woensdag 10 december 2003 22:22 schreef Vickjuh het volgende:[..]
nee jij , zit gewoon met je tieten uit je topje op de foto en ik zie trouwens dat je wel vaker hier op de forum andere zit af te zeiken. Niks beters te doen, huisvrouwtje
Alles okay met je?
Geef gewoon antwoord op onze vragen.
Waarom denk jij dat de politie minder goed op de hoogte is van het alibi van Nina dan wat wichtjes op TMF chat?
quote:ik bedoel met dat ik wel wat beters te doen heb, dat ik geen zin heb om met jullie te ruzieen. die milagro is helemaal raar met der checked nogmaals profiel...
Op woensdag 10 december 2003 22:25 schreef toska het volgende:[..]
Ehhhhhhhhhhhhhh waar reageer ik heftig????????????
Ik vraag je gewoon wat hier en daar ,en jij geeft geen antwoord. maar je impliceerd heel wat te weten door je vriendjes enzo
, dan hoef je ook niet verbolgen te zijn dat er mensen zijn die doorvragen , en stel je niet zo aan met je , ik heb wel wat beters te doen.... ok wat heb jij dan wel beters te doen dan het oplossen van zulk een vreselijke moord waar jij en je vriendejes meer van weten?
quote:
nee jij , zit gewoon met je tieten uit je topje op de foto en ik zie trouwens dat je wel vaker hier op de forum andere zit af te zeiken. Niks beters te doen, huisvrouwtje
quote:U zei?
Ik heb wel wat beters te doen.......
quote:Ik heb geen ander plaatje bij de hand
Op woensdag 10 december 2003 22:30 schreef toska het volgende:
Gotverdomme milagro douw je tieten es in je topje anders krijg je nooit een serieus antwoord
quote:Nogmaals ik wil helemaal niet met jou ruzieen , waar haal je dat idee vandaan , alleen jij zegt steeds dat jij en je vriendjes meer weten , nou ,,,,,,,,, zeg het dan
Op woensdag 10 december 2003 22:29 schreef Vickjuh het volgende:[..]
ik bedoel met dat ik wel wat beters te doen heb, dat ik geen zin heb om met jullie te ruzieen. die milagro is helemaal raar met der checked nogmaals profiel...
Staat hier zelf met der tieten uit der topje op de foto en durft zelf niks in der profiel te zetten, is zeker z'n huisvrouwtje.
[Dit bericht is gewijzigd door toska op 10-12-2003 22:33]
quote:doe maar ook niet van je gezicht, schrikken de mensen van
Op woensdag 10 december 2003 22:31 schreef milagro het volgende:[..]
Ik heb geen ander plaatje bij de hand
quote:Ik heb VMBO en werk nu bij een banket bakker en volgend jaar woon ik op mezelf eindelijk en dan hoop ik te trouwen met mijn liefie...
Op woensdag 10 december 2003 22:29 schreef Vickjuh het volgende:[..]
ik bedoel met dat ik wel wat beters te doen heb, dat ik geen zin heb om met jullie te ruzieen. die milagro is helemaal raar met der checked nogmaals profiel...
Staat hier zelf met der tieten uit der topje op de foto en durft zelf niks in der profiel te zetten, is zeker z'n huisvrouwtje.
Kunnen we nu weer on topic?
Waarom denk je dat de politie haar vrijgelaten heeft?
Ze heeft een alibi.
Alleen is er nog geen duidelijkheid over dat telefoontje of verzoek van haar aan Maja.
quote:Dit is dus laag ,,,,,, heeeeeeeeeeel laag en dat maakt van jou een gesprekspartner van nul komma nul......................
Op woensdag 10 december 2003 22:32 schreef Vickjuh het volgende:[..]
doe maar ook niet van je gezicht, schrikken de mensen van
quote:geen interesse meer in, sorry
Op woensdag 10 december 2003 22:32 schreef toska het volgende:[..]
Nogmaals ik wil helemaal niet met jou ruzieen , waar haal je dat idee vandaan , alleen jij zegt steeds dat jij en je vriendjes meer weten , nou ,,,,,,,,, zeg het dan
quote:Victoria, je ben 31, hou nu eens op, en ga gewoon on topic.
Vandaar mijn verbazing over opleiding en leeftijd
quote:Lul toch niet zo stom mens'
Op woensdag 10 december 2003 22:35 schreef Vickjuh het volgende:[..]
geen interesse meer in, sorry
en ik heb niet gezegd dat ik ALLES WEET, als dat zo was, dan ging ik wel naar de politie
quote:Waarom wimpel je onze vraagtekens bij jouw stellige beweringen dan zo af?
Op woensdag 10 december 2003 22:35 schreef Vickjuh het volgende:[..]
geen interesse meer in, sorry
en ik heb niet gezegd dat ik ALLES WEET, als dat zo was, dan ging ik wel naar de politie
Niemand weet wat er gebeurd is.
Wat we wel weten is dat Nina vrijgelaten is en daaruit kun je concluderen dat ze niet bij de moord aanwezig was.
Ze heeft dus een alibi.
Waarom beweer jij dan dat ze wel aanwezig was en wel wist wat er te gebeuren stond?
Slaap lekker Milagro , hoop dat je borsten in je nachtpon passen
quote:ehhh? doe effe normaal.
Op woensdag 10 december 2003 22:38 schreef toska het volgende:[..]
Lul toch niet zo stom mens'
ontopic: ik vind het raar dat Goran M. die al een tijd de vriend van nina was, Nina zelf bedreigd heeft met de dood als ze zou gaan praten.
quote:zal wel lukken, mijn borsten zijn niet groot, mijn nachtjapon wel
Op woensdag 10 december 2003 22:42 schreef toska het volgende:
Milagro ,,,, laat haar nu maar interessant doen , ze reageerdt toch niet inhoudelijk op onze vragen , dus............. laat dr lekker.Slaap lekker Milagro , hoop dat je borsten in je nachtpon passen
Oh en meneer de voorzitter..ik bedoel moderator, kunt u een en ander even editten, en ook deze post.
quote:Ehm waarom mag ik dat niet zeggen?
Op woensdag 10 december 2003 22:43 schreef -moi- het volgende:[..]
ehhh? doe effe normaal.
ontopic: ik vind het raar dat Goran M. die al een tijd de vriend van nina was, Nina zelf bedreigd heeft met de dood als ze zou gaan praten.
quote:ik ken een aantal operators van de jouw chat
Op woensdag 10 december 2003 22:09 schreef Vickjuh het volgende:[..]
Ow wie ken jij dan.... ben ik wel benieuwd naar?
quote:Toffe Familie
En ik ken die van tmf persoonlijk, zit namelijk ook familie.
quote:Kranten lezen is leuker dan ervoor werken
Maar waarom ga jij niet bij de krant werken, jij weet er veel vanaf
quote:ben ik het ook mee eens, tis niet dat ik alles geloof wat er gezegd word
Op woensdag 10 december 2003 22:43 schreef EvilFaith het volgende:
achja der is al vaak genoeg gebleken dat van die roddels weinig klopt, mensen die er écht meer vanaf weten houden over het algemeen hun mond wel. Ja ik zit ook op de school waar Goran M. op zat en waar iedereen, nu opeens, heel goed bevriend met hem was en precies weet hoe het allemaal zit.... helaas..geruchten, roddels, onzin, waarheid? alles wordt door elkaar gehaald, laten we maar gewoon wachten tot de politie met een duidelijke verklaring komt...
quote:exact.
Op woensdag 10 december 2003 22:43 schreef EvilFaith het volgende:
achja der is al vaak genoeg gebleken dat van die roddels weinig klopt, mensen die er écht meer vanaf weten houden over het algemeen hun mond wel. Ja ik zit ook op de school waar Goran M. op zat en waar iedereen, nu opeens, heel goed bevriend met hem was en precies weet hoe het allemaal zit.... helaas..geruchten, roddels, onzin, waarheid? alles wordt door elkaar gehaald, laten we maar gewoon wachten tot de politie met een duidelijke verklaring komt...
Wel is opmerkelijk dat Nina nog steeds als verdachte wordt gezien.
Er moeten dus toch wel iets van tegenstrijdigheden zijn geweest in haar verklaring, denk ik.
quote:En dit is nou discussieren op TMF-Niveau
quote:zegt Nina....
Op woensdag 10 december 2003 22:43 schreef -moi- het volgende:[..]
ehhh? doe effe normaal.
quote:ja maarja hoe die tegenstrijdigheden dan weer komen, misschien uit angst dat ze niet wist hoe ze moest reageren, twijfel of ze der vriendje erbij moest pakken, of doen alsof ze van niks wist...en overdonderd natuurlijk door dit alles...ben benieuwd, als ze er vanaf wist dan heeft die Goran P. wel ontzettend veel invloed gehad op het hele groepje zeg..
Op woensdag 10 december 2003 22:47 schreef milagro het volgende:[..]
exact.
Wel is opmerkelijk dat Nina nog steeds als verdachte wordt gezien.
Er moeten dus toch wel iets van tegenstrijdigheden zijn geweest in haar verklaring, denk ik.
quote:zeg boer, blijf jij lekker in je hok en kom niet aan Milagro
quote:
Op woensdag 10 december 2003 22:49 schreef Re het volgende:[..]
zeg boer, blijf jij lekker in je hok en kom niet aan Milagro
ik weet wie of liever wat het zegt, dus no worries
quote:das waar....
Op woensdag 10 december 2003 22:48 schreef milagro het volgende:[..]
zegt Nina....
quote:ik weet niet wat ze verteld heeft, dus waarin de tegenstrijdigheid zat.
Op woensdag 10 december 2003 22:49 schreef EvilFaith het volgende:[..]
ja maarja hoe die tegenstrijdigheden dan weer komen, misschien uit angst dat ze niet wist hoe ze moest reageren, twijfel of ze der vriendje erbij moest pakken, of doen alsof ze van niks wist...en overdonderd natuurlijk door dit alles...ben benieuwd, als ze er vanaf wist dan heeft die Goran P. wel ontzettend veel invloed gehad op het hele groepje zeg..
ze kan zichzelf tegen hebben gesproken, zonder dat dat betrekking had op wat die heren beweerden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |