Hier kun je het melden i.p.v. andere topics te vervuilen.
Ik heb een hekel aan Idols.
Ik kom het hier melden i.p.v. andere topics te vervuilen.
Is het weer begonnen ofzo ?
alleen breezah- figuren kijken hierheen
[Dit bericht is gewijzigd door AirRaid op 01-12-2003 00:49]
quote:die mag op slot
Op maandag 1 december 2003 00:49 schreef Tiemie het volgende:
Centraal Anti Idols Deel 1.
deze was er eerder
quote:Kom maar eens met een betere openings post i.p.v. die van mij te sluiten.
Op maandag 1 december 2003 00:46 schreef static het volgende:
Heb je een hekel aan Idols?Hier kun je het melden i.p.v. andere topics te vervuilen.
quote:Neuh, deze was eerder. Als het andersom zou zijn geweest zou deze dicht zijn.
Op maandag 1 december 2003 00:52 schreef Burner2000 het volgende:[..]
Kom maar eens met een betere openings post i.p.v. die van mij te sluiten.
quote:Jim is best ok hoor
Op maandag 1 december 2003 00:51 schreef Tiemie het volgende:
Het programma an sich is leuk om te kijken, alleen vind ik Jim en Jamai de grote nadelen van vorig jaar.
slapen gaat trusten
Jim :
Jamai :
dewi :
Total :
[Dit bericht is gewijzigd door LeiderLuke op 01-12-2003 01:11]
quote:het begint zaterdag weer!!!
Op maandag 1 december 2003 00:49 schreef Par4n0id het volgende:
Waarom die interesse in Idols plotseling?Is het weer begonnen ofzo ?
Moge Thor en Wodan uwe heidens hart beschermen, voor ieder die deze menschelijke zonde niet wenst te aanschouwen.
Daar gaat je zaterdagavond.
quote:Geweldig die eerste!!
Op maandag 1 december 2003 01:23 schreef Burner2000 het volgende:
Post links, plaatjes filmpjes over anti Idols. Kijk eens hoeveel kanslozen er op af komen op die walgelijke commerciële crap.![]()
![]()
Ik weet nu al wat ik de komende weken ga horen in de klas en bij korfbal... bla bla bla Idols bla bla bla etc.
Oprotten met al die lelijke valse graf konijnen. Bah, ik kots op dat programma.
Eerste deel was een van de slechtste programma's ooit, maar ik heb er vertrouwen in dat ze zichzelf weer zullen overtreffen
Maar nog een keer Jamai, met world idols,..neej dat gaat er echt niet in
quote:mooi plaatje heb je!
Heb je een hekel aan Idols?Hier kun je het melden i.p.v. andere topics te vervuilen.
[Dit bericht is gewijzigd door nlboy op 01-12-2003 20:27]
quote:mee eens
Op maandag 1 december 2003 00:57 schreef Maart85 het volgende:
Ik vind het opzich wel een leuk idee, vind alleen de eerste rondes leuk, om te zien hoe mensen zich (soms express, soms ook niet) gigantisch voor schut zetten. De rest vind ik minder.
alleen jammer dat er nu ook mensen overdreven hun best doen om "de nieuwe Tim Vicious" te worden zoals dit figuur beetje irritant dat soort aandacht-trekkerij
quote:Krijg je als je in groep acht zit
Op maandag 1 december 2003 07:39 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Idols=![]()
Ik weet nu al wat ik de komende weken ga horen in de klas en bij korfbal... bla bla bla Idols bla bla bla etc.
quote:Hij zit wel op 3TVWO hoor
Op woensdag 3 december 2003 19:49 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
Krijg je als je in groep acht zit
.
quote:1337, tweetalig nog wel
Op woensdag 3 december 2003 19:53 schreef CySt het volgende:[..]
Hij zit wel op 3TVWO hoor
.
http://forum.fok.nl/profile.php?id=58327
.
quote:Is altijd op vwo geloof ik
Op woensdag 3 december 2003 19:53 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
1337, tweetalig nog wel
quote:U geraakt offtopic
Op woensdag 3 december 2003 19:54 schreef CySt het volgende:[..]
Is altijd op vwo geloof ik
.
quote:Niet waar. Maar het is 1 pot nat, iedereen heeft het over Idols, of het nu 3e klas MAVO is of 3e klas Tweetalig... (Uitzonderingen daargelaten)
Op woensdag 3 december 2003 19:54 schreef CySt het volgende:[..]
Is altijd op vwo geloof ik
.
quote:Bij mij op school is in de 2e fase vwo twee talen verplicht.
Op woensdag 3 december 2003 19:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Niet waar. Maar het is 1 pot nat, iedereen heeft het over Idols, of het nu 3e klas MAVO is of 3e klas Tweetalig... (Uitzonderingen daargelaten)
Maar om weer even ontopic te gaan; bij mij in de klas wordt er niet zoveel met idols gedaan, meesten kijken het voor de slechte act, ik ook btw , maar er wordt niet zo uitvoerig over gepraat, zo van: ohhh jim is zoooowwwn lekker ding, maargoed, dat zal bij jou in de 4e er dan ook wel weer uit zijn.
enzo. .
quote:ja precies de allereerste rondes die zijn enig om te zien (leedvermaaak), maar daarna is t niet leuk meer. Tis toch allemaal afschuwelijke commercie. Dan hoop je (ik) dat het nog ergens anders over gaat dan saaie suffe commerciele 'popliedjes', maar nee, men moet vreselijke top40nummertjes zingen om de breezerbevolking tevreden te stellen. Getverdemme.
Op maandag 1 december 2003 00:57 schreef Maart85 het volgende:
Idols opzich is een goed conecpt. Het trekt een groot deel van de (jeugdige/breezer drinkende) bevolking. Ik vind het opzich wel een leuk idee, vind alleen de eerste rondes leuk, om te zien hoe mensen zich (soms express, soms ook niet) gigantisch voor schut zetten. De rest vind ik minder.
quote:Dat is niet geheel waar. Ze krijgen in de finaleronde een thema waarbinnen ze een nummer mogen uitkiezen. Voor zover ik weet is binnen dat thema de keuze helemaal vrij.
Op donderdag 4 december 2003 16:43 schreef Yamyam het volgende:
men moet vreselijke top40nummertjes zingen
quote:en half moederend nederland sufkut
Op maandag 1 december 2003 00:49 schreef AirRaid het volgende:
idols isalleen breezah- figuren kijken hierheen
quote:Oh. Nou ik heb niks aparts voorbij horen komen hoor. Als er 1 opera zou willen zingen, of jazz of hardrock of uitheemse muziek mooi niet dat dat mag. Dus is t wel beperkt tot wat men noemt popmuziek en dan ook vooral breezerpopmuziek dus top40muziek. Soul is idd wel net even iets anders
Op donderdag 4 december 2003 16:49 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Dat is niet geheel waar. Ze krijgen in de finaleronde een thema waarbinnen ze een nummer mogen uitkiezen. Voor zover ik weet is binnen dat thema de keuze helemaal vrij.
Zosja zong vorig jaar bijvoorbeeld What's Up van de 4 Non Blondes, dat zou ik nou niet direct breezermuziek noemen. Yuli heeft soulnummers gezongen, Jim zong Proud Mary, enzovoorts.
quote:Eh.... omdat het het best bekeken programma ooit is van de commerciele omroepen?
Op vrijdag 5 december 2003 14:36 schreef Dizpalesco het volgende:
Waarom een heel forum deel wijden aan IDOLS![]()
is dat om het progamma nog enigzins populair te krijgen???? het ligt zeker op een akkoordje met RTL.........
![]()
![]()
![]()
Na de selecties van de "idols" is het afgelopen, en zullen de kijkcijfers dalen.
quote:Dat denk ik niet. Maar dat weet ik natuurlijk niet 100% zeker.
Op vrijdag 5 december 2003 13:12 schreef Yamyam het volgende:
Als er 1 opera zou willen zingen, of jazz of hardrock of uitheemse muziek mooi niet dat dat mag.
Het is gewoon KUT
De commericiele tv denkt zeker dat wij rand debielen zijn.
Alleen maar domme programma's
quote:Wij zijn dat misschien niet, maar er woont een hele hoop randdebielen in dit land. Maar ik heb goeie hoop dat zelfs randdebielen niet zitten te wachten op een 2e idols versie, aangezien de opvolgers van big brother ook flopten...
Op vrijdag 5 december 2003 15:43 schreef regenworm het volgende:
Idols is niet leuk.Het is gewoon KUT
De commericiele tv denkt zeker dat wij rand debielen zijn.
Alleen maar domme programma's
De eerste ronden ga ik uiteraard wel kijken
Ik haat het! Gezeik altijd. Over al weer van k*t posters
quote:Idols zuigt ook ontzettend, maar daarom heb ik juist meegedaan. Mijn enige doel was zo achterlijk mogelijk op tv komen, dit is gelukt
Op vrijdag 5 december 2003 22:50 schreef TalkShowHost het volgende:
De kijkcijfers zullen wel weer hoog zijn, ik heb nooit geweten dat er zoveel zwakzinnigen in Nederland zijn
ik heb deze twee gevonden, post aub nog andere anti sites!
http://www.idols.sucks.nl
http://www.evilshirts.nl
grtz,
SeBas
quote:
Op woensdag 3 december 2003 19:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Niet waar. Maar het is 1 pot nat, iedereen heeft het over Idols, of het nu 3e klas MAVO is of 3e klas Tweetalig... (Uitzonderingen nerds daargelaten)
quote:Ik..... maar de voorrondes zijn wel leuk
quote:same here, als al het voorronde-publiek geweest is haak ik af
Op vrijdag 19 december 2003 16:03 schreef Duna het volgende:
Ik..... maar de voorrondes zijn wel leuk
-edit: dat hoeft ook niet weer.
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 29-12-2003 18:24]
quote:Dit topic is er om Idols af te zeiken, ja!!!
Op vrijdag 19 december 2003 18:07 schreef BdR het volgende:[..]
same here, als al het voorronde-publiek geweest is haak ik af
briljant, die voorrondes
quote:Ik wens ze precies hetzelfde toe!
Op maandag 29 december 2003 18:13 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik kots op deze achterlijkste vorm van televisie tot nu toe. Fans, deelnemers en juryleden moeten ******** ******** *********..
T meest misselijk makende programma ooit kan t nog erger??
Ja Worldidols
omfg
Stab them all in the face
kijk maar naar jamai in het begin was ie bijna niet door naar de volgende ronde en nu heeft die hele jury niks dan goeds te vertellen over jamai
waarom
tis een programma op tv, als je het knopje indrukt kun je een ander programma opzetten
daarentegen heb ik wel een hekel aan die klote Zuid-Afrikaan die een studiegenoot van me heeft vermoord (gisteren op het nieuws)
quote:
Moet het nou echt altijd over Idols gaan?"Je kunt gewoon niet zingen". Voor honderdduizenden, zoniet miljoenen Nederlanders is dat het hoogtepunt van de week. Met een bord friet op schoot smullen kleuters tot bejaarden van het tv-programma Idols. Het lijkt wel of de knoppen 1,2 en 3 geblokkeerd zijn op menig afstandsbediening.
Natuurlijk is 2Vandaag niet elke dag spectaculair en wordt er in 'het Lagerhuis' niet al te veel geneukt. Maar moet het gesprek nou altijd Idols zijn? Begrijp me niet verkeerd. Ik vind het prettig mensen om me heen te hebben die babbelen over koetjes en kalfjes. Een discussie zo nu en dan kan ook geen kwaad, maar die crap van Idols komt nu echt de strot uit.R. Wintjes
men neme een lading krijsende kinderen en de sneerlands pedoliga loopt weer warm
Maar vermoedelijk is dit allemaal het plan van de makers. Vorig jaar is het mislukt omdat Jamai niet lelijk genoeg was, het moest een rasechte hobbit worden, een Middle Earth Idol zo je wilt, Kurt Nielsen. Dus dit jaar zijn we runner-up met onze paarsharige hondekop. Ik schaam me dan ook kapot dat Nederland niet iets beters naar voren kan schuiven als dit gepeupel. Was een afgang bij world-idols niet voldoende? Moet er dit jaar weer een nederlaag van formaat bij geplaatst worden? Heeft Nederland niets meer te bieden dan twee honden en een paardekop? Is het dan zo godvergeten moeilijk om mensen op hun uiterlijk te selecteren, en niet op de door Henk-Jan aangeduide 'X-Factor' waar volgens mij de honden nog geen brood van lusten?
Het zal mij weer benieuwen...
quote:Das 2x papagaai
Op zaterdag 31 januari 2004 23:35 schreef Ingridh007 het volgende:
Gelukkig is er Frank
quote:[zwaar cynisch on]en gelukkig kan ie ook nog eens geweeeeeeldig zingen...[zwaar cynisch off]
Op zaterdag 31 januari 2004 23:35 schreef Ingridh007 het volgende:
Gelukkig is er Frank
[Dit bericht is gewijzigd door twentemeisje op 31-01-2004 23:37]
Gaat de jury en het publiek all1 voor het uiterlijk, dan is men oppervlakkig.
En kiezen ze iemand om kwaliteit van de zang, uitstraling, x-factor is het ook weer niet goed, want het mag geen "hobbit" zijn.
*zucht*
quote:Schaam jij je niet als Nederlander zijnde dan????
Op zaterdag 31 januari 2004 23:37 schreef R_ON het volgende:
Het is ook nooooooooooooooooooooooooit goed, he.Gaat de jury en het publiek all1 voor het uiterlijk, dan is men oppervlakkig.
En kiezen ze iemand om kwaliteit van de zang, uitstraling, x-factor is het ook weer niet goed, want het mag geen "hobbit" zijn.
*zucht*
quote:Ik zou me niet schamen voor Marlies. Net als dat Noorwegen zich niet schaamt om Kurt.
Op zaterdag 31 januari 2004 23:42 schreef JeroenMeloen het volgende:
Schaam jij je niet als Nederlander zijnde dan????
quote:Wie zegt dat Noorwegen zich niet schaamt?
Op zaterdag 31 januari 2004 23:43 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Ik zou me niet schamen voor Marlies. Net als dat Noorwegen zich niet schaamt om Kurt.
quote:Ik. Waarop ik dat baseer? Geen idee
Op zaterdag 31 januari 2004 23:45 schreef JeroenMeloen het volgende:
Wie zegt dat Noorwegen zich niet schaamt?
quote:Niks mis met een Meloen als je het mij vraagt. Heb je ooit therapie overwogen voor je meloenen-fobie?
Op zaterdag 31 januari 2004 23:48 schreef R_ON het volgende:
Dat er Fokkers zijn die zich JeroenMELOEN noemen...gewoon schaamteloos!
quote:Wordt die therapie gegeven naast de zaal voor Anonieme alcoholverslaafden?
Op zaterdag 31 januari 2004 23:49 schreef JeroenMeloen het volgende:[..]
Niks mis met een Meloen als je het mij vraagt. Heb je ooit therapie overwogen voor je meloenen-fobie?
quote:Als je mee wilt kan je het ook gewoon vragen hoor
Op zaterdag 31 januari 2004 23:52 schreef R_ON het volgende:[..]
Wordt die therapie gegeven naast de zaal voor Anonieme alcoholverslaafden?
quote:Monotoom? kun je dat eten?
Op zondag 1 februari 2004 14:02 schreef Hidden_Horror het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ron
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een monotome kut zang heeft die gast, pfff
Kep het filmpje nu gezien. Het was idd best monotoon gezongen. Was iig niet echt onder de indruk.
Zo dat moest er ff uit
voel me al een stuk beter thnx ...
Greetzz from the Blerkster
quote:^^^^^^^^^^^^^^^^
Op maandag 1 december 2003 01:04 schreef method21 het volgende:
idols gehalteJim :
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jamai :![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dewi :![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Total :
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bespur ik hier enige jaloeziequote:Op maandag 1 december 2003 01:04 schreef method21 het volgende:
Dat kan alleen maar Eric zijn, die kan niet zingen en dat weet hij zelf ook wel... Maar hijs oooo zo schattig.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:46 schreef nozem het volgende:
Er zat 1 jongen bij die zo ontzettend slecht zong dat ik me niet kan voorstellen dat ie zomaar, zonder een jurylid meerdere keren oraal bevredigd te hebben, door de voorrondes is gekomen..
Dat kan best zijn, maar dan moet ie z'n bek dichthouden en wat anders gaan doen, volgens mij kan ie heel goed reclame maken voor shampoo of tandpasta. Het is toch de bedoeling dat je als deelnemer enigzins kan zingen, of doet dat er niet meer toe ?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:51 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Dat kan alleen maar Eric zijn, die kan niet zingen en dat weet hij zelf ook wel... Maar hijs oooo zo schattig.![]()
't Zal wel een retorische vraag zijn, maar ik zeur er toch even over door.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:53 schreef nozem het volgende:
Dat kan best zijn, maar dan moet ie z'n bek dichthouden en wat anders gaan doen, volgens mij kan ie heel goed reclame maken voor shampoo of tandpasta. Het is toch de bedoeling dat je als deelnemer enigzins kan zingen, of doet dat er niet meer toe ?
Ik snap wel dat het om meerdere factoren draait maar uiteindelijk lijkt de zang me toch doorslaggevend. Dat kan hij niet, en dat leert hij ook niet, ook al zei hij zo mooi dat daar wel wat aan te doen was. Dat hij er in blijft ligt puur aan het feit dat het de natte droom (enigzins ongelukkige woordkeusquote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:05 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
't Zal wel een retorische vraag zijn, maar ik zeur er toch even over door.![]()
Bij Idols draait het niet alleen om het zingen, maar ook om de performance, de uitstraling, de x-factor... En volgens mij heeft Eric dat wel. Het zingen is maar een deel in het succes... Een echt Idol heeft al die factoren, Eric mist er eentje. Misschien komt het nog, maar ik denk het zelf ook niet. Hij wordt niet de winnaar van Idols, maar hij komt wel een heel eind!![]()
(en dan kan hij altijd nog tandpastareclames gaan doen...)
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:19 schreef ilona-scuderia het volgende:
"hoe vaker je belt, hoe meer kans je maakt op die fantastische scooter"
Volgend jaar komen alle ongetalenteerde breezerkids die nu 14 zijn opdraven... Spannender wordt het er niet om...quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:45 schreef funmaster het volgende:
Een ding weet ik zeker:
Volgend jaar (en alle andere jaren erna) kijk ik niet meer. Vanaf nu boycot ik het nu ook.
Ik hoop met je mee.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:32 schreef spacemangraig het volgende:
hopen dat dit de laatste keer is...
Jammer, volgend jaar weer.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:32 schreef spacemangraig het volgende:
Helaas nietquote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:32 schreef spacemangraig het volgende:
<laten-we-het-er-op-houden-dat-hier-een-heleboel-scheldwoorden-staan>quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:41 schreef static het volgende:
[..]
Jammer, volgend jaar weer.
heel goedquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:19 schreef mr-bart het volgende:
Ik heb geprobeerd de finale te bekijken, maar (gelukkig maar) niet gelukt. Ik ging echt over mn nek op het moment dat maud en boris, naar mijn mening iig betere zangers dan jim en jamai, advies kregen van die twee snotneuzen!
Toen maar dit was het nieuws gaan kijken![]()
was dat dan ook!? Wie waren te gast?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:19 schreef mr-bart het volgende:
Ik heb geprobeerd de finale te bekijken, maar (gelukkig maar) niet gelukt. Ik ging echt over mn nek op het moment dat maud en boris, naar mijn mening iig betere zangers dan jim en jamai, advies kregen van die twee snotneuzen!
Toen maar dit was het nieuws gaan kijken![]()
Onderbouw je meningquote:Op maandag 1 december 2003 00:50 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
idols zuigt gewoon
Ok, I get the point, maar kan het wat minder?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:22 schreef yohan.nl het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |