Staan we met een groepje vrienden in het dorp te footbaggen (www.footbag.org ), beland dit balletje na een tijdje boven op een afdakje van een etalage. Nou geen probleem, denken we.. Het zag er nogal gammel uit, dus die gast die hem er op schopte gaat bij iemand anders op zijn nek zitten om er toch nog bij te kunnen. Op het moment dat hij met zijn hand aan het voelen is naar het balletje.. Komt er zo'n achterlijke henk aanlopen (lees: ambtenaar in functie)
.
Loopt ie gelijk op die jongen af die da ding wilde pakken: "Jij hebt een probleem. Hierbij heb je een boete voor baldadigheid"..
What the fuck ?
Natuurlijk vroegen we nog om uitleg, maar het enigste wat ie zei, is dat als een jongen van van nog geen 50 kilo aan een beton + metalen afdakje gaat hangen, dat je 50 Euri lichter bent..
PolitieKorps Brabant Zuid-Oost kan bij deze een doos vol dodelijke ziektes toegeschoven krijgen!
spoiler:
quote:How pathetic.
Op maandag 1 december 2003 00:02 schreef UndergroundWorldWide het volgende:Staan we met een groepje vrienden in het dorp te footbaggen
hmz.. ze mogen hier en daar ook wel beetje relativeren en hun ogen openhouden voor minder relaxt volk (jeugdcriminelen en dergelijke)
quote:
Op maandag 1 december 2003 00:02 schreef UndergroundWorldWide het volgende:
Wat denken die flikker nou weer ?Staan we met een groepje vrienden in het dorp te footbaggen (www.footbag.org
), beland dit balletje na een tijdje boven op een afdakje van een etalage. Nou geen probleem, denken we.. Het zag er nogal gammel uit, dus die gast die hem er op schopte gaat bij iemand anders op zijn nek zitten om er toch nog bij te kunnen. Op het moment dat hij met zijn hand aan het voelen is naar het balletje.. Komt er zo'n achterlijke henk aanlopen (lees: ambtenaar in functie)
.
Loopt ie gelijk op die jongen af die da ding wilde pakken: "Jij hebt een probleem. Hierbij heb je een boete voor baldadigheid"..
![]()
What the fuck ?
Natuurlijk vroegen we nog om uitleg, maar het enigste wat ie zei, is dat als een jongen van van nog geen 50 kilo aan een beton + metalen afdakje gaat hangen, dat je 50 Euri lichter bent..
PolitieKorps Brabant Zuid-Oost kan bij deze een doos vol dodelijke ziektes toegeschoven krijgen!
spoiler:
![]()
sorry hoor maar ik wil eerst pcies weten wat er is en waarom voordat ik ook maar me voorletters zeg
quote:Tja, sommige mensen hebben vrienden, en dan gaan ze als groepje spelletjes doen zoals dit. Als je nog nooit vrienden hebt gehad is het inderdaad moeilijk voor te stellen.
Op maandag 1 december 2003 00:04 schreef gelly het volgende:[..]
How pathetic.
quote:You don't say?!
Op maandag 1 december 2003 00:04 schreef gelly het volgende:[..]
How pathetic.
[Dit bericht is gewijzigd door Jordy-B op 01-12-2003 00:21]
quote:Ik ga met vrienden wat drinken in de kroeg. Maar ja, ik ben dan ook geen 12, misschien is dat het.
Op maandag 1 december 2003 00:18 schreef Refragmental het volgende:[..]
Tja, sommige mensen hebben vrienden, en dan gaan ze als groepje spelletjes doen zoals dit. Als je nog nooit vrienden hebt gehad is het inderdaad moeilijk voor te stellen.
quote:Wow, jij bent stoer
Op maandag 1 december 2003 00:20 schreef gelly het volgende:[..]
Ik ga met vrienden wat drinken in de kroeg. Maar ja, ik ben dan ook geen 12, misschien is dat het.
Ga je zeker ook met je vrienden net doen alsof je elke vrouw kan pakken.. Zielig figuur.. .
quote:spoiler:
Op maandag 1 december 2003 00:21 schreef ChaoZzZzz het volgende:
spoiler werkt niet met een smilie..
quote:hij had moeten zeggen dat 'ie een mislukte zwarte piet is...
Op maandag 1 december 2003 00:21 schreef ChaoZzZzz het volgende:
spoiler werkt niet met een smilie..
en wat heb je nu geleerd? niet meer aan een goot hangen!!
Maarja... niet iedereen is zo adrem, natuurlijk...
quote:hackysack rulez !!!!
Op maandag 1 december 2003 00:02 schreef UndergroundWorldWide het volgende:
Wat denken die flikker nou weer ?Staan we met een groepje vrienden in het dorp te footbaggen (www.footbag.org
),
quote:True..
Op maandag 1 december 2003 00:25 schreef Freeflyer het volgende:[..]
hackysack rulez !!!!
quote:Hackysack Jackass style roelt harder. Zo hard mogelijk tegen de ander smijten met zo'n balletje
Op maandag 1 december 2003 00:25 schreef Freeflyer het volgende:[..]
hackysack rulez !!!!
quote:Zo'n ding komt toch hard aan, sissyboy-style
Op maandag 1 december 2003 00:30 schreef Zenith4ever het volgende:[..]
Hackysack Jackass style roelt harder. Zo hard mogelijk tegen de ander smijten met zo'n balletje
quote:Je bent ook zeker nooit 12 geweest?
Op maandag 1 december 2003 00:20 schreef gelly het volgende:[..]
Ik ga met vrienden wat drinken in de kroeg. Maar ja, ik ben dan ook geen 12, misschien is dat het.
Let trouwens ook vooral in de startpost op de tekst
quote:Het zal hier dus niet echt gaan over volwassenen, tenzij hij anorexia heeft ofzo.
quote:Pijn rocks
Op maandag 1 december 2003 00:31 schreef UndergroundWorldWide het volgende:[..]
Zo'n ding komt toch hard aan, sissyboy-style
.
En als ze dan om ID vragen?quote:Op maandag 1 december 2003 00:11 schreef JoeBlack2k het volgende:
uhm.. dus je bent zo stom geweest om je naam te zeggen ?
sorry hoor maar ik wil eerst pcies weten wat er is en waarom voordat ik ook maar me voorletters zeg
Schuine rode en blauwe strepen toevalligquote:Op zaterdag 8 januari 2005 04:41 schreef Alexxxxx het volgende:
ah, toch nog een reltopci vanavond.
* Alexxxxx haalt zijn gele vlag met strepen uit de kast en hangt hem om zijn nek
Go Farao!
Ik ben je hondje nietquote:Op zaterdag 8 januari 2005 04:43 schreef Farao het volgende:
[..]
Schuine rode en blauwe strepen toevallig![]()
ohja, en zeg even dat je het met mij eens bent nu je toch hier bent![]()
Je mag vinden wat je wilt, daarvoor ben je in Nederland, en wat jij vindt, vind ik niet en vice versa. Dus zeik gewoon niet. Je bent toch verpleegkundige? Als een patient van jou 3x onderweg je brandcar onderkotst ga je dan ook zitten zeiken dat je het irritant vindt? NOEP!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 04:36 schreef Farao het volgende:
us ik ben "onnodig kwetsend" als ik zeg dat ik het irritant vind![]()
*knip knip*
Dan geef je een topic van juli 2002 weer een schop. Eerst reageren enkele users boos vanwege die onnodige topickick waarna 'n modje het topic maar afsluitquote:Dr_Flash (Moderator) zei:
Zinloze kick En een klein beetje normaal reageren was ook wel leuk geweest
Verschillende topics worden door moderators maar gesloten omdat jij vind dat je ze maar omhoog moet schoppen.quote:Loedertje (Moderator) zei:
Onnodige topickkick.
En dan kom ik, en vertel ik je dat ik, en met mij het vele andere gewoon irritant vinden als je oude topics omhoog haald, en kom je met dom commentaar over slavernijquote:Dr_Flash (Moderator) zei:
Zinloze kick
stoer manquote:Op maandag 1 december 2003 00:20 schreef gelly het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:48 schreef Spiller het volgende:
Volgens mij is die AlexZelinskiy gewoon zo'n kutagentje in opleiding![]()
Blijkbaar heb jij niks beters te doen dan je te ergeren aan minj posts, en daar maak je je levenshobby vanquote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:40 schreef Farao het volgende:
Bij mij gaat er ook 1 jaar in een levensjaar en daarom had ik het ook over jaren geleden toen ik zag je je topics uit 2001 omhoog haalde.
Maar blijkbaar snap je het nog steeds niet he.
*knip knip*
Betaal jij geen belasting ofzo?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:53 schreef Tessje het volgende:
-cut-
In het dagelijks leven ben ik Maximaquote:
Ik heb nog wat zinnigs te melden!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:50 schreef AlexZelinskiy het volgende:
[..]
Blijkbaar heb jij niks beters te doen dan je te ergeren aan minj posts, en daar maak je je levenshobby vanGA LEVEN ZOEKEN.
Ik zeg hier wat ik vind en ik laat me door jou zeker niet mijn mond snoeren. Dat gebeurt al te veel in dit land. Even goeie vrienden verder hoorik ontwikkel wegens opvattingen over FOK verder geen wrokgevoelens
. En dit was ook mijn laatste reactie op je, tenzij je echt iets zinnigs te melden hebt volgende keer.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:50 schreef AlexZelinskiy het volgende:
Blijkbaar heb jij niks beters te doen dan je te ergeren aan minj posts, en daar maak je je levenshobby vanGA LEVEN ZOEKEN.
Inderdaad nogal ironisch ja, iemand die niks beters te doen heeft dan alle berichten op het hele forum te lezen en hierbij terug gaat tot aan topics van 2001 om dan in te reageren zegt tegen mij dat ik een leven moet zoekenquote:
En ik zeg ook wat ik wil, en ik probeer je je mond ook niet te snoeren, ik geef je alleen 'n advies, want er zijn gewoon een heleboel mensen die zich aan dat soort onzin topickicks ergeren.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:50 schreef AlexZelinskiy het volgende:
Ik zeg hier wat ik vind en ik laat me door jou zeker niet mijn mond snoeren.
ja ik kots ook mee.quote:Op zondag 9 januari 2005 14:43 schreef Farao het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad nogal ironisch ja, iemand die niks beters te doen heeft dan alle berichten op het hele forum te lezen en hierbij terug gaat tot aan topics van 2001 om dan in te reageren zegt tegen mij dat ik een leven moet zoeken![]()
![]()
![]()
[..]
En ik zeg ook wat ik wil, en ik probeer je je mond ook niet te snoeren, ik geef je alleen 'n advies, want er zijn gewoon een heleboel mensen die zich aan dat soort onzin topickicks ergeren.
Maar ik heb al gemerkt dat jij absoluut niet tegen commentaar kan en daarnaast ook nog eens stronteigenwijs bent, dus ik hou er maar mee op![]()
Ben benieuwd hoe lang 't duurd voordat je door heel fok uitgekost word....
Even een vraagje; Verzin je dit terplekke of is dit met je opleiding tersprake gekomen??quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:53 schreef Tessje het volgende:
Ik denk dat u mijn identiteit inmiddels wel heeft vastgesteld. Ik pas vast en zeker in het hokje, waarin u mij wilt indelen en u vindt mij vast en zeker 'typisch'.
Tot mijn spijt kan ik dat van u niet zeggen. Ik weet immers niet wie u bent.
1. Vanaf hun geboorte leert u uw kinderen dat ik de boeman ben en zij zijn dan geschokt omdat ik door u met mijn traditionele vijand, de crimineel, vergeleken word.
2. U beschuldigt mij, dat ik de jeugd te zacht aanpak, totdat ik op een keer uw eigen kind de les lees.
3. U neemt waarschijnlijk een uur middagpauze en ettelijke koffiepauzes, maar u beschuldigt mij van luiheid als ik een keer ga zitten.
4. Ik ben trots op uw goede manieren, maar u vindt het heel normaal om mijn maaltijd met uw problemen te onderbreken.
5. U windt zich op als iemand in het verkeer u de weg afsnijdt, maar als ik u op hetzelfde vergrijp betrap, voelt u zich uiteraard "onterecht" behandeld.
6. U kent alle verkeersregels en hebt dus nog nooit terecht een bekeuring gekregen.
7. U stoort zich eraan als ik mij met hoge snelheid naar een plaats des onheil spoed, maar u beklaagt zich erover als het meer dan 10 seconden duurt voordat ik bij uw probleem ben.
8. U ziet het als een deel van mijn werk dat ik geslagen word, maar als ik terug sla noemt u dat machtsmisbruik.
9. U zult er niet aan denken om uw tandarts te vertellen hoe hij een kies moet trekken of een dokter te laten zien hoe hij een blindedarm moet opereren. U vindt het wel heel normaal om mij steeds te vertellen hoe ik mijn werk zou moeten doen.
10. U praat tegen mij op een manier, die u in elke andere situatie een bloedneus zou opleveren, maar u verwacht van mij dat ik dat zonder meer accepteer.
11. U schreeuwt: "Er moet wat tegen de criminaliteit ondernomen worden', maar u wilt zelf niet als getuige optreden of er op een andere manier mee lastig gevallen worden.
12. In uw ogen deug ik absoluut niet, maar het is natuurlijk volkomen terecht als:
1. ik uw vrouw help bij het wisselen van een band;
2. of haar op weg naar het ziekenhuis bij de bevalling help;
3. uw zoon via mond-op-mond beademing het leven red of
4. overuren maak om uw weggelopen dochter te vinden.
Welnu meneer de belastingbetaler, staande op uw voetstuk beklaagt u zich over de manier waarop ik mijn werk verricht en geeft mij alle mogelijke scheldnamen.
Maar vergeet echter niet dat uw eigendom, uw familie en ook uw leven van mij of van mijn collega's kan afhangen.
Jawel, meneer de belastingbetaler, dat ben ik, die waardeloze politieagente.
(Ik moest dit even kwijt en ga nu weer terug naar de orde van de dag. U hoeft hier niet op te reageren)
quote:Op maandag 1 december 2003 00:02 schreef UndergroundWorldWide het volgende:
Wat denken die flikker nou weer ?
Staan we met een groepje vrienden in het dorp te footbaggen (www.footbag.org), beland dit balletje na een tijdje boven op een afdakje van een etalage. Nou geen probleem, denken we.. Het zag er nogal gammel uit, dus die gast die hem er op schopte gaat bij iemand anders op zijn nek zitten om er toch nog bij te kunnen. Op het moment dat hij met zijn hand aan het voelen is naar het balletje.. Komt er zo'n achterlijke henk aanlopen (lees: ambtenaar in functie)
.
Loopt ie gelijk op die jongen af die da ding wilde pakken: "Jij hebt een probleem. Hierbij heb je een boete voor baldadigheid"..![]()
What the fuck ?
PolitieKorps Brabant Zuid-Oost kan bij deze een doos vol dodelijke ziektes toegeschoven krijgen!Uh? Hoe werkt de politie daar in Brabant Zuid-Oost? Wij moeten altijd onze naam geven etc. Of kreeg jij gewoon een papiertje met 50 euro betalen erop?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ohja dan je naam niet geven, en als ie moeilijk doet peer je hem toch.
quote:Op maandag 1 december 2003 00:02 schreef UndergroundWorldWide het volgende:
Wat denken die flikker nou weer ?
... met een groepje vrienden ... het dorp ... footbaggen ... bij iemand anders op zijn nek zitten ... ambtenaar in functie ... dodelijke ziektes
Aangezien ik buiten fok om nog een leven heb zal ik daar echt niet van wakker liggen, dat kun jij volgens mij niet zeggen. Dus nogmaals: GA LEVEN ZOEKEN.quote:Op zondag 9 januari 2005 14:43 schreef Farao het volgende:
[..]
heb al gemerkt dat jij absoluut niet tegen commentaar kan en daarnaast ook nog eens stronteigenwijs bent, dus ik hou er maar mee op![]()
Ben benieuwd hoe lang 't duurd voordat je door heel fok uitgekost word....
Goh jij blijft irritant hequote:Op zondag 9 januari 2005 22:26 schreef AlexZelinskiy het volgende:
[..]
Aangezien ik buiten fok om nog een leven heb zal ik daar echt niet van wakker liggen, dat kun jij volgens mij niet zeggen. Dus nogmaals: GA LEVEN ZOEKEN.
O ja, nog een voorspelling; als jij op straat zo bijdehand zou gaan doen tegen mensen dan denk ik dat je achter in je eigen bus komt. Jij bent nu het type wat ze noemen: Flink bluffen, zolang ze niet weten waar ik woon.
Niet dat ik tijdens deze veelste rustige nachtdienst iets "nuttigers" te doen hebquote:Op maandag 10 januari 2005 04:20 schreef AlexZelinskiy het volgende:
Tjeee man, jij houdt ook echt nooit op he? Zullen we die paar minuten die we op elkaar zitten te *censuur* besteden aan nuttigere dingen?
Oke, ik zal de volgende keer proberen wat minder aanvallend uit de hoek te komen.quote:Ik heb nou inmiddels wel doorgekregen dat jij het irritant vindt en een aantal anderen, wat blijkt uit de sluiting vd topics. Daar is de policy echter onduidelijk over, dus je kunt van iemand niet verwachten dat hij gelijk zich aan jouw wensen onderwerpt. Ons eerste 'contact' was nou eenmaal niet echt soepel van jouw kant, ipv iets vriendelijk verzoeken was het een botte reactie waar alleen maar dingen in stonden waar ik me direct tegen zou verzetten, niet echt een handige aanpak dus.
quote:Dus laten we "vrede" sluiten en elkaar laten leven,
quote:ik let er voortaan op dat ik geen overbodige of herhalende reacties in oude topics plaats en jij gaat niet om elk ding wat je niet zint zitten zeuren.
Ambu's poetsen? Je intubatie koffers nakijken? Ehhh, paar collega's vervelen?quote:Op maandag 10 januari 2005 04:30 schreef Farao het volgende:
[..]
Niet dat ik tijdens deze veelste rustige nachtdienst iets "nuttigers" te doen hebmaar 'k vind je idee prima
![]()
[..]
Ik, die waardeloze agent...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:53 schreef Tessje het volgende:
Ik denk dat u mijn identiteit inmiddels wel heeft vastgesteld. Ik pas vast en zeker in het hokje, waarin u mij wilt indelen en u vindt mij vast en zeker 'typisch'.
Goed bezig hoor. Ik zal wel die andere koffer bedoelen, voor bevallingen ofzo. Heb zo'n ding ook maar paar keer goed van binnen bekeken tijdens soort stages, en al die lastige namen zijn niet echt te onthouden.quote:Op maandag 10 januari 2005 04:47 schreef Farao het volgende:
Wagens zijn al gepoetst (eigen wagen ook), koffers allemaal gechecked (intubatiemateriaal zit overigens niet in speciale koffer maar gewoon in spoedkoffer
) en m'n collega's kijken een of andere wazige oorlogsserie (met Ross van Friends, David Swimmer).
Overigens niet nieuwsgierig hoe ik je leeftijd wist ?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |