quote:Oh, je hebt het over Jack, ik dacht over mij of Verbal
Op maandag 1 december 2003 13:22 schreef Represent het volgende:[..]
Dus ik moet beargumenteren, waarom ik iemand niet vind beargumenteren? WAt ben jij een lul!
Over wie ik het heb? Zie topic
quote:Over het feit dat je kinderen uit moet zetten ben ik het helemaal eens. Het is inhumaan en eigenlijk staan die kinderen er buiten. Maar de verantwoordelijkheid ligt bij de ouders en dat is het punt waar het om draait. Dat de kinderen daar de dupe van zijn is niet anders dan pech.
Op zondag 30 november 2003 22:31 schreef gelly het volgende:
Het is toch ook gewoon asociaal om kinderen die gewoon nederlands zijn uit te zetten naar een land wat totaal niet op Nederland lijkt, en waar die kinderen geen toekomst hebben ?Dat heeft weinig met links of rechts te maken, eerder met fatsoen en gevoel in je donder.
quote:Laat die club fijn commercieel entertainment gaan verzorgen. Balkenende kan best bezuinigen op het aantal door de belastingbetaler betaalde nationale TV zenders.
Op zondag 30 november 2003 22:14 schreef LowJoe het volgende:
Ja hallo,de VARA IS links!!En als je dus geen linkse propaganda wilt zien doe je de tv uit of ga zappen......
Overigens lijkt Spijkerman me meer een SP-evangelist. Het kan geen kwaad als de man Rudi Carel achterna gaat richting oosterburen.
quote:Als belastingbetaler betaal ik ook mee aan het salaris van Balkenende, what's your point?
Op maandag 1 december 2003 13:25 schreef sjun het volgende:
Balkenende kan best bezuinigen op het aantal door de belastingbetaler betaalde nationale TV zenders.
V.
quote:Dus ik ben een lul omdat ik vind dat iemand die weinig beters weet op te brengen dan 'die vent is lelijk' zijn bek moet houden over argumentatie?
Op maandag 1 december 2003 13:22 schreef Represent het volgende:[..]
Dus ik moet beargumenteren, waarom ik iemand niet vind beargumenteren? WAt ben jij een lul!
Wederom bewijs je mijn punt
V.
quote:Mischien betalen we allemaal wel jouw baantje!So what?
Op maandag 1 december 2003 13:25 schreef sjun het volgende:[..]
Balkenende kan best bezuinigen op het aantal door de belastingbetaler betaalde nationale TV zenders.
quote:Dat is nou net waar het niet om draait.
Op maandag 1 december 2003 13:25 schreef Elgigante het volgende:
Maar de verantwoordelijkheid ligt bij de ouders en dat is het punt waar het om draait.
quote:Prima. Maar na 10 jaar kun je dus niet mensen uit gaan zetten die 80% van hun leven hier hebben gewoond.
Kom je niet in aanmerking voor verblijf, dan moet dat binnen 1 jaar duidelijk zijn zodat je binnen 1 jaar en 1 maand weer in het land van herkomst bent.
V.
quote:Hou eens op met dat ondertekenen. Dat leest zo irritant !
Op maandag 1 december 2003 13:49 schreef Verbal het volgende:V.
quote:ach, ervan uitgaande dat ze een normale levensverwachting hebben hebben ze pas 12-15% van hun leven erop zitten
Op maandag 1 december 2003 13:49 schreef Verbal het volgende:[..]
Dat is nou net waar het niet om draait.
[..]Prima. Maar na 10 jaar kun je dus niet mensen uit gaan zetten die 80% van hun leven hier hebben gewoond.
V.
quote:...en jij denkt dat ik dat ga doen omdat jij dat zegt
Op maandag 1 december 2003 13:56 schreef SoNoS het volgende:[..]
Hou eens op met dat ondertekenen. Dat leest zo irritant !
V.
quote:
Op maandag 1 december 2003 13:56 schreef SoNoS het volgende:[..]
Hou eens op met dat ondertekenen. Dat leest zo irritant !
quote:Gezien je opmerking niet.
Op maandag 1 december 2003 13:57 schreef Verbal het volgende:[..]
...en jij denkt dat ik dat ga doen omdat jij dat zegt
V.
Ik snap het trouwens niet hoor, wordt eeuwig uitgelegd dat je het niet moet doen en dan evengoed door blijven gaan. Lekker eigenwijs zijn en lekker mensen irriteren, tjonge jonge...
quote:Maar on-topic heb jij niets te melden? Hou daar dan even mee op, want dat leest zo irritant.
Op maandag 1 december 2003 14:02 schreef SoNoS het volgende:[..]
Gezien je opmerking niet.
En wat is je reden om irritant te blijven doen ?Ik snap het trouwens niet hoor, wordt eeuwig uitgelegd dat je het niet moet doen en dan evengoed door blijven gaan. Lekker eigenwijs zijn en lekker mensen irriteren, tjonge jonge...
V.
quote:Nee laat maar, ga maar verder met tof doen.
Op maandag 1 december 2003 14:03 schreef Verbal het volgende:[..]
Maar on-topic heb jij niets te melden? Hou daar dan even mee op, want dat leest zo irritant.
V.
quote:Vooral die laatste vraag over bier
Op maandag 1 december 2003 13:30 schreef RichardQuest het volgende:
Het tentamen van Jack SpijkermanEen soort van CU2-lijst, maar dan van de SP
Enige dat af en toe nog leuk is zijn de cabaretiers, maar dat begint ook af te zwakken de laatste tijd (veel van hetzelfde).
quote:Nee, maar hij was wel wat minder gedaan deze keer.
Op maandag 1 december 2003 14:29 schreef RichardQuest het volgende:
Een beetje offtopic, maar was Jan Wolkers nou door een ander gedaan als de eerste keer?
quote:...als de hardwerkende Nederlander er maar geen last van heeft...
Op maandag 1 december 2003 14:21 schreef MikeyMo het volgende:
Goed, maar die kinderen horen dan te klagen bij hun ouders en niet bij de regering en al helemaal niet bij Jack Spijkerman
V.
het enige wat ik naar vind aan JS is zijn kwade dronk...
maar goed, daar zie je niets van bij Kopspijkers
quote:'k Wou nog op je ingaan, maar 'k zag je foto... wat een bal/kwal.
Op maandag 1 december 2003 14:34 schreef Verbal het volgende:[..]
...als de hardwerkende Nederlander er maar geen last van heeft...
V.
Over en uit.
B.
quote:Hè ja, waarom zou je inhoudelijk ingaan op posts op een discussieforum als je ook net als een volgescheten palingvel met het iq van een LTS-zwakstroompuber op basis van 1 fotootje een bijzonder slappe poging tot belediging kunt ondernemen.
Op maandag 1 december 2003 14:38 schreef Represent het volgende:[..]
'k Wou nog op je ingaan, maar 'k zag je foto... wat een bal/kwal.
Over en uit.
B.
Applaus, hulde.
V.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |