quote:Nou, laten we de kinderen hier, de medeverantwoordelijken voor de situatie kunnen wel terug dan. Ik durf er namelijk geld op te leggen dat die ouders geen woord Nederlands spreken, niet voor niets kwamen enkel de kinderen en medeklasgenoten aan het woord.
Op maandag 1 december 2003 09:12 schreef nietzman het volgende:
Natuurlijk is het goedkoop. Enorm goedkoop. Ik ergerde me er enigzins ook aan.Maarrrr.... Hij heeft wel gelijk. Als je een Chineese familie, met meer dan een kind, die hier al meer dan tien jaar woont, en compleet vernederlandst (In ieder geval de kinderen) is, dan kun je ze niet meer terugsturen. Dat ze hier al zo lang zijn, en nog niet eerder zijn teruggestuurd is onze schuld, aangezien wij een zwak asielbeleid hadden. Wij kunnen hun niet de schuld gaan geven van ons falende beleid.
Probleem is dat ze moeten blijven omdat ons beleid zo zwak was al die jaren, maar als het streng is is het evengoed inhumaan. Het is nooit goed, maar we kunnen nou eenmaal niet iedereen toelaten, en de gevolgen als je dit toestaat heb ik al eerder uitgelegd. Dan gaan alle asielzoekers hier indien een stel kinderen kweken, want dan mag je blijven.
quote:Boejend. Aangezien 'eikelig' Nederland toch lekker wil eten, zullen papa en mama Chinees ongetwijveld een Chinees restaurant beginnen, (Er zijn nog genoeg kleine kutdorpjes waar ook papa en mama heerlijk gespreid kunnen integreren.) waarvoor ze vrolijk belasting betalen, en ze een nuttige rol in de maatschappij krijgen.
Op maandag 1 december 2003 09:16 schreef Robert_Jensen het volgende:
Ach gut daar komt het valse sentiment weer.Zullen we nog meer zielige plaatjes laten zien? Kunnen we heel ons beleid over de rand mieteren.
quote:of ze gaan zwart in de keuken staan in een van de vele restaurantjes in en om de nieuwmarkt in a'dam.
Op maandag 1 december 2003 09:21 schreef nietzman het volgende:[..]
Boejend. Aangezien 'eikelig' Nederland toch lekker wil eten, zullen papa en mama Chinees ongetwijveld een Chinees restaurant beginnen, (Er zijn nog genoeg kleine kutdorpjes waar ook papa en mama heerlijk gespreid kunnen integreren.) waarvoor ze vrolijk belasting betalen, en ze een nuttige rol in de maatschappij krijgen. [afbeelding]
Maar goed, de mensen zijn uitgeprocedeerd, ongetwijfeld na vele bodemprocedures en ze zijn nou zo laag bezig dat ze hun kinderen inzetten als laatste strohalmen.
Lager kun je niet zinken denk
quote:Ouders doen het voor de camera ook lang zo goed niet als twee kleine meisjes. Dat is weer dat 'goedkope' stukje waar ik je gelijk in geef.
Op maandag 1 december 2003 09:19 schreef MikeyMo het volgende:
Ik durf er namelijk geld op te leggen dat die ouders geen woord Nederlands spreken, niet voor niets kwamen enkel de kinderen en medeklasgenoten aan het woord.
quote:We hebben ze tien jaar geleden toegelaten...
...we kunnen nou eenmaal niet iedereen toelaten...
Oke, het zal ontmoedigd moeten worden, maar als asielprocedures verkort worden tot een aantal maanden, (Dat wil het gehele politieke spectrum, van links tot rechts.) dan hebben de asielzoekers uberhaupt geen tijd om kindertjes te kweken, en dan hoef je dit soort 'emotionele' toestanden nooit meer te zien. Dan kan je weer vrolijk onbezorgd voor je TV naar Jensen kijken, je niet zorgen makend over alle slechte kanten van dit land.
quote:Ja okay maar er zijn grenzen.
Op maandag 1 december 2003 09:21 schreef nietzman het volgende:[..]
Boejend. Aangezien 'eikelig' Nederland toch lekker wil eten, zullen papa en mama Chinees ongetwijveld een Chinees restaurant beginnen, (Er zijn nog genoeg kleine kutdorpjes waar ook papa en mama heerlijk gespreid kunnen integreren.) waarvoor ze vrolijk belasting betalen, en ze een nuttige rol in de maatschappij krijgen. [afbeelding]
Ook NLe grenzen.
quote:Dat is helemaal niet waar. Ze mochten hier een aanvraag doen en die is afgewezen. Dat ze dat dan zelf 100 keer gaan verlengen is hun eigen schuld.
Op maandag 1 december 2003 09:27 schreef nietzman het volgende:[..][..]
We hebben ze tien jaar geleden toegelaten...
quote:Omdat jij bang bent om hier in dit welvarende land iets tekort te komen, wil nog niet zeggen dat mensen die dingen zeggen waar jij het niet mee eens bent halve waarheden zijn.
Op zondag 30 november 2003 22:00 schreef MikeyMo het volgende:
Maar nee, Spijkerman, Groen Links in hart en nieren komt voor deze mensen op de bres en verandert zijn amusementsprogramma in een politiek gekleurd actieplatform door ons te proberen overtuigen met halve waarheden.
Verder vind ik zelf dat jij je moet schamen voor je bijkans criminele gebrek aan empathie.
V.
quote:Kijk en met die eerste opmerking snij je je enorm. Het is iedereen vrij om hier asiel aan te vragen, alleen of je het krijgt is een 2e. Maar je kan zelf wel enigzins inschatten dat wanneer je uit een veilig land komt je geen asiel krijgt enkel omdat je zwanger bent van een 2e kind.
Op maandag 1 december 2003 09:27 schreef nietzman het volgende:
We hebben ze tien jaar geleden toegelaten...Oke, het zal ontmoedigd moeten worden, maar als asielprocedures verkort worden tot een aantal maanden, (Dat wil het gehele politieke spectrum, van links tot rechts.) dan hebben de asielzoekers uberhaupt geen tijd om kindertjes te kweken, en dan hoef je dit soort 'emotionele' toestanden nooit meer te zien. Dan kan je weer vrolijk onbezorgd voor je TV naar Jensen kijken, je niet zorgen makend over alle slechte kanten van dit land.
Persoonlijk ben ik ook voor een procedure van enkele maanden, maar het linkse asielbeleid van de afgelopen jaren heeft ervoor gezorgd dat men maar kon blijven doorprocederen, end at terwijl bij de eerste nee vaak al duidelijk is dat men geen recht heeft op een verblijfsvergunning. Dan vind ik niet dat je die mensen moet belonen voor het opzettelijk gebruiken van hun kinderen als laatste strohalm.
Ik kijk nooit naar Jensen
quote:halve waarheden? Hij speelde 10 minuten lang enkel in op sentiment. Geen puntje van kritiek richting die kinderen en hun ouders, pure tranentrekkerij.
Op maandag 1 december 2003 09:32 schreef Verbal het volgende:[..]
Omdat jij bang bent om hier in dit welvarende land iets tekort te komen, wil nog niet zeggen dat mensen die dingen zeggen waar jij het niet mee eens bent halve waarheden zijn.
Verder vind ik zelf dat jij je moet schamen voor je bijkans criminele gebrek aan empathie.
V.
Pure propaganda, dat was het. Objectiviteit was negrens te vinden. Maar goed, als jij er met open ogen intuimelt is dat jouw zaak.
quote:Jezus WEER dat valse sentiment.
Op maandag 1 december 2003 09:32 schreef Verbal het volgende:[..]
Gatverdamme.
quote:de grap is dat het kennelijk eens in de zoveel maanden/weken langskomt, niet elke week.
Op maandag 1 december 2003 09:49 schreef zeildrenaline het volgende:
Misschien moet er voortaan een duidelijke waarschuwing in beeld komen. Pas op! Dit programma-onderdeel bevat een ruime hoeveelheid linkse propaganda!
quote:Heeft toch niks met links te maken!
Op maandag 1 december 2003 09:49 schreef zeildrenaline het volgende:
Misschien moet er voortaan een duidelijke waarschuwing in beeld komen. Pas op! Dit programma-onderdeel bevat een ruime hoeveelheid linkse propaganda!
quote:heb bij "die rechtse Harry Mens" nog nooit kinderen van uitgeprocedeerde asielzoekers aan tafel gezien...
Op maandag 1 december 2003 10:00 schreef Darkinforcer het volgende:[..]
Heeft toch niks met links te maken!
quote:Tuurlijk wel, het hele stuk was een oproep om toch maar weer meer asielzoekers binnen te laten.
Op maandag 1 december 2003 10:00 schreef Darkinforcer het volgende:[..]
Heeft toch niks met links te maken!
quote:en een verkapte "wat een inhumaan asielbeleid hebben we in Nederland, dat komt allemaal door de regering"
Op maandag 1 december 2003 10:02 schreef zeildrenaline het volgende:[..]
Tuurlijk wel, het hele stuk was een oproep om toch maar weer meer asielzoekers binnen te laten.
quote:alsof de tros leuke programma's heeft afgezien van Dit was het nieuws.
Op maandag 1 december 2003 10:27 schreef LowJoe het volgende:
Je moet in het vervolg denken:aha,dit de Vara=links dus niet kijken! Of aha=Tros gaan we wel kijken want is rechts!
quote:en waaraan maak je dat op?
Op maandag 1 december 2003 10:37 schreef LowJoe het volgende:
Dit was het nieuws is ook waardeloos!Maar het is iig rechts!
Iig stemt Raoul Heertje steevast SP, Harm Edens D66 en Jan Jaap van der Wal PvdA
quote:
quote:Is het niet zo dat DWHN overwegend dezelfde tekstschrijvers heeft als Kopspijkers? Dus of je bedoeld het cynisch, of de tekstschrijvers zijn in staat om zich geheel aan te passen aan de omroepen
Maar even over die asielzoekers, laat ze maar lekker blijven. Die kinderen spreken de taal goed, en hebben een toekomst droom hier in Nederland. Je hebt best kans dat de ouders zich ook de taal meester hebben gemaakt, daar ze in een gemengde groep hebben gewoond en niet tussen taalgenoten in. Ik zie namelijk dat dat een van de grootste eisen is die de meeste mensen hier stellen in de allochtonenkwesties op het forum. Conformeren aan de nederlandse cultuur en de taal spreken, en ja, dat kon je van hen wel zeggen.
quote:En dat is een goede zaak... alleen maar lullen over geld, helemaal top!
Op maandag 1 december 2003 10:02 schreef MikeyMo het volgende:[..]
heb bij "die rechtse Harry Mens" nog nooit kinderen van uitgeprocedeerde asielzoekers aan tafel gezien...
Laten we het niet over mensen hebben.
V.
quote:daar heb ik anders een hard hoofd in. Afgezien dat kinderen meer sentiment opwekken dan volwassenen zullen ze de ouders expres buiten beeld gehouden hebben omdat in de regel volwassenen zowiezo minder sympathie opwekken, bij mensen die hier jaren zijn verweachten we dat ze wele en woordje Nederlands spreken. Niet Nederlands-sprekende-ouders zouden die vertederende kinderen hun verhaal kunnen ontkrachten.
Op maandag 1 december 2003 10:54 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:[..]
Is het niet zo dat DWHN overwegend dezelfde tekstschrijvers heeft als Kopspijkers? Dus of je bedoeld het cynisch, of de tekstschrijvers zijn in staat om zich geheel aan te passen aan de omroepen
Maar even over die asielzoekers, laat ze maar lekker blijven. Die kinderen spreken de taal goed, en hebben een toekomst droom hier in Nederland. Je hebt best kans dat de ouders zich ook de taal meester hebben gemaakt, daar ze in een gemengde groep hebben gewoond en niet tussen taalgenoten in. Ik zie namelijk dat dat een van de grootste eisen is die de meeste mensen hier stellen in de allochtonenkwesties op het forum. Conformeren aan de nederlandse cultuur en de taal spreken, en ja, dat kon je van hen wel zeggen.
Propaganda eerste klas is het dus, bij Gumus kreeg je tenmisnte nog de hele familie te zien, incl de niet nederlands sprekende onderdanige vrouw des huizes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |