quote:
De Pikes Peak? Het gaat natuurlijk om een Quattro-model in zijn meest geavanceerde vorm. Deze sportieve softroader heeft wielen die veel zeggen over de dynamische capaciteiten van het model, met Pax-banden die geschikt zijn voor het terrein en behoorlijke afmetingen vertonen (295/770 R560 voor 20,6 duimswielen). Op motorisch vlak legt de Pikes Peak de lat al even hoog door te opteren voor de V8-biturbo van de RS6, die Audi eerst aanpaste aan de elektronische FSI-inspuiting, zoals dat ook het geval is voor de V8-motoren die het merk in Le Mans en in de AMLS-uithoudingswedstrijden inzet. Door die aanpassingen levert de V8 500 pk en 630 Nm.
Oude deeltjes:
[CHAT] PTA Slowchat
[CHAT] PTA Slowchat 2.0i
[CHAT]PTA Slowchat 3.2 V6
[CHAT]PTA Slowchat MK IV
[CHAT]PTA Slowchat V5 Turbo
[CHAT] PTA slowchat V6 TDI met pompverstuiver
[CHAT] PTA Slowchat M7 -Anti vandalisme-
[Chat] PTA Slowchat V8 4.2 Biturbo
[Chat] PTA Slowchat 9.11 Carrera 4
[Chat] PTA Slowchat V10 8.0L 450HP
[Chat] PTA Slowchat AX11 TRE
[Slowchat] V12 Quad turbo, 4x4 Supercharged NOS?
[PTA slowchat] Slopel corsa 1300S
[CHAT] PTA Slowchat Opel Kadett 1.4S mét GSI Look
[CHAT] PTA Slowchat A15 richting Rotterdam
[CHAT] PTA Slowchat Caddie Sixteen
[CHAT] Pta Slowchat 17" Rimms
[Chat] PTA Slowchat Marcos 1800
[Chat] PTA Slowchat, 205 1900 GTI
[CHAT]PTA Slowchat Ford Sierra 2.0 GT
[CHAT]PTA Slowchat Maserati Ghibli
[Chat] PTA Slowchat 22" Bling Bling Velgen
[Chat] PTA Slowchat BMW 3.23Ci Cabrio
[Chat] PTA Slowchat Volvo 240
[CHAT] PTA Slowchat BMW M3 Max 250KM/H Begrensd
[Chat] Slowchat Dauer 962LM 0-100 in 2.6sec
[CHAT] Porsche 911 2.7 RS
[Chat] PTA Slowchat VW 2.8 VR6
[Chat] PTA Slowchat Mercedes E 290
[CHAT] PTA Slowchat Wegwerkzaamheden Max 30km/h
[CHAT] PTA Slowchat Noble M12 GTO 310 pk
[Chat] PTA Slowchat Mercedes-Benz CLK 320 CT Sport
[CHAT] Alfa Romeo 33 1.4 IE Imola
[PTA-CHAT] Ferrari Enzo @ 34-9 km/u
[Slowchat] Honda Wide body van APR
Slowchat: '37 Mercedes Benz W125
Slowchat Artistic License A Tribute to Kreator
[Slowchat] Part 37 Jacco Special!
[Slowchat] Turbo vs de rest....
[Slowchat] Deel 39: Ford Mustang VS Nissan Skyline
[Slowchat] Ferrari F40, 40 Years Ferrari
[Slowchat] MG XPower SV, 5.0 V8 @ 410 PK
[Chat] PTA Slowchat Emme Lotus 422T
[SLOWCHAT] Audi A8 4.2 V8 @ 430nm
[Slowchat Deel 44]De machtige Volvo 440!
[Slowchat deel 45] De Rover 45
[Chat] Deel 4,6 liter Ford Mustang GT V8 400 PK.
[Chat] PTA Slowchat Alfa Romeo 147 GTA
[PTA Slowchat]Chevrolet Tahoe Vortec 4800 V8 engin
[Chat] PTA Slowchat Lotus Elise 49
[CHAT] Ferrari F50
[CHAT] Fiat 500
[SLOWCHAT] Jeep Grand Cherokee 5.2i Limited
[PTA SlowChat] VW Herbie de legendarische #53
[Slowchat] 2003 Ford GT40 5.4litre V8
[PTA Slowchat] Mercedes G55 AMG
[Chat] Ferrari 456M GTA
[Chat] Ferrari 575M Maranello
[Chat] Brabus S 5.8L
[Chat] Porsche 597
[Chat] BMW 760i
[chat]Koenig C62
Maar volgens mij willen ze daar geen ouwe lullen in...
quote:Nee vind ik niks. Is een station wagen. Mot ik niet. Wil gewoon een normale auto
Op zaterdag 29 november 2003 18:09 schreef Ultimora het volgende:
voor ook_gek:http://www.marktplaats.nl/markt/autos/audi/24522.htm
Die S6 die eerster ergens hier stond vind ik veel mooier. Maar dan in het zwart. Maar kijk naar die kilometerstand man!!! dik 2,5 ton.
En zo een auto op de weg huden EX benzine kost me 200 euro per maand
Voor de liefhebbers nog maar een keertje, Sjoewe in de Fancy
Ik ben de 3e griezel van links
quote:De rechter dus
Op zaterdag 29 november 2003 18:27 schreef Sjoewe het volgende:
http://home.zonnet.nl/marjabekers/fancy.jpgVoor de liefhebbers nog maar een keertje, Sjoewe in de Fancy
Ik ben de 3e griezel van links
Kilometerstandcorrectie, brrrt dat zulk soort bedrijven gewoon mogen bestaan en hun handeltje presenteren alsof het de normaalste zaak van de wereld is... ]:|
quote:Sjonge jonge zeg.... afbranden die lui. Echt ook weer typisch Nederlands dat dat hier gewoon is toegestaan. In Duitsland hoef je dat echt niet te proberen, daar is het ten strengste verboden. Net als allerlei terroristische organisaties die hier gewoon mogen bestaan trouwens, maar da's een ander verhaal.
Op zaterdag 29 november 2003 18:30 schreef Ultimora het volgende:http://www.kilometerstandcorrectie.nl/
* StefanP mompelt iets over achterlijk Nederland, paradijs voor criminelen
Laterss Allemaal
* Street gaat partyen.
Oh enne, mijdt de: A20, A16, A15, A2 en de N50 vanavond na 3 uur. Mayb rijden er dronken gekken rond vanavond
quote:waar waar....
Op zaterdag 29 november 2003 19:02 schreef PeuRac het volgende:
Gôh het leeft nog
quote:ik gok in Brummen
Op zaterdag 29 november 2003 19:02 schreef ThaFreak het volgende:[..]
waar waar....
Hey Jacco waar heb je uitgehangen?
quote:ik gok in Brummen
Op zaterdag 29 november 2003 19:05 schreef PeuRac het volgende:[..]
ik gok in Brummen
Hey Jacco waar heb je uitgehangen?
quote:
Op zaterdag 29 november 2003 19:11 schreef ThaFreak het volgende:[..]
ik gok in Brummen
quote:valt wel mee vandaag
Op zaterdag 29 november 2003 19:13 schreef PeuRac het volgende:[..]
lekker melig vanaaf ThaFreak?
In het weekend ben ik er de laatste tijd al helemaal niet meer. en daar komt geen verandering in. Doordeweeks ben ik dus wel weer vaker aanwezig. Met zinvolle posts
quote:We wachten in spanning af wat er gaat komen
Op zaterdag 29 november 2003 19:22 schreef jacco het volgende:
Ik ben er wel steeds, maar te druk om nog fatsoenlijk te posten. Komt binnenkort verandering in.In het weekend ben ik er de laatste tijd al helemaal niet meer. en daar komt geen verandering in. Doordeweeks ben ik dus wel weer vaker aanwezig. Met zinvolle posts
quote:Hoest eigenlijk met het Project Civic Coupé? Sideskirts, verlaging, verlichting (ben ik t meest benieuwd naar), eeuuhh, interieur, enz
Op zaterdag 29 november 2003 19:22 schreef jacco het volgende:
Ik ben er wel steeds, maar te druk om nog fatsoenlijk te posten. Komt binnenkort verandering in.In het weekend ben ik er de laatste tijd al helemaal niet meer. en daar komt geen verandering in. Doordeweeks ben ik dus wel weer vaker aanwezig. Met zinvolle posts
quote:Ban ThaFreak is al goed genoeg
Op zaterdag 29 november 2003 19:24 schreef ThaFreak het volgende:[..]
We wachten in spanning af wat er gaat komen
quote:Still going strong........... in december word de uitlaat gelast. En in januari komen de skirts erop. Dus stukje bij beetje komt hij voor de zomer volgend jaar klaar.
Op zaterdag 29 november 2003 19:25 schreef PeuRac het volgende:[..]
Hoest eigenlijk met het Project Civic Coupé? Sideskirts, verlaging, verlichting (ben ik t meest benieuwd naar), eeuuhh, interieur, enz
En ik koop er naar alle waarschijnlijkheid een Honda Civic HB uit 91 bij. Met een Vtec blok die goed is voor meer dan 200 pk
quote:helemaal niet meer??
Op zaterdag 29 november 2003 19:26 schreef jacco het volgende:
Dan zeg ik nu al wel vast dat de Superman PI niet is toegestaan.
quote:heb je dan zo een kleine leuter dat je zooo veeeel moet compenseren
Op zaterdag 29 november 2003 19:28 schreef jacco het volgende:[..]
Still going strong........... in december word de uitlaat gelast. En in januari komen de skirts erop. Dus stukje bij beetje komt hij voor de zomer volgend jaar klaar.
En ik koop er naar alle waarschijnlijkheid een Honda Civic HB uit 91 bij. Met een Vtec blok die goed is voor meer dan 200 pk
quote:Nee het mag gewoon niet gebruikt worden.
Op zaterdag 29 november 2003 19:29 schreef ThaFreak het volgende:[..]
helemaal niet meer??
quote:de anderen nog wel??
Op zaterdag 29 november 2003 19:32 schreef jacco het volgende:[..]
Nee het mag gewoon niet gebruikt worden.
quote:Daar had ze gister iig geen last van
Op zaterdag 29 november 2003 19:29 schreef ook_gek het volgende:[..]
heb je dan zo een kleine leuter dat je zooo veeeel moet compenseren
quote:De standaard PI's mogen natuurlijk nog gewoon gebruikt worden. Maar die van Superman dus niet
Op zaterdag 29 november 2003 19:32 schreef ThaFreak het volgende:[..]
de anderen nog wel??
quote:Zeg diegene welke naar een Audi S6 heeft gekeken
Op zaterdag 29 november 2003 19:29 schreef ook_gek het volgende:[..]
heb je dan zo een kleine leuter dat je zooo veeeel moet compenseren
quote:BEL DE KRANT ook_gek heeft vrienden
Op zaterdag 29 november 2003 19:31 schreef ook_gek het volgende:
kijk ik maak vriendjes
Broeken van Gsus
quote:tis altijd gezellig hiero....
Op zaterdag 29 november 2003 19:42 schreef jacco het volgende:
Zeg mensen nog een pretige avond..........En hou het een beetje gezellig hier bvd
quote:ach is ook_gek maar
Op zaterdag 29 november 2003 19:42 schreef jacco het volgende:
Zeg mensen nog een pretige avond..........En hou het een beetje gezellig hier bvd
en hij weet wie t zegt toch?
We hebben gistr nog een interessant gesprek gehad (staan de foto's er al op?)
En PeuRac die foto,s zullen er pas dinsdag of zo op staan helaas. Want ze zijn niet zo snel.
En ik bal dat ik dat meisje haar 06 nummer niet heb
En nu ga ik tosties maken en dan slapen ik ben helemaal op. Ik ben ECHT kapot gaar en dood.
quote:
Op zaterdag 29 november 2003 20:00 schreef ook_gek het volgende:
Mensen met stijl en mensen met smaak rijden kopen een Audi S6. Dit in tegen stelling tot mensen die een auto kopen en daar van alles op plakken om maar stoer te zijn. Ik zie het precies het zelfde als een penis correctie. Waar ik elke dag wel mail van krijg. vergroot uw penis. Met andere woorden plak er iets aan. Net als met die autoEn PeuRac die foto,s zullen er pas dinsdag of zo op staan helaas. Want ze zijn niet zo snel.
En ik bal dat ik dat meisje haar 06 nummer niet heb
En nu ga ik tosties maken en dan slapen ik ben helemaal op. Ik ben ECHT kapot gaar en dood.
geen tel nr
En spullen op auto's plakken (met alle respect).
Ik ga liever voor de GO, en alleen GO, een slome auto, met de GO van een super-sportauto
Edit - Hey ook_gek ik weet weer welke film ik bedoelde gister avond, Fight club
[Dit bericht is gewijzigd door PeuRac op 29-11-2003 20:16]
quote:foto,s komen nog.
Op zaterdag 29 november 2003 20:03 schreef PeuRac het volgende:[..]
geen foto's
geen tel nr
telnummer is kut jha.
over twee weken misschien
Zij zou over enkele maanden 700 km verhuizen om met hem te kunnen samenwonen. Ze waren al ruim een jaar verloofd.
Ze was een jongen tegen gekomen waarmee ze het over had gehad hoe het zou zijn om elke dag samen te zijn.
Damn, zij waren voor mij het bewijs dat een lange afstands relatie echt kon begin nu voor het eerst serieus aan m'n eigen relatie te twijfelen
dus.
Het ene mens is de andere niet. Als je nu al gaat twijfelen gaat het zeker mis. gewoon ervoor gaan. Er is geen 700km afstand voor nodig om uit elkaar te gaan, dat gebeurt ook als je dicht bij elkaar woont af en toe wel.
Maar heb in het begin nooit zo serieus over onze relatie gedacht 'het gaat toch over, misschien niet morgen, maar t houd geen 2 jaar'
Maar ben sinds die ijd steeds serieuzer geworden, en heb nooit getwijfel. Ook omdat ik dacht, wel als het die twee lukt, lukt het ons zeker (ze pasten niet echt bij elkaar). Daarom ben ik vanavond zo bang geworden. Zit echt te twijfelen, vooral, ik kan als ik wil vanavond nog met een meisje naar huis komen (niet om te overdrijven, maar ik schijn iets uit te stralen).
Ik denk de hele tijd, waarom m'n tijd verspillen met een relatie op zo'n afstand, kan veel beter een meisje in de buurt zoeken, of iig op max een half uur reizen. Waarom dan 1000km proberen te overbruggen, als er eigenlijk toch geen toekomst is, ik bedoel, we kunnen op z'n vroegst pas over 5,5 tot 6 jaar bij elkaar zijn.
Dit hoort eigenlijk in R&P denk ik
quote:hmmz niet om keihard te zijn hoor maar:
Op zaterdag 29 november 2003 22:30 schreef PeuRac het volgende:
klopt, heb je gelijk in.Maar heb in het begin nooit zo serieus over onze relatie gedacht 'het gaat toch over, misschien niet morgen, maar t houd geen 2 jaar'
Maar ben sinds die ijd steeds serieuzer geworden, en heb nooit getwijfel. Ook omdat ik dacht, wel als het die twee lukt, lukt het ons zeker (ze pasten niet echt bij elkaar). Daarom ben ik vanavond zo bang geworden. Zit echt te twijfelen, vooral, ik kan als ik wil vanavond nog met een meisje naar huis komen (niet om te overdrijven, maar ik schijn iets uit te stralen).
Ik denk de hele tijd, waarom m'n tijd verspillen met een relatie op zo'n afstand, kan veel beter een meisje in de buurt zoeken, of iig op max een half uur reizen. Waarom dan 1000km proberen te overbruggen, als er eigenlijk toch geen toekomst is, ik bedoel, we kunnen op z'n vroegst pas over 5,5 tot 6 jaar bij elkaar zijn.
Dit hoort eigenlijk in R&P denk ik
Maaaaaaar, alleen omdat het met hun uit is hoeft het tussen jullie natuurlijk niet uit te gaan.
dat eerste? dan snel een dame scoren. dat tweede, serieus en veel praten met je poolse schone.
En je zei het zelf al, dat andere paar paste niet bij elkaar. dan is het logisch dat dat een keer verkeerd gaat. jammer voor ze, maar dat hoeft voor jou niet zo te zijn.
En het is misschien niet helemaal eerlijk, maar je zou eens een meisje hier kunnen scoren gewoon om te kijken hoe het is en of je toch een schuldgevoel krijgt
quote:ik heb nooit schuldgevoel......
Op zaterdag 29 november 2003 22:40 schreef Tjabbo het volgende:
En het is misschien niet helemaal eerlijk, maar je zou eens een meisje hier kunnen scoren gewoon om te kijken hoe het is en of je toch een schuldgevoel krijgt
quote:vermaecke uwe
Op zaterdag 29 november 2003 22:41 schreef ThaFreak het volgende:[..]
ik heb nooit schuldgevoel......
maar nu heb ik ook geen vaste vriendin
* Tjabbo gaat weer enschede onveilig maken
toedels
quote:Wil niet trouwen de eerste 6-8 jaar, eerst school af een fatsoenlijke baan en een huis.
Op zaterdag 29 november 2003 22:40 schreef Tjabbo het volgende:
Kort door de bocht moet je je afvragen, wil je nuecken of trouwen?dat eerste? dan snel een dame scoren. dat tweede, serieus en veel praten met je poolse schone.
En je zei het zelf al, dat andere paar paste niet bij elkaar. dan is het logisch dat dat een keer verkeerd gaat. jammer voor ze, maar dat hoeft voor jou niet zo te zijn.
Neuken moet gebeuren, is een 1e levensbehoefte Maar ik wil ook een serieuze relatie (ookal is t maar voor een jaar).
En het hoeft idd bij ons niet zo te gaan, maar brengt je toch aan het twijfelen.
Een schuldgevoel heb ik al, enkele wkn geleden lag ik bijna met een meid in bed, hoefd nog maar 2 kleding stukken te verwijderen om volledige toegang te hebben. Kreeg toen spijt, voel me nu lullig tegenover m'n vriendin (ze weet t gelukkig -nog- niet) en dat meisje. Heb het haar uitgelegd, maar stond toch best voor lul
quote:Dankje, je hebt gelijk
Op zaterdag 29 november 2003 22:50 schreef ook_gek het volgende:
je moet nooit naar anderen kijken!
het gaat goed toch? gewoon zo door blijven gaan.
Dank u allen,
Voel me een stuk beter nou, ze kunnen R&P wel opdoeken, hier op PTA zitten veel betere users
Truste allemaal
quote:in R&P zitten alleen ja knikkers. kom er zelden.
Op zaterdag 29 november 2003 23:11 schreef PeuRac het volgende:[..]
Dankje, je hebt gelijk
Dank u allen,
Voel me een stuk beter nou, ze kunnen R&P wel opdoeken, hier op PTA zitten veel betere users
Truste allemaal
quote:mooi... meteen ff bellen
Op zaterdag 29 november 2003 18:30 schreef Ultimora het volgende:
whehe.. waar board je op dan?trouwens.
http://www.kilometerstandcorrectie.nl/
Stefan, volgende x dat je in tilburg bent... zou ik dan heeeeeel misschien stukkie mee mogen rijden?
peurac, jij moet ook naar rekken gaan... psych instelling
oh, en ik ben dit weekend gvd de godganse dag bezig met school
quote:Misschien wel ja
Op zondag 30 november 2003 12:05 schreef Xtreem het volgende:
Ik mis weer allesStefan, volgende x dat je in tilburg bent... zou ik dan heeeeeel misschien stukkie mee mogen rijden?
peurac, jij moet ook naar rekken gaan...
psych instelling
oh, en ik ben dit weekend gvd de godganse dag bezig met school
![]()
Weet alleen nog steeds niet waar het nou precies ligt, ben er al eens geweest volgens mij (het dorp zelf, niet de inrichting)
quote:Hehe ik woon zelfs in Tilburg, geen probleem. Je kunt gerust langskomen als je zin hebt om hem eens te zien, maar rijden zal niet veel worden totdat de nieuwe velgen er op zitten. Misschien een stukje door Tilburg, maar meer nog niet... mail me maar als je interesse hebt,
Op zondag 30 november 2003 12:05 schreef Xtreem het volgende:Stefan, volgende x dat je in tilburg bent... zou ik dan heeeeeel misschien stukkie mee mogen rijden?
ikke was 4 uur weer thuis en ik ben nu al wakker. party was wel lekker.
quote:een pinguin met een handtasje.... lijkt peurac wel!!!!!
Op zondag 30 november 2003 18:15 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
quote:wat een bullshit.. ik ken een gozer en die heeft een tjcik in thailand, en dat loopt al 3 jaar goed, ze gaan binnenkort trouwen en dan komt die tjick hier wonen... dus het kan ook goed gaan...
Op zaterdag 29 november 2003 22:49 schreef PeuRac het volgende:[..]
Wil niet trouwen de eerste 6-8 jaar, eerst school af een fatsoenlijke baan en een huis.
Neuken moet gebeuren, is een 1e levensbehoefte
Maar ik wil ook een serieuze relatie (ookal is t maar voor een jaar).
En het hoeft idd bij ons niet zo te gaan, maar brengt je toch aan het twijfelen.
Een schuldgevoel heb ik al, enkele wkn geleden lag ik bijna met een meid in bed, hoefd nog maar 2 kleding stukken te verwijderen om volledige toegang te hebben. Kreeg toen spijt, voel me nu lullig tegenover m'n vriendin (ze weet t gelukkig -nog- niet) en dat meisje. Heb het haar uitgelegd, maar stond toch best voor lul
maarre peurac hedde die poolse slet al flink inwendig lopen onderzoeken????
quote:Whehehehe
Op zondag 30 november 2003 19:01 schreef bier2k3 het volgende:[..]
een pinguin met een handtasje.... lijkt peurac wel!!!!!
Maar PeuRac: tja, je moet het wel echt zeker weten eigenlijk, als jij er een goed gevoel over hebt en er tevreden mee bent, moet je er gewoon mee doorgaan. Ik zelf zou 't nooit kunnen om een relatie te hebben op zo'n afstand. Het liefste had ik m'n vriendin (die ik niet heb... ) hier nog in de straat wonen...
Ben benieuwd of ik vanavond kan slapen, heb tot half drie gslapen vandaag...
quote:nou in de straat wonen.. gaat lekker dan als het uit is... maar dichtbij is inderdaad wel handig.. ik had er ook altijd een hekel aan dat ik 20 minuten heen en 20 minuten terug moest rijden en dat 5 dagen per week... het was het wel waard, maar gewoon het rijden op zich... daar had ik snags dan echt geen zin meer in (kmocht van der ouders niet blijven slapen)
Op zondag 30 november 2003 19:59 schreef Metalfreak het volgende:
Ik heb alweer eens wat gemist, altijd als ik er niet ben gaat het hard schijnbaar...Maar PeuRac: tja, je moet het wel echt zeker weten eigenlijk, als jij er een goed gevoel over hebt en er tevreden mee bent, moet je er gewoon mee doorgaan. Ik zelf zou 't nooit kunnen om een relatie te hebben op zo'n afstand. Het liefste had ik m'n vriendin (die ik niet heb...
) hier nog in de straat wonen...
Ben benieuwd of ik vanavond kan slapen, heb tot half drie gslapen vandaag...
quote:een slachtoffer erbij...
Op zondag 30 november 2003 19:31 schreef ook_gek het volgende:[..]
Whehehehe
Nieuw slachtoffer gevonden me zoon
GODVERDOMSETERINGMEGOOLLAMLULHOERENLOPER EN PEDOMAAN DIE DE BENT!!!!!!
Finding Nemo rocks, echt een gave film
T liefst had ik ze ook in m'n straat wonen, maar dat zit er niet in.
Verder, heb vanmiddag met haar gepraat (2,5uur aan de tel, nieuw record, wil de rekening niet zien). En voel me weer toppie, en, te beste is, nog minder als een maand en ik zie haar weer
ps handtasjes bah!
Dat is ook de reden dat vrijgezel zijn TOPPER is
Maar toch baal ik dat ik geen 06 nummer heb van dat meisje vrijdag.
Weet alleen haar naam
quote:ook_gek in woord TELEFOONBOEK
Op zondag 30 november 2003 21:48 schreef ook_gek het volgende:
Bij je in de straat wonen? Wat een drama moet mij dat lijken.
ik kan zo wie zo niet tegen dat kleffe gedoe en 24uur per dag bij elkaar zijn. En elkaar bellen waar je bent. Ik wil wel vrij zijn. Een dagje of 2 elkaar niet zien vind ik geweldig.Dat is ook de reden dat vrijgezel zijn TOPPER is
Maar toch baal ik dat ik geen 06 nummer heb van dat meisje vrijdag.
Weet alleen haar naam
en ik wil ook vrij zijn, hoef haar ook niet elke dag te zien hoor (bedoel, moet me gemiddeld aantal post omhoog houden ). Maar ik wil wel zo naar haar toe kunnen als ik wil. En als ik daarvoor 20 min voor moet reizen, al a. Maar als ze in de straat woont is t nog makkelijker.
quote:Weet alleen haar voor naam
Op zondag 30 november 2003 22:01 schreef PeuRac het volgende:[..]
ook_gek in woord TELEFOONBOEK
quote:
Op zondag 30 november 2003 22:10 schreef ook_gek het volgende:[..]
Weet alleen haar voor naam
Nu zit er niks anders op als 2 weeken wachten
quote:Ja het enige dat ik weet is dat ze in het weekend alleen maar rookt.
Op zondag 30 november 2003 22:21 schreef PeuRac het volgende:[..]
had je toch echt wel wat slimmer ingeschat
Nu zit er niks anders op als 2 weeken wachten
en ja ik was dronken
quote:
Op zondag 30 november 2003 22:24 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ja het enige dat ik weet is dat ze in het weekend alleen maar rookt.
Ze met de scooter en auto wasEn dat ze laura heet. Meer weet ik gewoon niet
en ja ik was dronken
Gelukkig krijg je over 2 wkn nog een kans
Ik reed vandaag een beetje rond, en opeens stond er een agent met een lasergun.
Ik reed maar een kleine 35 km/h te hard, maar natuurlijk moest ik stoppen.
Of meneer agent mijn rij,- en kenteken bewijs even mocht zien.
Dat mocht, en terwijl hij deze bekeek vroeg hij waar ik zo snel
naartoe ging.
"Ik ben op weg naar m'n werk" zei ik.
"En wat doet u dan voor werk?" wou de agent weten.
"Ik ben een penisverlenger." zei ik
"Een penisverlenger?" zei de agent verbaasd, "Daar heb ik nog nooit
van gehoord! Hoe doet u dat?"
"Ach," zei ik, "er zijn verschillende manieren voor. Er zijn
verschillende gereedschappen voor, maar we hangen de heren ook weleens
aan hun geslachtsdeel op totdat deze uitgerekt is tot ongeveer 1,80 meter."
"1,80 meter!" riep de agent, "Wat moet je in hemelsnaam met een lul
van 1,80?!?"
"Die geven we een lasergun en zetten we langs de weg!" zei ik.
Boete voor 35 km/h te snel rijden: EUR 187 Boete voor de belediging
van een ambtenaar in functie: EUR 50 De blik in de agent z'n ogen:
ONBETAALBAAR !!!!!!!!
quote:Ja als ze er is jha.
Op zondag 30 november 2003 22:26 schreef PeuRac het volgende:[..]
een betere les kon je niet krijgen
Gelukkig krijg je over 2 wkn nog een kans
quote:opletten, ben de hele avond al oline Slaapkop
Op zondag 30 november 2003 22:29 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ja als ze er is jha.
Ik ga proberen aan komende vrijdag te gaan
Maar kom jij eens op MSN. In me mail stond me MSN adres. kom anders effe op de chat
quote:Ja ja ja ja ja ik had je niet in me lijst staan
Op zondag 30 november 2003 22:32 schreef PeuRac het volgende:[..]
opletten, ben de hele avond al oline Slaapkop
quote:Welke mop?
Op zondag 30 november 2003 22:48 schreef Kreator het volgende:
Goddomme...ben ik dan de enige die moest lachen om die mop?.
quote:Mijn post boven mijn beklag.
Op zondag 30 november 2003 22:51 schreef ook_gek het volgende:[..]
Welke mop?
quote:
Op zondag 30 november 2003 22:48 schreef Kreator het volgende:
Goddomme...ben ik dan de enige die moest lachen om die mop?.
Nee, hij is goed
quote:Hebben agenten een penis van 180CM
Op zondag 30 november 2003 22:56 schreef Kreator het volgende:[..]
Mijn post boven mijn beklag.
.
quote:De agent is een volgroeide lul. Dat was dus de grap.
Op zondag 30 november 2003 23:01 schreef ook_gek het volgende:[..]
Hebben agenten een penis van 180CM
quote:Oh schrok al. Want anders moet je flink door pijpen om die bekeuring verscheurd te krijgen
Op zondag 30 november 2003 23:03 schreef Kreator het volgende:[..]
De agent is een volgroeide lul. Dat was dus de grap.
.
quote:op zich is ook_gek ook een aardige mop.......
Op zondag 30 november 2003 22:51 schreef ook_gek het volgende:[..]
Welke mop?
quote:
Op zondag 30 november 2003 23:14 schreef bier2k3 het volgende:[..]
op zich is ook_gek ook een aardige mop.......
quote:
Op zondag 30 november 2003 23:16 schreef ook_gek het volgende:[..]
ja ja ik ben GOED
Ik moet je eerlijk vertellen dat ik in het begin dacht van. Beter hoer je op. Je bent niet leuk. Maar je bent bij gedraaid en je hebt nog best wel humor ook
Van deze uitspraak sta ik te kijken....
Maar goed, ik ga een poging doen tot slapen, morgen weer de hele dag school...
quote:Ag soms moet je ook positief zijn
Op zondag 30 november 2003 23:31 schreef Metalfreak het volgende:[..]
![]()
![]()
Van deze uitspraak sta ik te kijken....
Maar goed, ik ga een poging doen tot slapen, morgen weer de hele dag school...
Hij heeft best leuke opmerkingen soms
quote:ik own gewoon de pan uit
Op zondag 30 november 2003 23:32 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ag soms moet je ook positief zijn
Dit mag ook gezegt wordenHij heeft best leuke opmerkingen soms
quote:Precies. En ik ben blij dat vaak de deksel dicht zit van die pan
Op maandag 1 december 2003 00:01 schreef bier2k3 het volgende:[..]
ik own gewoon de pan uit
quote:ik own deruit he... dus ik kan er niet meer in als de deksel derop zit!!!!
Op maandag 1 december 2003 00:04 schreef ook_gek het volgende:[..]
Precies. En ik ben blij dat vaak de deksel dicht zit van die pan
woehaaa
quote:Ja maar op een snelkookpan zit vaak een vergendeling
Op maandag 1 december 2003 00:07 schreef bier2k3 het volgende:[..]
ik own deruit he... dus ik kan er niet meer in als de deksel derop zit!!!!
![]()
![]()
woehaaa
quote:vaak is niet altijd!!!!!!!
Op maandag 1 december 2003 00:13 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ja maar op een snelkookpan zit vaak een vergendeling
quote:Precies en dan komen er soms leuke uitspraken uit
Op maandag 1 december 2003 00:30 schreef bier2k3 het volgende:[..]
vaak is niet altijd!!!!!!!
quote:morgen verder met deze discussie die ik op voorhand al win.,.. want nu ga ik slapen om 6.00 uur zegt de wekker namelijk:
Op maandag 1 december 2003 00:33 schreef ook_gek het volgende:[..]
Precies en dan komen er soms leuke uitspraken uit
MEUH MEUH MEUH MEUH MEUH MEUH
quote:Mijn wekker doet het geluid na van een kip. En jij mag hem winnen ik vind het best. Als jij daar klaar op komt
Op maandag 1 december 2003 00:44 schreef bier2k3 het volgende:[..]
morgen verder met deze discussie die ik op voorhand al win.,.. want nu ga ik slapen om 6.00 uur zegt de wekker namelijk:
MEUH MEUH MEUH MEUH MEUH MEUH
quote:Aantal posts op forum -> 1824
Op maandag 1 december 2003 00:50 schreef ook_gek het volgende:
PeuRac Aantal posts op forum 17001 <--- Doe dat maar eens na
nog een boel te gaan dus
er is niks beter dan wakker worden met een wiskunde
college
tot strax lievurds
Zo in Duitsland ff mn auto "getest" en kwam tot 190
Maar toen ff een paar min zo gereden zei de Auto:
STOP niet verder ik heb get zo warm!!!
quote:Ik ben goed
Op maandag 1 december 2003 07:56 schreef PeuRac het volgende:[..]
Aantal posts op forum -> 1824
nog een boel te gaan dus
Tering zooi. Heel me slaap rite maar de graf.......
vannacht maar 3 uurtjes geslapen. Nee dat is niet lekker
maar ik ben dr weer!
quote:beter en wel hoop ik?
Op maandag 1 december 2003 11:12 schreef Ultimora het volgende:
goedemorgen iedereen... ik was van t weekend afwezig omdat ik ziek was......maar ik ben dr weer!
quote:nee dat niet, maar ik heb een hekel aan ziek zijn dus ik ben gewoon weer naar stage met wat koorts gegaan. vannavond gewoon weer op tijd naar bed, hopen dat het morgen helemaal over is. de koorts is iig al aan het afnemen.
Op maandag 1 december 2003 11:14 schreef ook_gek het volgende:[..]
beter en wel hoop ik?
quote:Ag ik werk gewoon door als ik ziek ben. Net zo lang tot dat ik letterlijk om val
Op maandag 1 december 2003 11:25 schreef Ultimora het volgende:[..]
nee dat niet, maar ik heb een hekel aan ziek zijn dus ik ben gewoon weer naar stage met wat koorts gegaan. vannavond gewoon weer op tijd naar bed, hopen dat het morgen helemaal over is. de koorts is iig al aan het afnemen.
quote:in bed blijven liggen is pas voor mietjes... in het weekend moet er gewerkt worden... en veel ook!!!!
Op maandag 1 december 2003 11:36 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ag ik werk gewoon door als ik ziek ben. Net zo lang tot dat ik letterlijk om val
Ik doe niet aan ziek zijn. Ziek zijn is voor mietjes. Alleen in het weekend blijf ik dan wel lekker lang op bed liggen
quote:Nee lijp. In het weekend moet er gefeest worden. Je gaat naar je werk om uit te rusten
Op maandag 1 december 2003 11:50 schreef bier2k3 het volgende:[..]
in bed blijven liggen is pas voor mietjes... in het weekend moet er gewerkt worden... en veel ook!!!!
quote:Wat denk je dat ik doordeweeks doe
Op maandag 1 december 2003 11:58 schreef ook_gek het volgende:[..]
Nee lijp. In het weekend moet er gefeest worden. Je gaat naar je werk om uit te rusten
quote:ik kan niet anders zeggen dan dat ik t wel een beejte met je eens ben
Op maandag 1 december 2003 09:22 schreef t0n het volgende:
wat is die Allantois een nieuwe Scepsis zeg...
morgen trouwens vriendjes van de pta
quote:zal ik je volvo even lekker onderscheiten!!!!
Op maandag 1 december 2003 12:11 schreef jozef444 het volgende:[..]
ik kan niet anders zeggen dan dat ik t wel een beejte met je eens ben
![]()
morgen trouwens vriendjes van de pta
![]()
Weekeind is weer voorbij
En nog ziek geweest ook
Heb niet eens tijd om te Fokken of met m'n vriendin te mailen
wordt er sjaggie van
quote:Get it together you pussy!
Op maandag 1 december 2003 13:38 schreef PeuRac het volgende:
Bah, heb het nog druk ook op m'n stagedaar is stage niet voor bedoeld. Moet een heleboel doen
![]()
Heb niet eens tijd om te Fokken of met m'n vriendin te mailen
![]()
![]()
wordt er sjaggie van
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tviel nog mee 72 euro vin ik nie veel
quote:
Op maandag 1 december 2003 14:13 schreef Streetracer het volgende:[..]
ikke =
quote:Beetje van allebei
Op maandag 1 december 2003 14:30 schreef jozef444 het volgende:[..]
of
PeuRac nog geen foto,s
quote:wie wil der ook_gek gaan stutten hij flikkert in mekaar (iemand nog een paar steigers te leen dan kennen we m renoveren en opkalefateren voor de meet dan schrikken we tenminste niet O_))
Op maandag 1 december 2003 14:56 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek is aan het in stortenPeuRac nog geen foto,s
quote:en je peug viel niet uitmekaar
Op maandag 1 december 2003 15:18 schreef -Eddow- het volgende:
Op weg naar Essen....
[afbeelding]
[afbeelding]
en ohja wat voor modificaties heb je dervoor uit moeten voeren om m niet uit mekaar te laten vallen, alle boutjes eindelijk is wat meer slagen gegeven dan een franse en met wat ducktape alles vastgezet of ? :
Kijk zo doe je dat. Dit is de auto van ballebek toen we naar de IAA gingen En we waren nog niet op de top kijk maar naar de toerenteller
quote:volvo
Op maandag 1 december 2003 15:26 schreef ook_gek het volgende:
rij je in een dildo of zo
Ik kan niet eens zien hoe snel je gaat[afbeelding]
Kijk zo doe je dat. Dit is de auto van ballebek toen we naar de IAA gingenEn we waren nog niet op de top kijk maar naar de toerenteller
quote:goh boink voel je je aangesproken
Op maandag 1 december 2003 15:30 schreef Boink het volgende:
Degene die de foto gemaakt heeft was een junk, en je weet het hj zat al langer dan een uur in de autodus trilde die een beetje
ohja volgens mij was t 160 he die peug ?
quote:de wondere wereld van de macgyver ducktape
Op maandag 1 december 2003 15:30 schreef -Eddow- het volgende:
Nee degene die naast me zat heeft parkinson![]()
Voor schele ook_gek ik reed daar 180![]()
Ik had van te voren mn auto aan elkaar getaped
quote:Gelukkig zat ik in de auto ervoor
Op maandag 1 december 2003 15:31 schreef jozef444 het volgende:[..]
goh boink voel je je aangesproken
![]()
ohja volgens mij was t 160 he die peug ?
ik zat een stuk minder trillend
quote:mja maar jij deed er dan ook wel wat langer over he
Op maandag 1 december 2003 15:33 schreef Boink het volgende:[..]
Gelukkig zat ik op de auto fiets ervoor
,
quote:HAhaha
Op maandag 1 december 2003 15:36 schreef jozef444 het volgende:[..]
mja maar jij deed er dan ook wel wat langer over he
![]()
quote:Je plaatje doet het niet
Op maandag 1 december 2003 15:36 schreef jozef444 het volgende:[..]
mja maar jij deed er dan ook wel wat langer over he
![]()
quote:overnieuw dan ik mis alleen t Nos flesje derop je bent alleen wat ouder geworden
Op maandag 1 december 2003 15:41 schreef Boink het volgende:[..]
Je plaatje doet het niet
quote:mja maar jij deed er dan ook wel wat langer over he
Gelukkig zat ik op de auto fiets ervoor
,
quote:welke van de collectie
Op maandag 1 december 2003 15:50 schreef Streetracer het volgende:
en Street met z'n meisje zaterdagnacht.
quote:Zie ik het nou goed en gaat die zilvere pikwagen voor je naar links? Of is dat niet z'n knipperlicht maar z'n verlichting op klaarlichte dag
Gelukkig zat ik in de auto ervoor
,
[afbeelding]ik zat een stuk minder trillend
quote:Houd je mond, strax kijkt ze per ongeluk hier
Op maandag 1 december 2003 15:50 schreef jozef444 het volgende:[..]
welke van de collectie
Mijn enigste natuurlijk
En ja ik heb weer geluk wheheh.
Film doet me niks. Maar het eten en drinken vind ik geweldig
PeuRac wil je ECHT niet jaloers maken. Maar die oudste meisje is er ook. Via haar kom ik daar terecht whehee
ik zachter rijden om em kwijt te raken, gaat die knurft ook zachter rijden,.. op een gegeven moment heb ik em maar klem gereden en zen fototoestel afgepakt!!
WAT EEN LIJER!!!!
quote:
Op maandag 1 december 2003 17:05 schreef ook_gek het volgende:
PeuRac je zal het niet geloven.
Word ik net gebeld zeg. Of ik woensdag naar de primere kom van de nieuwe loony toons film in Amsterdam. Veel bekende mensen je kent het welEn 2 hoofdrol spelers van de film. Geen idee wie
http://www2.warnerbros.com/looneytunesbackinaction/about.htmlEn ja ik heb weer geluk wheheh.
Film doet me niks. Maar het eten en drinken vind ik geweldig![]()
PeuRac wil je ECHT niet jaloers maken. Maar die oudste meisje is er ook. Via haar kom ik daar terecht whehee
Relax man enneeuh als je niet kunt wil altijd wel invallen
Staan de foto's dr eigenlijk al?
quote:Nop geen foto,s. En ik ga zeker weten
Op maandag 1 december 2003 18:46 schreef PeuRac het volgende:[..]
![]()
![]()
sommige mensen hebben altijd geluk
Relax man enneeuh als je niet kunt wil altijd wel invallen
![]()
Staan de foto's dr eigenlijk al?
Best makkelijk een vriendin die bij warner bros werkt
Dus geen J22 meer op fok
quote:Kon t bij listtopics al zien dat jij t was
Op maandag 1 december 2003 20:21 schreef RedArrow68 het volgende:
Hello heren, ik ga verder met mijn leven @ FOK! met deze username![]()
Aangezien j22flyingdownwind met mijn hobbie zeilen te maken heeft, en ik alleen maar PTA bezoek op fok, vond ik deze username toch wat toepasselijker![]()
Dus geen J22 meer op fok
![]()
quote:Hoi
Aangezien j22flyingdownwind met mijn hobbie zeilen te maken heeft, en ik alleen maar PTA bezoek op fok, vond ik deze username toch wat toepasselijker![]()
Dus geen J22 meer op fok
![]()
quote:Helllooo, mon cherri
Op maandag 1 december 2003 20:27 schreef ook_gek het volgende:[..]
Hoi
quote:Krijgen we nu hele topics vol met aap foto,s
Op maandag 1 december 2003 20:41 schreef RedArrow68 het volgende:[..]
Helllooo, mon cherri
quote:Nee ik wil jullie niet jaloers maken
Op maandag 1 december 2003 20:47 schreef ook_gek het volgende:[..]
Krijgen we nu hele topics vol met aap foto,s
quote:Laat dat goeie er maar af
Op maandag 1 december 2003 22:38 schreef Metalfreak het volgende:
Goeienavond trouwens nog...
quote:Who the F*ck is J22Flyingdownwing
Dus geen J22 meer op fok
![]()
Goedemorgen mensen
quote:jij was ook niet lief voor mij
Op maandag 1 december 2003 22:32 schreef ook_gek het volgende:
PeuRac was helemaal niet lief tegen me vandaag
Goede morgen, vandaag maar eens proberen m'n stageverslag af te maken.
quote:Jazeker, ben er helemaal klaar voor
Op dinsdag 2 december 2003 08:47 schreef -Eddow- het volgende:
Gaan we er weer tegenaan
quote:7 weken
Op dinsdag 2 december 2003 08:49 schreef -Eddow- het volgende:
Wanneer ben je klaar met stage ?? ik al over een maand
quote:met deze week erbij nog 6 weken. Mijn stage bestaat/bestond uit 3 x 7 weken, ben nu dus bezig met het verslag van de vorige periode.
Op dinsdag 2 december 2003 08:49 schreef -Eddow- het volgende:
Wanneer ben je klaar met stage ?? ik al over een maand
quote:Mail effe naar mij. Dan heb ik wat voor je
Op dinsdag 2 december 2003 08:59 schreef PeuRac het volgende:[..]
met deze week erbij nog 6 weken. Mijn stage bestaat/bestond uit 3 x 7 weken, ben nu dus bezig met het verslag van de vorige periode.
quote:done
Op dinsdag 2 december 2003 09:00 schreef ook_gek het volgende:[..]
Mail effe naar mij. Dan heb ik wat voor je
Email staat in profiel
Ben nog aan het bijkomen van het weekend
We hadden in het oosten een paar lui kenbaar gemaakt dat als een meisje niet aangeraakt wil worden je dat ook vooral NIET moet doen als haar grote broer van 2.07m. zich in de straal van aardig wat kilometers bevind
Details zal ik verder hierbuiten laten . . .
Kan alleen zeggen dat 10 personen nog wel ff een aantal x nadenken voordat ze op een meisje afstappen...
quote:Nee hoor, zoals je vorige week al hebt kunnen lezen was mijn humeur niet zo heel erg top de afgelopen wekend.
Op dinsdag 2 december 2003 09:11 schreef -Eddow- het volgende:
Ballebek de rel-sjon
Oh ja, bij mij sprong er iemand op me nek toen ik ertussen sprong om ze uitelkaar te houden maar ja, 10 tegen 3 is niet zo heel eerlijk...
quote:Waar was jij dan
Op dinsdag 2 december 2003 09:14 schreef PeuRac het volgende:
Jij bnet dus die gozer welke ervoor heeft gezorgd dat ik nu niet meer kan werken
quote:in de ArenA (die in Dinxperlo, niet in Amsterdam)
Op dinsdag 2 december 2003 09:16 schreef Ballebek het volgende:[..]
Waar was jij dan
Oh ja, jouw uiterlijke kenmerken komen niet overeen
Hoe weet jij dan hoe ik eruit zie
quote:in WAT?!?! Dinxperlo; nooit geweest...
Op dinsdag 2 december 2003 09:18 schreef PeuRac het volgende:[..]
in de ArenA (die in Dinxperlo, niet in Amsterdam)
Hoe weet jij dan hoe ik eruit zie
Ik hoef jouzelf niet te zien; als je Rob van je voornaam heet heb jij niet die vlekken op mijn broek gemaakt...
quote:Verder in het oosten kan niet, als je aan de achterkant van de parkeerplaats van die disco over de sloot springt sta je in Duitsland.
Op dinsdag 2 december 2003 09:19 schreef Ballebek het volgende:[..]
in WAT?!?! Dinxperlo; nooit geweest...
Was wel in het oosten maar daar niet
Ik geloof dat Xtreem wel weet waar dat is, en Jacco ook wel denk ik.
quote:Wil best wel een x langskomen
Op dinsdag 2 december 2003 09:21 schreef PeuRac het volgende:[..]
Verder in het oosten kan niet, als je aan de achterkant van de parkeerplaats van die disco over de sloot springt sta je in Duitsland.
Ik geloof dat Xtreem wel weet waar dat is, en Jacco ook wel denk ik.
ik is ook met stageverslag druk bezig
mooi joh zo´n boekie van school
quote:
Verkoper; "hij rijdt heerlijk nietwaar?"
Prospect; " Ja heerlijk."
Verkoper; "Zullen we de order dan maar rond maken?"
quote:Ik heb een hekel aan vechten, maar ga geen vrouwen lastig vallen bij mij en m'n vrienden in de buurt, dan heb je een heel groot probleem.
Op dinsdag 2 december 2003 09:26 schreef Ballebek het volgende:[..]
Wil best wel een x langskomen
Nee, ik hou niet van rellen maar als een ander eerst begint te meppen + nog is een meisje semi aanranden... Dan is het toch ff klik in mijn kopf...
quote:Dat boekje had ik de eerste keer ook gebruiikt, had ik een 6,3
Op dinsdag 2 december 2003 09:27 schreef Ultimora het volgende:
Goedemorgenik is ook met stageverslag druk bezig
Ga het nu op mijn eigen manier doen, werkte altijd veel beter
Edit - check this: Erg zwaar geschapen probleem
[Dit bericht is gewijzigd door PeuRac op 02-12-2003 09:31]
quote:Hehehe...
Op dinsdag 2 december 2003 09:27 schreef Ultimora het volgende:
Goedemorgenik is ook met stageverslag druk bezig
[..]
Telefooncentrale...
Kut ICT altijd
[edit] Leer quoten t0n[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door t0n op 02-12-2003 09:31]
quote:Hey Grappig, dat staat ook in mijn funcitonschrijving.. (kan het woord niet eens spellen)
Op dinsdag 2 december 2003 09:31 schreef -Eddow- het volgende:
HAha ik moet een "handleiding" maken als stageopdracht voor de volgende stagair.
1a. Start computer
1b. haal koffie
2. Klik op favorieten
3. Klik op fok Forum
4. Lees Forum
5 Ga naar huis
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 09:30 schreef PeuRac het volgende:[..]
Ik heb een hekel aan vechten, maar ga geen vrouwen lastig vallen bij mij en m'n vrienden in de buurt, dan heb je een heel groot probleem.
[..]
quote:Ja, OUWEHOEREN
Op dinsdag 2 december 2003 09:36 schreef -Eddow- het volgende:
.....:Maar je bent op stage om te leren!!!
Van forum leer je ook veel
[Dit bericht is gewijzigd door Ballebek op 02-12-2003 09:39]
quote:Precies, en heb anders toch niets te doen
Op dinsdag 2 december 2003 09:36 schreef -Eddow- het volgende:
.....:Maar je bent op stage om te leren!!!
Van forum leer je ook veel
edit - ook_gek, heb nog geen mail
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 09:38 schreef Ballebek het volgende:[..]
Ja, OUWEHOEREN
Oh ja, deze jongen gaat maar is wat minder werken...
De 80 uur van de afgelopen weken waren toch best wel een biete te viel...
* t0n gaat ff lekker in het bad liggen hiero
Vanaaf ook maar eens doen.
p.s. Telefooncentrale doet 't weer..
reset powerrrrrrrrrrrrrrrrr
Ik ga vanaaf surprise maken
quote:* PeuRac gaat het druk krijgen
Op dinsdag 2 december 2003 09:42 schreef -Eddow- het volgende:
-Eddow- gaat vnaaf maar is niet in bad liggen!Ik ga vanaaf surprise maken
moet ook nog suprise maken, en verslag afmaken vandaag wordt niet leuk vandaag
Wanneer is die uit?
quote:Beteeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Op dinsdag 2 december 2003 09:48 schreef Ultimora het volgende:
zow de baas is pleiteik sta dr weer alleen voor vandaag
KOm je terug staat je auto op een paar bierkratjes....
quote:hehehe
Op dinsdag 2 december 2003 09:57 schreef -Eddow- het volgende:
Verdachten velgendiefstal aangehouden
Den Haag 30-11-2003
Twee mannen uit Den Haag zijn rond 23.00 uur op de Binckhorstlaan door politieagenten betrapt toen ze bezig waren met het weghalen van de velgen van een aldaar geparkeerde auto. De verdachten van respectievelijk 28 en 24 jaar hadden al twee velgen op de achterbank van hun auto gelegd. De verdachte zijn voor verhoor naar het politiebureau overgebracht.KOm je terug staat je auto op een paar bierkratjes....
quote:Alleen bij die gekken Hagenezen !
Op dinsdag 2 december 2003 10:01 schreef t0n het volgende:[..]
hehehe
Dacht dat dat niet zo heel veel meer gebeurde..
quote:Toppie,
Op dinsdag 2 december 2003 09:57 schreef -Eddow- het volgende:
Verdachten velgendiefstal aangehouden
Den Haag 30-11-2003
Twee mannen uit Den Haag zijn rond 23.00 uur op de Binckhorstlaan door politieagenten betrapt toen ze bezig waren met het weghalen van de velgen van een aldaar geparkeerde auto. De verdachten van respectievelijk 28 en 24 jaar hadden al twee velgen op de achterbank van hun auto gelegd. De verdachte zijn voor verhoor naar het politiebureau overgebracht.KOm je terug staat je auto op een paar bierkratjes....
bij mijn vorige werkgever hadden zo ook eens 8 velgen gejat van nieuwe auto's, de auto's waren ook beschadigt, k geloof dat de totale schade iets van 10 tot 15 duizend euro was. En dat was 1,5 week nadat ze een gloed nieuw hek hadden geplaatst (de oude kon je zo omheen lopen).
Een bakker uit de bakkerij erachter had het gezien en de politie gebelt, de velgen nooit meer gevonden
quote:
1.6 Proefafsluiting. (wat is een proefafsluiting en verklaar waarom het verstandig is om na de demonstratierit een proefafsluiting uit te voeren).
De proefafsluiting, is het op een verkapte wijze vragen hoever de prospect is met het kopen van een auto. Het beste kan je dat doen nadat de prospect het product aan den lijve heeft ondervonden. Hij kan dan moeilijk afscheid er van nemen en is op een zwakkere positie omdat hij de auto emotioneel beleeft. Bijvoorbeeld: zo mijnheer Koops, met die nieuwe Rover Streetwise gaat er toch echt een wereld voor u open. Zullen we hem meteen maar bestellen? aan de hand van zijn antwoord heb je een indruk hoe ver de prospect is met de aankoop. Ook kan je makkelijk bezwaren op tafel krijgen, die zal de prospect op dat moment namelijk makkelijk vertellen. De bezwaren probeer je zo snel mogelijk te verhelpen. Daarna maak je nog een keer een proefafsluiting.
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 10:01 schreef -Eddow- het volgende:
Lekker kontje
quote:Dat is óók gék ...
Op dinsdag 2 december 2003 10:02 schreef -Eddow- het volgende:[..]
Alleen bij die gekken Hagenezen !
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 10:03 schreef PeuRac het volgende:[..]
Toppie,
bij mijn vorige werkgever hadden zo ook eens 8 velgen gejat van nieuwe auto's, de auto's waren ook beschadigt, k geloof dat de totale schade iets van 10 tot 15 duizend euro was. En dat was 1,5 week nadat ze een gloed nieuw hek hadden geplaatst (de oude kon je zo omheen lopen).
Een bakker uit de bakkerij erachter had het gezien en de politie gebelt, de velgen nooit meer gevonden
quote:idd heel erg ook_gek
Op dinsdag 2 december 2003 10:05 schreef t0n het volgende:[..]
[..]Dat is óók gék ...
[..]
Zal m'n ex-baas vertellen waar de rekening heen kan
quote:het zou wel zo kunnen zijn dat onze haagshopje er meer over kan vertellen
Op dinsdag 2 december 2003 10:08 schreef PeuRac het volgende:[..]
idd heel erg ook_gek
Zal m'n ex-baas vertellen waar de rekening heen kan
quote:Wat een lieve kinderen!!
Op dinsdag 2 december 2003 10:03 schreef Ultimora het volgende:
uit eigen werk (lees stageverslag)
[..]
quote:hij woont in een "nette" buurt zegt ie dus volgens mij koopt ie ze in en laat ie de schilderswijkfiguren ze eraf halen
Op dinsdag 2 december 2003 10:10 schreef t0n het volgende:[..]
het zou wel zo kunnen zijn dat onze haagshopje er meer over kan vertellen
quote:Waar denk je dat ik die goedkope velgen op de MB's hier vandaan haal
Op dinsdag 2 december 2003 10:11 schreef -Eddow- het volgende:[..]
hij woont in een "nette" buurt zegt ie dus volgens mij koopt ie ze in en laat ie de schilderswijkfiguren ze eraf halen
maaruh, ballebek, waar heb jij lopen rellen dan?! in rekken valt toch weinig te rellen dacht ik.... (lido miss.?)
quote:Lido is in Groenlo en daar is elke week rellen
Op dinsdag 2 december 2003 10:31 schreef Xtreem het volgende:
ja, doe mij nog maar 'n bakkie koffie....maaruh, ballebek, waar heb jij lopen rellen dan?! in rekken valt toch weinig te rellen dacht ik....
(lido miss.?)
quote:i know, maar dat ligt toch vrij dicht bij rekken... (uit zutphen gaan ook nog mensen naar lido....)
Op dinsdag 2 december 2003 10:34 schreef PeuRac het volgende:[..]
Lido is in Groenlo en daar is elke week rellen
Ik ga weer werken
Lees het vanmiddag wel
quote:
Op maandag 1 december 2003 22:52 schreef Cynix ® het volgende:
Kreator leert het helaas nooit, weer uitsluitend onzinreacties in R&P.
R&P-ban voor onbepaalde tijd. Mag in 2017 eens mailen. Een decennium later is ook goed.
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 10:38 schreef Xtreem het volgende:[..]
i know, maar dat ligt toch vrij dicht bij rekken... (uit zutphen gaan ook nog mensen naar lido....)
elke week rellen? er loopt wel wat kutvolk, maar niet veel...
Dan is dat de laatste tijd wel veranderd, er ging nogal eens wat mis daar (kom veel achter de schremen bij de Radstake, Lido is van dezelfde eigenaar).
quote:OK!!!
Op dinsdag 2 december 2003 10:56 schreef ook_gek het volgende:
PeuRac lees je mail nu!!!!
Heb je de vloer goed geboend met die mensen?
Edit - DAMN ook_gek, waar wacht je op man, doorzoek heel Utrecht, anders doe ik het en dan is ze voor mij
quote:fwd'tje naar mijn emailbox?
Op dinsdag 2 december 2003 10:59 schreef PeuRac het volgende:[..]
OK!!!
Edit - DAMN ook_gek, waar wacht je op man, doorzoek heel Utrecht, anders doe ik het
en dan is ze voor mij
quote:En zeur ik nu nog
Op dinsdag 2 december 2003 10:59 schreef PeuRac het volgende:[..]
OK!!!
Edit - DAMN ook_gek, waar wacht je op man, doorzoek heel Utrecht, anders doe ik het
en d
an is ze voor mij
quote:oeh laat mij niet in spanning je hebt mijn mail adres ook
Op dinsdag 2 december 2003 11:09 schreef ook_gek het volgende:[..]
En zeur ik nu nog
Of begrijp je me?
quote:kijk maar ff op de site welke ook_gek hier laatst noemde, als je een vrouwtje ziet welke geil in de camera kijkt is ze dat (wit truitje, dichte hals, donker haar) de site is iets met westwood oid. Hij is vrijdag gegaan dacht ik (28 nov)
Op dinsdag 2 december 2003 11:06 schreef Xtreem het volgende:[..]
fwd'tje naar mijn emailbox?
quote:ik begrijp je helemaal
Op dinsdag 2 december 2003 11:09 schreef ook_gek het volgende:[..]
En zeur ik nu nog
Of begrijp je me?
Wat een lekker wijf die ene, niet de jouwe (ook wel)
quote:psst zeg is of ik t goed had of niet
Op dinsdag 2 december 2003 11:19 schreef PeuRac het volgende:
keb ook_gek ook al herkentWat een lekker wijf die ene, niet de jouwe (ook wel)
ohja een foto van ook_gek is ook wel makkelijk
En dat wijf staat moeilijk geil in de camera te kijken. Wit truitje aan. Lang donker haar Staat helemaal alleen vol op de foto
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 11:21 schreef ook_gek het volgende:
hahah mensen ik sta in het midden bij 2 vrienden helemaal lam. Kan niet missen. Bek helemaal open. we waren bob de bouwe aan het zingen![]()
En dat wijf staat moeilijk geil in de camera te kijken. Wit truitje aan. Lang donker haar
Staat helemaal alleen vol op de foto
quote:Bedoelde toch een andere foto,
Op dinsdag 2 december 2003 11:22 schreef ook_gek het volgende:
PeuRac mail mij eens welke jij bedoeld dan
maar ik wil een foto van diegene welke net haar rijbewijs heeft
quote:mijn type
Op dinsdag 2 december 2003 11:24 schreef -Eddow- het volgende:
Wel veel kraag figuren daar man!
quote:idd
Op dinsdag 2 december 2003 11:23 schreef Xtreem het volgende:[..]
is jij dat....
en je bent nog niet half zo lam als die kerel die in de camera wijst
quote:je hebt t niet van mij he
Op dinsdag 2 december 2003 11:23 schreef -Eddow- het volgende:
[afbeelding]
Deze?
quote:hehe mooi meisje hoor!..
Op dinsdag 2 december 2003 11:26 schreef PeuRac het volgende:[..]
idd
![]()
[..]je hebt t niet van mij he
quote:Nee kreeg de foto een half uur geleden in m'n mail, omdat ik gisteren, voor psygoloog (oid) heb gespeeld, voor die hopeloze
Op dinsdag 2 december 2003 11:27 schreef -Eddow- het volgende:[..]
hehe mooi meisje hoor!..
Was jer ook dan Peurac?
quote:Jammer genoeg niet
Op dinsdag 2 december 2003 11:31 schreef -Eddow- het volgende:
Ow nu begrijp ik het![]()
i dacht dat je met ook_gek was uitgeweest
OOK_GEK IK GA de volgende keer MEE
Ik ben er zo goed als elke vrijdag te vinden. Die foto van dat meisje is dus de gene met wie ik heb staan lullen. Maar geen tel nummer gevraagt heb
En je mag niet linken van dit site overgens
Mogguh iedereen
quote:PeuRac niemand anders weet het. En dat houden we ook zo
Op dinsdag 2 december 2003 11:32 schreef PeuRac het volgende:[..]
Jammer genoeg niet
en als je weet wat er nog meer was begrijp je waarom
![]()
OOK_GEK IK GA de volgende keer MEE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |