laten we eens de nadruk leggen op gevoel anders word het zon kille boel
wel een beetje duf trouwens
Oh ja verdrietig en alleen was ik nog vergeten
Gelukkig kan ik me weer terugtrekken, heb d'r genoeg van.
quote:Hier zijn we tenminste netjes.
Op vrijdag 28 november 2003 14:08 schreef zwaaibaai het volgende:
melig![]()
Volgens mij is het vrijdag.... Al mijn collega's zijn met spullen aan het gooien, mp3's aan het draaien,
quote:Mag ik hopen met zo'n baan.
Op vrijdag 28 november 2003 14:13 schreef Leiram het volgende:[..]
Hier zijn we tenminste netjes.
Hoop dat het een leuk weekend gaat worden, wat ik wel verwacht..
quote:Zolang je niet vrijdagmiddag naar een banketbakker of andere plek waar donuts worden verkocht gaat heb je geen last van ons.
Op vrijdag 28 november 2003 14:17 schreef _OehOe_Loenatik_ het volgende:[..]
Mag ik hopen met zo'n baan.
Ik zie het al voor me ik wordt opgepakt,kom op het politiebureau waar alle agenten met spullen aan het gooien zijn en mp3's aan het afspelen zijn omdat het vrijdag middag is.... Kan ik de ordehandhavers niet echt serieus nemen
Ik voel me cool, want ik heb weekend en ben al klaar met werken
En ik heb geregeld wat ik moest regelen vandaag.
net anderhalf uur door de duinen hier gemountainbiked.... *DOOD*
vanavond schoolfeest nummer 1, als het goed is..
en morgen nummer 2 als ik dan al niet dood ben
verder ben ik nu ineens weer erg moe en ik moet nog weg! Dus zo maar even lekker lang en heet douchen, hapje eten en dan kan ik er hopelijk weer even tegen.
maarja
that's life
Mijn condoleances en heel veel sterkte aan hem en zijn familie!
quote:
Het verhaal van BBC-oorlogscorrespondent John Simpson. Tijdens de Irak-oorlog was hij in Noord-Irak getuige van het zogenaamde "friendly fire"-incident. Tientallen Koerden kwamen daarbij om en ook de tolk van Simpson overleed. In Twee Vandaag een reconstructie van deze schokkende gebeurtenis.
Maar goed is weer eens eigen schuld, te lang stappen en dan te weinig slapen is echt de juiste oplossing om fit te worden.........
*zucht* Gaat weer geweldig
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 19:42 schreef diannetjhu het volgende:
Ik voel me nogal schuldig omdat ik zostraks tijdens een van mn woede aanvallen, mn vriend heb weggejaagd.. en waarvan ik net een mailtje kreeg dat ie er niks van begreep waarom ik nou toch boos tegen hem deed, als ik toch ruzie met mn vader had..![]()
Mjah hoe ga ik dat nou uitleggen? ...*zucht*
Gaat weer geweldig
ot ik voel me wel goed....verveel me nog steeds......ik ga denk ik maar optijd naar bed vanavond denk ik....anders lig ik morgen weer de hele dag in me bed....
Nee, het gaat niet, voel me neerslachtig.
Tijdens mijn tussentijdse evaluatie van mijn stage vandaag zijn dingen tegen me gebruikt die ik ooit heb gezegd...best gemeen (ook al zijn het geen dramatische dingen hoor)...terwijl andere dingen ter verbetering nooit aangedragen zijn door hem en hij nu -al over de helft van mijn stage- er er voor het eerst iets over zegt...Lekker op tijd dus...telkens was het alleen maar hoe goed het ging, hoe snel ik ben en nu ineens een aantal dingen die volgens hem nog veel beter kunnen en waar ik geen weet van had....En ondertussen had ik voor de dingen geen tijd, omdat hij zo nodig dingen aandraagt waar hij het te druk voor heeft...wanneer moet ik me dan met die dingen bezig houden die ik volgens hem te weinig doe?
Bovendien...ik ben niet zo'n prater, moet ik dan (net als zijn vorige stagiaires) de oren van zijn hoofd lullen zoals hij gewend is... ?
Eigenlijk ben ik achteraf dus nogal gefrustreerd omdat hij me altijd het gevoel gaf (en zei) hoe goed het ging...terwijl een paar dingen er dus minder goed voorstaan dan ik dacht...Op zich gaat t wel goed, maar voel me er toch kut onder...Ik haat dit gevoel...Het is me achteraf tegengevallen en t enige wat ik tijdens het korte gesprek kon zeggen is, dat ik het ermee eens ben...Ik bedoel, het is ook wel zo, maar ik had geen idee dat hij bepaalde dingen mee zou nemen in de evaluatie, terwijl ik voor die dingen helemaal geen tijd heb gehad doordat hij de dingen aandraagt die ik moet doen...
Daarnaast gewoon moe de laatste tijd door de uren die ik er draai (ook dat nog), niet fit ben zowel lichamelijk als geestelijk.
Bah
Heb zin in een alcoholische versnapering
Pete Droge
Zo voel ik me
Voor de rest ben ik wel erg moe.. daarom ga ik nu nog even beetje eten, dan douchen en dan kruip ik mijn bed in
quote:Mwoah...
Op vrijdag 28 november 2003 21:24 schreef myxomatosekonijn het volgende:
.
Bovendien...ik ben niet zo'n prater,
Bedtijd
Zitten alleen bij haar wel een toetsweeek tussen en bij mij een tentamenweek dus ik heb maar een week
2700ste post
quote:Sja, als je iedereen die om je geeft wegjaagt....
Op vrijdag 28 november 2003 19:42 schreef diannetjhu het volgende:
*zucht*Gaat weer geweldig
ot: Wel goed... Zin in morgen maar ook wel zenuwachtig omdat ik dan mn 'schoonouders' ga ontmoeten...
Beetje leeg en kan het ei niet kwijt....
mja komt ook wel weer goed
quote:Ik voel me moe. Is dat logisch
Op vrijdag 28 november 2003 12:59 schreef Alicey het volgende:
Hoe voel jij je nu? - deeltje 175laten we eens de nadruk leggen op gevoel anders word het zon kille boel
quote:reageer ergens op
Op vrijdag 28 november 2003 15:10 schreef SEMTEX het volgende:
Hoe komen mensen aan zo'n Superman-icoontje?![]()
Ik voel me cool, want ik heb weekend en ben al klaar met werken
En ik heb geregeld wat ik moest regelen vandaag.
javascript:void(document.form.icon[13].value = '99');javascript:void(document.form.icon[13].checked = 'true');
geef een harde enter
en dan ben jij (ook) super
[Dit bericht is gewijzigd door Peregrijn op 29-11-2003 05:05]
goed !!
JARIG!!!!!!!!
quote:gefeli!
Op zaterdag 29 november 2003 09:15 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Hoe ik me voel?????????
JARIG!!!!!!!!
* LWaS voelt zich brak
zo lekker aankleden, kom net onder de douche vandaan
en dan cadeautje voor mn zusje kopen die morgen jarig is, en dan vanavond mega-feest van school
En zometeen lekker shoppen met me moeder...
maar ben wel ziek aan het worden
En ik moehoehoet nog zoveel doen
quote:www.skischule-hermann-maier.at
Op zaterdag 29 november 2003 11:31 schreef Kreator het volgende:
Ik kan niet skieen.
bah..
Zoek nog leuke mensen om iets te gaan doen... maar ja die vind je niet snel als je de hele dag een beetje je kamer aan het opknappen bent.
Dalijk komen goede vrienden, dat wordt lekker gezellig Open haardje aan, drankje erbij...
Verder och lekker in m'n dalletje heel langzaam naar boven aan het kruipen.
jammer alleen dat ze hier niet is
quote:maar niet te ellendig om dat hier te komen vertellen
Op zaterdag 29 november 2003 18:41 schreef thaleia het volgende:
Ik voel me te ellendig om zometeen bij mijn vrienden te gaan eten, en te ellendig om te bellen dat ik niet kom![]()
mail ze dan, je zit nu toch achter je pc
ik voel me een beetje sleepy
quote:Ik heb niet van die nerdy vrienden
Op zaterdag 29 november 2003 18:52 schreef milagro het volgende:
mail ze dan, je zit nu toch achter je pc
Gelukkig heb ik een uberlief vriendje die gewoon van mn probs afweet en er begrip voor heeft dat ik nou eenmaal ben zoals ik ben..
Woeii lekker van mij
En Devv, zou je misschien op willen houden met die steken onder water?
quote:Was niet echt lullig bedoelt.... sorry
Op zaterdag 29 november 2003 19:55 schreef diannetjhu het volgende:
En Devv, zou je misschien op willen houden met die steken onder water?
Ik ga zo maffen maar ik ben even superscherp. Hopen dat ik dat morgenochtend ook ben. Om 10.00 moet ik weer acte de presence geven op de sportschool.
En de liefde komt er ook in sneltreinvaart weer aan als het goed is.
quote:hoe dat zo?
Op zaterdag 29 november 2003 23:56 schreef blonde_rozebottel het volgende:
Kut, ik moet morgen naar het ziekenhuis
quote:wat ist?
Op zaterdag 29 november 2003 23:35 schreef Hanneke1983 het volgende:
verward......
Ik voel me moeiig....en moet er morgen vroeg uit
[Dit bericht is gewijzigd door Mini_rulez op 30-11-2003 00:10]
quote:
Op zondag 30 november 2003 00:09 schreef Mini_rulez het volgende:
Bang...![]()
-edit- laat ook maar.
quote:voélen... praten, schelden, hardlopen, plannen maken voor jezelf, leuke dingen doen, huilen, nog meer huilen, je eigen weg gaan, praten met anderen, etc...
Op zondag 30 november 2003 01:03 schreef hallo_mensen het volgende:
hoe moet ik dat dan doen ?
(en niet te laat gaan slapen, want dan voel je je morgen alleen nog maar brakker)
quote:praten kan niet ... ze ma niet meer bellen en ligt dus steeds de tel neer ... mijn enigste hobby ligt in de winer altijd stil das kermis ..
Op zondag 30 november 2003 01:08 schreef ElisaB het volgende:[..]
voélen... praten, schelden, hardlopen, plannen maken voor jezelf, leuke dingen doen, huilen, nog meer huilen, je eigen weg gaan, praten met anderen, etc...
(en niet te laat gaan slapen, want dan voel je je morgen alleen nog maar brakker)
nu lekker slapen en morgen lekker helemaal niets
En Maastricht is okeeee!
Maar ja .... tis gewoon tijd om mijn bedje op te gaan zoeken tevreden en wel...
En voor de rest.. moah.. we zien wel.. tis allemaal maar nu beetje raar..
Vanavond weer naar Nederland, wel iets waar ik tegenop zie.. maar goed ik zal het vast wel overleven..
Weekend hier was in ieder geval erg leuk
Nu ga ik even douchen, en dan nog even meehelpen
quote:Goedemorgen
Op zondag 30 november 2003 09:01 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Goed, en lang niet meer zo moe.. gisteravond was ik echt bekaf zeg.. pffVanavond weer naar Nederland, wel iets waar ik tegenop zie.. maar goed ik zal het vast wel overleven..
quote:
Op zondag 30 november 2003 09:01 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Goed, en lang niet meer zo moe.. gisteravond was ik echt bekaf zeg.. pffVanavond weer naar Nederland, wel iets waar ik tegenop zie.. maar goed ik zal het vast wel overleven..
feestje gehad gisteravond... erg veel gezopen omdat ik iets teveel gratis muntjes heb gehad en jah, whiskey en wodka konden ook op de muntjes gehaald worden
vandaag even naar school voor de samenstelling van het schoolmusical orkest, en dan de verjaardag van mn zusje vieren je moet toch wat met je dag
heb nu alleen wel beetje weinig tijd over voor de dingen die moeten gebeuren huiswerk enzo..
maar het gaat wel goed... ben vlieft
voor de rest (?) gaat het wel goed..
Beetje hoofdpijn maar is niet verwonderlijk, zit al hele dag achter de computer.
Happy met mijn nieuwe cd's, en sint kadootjes.
Lichamelijk ben ik kaput, geestelijk voel ik me zeer fris.
Over hoe het hier is zullen we het maar niet hebben, als het aan mij ligt ga ik nu nog weer terug.. maja dat wil dan weer niet.
quote:
Op zondag 30 november 2003 18:19 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ben weer terug in Nederland..Over hoe het hier is zullen we het maar niet hebben, als het aan mij ligt ga ik nu nog weer terug.. maja dat wil dan weer niet.
OT: wel ok
val niemand aan dus nie flamen..
quote:
Op zondag 30 november 2003 18:45 schreef sleepflower het volgende:
Raar, verward, stom.
OT:
beetje moe/lui, verder mis ik mijn vriendin echt heel erg
En ik voel me wel goed
Verder geen zin in stage... (blij als t 19 december 17.00 uur is: kerstvakantie)
quote:het lijkt me megacoolgaaf om je jezus christus te voelen. heb je dat vaker?
Op zondag 30 november 2003 20:29 schreef sleepflower het volgende:
Klote. Ontzettend fucking klote. Jezus Christus.
quote:Vreet dan een paar pillen op
Op zondag 30 november 2003 21:23 schreef Alicey het volgende:[..]
het lijkt me megacoolgaaf om je jezus christus te voelen. heb je dat vaker?
quote:
Op zondag 30 november 2003 21:23 schreef Alicey het volgende:[..]
het lijkt me megacoolgaaf om je jezus christus te voelen. heb je dat vaker?
Maria, maar dan de bevlekte versie, zo voel ik me, geloof ik..
geloof ik
ik voel me trouwens wel goed, nog steeds hoofdpijn, paracetamol helpt niet meer
[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 30-11-2003 22:27]
quote:heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej dat ken ik
Op zondag 30 november 2003 22:07 schreef Wank3r het volgende:
best wel klote, mis me exgodver (*@(@&*$^@($^@$
quote:beter om te gaan slapen dus in plaats van te posten op fok
Op zondag 30 november 2003 22:25 schreef DarkElf het volgende:
brak, moe en mijn hele lijf doet pijn en werkt niet mee
quote:ben er net even anderhalf uur uit
Op zondag 30 november 2003 22:26 schreef Alicey het volgende:[..]
beter om te gaan slapen dus in plaats van te posten op fok
quote:niet goed uitgeslapen dus
Op zondag 30 november 2003 22:47 schreef DarkElf het volgende:[..]
ben er net even anderhalf uur uit
ik weet het ff niet meer, d'r gaan ook zoveel gedachten in mijn hoofd om
quote:Dat is het inderdaad. Helaas denkt mijn baas daar anders over.
Op zondag 30 november 2003 22:28 schreef Frenkie het volgende:
moeitijd om te gaan slapen zo
(geen collega's die zo ineens op mn scherm kunnen kijken.
Ik krijg meer het idee dat voor mijzelf dit topic meer iets is van schrijf hoe je je voelt en zo ga je je ook voelen. Als ik ga nadenken hoe ik me voel komen eerst de positieve gedachten (wat heb ik gedaan en wat ga ik doen) en dat maakt plaats voor, de in mij vele aanwezige, negatieve gedachten in de vorm van pijn, irritatie en andere psychologisch ongemak. Tenslotte als ik mijn reactie geschreven heb blijven deze negatieve gedachten best lang hangen waardoor mijn humeur een dip krijgt.
Maar goed, het is voor mij wel een manier om er een beetje aan herrinert te worden in welke situatie ik me nu eigenlijk bevindt. Een situatie die mij nog steeds bijzonder klote laat voelen, met groot ongeloof en pijn (wat een tegenstelling) kom ik de laatste tijd de avonden en nachten door (als ik wakker zou zijn). Aan de ene kant heb ik zoiets, het is niet anders en probeer het te accepteren.. aan de andere kant.. het lukt me niet.
Nouja. Vandaag weer naar stage, en laat ik daar nu geen zin in hebben, maar goed, ik denk dat als ik er eenmaal ben de zin wel weer komt.
Laat jullie nu niet denken dat zich hier een psychologisch dieptepunt achter de computer bevindt, maar goed is nu niet de omschrijving die ik wil geven aan hoe ik me nu voel.
Reageren staat vrij, al kan ik me voorstellen dat je daar geen behoefte aan hebt. Met dank voor het toch lezen van mijn gevoelsstaat op dit moment.
[Dit bericht is gewijzigd door DaFrenk op 01-12-2003 08:32]
quote:nou, vooruit, je vraagt om aandacht, bij deze dan
Op maandag 1 december 2003 08:31 schreef DaFrenk het volgende:
bla
Oh, ik voel me okay, moe maar okay
Tijd voor een
Hoe zou het met Maxima zijn
Helaas kan ik ook niet wonen waar ik graag wil, dat is gewoon onmogelijk.. dan maar proberen zoveel mogelijk weg te zijn, en me te storten op andere dingen.
Op het moment zijn er maar een paar dingen waar ik vrolijk van wordt.. maar die hebben dan ook een soort van zekerheid.. mensen van wie ik hou
Verder te horen gekregen dat ik een publicatie mag gaan schrijven en die presenteren op een verkeerskundig symposium. Echt gaaf, blijkbaar vinden ze het wel goed wat ik gedaan heb.
Verder voel ik mij na een paar avonden drinken met vriendjes in Enschede, en een gezellig weekend met familie, mentaal helemaal super.
wel straks even 5 fotorolletjes wegbrengen
ben benieuwd naar de resultaten
over half uurtje richting school 2 uurtjes les...
voel me wel goed, en heb zin in sex
quote:same here..
Op maandag 1 december 2003 09:57 schreef Whistler112 het volgende:
hmm, krijg zo te horen of ik in m'n projectgroep mag blijven geloof ik, beetje zenuwachtig...
quote:of je was gewoon goed gebanned
Op maandag 1 december 2003 11:25 schreef G.deVader het volgende:
Ik ben vrolijk want ik kan Fok! weer op. D'r was iets goed fout in m'n comp.
quote:Ik ook.
Op maandag 1 december 2003 11:37 schreef Faithy het volgende:[..]
voel me wel goed, en heb zin in sex
quote:and your point?
Op maandag 1 december 2003 11:57 schreef Stereotomy het volgende:[..]
Ik ook.
quote:neuken..?? his point being
Op maandag 1 december 2003 11:59 schreef Faithy het volgende:[..]
and your point?
![]()
Ik voel me lekker.. gewoon lekker
quote:Succes met de sciptie, de laatste loodjes wegen het zwaarst!
Op maandag 1 december 2003 09:17 schreef Peregrijn het volgende:
Gespannen en druk, ik ga de laatste weken in. Komende vrijdag mijn definitieve scriptie inleveren, dus ik moet nu opeens nog allerlei correctiewerk doen en stukken herschrijven. Ach, het voordeel is dat eht eind in zicht is. Ik heb besloten dat ik verder van half december tot half januari niets ga doen, dus daar zie ik ook erg naar uitVerder te horen gekregen dat ik een publicatie mag gaan schrijven en die presenteren op een verkeerskundig symposium. Echt gaaf, blijkbaar vinden ze het wel goed wat ik gedaan heb.
Verder voel ik mij na een paar avonden drinken met vriendjes in Enschede, en een gezellig weekend met familie, mentaal helemaal super.
Gefeliciteerd met het aanbod tot het schrijven en presenteren van een publicatie, dat lijkt me erg egostrelend, niet?
Ik ben net voor het eerst sinds twee weken weer wezen sporten en ik heb gelukkig geen last van mijn rug meer
Mijn nek doet wel zeer maar die had ik niet zo erg nodig op de sportschool
Dalijk douchen en boodschapjes doen en daarna mijn boek 'Traliekinderen' uitlezen.
En nu ben ik ( bijna dan ) druk bezig met het maken van een surprise, met de muziek keihard aan natuurlijk
Voel me wel helemaal prima
quote:Ik ken het
Op maandag 1 december 2003 12:45 schreef DuchessX het volgende:Dalijk douchen en boodschapjes doen en daarna mijn boek 'Traliekinderen uitlezen.
quote:Het is de eerste keer dat ze echt duidelijk maken dat het inhoudelijk ook wel een goed verhaal is, dus dat me wel wat meer ontspannen voor mijn colloquium. Verder moeten we mijn ego maar niet teveel strelen
Op maandag 1 december 2003 12:45 schreef DuchessX het volgende:
Gefeliciteerd met het aanbod tot het schrijven en presenteren van een publicatie, dat lijkt me erg egostrelend, niet?
Leuk om te lezen dat jij, DE'tje en aanhang weer een leuke meet hebben gehad. Is je rug al weer gefixed?
OT:
Ik voel me goed. Beetje duf, maar dat is met koffie wel te onderdrukken.
ik kijk uit naar zaterdag
quote:Boodschappen zijn gedaan, het avondeten hoeft alleen nog maar in de oven straks, heb telefoontjes gepleegd en nu ben ik moe. Jammer genoeg kan ik me niet concentreren op mijn boek dus dat moet nog maar even wachten.
Op maandag 1 december 2003 12:45 schreef DuchessX het volgende:[..]
Dalijk douchen en boodschapjes doen en daarna mijn boek 'Traliekinderen' uitlezen.
en ik heb barstende koppijn
quote:Ik vind de reacties van de jongeren op hun criminele gedrag schokkend. Ook vind ik het schokkend om te lezen hoe jong ze al in de criminaliteit belanden en hoe ze er tegenover staan.
Op maandag 1 december 2003 12:49 schreef diannetjhu het volgende:[..]
Ik ken het
Geweldig vond ik het! Ging erdoor toch wel anders tegen dingen aankijken.. hf
quote:DE'tje, ik en onze aanhang hebben een geweldig fijne dag/avond gehad saampjes
Op maandag 1 december 2003 12:57 schreef Peregrijn het volgende:[..]
Leuk om te lezen dat jij, DE'tje en aanhang weer een leuke meet hebben gehad. Is je rug al weer gefixed?OT:
Ik voel me goed. Beetje duf, maar dat is met koffie wel te onderdrukken.
Mijn rug ziet er weer uit zoals een rug eruit zou moeten zien en zo voelt-ie ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |