abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1027609
Ik had gisteren Star Trek II: The Wrath of Khan gezien. Normaal ben ik anti-trek (op seven of nine na ) maar ik vond dit wel lache! Het was allemaal zo nep en overdreven serieus dat ik er gewoon met plezier naar heb gekeken, ook al snapte ik geen ruk van wat ze allemaal niet zeiden. Dus voor volgende week, Star Trek III een aanrader als je in een niet al te serieuse of melige bui bent!
  woensdag 13 juni 2001 @ 19:06:31 #2
5673 heijx
Qui que boue
pi_1027667
nou, haal dan je hart maar op.
Spock (Doctor Spock volgens die omroepster van Veryorin) is dooi maar hij zwerft nog wel ergens rond in meta- of anaplasmavorm en dus gaan ze in deel 3 naar hem zoeken.

The search for Spock.

Security isn't a dirty word, Blackadder!
Crevice is... but security isn't.
pi_1027689
Jah, in de TrosKompas staat dat de geest van Spock nog steeds in het schip is en dat ze dat ergens naar toe moeten brengen om het rust te geven. Maar eigenlijk draait het niet om het verhaal want dat boeit niet.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 13 juni 2001 @ 19:23:38 #4
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_1027741
zijn geest is in Dr. McCoy's hoofd om precies te zijn
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  woensdag 13 juni 2001 @ 19:52:51 #5
1358 Xhorder
He's back...
pi_1027894
quote:
Op woensdag 13 juni 2001 19:11 schreef Todo het volgende:
Maar eigenlijk draait het niet om het verhaal want dat boeit niet.
Uh niet dan? Het gaat juist wel om het verhaal... hmm ik moet nog ff kijken trouwens..
... na vijf jaar
pi_1027955
quote:
Op woensdag 13 juni 2001 18:55 schreef Todo het volgende:
Ik had gisteren Star Trek II: The Wrath of Khan gezien. Normaal ben ik anti-trek (op seven of nine na ) maar ik vond dit wel lache! Het was allemaal zo nep en overdreven serieus dat ik er gewoon met plezier naar heb gekeken, ook al snapte ik geen ruk van wat ze allemaal niet zeiden. Dus voor volgende week, Star Trek III een aanrader als je in een niet al te serieuse of melige bui bent!
Hmmm, ik voel mij als Trekkie nu enigszins te kakken gezet. Pas maar op, één kneepje in je nek en ik heb je tegen de vlakte!
pi_1028008
Ik vind deel 1 en 3 wel goeie films. 2 is zwaar crap , generations is crap en de meest crappie Trekfilm is dat ze terug naar de 20ste eeuw ( wat heb ik daar nou aan, ik wil lasers, dames in strakke pakjes, mensen met spareribs op hun voorhoofd!) gaan.
pi_1028167
die waarin ze teruggaan in de tijd is juist de meest grappige!
pavel chekov (engelssprekende rus met een zwaar russisch accent)
vraagt tijdens de koude oorlog aan een willekeurige voorbijganger: vere are ze nuclear vessels?
Kapitalisatie is de beste remedie tegen ideologische inhoud. - Zodiakk.
FA Jump: webicon weggehaald wegens wachtwoord beveiliging
  woensdag 13 juni 2001 @ 21:07:45 #9
8369 speknek
Another day another slay
pi_1028229
Ik vond die films wel leuk cult ja! Ik heb ze niet helemaal gekeken, omdat ik wel andere dingen te doen had. Maar toch heb ik me grotendeels vermaakt. Anders dan de huidige Star Trek afleveringen, die zo veel meer van hetzelfde zijn dat ik me er niet meer toe kan aanzetten elke (of uberhaupt een) aflevering te kijken.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 13 juni 2001 @ 21:15:27 #10
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_1028265
"KHAAANN!!! >dramatische pauze van een seconde< KHAAANN!!!"

Meest trieste Star Trek film ooit. Schijnt geregiseerd te zijn door William Shatner himself...

The Internets, I needs it..
  woensdag 13 juni 2001 @ 21:49:12 #11
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_1028454
quote:
Op woensdag 13 juni 2001 21:15 schreef Dr_Crouton het volgende:
"KHAAANN!!! >dramatische pauze van een seconde< KHAAANN!!!"

Meest trieste Star Trek film ooit. Schijnt geregiseerd te zijn door William Shatner himself...

Gij zult niet vloeken! The Wrath of Khan is geniaal! Vooral die achtervolging in de Mutara nebula...
* QyRoZ heeft hem op DivX en gaat zo nog een keertje kijken Kan niet wachten op ST4 over twee weken, die is HELEMAAL geniaal...
For great justice!
  FOK!fossiel woensdag 13 juni 2001 @ 21:56:51 #12
8443 cptmarco
it's captain...
pi_1028481
Mijn favoriete Star Trek films zijn toch wel: 'The voyage home' en 'First Contact'.

Voyage home gewoon erg leuk
First Contact lekker veel actie

FOK!-Schrikkelbaas woensdag 13 juni 2001 @ 21:59:57 #13
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_1028494
quote:
Op woensdag 13 juni 2001 20:46 schreef paladin het volgende:
die waarin ze teruggaan in de tijd is juist de meest grappige!
pavel chekov (engelssprekende rus met een zwaar russisch accent)
vraagt tijdens de koude oorlog aan een willekeurige voorbijganger: vere are ze nuclear vessels?
juist
echt humor

landen ze met dat schip in Golden Gate Park, zegt Kirk: Everybody remember here we parked.

McCoy en Kirk gaan Chekov redden, ligt in het ziekenhuis, samen met Gillian (als patient).
Ze worden tegegehouden:
McCoy: This woman has acute post-prandial upper abdominal distension.
Kirk: What did you say she had?
antwoord McCoy: Cramps.

nog een voorbeeldje:
Spock wordt nogal vreemd aangekeken door zijn vreemde gedrag, Kirk verklaard het even:
Oh, him? He's harmless. Part of the free speech movement at Berkeley in the sixties. I think he did a little too much LDS.

En dan nog het hele gedoe met vloeken door de hele film heen
Spock tegen Kirk: Your use of language has altered since our arrival. It is currently laced with, shall we say, more colorful metaphors, "double dumb-ass on you" and so forth.
Kirk: Oh, you mean the profanity?
Spock: Yes.
Kirk: Well that's simply the way they talk here. Nobody pays any attention to you unless you swear every other word.

gevolg (in de rest van de film zo'n beetje)
Kirk: Spock, where the hell's the power you promised?
Spock: One damn minute, Admiral.

Spock: They like you very much, but they are not the hell "your" whales.
Gillian: I suppose they told you that.
Spock: The hell they did.

Echt geweldig hoe ze die film met humor vol hebben gepropt, en dan heb ik Scotty's aanvaring met een PC nog niet eens genoemd
(Hello Computer?! Keyboard! How quaint)

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  woensdag 13 juni 2001 @ 22:05:15 #14
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_1028516
De allerslechtste (of: onbedoeld hilarische) Star Trek-film is toch echt deel V, de enige die door William Shatner zélf geschreven en geregisseerd werd. En ik ben een liefhebber.
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  woensdag 13 juni 2001 @ 22:05:36 #15
6290 Dr_Crouton
pi_1028520
quote:
Op woensdag 13 juni 2001 21:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Humor uit The Voyage Home
Ja, dat was wel weer lachen, een van de betere Treks
  FOK!fossiel woensdag 13 juni 2001 @ 22:11:18 #16
8443 cptmarco
it's captain...
pi_1028544
Ook uit de voyage home:

Gillian: Are you sure you won't change your mind?
Spock: Is there something wrong with the one I have?

Gillian: Don't tell me: you're from outer space!
Kirk: No, I'm from Iowa. I only work in outer space.

donderdag 14 juni 2001 @ 10:47:09 #17
11724 South
-date with Qarinx-
pi_1030955
ben geen trekkie, maar heb toch wel wat films gezien. Geen idee wat welk nummer is, maar ik vond destijds die film waarin die schotel van de rest van het schip afgaat en een noodlanding maakt wel een flutfilm.
pi_1031079
quote:
Op donderdag 14 juni 2001 10:47 schreef South het volgende:
ben geen trekkie, maar heb toch wel wat films gezien. Geen idee wat welk nummer is, maar ik vond destijds die film waarin die schotel van de rest van het schip afgaat en een noodlanding maakt wel een flutfilm.
Dat is Generations. Sucks idd. Wel gaaf hoe dat ding uit elkaar knalde, meer zat er niet echt in die film.
Ik zit nog steeds te wachten op een film met Q erin.
De leukste trek films vind ik 4 & 8.

1. Hb ik maar 1x gezien, vond er geen reet aan. Duurde ook veel te lang.
2... vond het wel gaaf, vooral hoe die planeet gemaakt werdt. Er goed gedaan.
3. is weer erg jammer.
4. rulez! Lekker veel humor! En dan zeggen ze nog dat Star Trek saai is.
5. Euhz... tja.. ach... weet het eigenlijk niet meer waar deze over ging. Ook maar 1x gezien.
6. daar is wel weer gaaf! Met die experimental Bird of Prey. "Target That Explosion And Fire" goed verhaal ook verder.
7. Generations.
8. BORG!!!! Favo trekfilm! Leuk ook dat 2 lui uit Voyager mee deden, the doctor en Neelix.
9. Welke aflevering was ditte??? (Lame hoe Worf op de enterprise kwam).
10. tja.. who knows... rumor has it dat het over Romulans gaat (Hoe gaan ze Worf hier nu weer instoppen).

En toch wil ik op zijn minst nog een film met de TNG/Voyager cast en Q!
En een aparte DS9 & Voyager film om te kijken hoe het verder is gegaan met de crew na het einde.

Oja, trekfans also visit url below. Veel foto's van Star Trek en ook twee gesigneerde!

Maar ja, toch vind ik het erg jammer dat veel mensen trekkies nog steeds als freaks enzo beschouwen, terwijl het gewoon normale ppl zijn (met uitzonderingen)
Als je naar van die soaps kijkt of naar shit zoals Starmaker dan wordt je toch ook niet gelijk de grond ingeboord? Niet doormij iig. Ik ben iemand die de trek spirit naleeft.

Ook duurt het mij alweer te lang voordat er een nieuwe aflevering gaat uitkomen van Star Trek, het wachten is op Enterprise. Benieuwd wat dit gaat worden en hopelijk geen flop zoals veel trekkies denken dat het wordt.

Anyways, voordat ik de hele thread vol lul hou ik er maar eens mee op.

Greetz,

Arnoud.

donderdag 14 juni 2001 @ 17:10:54 #19
10017 Vaan_Banaan
Geen banaanvragen a.u.b.
pi_1033508
Weet hier iemand dan hoe die flim heet waarbij ze op een enorm wezen stuiten, die hele planeten heeft opgevreten? Dat blijkt dan een satelliet te zijn (Voyager ?) die zijn opdracht iets te letterlijk heeft opgevat.
Echt GEWELDIG
ik ben de dorpsgek
Met een lange jas aan en geen onderbroek.
Loituma
  donderdag 14 juni 2001 @ 17:13:16 #20
6290 Dr_Crouton
pi_1033518
quote:
Op donderdag 14 juni 2001 17:10 schreef Vaan_Banaan het volgende:
Weet hier iemand dan hoe die flim heet waarbij ze op een enorm wezen stuiten, die hele planeten heeft opgevreten? Dat blijkt dan een satelliet te zijn (Voyager ?) die zijn opdracht iets te letterlijk heeft opgevat.
Echt GEWELDIG
Star Trek: The Motion Picture
(eerste ST film)
pi_1034351
quote:
Op donderdag 14 juni 2001 11:08 schreef awraeven het volgende:
Dat is Generations. Sucks idd. Wel gaaf hoe dat ding uit elkaar knalde, meer zat er niet echt in die film.

(...)

10. tja.. who knows... rumor has it dat het over Romulans gaat (Hoe gaan ze Worf hier nu weer instoppen).

Nou eat your heart out, Q speelt een rol in de nieuwe Star Trek film. Dat Romulans een belangrijke rol spelen staat ook vast, het gaat voor een gedeelte over de zusterplaneet van Romulus, Remus (vét origineel die naam). Ook spelen klonen een belangrijke rol in het verhaal.
quote:
Ook duurt het mij alweer te lang voordat er een nieuwe aflevering gaat uitkomen van Star Trek, het wachten is op Enterprise. Benieuwd wat dit gaat worden en hopelijk geen flop zoals veel trekkies denken dat het wordt.
Hopelijk niet maar waarschijnlijk wel. Brannon Braga de debiel staat in de productie van Enterprise bovenaan de voedselketen en hij heeft schijt aan continuïteit en karakterontwikkeling. Hij was ook degene die de afleveringen met de SS Raven bedacht heeft in Voyager. Nou, lekker dus, een serie die speelt voor alle andere series (grote kans op fouten in de geschiedenis) en dan die Braga erbij. Hopen dat Bakula het goed kan maken
It is much easier to be critical than to be correct.
  donderdag 14 juni 2001 @ 19:52:23 #22
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_1034382
quote:
Op woensdag 13 juni 2001 21:15 schreef Dr_Crouton het volgende:
Schijnt geregiseerd te zijn door William Shatner himself...
Fout! Dat is Star Trek V.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  donderdag 14 juni 2001 @ 19:54:31 #23
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_1034395
quote:
Op donderdag 14 juni 2001 19:52 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Gelijk de allerslechtste in de hele reeks, naar mijn mening. Volgens de 'kenners' zijn de even genummerde films altijd beter dan de oneven genummerde films.
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  donderdag 14 juni 2001 @ 19:54:34 #24
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_1034396
quote:
Op donderdag 14 juni 2001 17:10 schreef Vaan_Banaan het volgende:
Echt GEWELDIG
Heb je de Kirk boeken van Shatner gelezen? In "The Return" suggereerde hij dat V'Ger de eerste probe was die door de Borg naar de Alpha Quadrant gestuurd was. Grappig idee wel. Interessant als dat canon zou worden. Zit er niet in, maar ja. Mijn ervaring is zowiezo dat de novel schrijvers vaak veel creatiever zijn dan de serie schrijvers.
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  zondag 17 juni 2001 @ 21:31:17 #25
12515 Ezri
Ex Astris Scientia
pi_1043069
Star Trek vind ik fantastisch! Die films die nu op Yorin zijn, zijn wel aardig, maar persoonlijk ben ik meer een fan van de nieuwere series en films.
Mensen denken meestal als zij horen "Star Trek" aan de ouderwetse serie/films met Shatner en cohorten, wat vaak ervoor zorgt dat mensen ST maar lame vinden. I mean, tis ouderwets enzo, en zegt je niet veel als je Trek verder niet echt kent.

Vroeger associeerde ik Star Trek ook altijd met iets lames, voor nerds enzo. En voor jongetjes die van vechten in space een kick kregen. Lame, en niks voor mij dus, want ik ben een meid.
Toen een goeie vriend van mij vertelde dat ie ST keek lachte ik hem dan ook keihard uit. Ik zapte altijd erover heen, vond het zo lame, die mensen met die rare hoofden... echt inderdaad "voor nerds" (ja, ik was kortzichtig, wist ik veel ) Hij zei tegen mij dat ik echt eens één aflevering serieus moest kijken. Na lang gezeur van hem toch maar es een keer gedaan, en ik was meteen verslaafd! Sindsdien geen aflevering meer gemist eigenlijk (van de nieuwe series dan, The Original Series kijk ik eigenlijk amper.)

Tis jammer dat er nog steeds zo'n nerd-stigma omheen hangt, I mean, Star Trek is echt tof, en ik denk ook dat veel mensen die gewoon es een aflevering van een van de nieuwe series serieus zouden kijken ook opeens, net als ik, zouden zeggen: "Hey, gaaf!"

De media maakt het er altijd naar dat ST als iets wat voor lamers is wordt afgebeeld... ze maken een verslag van een ST-conventie en natuurlijk worden vaak alleen de "extreme gevallen" vertoond, omdat dát vermakelijk is (kijkcijfers!). I mean, grappig toch, die nerds in die pyjama's? Tuurlijk, die heb je er ook tussen zitten, maar de meeste mensen die van Trek houden zijn gewoon heel normaal enzo... niet zoals Trekkies door de media worden afgeschilderd.

Maar goed, bottom line: STAR TREK FOREVER!!!!!!

zondag 17 juni 2001 @ 23:19:59 #26
6290 Dr_Crouton
pi_1043794
quote:
Op donderdag 14 juni 2001 19:52 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Oh jaaah, dàt is echt een boutfilm. Maar ik weet gelijk naar wie men bij Blizzard de karakter Arcturus Mengsk van het spel StarCraft heeft gemodeleerd
  zondag 17 juni 2001 @ 23:30:22 #27
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_1043850
Om Adrian Edmundson als Vim Fuego te citeren: "God, I fucking hate you"
  maandag 18 juni 2001 @ 02:06:13 #28
11246 Mr.stardust
Teug na 10 jaar afwezigheid
pi_1044231
Op een Star trek forum heb ik es gelezen dat alle even films de betere films schijnen te zijn..
en alle oneven fims ( met name ST V) bar slecht...

ff checken bij de imbd:

The motion picture

rating 5.5

Wrath of Kahn

rating 7.4

Search for Spock

rating 6.1

The Voyage Home
rating 7.0

The Final Frontier

rating 4.6

The undiscovered country

rating 6.7

Generations

rating 6.0

First Contact

rating 7.2

Insurrection

rating 6.4

Lijkt dus redelijk te kloppen

[Dit bericht is gewijzigd door Mr.stardust op 18-06-2001 02:13]

creatie is de kunst van het weglaten
  maandag 18 juni 2001 @ 02:08:42 #29
3767 Herald
Come get some
pi_1044238
edit

oops * Herald kan niet zo goed tellen blijkbaar

*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  FOK!fossiel maandag 18 juni 2001 @ 12:16:23 #30
8443 cptmarco
it's captain...
pi_1044640
quote:
Op maandag 18 juni 2001 02:06 schreef Mr.stardust het volgende:
Op een Star trek forum heb ik es gelezen dat alle even films de betere films schijnen te zijn..
en alle oneven fims ( met name ST V) bar slecht...
Mooi, dan wordt de volgende dus weer een toppertje
pi_1044707
quote:
Op zondag 17 juni 2001 21:31 schreef Ezri het volgende:
<hosanna praatje van Ezri waar ik het mee eens ben>
En Ezri (in de serie) is so cute!!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_1044749
quote:
Op maandag 18 juni 2001 12:49 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

En Ezri (in de serie) is so cute!!

Jij kent deze Ezri irl nog niet.
  maandag 18 juni 2001 @ 22:17:31 #33
12515 Ezri
Ex Astris Scientia
pi_1047702
rofl! Uh, and not true, AWRaeven!

Ik vind btw inderdaad ook de even films beter dan de oneven films... met First Contact als hoogtepunt! Volgende film wordt gelukkig weer een "even-film", dus ik ben benieuwd!!!

pi_1049099
quote:
Op maandag 18 juni 2001 22:17 schreef Ezri het volgende:
rofl! Uh, and not true, AWRaeven!

Ik vind btw inderdaad ook de even films beter dan de oneven films... met First Contact als hoogtepunt! Volgende film wordt gelukkig weer een "even-film", dus ik ben benieuwd!!!

Als je op die "ene" foto doelt dan niet nee.
Maar verder moet je niet zeuren.

Ik hoop ook dat ST beter wordt dan ST
Oja, nu we het daar toch over hebben, waar en hoe kun je eigenlijk aan kaarten komen voor die Star Trek Night die dan altijd in Tushinski in Amsterdam is??

pi_1049126
quote:
Op maandag 18 juni 2001 13:01 schreef awraeven het volgende:

[..]

Jij kent deze Ezri irl nog niet.

Daarom zeg ik ook in de serie. Heb ik een foto van de 'Real' Ezri gemist dan?
Wat een vrouw!
spits!
pi_1049622
quote:
Op dinsdag 19 juni 2001 09:50 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Daarom zeg ik ook in de serie. Heb ik een foto van de 'Real' Ezri gemist dan?

Jij wel ja.
pi_1049762
quote:
Op dinsdag 19 juni 2001 11:17 schreef awraeven het volgende:

[..]

Jij wel ja.

Zien!
Wat een vrouw!
spits!
pi_1049776
quote:
Op dinsdag 19 juni 2001 11:35 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Zien!

/me gaat geen foto's van Ezri posten. Moet je maar aan Ezri zelf vragen.

of gewoon even naar http://beam.to/ezri surfen. Staan er ook een paar bij about me. Maar die zijn zoals ze zelf ook al zegt sucky.

dinsdag 19 juni 2001 @ 13:58:32 #39
12515 Ezri
Ex Astris Scientia
pi_1050524
hehehehe, indeed! En die foto waar AWRaeven het over heeft, das al helemaal erg, een foto van toen ik 10 was ofzo, heel lame... en die wordt hier NIET gepost! Argh!!!
pi_1050533
quote:
Op dinsdag 19 juni 2001 13:58 schreef Ezri het volgende:
hehehehe, indeed! En die foto waar AWRaeven het over heeft, das al helemaal erg, een foto van toen ik 10 was ofzo, heel lame... en die wordt hier NIET gepost! Argh!!!
Oe leuk!!! chantage!!!
  dinsdag 19 juni 2001 @ 14:33:14 #41
10794 Blindfold
Donde estan los Conejos?
pi_1050665
quote:
Op dinsdag 19 juni 2001 09:42 schreef awraeven het volgende:

[..]
Oja, nu we het daar toch over hebben, waar en hoe kun je eigenlijk aan kaarten komen voor die Star Trek Night die dan altijd in Tushinski in Amsterdam is??

Is er weer een Star Trek Night dan?
Ik was bij de vorige (als er niet stiekem nog 1 is geweest tenminste) en dat was echt cool. Bij The Motion Picture liep de film vast (grote brandvlek op het scherm toen de film tegen de lamp aankwam en later over het balkon in zaal 1 lopen toen ik door de verkeerde deur binnen was gekomen. De sfeer toen vond ik echt heel cool.
  dinsdag 19 juni 2001 @ 14:39:54 #42
4593 Marty
Digi-babe
pi_1050690
quote:
Op donderdag 14 juni 2001 11:08 schreef awraeven het volgende:
Kijk maar een van de 19 James Bond films, hij speelt in elk deel!
Forza Juve!
pi_1050929
quote:
Op dinsdag 19 juni 2001 14:33 schreef Blindfold het volgende:

[..]

Is er weer een Star Trek Night dan?
Ik was bij de vorige (als er niet stiekem nog 1 is geweest tenminste) en dat was echt cool. Bij The Motion Picture liep de film vast (grote brandvlek op het scherm toen de film tegen de lamp aankwam en later over het balkon in zaal 1 lopen toen ik door de verkeerde deur binnen was gekomen. De sfeer toen vond ik echt heel cool.

Zal waarschijnlijk toch wel weer komen voordat de volgende trekfilm in de bios komt??
Je kan nooooit te vroeg zijn met reggen.
pi_1052191
Star Trek III : The Search for Spock is IMHO de allerbeste ST film !
Fuck damnation, man! Fuck redemption! We are God's unwanted children? So be it!
pi_1052254
quote:
Op dinsdag 19 juni 2001 14:39 schreef Marty het volgende:

[..]

Kijk maar een van de 19 James Bond films, hij speelt in elk deel!

Ja, maar dat is niet de Q uit Star Trek.
Jammer dat die gast al dood is overigens. Hoorde wel bij James Bond, maar ja.. dat is toch wel minder geworden met die Pierce nog wat erin. Geef mij maar Sean Connery als James Bond!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 juni 2001 @ 23:44:50 #46
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_1053866
hmm, verkoper, illegaal spul, vraagt veels te veel
(je weet wel, diegene die dat transport aanbod voor McCoy in dat cafe) en hij had nog grote oren ook.
Was dat een voorloper van de Ferengi?
  dinsdag 19 juni 2001 @ 23:49:53 #47
8369 speknek
Another day another slay
pi_1053897
Ik heb vanavond gekeken naar Star Trek 3 en ik moet zeggen dat ik me goed vermaakt heb. Misschien omdat het meer de Star Wars kant van Star Trek was. Niet die klinische ziekenhuis afleveringen van TNG en verder, maar écht slechte Klingons met een of ander kwijlend monster naast de kapitein. En smerige slangachtige wezens die iemand probeerde te kelen. Veel leuker vind ik dat.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 20 juni 2001 @ 00:59:02 #48
6290 Dr_Crouton
pi_1054224
Yeah! Murder! Death! Kill!
  † In Memoriam † woensdag 20 juni 2001 @ 02:15:35 #49
10849 Hagelslag

pi_1054451
quote:
Op dinsdag 19 juni 2001 23:49 schreef speknek het volgende:
Ik heb vanavond gekeken naar Star Trek 3 en ik moet zeggen dat ik me goed vermaakt heb. Misschien omdat het meer de Star Wars kant van Star Trek was. Niet die klinische ziekenhuis afleveringen van TNG en verder, maar écht slechte Klingons met een of ander kwijlend monster naast de kapitein. En smerige slangachtige wezens die iemand probeerde te kelen. Veel leuker vind ik dat.
U mist de essentie van Star Trek. Gelukkig maar.
Deze tekst is (c) 2001 en (c) 2002 by Hagelslag.[br]
  woensdag 20 juni 2001 @ 11:36:17 #50
8369 speknek
Another day another slay
pi_1055468
Nee hoor, maar ik houd niet van toekomstbeelden waar hele volken in vrede leven en peace love and understanding
  woensdag 20 juni 2001 @ 11:57:58 #51
1358 Xhorder
He's back...
pi_1055624
Ik vond het ook wel een leuke film eigenlijk. Het was in ieder geval weer eens wat anders door de Enterprise op te blazen en Kirk die z'n eigen missie opzette.
... na vijf jaar
  woensdag 20 juni 2001 @ 12:02:35 #52
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_1055651
Ik vond 'm ook wel geinig.

Gaan ze in de volgende film nu met de Excelsior er vandoor?

Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
  woensdag 20 juni 2001 @ 12:08:19 #53
12515 Ezri
Ex Astris Scientia
pi_1055689
Volgende film moeten jullie echt allemaal kijken! Die is heel erg leuk!!! Gewoon komisch enzo.
pi_1056146
quote:
Op woensdag 20 juni 2001 12:08 schreef Ezri het volgende:
Volgende film moeten jullie echt allemaal kijken! Die is heel erg leuk!!! Gewoon komisch enzo.
Jaaa!! Indeed! Vooral in die bus enzo, en dat rare wijf die in dat park tegen die Bird of Prey gaat rammen. lololol.
  woensdag 20 juni 2001 @ 14:08:12 #55
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_1056545
Nee en dat stuk in het aquarium! Dat Kirk Spock kwijt is en hem ineens voorbij ziet dobberen...hehe
  woensdag 20 juni 2001 @ 14:09:23 #56
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_1056555
heeyy...doh.. Raaf! Ez! Fancy meeting you here
  woensdag 20 juni 2001 @ 14:33:24 #57
1573 Kipman
pi_1056705
Moeten jullie vooral alles voorzeggen. Dan hoef ik 'm niet eens meer te zien.
  woensdag 20 juni 2001 @ 14:35:19 #58
8369 speknek
Another day another slay
pi_1056719
quote:
Op woensdag 20 juni 2001 11:57 schreef Xhorder het volgende:
Ik vond het ook wel een leuke film eigenlijk. Het was in ieder geval weer eens wat anders door de Enterprise op te blazen en Kirk die z'n eigen missie opzette.
LOL

De volgende is wel grappig, maar ik vond hem toch een beetje "wees lief voor de natuur en de bloemetjes en de beestjes"

pi_1057724
quote:
Op woensdag 20 juni 2001 14:09 schreef Witchfynder het volgende:
heeyy...doh.. Raaf! Ez! Fancy meeting you here
Ook goeiemorgen hell!
  donderdag 21 juni 2001 @ 20:21:12 #60
10528 NMMV
EkkiEkkiEkkiPtangZoomBoing!
pi_1063266
quote:
Op woensdag 13 juni 2001 18:55 schreef Todo het volgende:
2 words:
Battlestar Galactica
Every time I try to talk to someone it's "sorry this" and "forgive me that" and "I'm not worthy"...
pi_1063271
Zucht, wat heb ik vandaag gelachen om 7 of 9.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  FOK!fossiel donderdag 21 juni 2001 @ 20:32:09 #62
8443 cptmarco
it's captain...
pi_1063316
Bumperstickers voor op de Enterprise:

* "HONK if you've slept with Commander Riker!"
* "Guns don't kill people...Class 2 Phasers do!"
* "Zero to Warp 9.7 in 13 seconds!"
* "CAUTION...We have a trigger happy Klingon at Tactical."
* "We brake for cubes!"

pi_1063855
De Star Trek films horen bij de absolute dieptepunten in de filmgeschiedenis. Veel slechter krijg je het niet snel.
pi_1063964
quote:
Op donderdag 21 juni 2001 20:32 schreef cptmarco het volgende:

LOL!
  donderdag 21 juni 2001 @ 23:30:35 #65
6290 Dr_Crouton
pi_1064574
quote:
Op donderdag 21 juni 2001 20:32 schreef cptmarco het volgende:

* "HONK if you've slept with Commander Riker!"
* "Guns don't kill people...Class 2 Phasers do!"
* "Zero to Warp 9.7 in 13 seconds!"
* "We brake for cubes!"

Wheheheheh
  donderdag 21 juni 2001 @ 23:48:54 #66
12515 Ezri
Ex Astris Scientia
pi_1064717
The Top 10 Signs You've Watched Too Much Star Trek:

10) You send weekly love letters to the actress who played the Green Skinned Orion Slave Girl in episode number 7.
9) You pull the legs off your hamster so you'll have a tribble.
8) You tried to join the Navy just so you could serve aboard the Enterprise..
7) Your wife left you because you wanted her to dress like a Klingon and torture you for information.
6) You went to San Francisco to see if you might bump into Kirk and crew while they were in the 20th century looking for a whale.
5) Your college thesis was a Comparison of the Illustrious Careers of T.J. Hooker and Capt. Kirk.
4) You fly into a homicidal rage anytime people say "Star Trek? Isn't that the one with Luke Skywalker?"
3) You have no life.
2) You recognize more than 4 references on this list.
1) You join NASA, hijack a shuttle, and head for the coordinates you calculated for the planet Vulcan.

vrijdag 22 juni 2001 @ 00:00:07 #67
12515 Ezri
Ex Astris Scientia
pi_1064787

"Humor, I love it!"

vrijdag 22 juni 2001 @ 00:34:11 #68
1358 Xhorder
He's back...
pi_1064919
9) You pull the legs off your hamster so you'll have a tribble

Zag iemand ze nog? In star trek III? Toen Bones die kroeg binnenliep.. Ze lagen op een tafel. Jaaa. Tribbles

... na vijf jaar
pi_1068203
* Meneer_Aart zag ze ook

Star Trek III vond ik erg cool trouwens, ik denk nog wel leuker dan The Wrath of Khan.

pi_1068269
quote:
Op vrijdag 22 juni 2001 00:34 schreef Xhorder het volgende:
9) You pull the legs off your hamster so you'll have a tribble

Zag iemand ze nog? In star trek III? Toen Bones die kroeg binnenliep.. Ze lagen op een tafel. Jaaa. Tribbles

off-topic

coole usericon! ( meesterlijke clip trouwens ook, echt zwaar creepy).

De tribbles ja, ze hebben met DS9 ook eens episode gedaan dat ze terug in de tijd gingen en naar het ruimtestation met die tribbles gingen. Tribbles roeleren BigTime.

pi_1068311
quote:
Op vrijdag 22 juni 2001 16:02 schreef Meneer_Aart het volgende:
ik erg cool trouwens, ik denk nog wel leuker dan The Wrath of Khan.
ik niet zo , bij die klingon moest ik de hele tijd aan Doc uit Back to the future denken .
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 22 juni 2001 @ 16:47:14 #72
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_1068545
quote:
Op vrijdag 22 juni 2001 16:15 schreef zodiakk het volgende:

[..]

ik niet zo , bij die klingon moest ik de hele tijd aan Doc uit Back to the future denken .

goh, hoe zou dat toch komen
Hij had inderdaad zijn stem wel ff kunnen veranderen een beetje
  vrijdag 22 juni 2001 @ 16:58:17 #73
1358 Xhorder
He's back...
pi_1068623
quote:
Ja hij was wel heel erg ver de toekomst in gereisd De Delorian ingeruild voor een Bird of Prey

Ja die Tribbles aflevering van DS9 is leuk. Gebaseerd op de originele Star Trek aflevering met de Tribbles.

... na vijf jaar
  dinsdag 26 juni 2001 @ 20:29:59 #74
1573 Kipman
pi_1093078
Nou, straks dus The Voyage Home. Ben benieuwd.
pi_1094347
quote:
Op dinsdag 26 juni 2001 20:29 schreef Kipman het volgende:
Nou, straks dus The Voyage Home. Ben benieuwd.
WERELDS!!!
Ik lach me dood!
Onwijs gave film!
Doei.
  dinsdag 26 juni 2001 @ 23:38:08 #76
1829 Jewel
De enige echte!
pi_1094603
"That man gave me a pill and I grew a new kidney"

dinsdag 26 juni 2001 @ 23:40:13 #77
6290 Dr_Crouton
pi_1094614
Was weer lachen
  woensdag 27 juni 2001 @ 10:29:15 #78
1573 Kipman
pi_1096164
Er zat veel humor in, ja. Maar wat had je verwacht. Mensen uit de toekomst die naar het verleden terugreizen levert sowieso komische taferelen op.

Ik moest erg lachen toen Scott achter de computer ging zitten

pi_1097251
Het zuigt dat zaterdag deel VI (20:00 NET5) komt en volgende week dinsdag deel V.
  woensdag 27 juni 2001 @ 13:40:00 #80
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_1097462
Is het anderen ook opgevallen dat de brug van dat klingon schip giga is gemod na de vorige film?
Ik ga naar huis.
pi_1097549
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 13:40 schreef nietzman het volgende:
Is het anderen ook opgevallen dat de brug van dat klingon schip giga is gemod na de vorige film?
Jah....hele verbetering!

Ik vond de leukste quote: 'remember where we've parked' van Kirk...werelds..
Scotty achter de PC was ook grappig

McCoy is echt super!

Doei.
  woensdag 27 juni 2001 @ 14:00:15 #82
1573 Kipman
pi_1097598
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 13:54 schreef Faithy het volgende:

[..]

Jah....hele verbetering!

Ik vond de leukste quote: 'remember where we've parked' van Kirk...werelds..

Ja, dat snap ik nou niet. Het schip was toch gecloackt? Dus het lijkt mij logisch dat je dat zegt.
  woensdag 27 juni 2001 @ 15:44:12 #83
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_1098310
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 14:00 schreef Kipman het volgende:

Ja, dat snap ik nou niet. Het schip was toch gecloackt? Dus het lijkt mij logisch dat je dat zegt.

Wat snap je dan niet?
  woensdag 27 juni 2001 @ 16:19:05 #84
1573 Kipman
pi_1098615
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 15:44 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Wat snap je dan niet?

De grap.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 27 juni 2001 @ 16:27:32 #85
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_1098681
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 16:19 schreef Kipman het volgende:

[..]

De grap.

een Bird of Prey parkeer je niet, die landt je, die zet je ergens neer, maar parkeren niet. Daarbij weet iedereen wel waar dat ding staat (middenin Golden Gate Park)

Die uitspraak van Kirk slaat dus nergens op, maar is typisch 20e eeuw aangezien je je auto wel kan kwijtraken op sommige drukke parkeerplaatsen ed.

moeilijk he

woensdag 27 juni 2001 @ 16:59:40 #86
1573 Kipman
pi_1098975
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 16:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

een Bird of Prey parkeer je niet, die landt je, die zet je ergens neer, maar parkeren niet. Daarbij weet iedereen wel waar dat ding staat (middenin Golden Gate Park)

Die uitspraak van Kirk slaat dus nergens op, maar is typisch 20e eeuw aangezien je je auto wel kan kwijtraken op sommige drukke parkeerplaatsen ed.

moeilijk he

Pfffffff, inderdaad ingewikkeld
pi_1099889
Leuke film. Vette onzin natuurlijk en het stikt van de fouten, maar ik moest wel lachen zo af en toe

"Are you sure you won't change your mind?" "Why, what's wrong with this one?"

"Hell yes"

Ow trouwens er zaten heel wat figuren in die Starfleet Council die je later nooit meer terugziet, in de series dus. Ik zag een soort van megakat en Star Wars-achtige figuren

FOK!-Schrikkelbaas woensdag 27 juni 2001 @ 20:06:53 #88
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_1100189
ik zag ook Joseph Sisko als admiraal
pi_1100817
Ik ook. Ik liep me eerst de hele tijd te af te vragen wie het nou was. Maar idd Sisko's dad dus
pi_1100933
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 21:19 schreef Meneer_Aart het volgende:
Ik ook. Ik liep me eerst de hele tijd te af te vragen wie het nou was. Maar idd Sisko's dad dus
Dat had ik ook, maar ik kon hem niet thuisbrengen!
Thnxz! Nu kan ik weer rustig slapen!
Doei.
  woensdag 27 juni 2001 @ 22:06:05 #91
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_1101446
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 21:32 schreef Faithy het volgende:

[..]

Dat had ik ook, maar ik kon hem niet thuisbrengen!
Thnxz! Nu kan ik weer rustig slapen!

Ik geloof dat ST VI op zaterdag op Net 5 komt, met (weer) Admiral Carthright (pappie Sisko). Dan doen we ook een spelletje 'Spot Odo' Ook al hadden ze hem er de laatste keer bij de 2e keer dat ie voorbij komt eruit geknipt

[Dit bericht is gewijzigd door QyRoZ op 28-06-2001 08:50]

For great justice!
pi_1101740
Bij ons in de gids staat dat volgende week nr.6 wordt uitgezonden. Waar is 5 dan gebleven?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 28 juni 2001 @ 00:13:25 #93
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_1102738
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 22:06 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Ik geloof dat ST VI op zaterdag op Net 5 komt, met (weer) Admiral Carthride (pappie Sisko). Dan doen we ook een spelletje 'Spot Odo' Ook al hadden ze hem er de laatste keer bij de 2e keer dat ie voorbij komt eruit geknipt

en Worf, father of Mogh
  donderdag 28 juni 2001 @ 08:32:46 #94
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_1103967
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 22:34 schreef Todo het volgende:
Bij ons in de gids staat dat volgende week nr.6 wordt uitgezonden. Waar is 5 dan gebleven?
Geloof me, die kan je gerust overslaan.
  donderdag 28 juni 2001 @ 08:33:33 #95
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_1103970
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 22:06 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Ik geloof dat ST VI op zaterdag op Net 5 komt, met (weer) Admiral Carthride (pappie Sisko). Dan doen we ook een spelletje 'Spot Odo' Ook al hadden ze hem er de laatste keer bij de 2e keer dat ie voorbij komt eruit geknipt

Carthright?
  donderdag 28 juni 2001 @ 08:51:56 #96
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_1104001
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 08:33 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Carthright?

Dat zei ik
For great justice!
  donderdag 28 juni 2001 @ 08:53:21 #97
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_1104006
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 08:32 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Row, row, row your boat, gently down the stream...

Heb hem gelukkig nog maar 1x gezien...

For great justice!
  donderdag 28 juni 2001 @ 09:46:17 #98
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_1104147
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 08:32 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Ah not man!
die's koel! die kresj in de shuttlebay enzow... da roelt
Ik ga naar huis.
  donderdag 28 juni 2001 @ 10:04:13 #99
1573 Kipman
pi_1104239
Nog een vraagje. In First Contact wordt er voor de eerste keer contact maakt met de aarde omdat ze eindelijk warp-speed ontdekt hebben. Dit is weer door de Vulcans ontdekt door een warp-spoor. Waarom werdt er dan al geen contact gemaakt in 1987? Toen was er ook een warp-spoor door dat ruimteschip.
  donderdag 28 juni 2001 @ 10:06:54 #100
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_1104250
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 10:04 schreef Kipman het volgende:
Nog een vraagje. In First Contact wordt er voor de eerste keer contact maakt met de aarde omdat ze eindelijk warp-speed ontdekt hebben. Dit is weer door de Vulcans ontdekt door een warp-spoor. Waarom werdt er dan al geen contact gemaakt in 1987? Toen was er ook een warp-spoor door dat ruimteschip.
Toen kwamen de Vulcans niet toevallig voorbij...
For great justice!
  donderdag 28 juni 2001 @ 10:27:33 #101
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_1104339
quote:
Ja en in 1966/7. Dat vind ik zo raar aan STIV, ze doen net alsof ze nooit eerder terug in de tijd geweest zijn, maar dat is natuurlijk niet zo... Dat deden ze al in "Tomorrow is Yesterday".
  donderdag 28 juni 2001 @ 11:07:22 #102
6290 Dr_Crouton
pi_1104625
En nu gaan we nitpicken
  donderdag 28 juni 2001 @ 11:29:29 #103
10794 Blindfold
Donde estan los Conejos?
pi_1104818
of picknicken

We kunnen dan wel een nieuw topic gaan openen die niet kloppen (die er vast al een keer geweest is).

donderdag 28 juni 2001 @ 11:42:47 #104
1573 Kipman
pi_1104931
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 11:07 schreef Dr_Crouton het volgende:
En nu gaan we nitpicken
Ok . Scott weet dus helemaal niet hoe computers uit de 20ste eeuw werken. Hoe kan het dan dat ie toch ultrasnel op het toetsenbord kan typen en met slechts zijn wijsvingers? In Star Trek komen toch helemaal geen toetsenborden voor? Ook schijn Scott de functies van het toetsenbord meteen onder de knie te hebben.
  donderdag 28 juni 2001 @ 11:53:02 #105
10794 Blindfold
Donde estan los Conejos?
pi_1105021
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 11:42 schreef Kipman het volgende:

[..]

Ok . Scott weet dus helemaal niet hoe computers uit de 20ste eeuw werken. Hoe kan het dan dat ie toch ultrasnel op het toetsenbord kan typen en met slechts zijn wijsvingers? In Star Trek komen toch helemaal geen toetsenborden voor? Ook schijn Scott de functies van het toetsenbord meteen onder de knie te hebben.

Misschien heeft hij ancient computing op de Academy gehad?
  donderdag 28 juni 2001 @ 13:15:33 #106
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_1105661
quote:
Zucht... zeikert.....

Waarom kwam de uss timeship relativity niet terug in de tijd om het verleden te verbeteren? ze hadden die warbird weer terug naar hun eigen eeuw moeten brengen.... maar als ze dat hadden gedaan hadden ze niet eens in de tijd terug kunnen gaan omdat de mensheid dan vernietigd was door die leipe sonde, dus.... zoals janeway al zei: don't waste time trying to figure out the timeline (ofzowiets)

Ik ga naar huis.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 28 juni 2001 @ 13:45:49 #107
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_1105887
of zoal Deanna Troi ooit zei:
quote:
Timeline? This is no time to talk about time. We don't have the time!

...What was I saying?

donderdag 28 juni 2001 @ 13:50:31 #108
1573 Kipman
pi_1105940
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 11:53 schreef Blindfold het volgende:

[..]

Misschien heeft hij ancient computing op de Academy gehad?

Kan. En hoe verklaar je dan het feit dat ie dan toch tegen de computer aan praat als ie weet dat dat helemaal niet kan?

leuk jo, nitpicken

donderdag 28 juni 2001 @ 13:53:10 #109
6290 Dr_Crouton
pi_1105972
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 11:42 schreef Kipman het volgende:

[..]

Ook tikte Scotty at random op het toetsenbord wat helemaal nergens op slaat. Maar ja, dat zie je vaak met films met computers uit het heden.
  donderdag 28 juni 2001 @ 14:48:58 #110
10794 Blindfold
Donde estan los Conejos?
pi_1106381
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 13:50 schreef Kipman het volgende:

[..]

Kan. En hoe verklaar je dan het feit dat ie dan toch tegen de computer aan praat als ie weet dat dat helemaal niet kan?

leuk jo, nitpicken

Macht der gewoonte. Daarna een oh ja moment en toen deed ie het goed.
  donderdag 28 juni 2001 @ 17:07:48 #111
1358 Xhorder
He's back...
pi_1107611
quote:
zoals janeway al zei: don't waste time trying to figure out the timeline (ofzowiets)
Dat is ook Bragga's gedachte. 'Och, tijdlijnen die niet kloppen, je moet er gewoon niet teveel over nadenken'.. iets wat hij ook doet, niet nadenken
... na vijf jaar
pi_1109385
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 13:15 schreef nietzman het volgende:
.... zoals janeway al zei: don't waste time trying to figure out the timeline (ofzowiets)
Mooi vond ik ook dat stuk met Scotty en McCoy, dat McCoy Scotty ff apart neemt en zegt: "If you give him that, we are altering the timeline". Scotty: "Well, maybe he has invented it, how do you know?" Of zoiets. Scotty ging er dus vanuit dat hun reizen naar het verleden in feite ook echt de toekomst zo gemaakt hebben.

Maar ik hou niet van timetravel in Star Trek, het brengt veel te veel continuïteitsproblemen en onzin met zich mee.

donderdag 28 juni 2001 @ 21:20:00 #113
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_1109461
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 21:10 schreef Meneer_Aart het volgende:

[..]

Mooi vond ik ook dat stuk met Scotty en McCoy, dat McCoy Scotty ff apart neemt en zegt: "If you give him that, we are altering the timeline". Scotty: "Well, maybe he has invented it, how do you know?" Of zoiets. Scotty ging er dus vanuit dat hun reizen naar het verleden in feite ook echt de toekomst zo gemaakt hebben.

Maar ik hou niet van timetravel in Star Trek, het brengt veel te veel continuïteitsproblemen en onzin met zich mee.

Inderdaad! Als ik erover ga nadenken krijg ik altijd koppijn Stomme paradoxen.

Zoals Janeway ook ooit zei: "I've never liked time travel. The future is the past, the past is the future. The whole thing gives me a headache" (in Future's end denk ik..)

For great justice!
pi_1109848
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 21:20 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Inderdaad! Als ik erover ga nadenken krijg ik altijd koppijn Stomme paradoxen.

Zoals Janeway ook ooit zei: "I've never liked time travel. The future is the past, the past is the future. The whole thing gives me a headache" (in Future's end denk ik..)

Yep!
I love Future's end, toch een van mn favo's
Ook de uitspraak behoort tot mijn favorieten!
Doei.
  maandag 3 mei 2004 @ 19:55:48 #115
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_18863523
*megaschop*

En vanavond is het dus weer lachen, gieren, brullen met:
Star Trek II : The Wrath of Khan
20:30 Veronica
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  maandag 3 mei 2004 @ 21:25:59 #116
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_18866193
Revenge is a dish best served cold.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_18868718
jaaa het was vet Volgende week The search for Spock!

maar er kloppen natuurlijk een paar dingen niet:P

- er is geen geluid in de ruimte ( er is simpelweg niets om te laten trillen)
- hoe hebben ze dat gefixed dat als je met de lichtsnelheid reist of sneller gaat (warp) de tijd gewoon door blijft lopen? volgens Einstein gaat de tijd toch steeds langzamer naarmate je dichterbij de lichtsnelheid komt, en als je op lichtsnelheid reist dan staat de tijd toch stil voor jezelf?
pi_18869124
Wijsneus

Dit is de eerste Star-Trek film die ik ooit heb gezien maar ik kon er toch best van genieten... Volgende week zeker kijken!
Ge leeft maar eensh!
pi_18869281
quote:
Op maandag 3 mei 2004 22:58 schreef Gotua het volgende:

Denk niet dat het de series of de films van star trek (of star wars) ten goede zou komen als je geen geluid dan had, dan wordt zo'n spacebattle toch al gauw heel wat saaier. Met geluid komt het gewoon beter over, of het nou wel of niet klopt. En het blijft natuurlijk een film.
JD was hier
  maandag 3 mei 2004 @ 23:32:18 #120
30083 IP
Same thing we do every night
  dinsdag 4 mei 2004 @ 10:42:57 #121
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_18875647
quote:
Op maandag 3 mei 2004 22:58 schreef Gotua het volgende:
jaaa het was vet Volgende week The search for Spock!

- hoe hebben ze dat gefixed dat als je met de lichtsnelheid reist of sneller gaat (warp) de tijd gewoon door blijft lopen? volgens Einstein gaat de tijd toch steeds langzamer naarmate je dichterbij de lichtsnelheid komt, en als je op lichtsnelheid reist dan staat de tijd toch stil voor jezelf?
Dat weten ze. Dat wisten ze al toen ze met de serie begonnen in 1966, maar ze gingen toen ook een tv serie maken en geen hoorcollege geven, dus moesten ze wat wetenschappelijke concessies doen ten behoeve van het vermaak.
Roddenberry had adviseurs die van NASA afkomstig waren. Hij was goed ingelicht hoor.
  dinsdag 4 mei 2004 @ 11:29:11 #122
7168 Kptelmo
Syntax Error
pi_18876545
Toevallig dat ze weer op TV zijn. Ik heb net vorige week mijn collectie verder uitgebreid met III en IV. Nu lig ik weer voor op TV. Volgende week maar eens naar de mediamarkt op V, VI en VII te halen, dan heb ik de alle films thuis.

@sound in space : Het zou natuurlijk een stuk minder leuk zijn zonder geluid in de ruimte. Ik denk dat iedereen zich maar over deze fout heen moet zetten. We willen toch allemaal lekkere explosies horen als de Enterprise weer eens explodeert .
"Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning." (Rich Cook)
pi_18929508
hahaha ja true het moeten wel films blijven:p
  donderdag 6 mei 2004 @ 18:35:55 #124
6290 Dr_Crouton
pi_18936384
Kijk, ruimtegevechten met geluid kunnen wel, alleen als men in het schip de explosies kan horen. Alles wat er buiten gebeurt weer niet.

Maar dat is natuurlijk te saai.
pi_25332906
Over het feit dat de Vulcans de aarde niet hebben bezocht door de warp-trails in 87 en 66/67 ---> op het punt dat Warp speed ontdekt word in first contact is er toevallig een vulcan science vessel in de buurt om dat waar te nemen, het zou goed kunnen dat dat de andere keren niet zo was

En over het feit dat de tijd langzamer gaat wanneer warp-speed gebruikt wordt, ik heb ergens ooit gelezen dat dat in de serie ook erkent wordt, en dat warp-speed bij sommige tactische missies daarom niet handig is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')