abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14997057
quote:
Dragon Ball Z: Budokai was one of the best-selling video games of 2003. It incorporated the best of Dragon Ball Z and was an incredible success with DBZ fans. Now, Atari plans to raise the bar even higher. On December 2, Atari will release Dragon Ball Z: Budokai 2. DBZ: Budokai 2 will feature never seen before character fusions, a new single player mode, opponents new to the video game world and "Toriyama shading," a new and unique style of shading named after the style of the original author of the Dragon Ball series, Akira Toriyama.

Dragon Ball Z: Budokai 2 features 34 of the toughest, most seasoned heroes and villains from throughout the DBZ sagas. The World Games through the Kid Buu sagas of the DBZ animated series are "all new" in the Budokai 2 experience. Players can battle in eight highly destructive arenas covering four gameplay modes, including Versus, Tournament, Training and the all-new, single-player experience, Dragon Mode, where players join forces with a team of AI-controlled DBZ fighters on a quest to capture all seven Dragon Balls. Fans can perform fusions - the combination of two fighters into one, taken directly from the animated series - and play as the mighty villain Buu, who appears in three forms: Maijin Buu, Super Buu, and Kid Buu.

pi_14997145
Op welke platformen wordt het uitgebracht? Alleen PS2 net als 1?
pi_14997315
hoop t nie
zou uhm graag op xbox willen hebben
pi_14997339
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 12:10 schreef DaFan het volgende:
alleen ps2
pi_14998197
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 12:10 schreef DaFan het volgende:
dbz budokai 1 is alweer een poosje uit op de cube. wel een paar maanden later dan de ps2
pi_15008034
Dus eigenlijk hetzelfde spel alleen met nieuwe characters
  vrijdag 28 november 2003 @ 19:41:55 #7
35525 Bassie_van_Adriaan
Bassie worst in je foefert
pi_15008317
en de graphics zijn een soort van tekenfilm style, dacht ik
Wieviel Träume bleiben ungeträumt und wieviel Tränen bleiben ungeweint?
poep aan je lul
pi_15009449
vind het jammer dat hij voor alsnog niet op de PC uitkomt
  zondag 30 november 2003 @ 23:48:24 #9
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_15050146
ik hoop dat het vliegsysteem nu wel goed is
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
  maandag 1 december 2003 @ 07:09:20 #10
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_15052566
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 19:41 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
en de graphics zijn een soort van tekenfilm style, dacht ik
Cell-shaded ja.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  maandag 1 december 2003 @ 15:09:07 #11
69470 Dulghar
Dort am klavier
pi_15061190
quote:
Op zondag 30 november 2003 23:48 schreef G1Ace het volgende:
ik hoop dat het vliegsysteem nu wel goed is
Is er een vliegsysteem dan in deel 1? Je kunt alleen maar naar voren en naar achteren 'vliegen'. dat noem ik geen vliegsysteem.

Maar ik hoop inderdaad ook dat er in deel 2 wel zoiets zit. Maakt het spelen nog leuker

Cellshaded ziet er tot nu toe wel grappig uit... als ik de screenshots op gamespot tenminste bekijk...

Screenshot @ Gamespot

pi_15062058
Vliegsysteem is hetzelfde als in deel 1

Ik heb een review over deze game op dit forum gemaakt, Klik Hier om hem te bekijken.

Check game-it.nl
  woensdag 3 december 2003 @ 11:25:35 #13
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_15111625
IGN Review
quote:
8.5 Presentation
Faster loading times, a more faithful approach to traditional DBZ art direction, and the same cast from the television show. Sounds like a pretty good foundation to us.

8.0 Graphics
The cel-shading in Budokai 2 whips the living hell out of the poorly-implemented textures of the first game. Backgrounds and special effects look a lot better too. Only hampered by minor problems.

7.5 Sound
Musically DBZ2 is a champion over its predecessor and boasts more voices, funnier dialogue, and crisper audio. Still no Japanese language track, though.

6.5 Gameplay
Budokai is still Virtua Fighter on Prozac, but its prescription has been lowered a couple of milligrams. Smarter A.I., better balancing, a faster pace, and new features make it better than before.

8.0 Lasting Appeal
Dragon World is a whole lot of fun and the various other modes should find ways to exploit your time pretty effectively. But only if you can look past it's "okay" game mechanics.

7.4 OVERALL:
(out of 10 / not an average)

8.7 Average Reader Score Write your own review or Rate it now

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 3 december 2003 @ 11:35:41 #14
17061 mvt
blame Canada
pi_15111882
Ziet er iig een stuk beter uit. Misschien dat ik het een kans ga geven (en anders koopt mijn broer het wel)
We were to understand there would be pie and punch?
  woensdag 3 december 2003 @ 11:38:58 #15
75760 Archeodude
Doet zn eigen ding vanaf 1983.
pi_15111974
[fluistermode] ik heb daar mijn mannetjes voor om dit in mijn handen te krijgen [/fluistermode]

Als je die reclame moet geloven, ziet het er stukken beter uit dan deel 1, maar dat was ook een serieuze aanfluiting. Hopelijk kan je nu wel springen, dat constante gevlieg is zoooo makkelijk te misbruiken.

"Wat maakt t uit,
Doe me nog een glas,
Die kater die komt morgen pas,
Doorgaan tot de bodem van t vat!"
  Moderator dinsdag 9 december 2003 @ 19:08:49 #16
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_15281508
*kick*

we hebben nu alle dragonradarballs maar er gebeurt nix!
hoe gebruik je die shit, mijn broer heeft het over een draak oid

weet verder niet welk level het is oid (matige fan van beat'em ups & dragonball) maar het zit vol met van die kleine mannekes die als kroppen sla uit de grond steken, groene (grote) cell en een paar blauwe (kleine) celletjes, een roze gast die in het vorige level een stuk groter was en frieza. Ook is er 4 of 5 keer die flapdrol op dat vliegend tapijt en dat kleine groene manneke wat je meer levens geeft zit er ook een paar keer in.

op die radar vind je iig geen ballen meer dus er moet iets aan de hand zijn maar we weten niet wat we moeten doen, boekje staat ook nix (mja 'verzammel al die shit' maar niet waarom of wat je moet doen)

Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_15303371
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 19:08 schreef sp3c het volgende:
*kick*

we hebben nu alle dragonradarballs maar er gebeurt nix!
hoe gebruik je die shit, mijn broer heeft het over een draak oid

weet verder niet welk level het is oid (matige fan van beat'em ups & dragonball) maar het zit vol met van die kleine mannekes die als kroppen sla uit de grond steken, groene (grote) cell en een paar blauwe (kleine) celletjes, een roze gast die in het vorige level een stuk groter was en frieza. Ook is er 4 of 5 keer die flapdrol op dat vliegend tapijt en dat kleine groene manneke wat je meer levens geeft zit er ook een paar keer in.

op die radar vind je iig geen ballen meer dus er moet iets aan de hand zijn maar we weten niet wat we moeten doen, boekje staat ook nix (mja 'verzammel al die shit' maar niet waarom of wat je moet doen)

er zijn slechts een aantal mensen die de draak kunnen oproepen en dat zijn namecs

zoals picolo mischien heb je er wat aan

Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
  woensdag 10 december 2003 @ 15:12:56 #18
17061 mvt
blame Canada
pi_15303602
quote:
Op woensdag 10 december 2003 15:02 schreef CecilBDemented het volgende:

[..]

er zijn slechts een aantal mensen die de draak kunnen oproepen en dat zijn namecs

zoals picolo mischien heb je er wat aan

ik weet niet om welke dragonbals het gaat.

in de serie : De draak spreek de taal van de planeet waar de ballen vandaan komen (schijnbaar spreken we op aarde allemaal Engels).

Als het in het spel dus om Shenron (de aarde draak) gaat dan kan iedereen die engels spreekt (iedereeen dus) Shenron oproepen, als je tenminste het juiste "wachtwoord" kent.
Als het om Perunga (de Namek draak) gaat, dan heb je een Namek nodig.

We were to understand there would be pie and punch?
  vrijdag 9 januari 2004 @ 11:11:59 #19
69470 Dulghar
Dort am klavier
pi_16095515
woei...

ben alweer bijna door het spel heen . Heb alleen nog niet alle dragonballs kunnen bemachtigen.

Heb gelukkig al wel heel veel van de skills en babidi's ship.
Met babidi's ship kun je tenminste ook met Majin Buu, Super Buu en Kid Buu spelen

Alleen ik wil Majin VEgeta... die kan ik maar niet te pakken krijgen

Moderator vrijdag 9 januari 2004 @ 11:48:38 #20
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_16096563
quote:
Op woensdag 10 december 2003 15:12 schreef mvt het volgende:

[..]

ik weet niet om welke dragonbals het gaat.

in de serie : De draak spreek de taal van de planeet waar de ballen vandaan komen (schijnbaar spreken we op aarde allemaal Engels).

Als het in het spel dus om Shenron (de aarde draak) gaat dan kan iedereen die engels spreekt (iedereeen dus) Shenron oproepen, als je tenminste het juiste "wachtwoord" kent.
Als het om Perunga (de Namek draak) gaat, dan heb je een Namek nodig.

ik snap er geen fok! van
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_16099126
Vind je de 7 dragonballs en je verslaat Kid Buu dan krijg je een filmpje te zien dat je Shenron oproept en dan kan je iets wensen.

Hoe vind je de dragonballs:

Je zorgt dat je zo snel mogelijk de Radar krijgt. Dan ga je met een chracter op de plek staan die de radar aangeeft en als je dan weer bent druk je op vierkantje (kan ook X zijn, al een tijde niet meer gedaan) en dan vind hij de dragonball

*edit*
Majin Vegeta is kewl, vooral zijn self-destruct move

Check game-it.nl
  vrijdag 9 januari 2004 @ 16:18:56 #22
69470 Dulghar
Dort am klavier
pi_16104801
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 13:17 schreef SS2Gohan het volgende:
Vind je de 7 dragonballs en je verslaat Kid Buu dan krijg je een filmpje te zien dat je Shenron oproept en dan kan je iets wensen.

Hoe vind je de dragonballs:

Je zorgt dat je zo snel mogelijk de Radar krijgt. Dan ga je met een chracter op de plek staan die de radar aangeeft en als je dan weer bent druk je op vierkantje (kan ook X zijn, al een tijde niet meer gedaan) en dan vind hij de dragonball

*edit*
Majin Vegeta is kewl, vooral zijn self-destruct move

Hoe ben je dan aan majin vegeta gekomen? Ik krijg het maar niet voor elkaar... en dragonworld nou al een paar keer doorlopen, majin vegeta al een paar keer verslaan, maar ik krijg m niet. Heb ergens gelezen dat t een skill is, maar ook die staat nog niet in m'n lijstje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')