abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14975822
OK, er is me zojuist iets bijzonder vreemds gebeurd.

Recentelijk krijg ik enkele brieven etc. van Duitse lotto e.d. Vandaag lag er weer een brief voor me klaar, dit maal van Lotto Pool. achteraf vraag ik me af waarom ik de brief opende(vervelende reclame), maargoed ik deed het dus open. Even briefje gelezen en er zaten zowaar 4 krasloten van "Eurokrassen" bij. Eerste 3 loten zonder resultaat, bij de 4de kras ik 3maal €50.000 open.

Ik verrast en dacht dat er vast een of ander addertje onder het gras zat. Alle bijbehorende folders etc. gelezen en eigenlijk kan ik geen redenen vinden waarom ik niet gewonnen zou hebben. Ik citeer een stukje: "En? bent un op één van uw Eurokrassen-kraskaarten 3x hetzelfde bedrag tegengekomen? Dan wil ik U hierbij van harte feliciteren! Wat u dan moet doen is het volgende. Vul snel uw Kras- en Deelname-formulier volledig in en stuur dit samen met alle 4 uw Eurokrassen-kraskaarten op! Na controle van uw Eurokrassen-kraskaarten, krijgt u het gewonnen geldbedrag zo spoedig mogelijk op uw rekening overgemaakt! Kunt u een makkelijkere manier bedenken om snel rijk te worden?"

Antwoord op de laatste vraag: "nee". Ben ik nou echt een supperrijke, jonge student of heb ik nou toch echt ergens over de kleine lettertjes gelezen

*hoopt dat hij rijk is *

pi_14975858
Is gewoon spam.
"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
pi_14975875
Ik hoop het voor je....maar ik denk....................
pi_14975879
vast nep

maar ik zou ze eerst even bellen als ik jou was

Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  donderdag 27 november 2003 @ 16:31:34 #5
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_14975890
Bij een uitzending van Kassa! onlangs werd benadrukt dat die Duitse loterijen hun verplichtingen nooit nakomen.

Check eens op de site van Kassa! (http://kassa.vara.nl/portal) en wellicht dat www.trosradar.nl ook wel info heeft.

V.

[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 27-11-2003 16:33]

Ja inderdaad, V. ja.
pi_14975893
hmm niet echt een addertje onder het gras. Ze liegen gewoon
pi_14975907
zoals ik het lees, moet je eerst eevn een inschrijf formulier insturen. Zodat je voor bepaalde tijd vast zit aan die lotto, maar lijkt er wel op dat die je dat geld gewonnen hebt
<a href="http://www.babybrabbel.org/fotopoll/fotogalerij.php3?pollnaam=baby_dec6&pg=6#glalissa_12470">Stemmen</a>
  donderdag 27 november 2003 @ 16:32:15 #8
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_14975911
Snel naar de winkel en allemaal dure dingen kopen!
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_14975914
Waarschijnlijk zal het iets zijn van "Indien u zichzelf nu inschrijft krijgt u 50000 euro! als u nogmaals eenzelfde kaartje openkrast"
Vroegah was alles beter, zelfs fok O-)
pi_14975929
. Je mag ze wel naar mij opsturen hoor .

Laat ff weten hoe het afgelopen is .

... hier geweest te zijn!!!!
  donderdag 27 november 2003 @ 16:32:53 #11
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_14975935
quote:
Op donderdag 27 november 2003 16:29 schreef Afunados het volgende:

Recentelijk krijg ik enkele brieven etc. van Duitse lotto e.d. Vandaag lag er weer een brief voor me klaar, dit maal van Lotto Pool. achteraf vraag ik me af waarom ik de brief opende(vervelende reclame), maargoed ik deed het dus open. Even briefje gelezen en er zaten zowaar 4 krasloten van "Eurokrassen" bij. Eerste 3 loten zonder resultaat, bij de 4de kras ik 3maal €50.000 open.

Ik verrast en dacht dat er vast een of ander addertje onder het gras zat. Alle bijbehorende folders etc. gelezen en eigenlijk kan ik geen redenen vinden waarom ik niet gewonnen zou hebben. Ik citeer een stukje: "En? bent un op één van uw Eurokrassen-kraskaarten 3x hetzelfde bedrag tegengekomen? Dan wil ik U hierbij van harte feliciteren! Wat u dan moet doen is het volgende. Vul snel uw Kras- en Deelname-formulier volledig in en stuur dit samen met alle 4 uw Eurokrassen-kraskaarten op! Na controle van uw Eurokrassen-kraskaarten, krijgt u het gewonnen geldbedrag zo spoedig mogelijk op uw rekening overgemaakt! Kunt u een makkelijkere manier bedenken om snel rijk te worden?"

Antwoord op de laatste vraag: "nee". Ben ik nou echt een supperrijke, jonge student of heb ik nou toch echt ergens over de kleine lettertjes gelezen

*hoopt dat hij rijk is *

áls het al waar is, aangetekend opsturen of beter nog: zelf langsgaan

normale brieven kunnen kwijtraken enzo

[Dit bericht is gewijzigd door dr.dunno op 27-11-2003 16:33]

Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_14975937
Jij ook al.
Iemand kwam er ook al mee

Staat op het ding dat je ook een winnend nummer moet hebben.

Sorry dat ik je uit je droom moet halen

[Dit bericht is gewijzigd door HansvanOchten op 27-11-2003 16:33]

Built for Speed
  donderdag 27 november 2003 @ 16:32:58 #13
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_14975939
Door wie zijn die krasloten uitgegeven dan?
Zijn het dezelfde die je ook bij de sigarenwinkel/kiosk kan kopen?
Anders heb je vet geluk.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  Donald Duck held donderdag 27 november 2003 @ 16:33:15 #14
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_14975948
Zulke dingen krijg ik ook vaak. Helaas zijn ze nep.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_14975970
Ik krijg ook nog steeds een Audi A2 en 30000 euro waar ik al 6 maanden op wacht...
pi_14975975
quote:
Op donderdag 27 november 2003 16:32 schreef Beertje27 het volgende:
zoals ik het lees, moet je eerst eevn een inschrijf formulier insturen. Zodat je voor bepaalde tijd vast zit aan die lotto, maar lijkt er wel op dat die je dat geld gewonnen hebt
Je moet verplicht één maand aan die lotto meedoen.

Verder staat er een soort van garantie in, waarin gegarandeert wordt, dat het geld gewonnen wordt, als je 3x hetzelfde bedrag krast.

Verder ziet het er toch echt een proffessionele lotto uit, gevestigd in Doetinchem.

donderdag 27 november 2003 @ 16:34:03 #17
47571 ForeverEternalFreak
Per sempre vita eterna
pi_14975978
Is troep. Heb een tijdje geleden ook zo'n brief gehad met een "gratis trekking", ook afkomstig van de Duitse Lotto, en dan moest je inderdaad ook iets insturen en dan zou het binnen 2 weken op je rekening staan. Er stonden wel ik meen zo'n 30 voorwaarden op de achterkant, o.a. dat je voor minimaal 4 weken mee moest doen in hun lotto of iets dergelijks. Bij de Consumentenbond vertelden ze mij dat dit zeer bekend was en gelijk de prullenbak in kon, de Duitse Lotto mag namelijk niet in Nederland reclame maken of zoiets.
It's a silly time to learn to swim when you start to drown
It's a silly time to learn to swim on the way down
pi_14975999
Aanvulling op post:

Lottopool eurokrassen, iemand ook op de post gehad

Iedereen "wint" dus 50.000 euro die het ding krijgt.
Staat alleen links bij dat je ook een winnend nummer moet hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door HansvanOchten op 27-11-2003 16:36]

Built for Speed
pi_14976026
Dat is toch algemeen bekend dat dat hartstikke nep is. Net als die Readers Digest lotto's die je wel is krijgt. Meteen bij het oud papier steken.
  donderdag 27 november 2003 @ 16:36:07 #20
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_14976039
quote:
Op donderdag 27 november 2003 16:33 schreef Dj-delphi het volgende:
Ik krijg ook nog steeds een Audi A2 en 30000 euro waar ik al 6 maanden op wacht...
Ook bij Readers Digest?

Daar heb ik een wereldreis gewonnen! De koffers staan al klaar.

Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_14976064
OK, winnummer gezeik dus!

Bah

donderdag 27 november 2003 @ 16:39:26 #22
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_14976142
quote:
Op donderdag 27 november 2003 16:29 schreef Afunados het volgende:

*hoopt dat hij rijk is *

Krijg jij die spam ook al binnen? Tjah, hate to burst your bubble, maar het is hardstikke nep, en het laatste wat je moet doen is reageren. Heel leuk dat er staat dat je gewonnen hebt als je 3x hetzelfde bedrag krast, maar er staat ook:
quote:
Kras het vlak rechts hiernaast open.Ontdekt u 3x hetzelfde bedrag? Dan hebt u, als uw winnummer winnend is, dit bedrag gewonnen
Je hebt dus ook een winnummer gekregen. Die dan helaas niet winnend is natuurlijk. Maar omdat je het formulier al hebt opgestuurd ben je wel 'lid' geworden. Weg geld

Kijk eens naar Kassa ofzo.

Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
  donderdag 27 november 2003 @ 16:39:29 #23
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_14976144
Arm, naief sjengetje toch.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_14976198
In het westen van het land krijgen we nooit van dit soort vermakelijke post van Duitse vrienden
Alleen profeet OengaBoenga die alles van Aambeien tot Liefdeverdriet op wonderlijke wijze kan genezen via z'n mobiele nummer (succes gegarandeerd! zegt ie althans)

Maar in je post zeg je het al :

quote:
Kras- en Deelname-formulier
Je moet dus eerst meedoen voordat je er aan denken je maar iets te geven. Dus gewoon oplichting.
pi_14976288
ik had ook al zoiets vaags, niet met krassen, maar met nummers. dan zat er zo'n speciale enveloppe bij (zoals voor pincodes) met daarin de getrokken nummers. en waarempel, op mijn nummer vwas een maximum prijs van 50.000 euro gevallen. mits ik lid werd natuurlijk. nu valt 1euro ook onder een maximum van 50.000, dus die brief lag meteen bij het oud papier.
pi_14976341
quote:
Op donderdag 27 november 2003 16:39 schreef Kaalhei het volgende:
Arm, naief sjengetje toch.
Ja, zou blijf ik zeker uit het r#da-topic weg..
pi_14976377
Wat een mooie manier van oplichten eigenlijk
pi_14976452
Mag trouwens een slotje op
  donderdag 27 november 2003 @ 23:04:44 #29
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_14987614
quote:
Op donderdag 27 november 2003 16:46 schreef Afunados het volgende:

[..]

Ja, zou blijf ik zeker uit het r#da-topic weg..

Doe eens in het Nederlands spellen........
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  donderdag 27 november 2003 @ 23:48:45 #30
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_14989009
Op verzoek van TS
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')