quote:dat schijnt te kunnen met een bekende methode Reiki/ magnetisme een methode die met energie te maken heeft
Op woensdag 26 november 2003 20:58 schreef borisje007 het volgende:
Ik had een keer een kiesonsteking en toen heeft mijn zussie een keer 20 sec. ofzo haar hand op mijn kaak gehouden en weg was de pijn + ontsteking.
quote:Ja zoiets was het wel ja, het werd iig wel lekker warm onder haar hand.
Op woensdag 26 november 2003 21:00 schreef instmess het volgende:[..]
dat schijnt te kunnen met een bekende methode Reiki/ magnetisme een methode die met energie te maken heeft
quote:deze chirurg noemde het zelf een onverklaarbaare genezing. hij wilde het persoonlijk wel bestempelen als een wonder!
Op woensdag 26 november 2003 21:00 schreef Sm0keZ het volgende:
ik weet het niet hoor, zoiets hoor je namelijk nooit van chirurgen zelf..
ook staat er op een video , dat een man bezeten was , gingen ze bidden , en toen opeens kwamen naalden allemaal uit z'n lichaam , stuk of 112 ofzo
quote:Als dat op video stond, dan was het al volop in het nieuws geweest.
Op woensdag 26 november 2003 23:00 schreef HRR het volgende:
in africa heb je ziekenhuizen , zonder medicijnen , iedereen wordt daar door gebed genezen ...ook staat er op een video , dat een man bezeten was , gingen ze bidden , en toen opeens kwamen naalden allemaal uit z'n lichaam , stuk of 112 ofzo
quote:Nouuu, niet zo blind op het nieuws vertrouwen. Ten eerste nieuws kan soms ook onwaar zijn, ten 2e als jij niet verder kijkt dan het nieuws dat je krijgt van het nieuws, dan loop je veel informatie en feiten mis.
Op woensdag 26 november 2003 23:07 schreef Ype het volgende:[..]
Als dat op video stond, dan was het al volop in het nieuws geweest.
Met andere woorden: Het Nieuws is niet de enige manier om feiten te weten te komen.
Beetje simpel denken dat als het nieuws het niet heeft uitgezonden, dat het dan wel niet zo zou zijn.
SPontane genezing is trouwens goed te doen met magnetisering. daarmee manipuleer je namelijk de natuurlijke genezing, artsen en doctoren noemen het een wonder, ik noem het normaal, maar blijf met verwondering naar de ervaringen luisteren .
Maar spirituele genezing is zelfs officieel erkend al in nederland, sinds 1991. en er zijn zelfs een schaars aantal HBO opleidingen ervoor te volgen.
quote:Of er sprake is van een melanoom kan pas na de operatie bepaald worden aan de hand van het onderzoek van het verwijderde weefsel. Bij het vermoeden dat er sprake is van een melanoom wordt er een lympfe punctie uitgevoerd om te kijken of er uitzaaiingen zijn, bij het verwijderen van de uitzaaiingen is er kans dat de patient niet meer kan lopen.
Op woensdag 26 november 2003 20:50 schreef instmess het volgende:
niet zo lang geleden ben ik getuigen geweest van een spontane genezing van een vrouw met kanker. het ging hierbij om een huidkankersoort ook wel melanoom genoemd. wat er gebeurde was het volgende, een professor had aangegeven dat de vrouw zo snel mogelijk geopereerd moest worden. deze operatie zou tot gevolg hebben dat de vrouw niet meer zou kunnen lopen. de schrik zat er goed in, het "toeval" wil dat er die dag te weinig chirurgen aanwezig waren om de operatie uit te voeren. ook in het weekend daarna kon er geen operatie gepland worden. die zondag zat het gezin bij elkaar in hun huiskamer, nog éénmaal even kijken hoe de plek eruit zag. maar op de plek waar eenst een duidelijke zwarte verkleuring (de melanoom) zat, was nu geheel gezond. er was in de verste verte geen melanoom te vinden. de chirurg stond de volgende dag voor een raadsel.
mijn vraag is, wie heeft zulke dingen zelf van dichtbij meegemaakt en wat is je mening hierover?
quote:Er zijn ook beelden op tv geweest van een meisje dat grote stukjes glas als tranen huilde.
Op woensdag 26 november 2003 23:07 schreef Ype het volgende:[..]
Als dat op video stond, dan was het al volop in het nieuws geweest.
Dergelijke dingen komen dus wel degelijk op tv, maar aangezien de wetenschap er niets mee kan wordt er verder geen ophef over gemaakt.
Het wordt een tijdje uitgezonden.
Er wordt verteld dat er tests gedaan worden en dat de artsen het niet kunnen verklaren... er wordt beweerd dat het door God komt... en het valt stil...
Is het dan niet mogelijk om bijvoorbeeld heel simpel de geest over de materie genaamd "hart" bijvoorbeeld te laten heersen ?
Jij met je geest houd het hart een poosje in beweging ( pompend...
Met de geest zet je de lympfeklieren aan het werk en laat ze WEL die hoognodige witte boedlichaampjes produceren die zo hard nodig zijn, maar waar ze mee gestopt waren..
etc etc...
quote:Jah dat is mogelijk. je onbewuste kan namelijk deze beinvloeden. En zodra je dus een beetje een goede controle over je onbewuste hebt opgebouwd in der loop der jaren (van ervaring), dan is zoiets mogelijk.
Op donderdag 27 november 2003 10:23 schreef Mirage het volgende:
Er wordt trouwens steeds vaker vanuit gegaan dat geest over materie een bestaande vaardigheid is.Is het dan niet mogelijk om bijvoorbeeld heel simpel de geest over de materie genaamd "hart" bijvoorbeeld te laten heersen ?
Jij met je geest houd het hart een poosje in beweging ( pompend...
Iedereen kan zijn hart beinvloeden, maar de mate waarin verschilt extreem. Met oefenen kom je verder .
quote:Ik doel met mijn post vooral op de mensen die veel dingen gelijk al voor onmogelijk houden ( zoals genezen zonder tussenkomst van een erkend arts ), maar bij telekinese roepen " dat is niet paranormaal... want dat is gewoon geest over materie.. en ja dat is wel mogelijk ".
Op donderdag 27 november 2003 10:48 schreef Choices het volgende:[..]
In zekere zin kan dit dus net zo werken.
quote:jah zo'n vermoeden had ik al nadat ik het poste
Op donderdag 27 november 2003 10:51 schreef Mirage het volgende:[..]
Ik doel met mijn post vooral op de mensen die veel dingen gelijk al voor onmogelijk houden ( zoals genezen zonder tussenkomst van een erkend arts ), maar bij telekinese roepen " dat is niet paranormaal... want dat is gewoon geest over materie.. en ja dat is wel mogelijk ".
In zekere zin kan dit dus net zo werken.
ik heb trouwens een kleine oefening gemaakt in
parapsychologie deel 1. omdat je gister zei dat je dit graag wilde ontwikkelen, zou je er wat aan kunnen hebben.
quote:dit zou een goede lezing kunnen zijn geweest als er inderdaad geen lympfepunctie was uitgevoerd, deze was dus wel genomen en hieruit stelde het lab aan dat het om een melanoom ging. ten tweede moet ik dan iets opbiechten, ik was er op dat moment erzelf bij en de vrouw in kwestie is mijn moeder. de actie die daarop wel volgde is een intersief ziekenhuisbezoek om het goed in de gaten te houden.
Op donderdag 27 november 2003 08:58 schreef Tibboel het volgende:[..]
Of er sprake is van een melanoom kan pas na de operatie bepaald worden aan de hand van het onderzoek van het verwijderde weefsel. Bij het vermoeden dat er sprake is van een melanoom wordt er een lympfe punctie uitgevoerd om te kijken of er uitzaaiingen zijn, bij het verwijderen van de uitzaaiingen is er kans dat de patient niet meer kan lopen.
Mijn lezing van je verhaal: De vrouw had een verkleuring die volgens de huisarts en de professor wel eens een melanoom kon zijn, er zou z.s.m. een lympfepunctie uitgevoerd moeten worden. De uitleg van de professor hoe de procedure verder zou gaan is door de vrouw verkeerd opgevat, genoemde risico's werden onvermijdelijke uitkomsten.
Hoewel je jezelf getuige noemt verwijs je naar het gezin als een groep mensen waar je zelf geen deel van uitmaakt, ik neem dan ook aan dat je het verhaal uit tweede hand hebt met alle verstoringen van dien. Ook zou het zeer vreemd zijn geen verdere actie te ondernemen als er wel uitzaaiingen zijn aangetoond maar de 'melanoom' spontaan verdwenen is.
quote:Nee, bij jou is het probleem gewoon verplaatst naar je hoofd.
Op donderdag 27 november 2003 19:19 schreef srblackbird het volgende:
Ik had me een paar weken geleden gesneden, en nu zie ik er ook nix meer van....
IK heb mezelf genezen!
quote:ik geloof dat het wel mogelijk is om spontaan te genezen. dus ik denk dat het bij jou ook mogelijk is ik weet alleen niet waarom wel bij de eene en niet bij de andere. blijven hopen denk ik dan maar.
Op donderdag 27 november 2003 17:35 schreef Hanneke1983 het volgende:
kon ik maar spontaan genezen worden!!!!
Je kan sowieso pijn negeren, maar vele vormen van ziekten komen door psychische gevolgen.
Als je bijvoorbeeld onder stress werkt is er een grotere kans op hoofdpijn of griep; je weerstand wordt minder.
Kanker is iets wat in iedereen zit, alleen inactief. Ook door stress kan dit geactiveerd worden. Het lijkt mij ook niet onwaarschijnlijk dat het een omkeerbaar proces is. Dus dat je door rust die schadelijke cellen kan stoppen.
Ik heb zelf een paar keer bij mensen pijn weggehaald door gewoon rustig mijn hand ergens te leggen. Dit komt niet zo zeer door mijn hand denk ik, maar door de rust die ik op zo'n moment creëer. Het werkt tenslotte ook alleen bij mensen die mij optimaal vertrouwen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |