abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 december 2003 @ 19:23:07 #226
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_15409303
quote:
Op zondag 14 december 2003 18:01 schreef gl00winw00d het volgende:
ik heb 1 van 4.5 deze is erg zwaar ik heb er best moeite mee haha ik heb em op een spelt en die spelt op een simpelle prop flie het werk als volgt je pakt folie 5 bij 5 cm (knijpt er een bal van en maak plat) ofso je neemt een spelt prikt erin draait em om en stopt het in de folie met scherpe punt boven en ga meer oefenen
misschien ff wat meer leestekens plaatsen, leest wat makkelijker. die vorige post van je(die lange) leest nogal lastig zonder leestekens!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_15413000
affirmative, ik ben blij dat ik niet op sgool zit

off

on

ik kan bijna nu met en tegen de klok indraaien met het molentje! het is best moeilijk maar gaat beter en beter wil je me toevoege ? arnoud1987000@hotmail.com ik heb een echt filmpje gemaakt met me simpelle webcam en ja ik heb geblazen en het filmpje vervalst natuurlijk maar alleen mensen die serieus met telekinese bezig zijn mogen me toevoegen

[Dit bericht is gewijzigd door gl00winw00d op 14-12-2003 21:47]

pi_15415370
quote:
Op zondag 14 december 2003 19:23 schreef qu63 het volgende:
misschien ff wat meer leestekens plaatsen, leest wat makkelijker. die vorige post van je(die lange) leest nogal lastig zonder leestekens!
Hier ben ik het geheel mee eens.
Posts moeten toch minimaal in iets wat op normaal nederlands lijkt neergezet te worden.
pi_15415634
quote:
Op zondag 14 december 2003 22:54 schreef iteejer het volgende:

[..]

Hier ben ik het geheel mee eens.
Posts moeten toch minimaal in iets wat op normaal nederlands lijkt neergezet te worden.

Okee dan maar.
pi_15416905
Hoe begin jij met telekinese dan?

En wat kan je met telekinese, een lepeltje buigen, een papiertje bewegen, of echt zoiets als deze lieve meid :

(Stephen kings, Carrie)

Lambo of Rekt
pi_15417146
Ik ben nu ook met psi bezig ik heb iemand van dit forum in me lijst en ik heb energie aan hem gegeven(hij heeft dit uitgelegd)
hij heeft dit gevoelt en andersom ook dit is echt onbescrijfbaar daarnaast heb ik nu 2 brandplekjes op me handen vanwege 2 psi ballen en ik zie glitters op me handpalmen ik wrijf er nu met me hand over en het verdwijnt waar ik aanraak echt vreemd

[Dit bericht is gewijzigd door gl00winw00d op 14-12-2003 23:48]

zondag 14 december 2003 @ 23:46:57 #232
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_15417149
quote:
Op zondag 14 december 2003 23:39 schreef EggsTC het volgende:
Hoe begin jij met telekinese dan?

En wat kan je met telekinese, een lepeltje buigen, een papiertje bewegen, of echt zoiets als deze lieve meid :

[afbeelding]

(Stephen kings, Carrie)

ik speel deze vraag ff door naar choices, die kan dat veel mooier uitleggen!! voor zover ik weet is telekinese het bewegen van dingen door middel van energie, en dus zonder het aan te raken of door te blazen oid.. de rest is voor choices!!
It's Time To Shine
pi_15417260
quote:
Op zondag 14 december 2003 23:46 schreef qu63 het volgende:

[..]

ik speel deze vraag ff door naar choices, die kan dat veel mooier uitleggen!! voor zover ik weet is telekinese het bewegen van dingen door middel van energie, en dus zonder het aan te raken of door te blazen oid.. de rest is voor choices!!

Ik weet als geen ander wat telekinese inhoud.. ik vraag wat hij kan. Niet wat je met het fenomeen "telekinese" kan.
Lambo of Rekt
  maandag 15 december 2003 @ 00:00:11 #234
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_15417592
quote:
Op zondag 14 december 2003 23:50 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik weet als geen ander wat telekinese inhoud.. ik vraag wat hij kan. Niet wat je met het fenomeen "telekinese" kan.

sorry dacht dat je wat anders probeerde.
maar lees dit topic ff door, zijn al een aantal dingen gepost door o.a. choices over wat "we" kunnen
It's Time To Shine
pi_15417622
Ik heb hier zelf 2 jaar onderzoek naar gedaan, maar er is me nog nooit iets gelukt. Hoe beginnen jullie hiermee dan?
Lambo of Rekt
  maandag 15 december 2003 @ 00:13:26 #236
77007 Fidje
- ondertitel -
pi_15417981
quote:
Op maandag 15 december 2003 00:01 schreef EggsTC het volgende:
Ik heb hier zelf 2 jaar onderzoek naar gedaan, maar er is me nog nooit iets gelukt. Hoe beginnen jullie hiermee dan?
Misschien een beter idee: Hoe begin JIJ er mee?

Nooit een naald met alu-folie geprobeerd?

pi_15418023
en ik kan niets bijzonders alleen papier die molen enso en ben bezig met psi ballen wat al lukt qua gevoel en het versturen ervan wat het gekste was toen ik een psi ball maakte was dat een gif plaatje op internet opeens stil stond :S en met telekinese dat ik prongelijk me optische muis een zetje gaf ik zag het rooie lampje branden zonder het aan te raken

[Dit bericht is gewijzigd door gl00winw00d op 15-12-2003 00:19]

maandag 15 december 2003 @ 00:18:41 #238
77007 Fidje
- ondertitel -
pi_15418145
Ik heb je toegevoegd gl00winw00d, ik ben wel geinteresseerd in je filmpje, en je ervaringen.
pi_15418197
quote:
Op maandag 15 december 2003 00:01 schreef EggsTC het volgende:
Lezen.. heel veel lezen..

en dan je zelf overtuigen dat het kan.. niet dat je moet, maar dat je het kan..

(iemands onderschrift hier ergens op Fok!: Yoda "Do not try.. Do or Do not...")

En blijven oefenen.. Jezelf overgeven aan het feit dat je dingen (uiteindelijk) ziet en zelf doet, wat je normaal gesproken niet zou geloven..

Met andere woorden.. je moet het doen.. niet denken.. maar doen..

pi_15418199
Die PSI ballen snap ik ook weinig van, heb wel gelezen erover op PsiPog.net... maar ik heb moeite met visualiseren, ik zie helemaal niks gebeuren, hoe sterk ik er ook aan denk.
Lambo of Rekt
pi_15418346
quote:
Op maandag 15 december 2003 00:20 schreef Phreak het volgende:

Met andere woorden.. je moet het doen.. niet denken.. maar doen..

Makkelijk gezegt.. als jij weet hoevaak ik dit heb geprobeert was je nu onderhand al bejaard geweest.
Lambo of Rekt
pi_15418374
Mensen die het echt (beweren te) kunnen en ervaring mee hebben.. voeg mijn msn ff toe.

EieltsMM[AT]Rocketmail.com

Lambo of Rekt
pi_15418426
quote:
Op maandag 15 december 2003 00:20 schreef EggsTC het volgende:
Die PSI ballen snap ik ook weinig van, heb wel gelezen erover op PsiPog.net... maar ik heb moeite met visualiseren, ik zie helemaal niks gebeuren, hoe sterk ik er ook aan denk.
je denkt te veel..

Psiballen hoef je per definitie niet te zien hoor.. je voelt het gelijk als je het goed doet..

Goed.. ff een kleine cursus...

1 Ga zitten, zodat je relaxed zit, niet dat je iedere 10 sec anders gaat zitten. Plaats je voeten (liefst bloot) naast elkaar op de grond.

2 Strek je armen naar voren zodat je ellebogen naast je lichaam bevinden. Hou je handen op ongeveer een meter uit elkaar.. handpalmen naar elkaar.

3 Maak je geest leeg.. voel niks.. luister niet naar je omgeving (mediteren kan helpen). Concentreer je alleen op je handen.

4 breng langzaam je handen steeds dichter bij elkaar.. en voel de energie.. niet zien.. of denken dat je het voelt, maar echt voelen..

(Visualiseren is vrij moeilijk, maar "zie" de energie tussen je handen..)

5 blijven concentreren.. en denk verder nergens aan.. alleen aan de energie... "Voel" die energie.. en je zal merken dat je handen ineens een stuk moeilijker naar elkaar toe gaan..

Als je je nu erg goed concentreerd, zal je voelen dat je handen een soort van alletwee negatief (of positief) geladen zijn.. en elkaar dus uit elkaar drukken..

Ik hoop dat je hier iets aan hebt ?

pi_15418476
en voor ik het vergeet..

altijd naderhand je handen wassen met koud water.. zeep heeft geen zin.. maar gewoon je handen afspoelen..

Daardoor "was" je de energie van je handen af..

pi_15418606
wat je zei van die handen dat is dus mediteren? ik ik voel ook die krahct zo erg ik kreeg me handen echt met MOEITE!!! naar elkaar toe niet normaal

maar waarom me handen aspoelen ?
en nog een dingetje kan je een psi bal sturen naar iemand die er niet in geloofd of nooit iets dergelijks heeft ervaren?

/EieltsMM[AT]Rocketmail.com
klopt niet

pi_15418746
quote:
Op maandag 15 december 2003 00:37 schreef gl00winw00d het volgende:

/EieltsMM[AT]Rocketmail.com
klopt niet

Zeg dat maar tegen phreak.
ROFL die heeft me net ook toegevoegd. EieltsMMapestaartRocketmail.com
Lambo of Rekt
  maandag 15 december 2003 @ 00:47:33 #247
77007 Fidje
- ondertitel -
pi_15418801
Misschien dat een van jullie me kan helpen.
Als kind had ik altijd een vage ervaring (wel meerdere ). Maargoed, dit is er 1 van. Ik vraag me af of het met psi energie te maken kan hebben.

Toen ik nog een klein Fidje was (8 tot 11 jaar ofzo) werd ik vaak wakker met het gevoel dat ik iets in m'n hand had. Alsof ik een bal vast had waarvan ik ook weerstand voelde als ik er in kneep zegmaar. Maar dat was tussen wakker en slapen in, als ik eenmaal echt helemaal wakker werd verdween het langzaam. Ik probeerde mezelf altijd half slapende te houden om te voelen wat het zou kunnen zijn, maar het lukte nooit echt lang om in die 'half-slaapfase' te blijven. Zou dit ook iets als een soort onbewust gemaakte psi-ball kunnen zijn?

Oja, ik wil ook wel graag met mensen ervaringen delen. Kom ze niet vaak tegen, de 'gelovigen'. Dus zijn er nog gezellige TK-ers en dergelijke: mijn MSN adres is fidex apestaartje punkass.com

pi_15419811
ja en je staat al in me msn
  maandag 15 december 2003 @ 02:34:40 #249
77007 Fidje
- ondertitel -
pi_15420068
M'n site is UP.

staat nu nog even op:
http://members.chello.nl/~e.devries82/TK/

Maar het is de bedoeling dat er ooit een mooi adresje voor komt. In the good old days had je nog van die gratis dingen zoals come.to/blabla, ik weet niet of die er nog zijn en heb nu ook geen zin om te zoeken dus dat komt wel.

Gegroet

pi_15420430
quote:
Op maandag 15 december 2003 00:37 schreef gl00winw00d het volgende:
wat je zei van die handen dat is dus mediteren? ik ik voel ook die krahct zo erg ik kreeg me handen echt met MOEITE!!! naar elkaar toe niet normaal
Nee.. dat is niet mediteren.. mediteren is het leeg maken van de geest.. dat heeft verder weinig van doen met Psi. Mediteren kan je wel helpen bij Psiballs maken..
quote:
maar waarom me handen aspoelen ?
Je handen wassen is om de "negative" energie die nu in je handen zit vrij te geven.. Deze energie kan anders misschien een rotte invloed hebben..
quote:
en nog een dingetje kan je een psi bal sturen naar iemand die er niet in geloofd of nooit iets dergelijks heeft ervaren?
Het kan wel. Je kan altijd een Psiball naar iemand sturen, maar als iemand er niet in geloofd, dan zal die persoon hem waarschijnlijk niet ontvangen, zodanig dat hij/zij er werkelijk iets van voelt.

Onderbewust sluit deze persoon zich ervoor af...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')