quote:Nou daar heb ik wat aan hoor
Op woensdag 26 november 2003 14:21 schreef Neilza het volgende:
Mallorca
quote:Maar sāvonds kun je ook gewoon lekker op stap gaan?
Op woensdag 26 november 2003 14:22 schreef Mr_Knoxville het volgende:
Ben er afgelopen zomer geweest, barts daar van de kroegen en er zijn ook aardig wat discotheken, overdag is er inderdaad ook genoeg te doen. We (ook met zijn zessen) hebben er een super vakntie gehad
quote:
Op woensdag 26 november 2003 14:22 schreef ma3ryck3 het volgende:
Vraag het eens aan deze gasten, in het fotoboek staan genoeg foto's van Mallorca: http://www.zoetemelk.net/mallorca/
quote:Jij bent een dief.
Op woensdag 26 november 2003 14:26 schreef U-lerZzZ het volgende:
Ik ben vorig jaar naar Mallorca geweest, icoondief. Ik vond het niet echt denderend. Het is niet zo dat 's avonds niets te doen is (integendeel), maar Chersonissos is veeeeeel beter.
quote:Nope, ik was hetzelfde voor Mallorca kwijt als voor Kreta.
Op woensdag 26 november 2003 14:27 schreef Partygurl het volgende:[..]
Jij bent een dief.
Ja Chersonissos...is ook wel wat duurder dan of niet.
quote:Allebei duur dus
Op woensdag 26 november 2003 14:28 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
Nope, ik was hetzelfde voor Mallorca kwijt als voor Kreta.
quote:Voor Turken kun je in Nederland blijven.
Op woensdag 26 november 2003 14:29 schreef Partygurl het volgende:[..]
Allebei duur dus
Whehe nee geintje...ik weet t niet
Spanje wil ik wel heen maar de rest niet en Turkye is helemaal uitgesloten
Ik heb dit jaar moeten kiezen tussen Chersonissos en Mallorca en dat was een vrij makkelijke keuze. Chersonissos is tien keer beter dan Mallorca.
quote:Dan weet je gelijk wat voor figuren daar zitten....
Op woensdag 26 november 2003 14:27 schreef Partygurl het volgende:[..]
quote:Oh dan, ben ook in Salou en Lloret geweest duzzz
Op woensdag 26 november 2003 14:34 schreef ma3ryck3 het volgende:[..]
Dan weet je gelijk wat voor figuren daar zitten....
Het HEY HOO volk....om het zo maar te noemen....
quote:Meestal is de B toch een H....
Op woensdag 26 november 2003 14:38 schreef Partygurl het volgende:[..]
Oh dan, ben ook in Salou en Lloret geweest duzzz
Boeruh boeruh boeruh
Ik kan je ook een paar ge-weldige restaurantjes aanraden (Overigens zelfde eigenaar als de MTV en iT, wat een inteelt
!)
Maar tip; boek dus wel in El Arenal, dat is het leukste gedeelte. Wij sliepen in Playa de Palma maar we liepen elke avond naar El Arenal!
quote:Ja de eigenaar van Beachhouse en IT is MEntal Theo
Op woensdag 26 november 2003 14:45 schreef karoltje het volgende:
Mallorca. Genoeg te doen hoor 's avonds! In het duitse Playa de Palma zijn er genoeg Bierstüben
(niet heen gaan dus). En in El Arenal (NL-gedeelte) is er voor ieder wat wils. Voor de Aprés Ski achtige holbewoners heb je de Veronica Discotheek en kroegjes (de 538
.) met diezelfde eigenaar. En als je naar een leuke plek wilt moet je eerst lekker naar MTV BeachBar
. (Zéér goede topless barmannen
, vette muziek, leuk publiek, enz.) En vanaf een uur of 2/3 is het leuk in de iT/Het Feestpaleis. Zit naast elkaar dus makkelijk hoppen.
Ik kan je ook een paar ge-weldige restaurantjes aanraden
(Overigens zelfde eigenaar als de MTV en iT, wat een inteelt
!)
Maar tip; boek dus wel in El Arenal, dat is het leukste gedeelte. Wij sliepen in Playa de Palma maar we liepen elke avond naar El Arenal!
quote:Bij sommige mensen wel, maar die vind je vooral op de keileweg en de wallen.
Op woensdag 26 november 2003 14:41 schreef ma3ryck3 het volgende:[..]
Meestal is de B toch een H....
quote:Hmm bedankt voor de tip
Op woensdag 26 november 2003 14:45 schreef karoltje het volgende:
Mallorca. Genoeg te doen hoor 's avonds! In het duitse Playa de Palma zijn er genoeg Bierstüben
(niet heen gaan dus). En in El Arenal (NL-gedeelte) is er voor ieder wat wils. Voor de Aprés Ski achtige holbewoners heb je de Veronica Discotheek en kroegjes (de 538
.) met diezelfde eigenaar. En als je naar een leuke plek wilt moet je eerst lekker naar MTV BeachBar
. (Zéér goede topless barmannen
, vette muziek, leuk publiek, enz.) En vanaf een uur of 2/3 is het leuk in de iT/Het Feestpaleis. Zit naast elkaar dus makkelijk hoppen.
Ik kan je ook een paar ge-weldige restaurantjes aanraden
(Overigens zelfde eigenaar als de MTV en iT, wat een inteelt
!)
Als je van bouwvakkers muziek en publiek houd moet je vooral naar de 538 en de Veronica gaan.. die Beachhouse van Theo is niet veel aan en vrij duur.. Het feest paleis is ook niet echt wat vind ik persoonlijk..
Grote Duitse (maar eigenlijk internationale) tenten als Riu Palace en Club Paradise zijn echte aanraders.. Onbeperkt drinken voor een 20/30 Euro, goeie muziek en mooie tenten en je komt er eens niet je buurman van thuis tegen.. Alle nationaliteiten lopen daar rond (wel zo leuk op vakantie)..
Het is verder overal wel duur hoor, eten enzo kan je beter bij je hotel doen. En het strand is vrij smal, alleen op het uiterste puntje in El Arenal niet.. Ik zou ook uiterst rechts van de baai mijn hotel uitzoeken als ik jou was.. Taxi's kosten geen drol dus lekker met de taxi naar de grote discotheken gaan..
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 13:08 schreef Virus.NL het volgende:
Er zijn ook een aantal tenten waar je alleen entree betaalt en dan onbeperkt drank mag halen,maar je mag maar 2 drankjes tegelijk halen en het is niet te zuipen
quote:In Joy Palace kregen we anders originele flessen bacardi rum + smirnoff en best lekkere champagne.. dat is dan ook de beste tent van heel het eiland!
Op zaterdag 3 januari 2004 13:08 schreef Virus.NL het volgende:
Er zijn ook een aantal tenten waar je alleen entree betaalt en dan onbeperkt drank mag halen,maar je mag maar 2 drankjes tegelijk halen en het is niet te zuipen
Mallorca
Vorig jaar zaten we in app. Brasilia.. nu in Pueblo Park.. iemand ervaring mee?
quote:Vooral de topless-danseressen natuurlijk.
Op maandag 5 januari 2004 18:13 schreef Boomlaars het volgende:[..]
In Joy Palace kregen we anders originele flessen bacardi rum + smirnoff en best lekkere champagne.. dat is dan ook de beste tent van heel het eiland!
"How did u get here"
*We travelled by bus!
"Ohhh.. really? such a long ride must have been exhausting"
*Yeah, we're pretty tired, it was a bumpy ride.
[Dit bericht is gewijzigd door Virus.NL op 05-01-2004 22:43]
quote:Hahaha.. ja die hadden een maat van me nog naar zn ballen gegrepen toen hij ze voorbij liep.. en lelijk dat ze waren
Op maandag 5 januari 2004 22:11 schreef Virus.NL het volgende:
En die zwarte kuthoeren zijn ook behoorlijk irritantFucky fucky dat
quote:Ja dat vinden die hoeren normaal
Op maandag 5 januari 2004 22:13 schreef Boomlaars het volgende:[..]
Hahaha.. ja die hadden een maat van me nog naar zn ballen gegrepen toen hij ze voorbij liep.. en lelijk dat ze waren
[Dit bericht is gewijzigd door Virus.NL op 05-01-2004 22:43]
Discotheek MENTA is errug fet relaxt.... zwembad en al inbegrepen dus ga maar in je bikini stappen...
Ook aan te raden zijn de kroegentochten die organiseren... superwreed en net zoals op tv.... gekke spellekes meej slagroom en bij elk cafe gratis shooters en veeeeeeel veeeeeeeeel sex en al ...
El Arenal is eicht kei tof en je kan je er zekersteweten we erg goed vermaken met jongeren onder elkaar
quote:Ik zie nergens "kutwijven" staan.. en waarom mogen hoeren geen hoeren genoemd worden? het gaat het hier letterlijk prostituees.. niet over normale vakantiegangers
Op maandag 5 januari 2004 22:37 schreef Liejannuh het volgende:
Uh... willen jullie misschien met iets meer respect over je medemensen praten? Of je ze nu aardig vindt of niet, termen als kutwijven/hoeren zijn hier niet gewenst!
quote:Je bedoelt zeker Megapark met al die duitse muziek en dat zwembad en dat schuimgedeelte! dat was idd superrelaxed
Op maandag 5 januari 2004 22:18 schreef Theomaster het volgende:
Ben vorig jaar naar Mallorca (el Arenal) geweest.. En was echt super! Overdag moet je zeker een keer naar de MEGARENA gaan dat is echt heel gaaf.
duitsers
engelsen
quote:kom ook naar Salou. Hotel Delphin Park. vertrek op 16 juli
Op zaterdag 10 januari 2004 14:04 schreef Partygurl het volgende:
tword toch blanes of caella
hoe meer zielen hoe meer vreugde
25 m van het strand en in een zijpad van de boulevard, klinkt in ieder geval al geslaagd En dan bier...heel veel bier vrees ik
quote:Wij zaten vorig jaar in Solimar.. wel lachen complex, alleen het zwembad is aan de kleine kant, en veel jongeren zal je er niet vinden, maar dat mag de pret niet drukken aangezien jullie toch het grootste gedeelte van de dag in El Arenal zullen zitten.. overdag is Megapark een must, 's avonds Joy / Riu Palace.
Op maandag 12 januari 2004 13:55 schreef Archeodude het volgende:
Ik ga deze zomer naar Mallorca, wat voor het hoog seizoen (7-7) in het appartementengeval Solimar met Gogo....nog andere Fokkers die daarheen gaan of al zijn geweest?25 m van het strand en in een zijpad van de boulevard, klinkt in ieder geval al geslaagd
En dan bier...heel veel bier vrees ik
Oja.. probeer vooral de ham/cheese omelet bij het restaurant van Solimar..
quote:Wat zijn dat precies? Nog bedankt voor de tips trouwens!
Op maandag 12 januari 2004 17:00 schreef Boomlaars het volgende:[..]
Wij zaten vorig jaar in Solimar.. wel lachen complex, alleen het zwembad is aan de kleine kant, en veel jongeren zal je er niet vinden, maar dat mag de pret niet drukken aangezien jullie toch het grootste gedeelte van de dag in El Arenal zullen zitten.. overdag is Megapark een must, 's avonds Joy / Riu Palace.
quote:Kijk, aan dat soort tips heb ik tenminste wat
Oja.. probeer vooral de ham/cheese omelet bij het restaurant van Solimar..![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Wat zijn dat precies? Nog bedankt voor de tips trouwens!
Ach, we hebben niet zo heel veel mensen nodig om het naar ons zin te hebben, maak me daar dus niet zo zorgen om Oh...en als er toevallig voorbijgangers nat worden gespoten met waterpistolen...weten jullie waar ik ben
[..]
Joy Palace was mijn persoonlijke favoriet.. maar dat kwam door het leuke barmeisje en het feit dat je bij binnenkomst gratis fles(sen); a(afhankelijk van aantal personen) bacardi/wodka kreeg, en de champagne er binnen gratis was.. dan alles ineens opzuipen tot je zat bent, en dan kan de pret beginnen
(entree, ca. 10E)
Riu Palaca: Goede muziek (trance, ook R&B zaal) en ook ontzettend mooie vrouwen binnen (van alle nationaliteiten.. tsjechen, belgen (ja die ook), poolse, noem maar op. Ook gratis drinken uiteraard (entree 10E geloof ik, niet zeker)
Megapark: Dat was overdag echt de superwreedste tent die er was..tent in de openlucht met duitse skihut muziek, normaal hou ik absoluut niet van skihut, maar die duitse muziek klonk wel supergoed als je aangeschoten bent, en de sfeer was er ook super (je hebt er ook een zwembad, schuimgedeelte).. en je kunt er meters bier halen (dan krijg je een buis (1m hoog) met een kraantje eraan, die wordt op je tafel vastgeschroefd, en zuipen maar
Mega-arena.. ligt naast Megapark maar ik vond het niet zo geslaagd.. niet echt druk daarbinnen (lees: bijna leeg) en de dranken waren vies.. nee.. misschien is het dit jaar beter maar afgaande op wat ik er vorig jaar gezien heb moet je daar niet zijn.
BCM.. niet naartoe gaan.. je wordt er (soms) naartoe gelokt met een smoesje dat er een striptease-show is.. betaal je 20/30Euro entree.. en is er een normale modeshow bezig, waardoor iedereen de zaak weer verlaat na wel een flinke som geld armer te zijn geworden.. kuttent.. (wel grootste van Europa)
Verder zijn er natuurlijk nog veel meer discotheken, maar dat zul je zelf maar moeten uitzoeken, dit zijn iig de leukste (in mijn ogen)
Verder is de kroegentocht natuurlijk superlachen ivm alle nederlanders
Have fun
Moeten ze trouwens in Nl introduceren
Wij zeggen alvast holá tegen alle mooie dames daar!
...El Arenal...
[Dit bericht is gewijzigd door Martinezzz op 13-01-2004 10:50]
quote:Wat hij zegt...
Op dinsdag 13 januari 2004 10:46 schreef Martinezzz het volgende:
_Maximus_, Remzerrr & Martinezzz zijn van 14-7 tot 29-7 te vinden in, en vooral rondom Hotel Tierramar in MALLORCAAAAAAAAA!!!Wij zeggen alvast holá tegen alle mooie dames daar!
quote:idd
Op dinsdag 13 januari 2004 10:48 schreef _MaximuS_ het volgende:[..]
Wat hij zegt...
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 12:37 schreef Archeodude het volgende:
Da's mooi...andere FOKkers op Mallorca....ff dat appartement aanvallen met een waterpistool
quote:Die tenten waar je voor pakweg 15/18 euro naar binnen kunt en gratis zuipen (Riu Palace etc.) die zijn allemaal in El Arenal... alleen BCM zit in Magaluf. dat is ergens anders op het eiland, daar zitten alle Engelsen (je kent het wel van Prickly Heat en het 2e seizoen van The Villa, op TV).
Op dinsdag 13 januari 2004 10:04 schreef Archeodude het volgende:
Hey bedankt zeg! Zal zeker ff kijken naar wat deze tenten te bieden hebben...en allemaal op El Arenal? Nog ff een ander vraagje: je hebt het telkens over zoveel Eur entree, maar dat bepaalde soorten drinken gratis zijn, is dit vaste prik in Mallorca?Moeten ze trouwens in Nl introduceren
De Nederlandse discotheken werken allemaal WEL gewoon met muntjes, net als hier.. Sommige vragen entree, niet allemaal geloof ik...
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 19:38 schreef meeloper het volgende:
Okééé net geboekt, met zijn 7en naar Appartementencomplex Jorbar, iemand daar ooit weleens verbleven?
quote:Jorbar is prima, wij zaten in 2002 helemaal bovenin achteraan en hadden een megagroot dakterras
Op maandag 12 januari 2004 13:52 schreef Remzerrr het volgende:
Heeft iemand ervaringen met appartementencomplex Jorbar of Hotel Iris in El Arenal??
Iris is geloof ik ook wel goed, ligt vlakbij Jorbar dus qua ligging maakt het niet uit.. aan jou de keus of je hotel of appertement wilt he
quote:Waren we wel van plan, alleen de ouders van de meiden vonden het niet goed dat ze met z'n 3-en meegingen met 7 vrijgezelle mannen... Ik bedoel, wat kunnen wij er nou aan doen dat wij worden opgejaagd door onze hormonen?
Op dinsdag 13 januari 2004 14:13 schreef Martinezzz het volgende:[..]
feestje bouwen daar! Neem je nog leuke vriendinnen mee?
Maar strak plan...jullie appartement of het onze?
quote:Klinkt goed
Op dinsdag 13 januari 2004 14:24 schreef Jape het volgende:[..]
Die tenten waar je voor pakweg 15/18 euro naar binnen kunt en gratis zuipen (Riu Palace etc.) die zijn allemaal in El Arenal... alleen BCM zit in Magaluf. dat is ergens anders op het eiland, daar zitten alle Engelsen (je kent het wel van Prickly Heat en het 2e seizoen van The Villa, op TV).
quote:15 euro is toch niet gek? stel je drinkt 6 biertjes, vergelijkbaar met 12 euro.. betaal je 3 euro entree... al ga je naar het Feestpaleis ofzo dan betaal je EN meer entree EN voor elk drankje... Ik ben d'r trouwens in 2001 en 2002 geweest, weet niet precies hoe het er nu voorstaat.
Op dinsdag 13 januari 2004 18:14 schreef Archeodude het volgende:Klinkt goed
Gratis drank...nooit verkeerd natuurlijk
Jammer alleen van die entree-prijs, maar ja, kan altijd proberen om mezelf gratis naarbinnen te lullen
![]()
quote:Chersonissos is heel anders, dat zijn voornamelijk meer bar-dancing achtige tenten waar ze geen entree heffen.. (was ik in 2003).. maar we gingen vaan b.v. naar Riu Palace, gewoon tot 4/5 uur ofzo, en dan vaak nog ff naar Veronica, die als enige tot 6 uur open is
En die tenten, die blijven ook voor een hele nacht leuk? Was vorig jaar in Chersonissos en daar pakten we per avond iets van 3-4 tenten...
Magaluf ken ik wel, en Prickly Heat ook, die Engelse presentatrice was echt heet
De Duitse tenten Joy, Riu Palace, Paradies liggen trouwens wel een eind bij de Nederlandse tenten vandaan.. kwartiertje lopen wel bij de meeste accomodaties vandaan.. opzich geen punt, maar echt van de een naar de ander hoppen is er niet echt bij..
Magaluf is zeker leuk om een avondje te gaan bewonderen (gewoon bus heen, taxi terug - Wij gingen naar Palmanova en hebben daar gegeten en zijn toen naar Magaluf gewandeld) en een bezoekje te brengen aan de BCM (oordoppen mee, laatste keer dat ik er was stond het geluid extreem hard )
quote:Da's wel zo ja, 15 eur geef je in Ned. al vrij snel uit, een gem. avondje stappen kost mij al gauw 40 eur
Op dinsdag 13 januari 2004 18:27 schreef Jape het volgende:[..]
15 euro is toch niet gek? stel je drinkt 6 biertjes, vergelijkbaar met 12 euro.. betaal je 3 euro entree... al ga je naar het Feestpaleis ofzo dan betaal je EN meer entree EN voor elk drankje... Ik ben d'r trouwens in 2001 en 2002 geweest, weet niet precies hoe het er nu voorstaat.
quote:Oh, dat zijn nog es leuke tijden.
Chersonissos is heel anders, dat zijn voornamelijk meer bar-dancing achtige tenten waar ze geen entree heffen.. (was ik in 2003).. maar we gingen vaan b.v. naar Riu Palace, gewoon tot 4/5 uur ofzo, en dan vaak nog ff naar Veronica, die als enige tot 6 uur open isen ook de 538 zijn we vaak "even" binnengevallen.
quote:Ach, dat beetje lopen zal ons wel goed doen, hopelijk een beetje nuchterendere werking
De Duitse tenten Joy, Riu Palace, Paradies liggen trouwens wel een eind bij de Nederlandse tenten vandaan.. kwartiertje lopen wel bij de meeste accomodaties vandaan.. opzich geen punt, maar echt van de een naar de ander hoppen is er niet echt bij..
Nog een andere vraag, ben jij met Gogo gegaan of eigen initiatief?
quote:In 2001 en 2002 ben ik naar Mallorca geweest dus
Op dinsdag 13 januari 2004 18:35 schreef Archeodude het volgende:Da's wel zo ja, 15 eur geef je in Ned. al vrij snel uit, een gem. avondje stappen kost mij al gauw 40 eur
Ben nog nooit in het Feestpaleis geweest, maar bedoelde je met die laatste zin dat je toen naar Mallorca bent geweest of dat je toen nog in het Feestpaleis werd binnengelaten?
quote:In Kreta werd het meestal pas rond 2 uur druk en sloot alles rond 4 uur, dat was wel apart.. prima vermaakt desondanks hoor
Oh, dat zijn nog es leuke tijden.In Kreta was dat echt heel anders, toen werden we er meestal al zo rond 3 uur doordeweek al uitgekicked. Dat was wel minder, kan ook nog wel later zijn geweest, maar dat is meestal allemaal aan me voorbij gegaan.
Het uitgaan in El Arenal is iig behoorlijk anders dan in Chersonissos, dat vind ik wel... Riu Palace, Paradies, Joy zijn zeker wel de moeite waard maar dat zijn dan wel discotheken waar je dus in principe heel de avond besteedt zo'n beetje.. (of vanaf een later tijdstip).. kom je vroeg, word je wel altijd overladen met presentjes enzo.. Riu Palace is volgens mij ook de clip van Jan Wayne 'Because the night' opgenomen
quote:Wat dus zo is, is dat El Arenal niet echt "een centrum" heeft. Lloret de Mar of Chersonissos hebben dat wel, dat je dus in verschillende straatjes allerlei tenten hebt. In El Arenal zit gewoon (bijna) ALLES langs de boulevard, op een enkele uitzonder na (Veronica zit er 1 straat achter). Bij balneario 1-3 (balneario's zo heten de strandtenten die om de zoveel honderd meter staan, waarmee men aangeeft waar iets zit) zo'n beetje zitten de Nederlandse tenten, en dat loopt dan over in het Duitse gedeelte (wat vele malen groter is). Riu Palace zit bv bij balneario 7/8 (aan een groot park).
Ach, dat beetje lopen zal ons wel goed doen, hopelijk een beetje nuchterendere werkingHoezo eigenlijk die indeling of heb je daar geen idee van wat waarom ze dat doen?
quote:Wij zijn beide keren met Gogo geweest. Allemaal prima.. alleen wat Magaluf/BCM betreft zou ik aanraden om daar met eigen vervoer heen te gaan, dus lekker de bus heen (het was ff zoeken, maar kostte praktisch niks) en 's nachts een taxi terug. Zie je veel meer en je bent nog goedkoper uit (de gogo bus kost evenveel als taxi heen en terug!)
Nog een andere vraag, ben jij met Gogo gegaan of eigen initiatief?
quote:!!!!!! Afgelopen zomer de vakantie doorgebracht op Mallorca ---~> El arenal.. was gewoon egt te gaaf:) Ik zeg, absolute to do: BCM, Pascha Mallorca (in palma) en verders, in el arenal heb je egt een hoop tentjes, veel kroegen, en naja, nog de veronica, en de 538:) ook de bierexpress ruled:) (Tis niet wat het lijkt:) ) Duitsers vielen me wel mee, licht er aan waar je hotel gevestigd is..more info?? let me know:)
Op woensdag 26 november 2003 14:23 schreef Partygurl het volgende:[..]
Maar sāvonds kun je ook gewoon lekker op stap gaan?
quote:Wij hebben geen appartement
Op dinsdag 13 januari 2004 18:11 schreef Archeodude het volgende:[..]
Waren we wel van plan, alleen de ouders van de meiden vonden het niet goed dat ze met z'n 3-en meegingen met 7 vrijgezelle mannen... Ik bedoel, wat kunnen wij er nou aan doen dat wij worden opgejaagd door onze hormonen?
![]()
Maar strak plan...jullie appartement of het onze?
quote:Dat was waar ja, vandaar dat wij ook altijd pas redelijk laat gingen stappen, zo rond half 1/1 uur ofzo... Daarvoor was het nog een beetje kloten in het centrum, caféetje pakken of een fles Bailey's, Malibu of gewoon Mythos openen bij het appartement. Heb me daar ook echt vermaakt en heb mijn mening moet bijstellen over Duitse meiden
Op dinsdag 13 januari 2004 19:04 schreef Jape het volgendeIn Kreta werd het meestal pas rond 2 uur druk en sloot alles rond 4 uur, dat was wel apart.. prima vermaakt desondanks hoor
quote:
Het uitgaan in El Arenal is iig behoorlijk anders dan in Chersonissos, dat vind ik wel... Riu Palace, Paradies, Joy zijn zeker wel de moeite waard maar dat zijn dan wel discotheken waar je dus in principe heel de avond besteedt zo'n beetje.. (of vanaf een later tijdstip).. kom je vroeg, word je wel altijd overladen met presentjes enzo..
quote:Die balneario's zijn dus verdomde handig om ff in de gaten te houden? Bedankt voor de tip zeg... We gaan 15 dagen en elke kans om zo snel mogelijk door te hebben is toch wel meegenomen.
Bij balneario 1-3 (balneario's zo heten de strandtenten die om de zoveel honderd meter staan, waarmee men aangeeft waar iets zit) zo'n beetje zitten de Nederlandse tenten, en dat loopt dan over in het Duitse gedeelte (wat vele malen groter is). Riu Palace zit bv bij balneario 7/8 (aan een groot park).
[..]
quote:Dank, dank... Kan je je nog herinneren hoeveel zo'n taxi kostte?
Wij zijn beide keren met Gogo geweest. Allemaal prima.. alleen wat Magaluf/BCM betreft zou ik aanraden om daar met eigen vervoer heen te gaan, dus lekker de bus heen (het was ff zoeken, maar kostte praktisch niks) en 's nachts een taxi terug. Zie je veel meer en je bent nog goedkoper uit (de gogo bus kost evenveel als taxi heen en terug!)
quote:Geen appartement?
Op dinsdag 13 januari 2004 20:59 schreef _MaximuS_ het volgende:[..]
Wij hebben geen appartement
omdat de andere drie liever in een hotel zaten, dus een feest bouwen bij ons zit er niet in(klagen kan bij Martinezzz of Remzerr
)
quote:pfff.. petjes, t-shirts, keychains, gratis fruit (echt waar), gratis drankjes, glowsticks, echt allerlei meuk, je kunt het zo gek niet bedenken.. en iedere dag heeft Riu Palace weer nieuwe flyers, met nieuwe presentjes
Op woensdag 14 januari 2004 10:21 schreef Archeodude het volgende:
Maar wat bedoel je eigenlijk met presentjes? We kregen via de Gogo in Chersonissos met zo'n kroegen/club-toch altijd zo'n shotje van een één of ander wazig drankje met wisselende resultaten
Bij de NRG kregen we een key-chain, dat was wel verdomde handig trouwens...
quote:Yes, absoluut.. was ook mooi toen ik er de 2e keer was, dan weet je alles al te vinden. Maar de mensen van Gogo tours zullen je dat systeem ook wel uitleggen op de welkomstborrel
Die balneario's zijn dus verdomde handig om ff in de gaten te houden? Bedankt voor de tip zeg... We gaan 15 dagen en elke kans om zo snel mogelijk door te hebben is toch wel meegenomen.
quote:Nee, niet precies, maar wel dat het met 2 taxi's a 3 personen per taxi even duur was (dus taxi heen+terug, entree BCM) als met de Gogo tours bus... BCM was in 2002 ook overgestapt op het gratis-drank-systeem, weet niet of dat nu ook zo is.. was in 2001 niet zo, toen was het een dure boel, daarna niet meer dus
Dank, dank... Kan je je nog herinneren hoeveel zo'n taxi kostte?
quote:Ok mooi
Op dinsdag 13 januari 2004 14:25 schreef Jape het volgende:[..]
[..]Jorbar is prima, wij zaten in 2002 helemaal bovenin achteraan en hadden een megagroot dakterras
quote:Even denken.. geloof wel dat ik af en toe dat ik er nog niet al te in lag weer uit bed kon om de schoomaakvrouwtjes de handdoeken te bezorgen... maarja dat heb je wel vaker..
Op woensdag 14 januari 2004 11:03 schreef meeloper het volgende:Ok mooi
Had je nog last van die mensen die de kamers schoonmaakten, en kon je een beetje kloten zonder gezeik te krijgen?
de eigenaresse (weet niet of ze dat nog is) is wel knap nors trouwens, de nachtwaker was wel een aardige peer
quote:Ja, de McDonalds zit aan de boulevard, vlakbij Jorbar
Ik ben zeker niet van plan om te koken daar, zit 'r vlakbij het appartement een Mac Donalds? Dan zou mijn vakantie al geslaagd zijnHé bedankt he!
quote:Ook prima hoor, heb je gewone balkons he maar dat was ook niet slecht ofzo!
Oja, en als voor als wij gewoon op een gemiddelde kamer komen, hoe zijn die terrassen?
quote:Echt niet, ben dik tevreden met wat we hebben geboekt
Op woensdag 14 januari 2004 10:26 schreef Archeodude het volgende:[..]
Martinezzz en Remzerr....kansloze figuren.....annuleer dat hotel en ga naar Solimar
quote:ik wel!
Op woensdag 14 januari 2004 20:05 schreef Martinezzz het volgende:[..] maarja, we zijn niet zo rijk als jij he
[..]
quote:Nee, hotels zijn per definitie als hartstikke fout
Op woensdag 14 januari 2004 17:58 schreef ultra het volgende:
Ik ga ook met een groepje naar Mallorca (begin juli, 2 weken). We willen all-inclusive bij Hotel Torre Azul. Zijn er hier mensen bekend met dit hotel?
quote:Opstaan voor een ontbijt? Ehhhh....nee dank je, dan lig ik nog te maffen
Op woensdag 14 januari 2004 20:05 schreef Martinezzz het volgende:[..]
Echt niet, ben dik tevreden met wat we hebben geboekt
En het is niet op basis van HP, alleen ontbijtje
Nou daar sta ik wel voor op, en daarna verder maffen op het strand
![]()
quote:Connecties my man, connecties
Solimar zag er errug goed uit, maarja, we zijn niet zo rijk als jij he![]()
quote:Ik geef jullie signalement wel door bij de eigenaren
Maar zoals afgesproken komen we wel ff bij je kijken
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 18:27 schreef Jape het volgende:stel je drinkt 6 biertjes
Ben trouwens ook te vinden op Mallorca 2004
quote:Gaaf! Wanneer ga jij en waar zit je? Toch geen hotel hč?
Op donderdag 15 januari 2004 17:19 schreef Balbergen het volgende:[..]
Ben trouwens ook te vinden op Mallorca 2004
En 6 bier...ach, dat kan stukken beter
quote:Als het All-in is voor een heel aardig prijsje, vind ik het niet zo fout
Op donderdag 15 januari 2004 07:55 schreef Archeodude het volgende:[..]
Nee, hotels zijn per definitie als hartstikke fout
![]()
Maar niemand ervaring met Torre Azul?
quote:Nee, ben niet melig genoeg om hier een nep-Gogo review van te schrijven...komt nog wel een andere keer
Op donderdag 15 januari 2004 19:46 schreef ultra het volgende:[..]
Als het All-in is voor een heel aardig prijsje, vind ik het niet zo fout
Maar niemand ervaring met Torre Azul?
quote:hehe...Zolang het pils maar rijkelijk mag vloeien ben ik al dik tevreden over mijn verblijf, dus kom maar met je nep-review!
Op donderdag 15 januari 2004 19:50 schreef Archeodude het volgende:[..]
Nee, ben niet melig genoeg om hier een nep-Gogo review van te schrijven...komt nog wel een andere keer
quote:"Het was KUT en we vragen ons echt serieus af waarom we deze slecht verzorgde en ver van het centrum gelegen toko nog steeds aanbieden. De sex met de eigenares was goed, misschien daarom, maar anders zou ik het ook niet weten, want me Euroshopper-bier zijn we echt niet om te kopen." Letterlijk citaat uit de Gogo, ik zweer het je
Op donderdag 15 januari 2004 20:16 schreef ultra het volgende:[..]
hehe...Zolang het pils maar rijkelijk mag vloeien ben ik al dik tevreden over mijn verblijf, dus kom maar met je nep-review!
Maar ja, gelijk heb je wel: "als het bier maar rijkelijk mag vloeien"... Zijn wij mannen nou echt zo oppervlakkig dat een flinke hoeveelheid ons gelukkig maakt? Nee hoor, dat is slechts onderdeel van onze oppervlakkigheid, maar wel een hele lekkere
Wanneer ga jij?
En ook met Euroshopper pils zijn wij te paaien hoor. Ik heb hier weleens ranziger bier gedronken
quote:Ga de 7e weg en blijf dan 15 dagen weg, dus we pakken geloof ik ook nog een beetje van het hoogseizoen mee. Hansjoh hier gaat ook mee, maar die post hier niet meer zo vaak... Hebben we ook zo'n party-pakket van de Gogo en zitten we in het Solimar appartementen-gedoe...
Op donderdag 15 januari 2004 20:34 schreef ultra het volgende:
Ik ga.....morgen boeken. Dus eerst maar hopen dat die tent nog vrij is. Maar vandaag is er nog geinformeerd en er was 'nog zat' plek vrij. We willen in de eerste week van juli gaan, 2 weken lang, met minimaal 7 man. Wanneer ga jij?
quote:Dan was het vast geen bier
En ook met Euroshopper pils zijn wij te paaien hoor. Ik heb hier weleens ranziger bier gedronken![]()
quote:Afgelopen zomer heb ik in de MTV Beachhouse gewerkt en zover ik weet hebben de eigenaren van de Beachhouse en het Feestpaleis geen restaurant in El Arenal. Café De Babbelaar is wel van hun. In de Babbelaar heeft Mental Theo alleen geen aandeel.
Op woensdag 26 november 2003 14:45 schreef karoltje het volgende:[..]Ik kan je ook een paar ge-weldige restaurantjes aanraden(Overigens zelfde eigenaar als de MTV en iT, wat een inteelt
!)[..]
quote:Petje af
[..]Wij sliepen in Playa de Palma maar we liepen elke avond naar El Arenal!
Fotootje van de Crew van afgelopen zomer Beachhouse:
Actiefoto 'YMCA'
quote:Ja man.. ook 2 jaar geleden, hebben we meiden ontmoet die dus echt bij balneario 13 zaten ofzo en elke avond heen en weer konden lopen naar de Nederlandse tenten
Op donderdag 15 januari 2004 21:24 schreef Gangster het volgende:Petje af
. Ik vond Mega Arena al ver lopen vanaf de Beachhouse.
quote:Jaaaaah
Op donderdag 15 januari 2004 21:24 schreef Gangster het volgende:[..]
Afgelopen zomer heb ik in de MTV Beachhouse gewerkt en zover ik weet hebben de eigenaren van de Beachhouse en het Feestpaleis geen restaurant in El Arenal. Café De Babbelaar is wel van hun. In de Babbelaar heeft Mental Theo alleen geen aandeel.
[..]Petje af
Actiefoto 'YMCA'
quote:Sta op beide foto's, bij de eerste de tweede vanaf linksonder. De tweede foto de middelste man.
Op vrijdag 16 januari 2004 17:57 schreef karoltje het volgende:[..] Maar jij staat ni op de foto toch? Ik herken je ook ni trouwens...
Archeodude ---->
Solimar: Ik heb er drie maanden recht tegenover gewoond. En toevallig waren de balkonnen tegenover mijn balkon bijna altijd bezet met groepen Nederlandse dames en/of heren. Het ligt op relaxte loopafstand van het uitgaan, een metertje of 500, en als je balkon gunstig ligt kan je op de zee uitkijken. Verder mochten mensen die er geen kamer hadden niet naar binnen in het hotel. Maar dat mag in weinig hotels/appartementen daar. Eetcafe Theo zit links van de uitgang van het hotel en daar kan je terecht voor een lekker glas melk of een normale hollandse maaltijd met spruitjes. Dus wat dat betreft zit je goed.
quote:Hey bedankt voor de info! Jammer dat we geen mensen mogen meenemen, dat wel, dus Martinezzz, Remzerr en _Maximus_, balen, we houden dat feestje dan wel ergens anders
Op vrijdag 16 januari 2004 19:30 schreef Gangster het volgendeArcheodude ---->[b]Solimar: Ik heb er drie maanden recht tegenover gewoond. En toevallig waren de balkonnen tegenover mijn balkon bijna altijd bezet met groepen Nederlandse dames en/of heren. Het ligt op relaxte loopafstand van het uitgaan, een metertje of 500, en als je balkon gunstig ligt kan je op de zee uitkijken. Verder mochten mensen die er geen kamer hadden niet naar binnen in het hotel. Maar dat mag in weinig hotels/appartementen daar. Eetcafe Theo zit links van de uitgang van het hotel en daar kan je terecht voor een lekker glas melk of een normale hollandse maaltijd met spruitjes. Dus wat dat betreft zit je goed.
quote:Let wel: 500 meter naar de eerste leuke Nederlandse kroegen. Wil je bijvoorbeeld naar de Duitse Mega Disco's (Riu Palaca, Mega Arena, Joy Palace, waar je voor zo'n 15 euro de gehele avond gratis bier en B likeuren kan nuttigen) dan zul je toch je wandelschoenen aan moeten trekken want dat is wel een paar kilometertjes wandelen. Maar dat heeft ook weer zijn charme.
Op vrijdag 16 januari 2004 20:05 schreef Archeodude het volgende:[..]
En een metertje of 500 valt idd. echt supermee zeg!
Wat ook niet mag in Solimar: Bommetjes.
quote:Da's wel weer wat minder... Maar ja, wandelen werkt vernuchterend zegt men
Op vrijdag 16 januari 2004 20:22 schreef Gangster het volgende:[..]
Let wel: 500 meter naar de eerste leuke Nederlandse kroegen. Wil je bijvoorbeeld naar de Duitse Mega Disco's (Riu Palaca, Mega Arena, Joy Palace, waar je voor zo'n 15 euro de gehele avond gratis bier en B likeuren kan nuttigen) dan zul je toch je wandelschoenen aan moeten trekken want dat is wel een paar kilometertjes wandelen. Maar dat heeft ook weer zijn charme.
quote:Da's zwak...wel waterpistolen?
Wat ook niet mag in Solimar: Bommetjes.
quote:Dat feessie komt goed
Op vrijdag 16 januari 2004 20:05 schreef Archeodude het volgende:[..]
Hey bedankt voor de info! Jammer dat we geen mensen mogen meenemen, dat wel, dus Martinezzz, Remzerr en _Maximus_, balen, we houden dat feestje dan wel ergens anders
Dus het is wel een beetje een populair jongeren appartementen complex? En een metertje of 500 valt idd. echt supermee zeg! Dat valt zelfs bezopen nog te lopen...
Heb jij eigenlijk nog tips? Iets in de richting van "dit mag wel", "dit mag niet" of "dit mag helemáál niet"?
quote:Ach, da's bij mij ook zo, 5 van de 7 gasten die meegaan hebben ook geen profiel... Zou een beetje zwak zijn om die er ook buiten te laten
Op vrijdag 16 januari 2004 21:46 schreef Remzerrr het volgende:[..]
Dat feessie komt goed
we vinden wel wat
dr komt nog wel iemand met ons mee...die heeft (nog) geen Fok!profiel...maar dat maakt niet uit neem ik aan
quote:Hansie, zie boven, bijdehandje
Op zaterdag 17 januari 2004 18:58 schreef Hansjoh het volgende:
Archeodude??? Leuke naam RutHeb je al wat meer info verkregen over solimar?? Bedoel, mag er snachts gezwommen worden, moet je om 22:00 je mond houden( appartement Irini-Kreta, omdat er aan de overkant een bejaarden-Hotel zat I
), beetje leuke mensen die in die in dat appartement komen...enz, enz... Hoorde wel dat je 500 meter moet lopen voor een Ned bar, maar in het gogoboekje staat dat je in een zijstraat van de boulevard zit(solimar) en die boulevard is zit vol met bars en discotheken, maar 500 m......
quote:Gogo?
Op zondag 18 januari 2004 18:18 schreef ultra het volgende:
Goed dat ik heb geboekt en ook 7 juli voor 2 weken naar dat eiland vertrek....
quote:Jammer...
Op zondag 18 januari 2004 18:47 schreef ultra het volgende:[..]
Nope...via Arke.
quote:Mwah, ook met Arke zal ik veilig aankomen :p Jij ook de 7e weg toch? Misschien zitten we wel in hetzelfde vliegtuig: vluchtnummer MP...
Op zondag 18 januari 2004 18:57 schreef Archeodude het volgende:[..]
Jammer...
quote:Yep, maar een vriend van mij is de hoofdboeker (Hansjoh) en die heeft al die info... Spreek hem vandaag nog wel op de MSN daarover. Kans is dus wel aanwezig dat het hetzelfde vliegtuig is
Op maandag 19 januari 2004 12:02 schreef ultra het volgende:[..]
Mwah, ook met Arke zal ik veilig aankomen :p Jij ook de 7e weg toch? Misschien zitten we wel in hetzelfde vliegtuig: vluchtnummer MP...
quote:Wij zijn er dan nog 1 dag gloofik!!!
Op maandag 19 januari 2004 14:14 schreef Just0 het volgende:
Wij gaan waarschijnlijk ook naar Mallorca als het goed is, boeken via D-Reizen.. we gaan met 5 luitjes waarschijnlijk en vertrekken op 28 juli tot 4 augustus mit dass flugzuig... El Arenal wel te verstaan en de naam van het hotel ben ik gemakshalve nog even vergetenzijn er meer luitjes die er dan ook zijn toevallig
kan haast niet anders
quote:Omdat ie dan niet kennismaakt met jouw waterpistool cker
Op maandag 19 januari 2004 16:21 schreef Archeodude het volgende:
Nope, not me... Slechts van 7 tot 22... Misschien wel beter ook
quote:Echt wel...en er gaat niet alleen water inzitten
Op dinsdag 20 januari 2004 17:19 schreef Remzerrr het volgende:[..]
Omdat ie dan niet kennismaakt met jouw waterpistool cker
Moest trouwens van Hansjoh een soort van doorgeven dat wij met Transavia vliegen, dus de mensen die zich aan mij irriteren, onthou die naam
quote:Wij zijn 606 eurie per persoon kwijt, dat is 15 dagen in een hotel (l.o.) met het vliegtuig uiteraard, fietsen naar mallorca is nog steeds geen optie...
Op woensdag 21 januari 2004 10:32 schreef Just0 het volgende:
Heb gisteren mijn voorboeking geannuleerd, te onzeker over de financien. begin nu in februari met hbo en moet vandaar ook schoolgeld en boeken deels voor betalen... schijtzooi, heb totaal geen zekerheid over mn centen van de zomer. Niet dat ik niets bijverdien maarja als ik op vakantie ga wil ik ook niet op de centen wille kijke. Nu blijven er 3 vrienden over die wel gewoon naar mallorca gaan ook met transaviadenk dat ik samen met mn vriendin maar een last minute gaan boeken ofzow... hopen dat er nog een beetje goedkope reizen zijn en dan hopen dat er ook nog centen zijn
hoeveel zijn jullie kwijt aan een vliegvakantie en hotel ofzow? mijn budget voor de reis+acco is toch wel maximaal Ī 530 +/-
quote:Haha, ja nu je het zegt
Op donderdag 15 januari 2004 21:24 schreef Gangster het volgende:[..]
Afgelopen zomer heb ik in de MTV Beachhouse gewerkt en zover ik weet hebben de eigenaren van de Beachhouse en het Feestpaleis geen restaurant in El Arenal. Café De Babbelaar is wel van hun. In de Babbelaar heeft Mental Theo alleen geen aandeel.
[..]Petje af
Actiefoto 'YMCA'
Maar dit;
ben jij niet toch? !
"I want to break freehee."
[Dit bericht is gewijzigd door karoltje op 21-01-2004 11:57]
quote:hehe
Op woensdag 21 januari 2004 11:39 schreef _MaximuS_ het volgende:[..]
Wij zijn 606 eurie per persoon kwijt, dat is 15 dagen in een hotel (l.o.) met het vliegtuig uiteraard, fietsen naar mallorca is nog steeds geen optie...
quote:Ff kijken, 15 dagen in een appartement (geen loser hotel
Op woensdag 21 januari 2004 10:32 schreef Just0 het volgende:
Heb gisteren mijn voorboeking geannuleerd, te onzeker over de financien. begin nu in februari met hbo en moet vandaar ook schoolgeld en boeken deels voor betalen... schijtzooi, heb totaal geen zekerheid over mn centen van de zomer. Niet dat ik niets bijverdien maarja als ik op vakantie ga wil ik ook niet op de centen wille kijke. Nu blijven er 3 vrienden over die wel gewoon naar mallorca gaan ook met transaviadenk dat ik samen met mn vriendin maar een last minute gaan boeken ofzow... hopen dat er nog een beetje goedkope reizen zijn en dan hopen dat er ook nog centen zijn
hoeveel zijn jullie kwijt aan een vliegvakantie en hotel ofzow? mijn budget voor de reis+acco is toch wel maximaal Ī 530 +/-
quote:8 dagen is wel goedkoper hoor, moet je met Gogo gaan, die zijn meestal wat goedkoper dan andere maatschappijen. Wij kregen laatste zomer tenminste nog Trance muziek in het vliegtuig
Op woensdag 21 januari 2004 11:50 schreef Just0 het volgende:[..]
hehe
hehe lol, dat fietsen zie ik ook niet echt zitten, maaruh wij gaan zowiezo maar 8 dagen.....
quote:dan kan je dat makkelijk voor elkaar krijgen voor 530 euro!
Op woensdag 21 januari 2004 11:50 schreef Just0 het volgende:[..]
hehe
hehe lol, dat fietsen zie ik ook niet echt zitten, maaruh wij gaan zowiezo maar 8 dagen.....
quote:En van het overgebleven geld kan je ons mooi ff een rondje of 5-10 geven
Op woensdag 21 januari 2004 12:51 schreef _MaximuS_ het volgende:[..]
dan kan je dat makkelijk voor elkaar krijgen voor 530 euro!
quote:Als je maar 8 dagen gaat, ja, Gogo is dan wel goedkoop hoor. Heb op dit moment de gids voor me liggen en daar zie ik dus bijvoorbeeld ff snel Hotel Salpi in staan, dat met een half pension, voor 2 personen voor 8 dagen gemiddeld zo'n 400 euri kost. Heb je een 2-persoons kamer en zit in je in het centrum en op 175 m van het strand. Als ik jou was zou ik gewoon ff een rondje maken op de webisite, maar wel ff van te voren weten met hoeveel mensen je gaat en ook op welke datum... Wil wel es erg gaan verschillen qua prijs.
Op woensdag 21 januari 2004 14:09 schreef Just0 het volgende:
lol zeg maar waar ik moet boekennee maar ff serieus, ben nog steeds op zoek naar een coole *goedkope* vakantie naar mallorca, ben alleen niet van plan om er Ī550 voor te gaan betalen...
Ge zijt gewaarschuwd
[Dit bericht is gewijzigd door Just0 op 21-01-2004 15:00]
quote:jij bent makkelijk....
Op woensdag 21 januari 2004 14:51 schreef Just0 het volgende:
tnxdatums: liefts 28 juli tot 4 augustus met 2 personen, me and my girlfriend
wel met het vliegtuig he... check ff of je een cheap ass hotel kunt vinden of appartement. ben op stage geen tijd of mogelijkheid om dat uit te zoeken nu.
quote:omg mister "simpelminds"
Op woensdag 21 januari 2004 15:36 schreef _MaximuS_ het volgende:[..]
jij bent makkelijk....
maar ik gaat vanavond wel ff kijken op gogo site en op solmar en die van arke dan ook nog ffkes enzow..... ben erg benieuwd..
[Dit bericht is gewijzigd door Just0 op 21-01-2004 16:51]
quote:Als een trouwe hond (men noemt me Bello
Op woensdag 21 januari 2004 15:45 schreef Just0 het volgende:[..]
omg mister "simpelminds"
, heb afgelopen weken zitten zoeken naar zulke reizen... alleen heb IK
ze niet kunnen vinden als archeodude ze nou wel heeft gezien en dat boek van GoGotours voor zich heb legge dan ken hij mij dat toch wel ff vertellen? En zo niet dan niet... zit ik ook niet mee
maar ik gaat vanavond wel ff kijken op gogo site en op solmar en die van arke dan ook nog ffkes enzow..... ben erg benieuwd..
Maar goed, neem idd. maar een kijkje bij de website van Gogo, daar moet wel het meeste te vinden zijn. Er is nu ook zo'n selector ofzo en dan kan je dus op basis van jouw eisen (appartement, hotel e.d.) iets geschiks kiezen. Daar staat geloof ik ook nog meer op... Maar wel snel zijn hoor, heel snel met boeken, je kan zelfs al te laat zijn voor die periode en dan is het
quote:De dommen moet worden gehoed door de wijzen
Op woensdag 21 januari 2004 15:36 schreef _MaximuS_ het volgende:[..]
jij bent makkelijk....
quote:wat jij wil
Op woensdag 21 januari 2004 17:50 schreef Archeodude het volgende:[..]
De dommen moet worden gehoed door de wijzen
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 18:38 schreef Just0 het volgende:[..]
wat jij wil
beetje jammer, nou moet ik met smart wachten zonder previews...!
quote:Dat maakt het spannnnnnend
Op woensdag 21 januari 2004 21:49 schreef _MaximuS_ het volgende:
ik vind dat er maar weinig websites zijn over el arenal...
ik was afgelopen zomer naar lloret, en het stikt op t internet met webcams van Lloret!!beetje jammer, nou moet ik met smart wachten zonder previews...!
quote:Is meestal zo dat er weinig is te vinden over de accomodaties.. blijkbaar hebben die zoiets van "wij hoeven geen reclame te maken, de mensen komen toch wel"...
Op woensdag 21 januari 2004 23:21 schreef meeloper het volgende:Dat maakt het spannnnnnend
Ik kon ook weinig vinden over ons appartement Jorbar,
maar wacht het allemaal rustig af..wordt toch wel geweldig
over Jorbar heb ik iig genoeg in het topic gezet
quote:Jep, thanks..als ik vragen heb kan ik bij je terecht neem ik aan?
Op woensdag 21 januari 2004 23:26 schreef Jape het volgende:[..]
over Jorbar heb ik iig genoeg in het topic gezet
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 08:49 schreef Just0 het volgende:
Hostal Costa Blanca met zn 2'en voor +/- 500 euro inclusief alle toeslagen, luchthavenbelasting, en alle reisverzekering + annuleringsverzekeringen erbij... Kent iemand die accommodatie??? misschien toch maar boeken
quote:Tuurlijk
Op donderdag 22 januari 2004 07:35 schreef meeloper het volgende:Jep, thanks..als ik vragen heb kan ik bij je terecht neem ik aan?
quote:Costa Blanca zat ik het jaar voor Jorbar (2001). En op basis daarvan kan ik het je niet aanraden... een van onze kamers had een lekke douchebak bij de bovenburen, dus daar kwam gezellig douchewater van boven. Het werd gerund door een oud vrouwtje, die ook 's nachts de nachtportier was en de deur voor je open moest doen als je om een uur of 5/6 terug kwam van het stappen. (een beetje ala the Simpsons, Apu die 24 uur per dag in zijn zaak staat). Maar er werd toen al gezegd dat er een verbouwing ging komen enzo, en op basis van de gogo gids heb ik wel de indruk dat er het een en ander veranderd is. Het is tenslotte 3 jaar geleden dat ik er was, dus je moet zelf maar zien wat je met deze info doet
Op donderdag 22 januari 2004 08:49 schreef Just0 het volgende:
Hostal Costa Blanca met zn 2'en voor +/- 500 euro inclusief alle toeslagen, luchthavenbelasting, en alle reisverzekering + annuleringsverzekeringen erbij... Kent iemand die accommodatie??? misschien toch maar boeken
quote:Maakt toch niet dan? ik zie het probleem niet eigenlijk...
Op woensdag 26 november 2003 14:19 schreef Partygurl het volgende:
Jaja een beetje erg vroeg maar wij (6personen van 19-21jr) zijn toch alweer aan het rondkijken voor de zomervakantie.
Nu lijkt ons Mallorca wel iets alleen nu hoorde ik dat daar vrijwel niets te doen is s`avonds omdat alle feesten overdag zijn
Kan iemand me misschien iets meer vertellen?
quote:gelukkig maar dan
Op donderdag 22 januari 2004 10:24 schreef Jape het volgende:
Wtf? Mallorca 's nachts is genoeg te doen hoor
Zat discotheken, bars en dancings
quote:Owww, mijn hemel.
Op woensdag 21 januari 2004 11:50 schreef karoltje het volgende:[..]
Haha, ja nu je het zegt
Volgens mij moest ik toen wat op je notiteblokje schrijven, over wat ik van je vond. "blond" had ik toen opgeschreven haha
.
Maar dit;
ben jij niet toch?
!
"I want to break freehee."
quote:Ik ben afgelopen zomer geweest, en ik vond het echt suuuuupercool
Op donderdag 22 januari 2004 10:22 schreef Just0 het volgende:
ben 2 jaar geleden naar Lloret geweest, super tof....echt aan te bevelen. dit jaar gaan we es wat anders proberen, ben erg benieuwd of het net zo bruut zal zijn eigenlijk
quote:Ziet er erg gezellig uit
Op vrijdag 23 januari 2004 19:15 schreef Beejeseej het volgende:
Kwam nog een videotje uit club Pacha Mallorca tegen tussen mn bestandjes...Als je m kijkt, draai je hoofd ffe 90 graden naar links
quote:Geweldig die showtjes op de bar
Op donderdag 22 januari 2004 11:29 schreef Gangster het volgende:[..]
Owww, mijn hemel.
Wat een foto. Hahaha. En van dat notitieblokje kan ik me ook nog herinneren ja.
. Leuk hoor!
quote:Nou....bij mij nog minder
Op vrijdag 23 januari 2004 23:08 schreef Martinezzz het volgende:
Dames en heren,
nog 174 dagen en dan is het zo ver!!!
quote:Odyssey - Use it up (and wear it out)
Op vrijdag 23 januari 2004 21:44 schreef karoltje het volgende:[..]
De tekst was iets met "1, 2 ,3, shake your body down"
. Hoe heette dat?
Everybody, all you people gather round
(Gonna get your) Body moving
Move it up and move it down
Gonna use it up, gonna wear it out
Ain't nothing left in this whole world I care about
I said 1, 2, 3, shake your body down
& so on
quote:Yeeeej *gedownload*, heerlijk nummer
Op zondag 25 januari 2004 20:34 schreef Gangster het volgende:[..]
Odyssey - Use it up (and wear it out)
Everybody, all you people gather round
(Gonna get your) Body moving
Move it up and move it down
Gonna use it up, gonna wear it out
Ain't nothing left in this whole world I care aboutI said 1, 2, 3, shake your body down
& so on
quote:Wie zijn wij??
Op dinsdag 10 februari 2004 00:10 schreef Miesjemies het volgende:
Wij gaan ook naar Mallorca!Hotel Iris!!! Heb er echt zin in, ben er nog nooit geweest. Ja vroeger een keer met mijn ouders... Vorig jaar ben ik in Kos geweest, ook erg oké
quote:Zit boven de Veronica zag ik...ben benieuwd of je daar last van hebt. Ok, je gaat toch 's morgens vroeg pas je bed in of je gaat slapen op het strand, maar wil je een keertje goed slapen voor vertrek ofzo dan kan je best gek worden
Wij gaan ook naar Mallorca!Hotel Iris!!! Heb er echt zin in, ben er nog nooit geweest. Ja vroeger een keer met mijn ouders... Vorig jaar ben ik in Kos geweest, ook erg oké
Ik val in elk geval 2x en ik lig op het strand, das ook wel lekker.
quote:Wanneer gaan jullie?
quote:Jezus wat een groot zwembad !!!! Meestal heb je van die grote zwembaden als het strand en het centrum vrij ver weg zitten vergeleken met andere hotels.
Op donderdag 12 februari 2004 16:35 schreef Sickert het volgende:
Ik ga 15 dagen naar Cala D'or met mijn vriendin
Check ons hotel http://www.dorhoteles.com/fcaladoren.html
We zijn er nog nooit eerder geweest, El Arenal was toch een beetje TE voor ons. In Cala D'or kan je trouwens ook goed feesten
quote:Te laat
Op donderdag 12 februari 2004 14:55 schreef Miesjemies het volgende:
Wij gaan 11 augustus met 7 meiden... 12 dagen!http://www.geocities.com/meisjes2000
quote:Mooi he
Op donderdag 12 februari 2004 17:52 schreef JK het volgende:[..]
Jezus wat een groot zwembad !!!! Meestal heb je van die grote zwembaden als het strand en het centrum vrij ver weg zitten vergeleken met andere hotels.
quote:die website doetut niet...
Op donderdag 12 februari 2004 14:55 schreef Miesjemies het volgende:
Wij gaan 11 augustus met 7 meiden... 12 dagen!http://www.geocities.com/meisjes2000
quote:Die doet het wel hoor
Op vrijdag 13 februari 2004 12:14 schreef _MaximuS_ het volgende:die website doetut niet...
quote:Echt wel...FOK-meeting
Op donderdag 12 februari 2004 18:36 schreef Remzerrr het volgende:[..]
Te laat
ga van 14 t/m 29 juli
wordt een groot feest daaro
quote:Jammer....loop jij het feest mis!
Op vrijdag 13 februari 2004 20:07 schreef Rampage2K het volgende:
Hmmz, we schijnen elkaar wel lekker af te lossen van Fok! Ik kom namelijk de 23e pas aan voor 10 dagen
quote:Nee hoor
Op vrijdag 13 februari 2004 20:27 schreef Archeodude het volgende:[..]
Jammer....loop jij het feest mis!
quote:hmmm de ze is over dr datalimiet heen zie ik nu
Op vrijdag 13 februari 2004 21:50 schreef Remzerrr het volgende:[..]
Nee hoor
na de 22e blijft t groot feest
enne MaximuS koop es een goede pc
![]()
die website doet t gewoon
quote:Ja, dat schiet weer niet op hč
Op zaterdag 14 februari 2004 15:01 schreef _MaximuS_ het volgende:[..]
hmmm de ze is over dr datalimiet heen zie ik nu
SCHOP?quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:18 schreef _MaximuS_ het volgende:
SCHOP
quote:Op dinsdag 20 april 2004 18:21 schreef Archeodude het volgende:
[..]
SCHOP?![]()
jorbar is een appartementencomplex toch??quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:42 schreef Delerium04 het volgende:
Hotel jorbar 22 augustus tot 3 september
jij wel....quote:Op dinsdag 27 april 2004 21:47 schreef Delerium04 het volgende:
jepzzz das waar....typfoutjeklopt ja jorbar is appartementen complex...dicht bij hotel iris
beetje lare reactie maargoed. Ja in El Arenal zijn zat over het algemeen kroegjes, maar ook enkele discotheken! Een van de leukste vankanties voor mij van de afgelopen dagen. Ik zal eens ff wat foto's postenquote:Op woensdag 26 november 2003 14:23 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Maar sāvonds kun je ook gewoon lekker op stap gaan?
huiliequote:Op dinsdag 27 april 2004 23:44 schreef Liejannuh het volgende:
Mogen de foto's iets kleiner dan 1600 x 1200??
Of is dat teveel gevraagd?
wij vertrokken om 5 uur s'ochtens ofzo. Dan zit je dus al om 2.30 op Schiphol en rijd je om 1 uur snachts aan, wij dan iig. Vervolgens ben je rond een uur of 8 smorgens bij je hotel en moet je nog zeker 3 uur wachten voordat je in je kamer mag. Dat is ook niet allesquote:Op woensdag 28 april 2004 00:06 schreef Delerium04 het volgende:
ziet dr relaxed uit daarowhoop ook idd dat we beetje vroeg vliegen! anders kom je pas op einde van dag 1 aan en ben je helemaal dood...ook weinig zin in
zoiets ja, helaas heb je dat niet voor het uitkiezen, is maar afwachten. Beetje op Schiphol lamballen is ook wel grappig midden in de nacht alleen je kamer niet inkunnen sucksquote:Op woensdag 28 april 2004 00:12 schreef Delerium04 het volgende:
neeej idd...dat is dan weer net iets te vroeg zegmaar....dus eigelijk zou je zo rond 10 uur sochtends moeten vliegen ofzo...tis 2 en half uur vliegen tog?
nou die ben ik geen 1 tegen gekomen.quote:Op woensdag 28 april 2004 00:18 schreef Delerium04 het volgende:
hehehe jaaa idd...sta je daar met al je bagage :S k heb trouwens ook veel verhalen gehoord over drugsdealers daarzo...die met zonnebrillen lopen maar intussen dealen ofzo bij 1 of andere strand tent?
*kwijlt op het toetsenbord*quote:Op donderdag 29 april 2004 12:45 schreef Delerium04 het volgende:
idd....achjaaa iets om naar uit te kijken he
Yep....2 maandjes en 3 dagenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 18:41 schreef _MaximuS_ het volgende:
heerlijk!!!
nog maar twee maandjes!!!
10 dagenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:31 schreef Archeodude het volgende:
[..]
Yep....2 maandjes en 3 dagen![]()
Jullie wel jaquote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:45 schreef _MaximuS_ het volgende:
[..]
10 dagen
ik ga helaas helemaal niet feesten dit jaarquote:Op woensdag 5 mei 2004 10:57 schreef Remzerrr het volgende:
Welke Fokkers gaan er deze zomer eigenlijk allemaal feesten in El Arenal?
Zet jezelf in de lijst
Remzerrr 14/7 - 29/7
Maximus 14/7 - 29/7
Martinezzz 14/7 - 29/7
quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:57 schreef Remzerrr het volgende:
Zet jezelf in de lijst
Remzerrr 14/7 - 29/7
Maximus 14/7 - 29/7
Martinezzz 14/7 - 29/7
Rampage2K* 22-7 - 1-8
* and crew/friends!
quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:01 schreef Remzerrr het volgende:
Hulde aan je camera Mr_Knoxville![]()
![]()
quote:Hulde aan je camera Mr_Knoxville![]()
![]()
ik haal graag herrineringen op van een goede vakantiequote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:33 schreef _MaximuS_ het volgende:
Nog een keertje dan maar:
[..]
wat vet hee die verhalen (en foto's maar dat had je al door denk ik) van je!! kan ik echt waarderen, want verder is er maar barweinig te vinden op het internet over mallorca!
sterker nog dč grootste van het eiland, sterker nog dan dat dč grootste van Europa!!!quote:En na het slenteren moet je zeker naar BCM gaan, dat is echt een topdiscotheek, 1 van de grootste op het eiland.
ik zou me niet al te veel van het hotel voorstellen, voor sjieke hotels zit je op het verkeerde eiland daar (voor zover ik het gezien heb) maargoed, daar slaap je alleen maar dus dat boeit ook niet echt.quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:52 schreef __GVR__ het volgende:
Moeten we dan maar gaan kijken, naar die ventilator. Anders wordt het toch afkoelen in de zee!Ben eigenlijk wel benieuwd wat voor Hotel het is, want heb er eigenlijk nog maar weinig van kunnen vinden!
is dat zoquote:daar slaap je alleen
quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:57 schreef Remzerrr het volgende:
Zet jezelf in de lijst
Remzerrr 14/7 - 29/7
Maximus 14/7 - 29/7
Martinezzz 14/7 - 29/7
Archeodude (and crew) 7/7 - 22/7
Can't wait, can't wait, can't waitquote:Op zondag 16 mei 2004 10:38 schreef Martinezzz het volgende:
minder dan 2 maanden nog
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:17 schreef Mr_Knoxville het volgende:
Die Jeep Safari moet je echt doen (komen ze vanzelf mee langs op het strand en kost ca 50-60 euro voor een hele dag (als ik het me goed herinner)) je mag zelf rijden en er zijn 4 en 6 persoons jeeps.
je moet ook in het hoogseizoen gaanquote:Op donderdag 20 mei 2004 18:19 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben 2 weekjes terug naar Mallorca geweest en ik vond dat er s'avonds idd niet veel te doen was (behalve in die engelse pubs)
Mja, dan zal het ook wel duurder zijnquote:Op donderdag 20 mei 2004 18:46 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
je moet ook in het hoogseizoen gaan
heeeeej zit jij in de organisatie van Virus?quote:Op donderdag 20 mei 2004 18:46 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
je moet ook in het hoogseizoen gaan
NIet dat ik weetquote:Op donderdag 20 mei 2004 19:01 schreef _MaximuS_ het volgende:
[..]
heeeeej zit jij in de organisatie van Virus?
twee vrienden van me draaien op Virus!!
Jawelquote:Op donderdag 20 mei 2004 19:27 schreef _MaximuS_ het volgende:
jij weet ook niet wie mijn vrienden zijn
dat had ik je van te voren ook wel kunnen vertellen als je in april/mei gaatquote:Op donderdag 20 mei 2004 18:19 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben 2 weekjes terug naar Mallorca geweest en ik vond dat er s'avonds idd niet veel te doen was (behalve in die engelse pubs)
Je moet ook buiten je appartement komen....quote:Op donderdag 20 mei 2004 18:19 schreef ijsmeis het volgende:
Palma - "Tito's", beste discotheek van het westelijk halfrond. 60% vrouw. Snoeiharde techno & trance. Enige minpunt: biertje 5 euro.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:22 schreef tukkeronline het volgende:
haha, idd
Mallorca was echt wel top qua uitgaan hoor!
quote:Op maandag 24 mei 2004 12:26 schreef Wim_Wanten het volgende:
Zet jezelf in de lijst
Remzerrr 14/7 - 29/7
Maximus 14/7 - 29/7
Martinezzz 14/7 - 29/7
Archeodude (and crew) 7/7 - 22/7
Wim Wanten 7/7 - 14/7
Rampage (and crew) 23/7 - 1/8
Juist...monotone gedreun....quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:29 schreef _MaximuS_ het volgende:
snoeiharde techno/trance is ook een minpunt mijns inziens
ik zou zeggen, neem contact op met _ziener_ (heeft ook in dit topic gepost) die gaat er werkenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:57 schreef machiavezistme het volgende:
Ik wil werk hebben op mallorco!!!!!!!!!!!!! deze zomer wie kan me helpen..... ik ben al naar die www.ilovemallorca.nl site geweest 4 maanden geleden ofzo maar die reageren niet ofzo...![]()
![]()
weinig tot geen, sowieso, daarvoor ga je toch niet naar Mallorca (tenzij je opzoek bent naar lelijke wijven)quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:22 schreef Klaas_de_Baas het volgende:
Ga zelf ook met vrienden naar Mallorca over zes weken. Maar leuk hoor die discotheken en we gaan er ook zeker een paar bezoeken. Maar zijn er ook nog leuke (rock)cafeetjes daar???
Gewoon gaan en rondvragen, voor sollicitatierondes ben je nu toch al te laat...quote:Ik wil werk hebben op mallorco!!!!!!!!!!!!! deze zomer wie kan me helpen..... ik ben al naar die www.ilovemallorca.nl site geweest 4 maanden geleden ofzo maar die reageren niet ofzo...
Een hele stoere quote voor iemand die 8 juni post als het 31 graden is, zelf geen werk kan regelen op Mallorca en het ook niet kan spellenquote:jullie zijn allemaal kneuzen die niks beters te doen hebben dan op fok te gaan zitten, omdat het rustig is op MSN.... ik blij dat ik het nu alleen even doe omdat het buiten regent.
Heerlijk opgemerkt _ZieneR_. Zit je trouwens al op Mallorca?quote:Op donderdag 10 juni 2004 01:27 schreef _ZieneR_ het volgende:
[..]
ps.. Jouw signature:
[..]
Een hele stoere quote voor iemand die 8 juni post als het 31 graden is, zelf geen werk kan regelen op Mallorca en het ook niet kan spellen![]()
Liter bier....hmmmm.....quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:00 schreef _MaximuS_ het volgende:
serieus?!
in lloret had je een liter voor 4 euro!!!! (en een liter is veel hoor;))
je had een liter wodka red bull voor 8 euro!!!
Dank uquote:Heerlijk opgemerkt _ZieneR_. Zit je trouwens al op Mallorca?
ik denk dat je daar ook redelijk zal moeten bikkelenquote:Op maandag 14 juni 2004 03:19 schreef _ZieneR_ het volgende:
[..]
dus nog ff bikkelen voordat ik de zon in mag.![]()
Voor hun gebruinde en gespierde vakantievriendjesquote:Op maandag 14 juni 2004 03:49 schreef _ZieneR_ het volgende:
o ja, de 100en verschillende dames in bikini die een drankje bij je komen bestellen![]()
![]()
Nu nog 2 wekenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 10:03 schreef Remzerrr het volgende:
[..]
Voor hun gebruinde en gespierde vakantievriendjes![]()
3,5 week nog, kan echt niet meer wachten
15 euro entree disco zoveel drinken als je wil en maakt niet uit watquote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:00 schreef _MaximuS_ het volgende:
serieus?!
in lloret had je een liter voor 4 euro!!!! (en een liter is veel hoor;))
je had een liter wodka red bull voor 8 euro!!!
Beterrrrr!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:37 schreef alki het volgende:
[..]
15 euro entree disco zoveel drinken als je wil en maakt niet uit wat
i know, maar dan krijg je alleen maar nepmerken drank en cola zonder koolzuurquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:37 schreef alki het volgende:
[..]
15 euro entree disco zoveel drinken als je wil en maakt niet uit wat
Maakt jou het merk bier wat uit dan? In de disco's in Nl krijg je ook alleen maar aangelengde zooi hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:41 schreef _MaximuS_ het volgende:
[..]
i know, maar dan krijg je alleen maar nepmerken drank en cola zonder koolzuur
merk bier niet, maar als bijvoorbeeld passoa jus bestel (vink nie zo lekker, maar gaat om het idee) wil ik geen passie jus...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:02 schreef Archeodude het volgende:
[..]
Maakt jou het merk bier wat uit dan? In de disco's in Nl krijg je ook alleen maar aangelengde zooi hoor
Tequila!!!!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:11 schreef alki het volgende:
Wodka jus is wodka jus, als je vantevoren zit te zuipen proef je t zowieso al niet.
Malibu is precies t zelfde, en tequila ook. Je gaat in elk geval goed zat naar huis
Vertelquote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:43 schreef Martinezzz het volgende:
Tequila... niet mijn favoriet![]()
(wacht op reactie van tim...)
Nee....ga naar Solimar...stukken beter joh...waarschijnlijkquote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:44 schreef meeloper het volgende:
Appartement Jorbar
Wie heeft hier al eens gezeten?! Laat het me ff weten, we gaan er over 12 dagen heen en ben benieuwd hoe het daar is..
Ja uhh, Jorbar staat al een paar maanden geboekt, daarom mijn vraag of er ook figuren zijn die hier al eerder hebben gezeten. Dankuquote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:37 schreef Archeodude het volgende:
[..]
Nee....ga naar Solimar...stukken beter joh...waarschijnlijk![]()
Wicked...iemand die het kentquote:Op maandag 28 juni 2004 11:01 schreef Rampage2K het volgende:
Solimar![]()
God Damn!!! had jij niet een jaar eerder kunnen gaan?quote:Op maandag 28 juni 2004 18:30 schreef Miesjemies het volgende:
Yeaaah, ik kan echt niet wachten! 11 augustus... Ik heb zooooo'n zin!
Volgende week woensdagquote:Op maandag 28 juni 2004 18:31 schreef Mr_Knoxville het volgende:
[..]
God Damn!!! had jij niet een jaar eerder kunnen gaan?
Hoezo?quote:Op maandag 28 juni 2004 18:31 schreef Mr_Knoxville het volgende:
[..]
God Damn!!! had jij niet een jaar eerder kunnen gaan?
Nee ik ga niet zeggen dat je lekker bent want je weet best wat ik bedoel....quote:Op maandag 28 juni 2004 18:41 schreef Miesjemies het volgende:
[..]
Hoezo?Vorig jaar zat ik op Kos!
Nou dan kom ik je dit keer niet tegen op Schiphol, want ik ga as. vrijdag al naar Portugalquote:Op maandag 28 juni 2004 18:30 schreef Miesjemies het volgende:
Yeaaah, ik kan echt niet wachten! 11 augustus... Ik heb zooooo'n zin!
wel een kleintje dan hequote:Op maandag 28 juni 2004 19:01 schreef Miesjemies het volgende:
Ah oke, jammer hoor dat je dit jaar niet gaat. Hadden we nog ff een fok meetinkje kunnen houden op Mallorca
Zoiets jaquote:Op maandag 28 juni 2004 19:02 schreef Mr_Knoxville het volgende:
[..]
wel een kleintje dan heman of twee ofzo...
Ga 15 dagen....met zn 7'en...heb er echt zin in...zal wel leuk worden met een gozer die wordt aangezien als een crimineelquote:Op maandag 28 juni 2004 18:50 schreef Miesjemies het volgende:
Haha, we gaan met z'n 7en 12 dagen
Vorig jaar waren we met zijn 13en op Kos, maar er gaan er al een paar niet meer mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |