Homo_1 zegt: Schat, ik heb zin;
Homo_2 zegt: Jaaah, tis goed met jou!!! Ik ga dat wijf neuken!!!
Hetero-mop:
Een groep vriendinnen gaat samen op vakantie en zijn op zoek naar een gelegenheid om te overnachten. Zij komen bij een hotel met vijf verdiepingen waar een bord bij staat met de tekst: "Welkom in Hotel 'De Waarheid'. Dit hotel is alleen toegankelijk voor vrouwen!". Aangezien de dames zonder vriend op vakantie zijn, besluiten ze naar binnen te gaan.
De portier, een erg knappe vent, legt hen uit hoe het hotel in elkaar zit: "We hebben 5 verdiepingen...ga telkens een verdieping hoger en wanneer je vindt wat je zoekt, kun je op die verdieping blijven. Het is heel gemakkelijk, want bij elke verdieping staat een bord dat aangeeft wat je daar kunt vinden".
Zij lopen dus de trap op en op de eerste verdieping staat een bord dat aangeeft: "Alle mannen hier zijn beroerd in bed, maar ze zijn wel gevoelig en aardig". De vriendinnen lachen en, zonder aarzeling gaan ze naar de volgende verdieping.
Op de tweede verdieping geeft het bord aan: "Alle mannen hier zijn geweldig in bed", maar algemeen genomen behandelen ze vrouwen Heel onbehoorlijk". Dit was ook niet wat ze zochten, dus op naar de derde verdieping waar de mannen volgens het bord: "Geweldige minnaars en gevoelig voor de wensen van de vrouw" zijn.
Dit klinkt goed, maar er zijn nog steeds twee verdiepingen over....Op de vierde verdieping geeft het bord eigenlijk alles aan wat ze maar willen: " Alle mannen hier zijn perfect gebouwd, ze zijn gevoelig, vol attentie voor de vrouwen, ze zijn perfecte minnaars en ook nog vrijgezel, rijk en hetero". De vriendinnen kijken elkaar aan... En besluiten toch nog even naar de vijfde verdieping te gaan om te zien wat deze verdieping zal brengen....
Aangekomen op de vijfde verdieping vinden ze een bord met daarop
De tekst: "Er zijn hier geen mannen! Deze verdieping is alleen
gebouwd om te bewijzen dat vrouwen nooit tevreden zijn!"
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Doe hier je eigen bijdrage in ofzo
[Dit bericht is gewijzigd door Mr.Noodle op 26-11-2003 05:52]
quote:
Op woensdag 26 november 2003 08:17 schreef gebruikersnaam het volgende:
een homo die jarig is begin juni, en het achter in mij viert is nooit grappig
....
Antwoord: Barkruk omdraaien!
quote:Hahahah
Op woensdag 26 november 2003 08:28 schreef Billekoek het volgende:
Vraag:Hoe krijg je 4 homo's op een barkruk?....
Antwoord: Barkruk omdraaien!
quote:
Op woensdag 26 november 2003 08:42 schreef Billekoek het volgende:
2 homo's zijn met elkaar bezig.
Begint de ene homo opeens spontaan te schijten...
'Gatver' zegt de andere homo, ' wat doe jij nou.......?'
'Kan ik er wat aan doen dat ik eerder klaarkom dan jou.'
.......
Antwoord : Een afzuigkap en een setje pijpsleutels!
-Tot volgende maand!
================================================
Komt een homo een café binnen en roept trots: Ik heb een tractor op mijn lul laten tatoeëren! Vraagt een ander: Waarom een tractor en geen stoere sportwagen, een Ferrari ofzo?
Die homo: Je denkt toch niet dat ik met mijn Ferrari door de stront ga lopen raggen?!
quote:Speciaal voor jou
Op woensdag 26 november 2003 08:47 schreef Twoflower het volgende:
Toch typisch hoor. 1 hetero-mop, en voor de rest alleen maar (denigrerende) homo-moppen...
vraag: Waarom hebben homo's over het algemeen een grotere penis dan hetero's?
.........
antwoord: Homo's krijgen een betere bemesting
quote:maar ze zijn wel leuk en daarnaast zijn er niet zoeveel hetero-moppen denk
Op woensdag 26 november 2003 08:47 schreef Twoflower het volgende:
Toch typisch hoor. 1 hetero-mop, en voor de rest alleen maar (denigrerende) homo-moppen...
Ze hebben allbei zaad in de bek en poep op de stok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |