quote:
Op dinsdag 25 november 2003 20:08 schreef Lurcker het volgende:
ik spankte die van m'n zus als ze weg was
quote:Of ze hebben er een frietje stoof van gemaakt.
Op dinsdag 25 november 2003 16:11 schreef Dirk het volgende:
Ik had een Furby. Mag dat ook hier?
Beetje een Tamagotchi met haar!Die heb ik uiteindelijk meegegeven aan iteejer, zodat Brechtje er mee kon spelen. Dus ik vrees dat dat ding nu ergens in gruzelementen ligt.
.
.
quote:ja sorry hoor, maar elke keer als ik die avatar van bioslock zie moet even glimlachen WAT EEN KUTKOP ZEG!
Op dinsdag 25 november 2003 20:10 schreef Bioslock het volgende:[..]
Of ze hebben er een frietje stoof van gemaakt.
quote:Zo'n ding kan je gewoon naast je computer verzorgen hoor
Op dinsdag 25 november 2003 20:37 schreef LoveHenk het volgende:
mwuahaha sinds 1997 vezrogen. jij moet wel een zielig leven hebben. ik heb niet eens tijd op te pissen en hij verzorgt zon kut ding. hahahaha
Bestaan er btw tamagotchi emulators?
Hoe deed je het met slapen?quote:Op zondag 17 april 2005 00:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik had een starwars versie
Volgens mij zweeft hij nu ergens rond in de ruimte
Baterij er uit halenquote:
Dat is een sick joke dudequote:Op zondag 17 april 2005 00:59 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Dat is de Terri Schiavo methode
Niet als je hem er de volgende ochtend weer in doetquote:
Huh?quote:Op zondag 17 april 2005 01:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Niet als je hem er de volgende ochtend weer in doet![]()
vast niet...quote:Op zondag 17 april 2005 01:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wil ik weten wat Terri Schiavo is ?
Een vrouw die in coma ligt en die ze twee weken geen eten en drinken meer gegeven hebben zodat ze uiteindelijk overleedquote:Op zondag 17 april 2005 01:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wil ik weten wat Terri Schiavo is ?
De mijne is overleden toen de batterij op was en ik hem met 220 probeerde te reanimeren.quote:
*stilquote:Op dinsdag 25 november 2003 15:42 schreef chocolatemoeze het volgende:
Ode aan Tamagotchi
Tamagotchi, Tamagotchi
Op een dag was je zomaar foetsie
Heb ik je niet goed gevoerd?
Of heeft mijn spanky jou gevloerd?
Maar helaas voor mij,
Ben ik echt niet blij
We zullen nu alleen weten,
met kerst geen Tamagothi te eten
Ik ben nog steeds lid van Neopetsquote:Op zondag 17 april 2005 04:55 schreef Troeta het volgende:
Kennen jullie Neopets nog? Dat was veel leuker als Tamagutchi
Nu moet ik me ook gaan schamenquote:Op zondag 17 april 2005 12:08 schreef daeri het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds lid van Neopetsalleen al maanden niet gespeeld
Ze kunnen wel slapen, volgens mij doen ze dat ook automatisch tussen 22u en 7u (?) als je de tijd goed instelt. En er was dacht ik ook nog iets met een lichtknopje dat je dan voor dat beest moest omzetten...quote:Op zondag 17 april 2005 00:45 schreef daeri het volgende:
whehe, kwam vandaag een Tamagotchi tegen bij de Wibra, een fake in iedergeval
Ik heb er een gekocht omdat er allerlei kinderlijke gevoelens in me los kwamenmaar, nu ga ik vannacht slapen, en nou ben ik dus bang dat hij vannacht komt te overleiden omdat ik snachts niet voor hem kan zorgen omdat ik slaap, ik heb geen idee hoe ik dit probleem oploste toen ik 9 was
iemand tips ofzo?
Ik ben daar gisteren maar weer eens spelletjes gaan spelen, die zijn echt leuk!quote:Op zondag 17 april 2005 12:08 schreef daeri het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds lid van Neopetsalleen al maanden niet gespeeld
Die had ik ook !quote:Op zondag 17 april 2005 00:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik had een starwars versie
Volgens mij zweeft hij nu ergens rond in de ruimte
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |