"Friet wordt duurder " lees ik op
http://frontpage.fok.nl/ext/reageer.fok/news/58196/Ben ik de eerste die doorheeft dat deze aanval op ons volksvoedsel Nr 1 , de aardappel en zijn derivaten, wellicht een door Al Queda geleide terroristische actie is ? Het is simpel : eerst AIDS om ons christenen van voortplanting te doen onthouden, daarna BSE om ons van onze biefstuk te beroven en nu de lafhartige aanval op de aardappel om ons tot koeskoes te dwingen. Hoelang duurt het nog tot het enige dat we nog kunnen eten met dikke letters het opschrift HALLAL draagt ??
Denken Donner en Remkes eraan om in hun voorlichtingsbrochure ter terrorismebestrijding op te nemen dat langdurige bestudering van etenswaren in de supermarkt als een voorbereiding tot terroristische actie word aangemerkt ?
Al die hoofddoekjes die in de supermarkt aan onze etenswaren staan te vingeren en er zijn er bij die blank zijn en geen hoofddoekje hebben ! Ik pleit voor ingangscontole bij supermarkten !! Legitimatie verplicht ! Allochtonen en moslims een grote A op hun identeitsbewijs en Nederlanders een grote N ! Alleen met een N kom je erin en bij twijfel broek laten zakken. Besneden ? Geen toegang ! Als Allochtoon met de vingers aan onze autochtone voedingswaren zitten ? Dat is een misdaad. Hopla, het land uittrappen .
Onze regering is veel te slap. Vroeger toen wisten ze het wel. Volksvreemde elementen kregen gewoon een mooie grote gele ster met een grote J op de jas. Toen kon je gewoon op straat zien zien wie er niet crimineel was. En die criminelen werden gewoon uitgewezen of ze nou tegenspartelden of niet.
Zo'n kenteken moeten we uiteraard niet invoeren om mensen te discrimineren, het is alleen om de goedwillende burger te beschermen voor mensen die eventueel niet onze waarden en normen aanhangen. Het maakt ook het werk van de poltie makkelijker . Zo kunnen ze vanuit de auto zien wie er een potentiële crimineel is en dit persoon alvast arresteren en deporteren voordat er een misdaad gepleegd is.
Hopelijk nemen de verantwoordelijke minsters mijn advies ter harte !