quote:"_O_. Ja hadden we ook vande week met de Schotten moeten doen. 1 overtreding wedstrijd afgelopen Schotten naar huis regelmantaire 10-0 overwinning klaar
Op dinsdag 25 november 2003 15:03 schreef sp3c het volgende:
zou wel lekker zijn hoormoeten ze in heel europa doen.
dan jat ik gewoon in Duitsland een auto en als ik onderweg naar Nederland opgepakt wordt dan probeer ik het een week later gewoon in België
Oftewel wat een onzin topic .
stel ik (of Mokrokees ofzo) ga naar 1 of andere niet nadergenoemde politiestaat met deze wetgeving en blaas de boel op, vervolgens ga ik naar de politie en geef mezelf aan ... zetten ze me dan het land uit?
das handig want dan hoef je maar een enkeltje te kopen met het vliegtuig
Als mensen rottigheid hier uithalen, moeten ze teruggestuurd worden naar het land van herkomst. Dit geldt ook voor de autochtone Nederlanders.
Zo blij????
deze regel mag je ook wel toepassen op alle klein criminelen die alleen maar geld kosten.
quote:Waar ga je hem dan buitenzetten
Op dinsdag 25 november 2003 14:46 schreef casper23 het volgende:
Je moet als buitenlander het land uit worden gezet als je binnen een jaar de wet overtreedt, m.u.v. verkeersovertredingen e.d.
quote:Illegalen worden naar mijn weet sowieso uitgezet als geconstateerd wordt dat ze illegaal verblijven, dus wat is je punt?
Je moet als buitenlander het land uit worden gezet als je binnen een jaar de wet overtreedt, m.u.v. verkeersovertredingen e.d.
quote:Is hierbij dan niet Nederland het LvH? (pakt Van Dale, zoekt..... O ja
Op dinsdag 25 november 2003 15:08 schreef SocialDisorder het volgende:
Dit geldt ook voor de autochtone Nederlanders.
quote:En als ze zich dan goed houden om na dat proefcontract crimineel te worden?
Op dinsdag 25 november 2003 15:13 schreef Tha_Ramsush het volgende:
Ze moeten de buitenlanders die hier komen net als in het bedrijfsleven eerst een "proefcontract" geven, na bijvoorbeeld een jaar wordt er dan gekeken of ze eventueel in de rij mogen gaan staan om in nederlands te blijven of dat ze een enkeltje Swahililand mogen nemen....
quote:Goed idee!!
En dan sturen we alle autotochtonen naar Duitsland in concentratiekampen
quote:Dat heb je niet goed begrepen.
Op dinsdag 25 november 2003 15:13 schreef Mariel het volgende:
Illegalen worden naar mijn weet sowieso uitgezet als geconstateerd wordt dat ze illegaal verblijven, dus wat is je punt?
Was vorige week nog uitgebreid op TV, door de discussie in R'dam. De vreemdelingenpolitie heeft gek genoeg niet de mogelijkheid illegalen zonder pardon op te pakken en uit te zetten. Dat mag alleen als er een aantoonbare reden voor is (anders dan illegaliteit), voornamelijk crimineel gedrag.
quote:Probleem van de TS is dus opgelost.
Op dinsdag 25 november 2003 15:20 schreef Lemmeb het volgende:[..]
Dat heb je niet goed begrepen.
Was vorige week nog uitgebreid op TV, door de discussie in R'dam. De vreemdelingenpolitie heeft gek genoeg niet de mogelijkheid illegalen zonder pardon op te pakken en uit te zetten. Dat mag alleen als er een aantoonbare reden voor is (anders dan illegaliteit), voornamelijk crimineel gedrag.
quote:Nee, want hij heeft het over alle buitenlanders, niet alleen de illegalen.
Op dinsdag 25 november 2003 15:24 schreef Mariel het volgende:
Probleem van de TS is dus opgelost.
En bovendien: iets mogen en iets daadwerkelijk doen, zijn 2 heel verschillende dingen. In de praktijk wordt er maar zelden een illegaal het land uitgetrapt, en als het al gebeurt zijn ze vaak binnen notime weer terug in Nederland.
Lijkt mij de gewoonste zaak van de wereld. gebeurd overal op deze wereld
Ga maar in de USA lopen klooien. Kirijg je
1) gevangenis straf die er niet om liegt
2) na je straf een taxi zonder comfort naar het eerste beste vliegveld
3) Geen ticket, dat mag je of kopen .
4) nooit van je leven een Visum meer.
Dat geldt zelfs wanneer je bezopen achter je stuur wordt aanghouden.
Geen onderscheid in Persoon maken natuurlijk
Buitenlander is alles zonder een Europees paspoort (ie EU)
Crimineel ?
en Straf en eruit
quote:Niet als je gewoon in de VS woont.
Op dinsdag 25 november 2003 15:38 schreef CANARIS het volgende:Ga maar in de USA lopen klooien. Kirijg je
1) gevangenis straf die er niet om liegt
2) na je straf een taxi zonder comfort naar het eerste beste vliegveld
3) Geen ticket, dat mag je of kopen .
4) nooit van je leven een Visum meer.
allemaal opsluiten er komen er steeds meer >> stout geweest >> opsluiten
EN WIE BETAALD DAT ??????
idd de hardwerkende nederlander...
Blijf bij mn standpunt : er uit rauzen
quote:Vakantie-gangers gaan vanzelf wel weer terug.
Op dinsdag 25 november 2003 15:37 schreef Lemmeb het volgende:[..]
Nee, want hij heeft het over alle buitenlanders, niet alleen de illegalen.
quote:Illegalen worden uitgezet, alleen door de bureaucratie in Nederland duren de procedures veel te lang (Soms zelfs vele jaren!). Het is inderdaad wel waar dat terugsturen geen zin heeft, ze komen weer terug. Dit is overigens een ander probleem! Ik ben echter wel benieuwd wat hiervoor je oplossing is?
En bovendien: iets mogen en iets daadwerkelijk doen, zijn 2 heel verschillende dingen. In de praktijk wordt er maar zelden een illegaal het land uitgetrapt, en als het al gebeurt zijn ze vaak binnen notime weer terug in Nederland.
quote:Tjah zwaardere straffen erop zetten de eerste twee jaar (bijv.) na je proefcontract..
Op dinsdag 25 november 2003 15:14 schreef Posdnous het volgende:
En als ze zich dan goed houden om na dat proefcontract crimineel te worden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |