quote:Als je iemand een permanente verblijfsvergunning geeft, dan is het een Nederlander.
Op dinsdag 25 november 2003 14:55 schreef CIXX het volgende:
Maar die criminele buitenlander die je importeert wel. Logisch toch ? je mag hier komen wonen : ga je je misdragen : op donderen
quote:Economische vluchtelingen krijgen geen verblijfsvergunning. Veel politieke vluchtelingen, als ze definitief in Nederland blijven, kiezen al voor een Nederlands paspoort. Veel gastarbeiders ook. Turkije en Marokko kom je zonder visum ook wel in.
Op dinsdag 25 november 2003 14:52 schreef joeplemmens het volgende:
ik zou dit een goede vinden (ook al een beetje onrealistisch maar ach):Voorwaarde voor verblijfsvergunning:
Kiezen voor nationaliteit nl. Nederlander. Ik ben dan benieuwd hoeveel economische vluchtelingen hier dan nog willen blijven als ze alleen in hun geboorteland alleen op vakantie mogen met vakantievisum!!!
aju
quote:Nee, maar wij 'Nederlanders' gedragen zich zowizo beter dan dat tuig, dat denkt dat ze alles kunnen maken
Op dinsdag 25 november 2003 14:52 schreef Greyfox het volgende:[..]
Dus als je hier geboren bent, mag je wel van alles flikken?
criminelen stuur je naar de gevangenis niet naar huis.
laat ze daar maar werken voor de kost.
quote:En als je dan in de vakantie 3 weken op strand heb gelegen in Frankrijk en je komt terug?
Op dinsdag 25 november 2003 14:56 schreef trekdrop het volgende:
Geen criterium op kleur (waar dit toch wel op lijkt) = ok
Wel criterium op kleur =
quote:stel een proeftijd van 10 jaar in ofzo .. is wel lang zat
Op dinsdag 25 november 2003 14:56 schreef Greyfox het volgende:[..]
Als je iemand een permanente verblijfsvergunning geeft, dan is het een Nederlander.
Voor die tijd ben ik het wel met je eens.
quote:Sorry hoor, maar dat is de grootste onzin die ik ooit gehoord heb.
Op dinsdag 25 november 2003 14:58 schreef Vlindur het volgende:[..]
Nee, maar wij 'Nederlanders' gedragen zich zowizo beter dan dat tuig, dat denkt dat ze alles kunnen maken
quote:Je bedoelt een allochtoon??
Op dinsdag 25 november 2003 14:46 schreef casper23 het volgende:
Je moet als buitenlander het land uit worden gezet als je binnen een jaar de wet overtreedt, m.u.v. verkeersovertredingen e.d.
De meeste zijn hier geboren, en hebben dus een Nederlands paspoort, dus dan gaat het nogal moeilijk.
Er mag trouwens wel iets meer argumentatie bij de posts. Dit is een discussieforum.
[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 25-11-2003 15:03]
quote:Definieer buitenlander.
Op dinsdag 25 november 2003 14:46 schreef casper23 het volgende:
Je moet als buitenlander het land uit worden gezet als je binnen een jaar de wet overtreedt, m.u.v. verkeersovertredingen e.d.
moeten ze in heel europa doen.
dan jat ik gewoon in Duitsland een auto en als ik onderweg naar Nederland opgepakt wordt dan probeer ik het een week later gewoon in België
quote:Daar hadden ze vroeger Australië voor.
Op dinsdag 25 november 2003 15:03 schreef Bioman_1 het volgende:
Ik zeg: iedereen die de wet overtreedt eruit. Kleur/ras/geloof/aantal oren, maakt niet uit. Gewoon nieuw land maken (Tuigmenistan of Criminelië ofzo) en daar al dat tuig plaatsen.
Zijn wij d'r vanaf
quote:Dan blijven er weinig zakenmensen over in nederland
Op dinsdag 25 november 2003 15:03 schreef Bioman_1 het volgende:
Ik zeg: iedereen die de wet overtreedt eruit.
quote:Idd.
Op dinsdag 25 november 2003 15:01 schreef Herostratos het volgende:[..]
Definieer buitenlander.
Definieer het land.
Definieer de wet.
Definieer e.d.
Verkapte I-was-here-post
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |