History:
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #10
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic # 9
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #8
Hét OSG De Hogeberg Slowchattopic #7
Hét OSG De Hogeberg Slowchat Topique #6
Hét OSG De Hogeberg Slowchat Topique #5
Hét OSG De Hogeberg Slowchat Topique #4
Hét OSG De Hogeberg Slowchat Topique (nog steeds niet vol)
OSG De Hogeberg Slowchat Topique #2
OSG de Hogeberg Slowchat Topique
Lets play
Sinterklaas
Sint en Piet zaten te bedenken Wat ze FOK! nu eens zouden schenken Zwarte Piet loert door ramen en spleten En komt zo heel wat te weten Dit is 't cadeau dat precies bij je past Sint hoopt dat hij je daar blij mee verrast Sint staat bekend om z'n goede smaak En geschenken uitzoeken is z'n belangrijkste taak Bij dit geschenk wil Sint nog even kwijt Dat het tot iets beters leidt Sint heeft een jaar lang moeten sparen En zit straks zelf op de blaren Dit gedicht is bijna uit Als dichter verschoot ik bijna al m'n kruit Dit is het cadeau waar je op zat te wachten Pak 't maar uit dan hoef je niet langer te smachten
De kassieklap!
Wat dat dan ook wel niet mag zijn
quote:netjes de linkjes
Op maandag 24 november 2003 20:12 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Heel braaf
quote:Ja, daar kunnen Suuz en Esmé nog een voorbeeld aan nemen
Op maandag 24 november 2003 20:13 schreef NerdoNielso het volgende:[..]
netjes de linkjes
en netjes de kassieklap oid
quote:Dare to be different!
Op maandag 24 november 2003 20:13 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
Ja, daar kunnen Suuz en Esmé nog een voorbeeld aan nemen
quote:instructies nodig hierzo
Op maandag 24 november 2003 20:14 schreef SuUz2ko het volgende:
&nd doe de kassieklap!
quote:Oud.... kende ik al
Op maandag 24 november 2003 20:15 schreef NerdoNielso het volgende:
http://www.philantilles.com/december_1998-contents-eng.htm
the month of June of this year Post N.A. Ltd. Organized a drawing competition among the youth of the five Netherlands Antillean islands: Curaççao, Bonaire, St.Maarten, Saba, St.Eustatius. The aim was to make a design for the stamps that would be issued in December of this year as December stamps. There was a big interest. There were more than 600 young partisipants. The winners were: Theodora Alixandra van Ierland (16 years of age) of Curaççao and Anne Sordam (9 years of age) of Bonaire. Futhermore, a selection was made from the entries for the picture on the first day cover and one for the corresponding brochure. The prizes concerned were granted to respectively Esmé Deppe (10) and Iris Deppe (13), both of St.Maarten.
[afbeelding] [afbeelding][afbeelding]
quote:Dat maakt voor deze dans niks uit
Op maandag 24 november 2003 20:15 schreef NerdoNielso het volgende:[..]
instructies nodig hierzo
code:liedje dus, en dus ook met een dans je11 De Kassieklap 3:56 T&M: F. Jenner/H. Keizer
Solist: C. Veldema
quote:Is een hele eer hoor
Op maandag 24 november 2003 20:16 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
Oud.... kende ik al
quote:leet hax0r!
Oud.... kende ik al
quote:
Op maandag 24 november 2003 20:18 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
leet hax0r!
![]()
quote:dat is game-taal (stom en dom)
Op maandag 24 november 2003 20:19 schreef SuUz2ko het volgende:[..]
stom: waarom zou je raar gaan praten
dom: gewoon typen is veel sneller
quote:Had nog nooit een background-check gedaan
Oud.... kende ik al
quote:Oké dan.. ik d8 al
Op maandag 24 november 2003 20:20 schreef NerdoNielso het volgende:[..]
dat is game-taal (stom en dom)
stom: waarom zou je raar gaan praten
dom: gewoon typen is veel sneller
Warning: mysql_connect(): Can't connect to MySQL server on '192.168.1.4' (111) in /mnt/web/react/got/react/global/non-www/actionclasses/list_categories.classes.inc.php on line 1750
Warning: mysql_query(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /mnt/web/react/got/react/global/non-www/actionclasses/list_categories.classes.inc.php on line 1607
Warning: mysql_query(): Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (2) in /mnt/web/react/got/react/global/non-www/actionclasses/list_categories.classes.inc.php on line 1676
Warning: mysql_query(): A link to the server could not be established in /mnt/web/react/got/react/global/non-www/actionclasses/list_categories.classes.inc.php on line 1676
Warning: mysql_query(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /mnt/web/react/got/react/global/non-www/actionclasses/list_categories.classes.inc.php on line 1607
Warning: mysql_query(): Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (2) in /mnt/web/react/got/react/global/non-www/actionclasses/list_categories.classes.inc.php on line 1676
Warning: mysql_query(): A link to the server could not be established in /mnt/web/react/got/react/global/non-www/actionclasses/list_categories.classes.inc.php on line 1676
-edit: op 1 van de servers is de mysql dus down gok ik , soms werkt ie niet en soms weer wel
[Dit bericht is gewijzigd door NerdoNielso op 24-11-2003 20:29]
quote:Krijg je, hè, met al die nerds.
Op maandag 24 november 2003 20:28 schreef NerdoNielso het volgende:
Denk even naar GOT toeWarning: mysql_connect(): Can't connect to MySQL server on '192.168.1.4' (111) in /mnt/web/react/got/react/global/non-www/actionclasses/list_categories.classes.inc.php on line 1750
quote:waarom dat?
Op maandag 24 november 2003 20:30 schreef -Mzraki- het volgende:
Luister naar Fok!Radio, mijn naam gaat gezegd worden![]()
![]()
quote:Fokradio, dat is? welke zender ofzo...:?
![]()
quote:Ruben, ik zou wel willen hoor, maar ik heb (nog) geen geluidskaart
![]()
quote:omdat ik veel betekend
Op maandag 24 november 2003 20:31 schreef NerdoNielso het volgende:[..]
waarom dat?
quote:http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=35272
Op maandag 24 november 2003 20:32 schreef SuUz2ko het volgende:[..]
Fokradio, dat is? welke zender ofzo...:?
quote:en waarom word je naam bekend gemaakt
Op maandag 24 november 2003 20:33 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
omdat ik veel betekend
-edit: erg hoor die t achter word
[Dit bericht is gewijzigd door NerdoNielso op 24-11-2003 20:37]
quote:Ja okeej.. hmpfz..
Op maandag 24 november 2003 20:33 schreef NerdoNielso het volgende:[..]
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=35272
via het internet
quote:
Op maandag 24 november 2003 20:34 schreef NerdoNielso het volgende:[..]
en waarom wordt je naam bekend gemaakt
vanwege je extreem snelle slotjes
quote:FM 103.6
Op maandag 24 november 2003 20:32 schreef SuUz2ko het volgende:[..]
Fokradio, dat is? welke zender ofzo...:?
... en dan ook nog een foto posten in een bepaald topicje
quote:* niels zet zijn radio aan
Op maandag 24 november 2003 20:38 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
FM 103.6
quote:op de kabel bestaat hij
Op maandag 24 november 2003 20:38 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
FM 103.6
vette beat man
quote:zijn we aan het fokken of niet
Op maandag 24 november 2003 20:40 schreef NerdoNielso het volgende:[..]
* niels zet zijn radio aan
quote:
Op maandag 24 november 2003 20:42 schreef SuUz2ko het volgende:[..]
zijn we aan het fokken of niet
quote:radio staat naast m'n pc
Op maandag 24 november 2003 20:42 schreef SuUz2ko het volgende:[..]
zijn we aan het fokken of niet
quote:zou ik m'n pci geluidskaart kunnen hot-pluggen
Op maandag 24 november 2003 20:43 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
quote:word niet echt veel wijzer van jullie
Op maandag 24 november 2003 20:43 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
quote:gaat ook over het internet sump
Op maandag 24 november 2003 20:46 schreef SuUz2ko het volgende:[..]
word niet echt veel wijzer van jullie
maar op mijn radio doet ie het niet,, en nu voel ik me zeeeer dom!
de link staat hier ergens boven (naar de infopage)
en ruub al naam gehoord?
quote:haha, je topique
Op maandag 24 november 2003 20:47 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik ben gefeliciteerd met mijn 1000ste post op fok!radio
ons slowchat topicje al genoemd?
quote:Ja, ik snap het al niet.. Hmpfz, suuz kan zichzelf einfelijk eens een sump noemen....
Op maandag 24 november 2003 20:47 schreef NerdoNielso het volgende:[..]
gaat ook over het internet sump
de link staat hier ergens boven (naar de infopage)
en ruub al naam gehoord?
quote:hm, nee, maar mijn naam:
Op maandag 24 november 2003 20:48 schreef NerdoNielso het volgende:[..]
haha, je topique
ons slowchat topicje al genoemd?
"Jahe, en nog een ene Mzraki ofzo, gefeliciteerd met je 1000ste post gisteren "
Mijn dag is gewoon perfect
quote:Muziek op Fok! Radio
Op maandag 24 november 2003 20:51 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
hm, nee, maar mijn naam:
"Jahe, en nog een ene Mzraki ofzo, gefeliciteerd met je 1000ste post gisteren
"
Mijn dag is gewoon perfect
![]()
![]()
quote:woeiii! klap klap!
quote:Ik ga voor de sluipreclame van het OSG Slowchat topic natuurlijk
Op maandag 24 november 2003 20:52 schreef SuUz2ko het volgende:[..]
woeiii! klap klap!
quote:Het OSG De Hogeberg topique #11 (NerdoStyle)
quote:Ja goet he??
Op maandag 24 november 2003 20:15 schreef NerdoNielso het volgende:
http://www.philantilles.com/december_1998-contents-eng.htm
the month of June of this year Post N.A. Ltd. Organized a drawing competition among the youth of the five Netherlands Antillean islands: Curaççao, Bonaire, St.Maarten, Saba, St.Eustatius. The aim was to make a design for the stamps that would be issued in December of this year as December stamps. There was a big interest. There were more than 600 young partisipants. The winners were: Theodora Alixandra van Ierland (16 years of age) of Curaççao and Anne Sordam (9 years of age) of Bonaire. Futhermore, a selection was made from the entries for the picture on the first day cover and one for the corresponding brochure. The prizes concerned were granted to respectively Esmé Deppe (10) and Iris Deppe (13), both of St.Maarten.
[afbeelding] [afbeelding][afbeelding]
hehe, noem je dit een backgroundcheck? Ha!
quote:ik ga nu ook lekker slapuh....
Op maandag 24 november 2003 23:03 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Ik ga naar bedske toe...
Trusten
Niels hierzo
Wil jij Niels Witte ff helpen... Welke onzin dingen moesten allemaal in dat ANW interview zitten?
fundamenteel/toegepast onderzoek
Ivoren toren gebeuren
.....
-edit: laat maar, ze hebben het papiertje met info al gevonden
quote:Té erg Esmé! Haha! Goh, ik verveel me! Kheb een nieuw bed
Op dinsdag 25 november 2003 10:20 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Sjit hé, ik zit zelfs nu op school (tijdens vrij uurtje) op fok!
Aaaaagh!
quote:van wie?
Op dinsdag 25 november 2003 09:46 schreef NerdoNielso het volgende:
TUSSENUUR
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 13:24 schreef MAX_crazy het volgende:
studieuurzodrekt nog ff wiskunde van pieter
lachuh
quote:Minder!!
Op dinsdag 25 november 2003 15:10 schreef MAX_crazy het volgende:
he he... morguh tot 4 uur les
quote:jap.. merk het
Op dinsdag 25 november 2003 15:39 schreef SuUz2ko het volgende:[..]
Minder!!
Maar het is hier een beetje dood....
![]()
quote:Hmpfz, dan valt er weinig over te zeggen heh! En hoe staat het in het leven?
Op dinsdag 25 november 2003 15:40 schreef MAX_crazy het volgende:[..]
jap.. merk het
ajah...
quote:PRIMA!!!!
Op dinsdag 25 november 2003 15:42 schreef SuUz2ko het volgende:[..]
Hmpfz, dan valt er weinig over te zeggen heh! En hoe staat het in het leven?
quote:Zo leuk is dat niet
Op dinsdag 25 november 2003 16:04 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Kees is de klas uitgestuurd!!!Whooooooh!!!!!
![]()
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 16:14 schreef MAX_crazy het volgende:[..]
PRIMA!!!!
...
Haha, kees, je eigen schuld... Stouterd!
quote:Pfft, ik was heel zachtjes
Op dinsdag 25 november 2003 16:38 schreef SuUz2ko het volgende:[..]
^
quote:Whahaha, ja Kees... je bent zo heel ondeugend hoor!!
Op dinsdag 25 november 2003 16:38 schreef SuUz2ko het volgende:[..]
^
Goed, je was eigenlijk niet eens zo hard aan t praten, ik en Jenn meer eigenlijk... maar ach, mij kan ie toch t lokaal niet uitsturen??!
Channah is bij Arendsen eruit gestuurd... hij was echt boos man!
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 18:34 schreef GetYourFreakOn het volgende:[..]
Whahaha, ja Kees... je bent zo heel ondeugend hoor!!
*Foei!*
quote:Inderdaad, alleen maar omdat ik zo vooraan zit
Goed, je was eigenlijk niet eens zo hard aan t praten, ik en Jenn meer eigenlijk... maar ach, mij kan ie toch t lokaal niet uitsturen??!
quote:Ik had eerst helemaal niet door dat ie zo boos aan het worden was....
Channah is bij Arendsen eruit gestuurd... hij was echt boos man!
quote:Moet je maar niet zo vooraan zitten... nooit verstandig. Dan wordt het vanzelfsprekend dat je goed oplet.
Op dinsdag 25 november 2003 18:35 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
Inderdaad, alleen maar omdat ik zo vooraan zit
[..]Ik had eerst helemaal niet door dat ie zo boos aan het worden was....
En bij Arendsen had ik dat ook eerst niet door, Channah zelf ook niet.
Ze zij ook toen: Oh, je meent 't. En hij helemaal van ja, tuurlijk meen ik t, je hoort de irritatie toch in mijn stem, en hoe mijn stem veranderd?! Grrrr.... (<< dat laatste stukje zei ie niet, maar dacht ie waarschijnlijk wel.)
quote:Ja, ik vond em wel wat hard praten enzo. Maar je gaat toch niet zo boos worden omdat ze Londen leuker vindt dan Parijs? Het was natuurlijk wel stom om zo dom te doen, maar ze had het idd zelf ook niet door
Op dinsdag 25 november 2003 18:39 schreef GetYourFreakOn het volgende:[..]
Ze zij ook toen: Oh, je meent 't. En hij helemaal van ja, tuurlijk meen ik t, je hoort de irritatie toch in mijn stem, en hoe mijn stem veranderd?! Grrrr.... (<< dat laatste stukje zei ie niet, maar dacht ie waarschijnlijk wel.)
quote:Idd, zo is Channah nou eenmaal. Maarja, dat was juist t probleem. Je kon de vorige weken ook al merken dat ie zich irriteerde aan haar, en dat dit er nog bij. oei.
Op dinsdag 25 november 2003 18:42 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
Ja, ik vond em wel wat hard praten enzo. Maar je gaat toch niet zo boos worden omdat ze Londen leuker vindt dan Parijs? Het was natuurlijk wel stom om zo dom te doen, maar ze had het idd zelf ook niet door
Maar ik vind wel dat ze best mag zeggen dat London haar leuker lijkt dan Parijs, hoewel t zo wel behoorlijk ondankbaar klinkt enzo (die leraren besteden er ook veel tijd aan!).
Ach, ze ging er gewoon te lang over door.
Ik vind t echt slecht gaan met school... havo mss??
quote:Ik zat vlakbij, had het vrij snel door. Je zag de aders in zijn nek opzwellen en zo geirriteerd en onbegripvol praten, ik zei nog 'oh shit' toen ik het hoorde, de gevolgen zijn bekend
Op dinsdag 25 november 2003 18:39 schreef GetYourFreakOn het volgende:[..]
Moet je maar niet zo vooraan zitten... nooit verstandig. Dan wordt het vanzelfsprekend dat je goed oplet.
quote:Wees nou niet zo depressief omdat je nu een keer een slechter cijfer voor wiskunde hebt, je kunt het makkelijk aan, je moet alleen wat meer doen dan vorig jaar, iedereen zit met hetzelfde probleem.
Op dinsdag 25 november 2003 18:51 schreef GetYourFreakOn het volgende:[..]
Idd, zo is Channah nou eenmaal. Maarja, dat was juist t probleem. Je kon de vorige weken ook al merken dat ie zich irriteerde aan haar, en dat dit er nog bij. oei.
Maar ik vind wel dat ze best mag zeggen dat London haar leuker lijkt dan Parijs, hoewel t zo wel behoorlijk ondankbaar klinkt enzo (die leraren besteden er ook veel tijd aan!).
Ach, ze ging er gewoon te lang over door.Ik vind t echt slecht gaan met school... havo mss??
quote:Eén slecht cijfer?
Op dinsdag 25 november 2003 18:55 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
Wees nou niet zo depressief omdat je nu een keer een slechter cijfer voor wiskunde hebt, je kunt het makkelijk aan, je moet alleen wat meer doen dan vorig jaar, iedereen zit met hetzelfde probleem.
Ik weet t ook niet meer... ik wacht ermee tot na de kerstvakantie.
quote:eerst havo en dan vwo kost je een jaar extra, dat weet je, dat lijkt me ook een vrij hoge prijs.
Op dinsdag 25 november 2003 19:03 schreef GetYourFreakOn het volgende:[..]
Eén slecht cijfer?
Blok 1 had ik voor natuurkunde een 4.4, dat heb ik dus vorig pwweek mogen inhalen. Nou daarvan weet je al dat ik een 5.5 of iets hoger voor gescoord heb. Scheikunde is heel erg slecht gegaan, dat weet ik nu al.
Natuurkunde loop ik nu al achter, vind t gewoon veels te veel in 1 week, en ik snap er niet veel van.
Verder gaat Bio wel goed, maar dat is dan ook t enige van m'n profiel N&G. En ik wil per sé n&g doen (jaja, dierenarts) en dat zou ik ook kunnen doen door eerst havo en dan vwo....Ik weet t ook niet meer... ik wacht ermee tot na de kerstvakantie.
Lees je verhaal boven nou eens, je hebt voor natuurkunde iig een voldoende, voor scheikunde weet je het nog niet eens, je kunt wel vermoedens hebben, maar die pakken vaak ook anders uit. En bio, wat je gekozen vak is, gaat goed.
Lijken me toch niet voldoende redenen om naar havo te gaan zo
quote:hehe, heel lief van je
Op dinsdag 25 november 2003 19:07 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
eerst havo en dan vwo kost je een jaar extra, dat weet je, dat lijkt me ook een vrij hoge prijs.
Lees je verhaal boven nou eens, je hebt voor natuurkunde iig een voldoende, voor scheikunde weet je het nog niet eens, je kunt wel vermoedens hebben, maar die pakken vaak ook anders uit. En bio, wat je gekozen vak is, gaat goed.
Lijken me toch niet voldoende redenen om naar havo te gaan zo
Ik ga eten -xx-
quote:smakelijk
Op dinsdag 25 november 2003 19:17 schreef GetYourFreakOn het volgende:[..]
hehe, heel lief van je
![]()
Maar ik werk uiteindelijk toch heel hard in de pwweek (en door de normale week doe ik ook redelijk mijn best, t is toch niet normaal als je zodra je thuis komt uren aan je werk zit om een beetje bij te blijven, t moet toch een beetje leuk blijven?)Ik ga eten
-xx-
quote:gefeliciteerd Marcus, ik heb sinds zondag er al weer zo'n 120 bij
Op dinsdag 25 november 2003 19:16 schreef MAX_crazy het volgende:
100 POSTS!!!!!!!!!!!!!
zondag was mijn 1000ste post
quote:eetsmakelijk... heb net gegetuh
Op dinsdag 25 november 2003 19:17 schreef GetYourFreakOn het volgende:[..]
hehe, heel lief van je
![]()
Maar ik werk uiteindelijk toch heel hard in de pwweek (en door de normale week doe ik ook redelijk mijn best, t is toch niet normaal als je zodra je thuis komt uren aan je werk zit om een beetje bij te blijven, t moet toch een beetje leuk blijven?)Ik ga eten
-xx-
quote:ajah... bij mij gaat het niet zo hard.. zit alleen op deze topic duss...
Op dinsdag 25 november 2003 19:18 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
gefeliciteerd Marcus, ik heb sinds zondag er al weer zo'n 120 bij
zondag was mijn 1000ste post
quote:je zou je blik eens moeten verwijden, de weide wereld ingaan enzo
Op dinsdag 25 november 2003 19:19 schreef MAX_crazy het volgende:[..]
ajah... bij mij gaat het niet zo hard.. zit alleen op deze topic duss...
dit fantastische forum heeft nog veel meer te bieden
quote:nah teveel moeiete moet ik zoveel lezuh.. geen zin in, ben lui denk
Op dinsdag 25 november 2003 19:22 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
je zou je blik eens moeten verwijden, de weide wereld ingaan enzo
![]()
quote:luie aap
Op dinsdag 25 november 2003 19:24 schreef MAX_crazy het volgende:[..]
nah teveel moeiete moet ik zoveel lezuh.. geen zin in, ben lui denk
quote:doe morguh mijn huiswerk wel in de studieuren... niet dat ik er dan ook zin in heb... school BLEW!!
Op dinsdag 25 november 2003 19:27 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
luie aap
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 19:28 schreef MAX_crazy het volgende:[..]
doe morguh mijn huiswerk wel in de studieuren... niet dat ik er dan ook zin in heb... school BLEW!!
quote:de weide wereld?
Op dinsdag 25 november 2003 19:22 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
je zou je blik eens moeten verwijden, de weide wereld ingaan enzo
![]()
Als je toch adviezen geeft, doe het dan goed
quote:je kunt vwo makkelijk aan
Op dinsdag 25 november 2003 19:46 schreef GetYourFreakOn het volgende:
gegeten...
en nu? dat van havo?
iemand nog advies???
quote:Ik ben nu bezig met mijn actie: "Minder FOK! meer tijd"
Op dinsdag 25 november 2003 19:46 schreef GetYourFreakOn het volgende:
gegeten...
en nu? dat van havo?
iemand nog advies???
moet je ook doen, hou echt veel tijd over
- pringles radio is bijna af
- dansje is af
- werkstuk gym is bijna af
- ding voor geschiedenis is vanavond af
maar ik heb nog genoeg andere dingen die ik nog wil doen, gelukkig hebben we nog een kerst-vakantie
quote:bro, for real, stfu
Op dinsdag 25 november 2003 19:45 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
de weide wereld?
Als je toch adviezen geeft, doe het dan goed
quote:STFU?
Op dinsdag 25 november 2003 20:03 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
bro, for real, stfu
quote:Fok's worth your fockin time
Op dinsdag 25 november 2003 20:03 schreef NerdoNielso het volgende:[..]
Ik ben nu bezig met mijn actie: "Minder FOK! meer tijd"
moet je ook doen, hou echt veel tijd over
- pringles radio is bijna af
- dansje is af
- werkstuk gym is bijna af moet in maart af
- ding voor geschiedenis is vanavond afal af mét fok
maar ik heb nog genoeg andere dingen die ik nog wil doen, gelukkig hebben we nog een kerst-vakantie
quote:misschien, maar ik heb de tijd nu ff niet
Op dinsdag 25 november 2003 20:06 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
Fok's worth your fockin time
![]()
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 20:07 schreef GetYourFreakOn het volgende:
STFU = Shut The F*ck Up
quote:Geeft niet
Op dinsdag 25 november 2003 20:03 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
bro, for real, stfu
quote:wat zeik je nou met naar havo gaan
Op dinsdag 25 november 2003 20:07 schreef GetYourFreakOn het volgende:
STFU = Shut The F*ck Up
quote:Dacht ik dus ook... ach, ik zie wel.
Op dinsdag 25 november 2003 20:02 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
je kunt vwo makkelijk aan
![]()
quote:Bijtijds afkicken ja
Op dinsdag 25 november 2003 20:13 schreef GetYourFreakOn het volgende:[..]
Dacht ik dus ook... ach, ik zie wel.
Ik denk dat ik ook maar alvast een Fok! limiet stel, voordat t te laat is.
quote:* Mzraki mompelt iets over spanningen, frustraties en machteloosheid veroorzaakt door cheatende kut AI van NFSU
Op dinsdag 25 november 2003 20:11 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
Geeft niet
quote:Die kende ik al. Je mag je straks uitleven op het Ecotiem
Op dinsdag 25 november 2003 20:17 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
* Mzraki mompelt iets over spanningen, frustraties en machteloosheid veroorzaakt door cheatende kut AI van NFSU
quote:Tsss... das gewoon algemene kennis jongen!
Op dinsdag 25 november 2003 20:12 schreef NerdoNielso het volgende:[..]
wat zeik je nou met naar havo gaan
je weet meer dan ik
quote:yeps, Niels krijgt al die kennis niet mee omdat hij zijn leven angstvallig beperkt tot zijn kamertje
Op dinsdag 25 november 2003 20:19 schreef GetYourFreakOn het volgende:[..]
Tsss... das gewoon algemene kennis jongen!
quote:dat zal wel jah,
Op dinsdag 25 november 2003 20:23 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
yeps, Niels krijgt al die kennis niet mee omdat hij zijn leven angstvallig beperkt tot zijn kamertje
kom idd niet vaak meer ergens anders nee
dank je...
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 20:23 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
yeps, Niels krijgt al die kennis niet mee omdat hij zijn leven angstvallig beperkt tot zijn kamertje
quote:MAAR IK VERVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ME!!!!!!!!!!!
Op dinsdag 25 november 2003 20:32 schreef -Mzraki- het volgende:
Hoi marcus, verneuk onze layout niet met irrelevante postsdank je...
ajah ga maar ff een filmpie kijkuh ofzo
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 20:32 schreef -Mzraki- het volgende:
Hoi marcus, verneuk onze layout niet met irrelevante postsdank je...
quote:german.young.amateurs.go.wild.dvdrip.divx.avi
Op dinsdag 25 november 2003 20:36 schreef MAX_crazy het volgende:[..]
MAAR IK -knip-
die?
quote:Je bent verveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelend!!!!!
Op dinsdag 25 november 2003 20:36 schreef MAX_crazy het volgende:[..]
MAAR IK -knip-
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 20:48 schreef GetYourFreakOn het volgende:[..]
Je bent
quote:Ja precies, algemene kennis.
Op dinsdag 25 november 2003 20:19 schreef GetYourFreakOn het volgende:[..]
Tsss... das gewoon algemene kennis jongen!
Ik zat aan het begin al van: hmpfz havo maar denk ik. maar je moet niet meteen denken van: oehoeeeeeh, echt slechte cijfers. Maar ik snap het wel dat het een beetje k*t is. Dat heb ik nl. ook! Maar ik had het al met rico erover gehad. (ja ff over mij dan...) Maar je kon na de eerste pwweek niet zeggen hoor of je nou meteen naar HAVO moest. De 4e is gewoon heel anders.
Maar ik heb niet veel advies voor je! Gewoon hard je best doen! En het is nu eenmaal zwaar...
( k*t pwweek ook )
Maar ik denk dat je het gerust kan! Net zoals Ruben het zegt! Succes he! En kop op!
Maar even een vraagje: wie weet iemand die wiskundebijles kan geven??
Ik zou er zeer mee geholpen zijn
Ik ga naar volleybal, even ecotiem inmaken
quote:mooi liedje inderdaad
Op dinsdag 25 november 2003 20:58 schreef -Mzraki- het volgende:
Limp Bizkit - Behind Blue Eyes
quote:Ik ga zo ook maar eens
Op dinsdag 25 november 2003 20:58 schreef -Mzraki- het volgende:
Limp Bizkit - Behind Blue Eyes
Ik ga naar volleybal, even ecotiem inmaken
quote:ik kan alles over natuurkunde, informatica en wiskunde bij fred vraguh
Op dinsdag 25 november 2003 20:58 schreef SuUz2ko het volgende:
ik had een 5 voor wisk!Maar even een vraagje: wie weet iemand die wiskundebijles kan geven??
Ik zou er zeer mee geholpen zijn
quote:gvd, das mijn topic
Op dinsdag 25 november 2003 21:08 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Heb ik jullie al gewezen op dit geniale topic?
ik heb hem zelfs die link gegeven
Maar hij is wel leuk
quote:Dat is heeeeel makkelijk
Op dinsdag 25 november 2003 21:07 schreef MAX_crazy het volgende:[..]
ik kan alles over natuurkunde, informatica en wiskunde bij fred vraguh
ff aankloppen en hij helpt me ff.. buurman dus... lekker makkelijk
Maargoed, niemand heeft een connectie met iemand die wiskunde kan geven...
quote:Voor engels = mijn papa,
Op dinsdag 25 november 2003 21:38 schreef SuUz2ko het volgende:[..]
Dat is heeeeel makkelijk
Maargoed, niemand heeft een connectie met iemand die wiskunde kan geven...
quote:Damn.. ik heb geen buurmannen.. en buurvrouwen.. sjonge jonge.. niemand voor de rest een idee?
Op dinsdag 25 november 2003 22:12 schreef GetYourFreakOn het volgende:[..]
Voor engels = mijn papa,
voor natuurkunde/informatica = holleberg (woont dichtbij zeebries)
voor wiskunde = Hoekman (buurman)
voor maatschappijleer = Joyce Pool (buurvrouw)
quote:Je hoort het, alle eer naar Ruben
Op dinsdag 25 november 2003 21:09 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
gvd, das mijn topic
ik heb hem zelfs die link gegeven
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 22:27 schreef -Mzraki- het volgende:
* Mzraki mompelt iets over Bartjes, aluminium honkbalknuppels en de fragiele verbinding tussen hoofd en romp
quote:Ach, ja, het ging niet echt geweldig nee
Op dinsdag 25 november 2003 22:31 schreef -Mzraki- het volgende:
tyfusvolleybalwedstrijd verloren, tegen eco-tiem, KOM OP ZEG
![]()
![]()
Bart =
quote:understatement
Op dinsdag 25 november 2003 22:34 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
Ach, ja, het ging niet echt geweldig nee
quote:m2... ff mijn stats van mijn koetjuh bekeken... DPC HEEFT MEER POWER NODIG!!!!!!
Op woensdag 26 november 2003 07:39 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Zow, ik ga weer een frisse, lange dag tegemoet
quote:Mooi zo
Op woensdag 26 november 2003 11:47 schreef SuUz2ko het volgende:
Goedemorgen allemaal!Hmpfz, ben denk ik wel beter..
eindelijk..
quote:Sehr gut, werd tijd!
Op woensdag 26 november 2003 11:47 schreef SuUz2ko het volgende:
Goedemorgen allemaal!Hmpfz, ben denk ik wel beter..
eindelijk..
quote:
Op woensdag 26 november 2003 16:29 schreef -Mzraki- het volgende:
hoi allemaal
quote:is het niet, wij gaan gewoon naar school en kunnen dus niet de hele tijd naar dit dode topic staren
Op woensdag 26 november 2003 16:49 schreef SuUz2ko het volgende:[..]
.. Ik vraag me nog steeds af, waarom dit topic eigenlijk bijna dood is?
Mooi dat je weer beter bent
quote:oehoeeh.. nou ik staar niet de hele tijd naar dit topic hoor, zit netjes aan mn wiskunde en CKV.. jawohl..
Op woensdag 26 november 2003 16:51 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
is het niet, wij gaan gewoon naar school en kunnen dus niet de hele tijd naar dit dode topic staren
Mooi dat je weer beter bent
quote:We gaan idd nog wel naar school ja, en komen thuis hebben dan af en toe iets om heen te gaan, doen wat huiswerk. We hebben eigenlijk nog wel een leven.... jahaa... toch wel...
Op woensdag 26 november 2003 16:49 schreef SuUz2ko het volgende:[..]
.. Ik vraag me nog steeds af, waarom dit topic eigenlijk bijna dood is?
Ik ga verder aan mijn geschiedenis... yes!!!!
Oh suuz, ga je morgen naar Artis?
quote:Laatst heb ik ook een verhaal geschreven, maar daar kreeg ik geen antwoord op.. maargoed. Ik heb nog wel een verhaaltje.. maargoed die vertel ik later. want nu moet ik de tafel dekken
Op woensdag 26 november 2003 17:09 schreef GetYourFreakOn het volgende:[..]
We gaan idd nog wel naar school ja, en komen thuis hebben dan af en toe iets om heen te gaan, doen wat huiswerk. We hebben eigenlijk nog wel een leven.... jahaa... toch wel...
Als je ook de hele tijd zeurt dat t een dode topic is ipv iets leuks te verzinnen waar we t over kunnen hebben dan wordt t al een stuk minder dood. Goed??Ik ga verder aan mijn geschiedenis... yes!!!!
Oh suuz, ga je morgen naar Artis?
Ja zoals het ernaar uitziet, dan kom ik morgen wel..
quote:Yay! das leuk!
Op woensdag 26 november 2003 17:22 schreef SuUz2ko het volgende:[..]
Laatst heb ik ook een verhaal geschreven, maar daar kreeg ik geen antwoord op.. maargoed. Ik heb nog wel een verhaaltje.. maargoed die vertel ik later. want nu moet ik de tafel dekken
Ja zoals het ernaar uitziet, dan kom ik morgen wel..
Eet ze alvast!
quote:
Op woensdag 26 november 2003 16:48 schreef -Mzraki- het volgende:
True Hardcore even een bijna 2 jaar oud topicje omhoog gekickt
quote:Sinds wanneer is je zusje lief?
Op woensdag 26 november 2003 16:46 schreef -Mzraki- het volgende:
*schop*Terror, Uppercut, Born From Pain, Shai Hulud, Boxcutter
mijn lieve zusje heeft mij kennis laten maken met al deze muziek, best vet
quote:zusJE???
Op woensdag 26 november 2003 17:57 schreef NerdoNielso het volgende:[..]
[..]Sinds wanneer is je zusje lief?
quote:Je, precies.. hehe!
Op woensdag 26 november 2003 18:54 schreef GetYourFreakOn het volgende:[..]
zusJE???
quote:2 jaar ouder, maar Ruben voelt zich ver boven haar verheven
Op woensdag 26 november 2003 19:14 schreef SuUz2ko het volgende:[..]
Je, precies.. hehe!
quote:Omdat iemand langer dan een ander is betekent nog niet dat ie ouder is... hmpf....
Op woensdag 26 november 2003 19:26 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
2 jaar ouder, maar Ruben voelt zich ver boven haar verheven
quote:Ik noem haar graag zusje omdat ik weet dat ze dat niet leuk vind
Op woensdag 26 november 2003 19:36 schreef GetYourFreakOn het volgende:[..]
Omdat iemand langer dan een ander is betekent nog niet dat ie ouder is... hmpf....
(en nee, ik weet dat je dat niet bedoelde met "verheven")
vandaar
quote:Duidelijk
Op woensdag 26 november 2003 19:46 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
Ik noem haar graag zusje omdat ik weet dat ze dat niet leuk vind
vandaar
ze liep naar haar fiets en zag dat 5 bruggertjes een ander bruggertje in elkaar aan het trappen waren, mijn zus boos op hun af, dat ze op moesten flikkeren ofzo, zeiden ze dat mijn zus een trut was!
Echt totaal geen respect meer voor de ouderen, als ik erbij was had ik ingegrepen
Maar zus bleef rustig boos en joeg ze weg, daarmee redde ze het zielige slachtoffertje, die haar bedankte en toen snel naar huis fietste...
quote:Wat toch weer een criminaliteit daar in de Mars.
Op woensdag 26 november 2003 19:54 schreef -Mzraki- het volgende:
mijn zus is trouwens echt geweldigze liep naar haar fiets en zag dat 5 bruggertjes een ander bruggertje in elkaar aan het trappen waren, mijn zus boos op hun af, dat ze op moesten flikkeren ofzo, zeiden ze dat mijn zus een trut was!
Echt totaal geen respect meer voor de ouderen, als ik erbij was had ik ingegrepen
Maar zus bleef rustig boos en joeg ze weg, daarmee redde ze het zielige slachtoffertje, die haar bedankte en toen snel naar huis fietste...
quote:ze bleef rustig boos??
Op woensdag 26 november 2003 19:54 schreef -Mzraki- het volgende:
mijn zus is trouwens echt geweldigze liep naar haar fiets en zag dat 5 bruggertjes een ander bruggertje in elkaar aan het trappen waren, mijn zus boos op hun af, dat ze op moesten flikkeren ofzo, zeiden ze dat mijn zus een trut was!
Tja, ik denk dat ik toch ook wel zou ingrijpen... dat is mijn plicht als texelse burger!
rotzakken!!!! Durven ze wel met z'n 5en tegen 1! Grmbl....
quote:Ik zou die ventjes even uit elkaar hebben gehaald, zij deed niets, alleen praten, niets fysieks, dat bedoelde ik ermee
Op woensdag 26 november 2003 20:22 schreef GetYourFreakOn het volgende:[..]
ze bleef rustig boos??
Tja, ik denk dat ik toch ook wel zou ingrijpen... dat is mijn plicht als texelse burger!
rotzakken!!!!
Durven ze wel met z'n 5en tegen 1! Grmbl....
quote:'T was bij School
Op woensdag 26 november 2003 20:20 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
Wat toch weer een criminaliteit daar in de Mars.
quote:Nee, das wel t slimste ja, straks gaan ze jou ook proberen in elkaar te slaan, ze zijn immers toch met zn 5en dus moet je best wel oppassen voor die bruggers. Zou ook gaan praten, en als ze dan nog niet ophouden iemand erbij halen.
Op woensdag 26 november 2003 20:24 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
Ik zou die ventjes even uit elkaar hebben gehaald, zij deed niets, alleen praten, niets fysieks, dat bedoelde ik ermee
Btw. kan iemand mij mss vertellen wat zij hebben bij Dossierbron 11, 13, 16, 17 en 18?? Of iig een aantal ervan...mijn hersenen zijn vol voor vandaag en ik kan niet meer zelfstandig denken. En morgen heb ik al zo weinig tijd. please??
quote:Ik zou die bruggertjes met z'n 5en tegelijk vermorzelen, maar dat terzijde, ik zal even kijken naar die bronnen
Op woensdag 26 november 2003 20:29 schreef GetYourFreakOn het volgende:[..]
Nee, das wel t slimste ja, straks gaan ze jou ook proberen in elkaar te slaan, ze zijn immers toch met zn 5en dus moet je best wel oppassen voor die bruggers. Zou ook gaan praten, en als ze dan nog niet ophouden iemand erbij halen.
Btw. kan iemand mij mss vertellen wat zij hebben bij Dossierbron 11, 13, 16, 17 en 18?? Of iig een aantal ervan...mijn hersenen zijn vol voor vandaag en ik kan niet meer zelfstandig denken. En morgen heb ik al zo weinig tijd. please??
quote:Bron 11: Hein Garritsen, werkloze uit Heerlen
Op woensdag 26 november 2003 20:30 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Oh, en ook 19 en 20
Bron 13: Willem de Jong, tuindersknecht, vertrok eind 1937 naar Spanje.
Motief: Tegen verspreiding fascisme
Verwachtingen: Veiligheid, geen moord gevoel
Bron 16: Arie van Poelgeest, werkloze matroos op de binnenvaart.
Motief: Antifascist, Spanje verdedigen
Verwachtingen: Bang aan front, hopeloze situatie
Bron 17: Toni Mulder, badmeester in Assen
Motief: de Spaanse regering helpen tegen fascisme
Verwachtingen: Oorlog was toch onvermijdelijk
Bron 18: Siep Adema, glazenwasser en orgeldraaier in de Jordaan in Amsterdam
Motief: De grote voorstelling van de Sovjetunie
Verwachtingen: niet in bron
Bron 19: Piet Maliepaard maakte de laatste fase van de stijd van de Internationale Brigade mee
Motief: Hij wou de Duitsers die hij kende die daar al zaten helpen
Verwachtingen: Hij had al van zijn vrienden gehoord hoe het was, maar het bleek toch nog erger te zijn aan het front.
Bron 20: Piet Laros, keerde terug naar Nederland
Motief: Antifascistisch
Verwachtingen: van de terugreis verwachtte hij dat hij als een held onthaald zou worden en dat het allemaal erg makkelijk zou gaan.
neem het aub niet regelrecht over, want dan zitten we allebij in de shit
quote:dankje dankje dankje dankje dankje...
Op woensdag 26 november 2003 20:38 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
Bron 11: Hein Garritsen, werkloze uit Heerlen
Motief: Vluchten voor de partij
Verwachtingen: Veel slachtoffers, weinig ordeBron 13: Willem de Jong, tuindersknecht, vertrok eind 1937 naar Spanje.
Motief: Tegen verspreiding fascisme
Verwachtingen: Veiligheid, geen moord gevoelBron 16: Arie van Poelgeest, werkloze matroos op de binnenvaart.
Motief: Antifascist, Spanje verdedigen
Verwachtingen: Bang aan front, hopeloze situatieBron 17: Toni Mulder, badmeester in Assen
Motief: de Spaanse regering helpen tegen fascisme
Verwachtingen: Oorlog was toch onvermijdelijkBron 18: Siep Adema, glazenwasser en orgeldraaier in de Jordaan in Amsterdam
Motief: De grote voorstelling van de Sovjetunie
Verwachtingen: niet in bronBron 19: Piet Maliepaard maakte de laatste fase van de stijd van de Internationale Brigade mee
Motief: Hij wou de Duitsers die hij kende die daar al zaten helpen
Verwachtingen: Hij had al van zijn vrienden gehoord hoe het was, maar het bleek toch nog erger te zijn aan het front.Bron 20: Piet Laros, keerde terug naar Nederland
Motief: Antifascistisch
Verwachtingen: van de terugreis verwachtte hij dat hij als een held onthaald zou worden en dat het allemaal erg makkelijk zou gaan.
neem het aub niet regelrecht over, want dan zitten we allebij in de shit
Nee, ik verander t wel een beetje.
Bedankt!!!
quote:yw
Op woensdag 26 november 2003 20:40 schreef GetYourFreakOn het volgende:[..]
dankje dankje dankje dankje dankje...
Nee, ik verander t wel een beetje.
Bedankt!!!
quote:vreetzak
Op woensdag 26 november 2003 22:22 schreef MAX_crazy het volgende:
mmmmmmmmmmmm... lekker die ribbel chips..
quote:op msn afwezig en hier ben je er gewoon
Op woensdag 26 november 2003 22:45 schreef -Mzraki- het volgende:
Esmé, doe jij je lenzen met een mes uit?
quote:lui enzo
Op woensdag 26 november 2003 22:48 schreef MAX_crazy het volgende:[..]
op msn afwezig en hier ben je er gewoon
zijn er 2 rubens ???
quote:heeft zin in bier enzo
Op woensdag 26 november 2003 22:50 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
lui enzo
quote:ijswater
Op woensdag 26 november 2003 22:50 schreef MAX_crazy het volgende:[..]
heeft zin in bier enzo
quote:ijswater WTF!!!!!!!....
Op woensdag 26 november 2003 22:52 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
ijswater
quote:lekker na volleybal
Op woensdag 26 november 2003 22:53 schreef MAX_crazy het volgende:[..]
ijswater WTF!!!!!!!....
quote:hahaha.. owkej... ik ga zo denk meer ff douchen en scheruh
Op woensdag 26 november 2003 22:54 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
lekker na volleybal
quote:veel plezier enzo
Op woensdag 26 november 2003 22:55 schreef MAX_crazy het volgende:[..]
hahaha.. owkej... ik ga zo denk meer ff douchen en scheruh
quote:het stopwoordjuh van jouw "enzo" lol... ma heeft mijn douche ingepikt ggggggrrrrrrrrrr
Op woensdag 26 november 2003 22:56 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
veel plezier enzo
quote:niet van, mij kees's schuld
Op woensdag 26 november 2003 22:57 schreef MAX_crazy het volgende:[..]
het stopwoordjuh van jouw "enzo" lol... ma heeft mijn douche ingepikt ggggggrrrrrrrrrr
quote:geef kees maar weer de schuld
Op woensdag 26 november 2003 22:59 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
niet van, mij kees's schuld
quote:artis is teh funneh
Op woensdag 26 november 2003 23:02 schreef MAX_crazy het volgende:
ik hoor dat ma klaar is met douchen... dus ik ga mij lekker scheruh, lekker douchen en dan slapuhen dan naar artis..
quote:Las ik ook in het lenzentopic ja
quote:Jep, mijn schuld
Op woensdag 26 november 2003 22:59 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
niet van, mij kees's schuld
quote:Inderdaad, wie was hier nou de vuile postopkrikkert?
Op woensdag 26 november 2003 23:09 schreef -Mzraki- het volgende:
1200ste post![]()
![]()
![]()
gaat wel heel erg snel zo![]()
quote:Ja, vervelende gewoonte van me...
quote:ijswater
Op woensdag 26 november 2003 22:53 schreef MAX_crazy het volgende:[..]
ijswater WTF!!!!!!!....
quote:en dat is?
Op donderdag 27 november 2003 19:21 schreef GetYourFreakOn het volgende:[..]
ijswater
Het is ijs óf water, niet er tussenin.
quote:ijskoudwater, zo beter? Half ijs, half water bedoel ik eigenlijk.
Op donderdag 27 november 2003 19:22 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
en dat is?
Het is ijs óf water, niet er tussenin.
quote:Daar in het planetarium hadden ze gewoon stoelen waarin je wel aardig achterover kon liggen (iig een stuk beter dan in de bus
Op donderdag 27 november 2003 19:24 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Artis was ge-wel-dig! enzo...
hehe, nee, vond dat van bio niet leuk, en van de planetarium vond ik eigenlijk wel af en toe intressant/mooi, dus Kees, zo "slaap" verwekkend was t nou ook weer niet hoor... niet meteen overdrijven!
Die stoelen waren zo comfi!!
Overigens was dat ANW 2x zoveel werk als dat Bio en Ak bij elkaar. Wij hebben echt die dierentuin drie keer kris kras rondgelopen. Konden we die stomme beesten ook nog niet eens vinden.
Maar verder was het heel leuk enzo
quote:Hm, voor deze keer
Op donderdag 27 november 2003 19:25 schreef GetYourFreakOn het volgende:[..]
ijskoudwater, zo beter? Half ijs, half water bedoel ik eigenlijk.
quote:Ik heb het wel naar mijn zin gehad, opzich. Terugreis was wel grappig enzo..
Op donderdag 27 november 2003 19:24 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Artis was ge-wel-dig! enzo...
hehe, nee, vond dat van bio niet leuk, en van de planetarium vond ik eigenlijk wel af en toe intressant/mooi, dus Kees, zo "slaap" verwekkend was t nou ook weer niet hoor... niet meteen overdrijven!
Die stoelen waren zo comfi!!
En oeii, ben weer mijn tabbladen vergeten..
quote:Mensen jou aan te staren.. Die gorilla (whatever) flipte bij ons.. niet zo gek opzich. Maar hij begon tegen die deur links aan te springen
Op donderdag 27 november 2003 19:38 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Ach ja, het was wel wat zielig soms voor die beesten. Zit je daar 24/7 in zo'n klein hokje mensen aan te staren.
quote:Helemaal mee eens. T is niet normaal dat een beest daar zijn hele leven lang in zo'n kooitje moet rondlopen.
Op donderdag 27 november 2003 19:38 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Ach ja, het was wel wat zielig soms voor die beesten. Zit je daar 24/7 in zo'n klein hokje mensen aan te staren.
Een aap moet toch een heel groot bos hebben om in rond te slingeren? Of een vogel... die kun je toch niet in een 4 bij 4 kooitje rondjes laten vliegen. En dan al helemaal die leeuwen. Die horen over een uitgestrekte amazone gebied te renne....
Nu wordt ik helemaal emotioneel...
Ik vond t wel leuk. T was weer es wat anders dan gewoon school.
quote:Je zou er bijna slecht van gaan typen
Op donderdag 27 november 2003 19:51 schreef GetYourFreakOn het volgende:[..]
Nu wordt ik helemaal emotioneel...
quote:SHUT UP!
Op donderdag 27 november 2003 19:58 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
Je zou er bijna slecht van gaan typen
Ik ga ook weer eens!
Slaap lekker!
quote:Hard getraind hoor ik al
Op donderdag 27 november 2003 20:01 schreef -Mzraki- het volgende:
ik ben er weerhallo enzo
quote:Hmja, vast wel
Op donderdag 27 november 2003 20:03 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
Hard getraind hoor ik al
quote:Bij ons begon hij spontaan te neuken!
Op donderdag 27 november 2003 19:39 schreef SuUz2ko het volgende:[..]
Mensen jou aan te staren.. Die gorilla (whatever) flipte bij ons.. niet zo gek opzich. Maar hij begon tegen die deur links aan te springen
Ach, Artis zal wel blij zijn met het gorilla kindje
quote:Ik heb in het plantetarium koppijn opgelopen die ik nu nog niet kwijt ben
Op donderdag 27 november 2003 19:28 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
Daar in het planetarium hadden ze gewoon stoelen waarin je wel aardig achterover kon liggen (iig een stuk beter dan in de bus
). Sowieso was het oninteressant en was/ben ik erg moe. Dat ik me dan weer rot moet schrikken omdat Niels mij wakker maakt is weer minder
Overigens was dat ANW 2x zoveel werk als dat Bio en Ak bij elkaar. Wij hebben echt die dierentuin drie keer kris kras rondgelopen. Konden we die stomme beesten ook nog niet eens vinden.
Maar verder was het heel leuk enzo
* Mzraki neemt zijn 4e aspirine maar
quote:jij om 8:05 alweer knetterstoned natuurlijk
Op donderdag 27 november 2003 20:07 schreef MAX_crazy het volgende:
de batsjes waren weer heerlijk vandaag....
quote:hihi ....
Op donderdag 27 november 2003 20:10 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
jij om 8:05 alweer knetterstoned natuurlijk
quote:En dan ook nog voorin ook
Op donderdag 27 november 2003 20:12 schreef MAX_crazy het volgende:[..]
hihi ....
![]()
maakt de busrijs er weer erg leuk op
Jullie waren zeker wel lekker aan het spacen in het planetarium?
quote:Heroine is veel stoerder!
Op donderdag 27 november 2003 20:07 schreef MAX_crazy het volgende:
de batsjes waren weer heerlijk vandaag....
quote:was echt super daar voorin... mega veel beenruimtuh
Op donderdag 27 november 2003 20:14 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
En dan ook nog voorin ook
Jullie waren zeker wel lekker aan het spacen in het planetarium?
quote:wanneer?
Op donderdag 27 november 2003 20:03 schreef -Mzraki- het volgende:
Ben tot en met Zondagavond alleen thuis met zus
FEEST BIJ RUBEN
maar kan niet komen denk ik
vrijdag kan ik niet omdat ik zaterdag vroeg weer naar Den Helder ga
zaterdag avond ben ik heel moe
zondag avond: maandag heb ik weer school
quote:nu
Op donderdag 27 november 2003 20:18 schreef NerdoNielso het volgende:[..]
wanneer?
maar kan niet komen denk ik
vrijdag kan ik niet omdat ik zaterdag vroeg weer naar Den Helder ga
zaterdag avond ben ik heel moe
zondag avond: maandag heb ik weer school
quote:daar begin ik niet aan... doe het ook niet te vaak, want zo gezond is het niet...
Op donderdag 27 november 2003 20:16 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
Heroine is veel stoerder!
quote:Inderdaad, f*ck de maatschappij! Ik bepaal zelf de regels wel!
Op donderdag 27 november 2003 20:18 schreef MAX_crazy het volgende:[..]
was echt super daar voorin... mega veel beenruimtuh
lekker chille.
vond het echt de raarste busrijs ooit. Wat een vage regels allemaal die buschauffeur was wel eeeeeeeeeerg strengbegint hij ook zomaar dingen te vertellen over Artis enz enz... vago, wat boeid ons dat nouw
quote:Paddo's dan?
Op donderdag 27 november 2003 20:19 schreef MAX_crazy het volgende:[..]
daar begin ik niet aan... doe het ook niet te vaak, want zo gezond is het niet...
quote:hmm, sorry, gaat niet lukken
Op donderdag 27 november 2003 20:19 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
nu
quote:
Op donderdag 27 november 2003 20:19 schreef MAX_crazy het volgende:[..]
daar begin ik niet aan... doe het ook niet te vaak, want zo gezond is het niet...
quote:ALLEEN HASJ EN WEED!!!
Op donderdag 27 november 2003 20:20 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
Paddo's dan?
quote:Het valt weer mee
Op donderdag 27 november 2003 20:21 schreef MAX_crazy het volgende:[..]
ALLEEN HASJ EN WEED!!!
ben een verstandige jonguh.. toch??
quote:Prima jongen
Op donderdag 27 november 2003 20:21 schreef MAX_crazy het volgende:[..]
ALLEEN HASJ EN WEED!!!
ben een verstandige jonguh.. toch??
quote:tuurlijk marcus, tuurlijk
Op donderdag 27 november 2003 20:23 schreef MAX_crazy het volgende:
en dezuh topic is ook bijna weer vol
btw.. wie gaan er zaterdag allemaal uit?? ik ga in iedergeval wel ff uit, niet te lang want moet de volgende dag werkuh
quote:toet toet, daar komt niels
Op donderdag 27 november 2003 20:24 schreef NerdoNielso het volgende:
voor het moraal:
[afbeelding]
Niels in ARTIS
foto: patrick witte
Wel jammer dat wij geen digitale camera bij ons hadden, was zo'n leuk hok in het klein zoogdieren shit, en die stond open voor onderhoud, wou ik mezelf even daarin zetten
quote:Dat ziet er stoer uit ja
Op donderdag 27 november 2003 20:24 schreef NerdoNielso het volgende:
voor het moraal:
[afbeelding]
Niels in ARTIS
foto: patrick witte
quote:Ik d8 er net aan en toen zei jij het jah
Op donderdag 27 november 2003 20:25 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
toet toet, daar komt niels
Wel jammer dat wij geen digitale camera bij ons hadden, was zo'n leuk hok in het klein zoogdieren shit, en die stond open voor onderhoud, wou ik mezelf even daarin zetten
patrick had wel een digi cam mee dus he
quote:Te lui, maak jij maar een mooie jongen, doe jij ook nog eens wat nuttigs
Op donderdag 27 november 2003 20:47 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Iemand in voor deeltje 12?
quote:vechten jullie het maar uit
Op donderdag 27 november 2003 20:53 schreef MAX_crazy het volgende:
ik zal hem wel ff makuh.. deze dan maar ff snel volspammen...
ajah ik maak nu wel een nieuwe???
quote:hihi
Op donderdag 27 november 2003 21:01 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
vechten jullie het maar uit
quote:wat een ingewikkelde boel... php
Op donderdag 27 november 2003 21:06 schreef NerdoNielso het volgende:
ik zal even helpen met het spammen:en weer een tevreden klant: [mysql] UPDATE
quote:en ik quote mezelf
Op donderdag 27 november 2003 21:08 schreef MAX_crazy het volgende:[..]
wat een ingewikkelde boel... php
Forum Opties | |
---|---|