abonnement Unibet Coolblue
pi_15005422
quote:
Yoka doet niet moeilijk

Helaas heeft een aantal bekende Nederlanders zich van het mokkelforum laten afschrikken door ongenuanceerde uitspraken van een kleine groep zeikerds. Dat geldt niet voor Yoka Verbeek. Yoka is cool. Ojee, iemand herkende pukkeltjes op haar gezicht! Yoka is chill en meldt dat ze inmiddels weg zijn. Ook nu ze een tijdje meedraait in GTST, de mokkelkweekvijver, vindt ze tijd om even wat van zich te laten horen.

Mensen die vinden dat ze irritant speelt? Dat komt natuurlijk door het personage en de acteurs schijnen in het echt heel anders te zijn. Op haar weblog Yoka.tk beet ze al eens flink van zich af tegen niet zelfstandig nadenkende GTST-critici. Vooral de standaardargumenten waar gtst en castleden veelvuldig op worden aangevallen, worden sarcastisch ontzenuwd.


Klasse Yoka
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_15007086
Dat zwembroekje van Dennis . Ok, ik ben geen fan van de aardappel-zak-tot-aan-je-knieën zwembroek, maar dit is weer een ander uiterste!
pi_15007185
Die "onzin" sectie op de site van Yoka is trouwens wel erg cool
pi_15009229
Pascalle heeft een buikje
pi_15009456
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 18:46 schreef Fannetje het volgende:
Die "onzin" sectie op de site van Yoka is trouwens wel erg cool
Heel erg cool ja !

En die Nina toch. De zoveelste crisis voor Laura komt eraan .

pi_15009833
Beetje saaie aflevering
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  vrijdag 28 november 2003 @ 20:59:19 #157
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_15010183
Maria Kooistra (Pascalle) moet naast een cursus "acteren" ook meteen ff een snelcursus "Hoe praat ik duidelijk tijdens het huilen" volgen...Man, wat was dat duidelijk zeg
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_15010244
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 20:59 schreef Bupatih het volgende:
Maria Kooistra (Pascalle) moet naast een cursus "acteren" ook meteen ff een snelcursus "Hoe praat ik duidelijk tijdens het huilen" volgen...Man, wat was dat duidelijk zeg
Ik had ondertiteling aan
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  vrijdag 28 november 2003 @ 21:05:44 #159
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_15010363
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 21:01 schreef Svensational het volgende:

[..]

Ik had ondertiteling aan


En wat stond er dan?
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 20:17 krijste Pascalle het volgende:
"Bwèèèèh Bwik Bwen Bwzon Bstom Bwmens Bwèèèèh"
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_15010516
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 21:05 schreef Bupatih het volgende:
En wat stond er dan?
Ik mis hem zo, ik mis hem zo. Het is allemaal mijn schuld hij was glibberig door de zonnebrandolie en allemaal van dat geblaat
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_15010563
Heb ik niks gemist dus?
pi_15010599
haha, ik heb het gemist .. al een paar week geloof ik maar ik lees hier mee dus blijf wel redelijk bij..
Ik heb .. Gesproken .. ;-)
  vrijdag 28 november 2003 @ 21:18:54 #163
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_15010663
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 21:14 schreef karoltje het volgende:
Heb ik niks gemist dus?
Nope! Pascalle vertelt tegen Dennis over haar broertje Tim...Robbert gaat bij Bar en Jef inwonen....Tracey woont nog steeds bij Grovert...En voor de rest nix relevants....
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_15011341
Nina Sanders werd vandaag gespeeld door Myrte Ouwerkerk. Ze was eerder vandaag in RTL Boulevard te zien, omdat ze ook in Pietje Bell 2 zit.
pi_15011792
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 21:43 schreef Iwan1976 het volgende:
Nina Sanders werd vandaag gespeeld door Myrte Ouwerkerk. Ze was eerder vandaag in RTL Boulevard te zien, omdat ze ook in Pietje Bell 2 zit.
Ik hoop dat ze in Pietje Bell 2 wel wat beter acteert!
pi_15012796
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 21:18 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Nope! Pascalle vertelt tegen Dennis over haar broertje Tim...Robbert gaat bij Bar en Jef inwonen....Tracey woont nog steeds bij Grovert...En voor de rest nix relevants....


Broertje Tim ? En wat was daar voor drama mee dat ze niet met Sil om kan gaan dan?
  vrijdag 28 november 2003 @ 23:08:32 #167
26059 Els_saai
Altijd saai...
pi_15013244
Wat is die Nina een dom kind zeg.
...is toch ook opwindend?
pi_15013539
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 22:42 schreef karoltje het volgende:

[..]

Broertje Tim ? En wat was daar voor drama mee dat ze niet met Sil om kan gaan dan?


Ja,dat wil ik ook weten, heb het ook gemist.
Back in business.
pi_15013637
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 22:42 schreef karoltje het volgende:

[..]

Broertje Tim ? En wat was daar voor drama mee dat ze niet met Sil om kan gaan dan?


Tijdens een dagje aan zee, Pascale was een jaar of 13, hield ze haar baby broertje Tim vast, maar omdat hij ingesmeerd was met zonnebrand glipte kleine Tim uit haar handen en werd hij meegenomen door een sterke golf......
pi_15013664
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 23:27 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Tijdens een dagje aan zee, Pascale was een jaar of 13, hield ze haar baby broertje Tim vast, maar omdat hij ingesmeerd was met zonnebrand glipte kleine Tim uit haar handen en werd hij meegenomen door een sterke golf......


Ooooww.... wat een trut joh.
Back in business.
pi_15013689
Maar hij was ook zo glad! En ze kon er echt niets aan doen hoor.

.

pi_15013985
Ziek, erg ziek.


pi_15014170
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 20:20 schreef Patriesje het volgende:
Pascalle heeft een buikje
Nou dan heb je blijkbaar betere ogen dan ik (en ik heb hele goede) want er is bij pascalletje toch echt geen buikje te bekennen.... zou d;r eerder meenemen naar de mcdonalds voor wat extra hamburgers...
vraag me af wanneer iemand volgens jou standaards dan GEEN buikje heeft
pi_15014675
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 23:53 schreef DarkMaxie het volgende:

[..]

Nou dan heb je blijkbaar betere ogen dan ik (en ik heb hele goede) want er is bij pascalletje toch echt geen buikje te bekennen.... zou d;r eerder meenemen naar de mcdonalds voor wat extra hamburgers...
vraag me af wanneer iemand volgens jou standaards dan GEEN buikje heeft


Sterker nog... ik vond Pascalle er eigenlijk helemaal niet zo slecht uitzien in zwemkleding! nu wil ik Yasmin nog eens in zwemkleding zien!!!

Maargoed... over Pascalle gesproken en d'r acteertalenten. Hier mijn top 5 met de slechste huidige GTST-acteurs (met personage-naam)!

- Nieuwe Harmsen. (sowieso, de nieuwe Harmsen )
- Ray (zijn neus wordt niet alleen met de dag groter, maar hij kan ook nog eens slecht acteren. Hij komt erg... vreemd over)
- Pascalle (tja... hier zijn we het allemaal over eens)
- Sjors (zegt teveel "ja", praat binnensmonds en te snel. Ze wordt langzaam wel beter.)
- Morris (zijn articulatie is èrg overdreven en slecht en hij schreeuwt teveel. Moet wel toegeven dat 'ie beter wordt)

Dus Pascalle is de slechtste niet. O, ja... Nina is nòg slechter, (wel beter dan Harmsen ), maarja... da's een klein meisje.

'k Vind Benjamin, Janine en Charlie de betere acteurs. Ook Sil komt heel natuurlijk over als baby.

pi_15015238
Als je naar het zwembad gaat, doe je toch waterproofmascara op.........
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')