Iedere zondag om 2200 op yorin en iedere woensdag om 2030 op RTL 5.
Gelieve dit topic vrij te laten van spoiler.
Nog 12 afleveringen
[Dit bericht is gewijzigd door FritsFlits op 24-11-2003 16:13]
gelukkig komt er nog een deel 3!!!
Het aftellen naar volgende week is weer begonnen... kijken wat ze dan weer verzinnen...
Dan begin ik ook aan Season 2, wordt ik iig niet gespoiled meer
quote:Voor deel 3 moet je op schieten volgens mij, want daar zitten ze ook al op de helft van het seizoen voglens mij. Dus dan zijn al die episodes weer slecht verkrijgbaar enzo
Op maandag 24 november 2003 16:28 schreef miereneuker het volgende:
ga deel 3 met kerst eens kijken, 2 was super! vooral die actie van jack in de aflevering die gister op tv was
quote:*Even kijkje neemt*
Op maandag 24 november 2003 17:04 schreef CloudStrife het volgende:
Ik had de DVD set voor 59 euro toen bij rodirect.nl
Ze hebben hem niet meer op die site. Jammer want 59,- Euro was een mooie prijs. Dan toch maar bij Amazon
[Dit bericht is gewijzigd door Wytze op 24-11-2003 17:13]
quote:gelukkig is er campusnet....
Op maandag 24 november 2003 17:03 schreef Wytze het volgende:[..]
Voor deel 3 moet je op schieten volgens mij, want daar zitten ze ook al op de helft van het seizoen voglens mij. Dus dan zijn al die episodes weer slecht verkrijgbaar enzo
quote:WTF is Campusnet? Klinkt interessant
Op maandag 24 november 2003 17:45 schreef miereneuker het volgende:[..]
gelukkig is er campusnet....
quote:Zijn ze pas bij aflevering 5?
Op maandag 24 november 2003 18:35 schreef FritsFlits het volgende:
Morgen wordt aflevering 5 van seizoen 3 uitgezonden op Fox. Zo ver zijn ze daar dus ook weer niet.
quote:Campusnet zal wel het netwerk zijn van de universiteit, daar is heel veel van af te halen
Op maandag 24 november 2003 20:53 schreef Wytze het volgende:[..]
WTF is Campusnet? Klinkt interessant
[..]Zijn ze pas bij aflevering 5?
En ja, morgen wordt aflevering 5 in Amerika uitgezonden, seizoen 3 was 28 oktober begonnen in Amerika. Maaruh, laten we het hier maar bij seizoen 2 houden
quote:oh ja ik zie het, na aflevering 4 staat idd nog niet op campusnet... dan maar ff w88, het is toch wel zo leuk om ze snel achter elkaar te kijken
Op maandag 24 november 2003 18:35 schreef FritsFlits het volgende:
Morgen wordt aflevering 5 van seizoen 3 uitgezonden op Fox. Zo ver zijn ze daar dus ook weer niet.
ontopic : de laatste afleveringen vond ik erg goed! kon niet wachten de volgende te gaan kijken en heb dus tot 4u 's nachts zitten kijken op t eind
Tjongejongejongejongejongejonge.. twas weeer een toppie aflevering
quote:Counting down....
Op zondag 30 november 2003 18:19 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Nog 3 uur en 3 kwartier...
'k heb er weer zin in
quote:Zolang je je mond houd vind ik alles prima!
Op zondag 30 november 2003 18:46 schreef Smeich het volgende:
Ik heb ze dus allang op bbc2 gezien, maar ik blijf ingeschakeld op de serie op Yorin. Tis gewoon verschrikkelijk goed!
quote:Cool
Op zondag 30 november 2003 20:49 schreef Larry101 het volgende:
1 uur en 10 minuten nog
quote:Hoe kun je het nou vergeten!!!
Op zondag 30 november 2003 21:14 schreef BDisOKE het volgende:Ik was het gewoon (bijna) vergeten!!
Maar goed, nog 30 minuten!
quote:Máár een serie? Foei!
Eigenlijk best erg, ik bedoel, het maar een tv serie...
quote:En die gast waar bauers dochter bij zit is een van die commando's
Op zondag 30 november 2003 22:43 schreef fakenick het volgende:
lekker spannend! die bom zit natuurlijk niet in dat vliegtuig maar in dat busje dat wegreed (tenminste dat denk ik)...en waarom gaat Lynn niet zeggen wat ze weet...aargh..en ik vertrouw die Lonnie eigenlijk ook nog neit 100%, waarom weet ik niet
nogal overduidelijk, met al zn wapens enz (toen ie zei, ik heb wat speciaals wist ik het )
hmmzz best simpel eigenlijk
(ik mocht geen spoilers gebruiken... )
quote:Yep, denk ik ook...die reed natuurlijk in dat busje weg. Denk eerlijk gezegd niet dat die Lonnie van de commando's is. Lijkt me eerder een wereldvreemd iemand.
Op zondag 30 november 2003 22:47 schreef N1nj4 het volgende:
Of de 7de commando heeft de bom
quote:Maar het kan ook die gast zijn waarbij bauers dochter is, hij had wel een mooie grote huls staan op zn bureautje naast zn handgranaten.
Op zondag 30 november 2003 22:47 schreef N1nj4 het volgende:
Of de 7de commando heeft de bom
Of de 7e commando rijd ermee weg, blijft lastig...
hmmzz Dit is eigenlijk de beste serie die ik ken...
[Dit bericht is gewijzigd door Mute_Me op 30-11-2003 23:00]
Maar verder goede aflevering!! Stoer dat George die man van Division nog even kon overtuigen...
En ja, waar is de 7e commando! En wie is Lonnie... Hij zit nu gezellig met Kim in die kelder... Is het anderen ook opgevallen dat die Kim niet zo snugger was...? Die politiescanner bleef de hele tijd op frequentie 00000000 staan... Dat zou iedere idioot toch begrijpen?
quote:zooo cker wel
Op zondag 30 november 2003 22:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Kim zag er trouwens wel lekker uit in dat shirtje
Nog cooler is dattie nu die irritante sherry heeft veraden
quote:Hehe ja, met der schijnheillige gedrag.
Op zondag 30 november 2003 23:05 schreef Larry101 het volgende:
Echt die Sherry is zo tenenkromend... Ik krijg altijd het gevoel dat ik d'r moet gaan slaan oid...
Maar zou die gast waar Kim bij is, niet de 7e Commando zijn ?
quote:Zou ik zeker doen als ik samen met Kim opgesloten zat.
Op zondag 30 november 2003 23:04 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat zou die jongen toch van plan zijn met Kim?
Hmm, ze zitten diep onder grond, ze kan niet ontsnappen, niemand kan haar horen...Ik denk dat ze een potje gaan kaarten ofzo
quote:Volgens mij was dat redelijk uit de richting dus ik denk het niet... Bovendien waren die voetstappen in die hangar een uur oud... Zo snel kan ie volgens mij niet terug rijden, omkleden en Kim vinden in het pas.
Op zondag 30 november 2003 23:06 schreef Wytze het volgende:Maar zou die gast waar Kim bij is, niet de 7e Commando zijn ?
quote:heey tip: vrouw & blond!
Op zondag 30 november 2003 23:01 schreef Larry101 het volgende:
Is het anderen ook opgevallen dat die Kim niet zo snugger was...? Die politiescanner bleef de hele tijd op frequentie 00000000 staan... Dat zou iedere idioot toch begrijpen?
quote:Dat zou eindelijk de verhaallijn van Kim zin geven. Tot nu toe speelt ze echt een irritante domme bijrol.
Maar zou die gast waar Kim bij is, niet de 7e Commando zijn ?
Anyway. George is cool... Ik vind et lullig voor em, ik heb respect voor George. Die blikken tussen Tony en Michelle, dat komt er wel van
En Jack die zich zorgen maakt om Kate, wat schattig toch allemaal
Bom reed duidelijk weg, 7e commando... Tja...Niet lonnie, die lijn is bijna niet te trekken... Naja, heel misschien is het lonnie, maar dan is dat met Kim puur toeval, dat zat niet in z'n plan. Tis natuurlijk wel opvallend, zo'n gast die 'voor de gein' een schuilkelder bouwt... Hmm.... Tja... Maar iig draait der verhaallijn rond Kim weer bij...
Spannend... Ojah, ik heb voor de grap even getimed, en een zeer schokkende ontdekking gedaan.... We missen zo'n 30% van de serie. Het was een matige 38 minuten. Damn Yoring
quote:Of de bom heeft nooit in het vliegtuig gezeten
Op zondag 30 november 2003 23:08 schreef Skull-splitter het volgende:
Nee, dat is NIET de commando denk ik zo... Of hij moet HEEL snel van LA naar dat plekkie kunnen rijden, gezien de bom nog wel in het bezit was 2 afleveringen terug...
quote:Volgens mij zit ze gewoon weer bij 1 of andere pervert die d'r wil gaan verkrachten, net als in seizoen 1.
Nee, dat is NIET de commando denk ik zo... Of hij moet HEEL snel van LA naar dat plekkie kunnen rijden, gezien de bom nog wel in het bezit was 2 afleveringen terug...
Dat die bom niet in het vliegtuig zat viel natuurlijk wel te raden, ben wel benieuwd waar die nu is. Hij zit in dat busje, maar zat die 7e commando man erin? Is 't een bekende? Of is het die man in het bos. Hij heeft een groot wapenarsenaal, het zou best kunnen.
Ik ben echt benieuwd wat Palmer met Sherry gaat doen, ik hoop echt dat hij haar afmaakt (figuurlijk dan). En ik verwacht nog wel iets van George, want die heeft niet lang meer denk ik, en zo maar dood gaan lijkt me sterk in 24.... Hoop wel dat ik volgende week de aflevering tussen 22.00 uur en 23.00 uur kan kijken, ik ben nl. een weekendje weg, hopenlijk ben ik dan nog wakker
quote:Yorin doet de reclames niet goed denk ik, anders zou het wel kloppen...
Op zondag 30 november 2003 23:10 schreef Roa het volgende:
Spannend... Ojah, ik heb voor de grap even getimed, en een zeer schokkende ontdekking gedaan.... We missen zo'n 30% van de serie. Het was een matige 38 minuten. Damn Yoring
quote:Dat zag je ook niet. Marrie zag de politie aankomen en een paar shots later zag je een busje wegrijden, trek je conclusies...
Op zondag 30 november 2003 23:12 schreef Wytze het volgende:
Wanneer werd de bom verwisseld dan ? Dat heb ik niet gezien, mijn ma stoorde me ook tijdens 24
quote:klaag ze aan
Op zondag 30 november 2003 23:10 schreef Roa het volgende:
quote:Ja dat duurde ook veels te lang voordat ze naar binnen gingen. Ze stonden eerst te lullen. Man wat willen die 6 commando's doen tegen dat hele CTU corps
Op zondag 30 november 2003 23:13 schreef Roa het volgende:[..]
Dat zag je ook niet. Marrie zag de politie aankomen en een paar shots later zag je een busje wegrijden, trek je conclusies...
quote:Tuurlijk niet. Iedere aflevering duurd precies 60 minuten (toch?
Op zondag 30 november 2003 23:12 schreef Larry101 het volgende:[..]
Yorin doet de reclames niet goed denk ik, anders zou het wel kloppen...
quote:Gebeurde voor ie in het vliegtuig gezet was denk ik zo...
Op zondag 30 november 2003 23:12 schreef Wytze het volgende:
Wanneer werd de bom verwisseld dan ? Dat heb ik niet gezien, mijn ma stoorde me ook tijdens 24
quote:Jij bent zeker de leukste thuis?
Op zondag 30 november 2003 23:13 schreef Mute_Me het volgende:[..]
klaag ze aan
Ik vind et gaar dat ze gaan lopen knippen. In films ook al. Maja, ik ga et toch op dvd kopen...
quote:Nee, echt niet...
Op zondag 30 november 2003 23:15 schreef Roa het volgende:[..]Nee, er is in geknipt...
quote:dus in Amerika hebben ze 2 reclame blokken van 10 min in een serie van 60 minuten... Pfff, wat een kutland
Op zondag 30 november 2003 23:17 schreef Larry101 het volgende:[..]
Nee, echt niet...
quote:Klinkt logisch, maar wie is het dan wel? Rayburn? Ik noem maar iemand. Stiekem hoop ik altijd nog op de terugkeer Richard Walsh maar dat zelf wel vergeefse hoop zijn, al weet je het nooit natuurlijk
quote:Wie is dat
Op zondag 30 november 2003 23:20 schreef CrazyDaisy85 het volgende:[..]
Klinkt logisch, maar wie is het dan wel? Rayburn? Ik noem maar iemand. Stiekem hoop ik altijd nog op de terugkeer Richard Walsh maar dat zelf wel vergeefse hoop zijn, al weet je het nooit natuurlijk
.
quote:Da's jammer, want door seizoen 2 te volgen weet je gelijk 2 grote spoilers voor seizoen 1, als je dat nog wil gaan kijken tenminste.
Wie is datHeb season 1 niet gezien
quote:DVD is ideaal. Kan je tenminste 24 in 18 uur kijken
Op zondag 30 november 2003 23:19 schreef Wytze het volgende:
Nee joh er is echt niet in geknipt. Daar hebben ze alleen maar zichzelf mee. Dat is namelijk irritant dus kijken mensen niet meer kopen ze wel op DVD
quote:Lijkt me wat vergezocht. Maar in 24 is alles mogelijk, dus wie weet...
Dat was de baas van Jack in de 1e serie, die had in (geloof) de 2e aflevering wat info voor 'm in een afgelegen gebouw en werd toen doodgeschoten. <knip>
Een andere optie is natuurlijk altijd nog Gary Matherson, zou de verhaallijn van Kim nog nuttig zijn geweest
quote:Dat bedoel ik... die zijn we ook al kwijt...
Op zondag 30 november 2003 23:29 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat is er eigenlijk met Nina gebeurd? Is die gewoon in de gevangenis teruggegooid?
quote:Guess so .. ik dacht al .. heb ik weer iets gemist?
Op zondag 30 november 2003 23:29 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat is er eigenlijk met Nina gebeurd? Is die gewoon in de gevangenis teruggegooid?
quote:Sayed zien we nog wel terug denk ik. Dat vriendje van Kim niet, die had geen rol van betekenis.
Op zondag 30 november 2003 23:29 schreef Larry101 het volgende:[..]
Dat bedoel ik... die zijn we ook al kwijt...
quote:Ja ik wist het einde wel
Op zondag 30 november 2003 23:22 schreef __Saviour__ het volgende:[..]
Da's jammer, want door seizoen 2 te volgen weet je gelijk 2 grote spoilers voor seizoen 1, als je dat nog wil gaan kijken tenminste.
quote:Hehe ja, ik hoop dattie onder de kerstboom ligt
Op zondag 30 november 2003 23:25 schreef Afwezig het volgende:[..]
DVD is ideaal. Kan je tenminste 24 in 18 uur kijken
quote:Stomme n00b dat vriendje van die Kim, kon niet eens die politie agent op zijn bek slaan, maar wel die pa van dat kleine meisje
Op zondag 30 november 2003 23:28 schreef Larry101 het volgende:
Het valt me idd wel op dat de mensen die niet meer interessant zijn ook gelijk gedumpt worden... Zoals dat vriendje van Kim, hoe zou het met hem zijn... Syed Ali, waar is die... etc..
quote:Dat vind ik een prima plan
Op zondag 30 november 2003 23:31 schreef Afwezig het volgende:
Rick uit seizoen 1 misschien in de verhaallijn van Kim stoppen?
[Dit bericht is gewijzigd door __Saviour__ op 30-11-2003 23:44]
quote:Nog zoiets onrealistisch .. zo'n getrainde agressieve vent kan ie wel aan, maar zo'n donutvretende papzak, homaar.
Op zondag 30 november 2003 23:35 schreef Wytze het volgende:[..]
Stomme n00b dat vriendje van die Kim, kon niet eens die politie agent op zijn bek slaan, maar wel die pa van dat kleine meisje
quote:Jochie stil eens over je seizoen 1. die moet ik nog zien
Op zondag 30 november 2003 23:35 schreef CrazyDaisy85 het volgende:[..]
Dat vind ik een prima plan
![]()
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Larry101 op 30-11-2003 23:38]
quote:Ja wat was zijn rol in het hele verhaal ook alweer
Op zondag 30 november 2003 23:36 schreef Afwezig het volgende:[..]
Nog zoiets onrealistisch .. zo'n getrainde agressieve vent kan ie wel aan, maar zo'n donutvretende papzak, homaar.
quote:Ja.
Op zondag 30 november 2003 23:37 schreef Larry101 het volgende:
euuh.. dit is toch een topic zonder spoilers?
quote:Ja, maar voor het zelfde geld niet....
Op zondag 30 november 2003 23:39 schreef __Saviour__ het volgende:[..]
Ja.
Als je die spoiler van mij bedoelt, die was niet serieus
quote:Hij is echt niet serieus. Ik ben net zover met 24 als jullie, 'k heb de serie niet op BBC gevolgd.
Op zondag 30 november 2003 23:40 schreef Larry101 het volgende:[..]
Ja, maar voor het zelfde geld niet....
quote:Dat was ook zijn rol. En hij heeft nu Kim laten opdraaien voor die moord, en de ontvoering van z'n dochter. That's it.
Op zondag 30 november 2003 23:38 schreef Wytze het volgende:[..]
Ja wat was zijn rol in het hele verhaal ook alweer
Ben eventjes de draad kwijt
Hij heeft zijn vrouw vermoord en zijn dochtertje bonkies gegeven, tot zover weet ik het
quote:Dan is het goed!!!
Op zondag 30 november 2003 23:42 schreef __Saviour__ het volgende:[..]
Hij is echt niet serieus. Ik ben net zover met 24 als jullie, 'k heb de serie niet op BBC gevolgd.
[Dit bericht is gewijzigd door Larry101 op 30-11-2003 23:44]
Nou ja, volgende week maar weer kijken dan...
quote:Grrrr, ik haat wachten tot volgende week
Op zondag 30 november 2003 23:49 schreef Larry101 het volgende:
Ik ben echt heel benieuwd hoe het af gaat lopen, wie er allemaal bij betrokken zijn en of de verhaal lijn van Kim nog iets gaat toevoegen...Nou ja, volgende week maar weer kijken dan...
quote:Pffffff echt wel
Op zondag 30 november 2003 22:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Kim zag er trouwens wel lekker uit in dat shirtje
quote:mja.. dat had ik ook een beetje.
Op maandag 1 december 2003 17:12 schreef TFM het volgende:
, want ik vind de afleveringen een beetje het caliber krijgen: "Goh, dat had ik al verwacht".
En het klopt dat alle minder interessante mensen eruit gekickt worden, anders volg je het toch helemaal niet meer!
quote:Een aflevering 24 levert +/- 42 minuten materiaal op. De overige minuten worden in Amerika gevuld met reclame blokken, daarom zie je ook om de zoveeltijd die grote klok in het midden van het beeld. Als de video 56 minuten aangaf, betekend dat daarvan ongeveer 14 minuten reclame tussenzat. En ja, als je de DVD koopt heb je geen last van reclames en duurt enkele aflevering gewoon 42 minuten. Er zijn twee uitzonderingen, de eerste aflevering van seizoen 2 en 3 duren elk ongeveer 52 minuten, dit omdat er geen reclame onderbrekingen waren bij de seizoensopeners.
Op maandag 1 december 2003 21:19 schreef Fen het volgende:
Hm, ik zat ook al te kijken naar de tijd dat 1 aflevering duurde! (is dat een goede zin?) M'n video gaf nmlk. 56 minuten aan!! Is niet goed!
![]()
En het klopt dat alle minder interessante mensen eruit gekickt worden, anders volg je het toch helemaal niet meer!
Heb gisteren van een klasgnoot seizoen 2 op 12 ctjes gekregen
quote:Als jij het al gezien hebt wil je dan zo vriendelijk zijn om je niet hier in onze discussie te mengen?? Wij willen het écht niet weten!!! Dus ook dat wat jij zegt niet...
Op woensdag 3 december 2003 07:47 schreef N1nj4 het volgende:
Woei, vertrouw me, het plot wordt alleen maar beterHeb gisteren van een klasgnoot seizoen 2 op 12 ctjes gekregen
Bedankt...
Zeg alleen maar dat ik ze allemaal heb, ik heb alleen nog maar de volgende alflevering gekeken. Heb het nog veelste druk met mn surprise...
quote:ja!!
Op woensdag 3 december 2003 10:12 schreef MikeyMo het volgende:
de stijve tepels zijn dus eindelijk langsgeweest?
Fotow!!!!!!!!!
quote:in het B&H topic over Elisha staan meer caps van deze scene
Op donderdag 4 december 2003 11:50 schreef TFM het volgende:
[afbeelding]Uit een ander topic:
Welke celeb heeft de mooiste borsten?
Zo leek die Syad Ali me een enorme creep, maar 2 afleveringen later zit ie alweer te janken tegenover Jack.
In seizoen 1 had ik dat met Alexis.
quote:Mijn mentale klok tikt ( en hard ook
Op zondag 7 december 2003 11:20 schreef kreischer2000 het volgende:
t is weer bijna zover
quote:Wie was Alexis ook al weer? Een van de Drazens?
Op zaterdag 6 december 2003 22:46 schreef Kontiki het volgende:[...]
Zo leek die Syad Ali me een enorme creep, maar 2 afleveringen later zit ie alweer te janken tegenover Jack.
In seizoen 1 had ik dat met Alexis.
Oh yeah, vanavond weer
quote:Áls het natuurlijk doorgaat ivm de bevalling.
Op zondag 7 december 2003 14:31 schreef Skull-splitter het volgende:
[afbeelding]Oh yeah, vanavond weer
quote:De geboorte van de baby in real-time!
Op zondag 7 december 2003 15:15 schreef __Saviour__ het volgende:[..]
Áls het natuurlijk doorgaat ivm de bevalling.
The following takes place between 22:00 and 23:00 on the day of the birth of the baby from Maxima.
quote:Events occur in real time, people I work with might be involved
Op zondag 7 december 2003 16:16 schreef CloudStrife het volgende:[..]
De geboorte van de baby in real-time!
The following takes place between 22:00 and 23:00 on the day of the birth of the baby from Maxima.
quote:My wife and daughter have been kidnapped
Op zondag 7 december 2003 16:54 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Events occur in real time, people I work with might be involved
quote:Hehe, dat zou een spannende serie opleveren
Op zondag 7 december 2003 18:45 schreef Kontiki het volgende:[..]
My wife and daughter have been kidnapped
Veel kijkplezier iedereen iig
quote:De zoon van...
Op zondag 7 december 2003 20:40 schreef Fen het volgende:
Hm, k zou het eigenlijk minder grappig vinden! Ik wil 24!![]()
Maarre, wie was Alexis uit seizoen 1 nou??
quote:Die een relatie had met een van die bitches die voor Palmer werkte. Ze stak hem toen neer, terwijl Nina en Jack meezaten te kijken, ze moest toen een zendertje in zijn Portemonnee stoppen.
Op zondag 7 december 2003 20:46 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
De zoon van...
Ik vind het zo gaaf dat de serie niet inkakt, het wordt alleen maar spannender.
Bij serie 1 zaten er nu een paar saaie afleveringen tussen.
Maar verder spannende aflevering...
quote:Zoals ik al dacht heeft hij haar er nu toch echt uitgeknikkerd!
Op zondag 7 december 2003 22:09 schreef fakenick het volgende:
Damn, wat een oetlul is die David... Dat hij niet door dat zielige gepraat van Sherry heen kijkt.
Iemand trouwens een idee of het model CTU jasje ergens te koop is? Ik vind het een heerlijk eenvoudig doch stylish ontwerp
* Skull-splitter is fan van het form-folows-function concept
quote:
Op zondag 7 december 2003 23:42 schreef BDisOKE het volgende:
yes!
[afbeelding]
Voor op me fiets!![]()
quote:Mjah, ik ga in Amsterdam wel in die dumpstore kijken, wellicht dat ze daar iets hebben...
Op maandag 8 december 2003 01:18 schreef N1nj4 het volgende:
ik weet denk ik welke je bedoelt, maar die zal je wel niet kunnen kopen
Beter is die Sherry op gerot met der lompe gelul. Irriteerde me al kapot als ik der kop zag met der 'Owwh David, Please'
Ben benieuwd naar die Marie zo psycho is geworden want die is volgens mij echt helemaal
Op naar de volgende episode
Leek me een leuke ontwikkeling...
quote:Laat me raden: bom wordt naar afgelegen gebied gebracht. En waar is Kim? In een afgelegen gebied
Op maandag 8 december 2003 11:17 schreef Wytze het volgende:
Wat een doos die Kim - Gaat ze nog tegen Lonnie zeggen dat ze niet meer terug komt naar hem. Ben toch benieuwd wat de storyline daar bij hun is. Kan me namelijk niet voorstellen dat dit voor niks zat verwerkt in de serie
Ff serieus, ik heb 'm zojuist op video gezien, ik vond 'm wat mat, maar ze bouwen wel vreselijk de spanning op naar volgende week, daar kijk ik echt enorm naar uit
Jack heeft eigenlijk maar 1 zin: '"Where is the bomb!"
En Palmer niet veel anders: "Is there something you haven't told me?"
...
gaan die acteurs zelf daar niet van balen?
quote:
Op maandag 8 december 2003 17:27 schreef Kiki het volgende:
De verhaallijn van Sherry intrigeert me wel. David heeft haar nu de laan uitgestuurd maar er zal nog wel een staartje aanzitten. Waarom zou die ene vent dan haar verhaal 'bevestigen'? Misschien is Sherry wel oprecht?
Het verhaal van Kim vind ik nog steeds vreselijk matig. Waarom mept ze die Lonnie neer en pakt ze een mes?!? Waarom!?! Sla m dan gelijk bewusteloos met een koekepan ofzo, en ga er dan gelijk vandoor.
Ik hoop dathaar verhaallijn nog wat interessanter wordt, want tot nu toe is het een muts zonder nut. .
En wie kan mij vertellen hoeveel afleveringen we nog moeten? Ik kan me niet meer herinneren om welke tijd we zijn begonnen, ik geloof iets van 8 uur 's avonds. Voor mijn idee zijn er nog maar een paar afleveringen te gaan, maar volgens mij zit ik helemaal fout.
Mijn verlanglijstje is al aangevuld met de dvd-boxen van seizoen 1 en 2 .
quote:Sterker nog, de bak in met haar! Ze heeft gewoon grote misdaden gepleegd nu!
Op dinsdag 9 december 2003 11:44 schreef WheeleE het volgende:[..]
. Sherry heeft zichzelf volgens mij allang ingedekt en met die vent op die tv een alibi verzonnen. David moet haar gewoon net als die journalist Wieland in eenzame opsluiting mikken totdat alles voorbij is.
Niet te geloven, ik scheld gewoon op een TV-karakter
quote:Ze moet worden veroordeeld voor hoogverrad
Op dinsdag 9 december 2003 13:00 schreef Kontiki het volgende:[..]
Sterker nog, de bak in met haar! Ze heeft gewoon grote misdaden gepleegd nu!
Niet te geloven, ik scheld gewoon op een TV-karakter
quote:Maar waarom halen de producers van de serie dan deze kerel erbij?? David had ook gewoon tegen Sherry kunnen zeggen dat hij het van Stanton had gehoord en dat ze moest vertrekken. Nee, in plaats daarvan besluiten de producers dat er een kerel bij moet komen die zegt dat Sherry onschuldig is. Ik denk dus echt dat aan dit muisje nog een staartje zit.
Op dinsdag 9 december 2003 11:44 schreef WheeleE het volgende:[..]
. Sherry heeft zichzelf volgens mij allang ingedekt en met die vent op die tv een alibi verzonnen. David moet haar gewoon net als die journalist Wieland in eenzame opsluiting mikken totdat alles voorbij is.
quote:Aflevering 14 toch? 8.00 - 9.00 AM is aflevering 1, 8.00 - 9.00 PM is dus 12 aflevering verder = 13, zondag was 9.00 - 10.00 PM dus aflevering 14 ??? Of heb ik 't nou mis.
Op dinsdag 9 december 2003 11:49 schreef Larry101 het volgende:
Zondag was aflevering 13... We zijn begonnen om 8:00 AM... ('s ochtends dus...)
quote:Als je het achteraf roept vind ik het prima! We zullen dan maar geloven dat je goed bedoeld... En vooraf... ja... dat regel je maar met iemand via mail oid... of kijk even op www.tvtome.com daar staat een uitgebreid verhaal van elke aflevering.
Op dinsdag 9 december 2003 15:03 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Btw, kan ik aan iemand die seizoen 2 al gezien heeft een voorspelling kwijt? Ik heb nl. een tijdje geleden een kleine spoiler gelezen over de aankomende aflevering, maar niet genoeg om exact te weten wat er gaat gebeuren. Ik denk echter wel te weten wat 't is. Mocht 't zo zijn dat ik het juist had kan ik dat a.s. zondag wel lekker lopen gaan verkondigen, maar dan gelooft niemand me natuurlijk.
quote:Nee... je hebt gelijk! Sorry! Zie maar:
Op dinsdag 9 december 2003 14:59 schreef CrazyDaisy85 het volgende:[..]
Aflevering 14 toch? 8.00 - 9.00 AM is aflevering 1, 8.00 - 9.00 PM is dus 12 aflevering verder = 13, zondag was 9.00 - 10.00 PM dus aflevering 14 ??? Of heb ik 't nou mis.
25. 2-1 2AFF01 29-Oct-2002 Day 2: 8:00 A.M.-9:00 A.M.
26. 2-2 2AFF02 05-Nov-2002 Day 2: 9:00 A.M.-10:00 A.M.
27. 2-3 2AFF03 12-Nov-2002 Day 2: 10:00 A.M.-11:00 A.M.
28. 2-4 2AFF04 19-Nov-2002 Day 2: 11:00 A.M.-12:00 Noon
29. 2-5 2AFF05 26-Nov-2002 Day 2: 12:00 Noon-1:00 P.M.
30. 2-6 2AFF06 03-Dec-2002 Day 2: 1:00 P.M.-2:00 P.M.
31. 2-7 2AFF07 10-Dec-2002 Day 2: 2:00 P.M.-3:00 P.M.
32. 2-8 2AFF08 17-Dec-2002 Day 2: 3:00 P.M.-4:00 P.M.
33. 2-9 2AFF09 07-Jan-2003 Day 2: 4:00 P.M.-5:00 P.M.
34. 2-10 2AFF10 14-Jan-2003 Day 2: 5:00 P.M.-6:00 P.M.
35. 2-11 2AFF11 04-Feb-2003 Day 2: 6:00 P.M.-7:00 P.M.
36. 2-12 2AFF12 11-Feb-2003 Day 2: 7:00 P.M.-8:00 P.M.
37. 2-13 2AFF13 18-Feb-2003 Day 2: 8:00 P.M.-9:00 P.M.
38. 2-14 2AFF14 25-Feb-2003 Day 2: 9:00 P.M.-10:00 P.M.
39. 2-15 2AFF15 04-Mar-2003 Day 2: 10:00 P.M.-11:00 P.M.
40. 2-16 2AFF16 25-Mar-2003 Day 2: 11:00 P.M.-12:00 Midnight
41. 2-17 2AFF17 01-Apr-2003 Day 2: 12:00 Midnight-1:00 A.M.
42. 2-18 2AFF18 08-Apr-2003 Day 2: 1:00 A.M.-2:00 A.M.
43. 2-19 2AFF19 15-Apr-2003 Day 2: 2:00 A.M.-3:00 A.M.
44. 2-20 2AFF20 22-Apr-2003 Day 2: 3:00 A.M.-4:00 A.M.
45. 2-21 2AFF21 29-Apr-2003 Day 2: 4:00 A.M.-5:00 A.M.
46. 2-22 2AFF22 06-May-2003 Day 2: 5:00 A.M.-6:00 A.M.
47. 2-23 2AFF23 13-May-2003 Day 2: 6:00 A.M.-7:00 A.M.
48. 2-24 2AFF24 20-May-2003 Day 2: 7:00 A.M.-8:00 A.M.
quote:Lijkt me een goed plan... maar wachten is wel vervelend hoor
Op dinsdag 9 december 2003 16:27 schreef Smeich het volgende:
Ik heb S2 al gezien en denk dat ik wel weet wat je bedoeltMaar ik snap alleen niet wat je nu wilt. Wacht maar gewoon lekker nog tot zondag 23:00
quote:Vervelend? Da's nog een understatement! Wat een ongelooflijke irritante bitch was ze toch in seizoen 1. Alles achter David's rug om doen, aargh, wat een trut
Op dinsdag 9 december 2003 14:37 schreef N1nj4 het volgende:
weg met SherryIk vond haar vorig seizoen al vervelend
Is het nog gelukt in Amsterdam Skull ?
quote:Ik ga pas de 22e
Op dinsdag 9 december 2003 20:28 schreef N1nj4 het volgende:
Seizoen 1 & 2 zijn bij elkaar ongeveer 70 Euro oidIs het nog gelukt in Amsterdam Skull ?
Waar Painshop Pro 7 al niet goed voor is...
quote:Waar???? We hebben vanaf morgen een DVD speler thuis (eigenlijk vandaag al, maar de leverancier had problem
Op dinsdag 9 december 2003 20:28 schreef N1nj4 het volgende:
Seizoen 1 & 2 zijn bij elkaar ongeveer 70 Euro oidIs het nog gelukt in Amsterdam Skull ?
quote:Volgens mijn contacten bij amazon, maar dat is exclusief verzendkosten
Op dinsdag 9 december 2003 22:28 schreef CrazyDaisy85 het volgende:[..]
Waar???? We hebben vanaf morgen een DVD speler thuis (eigenlijk vandaag al, maar de leverancier had problem
), en ik wil 24 absoluut op DVD hebben!
Best Value
Buy 24 - Season Two DVD and get 24 - Season One DVD at an additional $5 off Amazon.com's everyday low price. Total List Price: $129.96
Buy Together Today: $89.48
Oftwel rond de 75 euro, bij Bol heb je alleen seizoen 1 voor 90 Euro
quote:Alle afleveringen zijn toch geweldig
Op zondag 14 december 2003 11:26 schreef CloudStrife het volgende:
Vanavond komt er een geweldige aflevering, mag je niet missen.
Maar goed de videorecorder staat klaar
quote:Videorecorder
Op zondag 14 december 2003 12:19 schreef Larry101 het volgende:[..]
Alle afleveringen zijn toch geweldig
Maar goed de videorecorder staat klaar
quote:Ja, dat zou ik wel willen, maar ja, een etentje dat de baas betaald is natuurlijk ook de moeite waard...
Op zondag 14 december 2003 12:56 schreef kreischer2000 het volgende:[..]
Videorecorder
Gewoon kijken!
quote:Je kan ook woensdag om half 9 kijken naar de herhaling op RTL5
Op zondag 14 december 2003 13:23 schreef Larry101 het volgende:[..]
Ja, dat zou ik wel willen, maar ja, een etentje dat de baas betaald is natuurlijk ook de moeite waard...
quote:CloudStrife, dat weet jij vast wel: Was deze aflevering nou ingezonden voor de Emmy Awards?
Op zondag 14 december 2003 11:26 schreef CloudStrife het volgende:
Vanavond komt er een geweldige aflevering, mag je niet missen.Nog 10,5 uur!
Aflevering is in ieder geval supergoed. Nu Jiskefet is afgelopen ga ik het weer op Yorin volgen.
quote:Zonder nederlandse subs zeker he?
Op dinsdag 9 december 2003 22:35 schreef N1nj4 het volgende:
klik hierBest Value
Buy 24 - Season Two DVD and get 24 - Season One DVD at an additional $5 off Amazon.com's everyday low price.
[afbeelding] Total List Price: $129.96
Buy Together Today: $89.48Oftwel rond de 75 euro, bij Bol heb je alleen seizoen 1 voor 90 Euro
![]()
![]()
quote:Nee, die heb je nodig ofzo
Op zondag 14 december 2003 15:40 schreef XxxPimxxX het volgende:[..]
Zonder nederlandse subs zeker he?
quote:Voor de volledigheid, ja.
Op zondag 14 december 2003 15:44 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Nee, die heb je nodig ofzo
altijd stoer hé, zo'n opmerking
quote:Er werden meerdere afleveringen ingezonden voor de Emmy's waaronder deze 15e aflevering. Hiermee won 24 ook de enige twee Emmy's van dit jaar, namelijk voor beste regie in een TV serie en beste score (muziek) voor een TV serie.
Op zondag 14 december 2003 14:42 schreef SuperSiem het volgende:[..]
CloudStrife, dat weet jij vast wel: Was deze aflevering nou ingezonden voor de Emmy Awards?
Aflevering is in ieder geval supergoed. Nu Jiskefet is afgelopen ga ik het weer op Yorin volgen.
Maar terug naar 24 ... nog zo'n 5 uur en 40 minuten , dan weet ik of mijn theorie klopt
!
quote:Nou ík kan iig niet zolang wachten...
Op zondag 14 december 2003 14:29 schreef CloudStrife het volgende:[..]
Je kan ook woensdag om half 9 kijken naar de herhaling op RTL5
Animated:
[Dit bericht is gewijzigd door XxxPimxxX op 14-12-2003 18:09]
quote:Moment...
Op zondag 14 december 2003 16:57 schreef XxxPimxxX het volgende:
Komop, iedereen aan de 24 avatars
quote:
Op zondag 14 december 2003 17:29 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Moment...
Vind 'm wat minder
quote:Ik ga Jack niet verhoeren
Op zondag 14 december 2003 17:44 schreef XxxPimxxX het volgende:[..]
Vind 'm wat minder
en dan kijken mensen op een verjaardagsfeestje bij oma je toch raar aan
quote:Dan is-tie wel in regio 1
Op dinsdag 9 december 2003 22:35 schreef N1nj4 het volgende:
klik hierBest Value
Buy 24 - Season Two DVD and get 24 - Season One DVD at an additional $5 off Amazon.com's everyday low price.
[afbeelding] Total List Price: $129.96
Buy Together Today: $89.48Oftwel rond de 75 euro, bij Bol heb je alleen seizoen 1 voor 90 Euro
![]()
![]()
Bij play.com kosten beide series 32,99 pond, da's ¤ 47,59 per serie. Heb je regio 2 maar nog steeds geen Ned. ondertiteling
* RRRobert logt nu uit om ook te gaan kijken
quote:waarschijnlijk Jack die erachter komt dat syad ali voor iemand werkte en daar dan op jaagt....of Syad die vrijkomt en een klopjacht op jack maakt...maargoed ze kunnen ook 9 afleveringen volstoppen met kim bauer....ze is daar toch om tijd op te vullen
Op zondag 14 december 2003 22:20 schreef Wytze het volgende:
Nog 55 minuten totdat ie af gaat? Hoe kunnen ze hier in godsnaam nog 9 eps mee vullen ?
quote:LOL Ja, maar ze is lekker dus dat maakt niet uit
Op zondag 14 december 2003 22:22 schreef Gamedemon het volgende:[..]
waarschijnlijk Jack die erachter komt dat syad ali voor iemand werkte en daar dan op jaagt....of Syad die vrijkomt en een klopjacht op jack maakt...maargoed ze kunnen ook 9 afleveringen volstoppen met kim bauer....ze is daar toch om tijd op te vullen
Welke 3 landen waren het ? Dat kreeg ik niet mee...
Wel cool van George, hij had wel gelijk met zijn sentimentele preek. Maar nu zal je zometeen zien dat het eindigd met George die dat ding niet soepeltjes naar beneden krijgt, Of Georige die al dood gaat voordat ie moet duiken
quote:Absoluut !
Op zondag 14 december 2003 22:44 schreef Steve-O het volgende:
George is de man
Respect
Hij was vet he mensen!? Zelfs voor mijn tweede keer zat ik nogmaals aan de buis gekluister!! Dat einde
Mason!
24!
Zeker de beste aflevering van het seizoen ik ben alleen benieuwd hoe ze het nu nog zoveel aflevering boeiend kunnen houden.
Wat voor rol zou die informant @ CTU spelen? Die tegen het einde Almeida nog even aansprak.
Ik wil ook een Mason voor op mijn schouder...
De oogcontacten tussen love interest en Jack zeggen ook weer genoeg IMHO
quote:Jij hebt er natuurlijk eentje van dichtbij gezien waardoor je mooier gewend bent...
Op zondag 14 december 2003 23:04 schreef Afwezig het volgende:
Die bom was trouwens wel crappy graphics ..
quote:Zouden ze het doen? Kate Warner en Jack?
Op zondag 14 december 2003 23:06 schreef Skull-splitter het volgende:
Brok in mijn keel? Nee, ik zat gewoon te janken!Ik wil ook een Mason voor op mijn schouder...
De oogcontacten tussen love interest en Jack zeggen ook weer genoeg IMHO
![]()
Mason is 'the Man' !!!
Wat een fantastische aflevering.
Maar hoe zou het nou toch verder gaan ????
quote:Die zwart-wit opnamen op discovery channel zien er nog beter uit vinnik, maargoed
Op zondag 14 december 2003 23:07 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Jij hebt er natuurlijk eentje van dichtbij gezien waardoor je mooier gewend bent...
quote:Nu draait het vooral om Palmer denk ik. Hoe gaat hij het land toespreken? Zal hij terugslaan, die 3 landen aanvallen?
Maar hoe zou het nou toch verder gaan ????
Ben benieuwd hoe het nu allemaal gaat lopen...
Had neit verwacht dat die bom zou ontploffen. Maar gebeurde dus toch Ben benieuwd wat er nog meer gaat gebeuren. Ik wil nog meeeeeer ziennnn
quote:Same here
Op zondag 14 december 2003 23:06 schreef Skull-splitter het volgende:
Brok in mijn keel? Nee, ik zat gewoon te janken!
Schitterende aflevering.
quote:Technisch gezien was het een goede verfilming van een nucleaire ontploffing, en je kunt niet eindeloos die opnamen van discovery gebruiken, en ZEKER niet omdat het grootste gedeelte daarvan onder andere omstandigheden waren opgenomen, magoed, jij bent een ontevreden kijker...
Op zondag 14 december 2003 23:08 schreef Afwezig het volgende:[..]
Die zwart-wit opnamen op discovery channel zien er nog beter uit vinnik, maargoed
Woensdag de herhaling en het einde opnemen.
Nu kan ik weer spoilervrij (of ik moet weer een oerdomme fout begaan) de overige 9 afleveringen van 24 bekijken, want al 3 maanden weten dat Mason in deze aflevering aan z'n eind komt is niet leuk.
Ben wel benieuwd wat er nu gaat gebeuren, 't zal wel vooral om Palmer gaan draaien. En ik ben benieuwd hoe snel ze Jack uit die woestijn krijgen, er zal ongetwijfel wel een kink in de kabel komen...
quote:ja, dat was een beetje vaag in beeld gebracht...
Op zondag 14 december 2003 23:10 schreef Neel26 het volgende:
Ik dacht alleen nog even: 2 parachutes????? Mason toch ook niet. Maar split screen natuurlijk... lastig te zien zo donker.
quote:Ik vond het er een beetje crappy uit zien .. das alles. Ik heb me er niet erg aan zitten storen ofzo
Op zondag 14 december 2003 23:13 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Technisch gezien was het een goede verfilming van een nucleaire ontploffing, en je kunt niet eindeloos die opnamen van discovery gebruiken, en ZEKER niet omdat het grootste gedeelte daarvan onder andere omstandigheden waren opgenomen, magoed, jij bent een ontevreden kijker...
quote:Deze aflevering was van het begin tot het eind voorspelbaar!!
Op zondag 14 december 2003 23:00 schreef Afwezig het volgende:
Damn .. Ik zag Mason achterin dat vliegtuig trouwens wel aankomen. Maarja, ik had persoonlijk niet verwacht dat er ook werkelijk een bom zou exploderen. Ik ben best benieuwd naar het verdere verloop nu ..
quote:Aha! Dus dat was de spoiler die je al van tevoren wist! Ik vroeg het me al af, weken geleden postte je namelijk al dat je een grote spoiler wist.
Nu kan ik weer spoilervrij (of ik moet weer een oerdomme fout begaan) de overige 9 afleveringen van 24 bekijken, want al 3 maanden weten dat Mason in deze aflevering aan z'n eind komt is niet leuk.
quote:Neeee... serie 2 is de bom
Op zondag 14 december 2003 23:16 schreef Gamedemon het volgende:[..]
Deze aflevering was van het begin tot het eind voorspelbaar!!
sorry hoor maar serie 1 was gewoon de bom ....deel 2 vind ik minder maargoed hijs wel grappig opzich
Nou heel fijn, dat ie dood ging was geen verrassing, maar ik maakte al heel snel de link naar 't feit dat die bom af moest gaan rond dat tijdstip, dus als 't verhaal van Mason enige nut wil hebben, dan tel je die dingen bij elkaar op.
Maar nu back to reality, ik ben benieuwd wat Palmer uit gaat spoken.
quote:En daarom zoek ik dus nooit iets over 24 op Internet, het risico op spoilers is gewoonweg te groot. Net zoals bij seizoen 1, als je daar bij de acteur kijkt zie je ook gelijk 2 grote spoilers, op de officiele site nog wel.
Dat was 't idd ja, ik was wat info aan 't opzoeken over acteurs uit 24, o.a. Mason (Xander Berkeley) dus, en 't eerste wat ik zag staan was: 'dies in episode 15'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |