Schiet hij gewoon die kerel neer!
quote:Nee, het was 'Dag Hans!"
Op zondag 30 november 2003 22:44 schreef Hagedis het volgende:
Dag sinterklaasje, daaaag!
![]()
![]()
quote:Was het niet 'Dag Ans'?
Op zondag 30 november 2003 22:45 schreef pberends het volgende:[..]
Nee, het was 'Dag Hans!"
![]()
![]()
Voor het einde hebben ze twee verschillende versies opgenomen. In de andere wist Michiel nog naar buiten te kruipen en zo Sinterklaas dood te schieten met het pistool wat nog op de grond lag.
Goed dat ze deze hebben gekozen, dat was naar mijn mening ook echt de beste.
Ik dacht 1 keer een deel van een camera in beeld te zien ook was het microfoontje van Hans Teeuwen duidelijk te zien.
Waar je al niet op let!
En 1 foutje... (dacht ik)
Kees Prins gaat links bij het raam staan. In het shot van buitenaf staat hij opeens rechts.
quote:Sint gaat met zijn tijd mee.
Op zondag 30 november 2003 22:45 schreef Dezz het volgende:
Het was subliem! HET tv moment van het jaarSchiet hij gewoon die kerel neer!
![]()
![]()
quote:Net de band terug gekeken en het klopt idd!
Op zondag 30 november 2003 22:49 schreef UFOtje het volgende:
Erg leuk om te zien hoe ze het hebben gemonteerd. (ik was namelijk bij de opnamen)Voor het einde hebben ze twee verschillende versies opgenomen. In de andere wist Michiel nog naar buiten te kruipen en zo Sinterklaas dood te schieten met het pistool wat nog op de grond lag.
Goed dat ze deze hebben gekozen, dat was naar mijn mening ook echt de beste.
Ik dacht 1 keer een deel van een camera in beeld te zien ook was het microfoontje van Hans Teeuwen duidelijk te zien.
Waar je al niet op let!En 1 foutje... (dacht ik)
Kees Prins gaat links bij het raam staan. In het shot van buitenaf staat hij opeens rechts.
quote:Wordt a.s. zaterdag herhaald.
Op zondag 30 november 2003 22:59 schreef thaleia het volgende:
Als iemand weet waar ie op internet te bekijken is, meld dat dan svp even? (of mail me)
quote:Ja, maar da's op TV neem ik aan? En daar heeft die vriend van mij in Canada niks aan
Op zondag 30 november 2003 23:10 schreef NewOrder het volgende:
Wordt a.s. zaterdag herhaald.
Binnenkort maar weer eens een avondje Debiteuren Crediteuren hier..
En dan natuurlijk daarna ff een stiffie leggen.
De eerste keer bij Debiteuren/Crediteuren was het nog super, en 'schokkend' dat de Sint dat deed. Nu moest het noodgedwongen weer een slagje erger en schiet hij maar iemand neer.
Wederom een zwaktebod.
quote:Herhaling zaterdag a.s.
Op zondag 30 november 2003 23:11 schreef El_Fenomino het volgende:
Shit weer gemist deze week. Vorige week vond ik ze ook weer goed.Binnenkort maar weer eens een avondje Debiteuren Crediteuren hier..
En dan natuurlijk daarna ff een stiffie leggen.
quote:Ik was er ook bij, en ik was ook erg benieuwd wat ze er in de montage van zouden maken (want er was best veel opgenomen, dus lang niet alles kon in de uitzending).
Op zondag 30 november 2003 22:49 schreef UFOtje het volgende:
Erg leuk om te zien hoe ze het hebben gemonteerd. (ik was namelijk bij de opnamen)
Mooiste quote: "Niemand heeft zin, maar iedereen gaat!"
quote:Ben ik helemaal met je eens!
Op zondag 30 november 2003 23:21 schreef Feestkabouter het volgende:[..]
Ik was er ook bij, en ik was ook erg benieuwd wat ze er in de montage van zouden maken (want er was best veel opgenomen, dus lang niet alles kon in de uitzending).
Ik heb ook erg op een aantal foutjes en details zitten letten (ben nogal een pietje precies), maar op zich hebben ze uit de beschikbare opnamen denk ik echt het optimale eindresultaat weten te halen, ik vond hem geweldig!!Mooiste quote: "Niemand heeft zin, maar iedereen gaat!"
Ook leuk om te zien dat Michiel en Kees allebij even moesten lachen maar toch goed verder speelden.
quote:Opnemen en opsturen dan
Op zondag 30 november 2003 23:10 schreef thaleia het volgende:
Ja, maar da's op TV neem ik aan? En daar heeft die vriend van mij in Canada niks aan
quote:Hans Teeuwen
Op maandag 1 december 2003 00:04 schreef Jeroenus het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar zag ik nou Theo Maassen in de aftiteling staan?
quote:Het opnieuw opvoeren van een karakter kan je als een zwaktebod beschouwen, maar ik heb dit liever dan dat krampachtige gedoe van het vorige seizoen, waar het maar niet leuk wilde worden.
Op zondag 30 november 2003 23:16 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Vond het zwaar overdone.De eerste keer bij Debiteuren/Crediteuren was het nog super, en 'schokkend' dat de Sint dat deed. Nu moest het noodgedwongen weer een slagje erger en schiet hij maar iemand neer.
Wederom een zwaktebod.
Ik vind het fantastische tv in ieder geval.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |