heb ik ook, majah boeiuhhhhquote:Op vrijdag 26 maart 2004 22:48 schreef Dr.Zoidberg het volgende:
redelijke episode, maar de vorige was een stuk grappiger.
tijdens de toespraak van Jimmy komt ineens een stem erdoorheen. dit lijkt me niet helemaal de bedoeling, 't lijkt wel de aankondiging van het volgende programma. heb ik een verkeerde download te pakken of hoort het zo?
idem hier, waarschijnlijk was dat op comedy central zoquote:Op vrijdag 26 maart 2004 22:48 schreef Dr.Zoidberg het volgende:
redelijke episode, maar de vorige was een stuk grappiger.
tijdens de toespraak van Jimmy komt ineens een stem erdoorheen. dit lijkt me niet helemaal de bedoeling, 't lijkt wel de aankondiging van het volgende programma. heb ik een verkeerde download te pakken of hoort het zo?
De vorige 2 hadden het er ook al over. Het stelt me teleur van hen dat ze dit uitgemolken onderwerp nog verder uitmelken.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:12 schreef spacemangraig het volgende:
[afbeelding]
De volgende gaat over the Passion of the Christ...
Ik had juist wel verwacht dat ze er iets mee zouden doen. Zoiets uit de actualiteit moet er gewoon in.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:54 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
De vorige 2 hadden het er ook al over. Het stelt me teleur van hen dat ze dit uitgemolken onderwerp nog verder uitmelken.
Gobbles..quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:23 schreef Duiveltja het volgende:
Timmy zei volgens mij ook voor het eerst iets anders dan "Timmy!!!!!!"
quote:
804: The Passion of the Jew
Kyle finally sees "The Passion" and is forced to admit Cartman has been right all along. Meanwhile many of the film's hardcore fans band together under Cartman's leadership to carry out it's message.
...Meanwhile, Stan and Kenny also see the movie and embark upon a quest to find Mel Gibson.quote:Op maandag 29 maart 2004 21:38 schreef Clyde_Frog het volgende:
Oh no...
[..]
quote:Het Noord Nederlands Toneel (NNT) brengt een theaterversie van de controversiële Amerikaanse tekenfilmserie South Park. Het stuk, dat Zuiderpark is gedoopt, gaat vrijdag in première in Groningen. Het bestaat uit een mix van originele tekenfilmbeelden, een Nederlandse nasynchronisatie en een onderdeel dat op het toneel wordt opgevoerd.
De acteurs geven hierin hun eigen podiuminterpretatie van de serie. Het toneelstuk Zuiderpark baseert zich grotendeels op de aflevering ‘Cartman’s mom is still a dirty slut’, waarin het egocentrische karakter Cartman er achter komt dat zijn moeder een hermafrodiet is. Het is voor zover bekend de eerste keer dat er een toneelversie van de tekenfilmserie wordt gemaakt.
eff bij de mc donalds halenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:48 schreef spacemangraig het volgende:
haha dat is wel erg gaaf. die Spits/Metro moet ik hebbennnnnn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |