We zitten nu bij aflevering 712 All About Mormons
quote:
South Park - Butt outAfter Representatives from the anti-smoking campaign do their song and dance for the children of South Park Elementary, the boys take up the nasty habit.
[Dit bericht is gewijzigd door Duiveltja op 23-11-2003 16:33]
quote:idd niet zo'n sterke aflevering ja. Hopelijk is die van deze week wat leuker.
Op zondag 23 november 2003 16:31 schreef d4rkl1ght het volgende:
Vond 712 niet echt geweldig trouwensNiet zo leuk als de 3 daarvoor
Hoeveel afleveringen gaat seizoen 7 eigenlijk krijgen?
South Park - The Return Of The Fellowship Of The Ring To The Two Towers
was wel geinig
quote:Dat is al 14 afleveringen geleden, je loopt achter
Op maandag 24 november 2003 18:38 schreef Hertog_Martin het volgende:
Sinds tijden ook maar weer eens een southpark afleveirng gedownload en gekeken:South Park - The Return Of The Fellowship Of The Ring To The Two Towers
was wel geinig
idd een geinige aflevering ja, met Butters als Gollem. My Precious
We're playing Harry Potter
- Ha! Fags!
quote:Ja!
Op maandag 24 november 2003 18:40 schreef Duiveltja het volgende:
Towelie moet weer terugkomen
As you can see from the posted date above, there will be no Thanksgiving episode of South Park next week. Hellen Keller! The Musical will be airing next Wednesday for your Holiday pleasure. Gobbles!!!
quote:Was wel geinig?? Das een van mijn all time favorites.
Op maandag 24 november 2003 18:38 schreef Hertog_Martin het volgende:
Sinds tijden ook maar weer eens een southpark afleveirng gedownload en gekeken:South Park - The Return Of The Fellowship Of The Ring To The Two Towers
was wel geinig
How bad was it?
Back door sluts 9
oooh
quote:Nou, er wordt in dit topic al gepraat over de afleveringen 712 en 713, dus ik denk het allemaal van wel.
Op donderdag 27 november 2003 14:27 schreef Gabriel het volgende:
Dus er zijn weer nieuwe south park afleveringen?
Een half jaartje geleden heb ik alle afleveringen ge *ahum* download en toen waren ze bij "707 - Red Man's Greed", en nu zijn ze dus weer aan het uitzenden?
quote:Klik eens op 'next' onderaan.
Op donderdag 27 november 2003 14:31 schreef Gabriel het volgende:
laat maar
quote:
Op maandag 24 november 2003 18:40 schreef Duiveltja het volgende:
Towelie moet weer terugkomen
quote:
Op donderdag 27 november 2003 14:32 schreef Mike het volgende:[..]
Klik eens op 'next' onderaan.
quote:Eerst it's all about the mormons kijken, die is het minst. Dan de aflevering over oude mensen met rijbewijs. Dan Christian rock hard en dan Cosa bonita
Op donderdag 27 november 2003 14:37 schreef Gabriel het volgende:
ik ben erg benieuwd naar die nieuwe afleveringen* Gabriel heeft vanmiddag weer wat te doen
quote:Of gewoon op de goede volgorde.
Op donderdag 27 november 2003 14:59 schreef Menyo het volgende:[..]
Eerst it's all about the mormons kijken, die is het minst. Dan de aflevering over oude mensen met rijbewijs. Dan Christian rock hard en dan Cosa bonita
quote:South Park slaat een weekje over, op 3 december komt de nieuwe aflevering
Ik kan de nieuwe trouwens nog niet vinden
quote:huh!? wat vreemd.
Op donderdag 27 november 2003 15:39 schreef __Saviour__ het volgende:[..]
South Park slaat een weekje over, op 3 december komt de nieuwe aflevering
quote:Ik vond het ook al vreemd ja, maar het staat toch op de site:
Op donderdag 27 november 2003 15:45 schreef spacemangraig het volgende:[..]
huh!? wat vreemd.
quote:
Episode 713: Butt Out
Air date: December 3, 2003
After Representatives from the anti-smoking campaign do their song and dance for the children of South Park Elementary, the boys take up the nasty habit...
quote:
Op donderdag 27 november 2003 15:52 schreef patty het volgende:
Niets vreemds aan. Er komt voetbal.
quote:hoezo dan, kun je ze kijken wanneer ze op de amerikaanse tv komen?
Op donderdag 27 november 2003 17:02 schreef Menyo het volgende:
Wel heel cheap, ik verheugde me al op een nieuwe SP vanavond.
quote:Ja, een paar uur na de uitzending in de States staat de aflevering online
Op donderdag 27 november 2003 17:38 schreef Gabriel het volgende:[..]
hoezo dan, kun je ze kijken wanneer ze op de amerikaanse tv komen?
quote:Maar die zenden de nieuwste afleveringen niet uit denk ik. Comedy Central is nu met seizoen 7 bezig
Op donderdag 27 november 2003 17:40 schreef Skwish het volgende:
Volgens mij zijn alle SP afleveringen al uitgzonden op canal+... helaas heb ik ze allemaal al gezien!
quote:heb net "708:South Park is Gay" en "709:Christian Rock Hard" gekeken, en ze zijn weer vanouds!!
Op donderdag 27 november 2003 14:59 schreef Menyo het volgende:[..]
Eerst it's all about the mormons kijken, die is het minst. Dan de aflevering over oude mensen met rijbewijs. Dan Christian rock hard en dan Cosa bonita
quote:709 is idd een erg sterke aflevering, Cartman is weer fantastisch op dreef! Token, you black asshole!
heb net "708:South Park is Gay" en "709:Christian Rock Hard" gekeken, en ze zijn weer vanouds!!
quote:idd, in 709 is Cartman weer helemaal op dreef
Op donderdag 27 november 2003 20:12 schreef __Saviour__ het volgende:[..]
709 is idd een erg sterke aflevering, Cartman is weer fantastisch op dreef! Token, you black asshole!
708 vond ik dan weer een wat mindere aflevering.
quote:
Token: What?! We don't have a bass guitar.
Cartman: Your family's black, Token! There's bound to be a bass guitar in your basement somewhere!
quote:
Token: I don't know how to play bass.
Cartman: Token, how many times do we have to go through this? You're black. You can play bass.
Token: I'm gettin' sick of your stereotypes!
Cartman: Be as sick as you want, just give me a God-damned bass line!
Cartmann joins NAMBLA is cool.
"Dude, you have sex with children".
Deed me denken aan deze discussie
quote:Go play with that Harry-pussy-buthole-potter-nerds
Op maandag 24 november 2003 18:41 schreef __Saviour__ het volgende:[..]
Dat is al 14 afleveringen geleden, je loopt achter
idd een geinige aflevering ja, met Butters als Gollem. My Precious
We're playing Harry Potter
- Ha! Fags!
quote:Nog 3 uur, dan kan ik kijken
Op donderdag 4 december 2003 14:30 schreef Evil_Jur het volgende:
De nieuwe aflevering 'but out' was echt leuk, weer lekker de ouderwetse south park humor!
quote:Ja ik ook zoiets... cant wait
Op donderdag 4 december 2003 14:56 schreef Menyo het volgende:[..]
Nog 3 uur, dan kan ik kijken
quote:Volledig mee eens. All about mormons viel me ook erg tegen helemaal omdat die afleveringen daarvoor gewoon ontzettend goed waren.
Op donderdag 4 december 2003 15:48 schreef Reignman het volgende:
Hij was iig beter dan de vorige die dus ECHT SUPER SLECHT was.... deze is wel OK... Christian Rock & Casa Bonita zijn de echte coole van de afgelopen tijd... daar heb ik echt dubbel bij gelegen...
quote:Net gezien, erg leuk ja!
Bij mrtwig kun je nu ook VH1 goes inside: South Park halen. Erg leuk om te zien.
quote:http://us.imdb.com/name/nm0001661/
Op vrijdag 5 december 2003 21:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Redelijk vermakelijke episode deze keer. Wie was die dikke gozer trouwens? Bestaat die in het echt ook?
Wel maf trouwens want in die VH1 docu prijzen ze "all in the family", een serie waarmee die reiner bekend is geworden.
Of als je niet rookt zie je er net zo uit als ons
quote:In South Park wordt vrijwel iedereen afgezeken, zelfs al Matt en Trey er fan van zijn denk ik.
Wel maf trouwens want in die VH1 docu prijzen ze "all in the family", een serie waarmee die reiner bekend is geworden.
quote:Ze overdrijven alleen een beetje waarschijnlijk.
Op vrijdag 5 december 2003 22:21 schreef Evil_Jur het volgende:
volgens de trivia op imdb wel, en south park kennende lullen ze niet over dergelijke dingen, ze maken alleen de boel belachelijk.
Het was wel duidelijk dat de makers van South Park er duidelijk moeite mee hebben dat er zo veel wordt gekeken naar de rokers terwijl Amerika per jaar zo ontzettend veel dikker wordt.
Hart- en vaatziekten blijft nog altijd een grotere doodsoorzaak dan roken.
quote:Ik vind het toch een beetje appels met peren vergelijken hoor.
Op maandag 8 december 2003 18:10 schreef Mike het volgende:
Redelijk leuke aflevering.Het was wel duidelijk dat de makers van South Park er duidelijk moeite mee hebben dat er zo veel wordt gekeken naar de rokers terwijl Amerika per jaar zo ontzettend veel dikker wordt.
Hart- en vaatziekten blijft nog altijd een grotere doodsoorzaak dan roken.
quote:Dat valt wel mee...Trey en Matt storen zich er schijnbaar aan dat iedereen continu over de rokers valt, terwijl iedereen zich volpropt met Big Macs. Met deze aflevering wilden ze laten zien hoe hypocriet dat is.
Op maandag 8 december 2003 19:07 schreef spacemangraig het volgende:[..]
Ik vind het toch een beetje appels met peren vergelijken hoor.
quote:Jawel, maar als ik een Big Mac eet dan krijgt mijn buurman daar geen hart en vaat ziekten van. Als ik een peuk rook, dan kunnen anderen daar wel longkanker van krijgen.
Op maandag 8 december 2003 19:09 schreef Mike het volgende:[..]
Dat valt wel mee...Trey en Matt storen zich er schijnbaar aan dat iedereen continu over de rokers valt, terwijl iedereen zich volpropt met Big Macs. Met deze aflevering wilden ze laten zien hoe hypocriet dat is.
Maar over sp: ik vond deze aflevering wel aardig, maar zeker niet de beste van het seizoen.
quote:
Op maandag 8 december 2003 19:13 schreef JedaiNait het volgende:[..]
Jawel, maar als ik een Big Mac eet dan krijgt mijn buurman daar geen hart en vaat ziekten van. Als ik een peuk rook, dan kunnen anderen daar wel longkanker van krijgen.
Het gaat erom dat er een grotere doodsoorzaak is en dat niemand zich daar druk om lijkt te maken.
Dat vond ik wel goed gedaan (ik ben overigens zelf geen roker).
quote:Voor amerikaanse begrippen zijn ze zeker niet rechts eigenlijk. Ze zijn gewoon erg liberaal. Ik heb nog geen enkele aflevering gezien waar ik aanstoot van nam, volgens mij denk ik wel ongeveer hetzelfde als de makers over de betreffende zaken.
Op maandag 8 december 2003 18:03 schreef spacemangraig het volgende:[..]
Ze overdrijven alleen een beetje waarschijnlijk.
Ik vind de makers eigenlijk een beetje te rechts, maarja dat neem ik voor lief.
quote:Lijkt mij wel leuk, de aktuele onderwerpen zijn lachen maar af en toe zijn de persoonlijke problemen van de gang nog het leukst. En butters is natuurlijk geweldig
#714 - Raisins
"Stan is heartbroken when Wendy calls it quits in this week's brand new episode Raisins".After Wendy breaks up with Stan, the gang decides to cheer him up with a trip to "Raisins, a local restaurant known for its cheap food and hot girls. Later, as Stan tries desperately to win Wendy back, Butters believes hes found the girl of his dreams."
quote:Dat maakt 't juist zo leuk vind ik....
Op dinsdag 9 december 2003 19:04 schreef spacemangraig het volgende:
Mooi, die actuele onderwerpen komen me ondertussen een beetje de strot uit.
quote:The're all a bunch of nazi conforming cheerleaders
Op donderdag 11 december 2003 13:33 schreef Mike het volgende:
Het was wel een aardige aflevering: vooral de gothics waren heel leuk.
Ik heb maar één puntje van kritiek: De aflevering was me net niet grof genoeg, dat had af en toe best wat harder gekunt
quote:Ja das grappig idd
Op donderdag 11 december 2003 21:59 schreef __Saviour__ het volgende:één stukje vond ik echt briljant, toen Jimmy wat tegen Wendy moest zeggen, dat van You're a continuous source of inspiration ofzo, maar door het gestotter kwam dat er dus uit als Stan says you're cuuhuunt, cunt. Your're a cunt!
Ik vond alleen het eind een beetje tegenvallen eigenlijk.
Maarja Butters wordt gewoon steeds stoerder
quote:Ik heb er al zin in, maar ik vrees dat dit de laatste van het seizoen is... Moeten we weer maandenlang alle oude afleveringen kijken
It's Christmas in CanadaThe Brovlofski family is dealt a devastating blow when Ike's Canadian birth parents show up unexpectedly and want their baby back. When the townspeople decide to forego Christmas gifts and take up a collection to get Ike home to South Park, the boys are distraught. Before all the money for their Christmas presents gets spent, they hightail it to Canada to bring Ike home themselves.
quote:Tja, die mensen hebben helaas ook wat tijd nodig om creatief weer op te laden...
Op woensdag 17 december 2003 16:18 schreef Evil_Jur het volgende:
Morgen de kerstaflevering:
[..]Ik heb er al zin in, maar ik vrees dat dit de laatste van het seizoen is... Moeten we weer maandenlang alle oude afleveringen kijken
Maar in januari gaat Stargate weer verder, dus helemaal verloren is deze serie downloader niet...
Ik ben alleen benieuwd of southpark de arestatie van sadam nog gaat behandelen... sadam is in het SP universum immers sinds de film al dood...
quote:
And the world is still glad to be rid of him.
quote:Dit stukje was een van de leukste van die ep
Op donderdag 11 december 2003 21:59 schreef __Saviour__ het volgende:één stukje vond ik echt briljant, toen Jimmy wat tegen Wendy moest zeggen, dat van You're a continuous source of inspiration ofzo, maar door het gestotter kwam dat er dus uit als Stan says you're cuuhuunt, cunt. Your're a cunt!
Leuke spoof op de bar "Hooters" in de US
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |