Chech: De Telegrof - Queen woedend op vernielzuchtige Bush
[Dit bericht is gewijzigd door Karzeuler op 23-11-2003 12:21]
LONDEN - De Britse koningin Elizabeth is furieus op de Amerikaanse president Bush omdat hij en zijn gevolg het zorgvuldig onderhouden gazon van Buckingham Palace hebben beschadigd. Dat meldde de Sunday Mirror. De zondagskrant citeert anonieme bedienden die zeggen dat ze de koningin "nog nooit zo kwaad hebben gezien".
Elizabeth zou furieus zijn.
Bush en zijn vrouw brachten vorige week een staatsbezoek aan Groot-Brittannië. Het paar logeerde op Buckingham Palace in Londen. Na afloop van het vierdaagse bezoek bleek dat de presidentiële helikopter en twee begeleidende helikopters h-vormige afdrukken hebben achtergelaten in het gras.
Verder zouden bomen en struiken zijn vernield door de enorme luchtverplaatsing van de rotorbladen. Leden van de Secret Service, de veiligheidsdienst rond Bush, zouden zonder uit te kijken door de koninklijke tuin zijn gebanjerd en talloze zeldzame planten hebben vertrapt.
Uit voorzorg had Elizabeth haar koninklijke flamingo's tijdelijk elders laten onderbrengen. Maar door de plaatsverwisseling zouden de grote steltpotige waadvogels een ernstig trauma hebben opgelopen.
De Britse koningin is overigens niet van plan de kosten voor de geleden schade op Bush zelf te verhalen. Ze zou een pittige rekening naar de Britse premier Blair hebben gestuurd.
[Dit bericht is gewijzigd door Karzeuler op 23-11-2003 12:22]
quote:Dat ze zich druk maakt over haar bloemetjes, betekent nog niet dat ze geen goede konining is.
Op zondag 23 november 2003 12:30 schreef Delibrerende-Dirk het volgende:
Goed... als je je daar al druk om maak dan kunnen ze beter iemand anders aanstellen als koningin van een grootmacht als de UK! Alsof het zoveel kost om dit opnieuw in gareel te brengen, terwijl daartegenover er ettelijke tientallen miljoenen ponden uitgegeven werden voor de beveiliging van Bush...
quote:Beuh, vind jij het normaal dat je als gast de tuin van je gastvrouw vernielt? Ik niet. Bush mag met z'n hillbilly texas style wel eens manieren leren.
Goed... als je je daar al druk om maak dan kunnen ze beter iemand anders aanstellen als koningin van een grootmacht als de UK! Alsof het zoveel kost om dit opnieuw in gareel te brengen, terwijl daartegenover er ettelijke tientallen miljoenen ponden uitgegeven werden voor de beveiliging van Bush...
quote:De tuinen rondom Buckingham Palace zijn wel ietsje meer dan een doorsnee voortuintje hoor. Die tuinen kunnen zich meten met een hortus botanicus. Serieuse schade aan dergelijke tuinen herstel je niet zomaar even, dat kost jaren, zo niet tientallen jaren.
[Dit bericht is gewijzigd door Jernau.Morat.Gurgeh op 23-11-2003 12:58]
In deze tijd van al die aanslagen je bezig houden met een paar bloemetjes in een moestuin, triest...
quote:Ten eerste zijn dat echt niet zomaar wat bloemtjes in een volkstuintje, en ten tweede is het haar goed recht om kwaad te zijn als iemand met z'n lompe platvoeten door haar tuin heenstampt met de subtiliteit van een zwangere neushoorn.
Op zondag 23 november 2003 13:24 schreef DonStefano het volgende:
haha...wat een kanloze doos is die Elizabeth tochIn deze tijd van al die aanslagen je bezig houden met een paar bloemetjes in een moestuin, triest...
zo jongens, gaat lekker, allemaal die tabloids geloven, zo komen jullie er wel
er zou schade zijn aan het gazon / aan planten / bomen / de flamingo's
ook kon de queen geen televisie meer kijken (uiteraard dramatisch)
doordat er speciale telecomunicatie apparatuur was aangelegd
echt fijne indruk maakt die kerel toch al niet met z'n evil rotkopf
echter .. geloof jij dat het om wat plantjes gaat? volgs mij vind ze hem gewoon een LUL en zoekt ze daarom express naar 'dingen'..
leer manus mainframe vrouwen kennen
quote:Je zou er bijna een apart topic voor openen.
Uit voorzorg had Elizabeth haar koninklijke flamingo's tijdelijk elders laten onderbrengen. Maar door de plaatsverwisseling zouden de grote steltpotige waadvogels een ernstig trauma hebben opgelopen.
quote:Eerder een afdruk...
Op zondag 23 november 2003 12:21 schreef KlaasWinters het volgende:
Lol, hij heeft volgens mij wel een goede indruk achtergelaten in de UK
* DemonRage ziet Elisabeth al uit wraak met een grote grasmaaier het gazon van het Witte Huis bewerken... "Elisabeth was here!"
quote:Ze moet niet zeuren, ze heeft hem zelf uitgenodigd, en wist dat ie met helicopters kwam.
Op zondag 23 november 2003 14:03 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Ten eerste zijn dat echt niet zomaar wat bloemtjes in een volkstuintje, en ten tweede is het haar goed recht om kwaad te zijn als iemand met z'n lompe platvoeten door haar tuin heenstampt met de subtiliteit van een zwangere neushoorn.
quote:Nee, hij heeft zichzelf uitgenodigd bij monde van zijn schoothondje Blair.
Op zondag 23 november 2003 18:17 schreef Chris_Redfield het volgende:[..]
Ze moet niet zeuren, ze heeft hem zelf uitgenodigd, en wist dat ie met helicopters kwam.
En ik vind het echt debiele opmerkingen, die van 'niet zeuren'. Als er iemand met zijn brede bandjes door jou voortuin komt scheuren dan hou je neem ik aan ook je muil?
quote:mwah ik zou tijdens het overleggen van de hele bende al laten weten dat er niet door de tuin getoured mag worden
Op zondag 23 november 2003 19:05 schreef mdeen het volgende:[..]
Nee, hij heeft zichzelf uitgenodigd bij monde van zijn schoothondje Blair.
En ik vind het echt debiele opmerkingen, die van 'niet zeuren'. Als er iemand met zijn brede bandjes door jou voortuin komt scheuren dan hou je neem ik aan ook je muil?
quote:Niet landen en een touwladder gebruiken, SWAT / LEGER stijl!
Op zondag 23 november 2003 14:49 schreef HiZ het volgende:
Of dat ze dachten dat helicopters door een miraculeus vindinkje gewichtloos op de grond konden staan? Of dat de koningin van Engeland nieuws gaat lekken naar een van de meest anti-monarchistische kranten van het land?
En als de koning van Jordanie het kan, waarom Bush dan niet!
en voetstappen op de dure bloempjes voorkom je er ook niet mee.
ze hadden die gasten gewoon op een militair vliegveld moeten laten landen en op een geheim moment met gepantserde (dichte) voertuigen naar het paleis moeten vervoeren, dit had iedere idioot kunnen verwachten.
quote:Zo hee, zichzelf uitnodigen en dan ook nog in het paleis van de kininging mogen slapen. Bush heeft nog meer macht dan ik had durven hopen.
Op zondag 23 november 2003 19:05 schreef mdeen het volgende:[..]
Nee, hij heeft zichzelf uitgenodigd bij monde van zijn schoothondje Blair.
quote:Nou ja "LOL".
Op zondag 23 november 2003 12:21 schreef JohnDope het volgende:
LOL er worden duizenden mensen afgeslacht en zij maakt haar zorgen over haar bloemetjes.
Zouden die Irakezen ook hun schade kunnen declareren bij Tony Blair ?
Een complete fake-bericht trouwens,
want Bush is het schoothondje van Koningin Elizabeth.
quote:* DemonRage vindt een grote kwijlende bouvier op haar schoot in dit geval toch iets deftiger staan
Op maandag 24 november 2003 15:54 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Nou ja "LOL".
Zouden die Irakezen ook hun schade kunnen declareren bij Tony Blair ?
Een complete fake-bericht trouwens,
want Bush is het schoothondje van Koningin Elizabeth.
[Dit bericht is gewijzigd door DemonRage op 24-11-2003 21:01]
quote:Ik vind het een passende vergelijking
Op maandag 24 november 2003 21:01 schreef DemonRage het volgende:[..]
* DemonRage vindt een grote kwijlende bouvier op haar schoot in dit geval toch iets deftiger staan
Maar ik denk dat Beth pissed off is omdat er geen respect getoont wordt voor haar geliefde tuintje.
quote:dan moet 'beth' bij degene klagen die het georganiseerd heeft (britse veiligheidsdienst).
Op maandag 24 november 2003 21:02 schreef KlaasWinters het volgende:[..]
Ik vind het een passende vergelijking
Maar ik denk dat Beth pissed off is omdat er geen respect getoont wordt voor haar geliefde tuintje.
en als Bush het schoothondje is van de britse koningin wat maakt dat dan van Tony Blair ... het wijfje??
quote:Volgens mij heeft ze de rekening ook naar Tony gestuurd.
Op maandag 24 november 2003 21:05 schreef sp3c het volgende:
dan moet 'beth' bij degene klagen die het georganiseerd heeft (britse veiligheidsdienst).
quote:hehe, het is inderdaad onzin om te beweren dat Bush het schoothondje is van the Queen.
en als Bush het schoothondje is van de britse koningin wat maakt dat dan van Tony Blair ... het wijfje??
de britten hadden moeten zeggen ... beter niet in de tuin landen jongens, is namelijk een vermogen waard en die oorlog van jullie kost ons ook al klauwen vol met ca$$$$$$$$$$h
quote:Misschien, maar als jij ergens in een tuin loopt, dender jij dan ook over de plantjes?
Op maandag 24 november 2003 21:34 schreef sp3c het volgende:
hoe moeten die veiligheidsmensjes nou weten dat die bloemetjes een vermogen waard zijn ... daar zijn ze niet voor aangenomende britten hadden moeten zeggen ... beter niet in de tuin landen jongens, is namelijk een vermogen waard en die oorlog van jullie kost ons ook al klauwen vol met ca$$$$$$$$$$h
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |