abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 november 2003 @ 12:19:37 #1
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_14859561
... Zelfs niet de bloemetjes in de tuin van koningin Elisabeth :-)

Chech: De Telegrof - Queen woedend op vernielzuchtige Bush

[Dit bericht is gewijzigd door Karzeuler op 23-11-2003 12:21]

Mensen die zich snel gekwetst voelen zijn een grotere bedreiging voor de vrije samenleving dan mensen die graag bewust andere mensen beledigen. Ik hoop dat ik hiermee niet andere mensen kwets. Het is slechts mijn mening :-)
  zondag 23 november 2003 @ 12:20:47 #2
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_14859580
'Elizabeth furieus op vernielal Bush'

LONDEN - De Britse koningin Elizabeth is furieus op de Amerikaanse president Bush omdat hij en zijn gevolg het zorgvuldig onderhouden gazon van Buckingham Palace hebben beschadigd. Dat meldde de Sunday Mirror. De zondagskrant citeert anonieme bedienden die zeggen dat ze de koningin "nog nooit zo kwaad hebben gezien".

Elizabeth zou furieus zijn.
Bush en zijn vrouw brachten vorige week een staatsbezoek aan Groot-Brittannië. Het paar logeerde op Buckingham Palace in Londen. Na afloop van het vierdaagse bezoek bleek dat de presidentiële helikopter en twee begeleidende helikopters h-vormige afdrukken hebben achtergelaten in het gras.

Verder zouden bomen en struiken zijn vernield door de enorme luchtverplaatsing van de rotorbladen. Leden van de Secret Service, de veiligheidsdienst rond Bush, zouden zonder uit te kijken door de koninklijke tuin zijn gebanjerd en talloze zeldzame planten hebben vertrapt.

Uit voorzorg had Elizabeth haar koninklijke flamingo's tijdelijk elders laten onderbrengen. Maar door de plaatsverwisseling zouden de grote steltpotige waadvogels een ernstig trauma hebben opgelopen.

De Britse koningin is overigens niet van plan de kosten voor de geleden schade op Bush zelf te verhalen. Ze zou een pittige rekening naar de Britse premier Blair hebben gestuurd.

[Dit bericht is gewijzigd door Karzeuler op 23-11-2003 12:22]

Mensen die zich snel gekwetst voelen zijn een grotere bedreiging voor de vrije samenleving dan mensen die graag bewust andere mensen beledigen. Ik hoop dat ik hiermee niet andere mensen kwets. Het is slechts mijn mening :-)
pi_14859588
Lol, hij heeft volgens mij wel een goede indruk achtergelaten in de UK
pi_14859594
LOL er worden duizenden mensen afgeslacht en zij maakt haar zorgen over haar bloemetjes.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_14859617
Zo zie je maar wat een interessant leven die Elizabeth heeft.
pi_14859665
Schandalig gewoon .
pi_14859713
lekker lomp die bush
maar ik heb zo'n vermoeden dat lizzie niet alleen daarover pissig is..
kèk lekkah naajje ège sig, Fok feez
pi_14859722
wel man Mokro dan ken jij lizzi niet, die begint al te janken als haar thee lauw is.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_14859772
Goed... als je je daar al druk om maak dan kunnen ze beter iemand anders aanstellen als koningin van een grootmacht als de UK! Alsof het zoveel kost om dit opnieuw in gareel te brengen, terwijl daartegenover er ettelijke tientallen miljoenen ponden uitgegeven werden voor de beveiliging van Bush...
pi_14859793
quote:
Op zondag 23 november 2003 12:30 schreef Delibrerende-Dirk het volgende:
Goed... als je je daar al druk om maak dan kunnen ze beter iemand anders aanstellen als koningin van een grootmacht als de UK! Alsof het zoveel kost om dit opnieuw in gareel te brengen, terwijl daartegenover er ettelijke tientallen miljoenen ponden uitgegeven werden voor de beveiliging van Bush...

Dat ze zich druk maakt over haar bloemetjes, betekent nog niet dat ze geen goede konining is.
pi_14859823
Coole actie, een en al lof voor Bush
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_14859874
quote:

Beuh, vind jij het normaal dat je als gast de tuin van je gastvrouw vernielt? Ik niet. Bush mag met z'n hillbilly texas style wel eens manieren leren.
pi_14860319
quote:

De tuinen rondom Buckingham Palace zijn wel ietsje meer dan een doorsnee voortuintje hoor. Die tuinen kunnen zich meten met een hortus botanicus. Serieuse schade aan dergelijke tuinen herstel je niet zomaar even, dat kost jaren, zo niet tientallen jaren.

[Dit bericht is gewijzigd door Jernau.Morat.Gurgeh op 23-11-2003 12:58]

Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_14860885
haha...wat een kanloze doos is die Elizabeth toch

In deze tijd van al die aanslagen je bezig houden met een paar bloemetjes in een moestuin, triest...

pi_14861728
quote:
Op zondag 23 november 2003 13:24 schreef DonStefano het volgende:
haha...wat een kanloze doos is die Elizabeth toch

In deze tijd van al die aanslagen je bezig houden met een paar bloemetjes in een moestuin, triest...

Ten eerste zijn dat echt niet zomaar wat bloemtjes in een volkstuintje, en ten tweede is het haar goed recht om kwaad te zijn als iemand met z'n lompe platvoeten door haar tuin heenstampt met de subtiliteit van een zwangere neushoorn.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_14861752
Sunday Mirror,

zo jongens, gaat lekker, allemaal die tabloids geloven, zo komen jullie er wel

Disclaimer: gepost met toestemming van de betrokkenen[br] Ga nooit in discussie met een idioot. Ze halen je omlaag naar hun niveau en kloppen je met ervaring.
pi_14862167
Ik geloof echter niet dat het om een H-vorm gaat / wat plantjes ..
ik denk eerder dat dit een persoonlijke kwestie is

er zou schade zijn aan het gazon / aan planten / bomen / de flamingo's
ook kon de queen geen televisie meer kijken (uiteraard dramatisch)

doordat er speciale telecomunicatie apparatuur was aangelegd
echt fijne indruk maakt die kerel toch al niet met z'n evil rotkopf

echter .. geloof jij dat het om wat plantjes gaat? volgs mij vind ze hem gewoon een LUL en zoekt ze daarom express naar 'dingen'..

leer manus mainframe vrouwen kennen

http://www.mymsg.tk << drop a line / its fear that gives men wings.
pi_14862865
Lekker anti-amerikaans bashen weer jongens en meisjes? Denken jullie nou echt dat er vooraf niet uitgebreid is gesproken over hoe de Amerikaanse president zou worden vervoerd? Of dat ze dachten dat helicopters door een miraculeus vindinkje gewichtloos op de grond konden staan? Of dat de koningin van Engeland nieuws gaat lekken naar een van de meest anti-monarchistische kranten van het land?
  zondag 23 november 2003 @ 15:50:26 #19
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_14864128
quote:
Uit voorzorg had Elizabeth haar koninklijke flamingo's tijdelijk elders laten onderbrengen. Maar door de plaatsverwisseling zouden de grote steltpotige waadvogels een ernstig trauma hebben opgelopen.
Je zou er bijna een apart topic voor openen.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  zondag 23 november 2003 @ 17:44:48 #20
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_14866748
quote:
Op zondag 23 november 2003 12:21 schreef KlaasWinters het volgende:
Lol, hij heeft volgens mij wel een goede indruk achtergelaten in de UK
Eerder een afdruk...

* DemonRage ziet Elisabeth al uit wraak met een grote grasmaaier het gazon van het Witte Huis bewerken... "Elisabeth was here!"

zondag 23 november 2003 @ 17:57:58 #21
57917 Dodec
Live op het Fok!-forum
pi_14867062
Wat erg voor de flamingo's!
  zondag 23 november 2003 @ 18:17:26 #22
40772 Chris_Redfield
Sexy mothafuckha
pi_14867509
quote:
Op zondag 23 november 2003 14:03 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Ten eerste zijn dat echt niet zomaar wat bloemtjes in een volkstuintje, en ten tweede is het haar goed recht om kwaad te zijn als iemand met z'n lompe platvoeten door haar tuin heenstampt met de subtiliteit van een zwangere neushoorn.

Ze moet niet zeuren, ze heeft hem zelf uitgenodigd, en wist dat ie met helicopters kwam.
Satan Stole My Teddybear
pi_14868596
quote:
Op zondag 23 november 2003 18:17 schreef Chris_Redfield het volgende:

[..]

Ze moet niet zeuren, ze heeft hem zelf uitgenodigd, en wist dat ie met helicopters kwam.

Nee, hij heeft zichzelf uitgenodigd bij monde van zijn schoothondje Blair.

En ik vind het echt debiele opmerkingen, die van 'niet zeuren'. Als er iemand met zijn brede bandjes door jou voortuin komt scheuren dan hou je neem ik aan ook je muil?

zondag 23 november 2003 @ 19:13:21 #24
57917 Dodec
Live op het Fok!-forum
pi_14868738
Je zou eens zo'n tomahawk op zo'n flamingo moeten afschieten. Even kijken of hij dan ook nog getraumatiseerd is.
  Moderator zondag 23 november 2003 @ 19:23:16 #25
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_14868964
quote:
Op zondag 23 november 2003 19:05 schreef mdeen het volgende:

[..]

En ik vind het echt debiele opmerkingen, die van 'niet zeuren'. Als er iemand met zijn brede bandjes door jou voortuin komt scheuren dan hou je neem ik aan ook je muil?

mwah ik zou tijdens het overleggen van de hele bende al laten weten dat er niet door de tuin getoured mag worden
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 23 november 2003 @ 19:28:58 #26
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_14869097
quote:
Op zondag 23 november 2003 14:49 schreef HiZ het volgende:
Of dat ze dachten dat helicopters door een miraculeus vindinkje gewichtloos op de grond konden staan? Of dat de koningin van Engeland nieuws gaat lekken naar een van de meest anti-monarchistische kranten van het land?
Niet landen en een touwladder gebruiken, SWAT / LEGER stijl!

En als de koning van Jordanie het kan, waarom Bush dan niet!

Krekker is de bom!
  Moderator maandag 24 november 2003 @ 11:24:46 #27
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_14882619
dan heb je nog steeds de schade die de luchtdruk aanricht ... nog meer zelfs vanwege het feit dat de toestellen langer boven de tuin moeten blijven hangen om al die figuren 1 voor 1 naar buiten te werken.

en voetstappen op de dure bloempjes voorkom je er ook niet mee.

ze hadden die gasten gewoon op een militair vliegveld moeten laten landen en op een geheim moment met gepantserde (dichte) voertuigen naar het paleis moeten vervoeren, dit had iedere idioot kunnen verwachten.

pi_14882742
Gek he, dat zo'n helikopter een afdruk achterlaat op je grasveldje. Zou ze dat niet eerder hebben kunnen bedenken en die helikopter ergens anders laten landen?
pi_14883085
sunday mirror zegt zoveel, nog erger dan de telegraaf
  Moderator maandag 24 november 2003 @ 11:54:31 #30
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_14883484
maar het brengt Bush en co nu negatief in beeld dus moet het wel waar zijn
pi_14884769
quote:
Op zondag 23 november 2003 19:05 schreef mdeen het volgende:

[..]

Zo hee, zichzelf uitnodigen en dan ook nog in het paleis van de kininging mogen slapen. Bush heeft nog meer macht dan ik had durven hopen.
Satan Stole My Teddybear
  maandag 24 november 2003 @ 15:54:06 #32
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_14890016
quote:
Op zondag 23 november 2003 12:21 schreef JohnDope het volgende:
LOL er worden duizenden mensen afgeslacht en zij maakt haar zorgen over haar bloemetjes.
Nou ja "LOL".

Zouden die Irakezen ook hun schade kunnen declareren bij Tony Blair ?

Een complete fake-bericht trouwens,
want Bush is het schoothondje van Koningin Elizabeth.

Morgen, dat beloof ik, gaat alles beter. Dan schijnt de zon, en dan zingen de vogels, dan waait er weer een frisse wind. [url]http://www.niburu.nl[/url] * [url]http://www.rense.com[/url] * [url]http://www.daanspeak.com[/url]
pi_14898984
quote:
Op maandag 24 november 2003 15:54 schreef M.ALTA het volgende:

[..]

Nou ja "LOL".

Zouden die Irakezen ook hun schade kunnen declareren bij Tony Blair ?

Een complete fake-bericht trouwens,
want Bush is het schoothondje van Koningin Elizabeth.

* DemonRage vindt een grote kwijlende bouvier op haar schoot in dit geval toch iets deftiger staan

[Dit bericht is gewijzigd door DemonRage op 24-11-2003 21:01]

pi_14899051
quote:
Op maandag 24 november 2003 21:01 schreef DemonRage het volgende:

[..]

* DemonRage vindt een grote kwijlende bouvier op haar schoot in dit geval toch iets deftiger staan

Ik vind het een passende vergelijking

Maar ik denk dat Beth pissed off is omdat er geen respect getoont wordt voor haar geliefde tuintje.

Moderator maandag 24 november 2003 @ 21:05:21 #35
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_14899163
quote:
Op maandag 24 november 2003 21:02 schreef KlaasWinters het volgende:

[..]

Ik vind het een passende vergelijking

Maar ik denk dat Beth pissed off is omdat er geen respect getoont wordt voor haar geliefde tuintje.

dan moet 'beth' bij degene klagen die het georganiseerd heeft (britse veiligheidsdienst).

en als Bush het schoothondje is van de britse koningin wat maakt dat dan van Tony Blair ... het wijfje??

pi_14899958
quote:
Op maandag 24 november 2003 21:05 schreef sp3c het volgende:
dan moet 'beth' bij degene klagen die het georganiseerd heeft (britse veiligheidsdienst).
Volgens mij heeft ze de rekening ook naar Tony gestuurd.
En het was toch de SS van Bush die de plannetjes kapot trapten?
quote:
en als Bush het schoothondje is van de britse koningin wat maakt dat dan van Tony Blair ... het wijfje??
hehe, het is inderdaad onzin om te beweren dat Bush het schoothondje is van the Queen.
  Moderator maandag 24 november 2003 @ 21:34:03 #37
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_14900280
hoe moeten die veiligheidsmensjes nou weten dat die bloemetjes een vermogen waard zijn ... daar zijn ze niet voor aangenomen

de britten hadden moeten zeggen ... beter niet in de tuin landen jongens, is namelijk een vermogen waard en die oorlog van jullie kost ons ook al klauwen vol met ca$$$$$$$$$$h

pi_14900328
quote:
Op maandag 24 november 2003 21:34 schreef sp3c het volgende:
hoe moeten die veiligheidsmensjes nou weten dat die bloemetjes een vermogen waard zijn ... daar zijn ze niet voor aangenomen

de britten hadden moeten zeggen ... beter niet in de tuin landen jongens, is namelijk een vermogen waard en die oorlog van jullie kost ons ook al klauwen vol met ca$$$$$$$$$$h

Misschien, maar als jij ergens in een tuin loopt, dender jij dan ook over de plantjes?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')