Eenschquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:44 schreef _Magnolia_ het volgende:
[..]
Ik vind het juist een geweldig nummer! Heel erg aanstekelijk, één keer horen en het zit de hele dag in je hoofd.![]()
Mwah... staan wel een aantal leuke nummertjes op, maar om te zeggen dat het hun beste is.. Dan komt "The Holy Bible" of "Everything Must Go" toch meer in de buurt. Of zelfs "Gold Against The Soul"quote:Op zondag 3 juni 2007 16:42 schreef Scalley het volgende:
Beste album: This Is My Truth Tell Me Yours
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:42 schreef Scalley het volgende:
Nee, joh, dat is Everything Must Go.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:42 schreef Scalley het volgende:
Geen idee eigenlijk. Mag eigenlijk wel aangezien de master van het origineel niet echt uitnodigt tot hard luisteren, m'n ramen trillen er dan uit. Ik ga hem hoe dan ook niet kopen, 2x betalen voor hetzelfde album is belachelijk en al helemaal met de prijs die ze hiervoor vragen. Eens kijken of ik een flac download kan vinden.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:44 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Echt wel
Is er trouwens veel verschil tussen de originele mix van "The Holy Bible" en die Amerikaanse mix op de 10th anniversary edition?
Mooi inderdaad, maar meer fans is beterquote:Op zondag 3 juni 2007 17:17 schreef vingerplant het volgende:
Leuk trouwens, dat onderscheid tuseen oude en nieuwe fans.
Nee hoor, want ik irriteer me aan mensen die alleen If You Tolerate This kennen en nu komen melden dat ze het nieuwe singletje zo leuk vinden. Dat zijn de 'fans' die ik liever zie gaanquote:Op zondag 3 juni 2007 17:26 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
[..]
Mooi inderdaad, maar meer fans is beter![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 17:17 schreef vingerplant het volgende:
Leuk trouwens, dat onderscheid tuseen oude en nieuwe fans. Je kan 'This Is My Truth' een geweldig album noemen (dat is het namelijk ook), maar het beste... nee. Gold Against The Soul, The Holy Bible en Everything Must Go zijn beter met The Holy Bible als nummer 1
Nou vooruit, en ik heb dezelfde top 3 als jijquote:Op zondag 3 juni 2007 19:34 schreef Baba-O-Riley het volgende:
[..]![]()
Ach, nu we het er toch over hebben, dan ook maar meteen een albumlijstje?![]()
1. Holy Bible
2. Everything Must Go
3. Gold Against The Soul
4. Send Away The Tigers
5. Generation Terrorists
6. Know Your Enemy
7. This Is My Truth, Tell Me Yours
8. Lifeblood
Ik vind het niet echt bagger, er staan best wat leuke nummers op. "1985", "Richard Nixon", "Song For Departure", "I Live To Fall Asleep", "Glasnost" en "Fragments" vind ik best te pruimen.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:08 schreef vingerplant het volgende:
Ik heb op 6, 8 en 9 niks gezet om aan te geven dat KYE zijn momentjes heeft en Lifeblood bagger is.
This Is My Truth... is op zich ook al 9 jaar oud.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:16 schreef Scalley het volgende:
Ik ben toch MSP fan nieuwe stijl denk ik. Hoewel ik het oude(re) werk ook zeer kan waarderen.
Maar als ik al m'n CD's weg moest gooien (van wat ik heb), en er maar 1 mocht houden, dan zou dat 'This Is My Truth..' zijn
Kan 't niet goed uitleggen, maar deze CD is voor mij heel speciaal. Goeie herinneringen![]()
Deze CD is de reden dat ik fan van ze ben geworden.
Ja, ik voel me steeds meer een oude fan ook...quote:Op maandag 4 juni 2007 17:35 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
[..]
This Is My Truth... is op zich ook al 9 jaar oud.
Manic Street Preachers kennende spelen ze maar weinig van het nieuwe album.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:37 schreef morgane het volgende:
Hmm, verleidelijk wel! Heb 't ff opgezocht, kaartjes kosten 24,- excl. lidmaatschap. Maar denk dat ik er toch maar niet heen ga, zó goed vind ik het nieuwe album ook weer niet.
In tegenstelling tot andere bands vinden ze toegiften ook onzin, gewoon 1 lekker lang aansluitend optreden.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:57 schreef morgane het volgende:
Vreemd dat ze weinig nieuwe nummers spelen, de meeste bands spelen zo goed als het hele nieuwe album bij een tour. Het lijkt me erg gaaf, maar 44 euro (incl. trein dan) is me toch iets te veel van het goedeik hoop dat ze nog een keertje wat dichter in de buurt spelen
Pauperquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:55 schreef morgane het volgende:
Het is maar wat je ervoor over hebt heIig morgen maar weer eens This Is My Truth opzetten
![]()
Nee, maar die is wel vaker gedateerd. Kan beter op de foreverdelayed website kijken.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:08 schreef archgallo het volgende:
Ik zie er ook niets over op de officiele Manics site staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |