Inderdaad, 1,5 uur geleden stond er nog gewoon 18 april. Fijne lui, voor lul vrijgenomen morgenochtend.quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:12 schreef Steffie het volgende:
Niet meer volgens ticketmaster. Die hebben hun info geupdate naar in de verkoop
Za, 21/04/07 10.00 uur.
Zijn bijna allemaal uitverkocht. http://www.seetickets.com/see/event.asp?e%7Cartist=MANIC+STREET+PREACHERS&resultsperpage=20&filler1=seequote:Op zaterdag 21 april 2007 11:43 schreef Dandilion het volgende:
Misschien ga ik wle in Engeland naar concert van ze. Hoop snel datum van NL concert te weten.
Erg puik nummer!!!! Instant hit wordt het hier ook denk ik.quote:Op zondag 15 april 2007 18:16 schreef neok het volgende:
Hier in Belgie hebben ze ondertussen weer een vette hit, Your Love is Not Enough, samen met Nina van de Cardigans![]()
http://www.youtube.com/watch?v=BJjMcKDDCeY
Iets dat veel bands doormaken, van lekker harde en rauwe rock naar rustigere volwassen rock/pop ( in een tijdsbestek van 20 jaar). Zorgt bij de schare fans vaak voor verdeeldheid.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:46 schreef Ace1 het volgende:
Kan je me uitleggen wat het verschil is tussen de 2 stijlen?
Ik hou van de sound van "If you tolerate this...."
De B-tracks, heb er een hoop van, maar niet het hele album.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:35 schreef Dandilion het volgende:
ik luister de laatste tijd graag naar "lipstick traces"a secret history of...
wie van jullie heeft dit album ook?
Misschien omdat er tevéél nummers op staan? Ik vind "Found That Soul", "Ocean Spray", "Intravenous Agnostic", "Let Robeson Sing", "Year Of Purification", "Wattsville Blues", "Dead Martyrs", "My Guernica", "Epicentre", "Baby Elian" erg okee. 10 nummers, dus vrijwel genoeg voor een CD. De rest, tja.. alhoewel "Miss Europa Disco Dancer" ook eigenlijk best grappig is.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:46 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vond Know Your Enemy een beetje tegenvallen
Ik vind het juist een geweldig nummer! Heel erg aanstekelijk, één keer horen en het zit de hele dag in je hoofd.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:46 schreef Stereotomy het volgende:
Die nieuwe single met die muts van de Cardigans vind ik weer wat minder, maar in de UK doet de single het erg goed.
Heeft ook zo zijn voordelen, ze staan vaak in de leukere wat kleinere zalen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:21 schreef vingerplant het volgende:
Schande dat er in 6 jaar maar 3 pagina's zijn gevuld terwijl DJ Pietje, MC Klaasje en die R&B-flikkertjes topic na topic vullen![]()
Topic na topic vullen getuigt ook niet direct van kwaliteit ofzo.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:21 schreef vingerplant het volgende:
Schande dat er in 6 jaar maar 3 pagina's zijn gevuld terwijl DJ Pietje, MC Klaasje en die R&B-flikkertjes topic na topic vullen.
Da's ook precies mijn punt; waarom wordt kwaliteit niet meer gewaardeerd dan inwisselbare rommel...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:33 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
[..]
Topic na topic vullen getuigt ook niet direct van kwaliteit ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |