even de openingspost van de oorspronkelijke TS:
Geplaatst door LaTiNo op donderdag 12 juni 2003 12:07Grrrr,
De kinderen in mijn straat hebben mijn auto WEER eens met een bal vol zand geraakt en nu zit ie vol met krassen. En dat nadat ik al meerdere malen (op een nette en wat minder nette manier) aan ze duidelijk had gemaakt dat ze niet naast mijn auto (op eigen parkeerplek) moesten gaan voetballen. Ik heb het ook aan de ouders gevraagd en ze reageerden begripvol op een moeder na die me negeerde tijdens het gesprek en achteraf aan de buren vertelden 'dat haar kinderen mochten doen wat ze wilden'.
IK BEN HET ZAT!
Ik zoek tips om ze het leven zuur te maken binnen de mazen van de wet. Dus zelf met een groep vrienden in de straat voetballen en af en toe tegen hun raam te knallen. Scooters met 30km/u door de straat laten rijden (max snelheid). Extreem gevoelig alarm op de auto zetten. Wietzakjes met snoepjes aan de kinderen laten uitdelen. Spuitje voor insuline per ongeluk in de straat laten slingeren. Uitzoeken waar de kinderen naar school gaan en ze in de pauze op laten wachten door een groepje tuig.
ps. heeft er iemand ervaring met het gebruiken van een webcam + pc als beveilingscamera (opnemen als er iets beweegt) ?
[Dit bericht is gewijzigd door MissyMirjaM op 22-11-2003 14:50]
ik zou zeggen, zet je auto ergens anders neer
of laat de krassen heel vriendelijk aan die kinderen zien en zeg dat je het zonde vindt en of ze bij een pleintje in de buurt kunnen gaan voetballen oid
dat heeft meer effect en zorgt voor begrip ipv agressie en onbegrip
of 4 uur snachts auto paar duizend toeren laten maken
quote:Aa we zouden toch eens iets verkeerd doen.. Om zulke reactie werden helemaal niet gevraagd!
Op zaterdag 22 november 2003 14:44 schreef firstwollie het volgende:
je bent vrij laag bezig...ik zou zeggen, zet je auto ergens anders neer
of laat de krassen heel vriendelijk aan die kinderen zien en zeg dat je het zonde vindt en of ze bij een pleintje in de buurt kunnen gaan voetballen oiddat heeft meer effect en zorgt voor begrip ipv agressie en onbegrip
mijn oplossing: honkbal knuppel. .Owne da mag niet..
Hmmz.. ff nadenken
quote:hey wollie... er is hier iets mis... ik ben het namelijk met je eens
je bent vrij laag bezig...
[...]
verhaal de kosten voor de schade op de daders. volgende keer doen ze 't niet meer.
Altijd in de nieren of lever rammen.Krijg je geen zichtbare schade van
quote:Dat is het beste inderdaad
Op zaterdag 22 november 2003 14:50 schreef Fearlezz het volgende:[..]
hey wollie... er is hier iets mis... ik ben het namelijk met je eens
verhaal de kosten voor de schade op de daders. volgende keer doen ze 't niet meer.
That'll do the trick
Zorg er wel voor dat ze jonger als 18 zijn, anders mogen ze er nog geld voor vragen ook
Tuurlijk weet ie dat ie vrij laag bezig en tuurlijk zal ie zulke dingen niet doen. Dat is ook niet aan de orde.
Niks moralistisch gedrag. Gewoon oog om oog tand om tand mogelijkheden
quote:Op de weerszijdes van je kin krijg je ook geen blauwe plekken.
Op zaterdag 22 november 2003 14:52 schreef maupie het volgende:
Als je gaat slaan:
Nooit op het gezicht, dat is zichtbaar.Altijd in de nieren of lever rammen.Krijg je geen zichtbare schade van
quote:dit is ook wel een zeer (goede) vuile streek
Op zaterdag 22 november 2003 14:52 schreef maupie het volgende:
Als je gaat slaan:
Nooit op het gezicht, dat is zichtbaar.Altijd in de nieren of lever rammen.Krijg je geen zichtbare schade van
quote:Dit zou ik niet doen. Misschien een beter idee is om de cshade te proberen te verhalen op de ouders. ALs ze op jou terein voetballen (eigen parkeerplaats) Dan zou dat toch niet zo moeilijk moeten zijn..
,
Wietzakjes met snoepjes aan de kinderen laten uitdelen. Spuitje voor insuline per ongeluk in de straat laten slingeren. Uitzoeken waar de kinderen naar school gaan en ze in de pauze op laten wachten door een groepje tuig.
Een ordinaire burenruzie wint niemand iets mee, vrees ik.
Je kunt evt. nu het toch koud wordt, eens een supersoaker kopen en als ze weer op je parkeer plaats voetballen.... Een longonsteking houdt ze wel even binnen denk ik..
[Dit bericht is gewijzigd door The_stranger op 22-11-2003 14:57]
quote:Dat heeft effect??? Met die kutkinderen van tegenwoordig? Denk 't ook
je bent vrij laag bezig...ik zou zeggen, zet je auto ergens anders neer
of laat de krassen heel vriendelijk aan die kinderen zien en zeg dat je het zonde vindt en of ze bij een pleintje in de buurt kunnen gaan voetballen oiddat heeft meer effect en zorgt voor begrip ipv agressie en onbegrip
Simpel. Scahde betalen. Zo niet...Gewoon rammen. Niet de kinderen, maar de ouders uiteraard (kinderen kunnen er niks aan doen, taak van ouders om te leren dat dingen goed/gout zijn)
quote:iedere parkeerplaats buiten je eigen erf is van de gemeente, en dus kun je daar ook niets mee
Op zaterdag 22 november 2003 14:56 schreef The_stranger het volgende:[..]
Dit zou ik niet doen. Misschien een beter idee is om de cshade te proberen te verhalen op de ouders. ALs ze op jou terein voetballen (eigen parkeerplaats) Dan zou dat toch niet zo moeilijk moeten zijn..
Een ordinaire burenruzie wint niemand iets mee, vrees ik.
Je kunt evt. nu het toch koud wordt, eens een supersoaker kopen en als ze weer op je parkeer plaats voetballen.... Een longonsteking houdt ze wel even binnen denk ik..
quote:Dat klopt, maar hij heeft het over eigen parkeerplek, dus ik ging er van uit dat hij dan over eigen terrein heeft... En dan kun je er wel wat over zeggen..
Op zaterdag 22 november 2003 14:57 schreef indahnesia.com het volgende:[..]
iedere parkeerplaats buiten je eigen erf is van de gemeente, en dus kun je daar ook niets mee
quote:Laat me raden, jouw ouders zijn dat vergeten? Want als jij gewoon ouders in elkaar wil gaan stompen ben je ook niet echt goed opgevoed volgens mij.
Op zaterdag 22 november 2003 14:56 schreef Bioman_1 het volgende:
Zo niet...Gewoon rammen. Niet de kinderen, maar de ouders uiteraard (kinderen kunnen er niks aan doen, taak van ouders om te leren dat dingen goed/gout zijn)
Kinderen trappen iets tegen jouw auto, dus trap jij je auto tegen de kinderen (trap als in: trap het pedaal in).
Grt,
Dancer
buurvrouw > ja, wat dan?
dan.........
----------een buldozer jatten en die keihard door de pui naar binnen rijden. Dan zul je zien dat je geen last meer hebt van de buren.
ohja onze buurden draaiden eerst mega hard muziek. Toen heb ik de ergste metal liedjes die ik had uitgezocht en een kwartiertje op maximum volume gedraaid... ze hebben het begrepen.
[Dit bericht is gewijzigd door Sessy op 23-11-2003 18:45]
non iet geprobeerd maar t zal vast wel werken
quote:nou, hier gaat hun radio dan ook harder..schiet je weinig mee op dus...
Op zondag 23 november 2003 18:41 schreef Sessy het volgende:
ohja onze buurden draaiden eerst mega hard muziek. Toen heb ik de ergste metal liedjes die ik had uitgezocht en een kwartiertje op maximum volume gedraaid... ze hebben het begrepen.
psychologische oorlogsvoering is "the thing"
wat je via internet niet allemaal kan doen
ga ik voorlopig maar nog niet op in ...
klinkt heel stom..maar niets is lulliger als iemand totaal te negeren
aangezien mijn buren ook nergens op te spreken zijn (op een normale manier) negeer ik ze te pletter..ik spreek ze neit, houd geen rekening met hun,zeg niet eens dag of wat dan ook..en volgens mij vinden ze dat maar erg vervelend, heb moeder de vrouw al menige keren "wat een kankerbuurt heir" horen schreeuw...
ja buurvrouw, is hier een kankerbuurt..dankzij JULLIE
quote:Ja dat hebben ze hier eerst ook gedaan... maar mijn stereo in combinatie met metal bleek toch veel harder te kunnen dan hun stereo in combinatie met arabisch gezang.
Op zondag 23 november 2003 20:28 schreef Losha het volgende:[..]
nou, hier gaat hun radio dan ook harder..schiet je weinig mee op dus...
quote:boeit hem niks..hij zet hem zo hard dat het vervormd (sukkel)
Op zondag 23 november 2003 22:24 schreef Sessy het volgende:[..]
Ja dat hebben ze hier eerst ook gedaan... maar mijn stereo in combinatie met metal bleek toch veel harder te kunnen dan hun stereo in combinatie met arabisch gezang.
quote:
Op maandag 24 november 2003 02:33 schreef Miss_mini het volgende:
je als sinterklaas verkleden en je baard aftrekken?
(alleen ik durf't niet .. ben niet zo'n tuig)
Hetzelfde als bovenstaande, maar dan een kilo of 2 aan maden. Bromvliegen festijn als ze thuis komen...
quote:/offtopic:Fok! Wat heb jij voor een lelijk icoon!!
Op maandag 24 november 2003 05:31 schreef jagermeister1 het volgende:
Regel een doosje kakkerlakken en laat ze los door hun brievenbus zodra ze op vakantie zijn.Hetzelfde als bovenstaande, maar dan een kilo of 2 aan maden. Bromvliegen festijn als ze thuis komen...
Ik denk dat je het beste die kinderen niet moet gaan irriteren, als ze vroeger iets tegen mij zeiden dat ik ergens niet mocht spelen, dan ging ik daar net wel spelen, dan had je tenminste wat te doen op een woensdagmiddag. Beetje de buren op de zenuwen werken.
Lijkt me wel handig om een camera op te hangen, als ze dan eens iets met je auto uitvreten, dan heb je het op camera staan als bewijsmateriaal.
Politie zal zonder bewijs weinig tegen kinderen(+ouders) kunnen beginnen.
Suc6
quote:http://www.surveyor.com/index_webcam32.html
Op zaterdag 22 november 2003 14:41 schreef MissyMirjaM het volgende:
...ps. heeft er iemand ervaring met het gebruiken van een webcam + pc als beveilingscamera (opnemen als er iets beweegt) ?
Succes!
En anders mostertzaad in de tuin stooien dat gaat nooit meer weg mogen ze de grond laten afgraven! of je bewerkt hun auto
of je zorgt ervoor dat hun auto afgesleept wordt
of... of....of....
quote:Ik denk dat je probeert te vragen of er al iets is gebeurd. Je CU2 taaltje zit een beetje in de weg.
Op maandag 24 november 2003 14:59 schreef Echoes het volgende:
is er nou alles wat gebeurd?
[Dit bericht is gewijzigd door freud op 24-11-2003 15:53]
quote:Neej, door de brievenbus. Om er vervolgens een halve fles chloor achteraan te mieteren. Ruikt héérlijk
Op zaterdag 22 november 2003 17:05 schreef Oksel het volgende:
Pis elke nacht tegen hun voordeur.
Lekker, ff mijn sadisme uitleven
quote:Ja, lol, alle ramen en deuren waar je bij kan dichtschroeven. Dan kunnen ze hun huis mooi niet meer uit. Helemaal leuk als je weet dat ze een belangrijke afspraak hebben.
Op maandag 24 november 2003 03:15 schreef Losha het volgende:
de achter-tuin-deur dichtschroeven van buiten..lijkt me ook doodkomisch(alleen ik durf't niet
.. ben niet zo'n tuig)
Verdere tips:
-Klim op het dak en hang een tuinslang in een dakdoorvoer. Waterschade is echt balen!! Wel zorgen dat je de slang weer weghaalt, dan vragen ze zich mooi af waar die nattigheid vandaan komt.
-Met PUR-schuim kun je allerlei leukde dingen doen. Het plakt enorm en zet ook nog uit. Een busje kost niet veel.
-Bestel een berg zand, betaal die contant en geef het afleveradres (gewoon in de tuistorten). Wel op een moment dat er niemand thuis is.
-(laag)Ouders bellen en voordoen als iemand van school en zeggen dat er iets is gebeurd met een van de kinderen.(/laag)
quote:Strak.
Op donderdag 27 november 2003 07:55 schreef glremme het volgende:
De auto is dan vet dood.
quote:nou lekker ben je, zoiets flikt mn buurman ook..en ik zie het notabene gebeuren
Op donderdag 27 november 2003 04:20 schreef SadKingBilly het volgende:
Wat wel werkt: achteruit parkeren met de auto, met trekhaak de bumper / portier / velg aan flarden rijden.. En dan gewoon naar binnen gaan.
(beter nog: 's nachts een pot verf erover en in de fik steken, opgeruimd staat netjes..)
Lekker, ff mijn sadisme uitleven
[edit] voor je begint "zult het wel verdient hebben"
Mijn buren maken me letterlijk gek
[Dit bericht is gewijzigd door Losha op 27-11-2003 15:57]
quote:kun je dat niet gewoon met aceton doen? (je weet wel, nagellakverwijderaar van de kruidvat)
Op donderdag 27 november 2003 07:39 schreef lampie_666 het volgende:
neem wat remvloeistof en spuit dat een beetje over de auto..
nachtje wachten en de lak eronder is weg...
of anders verkopen ze ook van dat spul waar je verf van je deur mee kunt af krijgen volgens mij doet dat het ook.
en dan niet zo maar spuiten, nee, iets leuks schrijven bijv
"verf jouw auto eens"
Krekels Die leven goed op kamer temp. ( lees: voortplanten ) en nog een voordeel tegenover kakkerlakken, savonds word je ziek van het geluid dat ze maken
Uiteraard veel en hard de hardste Metal draaien, Voor suggesties zie MUZ
Of eeeh, de deurbel slopen of nog erger, belletje rinkelen, der is nix ergers dan tijdens een film om de zoveel minuten op te moeten staan
Of je bedenkt zelf wat, want ik moe nu gaan
quote:tja. als jij op de eerste verdieping woont en zij hoger
Op vrijdag 19 december 2003 21:46 schreef Viperdesign het volgende:
Nog tips voor mensen die in een flat wonen?
die wordt nooit schoolgemaakt
quote:Ooit zul je het wel begrijpen... lees terzijnertijd dit topic nog eens rustig door en kijk naar je eigen reply
Op zaterdag 14 juni 2003 02:07 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik zou ze gewoon lekker laten voetballen.
Wat is nou belangerijker.. dat die kinderen een gewone gezonde jeugd hebben of die paar kleine kutkrasjes op je auto.
Een jeugd zonder discipline en grenzen is geen jeugd en al helemaal geen gezonde![]()
En als je een auto van 50000 euro ofzo hebt dan huur je maar een garage.. hoort erbij.
Je vergeet dat een parkeerplek er is om je auto te parkeren, niet om er te voetballen/spelen/whateverBij ons kwam altijd 1 zon vent sacherijnig naar buiten.. en heel soms was ie in een goede bui en dan deed ie gewoon relaxed.
Zucht.. was iedereen maar gewoon relaxed.
Van zeiken krijg je alleen maar meer gezeik en heeft niemand iets aan.
Steeds schade aan je eigendommen ook niet
Maarja voor jou wel zo makkelijk natuurlijk als men jou niet wijst op de so called "normen en waarden" en jij gewoon je gang kunt gaan lekker andermans zut te vernielen
pakpapier neemt nota : "nooit naast maupie staan"quote:Op zaterdag 22 november 2003 14:52 schreef maupie het volgende:
Als je gaat slaan:
Nooit op het gezicht, dat is zichtbaar.
Altijd in de nieren of lever rammen.Krijg je geen zichtbare schade van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |