*meedoet* email bij de hand??quote:Op zondag 30 mei 2004 20:00 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Oeps, dat bedoelde ik
[..]
Ga ik HMG eens een mailtje sturen. Kan op m'n vingers natellen dat het niets wordt, maar proberen kan altijd
Heb het via dit mailformulier verzonden: http://www.rtl.nl/service/publieksvoorlichting/mailformulier.xml (in de bron kijkend zie ik dat het mailadres pv@hmg.nl is).quote:Op zondag 30 mei 2004 20:31 schreef Stefkuh het volgende:
*meedoet* email bij de hand??
Mmm, best wel een leuke vriendin heb je.quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:47 schreef KolNedra het volgende:
Ik weet trouwens ook zeker dat Jaap Stam beter presteerd MET een goudvis naast zijn zijde !
Get your paws of her !quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:53 schreef fr0x het volgende:
[..]
Mmm, best wel een leuke vriendin heb je.
fr0x
Mogen wel weer eens herhalingen van komen.quote:Op zaterdag 22 november 2003 01:14 schreef Nolius het volgende:
Vraag ik me ineens af: hoe zit het met De Regenjas? Dat programma was echt meesterlijk met Harry Vermeegen!
Waarom is dat er eigenlijk niet meer? Hij kon oranje wel op scherp zetten
idd! best of!quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:33 schreef edje34 het volgende:
[..]
Mogen wel weer eens herhalingen van komen.
Of er een dvd van uitbrenegn
ja ik zag en hoorde het ookquote:Op donderdag 17 juni 2004 21:47 schreef KolNedra het volgende:
Beetje outdated misschien, maar hoorde net op nederland 2 (tijdens ENG-KRO) dat Harry Vermegen morgen (vrijdag) op visite komt bij Studio Sport
Staat volgens mij op een van de skihut cd`squote:Op donderdag 17 juni 2004 22:00 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ja ik zag en hoorde het ook, je bent te laat har
![]()
![]()
met duitsland nederland hoorde ik nog 1,2,3,4 dennis bier in de pauze in de kroeg wie weet waar dat nummer nog te downloaden is ofzo![]()
Leukquote:Op donderdag 17 juni 2004 21:47 schreef KolNedra het volgende:
Beetje outdated misschien, maar hoorde net op nederland 2 (tijdens ENG-KRO) dat Harry Vermegen morgen (vrijdag) op visite komt bij Studio Sport
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |