quote:
Op zaterdag 22 november 2003 01:14 schreef Nolius het volgende:
Vraag ik me ineens af: hoe zit het met De Regenjas? Dat programma was echt meesterlijk met Harry Vermeegen!Waarom is dat er eigenlijk niet meer? Hij kon oranje wel op scherp zetten
Fok de regenjas!! waarom hoor ik niemand over die 2: nieuwe koeien?!
quote:Ik vond de Regenjas juist meesterlijk. die 2: nieuwe koeien trouwens ook. Maar dat zal echt niet meer terug komen.
Op zaterdag 22 november 2003 12:52 schreef JaneDoe het volgende:
waarom het niet meer komt? omdat ze er achter gekomen zijn dat vermeegen zonder spaan eindelijk helemaal niet meer grappig is.
dit geldt overigens (mindere mate) ook voor de heer spaanFok de regenjas!! waarom hoor ik niemand over die 2: nieuwe koeien?!
quote:Inderdaad minstens 1 keer per maand komt het wel ter sprake... erg jammer, was jarenlang vaste prik op maandag avond na de training, De Regenjas... "Hengelen met Haaahaahaary", "Our House.. in the middle of the street", met Jaap Stam.. "TE LAAT HAR!! 25 gulden in de boete pot" Jaap hijst Harry in wortelpak "Auww Jaaap NIET ZO HARD!!"
Op zaterdag 22 november 2003 01:14 schreef Nolius het volgende:
Vraag ik me ineens af: hoe zit het met De Regenjas? Dat programma was echt meesterlijk met Harry Vermeegen!Waarom is dat er eigenlijk niet meer? Hij kon oranje wel op scherp zetten
![]()
Maar ja... Harry hield zich tot Euro2000 bezig met de Oranje spelers, liet Guus Meeuwis een lied verzinnen elke week en toen kwamen onze vedetten van Oranje en vertelden dat ze geen trek meer in Harry hadden... dus zei Harry "dan ben ik weg ook" en verhuisde naar de VS. En daar woont ie nu in behoorlijk leuk huisje (met oprijlaan) moet ik zeggen.
Maar jammer blijft het.. hopelijk dat een nieuwe lichting van Oranje Harry nog eens een poging doet wagen, maar ik vrees van niet.
"HAHAAAAAAAAAAAAAA DE CIRKEL IS ROND!!!"
quote:Dat is INDERDAAD een LEUKE moeder PATRICK! (met die intonatie
Op zondag 23 november 2003 01:55 schreef BAZZA het volgende:
Koken met de moeder van Kluivert ofzo
Ik heb dat liedje Dennis bier nog op mijn schijf staan, en dat met die bal door het raam was ook geweldig, schoot zo'n speler toen niet zijn raam kapot?
quote:tot 3 keer toe ja
Op zondag 23 november 2003 14:23 schreef Kremers het volgende:
Ja, ik vraag me ook dagelijks af waar dit is gebleven, echt geweldig
Ik heb dat liedje Dennis bier nog op mijn schijf staan, en dat met die bal door het raam was ook geweldig, schoot zo'n speler toen niet zijn raam kapot?
quote:Yep
Op zondag 23 november 2003 14:23 schreef Kremers het volgende:
Ja, ik vraag me ook dagelijks af waar dit is gebleven, echt geweldig
Aron Winter
Thuis in Amerika... na de ruzie met Oranje spelers (Bergkamp wilde o.a. niet dat Dennis Bier werd uitgebracht, want hij wilde zijn naam niet in verband zien met bier) kreeg hij het schijt aan Oranje en heeft er toen een eind aan gemaakt. Is vertrokken. Vrees dat er nooit meer een Regenjas zal komen... hoe spijtig ook...quote:Op zaterdag 29 mei 2004 12:57 schreef HarigeKerel het volgende:
Nou... waar zit Harry dit EK?
Inderdaad, op dat zinnetje zat ik welke week te wachten, hij belkemtoonde de woorden echt zo.quote:Op zondag 23 november 2003 09:36 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Dat is INDERDAAD een LEUKE moeder PATRICK! (met die intonatie)
gammaquote:Op zondag 30 mei 2004 13:49 schreef BaantjerWebby het volgende:
Harry scheen ruzie te hebben gekregen met een aantal voetballers waardoor steeds meer voetballers weigerde mee te werken aan het programma.
Harry Vermeegen is nu helemaal uit de showbizz gestapt.
neen dit is Nederlands i Oranjequote:
Volgens mij liggen de rechten bij de HMG. Maar was inderdaad altijd een erg vermakelijk programmaquote:Op zondag 30 mei 2004 14:14 schreef Veerboot het volgende:
Jammer, jammer. Een gemis op de Nederlandse televisie. De cirkel is rond, 1-2-3-4 Dennis Bier, De voetballessen van Jaap Stam, etc. Heerlijk!
Als het dan niet meer terug komt, laat ze de oude afleveringen nog maar eens herhalen. Is nu natuurlijk flink gedateerd, maar daarom niet minder leuk om terug te zien.Bij wie zouden die rechten liggen? Veronica, of bij de HMG?
Oeps, dat bedoelde ikquote:Op zondag 30 mei 2004 18:55 schreef Stefkuh het volgende:
neen dit is Nederlands i Oranjemaar ook leuk... heerlijk dat niet kunnen zingen van Harry
Ga ik HMG eens een mailtje sturen. Kan op m'n vingers natellen dat het niets wordt, maar proberen kan altijdquote:Op zondag 30 mei 2004 19:07 schreef ThomasBerge het volgende:
Volgens mij liggen de rechten bij de HMG. Maar was inderdaad altijd een erg vermakelijk programma
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |