We hadden hier toch al een feli-topic?
quote:Ja, eentje van Hummerrr...Onze doemdenker en angsthaas voor mensen die er net wat anders zijn. Niet het leukste topic dus.
Op maandag 11 juni 2001 19:45 schreef bogus het volgende:
En bedankt Mr Big... je moest weer de eerste zijn natuurlijk?We hadden hier toch al een feli-topic?
slotje!
Toch aardig van je MrBig om zo hun eerste slotje op een presenteerbaaldje te geven .
Allebei gefelie.
Later zal ik mij even wat uitgebreider voorstellen en wat meer over mijn achtergronden onthullen.
Bedankt voor jullie vertrouwen.
Artikel in Nupas.nl
Zet er maar een slotje op Golfer, of verplaats hem maar naar onzin als je durft.
quote:Doc en golfer zijn hier de nieuwe moderators.
Op dinsdag 12 juni 2001 00:33 schreef Midioot het volgende:
Kan er iemand mij misschien ff uitleggen waar deze topic over gaat, i'm missing the point op de een of andere manier.
quote:FOK! heeft er weer 2 nieuwe modjes bij
Op dinsdag 12 juni 2001 00:33 schreef Midioot het volgende:
Kan er iemand mij misschien ff uitleggen waar deze topic over gaat, i'm missing the point op de een of andere manier.
J.
quote:Ok, thanks, waar hebben ze dat aan te danken ?
Op dinsdag 12 juni 2001 00:34 schreef Hummerr het volgende:Doc en golfer zijn hier de nieuwe moderators.
( serieuze vraag, en ik wil me niet naar voren schuiven als niet linksbal )
quote:Ik weet het niet.
Op dinsdag 12 juni 2001 00:38 schreef Midioot het volgende:[..]
Ok, thanks, waar hebben ze dat aan te danken ?
of is het louter vriendjes politiek ?
Waarom geven ze deze priveleges alleen aan linksballen ?
( serieuze vraag, en ik heb doel niet op mezelf als niet linksbal )
quote:Omdat er geen rechtsballen gesolliciteerd hebben?
Op dinsdag 12 juni 2001 00:38 schreef Midioot het volgende:Waarom geven ze deze priveleges alleen aan linksballen ?
quote:Oe, pas op J. met het crossposten...hij heeft zijn hand op de rode knop
Op dinsdag 12 juni 2001 00:34 schreef Juan Zueco het volgende:
Meteen maar even crossposten : zie Gefeliciteerd Golfer en Doc!!J.
Gefeliciteerd beide!
quote:Krijgen niet links only balkers die dan ook denk je ?
Op dinsdag 12 juni 2001 00:39 schreef Hummerr het volgende:Ik weet het niet.
Had het ook graag anders gezien maar we hebben het er maar mee te doen.
Laten we ze i.i.g een kans geven.
Spijt me zeer, dat ik erover door zeur, maar gelet op de huidige bezetting is die modcrew wel erg links.
Ik vind persoonlijk een mix tussen links en rechts, de enige juiste verhouding, anders kun je nooit spreken
over een eerlijke gang van zaken, omdat iedereen bevooroordeeld is, een mix van beide zorgt voor een neutraler beeld, althans das mijn mening.
Als ik kijk naar de betrokkenheid bij Fok vind ik het beter dat b.v. een R@b een van de mods zou zijn geworden, zoals ik opmaak uit zijn posts heeft die namelijk niet alleen maar lof over voor de multikul.
Maar ja ik zal het wel verkeerd zien......
quote:Hij wilde zelf niet. R@b was imo ook een erg geschikte moderator geweest. Voor de rest is het een open sollicitatie geweest, zowel links als rechtsgeorienteerde mensen hebben kunnen solliciteren.
Op dinsdag 12 juni 2001 00:52 schreef Midioot het volgende:
Als ik kijk naar de betrokkenheid bij Fok vind ik het beter dat b.v. een R@b een van de mods zou zijn geworden, zoals ik opmaak uit zijn posts heeft die namelijk niet alleen maar lof over de multikul.
quote:En ook nog even bedankt voor de felicitaties Midioot
Ok, thanks, waar hebben ze dat aan te danken ?
of is het louter vriendjes politiek ?
( serieuze vraag, en ik wil me niet naar voren schuiven als niet linksbal )
Overigens kan ik u mededelen dat ik tot nu toe nergens wat voor politieke voorkeur heb laten doorschemeren (in tegenstelling tot uzelve) en van plan ben zo neutraal mogelijk hier te opereren.
Het enige waar ik wat extra op zal gaan letten is het gebruikelijke: namelijk liever geen flamegedrag en geen racistische of andere onwettelijke zaken.
Als iedereen zich een beetje volwassen probeert op te stellen, maken we van ANM vast wel 1 van de leukste forum-onderdelen, nietwaar ?
Voor het overige kan ik u mededelen dat ik momenteel weinig last heb van links of rechtsbal, alleen mijn golfballen zijn wat gevoelig.
Nogmaals: Zolang ze hun politieke mening op de achtergrond houden en objectief modereren zal het mij worst wezen.
Ik had ook liever een Speknek of Rob in de crew gezien maar het zei zo.
Echt om te dat beleid hier.
quote:Lekker simpel gezegd dan, je weet niet eens wie er allemaal wel of niet gesolliciteerd hebben.
Op dinsdag 12 juni 2001 00:57 schreef Hummerr het volgende:
Ik had ook liever een Speknek of Rob in de crew gezien maar het zei zo.
Echt om tedat beleid hier.
quote:
Zit toch niet te hummeren man, kan die hokjesgeest eindelijk uit de fles?
Heb je alle users van fok al ingedeeld?
Totdat ik hier kwam had ik het idee dat ik redelijk behoudend was, als ik sommigen hier moet geloven behoor ik nu tot de Stalinisten.
quote:Mijn god, ik ben de lul
Op dinsdag 12 juni 2001 00:55 schreef golfer het volgende:
En ook nog even bedankt voor de felicitaties Midioot
quote:Wel vreemd als ik aan Golfer denk bij mij onmiddelijk
Overigens kan ik u mededelen dat ik tot nu toe nergens wat voor politieke voorkeur heb laten doorschemeren (in tegenstelling tot uzelve) en van plan ben zo neutraal mogelijk hier te opereren.
quote:Hoezo extra, ik vind het prima zo als het was, ik hoop dat je onderscheid ziet tussen racistisch en een van jou afwijkende mening, probleem is ook in de politiek, zodra er iemand met een niet linkse mening iets zegt wordt die persoon massaal belachelijk gemaakt, cq geboycot, ik hoop oprecht dat jij niet zo kortzichtig bent.
Het enige waar ik wat extra op zal gaan letten is het gebruikelijke: namelijk liever geen flamegedrag en geen racistische of andere onwettelijke zaken.
quote:Be my guest
Als iedereen zich een beetje volwassen probeert op te stellen, maken we van ANM vast wel 1 van de leukste forum-onderdelen, nietwaar ?
quote:Fijn, gefeliciteerd
Voor het overige kan ik u mededelen dat ik momenteel weinig last heb van links of rechtsbal, alleen mijn golfballen zijn wat gevoelig.
[/quote]
quote:
Op dinsdag 12 juni 2001 00:57 schreef Hummerr het volgende:Ik had ook liever een Speknek of Rob in de crew gezien maar het zei zo.
Echt om tedat beleid hier.
quote:Er waren meerdere die mij wel als moderator wilde, en als ik er naar gesolliciteerd had was ik het misschien geworden, alleen heb ik meteen al laten weten dat ik hier geen moderator wilde zijn.
Op dinsdag 12 juni 2001 00:52 schreef Midioot het volgende:Als ik kijk naar de betrokkenheid bij Fok vind ik het beter dat b.v. een R@b een van de mods zou zijn geworden, zoals ik opmaak uit zijn posts heeft die namelijk niet alleen maar lof over voor de multikul.
Maar ja ik zal het wel verkeerd zien......
Grappig trouwens dat ik op de frontpage nogal eens door users wordt uitgemaakt voor linkse censuur hufter, omdat ik af en toe wat al te grove of off-topic posts weg-edit.
Ik vind het een beetje vreemd om nu gelijk al sceptisch te doen over de nieuwe moderators, zonder dat ze ook nog maar iets gedaan hebben
Er hebben een paar mensen gesolliciteerd naar deze functie en daar is in het admin forum over gestemd, met deze uitkomst.
Zelf heb ik 1 1/2 jaar op Fok! gepost, zonder dat ik er ooit bij stil stond wie waar precies moderator was, hield me er nooit mee bezig.
Succes Doc en Golfer
quote:* Xamira is ook nog steeds blij met DOC en Golfer
Op dinsdag 12 juni 2001 00:34 schreef Juan Zueco het volgende:
Meteen maar even crossposten : zie Gefeliciteerd Golfer en Doc!!J.
(slotje!! crossposting )
quote:Als jullie NIET GAAN OVER-EDITTEN vinnik alles best.
Op dinsdag 12 juni 2001 00:55 schreef golfer het volgende:[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |