quote:Kijk naar de PI.
Op zondag 23 november 2003 13:49 schreef Herostratos het volgende:[..]
Dat valt me tegen van jou SK.
quote:Tsja, het spammen van een eigen topic hier is in de mode lijkt het wel. Dat is erg jammer.
Ik vroeg me gewoon af waarom iemand zich beperkt tot alleen eenzonder verdere uitwerking, dat vind ik namelijk erg gemakkelijk en ik had geen idee waarop dat betrekking had. Daarom formuleer ik gewoon enkele vragen om tot een respons uit te lokken. Ik had weldegelijk normatief geladen vragen kunnen stellen, maar dat is niet het geval.
quote:Ok dan.
Op zondag 23 november 2003 13:53 schreef Sidekick het volgende:Kijk naar de PI.
quote:* Mutant01 aait Herostratos
Op zondag 23 november 2003 13:54 schreef Herostratos het volgende:[..]
Ok dan.
Ik hoop dat je het nu begrijpt
http://www.nieuwrechts.nl/forum/onderwerp/6/bekijk/3644.html
Het is te belachelijk voor woorden dat dit kan in Nederland.
quote:Omg ik heb er even geen woorden voor.
Op zondag 23 november 2003 14:13 schreef Sidekick het volgende:
Ik las net op het NR-forum ook een heel merkwaardig nieuwsbericht:http://www.nieuwrechts.nl/forum/onderwerp/6/bekijk/3644.html
quote:Ik tel er toch een stuk of 8.
Op zondag 23 november 2003 14:17 schreef Mutant01 het volgende:[..]
Omg ik heb er even geen woorden voor.
quote:flauwerik
Op zondag 23 november 2003 14:17 schreef Sidekick het volgende:[..]
Ik tel er toch een stuk of 8.
quote:Belachelijk dat ze opzettelijk onze keurige blanke riolen verstoppen met voedsel
Ik las net op het NR-forum ook een heel merkwaardig nieuwsbericht:http://www.nieuwrechts.nl/forum/onderwerp/6/bekijk/3644.html
Maar waarom spoelen ze in godsnaam eten door het toilet? Is het niet makkelijker om dit in de bio-bak of vuilnisemmer te gooien?
quote:Geloof je nu WERKELIIJK dat ze eten door de wc spoelen of is die gewoon sarcastisch bedoeld.
Op zondag 23 november 2003 14:19 schreef Chewie het volgende:[..]
Belachelijk dat ze opzettelijk onze keurige blanke riolen verstoppen met voedsel
Maar waarom spoelen ze in godsnaam eten door het toilet? Is het niet makkelijker om dit in de bio-bak of vuilnisemmer te gooien?
quote:Maar waar denk je dan aan?
Op zondag 23 november 2003 14:19 schreef Mutant01 het volgende:[..]
flauwerik
quote:Geen idee, je weet het niet met die moslims. Dat maakt ze zo duivels.
Op zondag 23 november 2003 14:19 schreef Chewie het volgende:Belachelijk dat ze opzettelijk onze keurige blanke riolen verstoppen met voedsel
quote:Aan de manier hoe Joden op affiches werden afgebeeld tijdens Hitler.. schoot mij zomaar ff te binnen.
Op zondag 23 november 2003 14:21 schreef Sidekick het volgende:[..]
Maar waar denk je dan aan?
[..]
quote:Mischien kan Mutant01 dit beantwoorden. In de islamitische landen waar ik ben geweest, mocht je zelfs geen toiletpapier doorspoelen ander raakte de riolering verstopt. Verbaas me er over dat ze het dan wel in Twente doen.
Op zondag 23 november 2003 14:21 schreef Sidekick het volgende:
Geen idee, je weet het niet met die moslims. Dat maakt ze zo duivels.
quote:Ik weet niet hoe het in andere islamitische landen is maar in Marokko hebben ze (godzijdank) nog wel een goedwerkende riolering. Het verbaast me dat wijken als Amsterdam-West enzo niet gaan stinken
Op zondag 23 november 2003 14:23 schreef Chewie het volgende:[..]
Mischien kan Mutant01 dit beantwoorden. In de islamitische landen waar ik ben geweest, mocht je zelfs geen toiletpapier doorspoelen ander raakte de riolering verstopt. Verbaas me er over dat ze het dan wel in Twente doen.
quote:Dat eerste was sarcastisch.
Op zondag 23 november 2003 14:21 schreef Mutant01 het volgende:[..]
Geloof je nu WERKELIIJK dat ze eten door de wc spoelen of is die gewoon sarcastisch bedoeld.
Maar op dat nieuw-rechts forum halen ze een krantenartikel aan uit de Twentsche courant en daarin geven medewerkers van de gemeente aan dat ze resten van marokaanse/turkse maaltijden gevonden hebben. Zal vast niet compleet verzonnen zijn.
quote:Ik vraag me dan af hoe ze dat zouden weten, gaan ze onder een Turks huis staan en dan afwachten wanneer er wat eten naar beneden valt? Alsof het een traditie is ofzo? En dan nog iets, waarom niet in Rotterdam, Amsterdam en Utrecht waar hele wijken vol met turken en marokkanen zitten.
Op zondag 23 november 2003 14:29 schreef Chewie het volgende:[..]
Dat eerste was sarcastisch.
Maar op dat nieuw-rechts forum halen ze een krantenartikel aan uit de Twentsche courant en daarin geven medewerkers van de gemeente aan dat ze resten van marokaanse/turkse maaltijden gevonden hebben. Zal vast niet compleet verzonnen zijn.
quote:Denk dat na aanleiding van klachten over bovendrijvende keutels e.d., ze met een camera het riool zijn ingegaan. Denk ook niet dat dit artikel bedoeld was om moslims weer eens een keer in een verkeerd daglicht te zetten.
Op zondag 23 november 2003 14:30 schreef Mutant01 het volgende:[..]
Ik vraag me dan af hoe ze dat zouden weten, gaan ze onder een Turks huis staan en dan afwachten wanneer er wat eten naar beneden valt? Alsof het een traditie is ofzo? En dan nog iets, waarom niet in Rotterdam, Amsterdam en Utrecht waar hele wijken vol met turken en marokkanen zitten.
Maar zelfs de POL-usuals hier kijken niet eens. ![]()
Ik zei het toch Kozzmic. ![]()
Chewie, kijk eens eerder dit topic.
quote:Tsja, het spammen van een eigen topic hier is in de mode lijkt het wel. Dat is erg jammer.
quote:Dat moest van Underworld_
Op zondag 23 november 2003 15:38 schreef Koos Voos het volgende:[..]
Tsja, het spammen van een eigen topic hier is in de mode lijkt het wel. Dat is erg jammer.
Er is al wel een discussie gaande tussen een Admin en een Mod aldaar. Grappig dat ze niet om een digitale bron gaan vragen.
quote:
Op zondag 23 november 2003 15:36 schreef Sidekick het volgende:
En Kozzmic dacht dat Nieuw-Rechtsers misschien wel zouden kijken in dit topic en dan zouden weten dat het een hoax is.Maar zelfs de POL-usuals hier kijken niet eens.
Ik zei het toch Kozzmic.
Chewie, kijk eens eerder dit topic.
ergste is nog dat ik dat al wel gelezen had.
[Dit bericht is gewijzigd door Chewie op 23-11-2003 15:43]
quote:Ze weten allang dat ze door Fok! zijn geinfiltreerd... wie de bal kaatst...
Op zondag 23 november 2003 15:41 schreef Sidekick het volgende:[..]
Dat moest van Underworld_
Er is al wel een discussie gaande tussen een Admin en een Mod aldaar. Grappig dat ze niet om een digitale bron gaan vragen.
quote:Je bedoelt de suggestieve topics hier op Fok! zoals: De politie is je beste vriend...toch? ?
Op zondag 23 november 2003 15:42 schreef Koos Voos het volgende:[..]
Ze weten allang dat ze door Fok! zijn geinfiltreerd... wie de bal kaatst...
quote:Oh.. dus dat is een ' nieuwrechts ' topic...
Op zondag 23 november 2003 15:46 schreef Sidekick het volgende:[..]
Je bedoelt de suggestieve topics hier op Fok! zoals: De politie is je beste vriend...toch? ?
quote:Heb jij andere voorbeelden?
Op zondag 23 november 2003 15:51 schreef Koos Voos het volgende:[..]
Oh.. dus dat is een ' nieuwrechts ' topic...
quote:Nee, vandaar mijn opmerking dat jou aktie een reaktie zal kunnen veroorzaken.
Op zondag 23 november 2003 15:52 schreef Sidekick het volgende:[..]
Heb jij andere voorbeelden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |