abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 december 2003 @ 20:56:29 #126
55630 MokroKees
Chaulerah Gek
pi_15806556
quote:
Op maandag 29 december 2003 17:13 schreef M.ALTA het volgende:
De "paus" heeft recent met kerst de terugkeer van Christus opgeroepen
d.w.z. : dus de valse Christus (anti-Christus).
ehm, hier maak je toch weer een foutje hoor..
Volgens het Vaticaan is de antichrist er al en is de aanstichter van de ellende in het midden oosten.
en met hoe we er voor staan in de wereld kunnen we wel wat hulp gebruiken van de werkelijke christus dus het is niet zo vreemd dat de Paus verzoekt om zijn wederkeer..

quote:
Daarom zijn recent de protestantse kerken in Nederland tot 1 religie
omgevormd (op bevel van het Vaticaan uiteraard).
het vaticaan heeft geen zeggenschap over de protestanten, de "protestanten" zijn juist degene die de Paus voor antichrist aanzien..
loop je bronnen maar na waar jij je beeld over het vaticaan vandaan hebt. ze leiden allemaal terug naar protestanten en Joden
protestanten steunen namelijk ook actief het zionisme

ja dus nu heb je een probleem want
De Oranjes zijn protestants
Queen Elizabeth is protestant
Bush & co is protestants
zelfs de KKK is protestants

en de katholiek kerk ligt zwaar onder vuur in de media en we weten allemaal wie de media controleerd..

dusseuh... hoe wil je dat gaan rijmen ?

kèk lekkah naajje ège sig, Fok feez
  FOK!fotograaf vrijdag 2 januari 2004 @ 09:37:58 #127
18921 freud
Who's John Galt?
pi_15894500
In zijn nieuwjaars toespraak heeft de paus het gehad over het oprichten van een NWO als opvolger van de VN om meer orde te brengen in de wereld.

Van CNN:

quote:
VATICAN CITY (AP) -- Pope John Paul II rang in the New Year on Thursday with a renewed call for peace in the Middle East and Africa and the creation of a new world order based on respect for the dignity of man and equality among nations.

John Paul presided over a morning Mass inside St. Peter's Basilica to mark the World Day of Peace, which the Roman Catholic Church celebrates every January 1. He appeared in good form, delivering his entire homily in a strong and clear voice despite a relatively tiring holiday schedule.

This year, John Paul directed his thoughts to continuing conflicts around the globe. But he stressed that to bring about peace, there needs to be a new respect for international law and the creation of a "new international order" based on the goals of the United Nations.

He called for "an order that is able to give adequate solutions to today's problems based on the dignity of the human being, on an integral development of society, on solidarity among nations rich and poor, on the sharing of resources and the extraordinary results of scientific and technical progress."

The pope lamented continuing violence between Israel and the Palestinians, and also offered his prayers for his ambassador to Burundi, Archbishop Michael Courtney, who was gunned down by assailants this week as he returned from a funeral.

John Paul said Courtney was killed "while he carried out his mission in favor of dialogue and reconciliation" in the central African country, which has been wracked by violence for a decade.

"Let us pray for him, hoping that his example and sacrifice will bring about the fruits of peace in Burundi and the world," he said.

Earlier this month, John Paul issued a formal document marking the World Day of Peace in which he called for a reform of the United Nations and international law to deal with the evolving threat of terrorism.

He said a new respect for international law was the only way to achieve peace and guarantee against the arbitrary use of force. He did not mention the United States by name, but his message appeared aimed at the U.S. anti-terrorism campaignand in particular at Washington's pre-emptive war in Iraq, which was launched without the specific authorization of the United Nations.

John Paul was a vocal critic of the Iraq war, dispatching envoys to Washington and Baghdad to try to prevent hostilities from breaking out and exhorting world leaders that war was not inevitable and was "always a defeat for humanity."

"Because peace is possible ... it is necessary," he said during his homily Thursday.

The New Year's Mass was the last major celebration of the Christmas season for John Paul, who is 83 and suffers from Parkinson's disease, which makes it difficult for him to speak, as well as knee and hip ailments that make it almost impossible for him to walk or stand.

He cut back some of his holiday activities and scrapped two traditional papal eventsthe ordination of bishops January 6 and baptisms on January 11.

But throughout the Christmas season, he has appeared far stronger than during the series of celebrations in October marking his 25th anniversary as pope. Then, he was unable to deliver many of his homilies and had to have others to read them on his behalf.

Mijn interesse was wel degelijk gewekt bij het horen van de vertaling. Is dit een soort startsein om de VN af te danken voor een nieuwe organisatie om de zaken in de wereld te regelen? Ik las verdacht veel paralellen met wat er in dit soort topics voorspelt werd.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_15904520
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 09:37 schreef freud het volgende:
In zijn nieuwjaars toespraak heeft de paus het gehad over het oprichten van een NWO als opvolger van de VN om meer orde te brengen in de wereld.

Van CNN:
[..]

Mijn interesse was wel degelijk gewekt bij het horen van de vertaling. Is dit een soort startsein om de VN af te danken voor een nieuwe organisatie om de zaken in de wereld te regelen? Ik las verdacht veel paralellen met wat er in dit soort topics voorspelt werd.

Nog meer rare dingen:

De VN is dood, Leve de VN!

en niet vergeten dat het de huidige paus was die medeverantwoordelijk is voor de val van het communisme en andere dingen die de ulliminatie in de weg staan / stonden.

Dus vroeger het communisme, nu de VN

World Trade Organisation 4 ever Who controls the money, controls the world

[Dit bericht is gewijzigd door DrWolffenstein op 02-01-2004 18:24]

pi_15908358
Ter navolging van wat de paus tegen het communisme heeft gedaan, is bekend dat de CIA en het vaticaan samen hebben gespannen om met de poolse vakbond "soledarity" het communisme in polen hebben ontwricht.

Zo, dat is weer een obstakel minder.

bron: Discovery Channel

vrijdag 2 januari 2004 @ 22:29:01 #130
55630 MokroKees
Chaulerah Gek
pi_15912679
het zal CNN niet zijn als ze de termen opzettelijk verwarren in hun eigen voordeel. om op die manier te doen lijken alsof de Paus de Bush variant van de NWO steunt.

Maar de Paus heeft het over een nieuwe internationale orde en doelt daarmee op hervorming binnen de VN en niet op het opzij schuiven van de VN zoals de VS dat probeert..

om hem maar direct te quoten

quote:
A new international order

7. It must be acknowledged, however, that the United Nations Organization, even with limitations and delays due in great part to the failures of its members, has made a notable contribution to the promotion of respect for human dignity, the freedom of peoples and the requirements of development, thus preparing the cultural and institutional soil for the building of peace.

The activity of national Governments will be greatly encouraged by the realization that the ideals of the United Nations have become widely diffused, particularly through the practical gestures of solidarity and peace made by the many individuals also involved in Non-Governmental Organizations and in Movements for human rights.

This represents a significant incentive for a reform which would enable the United Nations Organization to function effectively for the pursuit of its own stated ends, which remain valid: humanity today is in a new and more difficult phase of its genuine development. It needs a greater degree of international ordering.(5) States must consider this objective as a clear moral and political obligation which calls for prudence and determination. Here I would repeat the words of encouragement which I spoke in 1995: The United Nations Organization needs to rise more and more above the cold status of an administrative institution and to become a moral centre where all the nations of the world feel at home and develop a shared awareness of being, as it were, a family of nations.(6)

en om nog een paar andere stukjes omtrend de bedoeling van de order, die het vaticaan voor ogen heeft, uit de tekst te quoten
quote:
International law must ensure that the law of the more powerful does not prevail. Its essential purpose is to replace the material force of arms with the moral force of law,
providing appropriate sanctions for transgressors and adequate reparation for victims.
This must also be applicable to those government leaders who violate with impunity human dignity and rights while hiding behind the unacceptable pretext that it is a matter of questions internal to their State.
Het Vaticaan heeft de gewoonte geen namen te noemen maar bovenstaand stukje is niets minder dan ongezouten kritiek op de VS.

maar lees gerust zelf de gehele speech van de Paus op
http://www.vatican.va/holy_father/john_paul_ii/messages/peace/documents/hf_jp-ii_mes_20031216_xxxvii-world-day-for-peace_en.html

ipv uit te gaan van de CNN spindoctors..

Ohja @ Wolffenstein.. FYI Het communisme heeft onder aanvoering van Stalin 4 keer zoveel christenen vermoord dan Hitler Joden..
niet zo vreemd hè dat de Paus daar dan geen fan van is en er alles aan heeft gedaan om die losgeslagen atheisten te stoppen..

en drie maal raden wie dat communisme heeft bedacht..

pi_15917267
dusse...wat gaan wij eraan doen om dit alles op te lossen?
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_15917608
ehhh marx

de paus heeft vlak na de val van de muur ervoor gezorgt dat er niet een 3ewereldoorlog is uitgebroken hij heeft bemiddeld tussen de generaals van rusland die waren namelijk niet van plan om terug te trekken met de staart tussen de benen maar wilde hun kampementen in Oduitsland niet opgeven als zij zouden worden uitgelaggen tijdens hun terugtocht

toen polen vrij werd heeft de paus de polen toegesproken om niet mee te doen en mee te gaan met de westelijke wereld maar hun indentiteit te houden, toen hij een tijd later weer kwam zag hij dat er veel veranderd was en dat ook polen in een korte tijd zo materialisties en kapitalisties is geworden als de rest van het westen. toen heeft hij een zogenaamde donderpreek gehouden in polen en het was toen duidelijk te zien dat hij erstig teleurgesteld was in zijn geboorteland.

(vraag me niet naar allerlij bronnen ik haal deze info uit mijn geheugen)

pi_15937273

ik weet niet hoor, maar NWO, Bilderberg, Illuminati Vaticaan en dan nog het verhaal van de Temple Knights (om maar eens even in de geschiedenis te duiken)...
dat ruikt naar een fijn complot

mja, wat kunnen we er aan doen?? ik weet het niet.. iedeeen ??

FOK!fotograaf zaterdag 3 januari 2004 @ 21:17:34 #134
18921 freud
Who's John Galt?
pi_15938353
Mokrokees:

Ik snap dat de CNN het best verdraaid, het klinkt veel spectaculairder. Ook al zou de paus het anders bedoelen, het lijkt me nogal toevallig dat CNN het dan zo omschrijft. Misschien een manier om het nieuws zo te brengen dat het in het straatje van de VS valt. Hun ideeen laten brengen door kromme vertalingen van paus etc?

Ik nuf je seuk!
Ik hier?
  zondag 4 januari 2004 @ 02:51:51 #135
55630 MokroKees
Chaulerah Gek
pi_15947068
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 21:17 schreef freud het volgende:
Misschien een manier om het nieuws zo te brengen dat het in het straatje van de VS valt. Hun ideeen laten brengen door kromme vertalingen van paus etc?

1. niet oplettende katholieken worden zo misleid en gaan denken dat de NWO positief is en gaan het steunen.
2. NWO tegenstanders worden zo misleid en gaan zich ( nog meer ) verzetten tegen de Paus terwijl het eigenlijk hun bondgenoot is.
  FOK!fotograaf maandag 5 januari 2004 @ 10:19:04 #136
18921 freud
Who's John Galt?
pi_15975238
quote:
Op zondag 4 januari 2004 02:51 schreef MokroKees het volgende:

[..]

1. niet oplettende katholieken worden zo misleid en gaan denken dat de NWO positief is en gaan het steunen.
2. NWO tegenstanders worden zo misleid en gaan zich ( nog meer ) verzetten tegen de Paus terwijl het eigenlijk hun bondgenoot is.

Desinformation rulez . Ben ook die boeken van Michael Moore aan het lezen. Hij overdrijft wel, maar de kern is zeer zeker waar. Het geeft je wel een aardig beeld van de werkwijze van onder andere de media. En Sun Tzu zou het verzonnen kunnen hebben: verdeel je vijand door verwarring in de gelederen.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_15979784
Vanavond bij Andere Tijden op NED3.
  maandag 5 januari 2004 @ 13:11:05 #138
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_15979811
quote:
Op maandag 5 januari 2004 13:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Vanavond bij Andere Tijden op NED3.
Morgen. Zie ook Bilderbergfans, opgelet..
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_15979862
quote:
Op maandag 5 januari 2004 13:11 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Morgen. Zie ook Bilderbergfans, opgelet..

Damn! Is het nog steeds maandag?!
pi_15981535
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 22:29 schreef MokroKees het volgende:
Ohja @ Wolffenstein.. FYI Het communisme heeft onder aanvoering van Stalin 4 keer zoveel christenen vermoord dan Hitler Joden..
niet zo vreemd hè dat de Paus daar dan geen fan van is en er alles aan heeft gedaan om die losgeslagen atheisten te stoppen..

Ik zeg toch ook niet dat het slecht is dat het communisme omver is geworpen
  maandag 5 januari 2004 @ 14:19:42 #141
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_15981809
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 22:29 schreef MokroKees het volgende:

Als je hiermee bedoelt dat de joden (Marx was toevallig een jood) het communisme hebben bedacht, en zo verantwoordelijk zijn voor Stalins massamoord, is dat een vrij walgelijk staaltje antisemitisme.
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
  dinsdag 6 januari 2004 @ 05:35:28 #142
55630 MokroKees
Chaulerah Gek
pi_16001228
quote:
Op maandag 5 januari 2004 14:19 schreef Rasing het volgende:Als je hiermee bedoelt dat de joden (Marx was toevallig een jood) het communisme hebben bedacht, en zo verantwoordelijk zijn voor Stalins massamoord, is dat een vrij walgelijk staaltje antisemitisme.
oooohw please.... maar inderdaad dat bedoel ik er wel mee
want als je eens je ogen open zou doen en zou kijken wat zich achter dat holocaust rookgordijn verstopt en dus de feiten zou bestuderen dan zie je vanzelf dat joden de drijvende kracht achter het communisme waren. als mede de drijvende kracht achter de eerste wereld oorlog en de ruinering van duitsland.
Wat meteen Hitlers hekel aan Communisten en Joden verklaard..
voordat Hitler aan de macht kwam had dat Joodse groepje namelijk al vele miljoenen slachtoffers op hun naam staan.
Hoewel ik het absoluut niet eens ben met de oplossing van Hitler, ( voorzover dat niet aangedikt is zoals het met oa Saddam en zijn WMD's is gedaan ) had hij toch wel een punt in de problematiek die hij aankaarte..

Want nu zijn ook weer "Joden" de drijvende kracht achter het neoconservatisme en de oorlogen in het middenoosten.. en op wat een smerige manier ook

maar dat maakt mij geen antisemiet of Joden hater, ok ik generaliseer soms een beetje, maar ik vind het gewoon rare jongens die joden..
vooral als je dan ook nog realiseert dat I.G. Farben ( Jeweetwel van dat Zyklon B gas ) een Joods Multinational bedrijf was.. het moet niet veel gekker worden met hun hoor..

En geloof me, je kan beter iemand als mij hebben die het gewoon zegt zodat er nog op een normale manier wat aan gedaan kan worden, ( hopelijk door de Joodse gemeenschap zelf ) dan dat het word stilgezwegen en opgekropt totdat ineens onverwacht de bom barst en de reactionaire woede niet meer te beheersen valt..

want dan zal de geschiedenis zich niet alleen weer herhalen maar zichzelf ook nog eens overtreffen.

pi_16002336
Dit zijn stevige beschuldigingen, kun je die staven?

Joden waren van oudsher een handelsvolk, het lijkt me sterk dat zij het communisme hebben uitgevonden.

FOK!fotograaf dinsdag 6 januari 2004 @ 16:57:08 #144
18921 freud
Who's John Galt?
pi_16013532
Ik ben wel eens met Mokrokees dat ze zich erg graag de slachtofferrol toebedelen, terwijl ze zelf ook verschikkelijk foute dingen hebben uitgevreten. Het jatten van land onder het motto "Het staat in een boekje dat dit van ons is" als beste voorbeeld (al was dat ook een soort schuld afkopen door europese landen).
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_16016100
als ik me goed herinner is israel ook een korte tijd communistich geweest dit in de begin van de staat israel het is namelijk zeer effectief in tijd van oorlog de command lijnen zijn kort en daardoor weinig burocratie en ook is de structuur duidelijk voor iedereen.

iets anders marx heeft volgens mij zijn communisme af gekeken van de kloosterstructuren die al eeuwen oud waren en wel goed werken.

woensdag 7 januari 2004 @ 02:31:03 #146
55630 MokroKees
Chaulerah Gek
pi_16027924
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 09:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Dit zijn stevige beschuldigingen, kun je die staven?

Joden waren van oudsher een handelsvolk, het lijkt me sterk dat zij het communisme hebben uitgevonden.

er zit anders flink wat handel in oorlog hoor.. en als je het wat handig aanpakt sleep je er ook nog een landje voor jezelf uit..

dus ik zou zeggen, volg het geldspoor van de communistische revolutie..
en waar kom je dan uit..
Leon Trotsky < Paul en Max Warburg < Jacob Schiff < Rothschild.

[Dit bericht is gewijzigd door MokroKees op 07-01-2004 02:57]

woensdag 7 januari 2004 @ 03:03:08 #147
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_16028129
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 16:57 schreef freud het volgende:
Ik ben wel eens met Mokrokees dat ze zich erg graag de slachtofferrol toebedelen, terwijl ze zelf ook verschikkelijk foute dingen hebben uitgevreten. Het jatten van land onder het motto "Het staat in een boekje dat dit van ons is" als beste voorbeeld (al was dat ook een soort schuld afkopen door europese landen).
Noem mij een volk dat geen land "gejat" heeft, de meeste volkeren hadden daar niet eens een boekje voor nodig.
Land "jatten" is zo oud als de mensheid zelf en heel natuurlijk, maar nee als een Jood het doet dan is het wereldnieuws.
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
  woensdag 7 januari 2004 @ 03:49:18 #148
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_16028334
zou ik dit hier kunnen plaatsen..mmm ja denk ik

http://www.prisonplanet.com/121803hickey.html

pi_16029630
Analyses omtrent het jodendom horen zeker in deze vorm imho niet in dit topic en forum thuis. En als dat dan al wel nodig is, zou een wat minder pregnante formulering van eea welkom zijn.
  woensdag 7 januari 2004 @ 10:12:24 #150
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_16030774
Ik hoop dat iedereen gisteren de documentaire over de bilderberg groep en het transatlantische informele overleg orgaan gezien heeft.

Waar in leuk werd uitgelgt wat de bilderberggroep is en waar de naam vandaan komt. En ook waarom de groep nu weer actueel is door de verslechterde betrekkingen tussen Europa en de VS.

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')