Ik heb een AP artikel gevonden waarin staat dat senator Orrin Hatch Article II van de constitution wil veranderen. Het gaat dus om het feit dat alleen geboren amerikanen president kunnen worden. Hatch vind deze wet opeens 'on-amerikaans' en wil deze veranderen zodat ook buitenlanders president kunnen worden.
Wellicht een interessant artikel voor de mensen die denken dat de theorie van Alex Jones te ver gegrepen is, mbt. Arnold Schwarzenegger.
Bron:
http://www.sltrib.com/2003/Jul/07162003/nation_w/75857.asp
quote:en deze:
Hatch for foreign-born hopefuls
WASHINGTON -- Sen. Orrin Hatch wants to terminate the constitutional prohibition against foreign-born citizens such as Arnold Schwarzenegger and others from becoming president.Article II of the Constitution says that, "No Person except a natural born citizen, or a citizen of the United States at the time of the adoption of this Constitution, shall be eligible to the office of president."
quote:Bron:
While the measure was not introduced with Schwarzenegger in mind, Hatch said the Austrian-born superstar would be a perfect example of why the constitutional amendment is needed."If Arnold Schwarzenegger turns out to be the greatest governor of California, which I hope he will, if he turns out to be a tremendous leader and he proves to everybody in this country that he's totally dedicated to this country as an American . . . we would be wrong not to give him that opportunity," said Hatch.
[Dit bericht is gewijzigd door Pho-Real op 21-11-2003 11:57]
heb je een ander e-mail adres met genoeg ruimte ?
jmt1970@xs4all.nl
groetjes
jasper
quote:martial law zal dan dus gehandhaaft blijven zolang de "war on terror" duurt.. en burgers die zich niet aan de avondklok, samenscholingsverbod, etc.. houden mogen dus die concentratiekampen gaan vullen.. en het is slechts nog maar een kwestie van tijd
Gen. Tommy Franks says that if the United States is hit with a weapon of mass destruction that inflicts large casualties, the Constitution will likely be discarded in favor of a military form of government.
Franks, who successfully led the U.S. military operation to liberate Iraq, expressed his worries in an extensive interview he gave to the mens lifestyle magazine Cigar Aficionado.In the magazines December edition, the former commander of the militarys Central Command warned that if terrorists succeeded in using a weapon of mass destruction (WMD) against the U.S. or one of our allies, it would likely have catastrophic consequences for our cherished republican form of government.
Discussing the hypothetical dangers posed to the U.S. in the wake of Sept. 11, Franks said that the worst thing that could happen is if terrorists acquire and then use a biological, chemical or nuclear weapon that inflicts heavy casualties.
If that happens, Franks said, ... the Western world, the free world, loses what it cherishes most, and that is freedom and liberty weve seen for a couple of hundred years in this grand experiment that we call democracy.
quote:Franks, who successfully led the U.S. military operation to liberate Iraq, expressed his worries in an extensive interview he gave to the mens lifestyle magazine Cigar Aficionado.
Op vrijdag 21 november 2003 19:15 schreef MokroKees het volgende:
wat ik al in OOG postte maar hier ook op zijn plaats is
[..]martial law zal dan dus gehandhaaft blijven zolang de "war on terror" duurt.. en burgers die zich niet aan de avondklok, samenscholingsverbod, etc.. houden mogen dus die concentratiekampen gaan vullen.. en het is slechts nog maar een kwestie van tijd
Toch knap hoe je van 1 generaal die zijn zorgen uitspreekt (wat trouwens op de site het blad nergens te vinden is) concludeert dat het gaat gebeuren, dat de kampen er weer aan komen en ga zo maar door.
Zal ik een fundi-Islamtiet quoten die zegt dat de Westerse wereld eraan gaat als ze niet bekeren en dat als bewijs aangeven voor het gevaar van de moslims?
quote:ja dat noem je "tussen de regels door lezen".. een vaardigheid waar blijkbaar steeds meer mensen moeite mee lijken te hebben..
Op dinsdag 25 november 2003 09:49 schreef Robert_Jensen het volgende:
Toch knap hoe je van 1 generaal die zijn zorgen uitspreekt (wat trouwens op de site het blad nergens te vinden is) concludeert dat het gaat gebeuren, dat de kampen er weer aan komen en ga zo maar door.
Franks is namelijk niet de eerste de beste jan lul. wanneer hij dit soort uitspraken doet mag toch op z'n minst een alarmbel gaan rinkelen.
deze lui doen niet aan waarschuwingen , zij doen alleen aankondigingen zodat je alvast aan het idee kan wennen
en let dan vooral op het stukje waarin hij beweert dat de bevolking het zo zou willen.. noem mij 1 volk dat ooit in de menselijk geschiedenis voor martial law en een militair leiderschap gekozen heeft..
die kies je niet , die worden opgelegd..
quote:Ach ja, ik lees ook allerlei dingen bij jou tussen de regels door. Dus is het maar waar?
Op dinsdag 25 november 2003 10:03 schreef MokroKees het volgende:[..]
ja dat noem je "tussen de regels door lezen".. een vaardigheid waar blijkbaar steeds meer mensen moeite mee lijken te hebben..
Kom op man. Hoewel je soms wel enige intelligentie lijkt te bezitten, raaskal je op andere fronten nog erger dan Jomanda. Spijt me zeer.
quote:Sorry maar ik zou nu wel eens gewoon bewijs willen zien ipv 'dat lees ik tussen de regels door'. Hoe kan je dat nu serieus nemen en hoe moet je daar op reageren? Ik heb al een stukje gequote waarin duidelijk staat dat Franks er BANG voor is dat het gebeurt. Dit in tegenstelling tot MokroKees suggestief beweert (zie ook het OOG topic hierover) dat na de volgende aanslag Martial Law door gevoerd gaat voeren. Het wordt als feit gebracht. En als ik daar op reageer en het laat zien, dan is het 'dat moet je tussen de regels door lezen en dat kunnen mensen tegenwoordig niet meer'.
Op dinsdag 25 november 2003 10:13 schreef Eru het volgende:
Grappig om te zien dat als mensen hun gelijk niet kunnen halen (of ze nou daadwerkelijk gelijk hebben of niet) maar persoonlijk gaan worden....
Kom op zeg .
quote:Op deze manier was toch prima geweest.(sterker nog het is een goede reactie
Op dinsdag 25 november 2003 10:23 schreef Robert_Jensen het volgende:[..]
Sorry maar ik zou nu wel eens gewoon bewijs willen zien ipv 'dat lees ik tussen de regels door'. Hoe kan je dat nu serieus nemen en hoe moet je daar op reageren? Ik heb al een stukje gequote waarin duidelijk staat dat Franks er BANG voor is dat het gebeurt. Dit in tegenstelling tot MokroKees suggestief beweert (zie ook het OOG topic hierover) dat na de volgende aanslag Martial Law door gevoerd gaat voeren. Het wordt als feit gebracht. En als ik daar op reageer en het laat zien, dan is het 'dat moet je tussen de regels door lezen en dat kunnen mensen tegenwoordig niet meer'.
Kom op zeg
.
Neem dit alles naast de Patriot Act I en II en het plaatje en het uiteindelijk doel van onze grote vriend Bush c.s. is duidelijk.
Amerika is overgenomen is verandert in een politiestaat en nu hard op weg naar een zeer lelijke dictatuur.
Gen. Franks is m.i. in stelling gebracht om het volk al te laten wennen aan het idee.
quote:1.000je of 3 verwedden dat er volgend jaar verkiezingen zijn?
Op dinsdag 25 november 2003 12:16 schreef ramzes het volgende:
Het dringt to weinigen door dat de VS 1 aanslag is verwijdert van een cood rood en daarmee martial law. En martial law betekent militaire dictatuur: O.a. een totaal uitgaansverbod->waag je je dan toch op straat-->executie.Neem dit alles naast de Patriot Act I en II en het plaatje en het uiteindelijk doel van onze grote vriend Bush c.s. is duidelijk.
Amerika is overgenomen is verandert in een politiestaat en nu hard op weg naar een zeer lelijke dictatuur.
Gen. Franks is m.i. in stelling gebracht om het volk al te laten wennen aan het idee.
Patriot Act II is trouwens niet door.
quote:Met Bush weg is het probleem nog niet opgelost. Bush is ook maar een pop. Als er verkiezingen komen in 2004 dan zal hoogst waarschijnlijk gaan tussen Clarc en Bush. (Skull and Bones vs. Skull and Bones.) De agenda van het netwerk achter de schermen wordt toch wel doorgezet.
Op dinsdag 25 november 2003 12:22 schreef Robert_Jensen het volgende:
1.000je of 3 verwedden dat er volgend jaar verkiezingen zijn?.
En dat Bush of dan, of uiterlijk over 5 jaar verdwenen is?
code:dit idee dan is nog wel gejat van Saddam Hoessein|¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯|
| Presidential Election Form |
| ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ |
| Please vote for one of the |
| following candidates to be |
| our next president: |
| |
| [ ] George W. Bush |
| |
| |
| |
| Please show your ID while |
| handing over this form. |
|____________________________|
quote:Ah, okay.
Op dinsdag 25 november 2003 12:34 schreef ramzes het volgende:[..]
Met Bush weg is het probleem nog niet opgelost. Bush is ook maar een pop. Als er verkiezingen komen in 2004 dan zal hoogst waarschijnlijk gaan tussen Clarc en Bush. (Skull and Bones vs. Skull and Bones.) De agenda van het netwerk achter de schermen wordt toch wel doorgezet.
Maakt niet uit wat er gebeurt, jij weet het toch al wie er achter zit.
Makkelijk zeg, dat altijd gelijk hebben. Goed dat je dat zo weet. Poeh. Zo van i-net afgeplukt. Dus is het waar.
Alles is gedocumenteerd. En door ontelbare bronnen bevestigd.
En idd op het internet te vinden.
Ik heb me er in verdiept en weet waar ik over praat.
[Dit bericht is gewijzigd door ramzes op 25-11-2003 13:12]
quote:Je hoeft ook niet per sé alles NIET te geloven wat van het internet afkomt! Er staat op het internet genoeg betrouwbare informatie die ook te verifieren is door andere bronnen er naast te leggen. En waar wil je het anders vinden als de massamedia dingen massaal achterhouden?
Op dinsdag 25 november 2003 13:01 schreef Robert_Jensen het volgende:[..]
Ah, okay.
Maakt niet uit wat er gebeurt, jij weet het toch al wie er achter zit.
Makkelijk zeg, dat altijd gelijk hebben. Goed dat je dat zo weet. Poeh. Zo van i-net afgeplukt. Dus is het waar.
quote:Van de reguliere media hoef je het niet te hebben idd. Censuur wat de klok slaat.
Op dinsdag 25 november 2003 13:09 schreef Phaelanx het volgende:
En waar wil je het anders vinden als de massamedia dingen massaal achterhouden?
quote:Goed idee!
Op dinsdag 25 november 2003 13:25 schreef ramzes het volgende:
Wat er nog ontbreekt is nederlandstalige website die dit soort zaken belicht. Alleen kun je dan wel op extra aandacht van onze heren van de veiligheidsdiensten rekenen.
maar met vereende krachten kom je een heel eind zie bv alex jones
ik zou wel eens willen weten wie er zin heeft om er een te maken !!
quote:ik ben even naar je website gegaan maar een heleboel zwart verder niets hoe kan dat???
Op dinsdag 25 november 2003 13:28 schreef Phaelanx het volgende:[..]
Goed idee!
(ik wil het webdesign wel doen.. )
Al met al wel een goeie zaak om zelf een site te beginnen hierover.
[Dit bericht is gewijzigd door ramzes op 25-11-2003 14:14]
ik zou alleen willen weten wie geintereseerd is om misschien dat te gaan doen.
een leuke naar is misschien deverborgenagenda.nl
quote:Die bestaat nog wel igg, zou ik maar snel zijn als ik jou was.
ik zou alleen willen weten wie geintereseerd is om misschien dat te gaan doen.
een leuke naar is misschien deverborgenagenda.nl
quote:Anders begin je er een nieuw topic over?
Op dinsdag 25 november 2003 14:20 schreef jojoja het volgende:[
maar de vraag blijft wie wil er mee helpen
quote:De tentakels van de NWO/Illuminati reiken zover dat het een jaren project word om alles te beschrijven..
Op dinsdag 25 november 2003 14:20 schreef jojoja het volgende:
maar de vraag blijft wie wil er mee helpen
en ben ik lui
quote:Da's een underground site.. is verborgen..
Op dinsdag 25 november 2003 13:38 schreef jojoja het volgende:[..]
ik ben even naar je website gegaan maar een heleboel zwart verder niets hoe kan dat???
quote:en
Op dinsdag 25 november 2003 13:58 schreef Pho-Real het volgende:
Enige goeie NL site die ik tot nu toe nog ken is:
www.daanspeak.comAl met al wel een goeie zaak om zelf een site te beginnen hierover.
niet te vergeten.
Ik vind die Amerikaanse sites best goed.
Het leuke is dat binnen de CIA er tegen de Illuminati wordt gesabotteerd.
Het minder leuke is, is dat de Illuminati te zwak worden en elkaar aan het bestrijden zijn.
De grootste ramp is dan een dicatatuur onder Jan-Peter Balkenende met zijn EO-verantwoordelijkheid en de krentenweeg-cultuur van G. Zalm.
Dus ... dan maar:
...Leve de absolute monarchie met Maxima als staatshoofd !
quote:Er valt niets meer te kiezen in 2004.
Op dinsdag 25 november 2003 12:22 schreef Robert_Jensen het volgende:[..]
1.000je of 3 verwedden dat er volgend jaar verkiezingen zijn?
.
En dat Bush of dan, of uiterlijk over 5 jaar verdwenen is?Patriot Act II is trouwens niet door.
Hillary heeft haar zetel al ingenomen.
Arnold Schwarzenegger ook trouwens.
Die NWO is nu formeel gereed.
Maar het domme volk denkt alleen maar aan uiterlijk vertoon op de parties van de jet-set.
quote:Als je site populair wordt dan bestaat er denk ik inderdaad een grote kans dat je "in de gaten gehouden wordt" om 't zo maar te zeggen. Dat is al meerdere site-beheerders overkomen, zoals een paar maanden geleden die van www.voxfux.com dacht ik. Check hier maar: http://www.voxfux.com/archives/00000097.htm
Denken jullie overigens dat als je b.v. een site maakt over de Illuminati dat je dan gelijk in een of andere database komt als "tegenstander", of is die gedachte te paranoide?
Wat ik helemaal raar vind is de site http://www.conspiracyarchive.com/ die vanaf begin dit jaar opeens geen "nieuw" nieuws meer bevat maar waarvan blijkbaar wel de hosting-kosten doorbetaald worden
En laatst was ik op een site die nu opeens helemaal niet meer bestaat en waarvan de site-beheerder nergens meer post onder z'n naam heb ik na een uitgebreide google-search geconcludeerd. Dat is http://bustamoon.50megs.com
Dus tja.. wat je hieruit moet opmaken, ik weet het niet precies. Maar je kan er bizarre dingen bijdenken.
quote:Sterker nog, ik geloof dat geen enkel punt wat in die agenda staat is gebeurd.
Op maandag 8 december 2003 11:51 schreef freud het volgende:
M.ALTA, in het vorige deel had je gezegd dat Maxima een tweeling zou krijgen (deel van de agenda zeg maar). Helaas voor jou, het is een (1)meisje geworden. Het is dus geen tweeling, tenzij ze het 2e deel niet publiekelijk gemaakt hebben.
Zal ik ook maar eens een agenda uit mijn mouw schudden voor volgend jaar?
quote:Naja, er KAN nog een aanslag op Arafat gepleegd worden...
Op woensdag 30 juli 2003 21:29 schreef M.ALTA het volgende:
Ok, pak je agenda er maar bij:augustus/oktober 2003: Russische vloot stoomt op naar USA.
augustus/oktober 2003: aanval USA op Iran
september/oktober 2003: beurskrach
oktober 2003: Japan/Hawai zware aardbeving (laat ik open, er was een aardbeving, maar zeker geen zware)
oktober/november 2003: Aliens melden zich
oktober/december 2003: Moordaanslag op Arafat.
januari 2004: Maxima krijgt een tweeling.bron: Bilderberg notulen.
quote:De Bilderberg-groepering verliest haar macht!
Op maandag 8 december 2003 15:02 schreef ChOas het volgende:
Nog even `for the record` :
[..]Naja, er KAN nog een aanslag op Arafat gepleegd worden...
quote:Misschien, maar de agenda-punten bestaan nog wel degelijk.
Op maandag 8 december 2003 14:16 schreef Gio het volgende:[..]
Sterker nog, ik geloof dat geen enkel punt wat in die agenda staat is gebeurd.
Wellicht een uitstel.
En dat deze agenda-punten vertraging hebben opgelopen komt wellicht door:
1e: interne ruzies van de NWO
2e: onze eigen opgewekte weerstand
3e: grotere onvoorspelbaarheid van gebeurtenissen a.g.v. verhoging van de energie-frequenties in het zonnestelsel.
Voor 2004:
Israel en Hillary Clinton staan hoog op de agenda in 2004.
We zien Hillary dus steeds meer op de voorgrond treden.
quote:Kijk dat soort dingen kan ik dus niet tegen... dingen voorspellen, en wanneer ze niet uitkomen, gewoon met vage redenen komen, ZONDER dat er ooit een echte aanwijzing is geweest DAT het zou gebeuren...
Op maandag 8 december 2003 19:15 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Misschien, maar de agenda-punten bestaan nog wel degelijk. òf het was gewoon onzin
Wellicht een uitstel. òf het was gewoon onzin
En dat deze agenda-punten vertraging hebben opgelopen komt wellicht door:
1e: interne ruzies van de NWO òf het was gewoon onzin
2e: onze eigen opgewekte weerstand òf het was gewoon onzin
3e: grotere onvoorspelbaarheid van gebeurtenissen a.g.v. verhoging van de energie-frequenties in het zonnestelsel. òf het was gewoon onzinVoor 2004:
Israel en Hillary Clinton staan hoog op de agenda in 2004.
We zien Hillary dus steeds meer op de voorgrond treden. We zullen zien
quote:Wat óók heel irritant is, zo niet nog irritanter, is alles als 'Onzin' bestempelen.
Op maandag 8 december 2003 23:33 schreef ChOas het volgende:[..]
Kijk dat soort dingen kan ik dus niet tegen... dingen voorspellen, en wanneer ze niet uitkomen, gewoon met vage redenen komen, ZONDER dat er ooit een echte aanwijzing is geweest DAT het zou gebeuren...
quote:Misschien, daarom gebruikte ik het woord 'òf' ook telkens, gewoon een andere optie...
Op maandag 8 december 2003 23:38 schreef Nyrem het volgende:[..]
Wat óók heel irritant is, zo niet nog irritanter, is alles als 'Onzin' bestempelen.
Wanneer ik hier ga melden dat volgend jaar de paus sterft, en iedereen zal denken dat het natuurlijk is, maar eigenlijk is het moord, en een groot complot van blabladie, en blablazus....
STEL nou dat de paus overlijdt ?
Is er dan een complot geweest, òf heb ik gewoon wat verzonnen ?
Dat bedoel ik nou, er is geen ENKELE aanwijzing, iedereen kan wel zoiets zeggen, en soms heb je het goed, en soms heb je het fout...
Hillary Clinton ziet iedereen wel aankomen, en dat Arnie populair is weten we ook wel.. maar maakt dat het deel van een complot ?
Putin schijnt ook niet echt lekker mee te werken
desondanks wil ik daarmee niet zeggen dat ik me volledig kan vinden in de door Malta gestelde agenda punten.
* bewondert m'n eigen talent voor politieke indekpraatjes*
quote:Ik zou zeggen: lees de topics beter door.
Op maandag 8 december 2003 23:33 schreef ChOas het volgende:[..]
Kijk dat soort dingen kan ik dus niet tegen... dingen voorspellen, en wanneer ze niet uitkomen, gewoon met vage redenen komen, ZONDER dat er ooit een echte aanwijzing is geweest DAT het zou gebeuren...
Ik voorspel niets, ik heb slechts agenda-punten genoemd.
En alle genoemde agenda-punten staan nog steeds op de hoogste prioriteitenlijst van genoemde club.
En als je er niet tegen kunt, en alles als onzin wilt bestempelen
dan lijkt het me uiterst logisch je kostbare tijd niet meer te verdoen in dit soort topics.
It's up to you (zo zou G.W. Bush het ook zeggen denk ik).
Voor de overige ge-interesseerden: een mooi voorbeeld van de bestaande agenda-lijn is de door de USA gesteunde revolutie in Georgie afgelopen maand.
quote:Dat vind ik jammer, geen verantwoordelijkheid nemen.
Op woensdag 10 december 2003 15:21 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Ik zou zeggen: lees de topics beter door.
Ik voorspel niets, ik heb slechts agenda-punten genoemd.
En alle genoemde agenda-punten staan nog steeds op de hoogste prioriteitenlijst van genoemde club.
quote:Het valt me op dat "wat bij de Illuminati" op de agende staat, ook bij de Amerikaanse regering op de agenda staat. Revoluties worden altijd gesteund of tegengewerkt door buitenlandse mogendheden. Dat men zich in Georgie ging verzetten tegen het communisme is voor de Amerikanen genoeg om hun te steunen. Zo is het al altijd geweest (al is het in Vietnam niet zo goed afgelopen voor USA).
Voor de overige ge-interesseerden: een mooi voorbeeld van de bestaande agenda-lijn is de door de USA gesteunde revolutie in Georgie afgelopen maand.
Kortom, zo'n lijstje van agendapunten overtuigt niet c.q. is geen bewijs voor uberhaupt het bestaan van een wereldlijke orde die de "touwtjes in handen heeft". Begrijp me niet verkeerd, de organisaties bestaan wel (heck, je kan ze gewoon vinden in de Gouden Gids als het b.v. gaat om Vrijmetselaars, Rotary, Bilderberg, etc.), maar hun invloed op ons dagelijks bestaan wordt zeer overschat.
De agendapunten zijn niets meer dan een opsomming logische/verwachte events, aldus mijn gehersenspoelde geest.
[Dit bericht is gewijzigd door MarkzMan_X op 10-12-2003 15:31]
quote:Ik probeer te voorkomen dat mensen waarde gaan hechten aan jouw onzin posts en ideeen
Op woensdag 10 december 2003 15:21 schreef M.ALTA het volgende:[..]
quote:yep . en de russen zijn er flink pissig over.. maar Bush&co weten niet van ophouden en willen nog meer gebied dmv dit soort opzetjes van de russen innemen.
Op woensdag 10 december 2003 15:21 schreef M.ALTA het volgende:
quote:Kijk eens aan, je voelt je blijkbaar geroepen de meningen van mensen te bewerken voordat ze rustig de kans krijgen om open en onbevooroordeeld mijn posts te lezen.
Op woensdag 10 december 2003 15:58 schreef ChOas het volgende:[..]
Ik probeer te voorkomen dat mensen waarde gaan hechten aan jouw onzin posts en ideeen
Ik denk dat de mensen hier volwassen genoeg zijn om hier te beoordelen wat onzin is en wat geen onzin is.
Blijkbaar hecht je persoonlijk wel veel waarde aan mijn posts, anders zou je niet zo fanatiek zijn geweest zoveel veel de-bunk-beweringen en dergelijke uitlatingen bij mijn posts te plaatsen.
En voor de rest: als iemand vind dat mijn posts onzin of slechte argumentaties bevat dan verneem ik dat gaarne rechtstreeks van hen persoonlijk in hun reactie-posts.
Ik heb geen behoefte aan een tussen-paus die zogenaamd stelt dat hij een groep niet nader te noemen forum-lezers "vertegenwoordigt" c.q. "beschermt" tegen de vrijheid van meningsuiting.
on-topic:
Ik vind de inhoudelijke bijdragen van anderen, bijvoorbeeld Mocrokees, Aurora025 en vele overigen in Truth beslist niet pleiten voor jouw inhoudelijke visie.
Gegroet M.alta.
quote:Agenda:
Op woensdag 10 december 2003 15:28 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Want waarom zet je er dan uberhaupt data als in 'maanden' bij? Op deze manier kan alles wel waar zijn.
Je hebt zelf neem ik aan ook een agenda waarin een jaar 365 dagen of 12 maanden heeft ?
Volgt jouw leven ook exact jouw agenda-punten ? Of komt er wel eens iets tussen ?
quote:Logisch ? dan ben je verder dan ik in de politieke beschouwingen.
Dus nogmaals, waarom zo'n lijstje van agendapunten als het niets meer is dan een lijst van verwachte/haast logische gebeurtenissen?
[..]
quote:USA-regering is een afdelinkje v.d. Illuminati.
Het valt me op dat "wat bij de Illuminati" op de agende staat, ook bij de Amerikaanse regering op de agenda staat. Revoluties worden altijd gesteund of tegengewerkt door buitenlandse mogendheden. Dat men zich in Georgie ging verzetten tegen het communisme is voor de Amerikanen genoeg om hun te steunen. Zo is het al altijd geweest (al is het in Vietnam niet zo goed afgelopen voor USA).
quote:Ja juist, een opsomming EN met een intentie passend in een groter kader.
Kortom, zo'n lijstje van agendapunten overtuigt niet c.q. is geen bewijs voor uberhaupt het bestaan van een wereldlijke orde die de "touwtjes in handen heeft". Begrijp me niet verkeerd, de organisaties bestaan wel (heck, je kan ze gewoon vinden in de Gouden Gids als het b.v. gaat om Vrijmetselaars, Rotary, Bilderberg, etc.), maar hun invloed op ons dagelijks bestaan wordt zeer overschat.De agendapunten zijn niets meer dan een opsomming.
w.b.t. overschatting: 11 sep 2001 vond ik bijv. geen kleine gebeurtenis.
quote:Waarom zitten die "hogere machten" achter iedere aanslag? En waarom komt niemand tegen ze op? (deze vraag had ik wel 's eerder gesteld, en toen bleek dat er wel een paar van dat soort groeperingen zijn die tegen de NWO c.s. "strijden").
Op woensdag 10 december 2003 18:29 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Agenda:
Je hebt zelf neem ik aan ook een agenda waarin een jaar 365 dagen of 12 maanden heeft ?
Volgt jouw leven ook exact jouw agenda-punten ? Of komt er wel eens iets tussen ?
[..]Logisch ? dan ben je verder dan ik in de politieke beschouwingen.
[..]USA-regering is een afdelinkje v.d. Illuminati.
[..]Ja juist, een opsomming EN met een intentie passend in een groter kader.
w.b.t. overschatting: 11 sep 2001 vond ik bijv. geen kleine gebeurtenis.
Waarom per se alles geheim?
quote:Kijk eens naar de tegenwerkingen in amerika in het onderzoek naar deze aanslagen. Er staan een stapel vragen open van mensen, heel normale vragen, waarbij je aan het publiek als regering vertelt hoe het komt dat je luchtruim altijd top of the bill beveiligd, aleen toevallig niet op 9-11. En dan een paar hoofden vand e beveiliging op dat momebnt laat rollen, omdat er altijd schuldigen aangewezen moeten worden. Maar intern in de amerikaanse regering bestaan deze niet meer, extern is iedereen die boe of bah zegt al schuldig.
Op woensdag 10 december 2003 18:35 schreef MarkzMan_X het volgende:
Maar dan verbaasd het mij, dat mocht 9-11 door Illuminati of soortgelijken gepleegd zijn, waarom is dat nu dan geen wereldnieuws?
quote:Wel wat bijzonders, als meer mensen ervan doordrongen zijn dat we allemaal in een fictieve wereld leven, kan de NWO net zo goed opdoeken, want dan heb je kans dat een gedeelte van de mensen weer inopstand komen tegen het hele NWO geneuzel.
Als deze groeperingen ons dagelijks leven beheersen, waarom mogen wij - de massa - dat niet gewoon weten? Daar toch niets vreemds aan? Ik zou als ik bij bij de NWO zat gewoon openbaar maken dat je een groot deel van de aarde in je macht hebt; een dictatuur zoals er zovelen zijn op de wereld. Niets bijzonders.
Bijvoorbeeld: die vreemde stappen van amerika op dit moment, schuldsanering van irak bij frankrijk, duitsland en rusland (als grootste schuldeisers). Maar tegelijkertijd mogen deze landen niet deelnemen aan geld verdienen aan de wederopbouw van dan land.
Verder is het natuurlijk zo dat het grootste gedeelte van de media beheerst wordt door een stel van die malloten, waardoor we steeds maar halve waarheden, of gedeeltes van het verhaal voorgespeigeld krijgen.
Ik kan het proberen te capturen voor mensen, mocht er vraag naar zijn, alleen geen garanties, omdat dat dan mijn eerste capture ooit wordt
Ook ligt mijn server er uit, dus moet iemand anders dan web-space providen...
Naja, ik hoor het wel...
quote:Het IS wereld nieuws, overal op internet zijn ontelbare sites die de waarheid naar buiten proberen te brengen, die sites trekken miljoenen bezoekers uit alle hoeken van de wereld.
Op woensdag 10 december 2003 18:35 schreef MarkzMan_X het volgende:
Maar dan verbaasd het mij, dat mocht 9-11 door Illuminati of soortgelijken gepleegd zijn, waarom is dat nu dan geen wereldnieuws?
quote:Imho kan iets van dergelijke omvang niet in de doofpot gestopt worden. Sooner or later zou het bij Henny Stoel moeten komen. Maar nee...
Op donderdag 11 december 2003 14:33 schreef MokroKees het volgende:Het IS wereld nieuws, overal op internet zijn ontelbare sites die de waarheid naar buiten proberen te brengen, die sites trekken miljoenen bezoekers uit alle hoeken van de wereld.
probleem is dat de rest van de bevolking pas iets wil overwegen als henny stoel van het NOS journaal het ze verteld..
ze hechten nog steeds buitenproportionele authoriteit en waarde aan de standaard mediabronnen.. helaas het hardnekkige resultaat van jarenlange conditionering om gehoorzaam en onderdanig te zijn aan authoriteiten.
quote:Hoe komt het dan dat jij openstaat voor die 'waarheid'? Hebben 'ze' jou nog niet gehersenspoeld?
die programmering ( want dat is het ) moet eerst worden doorbroken voordat ze open staan voor de waarheid.
quote:tuurlijk wel, net als iedereen.
Op donderdag 11 december 2003 14:41 schreef Rasing het volgende:
Hoe komt het dan dat jij openstaat voor die 'waarheid'? Hebben 'ze' jou nog niet gehersenspoeld?
quote:zo'n enorme bedreiging ben ik nou ook weer niet zolang niemand wil luisteren. maar het stoort ze wel
Waarom snoeren 'ze' jou niet de mond, het lijkt me niet de bedoeling dat je al 'hun' geheimen hier plaatst...
quote:
Op donderdag 11 december 2003 22:41 schreef MokroKees het volgende:[..]
tuurlijk wel, net als iedereen.
d'r ging in mijn geval gelukkig wat mis.![]()
[..]zo'n enorme bedreiging ben ik nou ook weer niet zolang niemand wil luisteren. maar het stoort ze wel
![]()
dat kan ik wel vaststellen aan de hand van de ontelbare hackpogingen vanuit de VS..
en dan heb ik het nog niet over de gesloten topics en verwijderde reply's hier op Fok wanneer de details te pikant worden..
Hackpogingen uit de VS... my god... je denkt toch zelf niet dat als mensen ook maar iets om jouw site gaven, of die als bedreigend zagen die ook maar 10 seconden in de lucht zou blijven ? ... Ben je nou echt zo naief ?
Maar okay, we volgen de gedachtengang nog even... de leden achter de conspiracy trachten je server te hacken ... denk je dat ze dat nou echt vanuit Amerika gaan doen, of via manieren die traceerdbaar zijn naar Amerika ?
Weetje hoeveel hack attacks er op mijn server worden uitgevoerd ? ... Ook ontelbare, waarvan 99% automated zijn, dus wormen, etc...
Ik durf wel te zeggen dat ELKE server op Internet die attacks heeft te voorduren...
Maarrrrrr... gelukkig hebben de NWO, Bilderberg, e.a. wel een vinger in de pap bij de leiding van Fok, gezien de verwijderde replies, en gesloten topics
Remember, you're not being paranoid when they're all out to get you"
quote:ik heb geen site hoor
Op donderdag 11 december 2003 23:05 schreef ChOas het volgende:
Hackpogingen uit de VS... my god... je denkt toch zelf niet dat als mensen ook maar iets om jouw site gaven, of die als bedreigend zagen die ook maar 10 seconden in de lucht zou blijven ? ... Ben je nou echt zo naief ?
quote:ze zijn niet allemaal volledig te traceren.
denk je dat ze dat nou echt vanuit Amerika gaan doen, of via manieren die traceerdbaar zijn naar Amerika ?
quote:Maar je houdt vol dat dat grotendeels door bepaalde groeperingen wordt gedaan omdat je ze stoort ?
Op vrijdag 12 december 2003 00:23 schreef MokroKees het volgende:[..]
ik heb geen site hoor
gewoon op mijn eigen IP adres.. uiteraard hebben daar vast wel meer mensen last van maar dat het voor 99% om pogingen vanuit de VS gaat is toch vrij opmerkelijk..
waarom dan nooit eens chinezen of russen ?
en ja als ze echt willen zijn ze natuurlijk ondanks mijn firewall en al de laatste security patches ook wel zo binnen en dat gebeurt zo nu en dan ook wel.. maarja binnen een uurtje staat er dan weer een frisse install op m'n PC,![]()
[..]ze zijn niet allemaal volledig te traceren.
[Dit bericht is gewijzigd door G.deVader op 12-12-2003 11:55]
quote:Is het capturen gelukt?
Op donderdag 11 december 2003 11:57 schreef ChOas het volgende:
Vanavond om 19:00 weer op Discovery een aflevering van "Conspiracies: New World Order"Ik kan het proberen te capturen voor mensen, mocht er vraag naar zijn, alleen geen garanties, omdat dat dan mijn eerste capture ooit wordt
Ook ligt mijn server er uit, dus moet iemand anders dan web-space providen...
Naja, ik hoor het wel...
quote:nee, dit is echt tastbaar.
Op vrijdag 12 december 2003 11:21 schreef G.deVader het volgende:
Is hierin geloven niet net zo "zweverig" als geloven in een religie?
quote:Oh, dit is nieuw voor mij. Misschien toch maar in verdiepen dan...
Op vrijdag 12 december 2003 12:32 schreef Salvad0R het volgende:[..]
nee, dit is echt tastbaar.
bush sr. praatte op TV openlijk over t feit dat de amerikanen een new world order willen stichten.
mensen zijn schapen.
Maar sommigen hier, waaronder ikzelf, niet
quote:Eeerm nee
Op vrijdag 12 december 2003 12:32 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Is het capturen gelukt?
Niemand vroeg er om, dus ik heb het maar laten zitten
quote:Maar het was op Discovery toch? Dan wordt het nog honderd keer herhaald...
Op vrijdag 12 december 2003 12:41 schreef ChOas het volgende:[..]
Eeerm nee
Niemand vroeg er om, dus ik heb het maar laten zitten
quote:Is die David Icke nou echt zo betrouwbaar en geen fantast? Ik bekeek namelijk zijn reptillianagenda.com nog geen kwartier geleden en soms moest ik echt huilen van het lachen.
Op vrijdag 12 december 2003 12:44 schreef G.deVader het volgende:
Lezen jullie dan ook die boeken van RAW en David Icke enzo?
.
quote:yep een gedeelte wel en je mag ze noemen zoals je wil..
Op vrijdag 12 december 2003 08:55 schreef ChOas het volgende:
Maar je houdt vol dat dat grotendeels door bepaalde groeperingen wordt gedaan omdat je ze stoort ?
laatst was wel lachwekkend , had zo'n eppo me aangemeld bij de mailinglist van USAtoday, CBSnews en nog meer van die propaganda crap onder de naam "mother - fucker"
humor
quote:Goede vergelijking van je.
Op vrijdag 12 december 2003 11:21 schreef G.deVader het volgende:
Is hierin geloven niet net zo "zweverig" als geloven in een religie?
Net als bij een religie wordt hier eindeloos gezocht naar harde feiten van het bestaan van iets onzekers. Harde feiten zijn naar mijn mening feiten die door meerdere gerespecteerde bronnen (Hennie Stoel en zo ) zijn bevestigd. Het gaat hierbij om kleine stukjes in een puzzel die je met een beetje welwillendheid tot een complot kan smeden.
Als je maar lang genoeg zoekt vind je vanzelf wat.
Kon er wel om lachen !!! hij had nog niks ernstig beschadigd en daarbij hebben we goede geautomatiseerde backups !.
is soms wel een dagtaak om mollen en trollen te traceren
quote:dit zie ik ook vaker "Character assasination" !! zie ik vaker bij mensen die opziendbarende ontedekkingen doen ( een goede kennis is helemaal zwart gemaakt nadat zij haar ontdekking van ultra rechte lijnen op de zeebodem had aangekondigd !)
laatst was wel lachwekkend , had zo'n eppo me aangemeld bij de mailinglist van USAtoday, CBSnews en nog meer van die propaganda crap onder de naam "mother - fucker"
humor
quote:Prachtig toch?
Op vrijdag 12 december 2003 13:32 schreef MarkzMan_X het volgende:
Is die David Icke nou echt zo betrouwbaar en geen fantast? Ik bekeek namelijk zijn reptillianagenda.com nog geen kwartier geleden en soms moest ik echt huilen van het lachen.
Lieve dino's die in een reclame-adverentie voorkomen worden als een link gezien naar de Reptielen-regering e.d.
.
quote:Tja, David Icke acht ik hoge mate betrouwbaar.
Op vrijdag 12 december 2003 13:32 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Is die David Icke nou echt zo betrouwbaar en geen fantast? Ik bekeek namelijk zijn reptillianagenda.com nog geen kwartier geleden en soms moest ik echt huilen van het lachen.
Lieve dino's die in een reclame-adverentie voorkomen worden als een link gezien naar de Reptielen-regering e.d.
.
En w.b.t. die reptielen-reclame is dat idd zo:
Indoctrinatie.
En als je het niet gelooft, geen enkel probleem.
Maar je doet er goed aan e.a. te blijven bestuderen.
Ik weet wel dat de kans dan groter wordt dat je achter blijft lopen, zolang
je niet je best doet om de zaken te overwegen en te controleren.
Ik zou vooral geen tijd meer stoppen in debunk-discussies maar wel meer in inhoudelijke vergelijkingen.
quote:I'll be watching...
Op zaterdag 13 december 2003 16:44 schreef M.ALTA het volgende:[..]
En als je het niet gelooft, geen enkel probleem.
Maar je doet er goed aan e.a. te blijven bestuderen.
Dit vraag ik me af omdat de islamiten geen soort van baas hebben zoals een paus, het is meer een eenheid.
of zie ik dit verkeerd?
je hebt wel de doema en dat is een soort verenigde naties voor moslims maar die doen niet veel zitten elkaar nogal eens in de haren als ze echt een eenheid hadden dan waren ze hier al geweest potentieel is er namelijk wel.
amerika en voornamelijk de israeli zijn diep doorgedrongen in de organisatiestructuuren van deze landen.
quote:WTF!
Slotje maar, is absoluut geen Truth onderwerp, niks voor C&H, eik hoort het nergens,
wij vragen naar de waarhijd van voorkennis over 9/11 en dit is geen Truth onderwerp......nou breekt m'n klomp !
[Dit bericht is gewijzigd door merlin693 op 16-12-2003 16:30]
Tis dat ik niet in complotten geloof want anders....
[Dit bericht is gewijzigd door ramzes op 16-12-2003 16:33]
trek m'n stoute schoenen wel aan !!
hier nog een keer de link naar de persconferentie
http://images.indymedia.org/imc/washingtondc/media/video/6/9_11laugh.mpg
[Dit bericht is gewijzigd door merlin693 op 16-12-2003 16:48]
Begin Video Clip
Bush: "Stretch, Big Strech...." gestures reporter to ask next question. "I'm sorry..." Smiles
Stretch: "Mr. President, I know you said there will be a time for poilitics, but you've also said you wanted a change in tone in Washington. Howard Dean recently seemed to muse aloud whether you had advanced knowledge of 9-11. Do you agree or disagree with the RNC that this kind of rhetoric borders on political hate speach?"
Bush: "Ya, Uh," Shakes head, "This is time for politics. And ya know," Shakes head & shrugs, "Its time for politics
and uh, I uh," Shakes head, "Its..Its an absurd insinunation" Nods head for next question.
Strech: "Okay sir if I may follow up on something unrelated...."
The entire press conference audience of journalists enrupts into laugher.
quote:idd; kranten bevatten veelal crap en junk-info; kant en klaar inslikbaar voor het niet al te snuggere publiek.
Op maandag 15 december 2003 18:18 schreef MarkzMan_X het volgende: n.a.v. het "echte Saddam Hoessein ? topic"[..]
Wat leuk dat je meer kennis hebt over foto's dan mensen die daarvoor geschoold zijn. Als dat nl. zo was dan had dat al lang en breed in de krant gestaan (oh nee, die is natuurlijk ook onder invloed van de NWO!)
[..]
quote:idd goedgelovig is voorzichtig uitgedrukt; maar geen vreemd verband.
Als je niet in een complot geloofd, dan ben je goedgelovig. Vreemd verband!
[..]
quote:idd, inclusief de timing; voor kerst en voor 2004.
Dat het een show is, dat ben ik met je eens, maar dat was wel te verwachten.
[..]
quote:Ik heb niets over jou beweerd. Dat maak je er zelf van.
Ik wil dolgraag belazerd worden! Ik ben dan ook zo dom. Ik voel me bijna persoonlijk beledigt: alleen maar omdat ik niet in alle complotten geloof omdat er gewoonweg geen bewijzen zijn, maakt mij dom. Apart!
quote:Weet ik niet; kritisch denken en beoordelen lijkt mij in ieder geval niet dom.
Draai het eens om: Iemand die altijd klakkeloos alle complotten aanneemt, is dat geen dom persoon?
[..]
quote:Ik heb geen vertrouwen in de huidige politiek (nog wel in de mens).
Erg veel vertrouwen heb je niet in de mensheid, gelukkig zijn er mensen zoals jij die altijd op wacht staan en dit aan de kaart te brengen. NOT.
De mens is simpel te manipuleren met angst, geld, inkomen, prestige en sex. Vooral de meelopers zijn makkelijk manipuleerbaar.
Kijk maar naar de posts en discussies waar moderators mee "open en democratisch mee-discussieren".
quote:idd, onder invloed en ze doen allemaal in hun broek van angst.
Kom eens van je luie computerstoel af en bel de kranten, ik meen het serieus! Maar nee, dat doe je niet - want je hebt geen bewijs en ALLE media zijn onder invloed.
quote:Ik heb genoeg gedaan op dit forum, dacht ik zo.
Ik minacht je: je loopt altijd maar te zeuren over complot dit en dat, maar ACTIE - ho maar!
quote:NWO jij ? weet ik niet. Ik kraak jou toch niet af ?
En ondertussen kritische mensen (DEBUNKERS natuurlijk! ik ben ingehuurd door de NWO!) maar afkraken onder het mom "jullie zijn goedgelovige schapen".
quote:Tja, ........ dat is niet bij mij van toepassing gelukkig.
Weet je wat ik goedgelovig vind? In alles BIJ VOORBAAT een complot zien.
Ik weet alleen dat veel "kennis"; "officiele wetenschap" en "officiele berichtgeving", gewoon nou eenmaal de grootste leugens bevatten.
(n.l. vooral de TV-& krante-berichten, de zgn. exacte wetenschap, de geschiedenis en zgn. "historie-feiten" en de evolutie van de mensheid).
Ik prijs me gelukkig en zeer vereerd dat ik hiervan zeer goed op de hoogte ben.
quote:Is dat belangrijk dan??? We staan op de drempel van een globale dictatuur N.B.
Ik prijs me gelukkig en zeer vereerd dat ik hiervan zeer goed op de hoogte ben.
Informeren alsof je leven ervan af hangt lijkt mij meer op zijn plaats dan jezelf op een veer tracteren.
Howel dat ook heerlijk kan zijn klopt
quote:Ja inderdaad helaas, nog ca. 3 a 4 maanden te gaan w.b.t. the installed official NWO.
Op dinsdag 16 december 2003 17:32 schreef ramzes het volgende:[..]
Is dat belangrijk dan??? We staan op de drempel van een globale dictatuur N.B.
quote:Ja, maar ik heb al zoveel op dit forum gedaan, dat ik het wat rustiger aan doe.
Informeren alsof je leven ervan af hangt lijkt mij meer op zijn plaats dan jezelf op een veer tracteren.
quote:Idd eventjes wel ja, het is t.z.t. leuker als je het met meerdere mensen serieus kunt bespreken. Anders voel je je zo uitgespeeld op deze planeet. Zoiets als de lotto winnen, terwijl je alles al hebt.
Howel dat ook heerlijk kan zijn klopt
Maar de mensen leren het gelukkig.
dit alles als je de koran moet geloven
wie weet of dit echt waar zal zijn en of wanneer dit alles zal gebeuren.
Rond deze periode zal ook de Dajjal verschijnen, hij zal de mensen eerst zeggen dat hij een profeet is, later zal hij zeggen dat hij de Heer is, hij heeft twee rivieren een noemt hij het paradijs en de andere de hel, hij liegt hierover het is andersom, hij zal een grote beproeving zijn omdat ALLAH hem toestemming heeft gegeven om wonderen te verrichten, hij zal iemand doden en weer tot leven wekken, hij blijft veertig dagen waarvan een dag als een jaar zal zijn, een als een maand en een dag als een week en de rest als normale dagen.Hij zal een gebied doorkruisen waar de mensen hem zullen ontkennen, geen enkele beest van hun veestapel zal in leven blijven. Dan komt hij door een tweede gebied waar de mensen in hem geloven, hij zal de hemel bevelen om te regenen en de aarde om oogsten voort te brengen en hun kudden zullen van het grazen vetter terugkomen dan zij ooit geweest zijn. Hij zal op elke plaats op de aarde komen, behalve in Mekka en in Madienah, waar hij niet naar binnen kan gaan, want er zijn engelen die elke poort bewaken. Wanneer hij in het zoutmoeras bij Madienah kampeert zal het door drie bevingen geschud worden, iedere hypocriet zal naar buiten komen en zich bij de dajjal voegen.
Hazrat Iesa zal afdalen op de minaret in het oosten van Damascus, hij zal het ochtendgebed achter iemaam Mahdi lezen daarna zal hij de moslims leiden als zij tegen de dajjal optrekken, de dajjal zal in die tijd in de richting van Jeruzalem gaan, hazrat Iesa zal hem inhalen, de dajjal zal voor hem weg rennen, hazrat Iesa zal hem bij de poort van Loed inhalen en hem met zijn speer doden: als de dajjal hazrat Iesa aankijkt zal hij oplossen zoals zout in water oplost. De moslims zullen tegen de ongelovigen vechten, ALLAH zal de ongelovigen vernietigen, tijdens de gevechten. De overgebleven ongelovigen zullen de mogelijkheid krijgen of je wordt moslim of je vecht tegen ons.
Later zal hazrat Iesa met alle gelovigen naar een berg (Al toer) gaan, op dat moment verschijnen Gog en Magog, ze zullen alles wat in hun weg staat vernietigen, een groep zal langs een meer ( Tiberias) komen en alles opdrinken, de tweede groep zal er voorbij gaan en zeggen vroeger was hier water, ze zullen hun pijlen naar de hemel sturen, deze zullen terugkomen op de aarde met iets wat op bloed lijkt, hierop zullen ze zeggen: wij hebben alle mensen op aarde en de mensen van de hemel overmeesterd. Hazrat Iesa zal bidden en ALLAH zal een soort worm in hun nekken sturen daar zullen ze door gedood worden. Hazrat Iesa en zijn metgezellen zullen naar beneden komen de lichaam van Gog en Magog zullen vreselijk stinken, hazrat Iesa zal opnieuw bidden, ALLAH zal vogels sturen die de lichamen zullen grijpen en hen neergooien waar ALLAH wil. ALLAH zal regen sturen, de hele aarde zal gereinigd worden als een spiegel.
Later zal ALLAH een vriendelijke wind sturen die de ziel van elke moslim zal nemen. Alleen de ongelovigen zullen achterblijven die zullen als ezels overspel plegen en terugkeren naar het aanbidden van beelden enz. 40 jaar lang zullen er geen kinderen geboren worden, dus er zal niemand jonger dan 40 jaar zijn, hazrat Iesrafiel (een engel) zal op de bazuin (soer) blazen iedereen zal sterven, de hemelen de aarde alles zal verdwijnen. Alleen ALLAH zal overblijven .
Als ALLAH het wil zal hij hazrat Iesrafiel en de bazuin opnieuw opwekken .Hazrat Iesrafiel zal het bevel krijgen om weer op de bazuin te blazen iedereen zal weer levend worden als eerste Hazrat MOHAMMED MOESTAFA (ALLAH' S zegen en vrede zij met hem ).
daarna zal iedereen worden samengebracht.
--------------------------------------------------------------------------------
M.ALTA, nog bedankt voor je reactie. Maar ik reageer maar niet, want dat wordt toch een flame-war .
quote:Dus als ik het goed begrijp zullen we straks (over 3 a 4 maanden)allemaal heel duidelijk het NWO herkennen als de globale regering?
Op vrijdag 19 december 2003 15:57 schreef M.ALTA het volgende:
Ja inderdaad helaas, nog ca. 3 a 4 maanden te gaan w.b.t. the installed official NWO.
quote:Nee, natuurlijk niet! Want als dat over 3/4 maanden niet gebeurd - dan kunnen de complotdenkers geen kant meer op!
Op woensdag 24 december 2003 12:40 schreef Crazy Harry het volgende:[..]
Dus als ik het goed begrijp zullen we straks (over 3 a 4 maanden)allemaal heel duidelijk het NWO herkennen als de globale regering?
quote:Nee, want over 3 of 4 maanden is `de agenda opgeschoven`, ofzo....
Op woensdag 24 december 2003 12:40 schreef Crazy Harry het volgende:[..]
Dus als ik het goed begrijp zullen we straks (over 3 a 4 maanden)allemaal heel duidelijk het NWO herkennen als de globale regering?
quote:Ja, want ze zijn dan tegengewerkt door de reptielenregering!
Op woensdag 24 december 2003 14:00 schreef ChOas het volgende:[..]
Nee, want over 3 of 4 maanden is `de agenda opgeschoven`, ofzo....
spanjoool
volgens mij zijn er ook een paar filmsterren politiecus geworden hoe zit dat dan.
quote:omdat je als politici voornamelijk acteerd, je liegt, ontwijkt vragen, houd mooie praatje met nog mooiere beloftes waarvan je weet dat je ze nooit waar zal maken en dat alles met een stalen gezicht..
Op donderdag 25 december 2003 11:50 schreef jojoja het volgende:
volgens mij zijn er ook een paar filmsterren politiecus geworden hoe zit dat dan.
een psychose schijnt ook wel handig te zijn, je komt namelijk nog geloofwaardiger over als je je eigen leugens gelooft
quote:Waarschijnlijk zal Bernhard wel niets nieuws vertellen, maar altijd intressant om toch even naar te gaan kijken.
dinsdag 6 januari 2004 20:55Bilderberg
Vijftig jaar geleden werd de eerste Bilderberg-conferentie gehouden. Bedoeld om de moeizame relatie tussen Europa en de Amerika te verbeteren. In Andere Tijden kopstukken van destijds aan het woord, zoals bankier David Rockefeller en Prins Bernhard. Voor het eerst vertelt hij openhartig over het geheim van Bilderberg, Andere Tijden, dinsdag, vijf voor negen, Nederland 3.http://www.vpro.nl/geschiedenis/anderetijden/index.shtml?4158511+2899536+13916757+15738492
King Kong was de Spion van bernhard...en Bernhard stichte de Bilderbergers in het hotel Bilderberg in oosterbeek
mmmmmmmmmmmm...synchronisaty
Van de complotdenkers hoor ik vaak negatieve geluiden dat bepaalde instanties e.d. er voor zorgen dat NWO-related sites uit de lucht worden gehaald, of dat ze per email gestalked worden.
Denk er wel even aan dat onze "vrienden" van Niburu kunnen er ook wat van kunnen
. Zo ontving laatsthet hele advocatenkantoor van m'n broer (meer dan 100 man) een email van www.niburu.nl met een heuze mededeling dat ze op het spoor waren van iets groots, en dat het advocatenkantoor hun daarbij moest helpen (
).
Hier de mail:
quote:Echt te sneu voor woorden. Het "Soeverijn Onafhankelijk Persbureau Nederland"
Geachte meneer, mevrouw,Wij zijn achter bepaalde zaken gekomen op basis waarvan wij van mening zijn dat de politiek en media bewust informatie achterhouden voor het Nederlandse volk. Sinds geruime tijd zijn wij al bezig zowel de politiek alsook de media hiervan op de hoogte te brengen, tot nog toe krijgen we echter telkens nul op rekest.
Zelf proberen wij eenieder die het horen danwel lezen wil op de hoogte te brengen via onze website www.niburu.nl en www.sopn.nl.
Wij beginnen ons nu af te vragen of het misschien tijd wordt via rechtswege de politiek en media weer op het rechte pad te brengen. Daarom willen wij u hierbij verzoeken eens een kijkje op onze website te nemen en u af te vragen of het inderdaad niet eens tijd wordt dat politiek en media ook openlijk aandacht aan deze onderwerpen gaan schenken.
Mocht u ook van mening zijn dat politiek en media het publiek hiervan op de hoogte dienen te brengen, willen wij u verzoeken ons hierin te steunen. Mocht u in staat zijn ons te helpen en de juiste weg via de rechter te weten, dan zouden wij u zeer erkentelijk zijn als u ons daarin zou adviseren.
Met vriendelijke groet,
[naam weg i.v.m. privacy]
Soeverijn Onafhankelijk Persbureau Nederland
[adres en telefoonnr. ook weg]
P.s. Bijgesloten vindt u een email (Medelijden en compassie) die wij onlangs aan politiek en media hebben doen toekomen.
Ironisch dat door het zoeken naar de waarheid de waarheid alleen maar meer onbereikbaar wordt.
quote:Ja idd
Op zaterdag 27 december 2003 17:00 schreef merlin693 het volgende:
Hilarisch ja !! LOLtrouwens ..rechten zit wel in de familie he !
Maar wat vind je hier nou van? Ik vind dat Niburu met dergelijke acties er alleen maar voor zorgen dat meer en meer mensen ze minder serieus gaan nemen. Geen goede zaak dus.
op die manier krijg je ook de erg sceptische mensen mee en dat is veel belangrijker !
Maar goed, globale overnames, daar geloof ik niet in. Het hele doel van een NWO zou zijn eigen doelstellingen blokkeren. Mensen die ultieme macht willen, delen niet graag, maar om het te krijgen, moet je toch samenwerken. Mooie paradox.
quote:Mee eens. De media van vandaag de dag proberen om zoveel mogelijk mensen naar hun krant/tvstation/etc te krijgen, en zijn er niet vies van om zelf maar wat feiten te gaan manipuleren. De media is nou eenmaal een machtig wapen en wordt al veel langer zo gebruikt. Ook bedrijven en politici maken hier veel gebruik van (bekijk de Irak oorlog maar eens voor veel voorbeelden). Ik vind het dan ook beangstigend hoeveel de gemiddelde burger allemaal meteen gelooft en zelf geen enkele poging onderneemt om iets te na te gaan of verder uit te pluizen. Het lijkt wel alsof men geen moeite meer wil doen als iets verder is dan de tv.
Op maandag 29 december 2003 13:46 schreef freud het volgende:
Ik denk dat de waarheid een beetje in het midden zit. Ik ben het met M.ALTA eens dat de media niet echt betrouwbaar zijn. Hoe vaak er door bijvoorbeeld politici niet keihard is gelogen tegen de mensen ('I did not have sex with that woman')... Ik sta er af en toe echt van te kijken dat mensen nog steeds alles zo maar geloven van wat er op het nieuws is. Mensen nemen alle informatie aan zonder enige kritische blik, terwijl met de tijd van het internet het juist makkelijker is geworden om informatie te analyseren!Maar goed, globale overnames, daar geloof ik niet in. Het hele doel van een NWO zou zijn eigen doelstellingen blokkeren. Mensen die ultieme macht willen, delen niet graag, maar om het te krijgen, moet je toch samenwerken. Mooie paradox.
Maar ik heb hele erge moeite met alle NWO verhalen. Natuurlijk worden er dingen geheim gehouden voor de burgers door bedrijven en regeringen, dit is altijd zo geweest en zal altijd zo blijven. Maar verhalen als "een paar honderd jaar oude club werkt samen met reptiel aliens d.m.v chemicalien uit vliegtuigen sproeien om zo de burger bevolking te brainwashen" vind ik gewoon te ongeloofwaardig.
Om maar eens een klein voorbeeldje te geven over de 'gevreesde' Bilderberg meeting: Ik heb de notulen van een vergadering in Sintra, Portugal (of het de echte notulen zijn is natuurlijk altijd discutabel) en wat ik daarin lees heeft niets te maken met wereld dominatie of wat dan ook. Slechts een panel van sprekers die het veel over geopolitiek hebben.
Met hun ELF/HAARP-wapens gestaioneerd in de ruimte en rond de Noordpool gestationeerde centra.
zie o.a. het topic van Aurora025:
Het plan van de NWO:
Moslim-landen worden dus ge-elimineerd m.b.v. HAARP
Chinezen met het door de NWO gecreerde SARS-virus
Afrika m.b.v. oorlogen en het AIDS virus etc .etc.
Westerse landen: onder controle van chemtrails en HAARP:
Mind-control: Alles geloven wat in de kranten staat en wat op TV komt.
Nep-9/11; nep-Saddam, chemtrails=contrails, nep-maanlandingen, nep-Al-Qaida, nep-Gaddaffi, nep-Arafat, Nep-Paus, nep-verkiezingen, nep-junk-food, vergif zoals Prozac, Fluor en Ritalin worden als medicijnen verkocht etc etc.
Ondertussen schaamteloos alles na-praten wat de wetenschap aan leugens en bedrog verkondigt.
Let op: een diploma Natuurkunde = WAARDELOOS, tenzij je kritisch blijft tegenover de officiele wetenschap.
De "paus" heeft recent met kerst de terugkeer van Christus opgeroepen
d.w.z. : dus de valse Christus (anti-Christus).
Daarom zijn recent de protestantse kerken in Nederland tot 1 religie
omgevormd (op bevel van het Vaticaan uiteraard).
Mind-control: de NWO ziet de westerese mens als een echte teletubbie.
Kijk maar naar die domme manier van teletubbie-optreden (inclusief antenne op hun hoofd).
Op deze manier wordt de jeugd klaargestoomd om simpel te blijven en vooral niet na te denken.
Mind-control straks via een ge-implanteerde chip. (voor de ca. 3 miljard resterenden die overblijven en t.z.t. zo rond 2010-2015 worden overgebracht naar andere planeten).
Blair en Bush zijn het kwaad ?
Nee, dit zijn slechts simpele pionnen in het spel van de NWO.
quote:Hoe kan het dat jij nog niet bent aangetast door de NWO, oh alwetende?
Op maandag 29 december 2003 17:13 schreef M.ALTA het volgende:
(...)
Ik geloof niet direct wat de media zegt.
En ik geloof ook niet direct wat jij zegt.
Dat maakt mij en nog niet gebrainwashed, en nog geen believer.
Wat nu? Ben ik NWO staatsvijand no#1?
quote:Hmmz da's wel een erg zware beschuldiging met 30.000+ doden...
De USA hebben dus recent dus wel degelijk Iran aangevallen:
quote:nee joh, da's gewoon het msn/breezer-effect
Op deze manier wordt de jeugd klaargestoomd om simpel te blijven en vooral niet na te denken.
quote:ehm, hier maak je toch weer een foutje hoor..
De "paus" heeft recent met kerst de terugkeer van Christus opgeroepen
d.w.z. : dus de valse Christus (anti-Christus).
quote:het vaticaan heeft geen zeggenschap over de protestanten, de "protestanten" zijn juist degene die de Paus voor antichrist aanzien..
Daarom zijn recent de protestantse kerken in Nederland tot 1 religie
omgevormd (op bevel van het Vaticaan uiteraard).
ja dus nu heb je een probleem want
De Oranjes zijn protestants
Queen Elizabeth is protestant
Bush & co is protestants
zelfs de KKK is protestants
en de katholiek kerk ligt zwaar onder vuur in de media en we weten allemaal wie de media controleerd..
dusseuh... hoe wil je dat gaan rijmen ?
Van CNN:
quote:Mijn interesse was wel degelijk gewekt bij het horen van de vertaling. Is dit een soort startsein om de VN af te danken voor een nieuwe organisatie om de zaken in de wereld te regelen? Ik las verdacht veel paralellen met wat er in dit soort topics voorspelt werd.
VATICAN CITY (AP) -- Pope John Paul II rang in the New Year on Thursday with a renewed call for peace in the Middle East and Africa and the creation of a new world order based on respect for the dignity of man and equality among nations.John Paul presided over a morning Mass inside St. Peter's Basilica to mark the World Day of Peace, which the Roman Catholic Church celebrates every January 1. He appeared in good form, delivering his entire homily in a strong and clear voice despite a relatively tiring holiday schedule.
This year, John Paul directed his thoughts to continuing conflicts around the globe. But he stressed that to bring about peace, there needs to be a new respect for international law and the creation of a "new international order" based on the goals of the United Nations.
He called for "an order that is able to give adequate solutions to today's problems based on the dignity of the human being, on an integral development of society, on solidarity among nations rich and poor, on the sharing of resources and the extraordinary results of scientific and technical progress."
The pope lamented continuing violence between Israel and the Palestinians, and also offered his prayers for his ambassador to Burundi, Archbishop Michael Courtney, who was gunned down by assailants this week as he returned from a funeral.
John Paul said Courtney was killed "while he carried out his mission in favor of dialogue and reconciliation" in the central African country, which has been wracked by violence for a decade.
"Let us pray for him, hoping that his example and sacrifice will bring about the fruits of peace in Burundi and the world," he said.
Earlier this month, John Paul issued a formal document marking the World Day of Peace in which he called for a reform of the United Nations and international law to deal with the evolving threat of terrorism.
He said a new respect for international law was the only way to achieve peace and guarantee against the arbitrary use of force. He did not mention the United States by name, but his message appeared aimed at the U.S. anti-terrorism campaignand in particular at Washington's pre-emptive war in Iraq, which was launched without the specific authorization of the United Nations.
John Paul was a vocal critic of the Iraq war, dispatching envoys to Washington and Baghdad to try to prevent hostilities from breaking out and exhorting world leaders that war was not inevitable and was "always a defeat for humanity."
"Because peace is possible ... it is necessary," he said during his homily Thursday.
The New Year's Mass was the last major celebration of the Christmas season for John Paul, who is 83 and suffers from Parkinson's disease, which makes it difficult for him to speak, as well as knee and hip ailments that make it almost impossible for him to walk or stand.
He cut back some of his holiday activities and scrapped two traditional papal eventsthe ordination of bishops January 6 and baptisms on January 11.
But throughout the Christmas season, he has appeared far stronger than during the series of celebrations in October marking his 25th anniversary as pope. Then, he was unable to deliver many of his homilies and had to have others to read them on his behalf.
quote:Nog meer rare dingen:
Op vrijdag 2 januari 2004 09:37 schreef freud het volgende:
In zijn nieuwjaars toespraak heeft de paus het gehad over het oprichten van een NWO als opvolger van de VN om meer orde te brengen in de wereld.Van CNN:
[..]Mijn interesse was wel degelijk gewekt bij het horen van de vertaling. Is dit een soort startsein om de VN af te danken voor een nieuwe organisatie om de zaken in de wereld te regelen? Ik las verdacht veel paralellen met wat er in dit soort topics voorspelt werd.
en niet vergeten dat het de huidige paus was die medeverantwoordelijk is voor de val van het communisme en andere dingen die de ulliminatie in de weg staan / stonden.
Dus vroeger het communisme, nu de VN
World Trade Organisation 4 ever
Who controls the money, controls the world
[Dit bericht is gewijzigd door DrWolffenstein op 02-01-2004 18:24]
Zo, dat is weer een obstakel minder.
bron: Discovery Channel
Maar de Paus heeft het over een nieuwe internationale orde en doelt daarmee op hervorming binnen de VN en niet op het opzij schuiven van de VN zoals de VS dat probeert..
om hem maar direct te quoten
quote:en om nog een paar andere stukjes omtrend de bedoeling van de order, die het vaticaan voor ogen heeft, uit de tekst te quoten
A new international order7. It must be acknowledged, however, that the United Nations Organization, even with limitations and delays due in great part to the failures of its members, has made a notable contribution to the promotion of respect for human dignity, the freedom of peoples and the requirements of development, thus preparing the cultural and institutional soil for the building of peace.
The activity of national Governments will be greatly encouraged by the realization that the ideals of the United Nations have become widely diffused, particularly through the practical gestures of solidarity and peace made by the many individuals also involved in Non-Governmental Organizations and in Movements for human rights.
This represents a significant incentive for a reform which would enable the United Nations Organization to function effectively for the pursuit of its own stated ends, which remain valid: humanity today is in a new and more difficult phase of its genuine development. It needs a greater degree of international ordering.(5) States must consider this objective as a clear moral and political obligation which calls for prudence and determination. Here I would repeat the words of encouragement which I spoke in 1995: The United Nations Organization needs to rise more and more above the cold status of an administrative institution and to become a moral centre where all the nations of the world feel at home and develop a shared awareness of being, as it were, a family of nations.(6)
quote:Het Vaticaan heeft de gewoonte geen namen te noemen maar bovenstaand stukje is niets minder dan ongezouten kritiek op de VS.
International law must ensure that the law of the more powerful does not prevail. Its essential purpose is to replace the material force of arms with the moral force of law,
providing appropriate sanctions for transgressors and adequate reparation for victims.
This must also be applicable to those government leaders who violate with impunity human dignity and rights while hiding behind the unacceptable pretext that it is a matter of questions internal to their State.
maar lees gerust zelf de gehele speech van de Paus op
http://www.vatican.va/holy_father/john_paul_ii/messages/peace/documents/hf_jp-ii_mes_20031216_xxxvii-world-day-for-peace_en.html
ipv uit te gaan van de CNN spindoctors..
Ohja @ Wolffenstein.. FYI Het communisme heeft onder aanvoering van Stalin 4 keer zoveel christenen vermoord dan Hitler Joden..
niet zo vreemd hè dat de Paus daar dan geen fan van is en er alles aan heeft gedaan om die losgeslagen atheisten te stoppen..
en drie maal raden wie dat communisme heeft bedacht..
de paus heeft vlak na de val van de muur ervoor gezorgt dat er niet een 3ewereldoorlog is uitgebroken hij heeft bemiddeld tussen de generaals van rusland die waren namelijk niet van plan om terug te trekken met de staart tussen de benen maar wilde hun kampementen in Oduitsland niet opgeven als zij zouden worden uitgelaggen tijdens hun terugtocht
toen polen vrij werd heeft de paus de polen toegesproken om niet mee te doen en mee te gaan met de westelijke wereld maar hun indentiteit te houden, toen hij een tijd later weer kwam zag hij dat er veel veranderd was en dat ook polen in een korte tijd zo materialisties en kapitalisties is geworden als de rest van het westen. toen heeft hij een zogenaamde donderpreek gehouden in polen en het was toen duidelijk te zien dat hij erstig teleurgesteld was in zijn geboorteland.
(vraag me niet naar allerlij bronnen ik haal deze info uit mijn geheugen)
mja, wat kunnen we er aan doen?? ik weet het niet.. iedeeen ??
Ik snap dat de CNN het best verdraaid, het klinkt veel spectaculairder. Ook al zou de paus het anders bedoelen, het lijkt me nogal toevallig dat CNN het dan zo omschrijft. Misschien een manier om het nieuws zo te brengen dat het in het straatje van de VS valt. Hun ideeen laten brengen door kromme vertalingen van paus etc?
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 21:17 schreef freud het volgende:
Misschien een manier om het nieuws zo te brengen dat het in het straatje van de VS valt. Hun ideeen laten brengen door kromme vertalingen van paus etc?
quote:Desinformation rulez
Op zondag 4 januari 2004 02:51 schreef MokroKees het volgende:[..]
![]()
1. niet oplettende katholieken worden zo misleid en gaan denken dat de NWO positief is en gaan het steunen.
2. NWO tegenstanders worden zo misleid en gaan zich ( nog meer ) verzetten tegen de Paus terwijl het eigenlijk hun bondgenoot is.
quote:Morgen. Zie ook Bilderbergfans, opgelet..
Op maandag 5 januari 2004 13:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Vanavond bij Andere Tijden op NED3.
quote:Damn! Is het nog steeds maandag?!
Op maandag 5 januari 2004 13:11 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Morgen. Zie ook Bilderbergfans, opgelet..
quote:Ik zeg toch ook niet dat het slecht is dat het communisme omver is geworpen
Op vrijdag 2 januari 2004 22:29 schreef MokroKees het volgende:
Ohja @ Wolffenstein.. FYI Het communisme heeft onder aanvoering van Stalin 4 keer zoveel christenen vermoord dan Hitler Joden..
niet zo vreemd hè dat de Paus daar dan geen fan van is en er alles aan heeft gedaan om die losgeslagen atheisten te stoppen..en drie maal raden wie dat communisme heeft bedacht..
quote:Als je hiermee bedoelt dat de joden (Marx was toevallig een jood) het communisme hebben bedacht, en zo verantwoordelijk zijn voor Stalins massamoord, is dat een vrij walgelijk staaltje antisemitisme.
Op vrijdag 2 januari 2004 22:29 schreef MokroKees het volgende:
niet zo vreemd hè dat de Paus daar dan geen fan van is en er alles aan heeft gedaan om die losgeslagen atheisten te stoppen..en drie maal raden wie dat communisme heeft bedacht..
quote:oooohw please.... maar inderdaad dat bedoel ik er wel mee
Op maandag 5 januari 2004 14:19 schreef Rasing het volgende:Als je hiermee bedoelt dat de joden (Marx was toevallig een jood) het communisme hebben bedacht, en zo verantwoordelijk zijn voor Stalins massamoord, is dat een vrij walgelijk staaltje antisemitisme.
maar dat maakt mij geen antisemiet of Joden hater, ok ik generaliseer soms een beetje, maar ik vind het gewoon rare jongens die joden..
vooral als je dan ook nog realiseert dat I.G. Farben ( Jeweetwel van dat Zyklon B gas ) een Joods Multinational bedrijf was.. het moet niet veel gekker worden met hun hoor..
En geloof me, je kan beter iemand als mij hebben die het gewoon zegt zodat er nog op een normale manier wat aan gedaan kan worden, ( hopelijk door de Joodse gemeenschap zelf ) dan dat het word stilgezwegen en opgekropt totdat ineens onverwacht de bom barst en de reactionaire woede niet meer te beheersen valt..
want dan zal de geschiedenis zich niet alleen weer herhalen maar zichzelf ook nog eens overtreffen.
Joden waren van oudsher een handelsvolk, het lijkt me sterk dat zij het communisme hebben uitgevonden.
iets anders marx heeft volgens mij zijn communisme af gekeken van de kloosterstructuren die al eeuwen oud waren en wel goed werken.
quote:er zit anders flink wat handel in oorlog hoor.. en als je het wat handig aanpakt sleep je er ook nog een landje voor jezelf uit..
Op dinsdag 6 januari 2004 09:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Dit zijn stevige beschuldigingen, kun je die staven?Joden waren van oudsher een handelsvolk, het lijkt me sterk dat zij het communisme hebben uitgevonden.
dus ik zou zeggen, volg het geldspoor van de communistische revolutie..
en waar kom je dan uit..
Leon Trotsky < Paul en Max Warburg < Jacob Schiff < Rothschild.
[Dit bericht is gewijzigd door MokroKees op 07-01-2004 02:57]
quote:Noem mij een volk dat geen land "gejat" heeft, de meeste volkeren hadden daar niet eens een boekje voor nodig.
Op dinsdag 6 januari 2004 16:57 schreef freud het volgende:
Ik ben wel eens met Mokrokees dat ze zich erg graag de slachtofferrol toebedelen, terwijl ze zelf ook verschikkelijk foute dingen hebben uitgevreten. Het jatten van land onder het motto "Het staat in een boekje dat dit van ons is" als beste voorbeeld (al was dat ook een soort schuld afkopen door europese landen).
Waar in leuk werd uitgelgt wat de bilderberggroep is en waar de naam vandaan komt. En ook waarom de groep nu weer actueel is door de verslechterde betrekkingen tussen Europa en de VS.
quote:Het speciale is juist dat ze het in een moderne tijd hebben gedaan onder een religieuze vlag. Het landje jatten door een volk wat eerst geen land had komt in de laatste eeuwen volgens mij niet veel voor, maar ik sta open voor voorbeelden.
Op woensdag 7 januari 2004 03:03 schreef BAZZA het volgende:[..]
Noem mij een volk dat geen land "gejat" heeft, de meeste volkeren hadden daar niet eens een boekje voor nodig.
Land "jatten" is zo oud als de mensheid zelf en heel natuurlijk, maar nee als een Jood het doet dan is het wereldnieuws.
[..]
Tja, David Icke acht ik hoge mate betrouwbaar.
Ik onderschrijf niet alles van hem, maar wel de grote lijn.
Op verzoek van ene taelpuristh even aangepast.
Ik kan niet begrijpen waarom je Icke betrouwbaar acht. Indien Icke dicht bij de waarheid zat, was er van bovenaf allang het zwijgen opgelegd. Of zelfs vervangen door een reptiel. Icke ziet er zeer gezond uit, weinig tekenen van stress. Waarom is Icke niet bang? Is dit omdat het plan ondanks enkele die het doorhebben, vooralsnog zal slagen?
Er zijn inmiddels zoveel theorieën, waar je niet meer wijs van word. Hoe kan jij, of die andere user, of barbapappa nou weten waar de waarheid ligt. Zoals Icke aankondigd; "The Truth will set you free."
Welke?
[Dit bericht is gewijzigd door Gevederde_Vlerk op 07-01-2004 13:10]
quote:Jouw tekst komt niet alleen chaotisch maar ook knullig over. M.ALTA komt niet altijd met ideeen waar je het mee eens kan zijn, maar ze doet het in ieder geval met respect voor de mening van een ander en in helder nederlands. Dat is in ieder geval al meer dan wat ik van jou kan zeggen. Als je tegenargumenten hebt, is dit niet de manier om jouw visie toe te lichten.
Op woensdag 7 januari 2004 12:35 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Pff wat een gepoep. Gezien reptielekes ook connectie kunnen maken met je hersens, kunnen ze dat bij Icke ook wel. Zo kunnen ze eenvoudig Icke de andere kant opsturen. Wat ik niet geloof, mensen onder dwang wat ze niet zien, stralen dat middels hun gelaat uit. Helaas voor Davidje, hij ziet er te gezond uit. Niet een wallen onder z'n ogen. Die lacht zich rot of is zelf een draak. Wat een poep!
Haal die domme spelfouten eens van je website...
quote:Op kritiek jegens mij kan ik je gelijk geven. Maar nimmer kan ik toelichten zoals jij het wenst te zien. Je punt neem ik mee, maar echter vind ik je commentaar quasinonchalant. En laat mijn website erbuiten.
Op woensdag 7 januari 2004 12:44 schreef freud het volgende:[..]
Jouw tekst komt niet alleen chaotisch maar ook knullig over. M.ALTA komt niet altijd met ideeen waar je het mee eens kan zijn, maar ze doet het in ieder geval met respect voor de mening van een ander en in helder nederlands. Dat is in ieder geval al meer dan wat ik van jou kan zeggen. Als je tegenargumenten hebt, is dit niet de manier om jouw visie toe te lichten.
Haal die domme spelfouten eens van je website...
quote:Leuk verhaaltje gisteren op tv.
Op woensdag 7 januari 2004 10:12 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ik hoop dat iedereen gisteren de documentaire over de bilderberg groep en het transatlantische informele overleg orgaan gezien heeft.Waar in leuk werd uitgelgt wat de bilderberggroep is en waar de naam vandaan komt. En ook waarom de groep nu weer actueel is door de verslechterde betrekkingen tussen Europa en de VS.
Een beetje al zoals mokro_kees het voorspeld had.
En dat bernard zich uit de bilderberg groep in 76 heeft teruggetrokken vanwege de lockheed affairre, daarbij vergat men ook even te vermelden, dat hij met een gedeelte van de bilderbeg groep deze lokcheed zaken toendertijd heeft beklonken. Maar nee het is een onschuldig discussie clubje.
Maar als die groep zo belangrijk zou zijn voor de verbetering in de transatlantische betrekking waarom wordt er dan per meeting geen eind verklaring opgesteld. Dan zou het voor de mensheid, want dat willen ze ons laten geloven, ook duidelijk zijn waar we met zijn allen naar toe moeten.
Wat ik het engste vond aan de reportage, waren de opmerkingen van die bankier, dat ze bij bilderberg niets beslissen, maar wel mensen weer teug naar hun landen sturen om een bepaalde richting op te gaan.
quote:Daar zijn zat voorbeelden voor, oa in Afrika en het Midden-Oosten en de "Pallies" staan op het punt hetzelfde te doen, die hebben ook nog nooit een eigen land gehad, daar het Egyptenaren en Jordaniers zijn (ook weer zo'n Westerse uitvinding trouwens).
Op woensdag 7 januari 2004 12:34 schreef freud het volgende:
Het speciale is juist dat ze het in een moderne tijd hebben gedaan onder een religieuze vlag. Het landje jatten door een volk wat eerst geen land had komt in de laatste eeuwen volgens mij niet veel voor, maar ik sta open voor voorbeelden.
Ik zie nog steeds absoluut geen tekenen dat de door de Reptiliods van Alpha Sirius ondersteunde Big Brother overname van de NWO ergens te zien is.
btw je moet het boek
"THE GRAND CHESSBOARD - American Primacy And It's Geostrategic Imperatives, Zbigniew Brzezinski, Basic Books, 1997"
maar eens lezen, dan ga je snappen wat dat tuig met ons wil
mike ruppert, legt het goed uit:
The Truth and Lies of 9-11
A lecture by former LAPD narcotics officer, Michael Ruppert, held at Portland State University in November 2001. He explains how September 11th is connected with oil, gas, heroin, money laundering and the US stockmarket
(this has been archived from a radio show and starts after the music finishes)
http://www.radio4all.net/stream.php/stream.m3u?sf=http://mbanna.radio4all.net/pub/archive4/mp3_5/ug95-hour1mix.mp3&data=
http://www.radio4all.net/stream.php/stream.m3u?sf=http://mbanna.radio4all.net/pub/archive4/mp3_5/ug95-hour2mix.mp3&data=
en deze ex cia & dea analyst vertelt meer:
http://dc.indymedia.org/ramgen/pelletiereone28.rm
http://dc.indymedia.org/ramgen/pelletiereq_a28.rm
ps, zag je benno gisteren niet lachen, toen ze hem vroegen of bilderberg onschuldig was of niet, eerst ontkennen dan de RVD man naast hem aankijken en vervolgens in zijn eigen lach stikken, doet me denken aan
http://images.indymedia.org/imc/washingtondc/media/video/6/9_11laugh.mpg
haha net als die kwal van een rumsveld, een erg slechte leugenaar die moeilijk zijn mond kan houden, en richard pearle die houden ze maar wijs buiten de schermen anders flapt tie er dingen uit, amateurs!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door UMP_tango op 07-01-2004 19:27]
quote:LOL.....
Op woensdag 7 januari 2004 09:08 schreef iteejer het volgende:
Analyses omtrent het jodendom horen zeker in deze vorm imho niet in dit topic en forum thuis. En als dat dan al wel nodig is, zou een wat minder pregnante formulering van eea welkom zijn.
ik las laatst een mooie spreuk..
"Degene die de macht heeft is de enige over wie je niet mag praten"
persoonlijk vind ik namelijk wel dat dit bij dit onderwerp hoort.
We moeten toch op zijn minst in staat zijn om de mogelijkheden te bekijken of die New world Order niet eigenlijk een "Jew" World Order is..
en voordat de Hysterie weer losbarst.. nee ik heb geen hekel aan Joden.. maar dat word natuurlijk een ander verhaal wanneer een groep "joden" ( zionisten ) mensen als mij ( Goyim ) als minderwaardig zien en erop uit zijn alle goyim ( christenen, moslims , etc ) te onderwerpen.. in dat geval komt de haat namelijk van hun kant..
uitspraken van zionisten liegen er namelijk niet om.. oa uitroeing van europese christenen word namelijk regelmatig geopperd..
misschien allemaal een hype maar toch degelijk wel een serieeus onderzoek waardig.
zou toch knap gek zijn als je dat als europeaan dan niet zou mogen bespreken..
quote:Dat Bohemian Groove filmpje waarbij ie infiltreert vond ik vaag. Hij suggereert dat er daar iemand levend geofferd wordt. Maar hij is mij niet kritisch genoeg, laat zich overal in meeslepen. Echt zo'n overenthousiaste Amerikaan die alles overdrijft. Al zal ie best hier en daar goeie puzzelstukjes aanstippen.
Op woensdag 7 januari 2004 18:45 schreef UMP_tango het volgende:
alex jones is een idioot, maar een groot deel van wat ie beweerd klopt wel, hij gaat soms wat te ver idd
quote:Ook pas gezien. Ex-CIA gast, weet waarover ie lult. Verschillende malen al ontkomen aan moordaanslag. Zo te downloaden op Emule trouwens, die docu. Moet eigenlijk ook iedereen zien, hij legt het allemaal erg goed uit. Hij weet vooral veel van het Drugs en Olie verhaal achter Irak en 9/11.
mike ruppert, legt het goed uit:
The Truth and Lies of 9-11
[Dit bericht is gewijzigd door Krottekop op 07-01-2004 19:43]
iedereen kan door een leugentest komen, maar 1 op de 1000 kan zijn lichaamstaal meesturen, op de ogen letten is ook erg belangrijk want de richting van je ogen verraad vaak of je geheugen raadpleegt of je fantasie, daarom zijn publieke figuren ook als de dood voor een journalist die dingen vraagt waarop ze geen kant en klare plaat hebben liggen, mediatraining leert je o.a. door een rijke woordenschat en woordspelletjes (balkenende iemand ?) hoe je je uit dat soort situaties redt, je kan bijv een verhaal verzinnen en daarbij echte herinneringen als voorbeeld nemen, dan kan je je leugens onder controle houden ( vooral spionnen leren hun echte geheugen te laten samensmelten met hun "cover", zodat ze zich overal uit kunnen redden. dit kun je dus leren
Maar lichaamstaal zegt veel ja. Die Ruppert zet trouwens ook alle skeurig op zijn site, die aanverwante bronnen en krantenartikelen. Is eigenlijk ronduit schokkend wat er allemaal aan info te vinden is intussen over 9/11.
Op www.unansweredquestions.org is een hoop te vinden.
http://www.unansweredquestions.org/timeline/ is die bekende timeline van Paul Thomson. Ongeloofelijk uitgebreidt met links. Van Bin Laden in 1979 tot aan nu, overal met krantenlinks en quotes van boeken enzo. Allemaal gerelateerd aan 9/11 of Bin Laden/VS.
Die site van Ruppert.
http://www.fromthewilderness.com/index.html
Voor mensen die langzaamaan wat oogkleppen af willen doen zonder meteen met aliens enzo gebombardeerd te worden. Een beetje de rationale variant die, net zoals die wildste theorien, de gangbare 9/11-versie volledig tackelt.
Ik vind zelf dat de onderzoeksmedia dit inmiddels niet meer kunnen negeren, zo sterk is de onderbouwing. Dus ook de kranten op de diepgaandere artikelpagina's, Nova, Netwerk en Tegenlicht. Dat soort programma's. En daarna het journaal...
Ze zijn wat traag van begrip hiero. Of durven niet te kijken omdat ze bang zijn dat het waar kan zijn?
[Dit bericht is gewijzigd door Krottekop op 07-01-2004 20:19]
quote:mwoah het duurt wat langer dan gemiddeld
Op woensdag 7 januari 2004 20:13 schreef Krottekop het volgende:
Ze zijn wat traag van begrip hiero. Of durven niet te kijken omdat ze bang zijn dat het waar kan zijn?
Een klein hardnekkig groepje dat wel post probeert steeds alles te ontkennen en te overschreeuwen maar dat worden er gelukkig ook steeds minder omdat ze er gewoon niet onder uit kunnen doordat de feiten er nogal dik bovenop liggen..
"In een tijdperk van informatie oorlog is de waarheid een MOAB"
gisteren oud Gen.Van kappen nog gezien btw, zat tie weer bij nova met zijn spinn. onze MID man haha
je weet dat als je controle over de media hebt, je soms je vijanden kans moet bieden tot mogenlijkheden, zodat jij hun in de hand hebt & de schijn kan ophouden van vrije berichtgeving. en natuurlijk veel aliens en spoken he want dat is sappig en hoe meer dit geascocieert wordt met de echte informatie hoe minder mensen hun weg zullen vinden in het woud van desinformatie, je controleert als het ware je eigen vuilspuiterij om daarmee de weg af te kunnen snijden van het grotere geheel
het is net als de SP versus de PVDA, de een is "van het volk" de ander ook, met als verschil dat er mannetjes zitten die betaalt worden door de grote CEO boys, men zei vroeger ook wel, de PVDA krijgt hun orders uit moskou hahahah net andersom
[Dit bericht is gewijzigd door UMP_tango op 07-01-2004 20:41]
quote:Sja, het valt mij altijd op dat velen die zo hard ontkennen zelf niet de moeite nemen om te onderzoeken. Maar echt veranderen gaat het toch pas als de gangbare media dit gaat aanstippen. Maar dat is inderdaad een kwestie van tijd. Als je ziet dat Michael Moore&co bestseller na bestseller verkoopt, en ook in Europa tal van theorien in boeken gretig aftrek vinden dan is het een kwestie van tijd dat de massa "kritische niveau's" bereikt. Als de gewone mensen van de straat vragen gaan stellen, kan de angstige twijfelende media niet achterblijven.
Op woensdag 7 januari 2004 20:28 schreef MokroKees het volgende:[..]
mwoah het duurt wat langer dan gemiddeld
maar uiteindelijk zien zelfs de meest sceptische het licht door de oogkleppen
want de meeste nemen het wel in overweging hoor. er zijn ook meer lezers dan posters. lurkers die zich niet in de discussie willen mengen maar het wel volgen..Een klein hardnekkig groepje dat wel post probeert steeds alles te ontkennen en te overschreeuwen maar dat worden er gelukkig ook steeds minder omdat ze er gewoon niet onder uit kunnen doordat de feiten er nogal dik bovenop liggen..
"In een tijdperk van informatie oorlog is de waarheid een MOAB"
quote:je gelooft dit echt he, dan krijgen we een volksopstand niet normaal meer
Op woensdag 7 januari 2004 20:34 schreef Krottekop het volgende:[..]
Als de gewone mensen van de straat vragen gaan stellen, kan de angstige twijfelende media niet achterblijven.
maar een ding is zeker, het actieve verzet komt er, ook hier in nederland
quote:Dat is onvermijdellijk, al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem toch wel, soms duurt het alleen effe.
Op woensdag 7 januari 2004 20:40 schreef UMP_tango het volgende:[..]
je gelooft dit echt he, dan krijgen we een volksopstand niet normaal meer
Mensen die zeer sterk onderbouwde boeken lezen, tv kijken, internet afstruinen, etc, en vervolgens weer hun vrienden en kennissen toetsen op die info resulteert uiteindelijk in een dusdanig aantal kritische mensen dat het in een geleidelijk proces zal leiden tot de ontmaskering van dubieuze figuren en officiele verhaaltjes, omdat er schreeuwende vragen beantwoord dienen te worden die niet beantwoord kunnen worden...
Men kan op individuele leugens wel plausibele verhaaltjes verzinnen, maar als je alles samenvoegt klopt er geen ene moer van de puzzel, en dat is waar ze de boot ingaan.
Het scheelt ene slok op een borrel dat ze zelf ook nogal wat zaagsel in hun hoofd hebben wat dat aangaat. Macht en geld vergiftigd en corrumpeert enorm, en dus filtert het zich vanzelf uit. Maar dat zal niet zonder slag of stoot gaan nee.
het is net als tijdens de tweede werldoorlog, al die zogenaamde verhaken over "het verzet" laat me niet lachen, de hollanders liepen in de pas mee, vijf mark en een fiets voor iedere jood he!
als het erop aan komt moet het verzet zo snel mogenlijk een doctrine (hapklare informatie voor mongolen) opzetten en van terreur op eigen volk gebruik maken. anders gaat de massa niet mee
jammer maar waar, een goed voorbeeld is vietnam, je moest kiezen ,dus het volk koos voor hun eigen mensen
als je de harts and minds wint, dit kan ook door angst, dan win je de oorlog!
[Dit bericht is gewijzigd door UMP_tango op 07-01-2004 21:09]
je moet echt eens het boek van oud NSC (national security council) president onder jimmi carter, Zbigniew Brzezinski eens lezen : "THE GRAND CHESSBOARD - American Primacy And It's Geostrategic Imperatives" Basic Books 1997
btw het is haast maken voor hun want de olie is over 10 jaar op, de laatste reserves liggen in o.a zuidamerika en de caspische zee regio.
als die olie op is,daarna breekt de pleuris dus uit, de verwachtig is dat slechts enkele miljoenen deze crisis zullen overleven
[Dit bericht is gewijzigd door UMP_tango op 07-01-2004 21:22]
quote:Dat de olievoorraad er slechter voorstaat dan gedacht lijkt wel te kloppen ja, vandaar de aggressievere politieke "pakken-wat-je-pakken-kunt" strategie daaromtrent (Afghanistan/Irak etc), maar enkele miljoenen overlevenden van ruim 6 miljard inwoners, nee dat heeft voor mij weer een erg hoog overdreven Alek Jones gehalte.
Op woensdag 7 januari 2004 21:13 schreef UMP_tango het volgende:als die olie op is,daarna breekt de pleuris dus uit, de verwachtig is dat slechts enkele miljoenen deze crisis zullen overleven
Er zal gewoon andere technologie moeten komen als vervanging, en die is er al. Een mens in nood kan creatief worden. Het enige wat wel klappen krijgt zijn economien, overheden, religies en al dat soort gevestigde ingegesleten patronen en instituten die ons al die tijd naar een minder rooskleurige situatie's geleid hebben. Verderest zal het wel meevallen.
quote:helaas.. ik heb daar al eens heen gemaild met het verzoek dat hij zich eens met de echte criminelen bezig moest gaan houden ipv van die kruimel dieven.. maar dat paste niet binnen zijn programma aldus zijn woordvoerster.. bah mietjes..
Op woensdag 7 januari 2004 20:49 schreef UMP_tango het volgende:
mischien kunnen we peter de vries porren voor een onderzoek...
quote:Er ligt ter hoogte van de Falkland eilanden archipel een enorme olie voorraad onderzees. Eentje die volgens schattingen de grootte van Saudi Arabie benadert.
btw het is haast maken voor hun want de olie is over 10 jaar op, de laatste reserves liggen in o.a zuidamerika en de caspische zee regio.
quote:De VN pleit al tientallen jaren voor populatie controle ( dwz het terugdringen van het aantal mensen ) ze proberen dat oa door geboortebeperking (de pil, condooms, abortussen, sterilisatie ), op een wat genieperige manier door ziekten ( Aids, Ebola, Sars, Chlamydia, kanker, griep ) ,
Op woensdag 7 januari 2004 22:23 schreef Krottekop het volgende:
maar enkele miljoenen overlevenden van ruim 6 miljard inwoners, nee dat heeft voor mij weer een erg hoog overdreven Alek Jones gehalte.
IN Georgia VS is een monument neergezet met richtlijnen voor de volgende generaties ( Georgia Guidestones )
1 van die richtlijnen steld dat ze de wereldbevolking onder de 500 miljoen moeten houden.. wat er met die overige miljarden dient te gebeuren is dus nog de vraag..
quote:Dit strookt niet met jouw visie (of die van anderen hier) rondom het Vaticaan als NWO-tak, aangezien die toch duidelijk openlijk tegen pil en condoom zijn. Dat zou overenkomen met tegenstrijdige agenda's binnen de NWO, en dat valt m.i. niet te rijmen.
Op woensdag 7 januari 2004 22:54 schreef MokroKees het volgende:[..]
De VN pleit al tientallen jaren voor populatie controle ( dwz het terugdringen van het aantal mensen ) ze proberen dat oa door geboortebeperking (de pil, condooms, abortussen, sterilisatie ),
quote:Het gaat er bij niet in dat relatief nietszeggend afgevaardigden van allerlei landen in duistere VN-vertrekken bekonkelen dat ziektevirussen verspreid moeten worden.
op een wat genieperige manier door ziekten ( Aids, Ebola, Sars, Chlamydia, kanker, griep )
Als je nu zegt : hun gebrek aan mededogen en inzet tegen alle ellende is feitelijk het gedogen van massamoord doordat hele continenten uitgehongerd worden terwijl zij zich suf vergaderen, dan ga ik met je mee.
Of als je nu zegt dat een heel klein elitair gedeelte zo denkt (Bilderbergers etc), okay. Maar zoals jij het formuleert lijkt het erop dat het hele VN gebeuren zo redeneert. En daar zijn die zielen nou net iets te simpelminded, onbelangrijk en machteloos voor. Dat hele VN-circus komt over als een pseudo-professioneel onsamenhangend geheel waarin ieder team van landafgevaardigden denkt macht te hebben en hun stem laat horen in al zijn nuttelozigheid, maar intussen beslist de macht van veto's en de macht van de gevestigde ordes daadwerkelijk de dingen binnen de VN.
quote:Dat is m.i. toch duidelijk de VS die je daarop moet aankijken, niet de VN. Die oorlog was er niet gekomen als het aan de VN lag. Unilateraal optreden enzo.
maar aangezien dat toch nog niet effectief genoeg is gaan ze weer over op de wat drastischere aanpak .. Oorlog ( wmd's , hongersnood ) want zoals je weet sterven er in oorlogen altijd een veelvoud meer aan burgers dan aan soldaten..
quote:Er komt geen massale uitsterving van mensenlevens. Zelfs die individuen en kleine groeperingen die denken de macht te hebben hier waar jij op doelt (en die dat idd eventueel wel zouden willen uitvoeren), weten van toeten noch blazen en hebben niet de werkelijke macht. Want ook de puppetmasters worden uiteindelijk in de gaten gehouden door iets van een heel andere orde. Dat hebben ze alleen niet door.
IN Georgia VS is een monument neergezet met richtlijnen voor de volgende generaties ( Georgia Guidestones )
1 van die richtlijnen steld dat ze de wereldbevolking onder de 500 miljoen moeten houden.. wat er met die overige miljarden dient te gebeuren is dus nog de vraag..
A propos TV-awareness, ik zie net toevallig op Ned 3 bij Vara-Laat iemand die Diana, 9/11 en de space shuttle Columbia-ontploffing even aankaart, en over complotten lult. Warempel.
[Dit bericht is gewijzigd door Krottekop op 07-01-2004 23:28]
quote:Er zijn tal van wetenschappelijke onderzoeken die uitwijzen dat, mits op een zuivere slimme manier ingesteeld, 10-15 miljard moeiteloos kunnen leven op deze planeet. Maar natuurlijk niet zoals het nu gaat. Dat kan alleen met zuivere technologie en eerlijke gelijkmatige verdeling van welvaart waarbij er een wisselwerking is i.p.v. stagnatie zoals nu. Het westen denkt het goed te hebben, maar is in werkelijkheid de bottleneck die zichzelf langzaam de nek omdraait. Omdat de tegenstelloingen zo schrijnend groot worden dat wij meegetrokken worden in de ellende van anderen elders. Als je niet wil delen en mensen laat creperen, zul je uiteindelijk dat lijden voor jezelf creeren. Zo werkt het nu eenmaal met karma. Wellicht dat dat nog bijtijds omgeturnd kan worden.
Op woensdag 7 januari 2004 22:38 schreef UMP_tango het volgende:
er is gewoonweg niet genoeg eten, drinkwater, en dus ergens in en om 2010 olie meer, de vraag stijgt alsmaar en het beschikbare daalt enorm, al met al zal de wereldeconomie rond 2010 compleet instorten.
men denkt dat ze door controle op de wereldbank en handelsorganen
quote:Ja, dát is die walgelijke Marcel Hulspas van Stichting Skepsis
Op woensdag 7 januari 2004 23:18 schreef Krottekop het volgende:A propos TV-awareness, ik zie net toevallig op Ned 3 bij Vara-Laat iemand die Diana, 9/11 en de space shuttle Columbia-ontploffing even aankaart, en over complotten lult. Warempel.
quote:oja vertel, nu drijf jij een beetje door. god, aliens mischien ? laat me niet lachen
Op woensdag 7 januari 2004 23:18 schreef Krottekop het volgende:[..]
Want ook de puppetmasters worden uiteindelijk in de gaten gehouden door iets van een heel andere orde. Dat hebben ze alleen niet door.
trouwens nog een leuk stukje gevonden:
Oorlog is vrede
Het wordt tijd dat duidelijk wordt dat de levenslange oorlog tegen de terreur is uitgeroepen met de oorlog als doel, niet de vrede. Vrede is het laatste wat een leider wil. In het geval van vrede worden mensen mondig en gaan ze eisen stellen. Vrede maakt dat de mensen niet meer in de hand te houden zijn en maakt hen zelfstandig. Het is de nachtmerrie van wereldleiders. Wat nodig is, is een gemeenschappelijke vijand die het volk tot een eenheid maakt, als één man achter de leider. Het communisme was een goede vijand, zichtbaar, ruim voorhanden en sterk. Maar de best denkbare vijand is de onzichtbare vijand, die werkelijk overal kan zijn en dus uiteindelijk in toom zal worden gehouden door de meest effectieve politie denkbaar, de zelfcensuur. Zelfscensuur in de media, maar ook bij de burger, die eigen behoeften tot ontwikkeling onderdrukt om de terroristen maar geen kans te geven. Dus strengere wetten zijn voor deze burger geen probleem, sterker, ze worden door hem geëist. Kritiek geven of buiten de (zelf) aangegeven lijntjes kleuren is er niet bij, 'wij zijn vóór, niet tegen'. We kiezen voor de angst en voelen ons vrij binnen de muren die we optrekken. Vrijheid door beperking. Vrede door oorlog. Het communisme was goed, het terrorisme is onovertroffen.
hehe jammer he dat de koude oorlog voorbij is, werpt toch weer een nieuw licht op wie de vijand nu eigenlijk is
ik kom zelf uit een militair gezin vader werkte nog voor o.a. bernard als kok en zat bij de 104 (uiteraard ga ik de naam en rang niet noemen lol), errug conservatief dus. het is daarom ook niet verwonderlijk dat ik nu constant ruzie met ze heb, ik werkloos en volgens hun communistische symphatieen, ach ja ze weten niet beter, loyaal als ze zijn. ik verdenk ze zelfs van een MID verleden want werkelijk hoe goed ken ik ze nu eigenlijk ? en gezien de staat van dienst van mijn pa. (ze hebben voor dat ik geboren was een tijdje in duitsland gezeten op een basis, wie weet OSS/CIA ? in en uit oost duitsland, ik ben zelf 22 en weet niet meer dan dat hij in 91 voor desert shield' iets voor de britten (vanuit hier btw) moest doen, maar dat ie voor iets langer dan 2 weken van huis weg moest nee, nu is hij ook bijna 60 en in 98' uit de dienst weg
sinds een paar jaar ben ik een beetje wakker geworden van het wij & zullie sprookje (goed versus kwaad)
[Dit bericht is gewijzigd door UMP_tango op 07-01-2004 23:50]
quote:Lol, er wordt in ieder geval over geluld, het is al wat. Je kunt he took omdraaien, het feit dat die gasten krampachtig alles proberen te verklaren en wegwuiven betekent dat er een beweging gaande is die daar om vraagt. Zo'n uitzending wordt bekeken door allerlei apatisch grut, wellicht dat er van de 100.000 kijkers een klein duizendtal mensen nu en morgen zitten te surfen naar meer informatie en brengt hen dat wat dichterbij een iets bredere open kijk.
Op woensdag 7 januari 2004 23:32 schreef MasterPeace het volgende:
Ja, dát is die walgelijke Marcel Hulspas van Stichting Skepsis
quote:Waarom moet je daar in de eerste plaats om lachen, lijkt me een gegronde vraag. Lachen is trouwens wel gezond.
Op woensdag 7 januari 2004 23:33 schreef UMP_tango het volgende:
oja vertel, nu drijf jij een beetje door. god, aliens mischien ? laat me niet lachen
en zeg nu zelf, als je voldoende geld en macht zou hebben dan liep je toch ook mee ?
ik ben arm en dus voor de vrede, ik ken geen rijke vredesmannetjes jij wel ?
net als die zelfmoordterroristen hamas enz., stuk voor stuk schooiers.
ik ken mezelf en de mens gewoon goed ik, begrijp dus ook waarom het zover heeft kunnen komen, maar ik heb net zoals sommigen een sterke zwakte, ik kan niet tegen ellende van een ander
en jammergenoeg hebben dit soort figuren dit niet!
oja nog even dit, je echte kennis meet je niet af aan het iq van iemand, je kan universitair geschoold zijn, en snel informatie kunnen stampen, maar toch dom zijn !
ik met mijn mavo nivo vind mezelf veel slimmer als al die hersenloze boekwurmen die
braaf geloven wat de meester zegt
het systeem ziet mij als stom, en dus wordt ik geweerd uit hogere klassen
sterker nog ik ben zelfs gevaarlijk, ik wed dat de helft van al het universitair geschoold
spul, niet eens twijfelen aan de bestaande westerse doctrine
ik ben errug slecht in harde kennis, maar beter in de analysten rol, en toepasbaarheid van kennis, geen wetenschapper dus en ook nog eens kritsch
ik vind dus troost in het feit dat de rebellen altijd vooruitkomen en de meelopers niet
quote:Het is goed dat je kritiek geeft daarop. Het is alleen niet zo dat ik, als ik in iets meer geloof dan louter rationele zaken, meteen een aanhanger van welke religie dan ook ben.
Op donderdag 8 januari 2004 00:28 schreef UMP_tango het volgende:
he, maar ik respecteer je wel hoor, na wat ik tot nu toe van je gezien heb, zelfs zoveel dat ik het nodig vind kritiek te leveren op dingen die alleen maar slecht voor je zijn zo als religies,
Mensen moeten religie en hogere zaken eens van elkaar weten te scheiden, religie is namenlijk een menselijk verzinsel vol met leugens en manipulaties vastgelegd in boekjes, op basis van datzelfde oorspornkelijke gevoel maar zoveel malen verdraaid dat het de waarheid verdoezeld. Het geloof in zaken waar ik op doel doe je met je hart en gevoel, niet direct met je verstand of ogen. In die zin kun je stellen dat je religies moet gebruiken om ideeen op te doen en je in te leven in anderen dnekwerelden, maar ze vooral niet te serieus nemen en heilig verklaren. Het is namenlijk ook te zwartwit om ze allemaal over een kam te scheren en te betitelen als onwenselijk, want daarmee sluit je een hele boel zaken uit die toch wel handig kunnen zijn, en plaats je die mensen ook weer in hokjes waarmee je jezelf afscheidt van hen. Op een dergelijke manier afstand scheppen is niet altijd goed, je kunt beter de overeenkomsten zoeken en de verschillen bediscussieren, al is bij een hele hoop religieuzen idd geen enkele kritische discussie mogelijk.
Verder ben ik het met je eens over het stukje van beperkte belang van het "educatief intellect" (niet geheel onbelangrijk zoals jij zegt), en is inzicht en wijsheid net zo van belang als kennis die je opdoet op school, boeken en internet, die veel meer met IQ verbonden is. Maar kennis is wel in zekere mate macht en kan overtuigen in een discussie, dus het heeft wel importantie.
De aflevering over carlyle daarentegen, vond ik wel het bekijken waard.
Bij deze.
Waarom zou een NWO per defenitie een slecht iets zijn?
Verbeter me als ik het fout heb, maar volgens mij zijn de bilderbergaanhangers (bij gebrek aan een beter woord) ook in meer of mindere mate ufonisten (ik verzin ze waar je bij staat).
Als je de geschiedenis bekijkt, begint eigenlijk alles wat zich staat mag noemen klein. Het begint met een stam, dan een dorp, een flinke stad met een eigen periferie en voor je het weet heb je een land.
Op het moment dat we functioneel contact krijgen met buitenaardse volken ( merk op wanneer, niet als) zullen we automatisch als 1 planeet verder gaan.
Een wereldregering is niets meer dan een logische evolutie van cultuur.
Een wereldregering die, zoals het topic vermeldt, gebruik maakt van gedachtenbeinvloeding en uitroeingsstrategien is een ander verhaal natuurlijk. Op het eerste gezicht zal iedereen zich daar tegen verzetten, maar het kan ook heel goed zijn dat de voordelen van deze praktijken op lange duur en voor meer mensen gunstig zijn. Kijk maar naar die arme koeien, kippen en varkens. Jaren lang wordt er geknokt voor een meer varkenwaardig bestaan, maar als blijkt dat er een varkenziekte is waar niemand behalve de varkens zelf en de vleesindustrie last van hebben, dan wordt er zonder blikken of blozen een heel ras uitgemoord.
Als blijkt dat de hele wereldbevolking binnen een jaar zal sterven aan een ziekte die alleen ontstaat in negroide (ik noem maar een sub stam he) genomen, dan wordt het kiezen. Of iedereen eraan, of alle gevaarlijke genotypen 'ruimen'.
Waar leg je de grens.
als reactie op stigchel: Ik ben opzich ook voor 1 wereld regering, is idd alleen maar een logische ontwikkeling. Maar dan wel met mensen aan het roer die het beste met een ieder voor hebben niet, in de eerste plaats met zichzelf en de 2de plaats hun vrienden. En er ook nog heel wat dubieuze gedachtengoederen er op nahouden.
[Dit bericht is gewijzigd door Reeferman op 08-01-2004 14:15]
Je doet jarenlang geheimzinnig je uiterste best en geeft meer geld uit dan waar je op een dag langs kan rijden en dan ben je samen met je medeintriganten de absolute baas van de wereld. Nou en, er is niemand meer over die je eerlijk en oprecht adoreert, je hebt alle rijkdom al in handen en je kunt er niet eens fatsoenlijk mee pimpen. Wat heb je er dan aan, waarom zou je zoveel moeite doen om over de wereld te heersen als je daarmee de wereld zo veranderd dat ie het heersen niet waard is?
Volgens mij moet je juist de mensen waar je over heerst niet beinvloeden. Je wilt dat ze opkijken en denken "Kut, die gasten hebben het al die tijd al geregeld en nou hebben ze gewonnen, kijk ze zitten, het is dat ik door een reptielenman met een zweep opgejaagd word, anders had ik toch potdikke jaloers geweest". Dat wil je als hotemetoot. Eigen ego eerst.
Doen ze het allemaal vanuit een nobele intentie dan ben ik daar erg benieuwd naar. Logische gevolgtrekking daaruit is tevens dat het grotere goed, waar wij dus niets van afweten, zoals de naam al doet vermoeden een groter goed is. Aan het einde van de verandering zijn we dus allemaal beter af. Dat moeten ze denken als het niet om eigen gewin gaat. Misschien heefd de aarde nog maar een x aantal jaren te gaan voordat ie er helemaal aangaat. Wij mensen kunnen alleen ontsnappen als we met grote schepen een andere plek gaan zoeken, maar omdat we die dingen zelf onmogelijk kunnen bouwen heeft een ras van vriendelijke aliens die toch in de buurt waren aangeboden de mensheid een lift te geven. Ze zijn alleen met het boodschappen ufootje van mevrouw alien en daar kunnen maar 500 miljoen mensen in.
Het is misschien heel communistisch van mij hoor, maar in zulke situaties weegt de behoefte van velen zwaarden dan de behoefte van enkelen.
Afgezien van de korte termijn gevolgen kan het plan van de geheimzinnige bilderbergers dus alleen maar gunstig uitvallen voor allen die het halen, zeg maar. Het is dus een kwestie van zorgen dat je uitgeloot wordt of op welke manier dan ook waardig bent voor de toekomst. Dat je op de dag des oordeels dus niet naar de hel, maar naar de hemel gaat.
En lopen we daar in het westen niet al eeuwen achteraan? Word ons hier in het westen niet al sinds de donkere middeleeuwen en daarvoor verteld dat we toch vooral ons best moeten doen om op de dag des oordeels in het groene vak te staan?
Het is maar waar je je religie aan op wilt hangen natuurlijkl. Miljarden mensen geloven in een boek, miljarden anderen geloven in een ander boek wat in essentie hetzelfde boek is maar waar lang geleden een meningsverschil over is ontstaan. En nu zijn er dus ook mensen die geloven in de bilderbergbijbel waarin de bilderberggod zijn toorn over de mensheid zal uitstrooien en alleen de waardigen naar de bilderberghemel zal tillen.
De christus uit de bijbel (en middelpunt van menig religie), de messias, de verlosser, de gene die alles weer goed zal maken is onderweg. De bilderbergers maken de weg vrij voor deze messias. Op alle mogelijke manieren. Via het gemoed (de kerken), de cultuur (media) en het eten (geld en het grootkapitaal).
Geloven in bilderbergcomplotten is niets anders dan religie. Je kunt gelovers en ongelovers niet van elkaars ongelijk overtuigen.
Trouwens maandag op netwerk, dingen besturen met je gedachte, typen met sensoren op je hoofd. Dus alleen denken wat er moet komen te staan er het komt er. Staat nog in het begin stadium maar dit gaat denk ik zeker uitlopen op apparaten die gewoon gedachten kunnen lezen.
[Dit bericht is gewijzigd door Reeferman op 08-01-2004 18:20]
1-Libie doet lief tegen Amerika,
2-Iran (verantwoordelijk voor de moord op Sadat) doet ineens (na 25 jaar of zo) aardig tegen Egypte,
3-Iran accepteerd noodhulp van de VS
4-Syrie (grote vijand van Israel en Amerika) gaat op de koffie bij Turkije (dat goede relaties met Israel heeft)
5-India en Pakistan kunnen weer door één deur (ondanks Kashmir en zo)
6-Bilderberg doet een boekje open over dat alles wel meevalt
7-De paus roept op tot een nieuwe wereldorde (met VN)
8-De EU roept op tot het vormen van een kopgroep
9-Japan zet voor het eerst sinds de tweede wereldoorlog zijn leger buiten haar eigen grond in
Het rare is alleen, dat ik niet echt in complot theorrien geloof. Desondanks kan ik deze feiten niet verklaren zonder erbij te denken dat er iets gaande is. Voornamelijk punt 1,2, 4 en 5 vallen mij daarbij op. Ik zit niet te denken aan wereldwijde complotten of zo. Maar misschien is Amerika achter de schermen deze landen ernstig aan het bedreigen of zo? Hoe dan ook het lijkt erop dat ze het in hun broek doen en na tientallen jaren ineens lief gaan doen. Raar.
de overigen fok! users schrikt zoals al eerder gezegt aliens en reptielen nogal af he.
kunnen we niet een apart topic openen waarin, alex jones en gelijke consorten niet welkom zijn ?
zoek het toch eens niet zo ver van je bed
volg het geld & vind het schuldigen!
ik moet altijd grinikken als de rijken weer eens zeuren over het laatste taboe bij twee vandaag of nova, het is maar goed ook dat er in nederland nog wat schaamte is
eikels! mijn stelling is :
als je meer als 10 miljoen bezit heb je altijd bloed aan je handen
het komt ergens vandaan he, juist ja zo werkt het systeem. doorgaans niet bij de middeklasse vandaan
aleen al het feit dat het bezitten van grote sommen geld, het zo maakt dat ergens anders op deze wereld daarvoor andere geen geld hebben.
en ja er is niet genoeg , nee dat klopt 6 miljard is te veel als we nu eerlijk delen
dan sterven we allemaal idd. maar als je dan poen hebt zeur dan niet zo en help anderen.
kijk niet naar gebeurtenissen maar naar wie er van profiteren en leg verbanden.
het is mogenlijk om rationeel deze mensen bloot te leggen, ook zij maken fouten!
en daarvan kan jij gebruik maken om aan te tonen dat ze liegen!
"Het grote complot"
http://www.omroep.nl/rvu/index.html#@http://www.omroep.nl/rvu/berichten/2004/complot/welcome.html
quote:
In de nieuwe serie Muntz en Van de Wint: Het Grote Complot - De Wereld Verklaard gaan de Moraalridders Muntz en Van de Wint op zoek naar de alomvattende verklaring van de wereld waarin we leven.Psychologie, sociologie en politiek worden met elkaar verbonden door middel van feiten en analyses van grote internationale samenzweringen en machtsstructuren. De stelling is dat deze complotten als een logisch gevolg voortvloeien uit het menselijk gedrag en denken.
Onze natuurlijke overlevingsdrang is de basis voor onze neiging tot lijfsbehoud en eigenbelang, waardoor de wereld is zoals die is. We gaan bewust voorbij aan de vraag of er wel complotten bestaan omdat dit programma de onontkoombaarheid ervan zal aantonen door middel van feiten en wetenschappelijk onderzoek.
Iedereen kan door het najagen van zijn eigen belang terechtkomen in belangenverstrengeling en machtsstructuren. Dit proces begint op micro niveau in de privé-sfeer en breidt zich makkelijk uit tot een complexer niveau. Van afspraken binnen de winkeliersvereniging tot prijsafspraken in de bouw of, op macro niveau, fraude bij de aanstelling van de president van de V.S. en het vestigen van een nieuwe wereldorde.
Maar in wiens belang gebeurt dit allemaal? In het algemeen belang, ons belang of eigenbelang? Macht en geld corrumperen en werken fraude in de hand. De politiek is geen liefdadigheidsinstelling maar een instrument om het eigen belang te behartigen. Echter, ieder mens heeft zijn eigen grens en geweten. Veel mensen kennen geen grenzen als het gaat om macht, geld of roem en zijn gewetenloos. Hun filosofie luidt: Het doel heiligt de middelen.
quote:Ik word er af en toe ook wat moe van. Maar door dit soort uitspraken voor het grootste deel te negeren is het best mogelijk om alsnog dit topic te lezen
Op donderdag 8 januari 2004 19:57 schreef UMP_tango het volgende:
nou nou, jullie zijn nu wel de weg kwijt hoor met je reptielen en aliens, jullie soort indioten zorgen nu juist voor de afschrikking van vele mensen die nog met de vlag wapperen & in de maat lopen.
vind je het gek dat half fok! jullie uitlacht, niet erg hoor maar je trekt mij erin mee
[Dit bericht is gewijzigd door Num op 08-01-2004 20:31]
quote:Beetje dimmen mag ook wel, meteen hier iedereen voor idioten uitmaken die niet je in straatje redeneren en doen alsof je het allemaal wel weet. Nou, laat mij jou dan ook 1 ding zeggen, jij hebt er zelf ook nog niet veel van begrepen, en nee, dat ga ik jou ook niet uitleggen.
Op donderdag 8 januari 2004 19:57 schreef UMP_tango het volgende:
knip
ik dacht dat kritiek belangrijk was, er is niks mis mee soms mensen wat hard aan te pakken dit is in hun eigen belang althans als ze een geweten hebben,
anders natuurlijk niet (rijk zijn)
jullie zijn vast ook allemaal 22 jaar oud, laag opgeleid & werkloos en een psychiatrisch verleden.
mijn menig is zoiezo al onzin, ik ben een paria, wat ik ook zeg het is altijd onzin!
maar ik weet wel beter, ben daarom trots op mezelf, altijd keihard volgehouden niet gek te zijn, en het resultaat is daar ook na , men heeft geen enkele ziekte hard kunnen maken, ze kunnen me breken fysiek ja! maar in mijn hoofd komen ze niet!
ik voldeed als kind al niet aan de reguliere norm , opstandig eigenwijs noem ze maar op.... wilde niet naar de kerk, en ga zo maar door.
je snapt het al, niemand verteld mij wat ik moet geloven of denken, dat maak ik zelf wel uit en als de ander het beter weet , moet hij met begrijpbare argumenten komen
en niet tegen mij vechten maar de discussie aangaan, recht voor zijn raap
ook al doet dat pijn , liegen en de ander beschermen doet op de lange termijn veel meer pijn (de lagere klasse maar ook de middeklasse)
maar ja ik ben soms te hard idd, maar spijtig is dat vaak nodig
sorry daarvoor
P.S. je snapt wel waarom ik niet in het systeem pas he (kan niet tegen liegen)
, en ik ben moeilijk te indoctrineren
en dus een gevaar voor de staat en haar volgende burgers. hoezo geen sovjet praktijken in nederland!
en ja er zijn inderdaat ik mensen die echt gek zijn, ga de straat maar op, snap je waar ik heen wil ?
hoeveel kinderen voldoen niet aan de eisen van de moderne samenleving en
hoeveel worden er niet gepest op school, hoezo gelijke kansen, de wet van de jungle die heerst !
en wat leer je op die zelfde school precies wees lief voor elkaar en gelijke kansen
en intussen begint de hersenspoeling kutzooi
maar noem me maar een huilie hoor, ga eens in mijn schoenen staan dan huil jij ook!
wie is hier nu sterk, de meesten verhangen zichzelf al snel.
ik niet want ik weet dat mijn kans nog wel komt, de geschiedenis leert ons dat.
ik geloof niet in god nee, maar ook ik wil liever met schone handen het graf in.
maar vergeet niet dat atheisme / communisme / scepticisme net zo goed geinduceerde gedachtengangen zijn.
gewoon het zelfde spelletje met een andere naam..
je mind stond open genoeg om tot je huidige conclusie te komen, maar je maakt dezelfde fout als velen voor jou als je nu gaat denken dat je alles wel weet en niet meer openstaat voor andere opties en mogelijkheden. je hoeft het er niet perse mee eens te zijn maar kan ze wel overwegen..
Aliens bijvoorbeeld is net zo vreemd als een ander ras op een ander continent van deze aardbol..
Dat aliens hier komen is net zo vreemd als wij met een vliegtuig naar afrika gaan
dat sommige aliens reptiel achtig zijn is net zo vreemd als dat hier ooit Dinosaurussen over de planeet heersde.
Het bestaan van een God is net zo vreemd als een Big Bang waarbij het absolute "niets" explodeert tot een gigantisch universum..
En ik voor mezelf beschouw mezelf toch als iets meer dan een geautomatiseerd klompje vlees en zeker niet alleen in dit enorm universum
Maar je hebt gelijk dat mensen betaald worden om de onderwerpen in diskrediet te brengen, de CoIntelPro tiepjes.. gewoon op letten..
en nu weer ontopic
quote:Jij maakt makkelijk vrienden zeker. Vooroordelen zijn
Op donderdag 8 januari 2004 22:09 schreef UMP_tango het volgende:
jullie zijn vast ook allemaal 22 jaar oud, laag opgeleid & werkloos en een psychiatrisch verleden.
quote:Het draait allemaal om macht en geld.
Op donderdag 8 januari 2004 19:46 schreef Num het volgende:
Waar ik me de afgelopen dagen over verbaas is het volgende:1-Libie doet lief tegen Amerika,
2-Iran (verantwoordelijk voor de moord op Sadat) doet ineens (na 25 jaar of zo) aardig tegen Egypte,
3-Iran accepteerd noodhulp van de VS
4-Syrie (grote vijand van Israel en Amerika) gaat op de koffie bij Turkije (dat goede relaties met Israel heeft)
5-India en Pakistan kunnen weer door één deur (ondanks Kashmir en zo)
6-Bilderberg doet een boekje open over dat alles wel meevalt
7-De paus roept op tot een nieuwe wereldorde (met VN)
8-De EU roept op tot het vormen van een kopgroep
9-Japan zet voor het eerst sinds de tweede wereldoorlog zijn leger buiten haar eigen grond inHet rare is alleen, dat ik niet echt in complot theorrien geloof. Desondanks kan ik deze feiten niet verklaren zonder erbij te denken dat er iets gaande is. Voornamelijk punt 1,2, 4 en 5 vallen mij daarbij op. Ik zit niet te denken aan wereldwijde complotten of zo. Maar misschien is Amerika achter de schermen deze landen ernstig aan het bedreigen of zo? Hoe dan ook het lijkt erop dat ze het in hun broek doen en na tientallen jaren ineens lief gaan doen. Raar.
quote:ja smeer het er maar in, ga jij maar eens verbergen voor de mensen om je heen wie of wat je bent suc6, dat lukt je niet, en dat geeft ook niet, want alleen aan echte vrienden heb je wat
Op vrijdag 9 januari 2004 00:52 schreef TonnievanTongeren het volgende:[..]
Jij maakt makkelijk vrienden zeker. Vooroordelen zijn
.
en dan nu de gelegenheid voor alle eikels die me willen uilachen en of bashen
gaat u gang, ik geef u een heel draadje/topic noem het maar "lach hier UMP_tango uit" ofzow
dan kunnen we hier gewoon verder praten op een normale manier zonder beledigingen over en weer
quote:ik heb dus nu ook te doen met dit soort idioten, ik ben al sinds mijn 18e op zoek naar werk, ken je nagaan
Op vrijdag 12 september 2003 04:39 schreef TonnievanTongeren het volgende:
Reintegratiebureau's.Die schieten als paddestoelen uit de grond nu, om het GAK bij te staan in hun offensief op uitkeringsgerechtigden die op straat zijn geflikkerd als gevolg van achterlijk politiek beleid in dit land. Op jacht naar de banen die er niet zijn. Duh.
Heb er ook ooits mee te maken gehad. Worden ze ingeschakeld door het GAK krijg je zo'n pipo die 70 (?!) mensen in zijn bestand heeft die ie aan het werk moet helpen en hoe beter dat lukt hoe meer ie kan vangen.
De kwaliteit van begeleiding en wat die gasten je denken wijs te maken is van bedroevend laag niveau. Sjongejonge. Zit je daar thuis met je hele verhaal wat je wil gaan doen met je leven, bedrijfsplan enzo klaar en al, komt zijn oetlul even allerlei open deuren intrappen met waardeloos advies, de zaak met shag bewieroken en mijn WC volschijten, en vervolgens nokt ie em af en moet je hem op de hoogte houden van je progressie. Ik heb nul komma nul aan dat figuur gehad, alles wat hij zei wist ik al toen ik 6 jaar was, en heb het idee dat het stikt van zakkenvullers daar.
Hij prefereerde per email op de hoogte te worden gehouden van de progressie omdat hij dan alles beter kan bijhouden. Ja logisch, als je 70 mensen hebt die je zit te begeleiden dan hou je het je niet meer uit elkaar nee. Ik heb gvd wel 10 keer hetzelfde verhaal moeten vertellen omdat ie de draad kwijt was. Kan ook dat ie de drugs zat natuurlijk. Randdebiel. Geen probleem met iemand die de vinger aan de pols houdt af en toe, maar super irritant als je dan elke keer hetzelfde verhaal moet vertellen aan zo'n nep-geinteresseerd persoon die er alleen om zijn provisie/quotes zit en met wat quasi-professionele motivatiepraatjes je denkt te helpen. Flikker toch op man. Reintegratiebureau's. Zorg godver maar voor fucking banen in dit land, dan ben je al de helft werrkelozen kwijt, is toch geen fuck te krijgen hier? En verplicht die fukking banken maar dat ze geld investeren in nieuwe bedrijven, want die verotten het ook om nog de knip te trekken voor een krediet als je een bedrijfje wil opstarten.
I say : Fuck em all.
Overigens: uitkering trekken terwijl er genoeg werk voor 't oprapen ligt = in mijn ogen een vorm van communisme. Je helpt dus mee met het systeem op die manier in plaats van dat je er iets tegen doet.
Zonder basis en ervaring kom je nergens, ook niet in je gewenste rebellenleider-rol tegenover de NWO.
quote:mwoah daar ben ik het niet helemaal mee eens. je klinkt zo ineens erg conservatief hoor
Op vrijdag 9 januari 2004 02:53 schreef Pierre_Smirnoff_2 het volgende:
Overigens: uitkering trekken terwijl er genoeg werk voor 't oprapen ligt = in mijn ogen een vorm van communisme. Je helpt dus mee met het systeem op die manier in plaats van dat je er iets tegen doet.
en sommige mensen treffen het gewoon minder goed als anderen, als ze daardoor hun basis missen is het dan hun te verwijten ? door externe invloeden loop je een enorme achterstand op en dan word die ratrace keihard hoor.. niet erg netjes om dat iemand in te wrijven..
maar idd , nu weer ontopic graag
[Dit bericht is gewijzigd door UMP_tango op 09-01-2004 18:04]
quote:Verder word je ook weleens wakker en 'smell je de coffee'?
Op vrijdag 9 januari 2004 02:53 schreef Pierre_Smirnoff_2 het volgende:
Overigens: uitkering trekken terwijl er genoeg werk voor 't oprapen ligt = in mijn ogen een vorm van communisme.
Nyrem en Tango, jullie beginnen al gelijk mij in een bepaald hokje te plaatsen (op een nogal stupide niet-inhoudelijk toon) omdat het beeld dat jullie hebben over "anti-NWO-ers" (waar ikzelf er nota bene een van ben) gelijk staat aan een politieke voorkeur, namelijk die van links.
Ik zal je wat vertellen, ze komen in feite uit alle rangen en standen (of hoe je het ook wil noemen) van de samenleving.
Even een kleine opsomming (ter uwer informatie):
Liberaal = niet altijd conservatief
Sociaal = niet altijd progressief
Ik heb zelf meer een progressieve liberale/libertarische insteek als het gaat om een ideaalbeeld dat ter vervanging gaat dienen van de kliek die nu zijn wil oplegt in de samenleving (op wereldschaal). En dan bedoel ik dus niet bestaande politieke partijen/stromingen die geinfiltreerd zijn en hun ideaal en standpunten absoluut niet meer vertegenwoordigen maar deze juist te grabbel gooien. Maar goed, dat is dus mijn mening. Respecteer deze dan ook (een beetje dan!).
quote:Ik ben niet echt gecharmeerd van bedreigingen (en je kennis van de Nederlandse taal, maar dat terzijde) zoals je die zo uit. Hopelijk valt een moderator dat ook op. Frustraties op andere mensen op zo'n manier botvieren is kinderlijk en ziekelijk.
...ja dat recht heb ik hoor, net als het recht om als de tijd komt jouw een ak-47 in je reet te douwen, ga maar snel werken jij luiert!
[Dit bericht is gewijzigd door Pierre_Smirnoff_2 op 10-01-2004 01:17]
quote:Idd.!
Op vrijdag 9 januari 2004 02:10 schreef UMP_tango het volgende:[..]
ja smeer het er maar in, ga jij maar eens verbergen voor de mensen om je heen wie of wat je bent suc6, dat lukt je niet, en dat geeft ook niet, want alleen aan echte vrienden heb je wat
je weet toch wat de huidige mening is over "mijn soort", presies vooral lastig, gevaarlijk, eng, niet te vertrouwen en ga zo maar door, waarom denk je dat ik thuis zit ?
niet omdat ik niet wil werken hoor, meer omdat ik geweerd wordt van de reguliere arbeidsmarkt, verzekeringsrisco's ze kennen me niet eens
ik vertik het gewoonweg om de rest van mijn leven in een fabriekshal tussen mongolen (werkplaats) te staan voor een hongerloontje en geen enkele kans op hogerop komen
nee want die deuren zijn voor ons bij voorbaat gesloten
en ik heb niet eens een aantoonbare ziekte
eens bij het vuilnis, altijd bij het vuilnis he, hoezo kansen voor iedereen die wil, laat me niet lachen![]()
mijn reputatie komt nooit meer goed, het stapeldikke dossier gaat niet meer weg
evenals die redflag in die databases, en het wordt alleen nog maar erger
snap je wat ik zeg?
het is net als bijv een rode rakker in de familie en je komt er niet in, bij de inlichtendienst vroeger.
in andere woorden ook al ben ik van goede bedoelingen, en heb ik een gezond verstand (en mits loyaal en braaf) , dan nog staat mijn verleden in de weg van een fatsoenlijk inkomen.
je hebt een jodester op je jas , ze hebben een foutje gemaakt maar toch de gaskamer in , zo voel ik meen dan nu de gelegenheid voor alle eikels die me willen uilachen en of bashen
gaat u gang, ik geef u een heel draadje/topic noem het maar "lach hier UMP_tango uit" ofzow
dan kunnen we hier gewoon verder praten op een normale manier zonder beledigingen over en weer
Wat leven we toch in een vrij land! (mogen we even overgeven?)
Bananenrepubliek Nederland.
Brave New World & 1984 zijn allang bewaarheid geworden.
quote:Precies.
Op vrijdag 9 januari 2004 02:42 schreef MokroKees het volgende:
Als je niet IN het systeem past , moet je het systeem zo buigen dat je er omheen kan.
quote:Nou, daar zeg je het zelf!
Op vrijdag 9 januari 2004 02:53 schreef Pierre_Smirnoff_2 het volgende:En monologen passen hier niet.
Kap er dan ook eens mee!
Mijn motto is: "mongolen passen hier niet"
"Omdat de wereld er niet klaar voor is", wordt er dan gezegd. Wat dat betreft zijn we nergens klaar voor, niet voor blauwe landschappen op Mars, niet voor een nieuwe Idols en noem maar op.
De mensheid is nooit ergens klaar voor. De industriele revolutie, was dat een doordachte stap van een groepering? Welnee, de "cotton-gin" werd uitgevonden en lopende-band werk volgde snel. Dat is juist het leuke aan vooruitgang, het gebeurd gewoon.
Wat ik daar mee wil zeggen is dat als er zoiets zou zijn als een NWO die daadwerkelijk de touwtjes in handen heeft, dat ze dan allang aan de macht waren en dat we dan naast een Nederland 1,2,3 ook nog een "NWO-channel" hadden.
Die mensen wachten zoiets niet af, het gebeurd gewoon.
[Dit bericht is gewijzigd door MarkzMan_X op 13-01-2004 21:47]
quote:Lijkt me niet zo moeilijk te begrijpen. Zodra je jezelf in alle openbaarheid en openheid presenteert, moet je jezelf veraantwoorden voor je daden, zeker als je dat ook nog als wereldleiders doet. Dan wordt je ontzettend argwanend en scherp aangekeken en gecontroleerd. Ook zal men financiele openheid van zaken moeten geven. Aangezien veel van hun praktijken en financien doorweekt zijn van rottigheid lijkt het me raadzaam vooral op de achtergrond te blijven zodat niemand zich kan verzetten tegen hen en hun vermeende macht. Althans, niet zo snel. En waarom zouden ze ook, ze hebben nu toch ook de touwtjes in handen, en kunnen doen en laten wat ze willen. Overheden, systemen, geld, macht, media, dat is alles wat je nodig hebt met de daarbijbehorende slaafjes die niet kritisch zijn naar de kern van de beweegredenen.
Op dinsdag 13 januari 2004 21:45 schreef MarkzMan_X het volgende:
Wat ik me nog steeds afvraag is waarom de NWO gewoon zichzelf niet bekend maakt en de wereld gaat leiden. Ik bedoel, ze hebben toch zo'n beetje de hele wereld in handen?
lijfsbehoud en behoud van rijkdom;
de wereld van nu lijkt wel iets op dat van the victorian age, of net daarna
met al die keizers en handelsbanden
een grote familie, wie het zwarte schaap is weet ik niet, toen was dat duidelijk de kaiser.
quote:Volgens Discovery Channel zijn het nakomelingen van de Egyptische god van het kwaad
Op zaterdag 24 januari 2004 19:29 schreef Spanjoool het volgende:
Zijn we dan echt zo dom in deze wereld dat we worden misleid door een stelletje idioten die de wereld willen domineren?
zo ja ,waarom dan?
is dit een duivels pact tegen god ofzo?
Mijn avatar zit verwerkt in het 1 dollar biljet. Dus misschien zou het waar kunnen zijn
sommige slaan door he, je moet niet alles geloven wat uit die tv rolt
egypte en iconen
ik zou zeggen pak de atlas eens, en pak een geschiedenis boek
leg vervolgens de vijandige partijen door de eeuwen heen er eens naast
dan kom je er al snel achter dat als je puur naar de belangen kijkt
je ziet dat de alianties nogal kunnen verschillen na verloop van tijd..
en daar ligt de sleutel tot het vinden van de machthebbers, kortom wie hoort bij wie.. axis vs allies
juist ja. zo simpel is het.. vergeet alles wat je hoort op tv over doctrines fundamentalisme, religie.. of whatever
gewoon ijskoud kijken naar wie bij wie hoort, en dit kan heel simpel en wiskundig gedaan worden door een soort proef op de som methode
er is gewoon niets engs aan.. een wereldgemeenschap van rijke zakenmensen, inclusief koningen etc.. die gewoon samen zaken doen in plaats van oorlogje tegen elkaar voeren.. de koude oorlog heeft dit proces nogal gefrustreerd en vertraagt maar de totale werld heerschappij of wereldregering op een paar opstandige staatjes na is allang een feit.. op het moment dat de sovietunie viel. viel het laatste bolwerk van behoorlijk verzet tegen het kapitalistisch systeem weg
koningin victoria's wens is eindelijk een feit.
en V.S wil en kan niet toestaan dat een niewe werldmacht opstaat en dit proces verziekt.. immers een opstand onder de eigen bevolking drukt men zo de kop in .. als zij geen steun krijgt van een sterke staat zoals de sovietunie was..
iedere paria staat kon op steun rekenen van moskou, het was of zaken doen handel drijven met moskou of met de rest van de wereld toen.
Waarom doen 'zij' wat 'zij' doen?
google maar eens op the carlyle group, mike ruppert, verder natuurlijk geregelt Noam Chomsky volgen
vooral distorted reality was wel goed
quote:Een Theologisch aspect is wel degelijk verwoven in het geheel.
Op zaterdag 24 januari 2004 19:29 schreef Spanjoool het volgende:
Zijn we dan echt zo dom in deze wereld dat we worden misleid door een stelletje idioten die de wereld willen domineren?
zo ja ,waarom dan?
is dit een duivels pact tegen god ofzo?
voor ik het vergeet, de VPRO heeft vanavond wederom aandacht voor the carlyle group, nieuwe ontwikkelingen van het front
http://info.vpro.nl/info/tegenlicht/index.shtml?7738514+7738518+7738520+16152392#loadvariables
quote:Oh verlos mij, alwetende! Heb meelij!
Op zondag 25 januari 2004 16:39 schreef UMP_tango het volgende:
(...) ik vind ze juist zielig en wil ze helpen meer grip op hun leven te krijgen,
Help mij door in TRU te gaan posten en de hele dag thuiszitten. Want oh wee, je zou toch maar van je stoel af komen en een poging doen om de wereldlijke conspiracy bekend te maken bij de massa.
Excuus voor mijn sneer, maar ik hield 'm niet meer binnen.
in truth discusieren we zonder verwijten kinders, maar nu vroeg je erom
pino
quote:ach en jij loopt wel mee in antiglobalisten marsen he, jij roept net zo goed vanaf de zijlijn, maar aan je profieltje te zien ben je heel gelukkig met je ego & figuurtje.. juist ja het rolmodel voor de consument van tegenwoordig, je denkt toch niet dat jij rebels bent he knul, die stroming waar jij bij denkt te horen is heeeel volgzaam, merken idioot, zitten je nike's goed, pff pliezz
Op zondag 25 januari 2004 16:47 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Oh verlos mij, alwetende! Heb meelij!
Help mij door in TRU te gaan posten en de hele dag thuiszitten. Want oh wee, je zou toch maar van je stoel af komen en een poging doen om de wereldlijke conspiracy bekend te maken bij de massa.
Excuus voor mijn sneer, maar ik hield 'm niet meer binnen.
goed nu weer ontopic
quote:Je ergert je aan het feit dat ik op de persoon af ga, en zelf doen je exact hetzelfde? Leuk ook dat je uit m'n profiel afleidt wat voor persoon ik ben.
Op zondag 25 januari 2004 17:07 schreef UMP_tango het volgende:[..]
ach en jij loopt wel mee in antiglobalisten marsen he, jij roept net zo goed vanaf de zijlijn, maar aan je profieltje te zien ben je heel gelukkig met je ego & figuurtje.. juist ja het rolmodel voor de consument van tegenwoordig, je denkt toch niet dat jij rebels bent he knul, die stroming waar jij bij denkt te horen is heeeel volgzaam, merken idioot, zitten je nike's goed, pff pliezz
meelopersgoed nu weer ontopic
[afbeelding]
Verder weet ik niet eens wat voor merk schoenen ik heb . Ik loop met mezelf mee.
quote:hierin verschil ik dus duidelijk in mening..
Op zondag 25 januari 2004 16:39 schreef UMP_tango het volgende:
makrokees god heeft hier niets mee te maken , en theologie is zoiezo een doodlopend spoor voor idioten.. alles met religie zoiezo maar dat even terzijde, ik beledig mensen niet graag maar soms is de waarheid hard. en ik heb ook recht op mijn mening, je wilt horen wat ik echt denk nou dan. nogmaals ik kwets niet express gelovigen, ik vind ze juist zielig en wil ze helpen meer grip op hun leven te krijgen, door ze te leren voor zichzelf te denken, inplaats van uit een boek ergens, heb je veel meer aan,
maarja ik ben hier natuurlijk niet om je te bekeren ofzo.. dat is een ontdekkingsreis die je alleen zelf kan maken..
maar de krachten die door religies worden beschreven, Goed vs Kwaad, Waarheid vs Leugen, God vs Duivel, Liefde vs Haat.. spelen imo echt weldegelijk parten in dit gehele gebeuren..
denk maar eens goed na over de volgende foto
quote:tuurlijk zitten er enorm veel uitbuiters tussen. maar ik geloof ook niet in hen, voor hen of om hen.. ik geloof voor mezelf en vanuit mezelf ,gevoed door elke lach en elke traan in m'n leven.. ( he bah wat klinkt dat weer sentimenteel
even een geheimpje tussen ons ..
de top brass die geloof predikt is superrijk en gelooft zelf helemaal niet!
ga wetenschappen en filosofie studeren gewoon een tip, en laat die kwakzalvers links liggen![]()
en nu je het toevallig toch over filosofie hebt
quote:
A little philosophy inclineth man's mind to atheism;
but depth in philosophy bringeth men's minds about to religion.- Francis Bacon,
kerry bush = SS
maarre
quote:SS
Op zondag 25 januari 2004 21:36 schreef UMP_tango het volgende:kerry
bush = SS
Zie Skull & Bones: The Secret Society That Unites John Kerry and President Bush
[Dit bericht is gewijzigd door MasterPeace op 25-01-2004 21:53]
quote:Georgie W. hoogbegaafd?
Op zondag 25 januari 2004 22:04 schreef UMP_tango het volgende:en dan de selectie van leden, blank, hoogbegaaft en uit een goede familie met veel poen
trouwens van goede huize kome, en de nodige kennis bezitten kan slecht aangeboren intelect goed compenseren hoor
wat heb je aan goede hersens als je geen toegang hebt tot betrouwbare kennis, juist ja niks!
loyaliteit is ook een grote factor in het geheel, en van goede huize komen helpt daarbij natuurlijk .
[Dit bericht is gewijzigd door UMP_tango op 25-01-2004 22:19]
quote:En dat probeerde ik bij UMP_Tango ook duidelijk te maken (hetzij op een minder subtiele manier).
Op zondag 25 januari 2004 20:24 schreef MokroKees het volgende:[..]
hierin verschil ik dus duidelijk in mening..
je maakt namelijk dezelfde fout als de mensen waar je tegen bent. je acht je eigen overtuiging superieur en mensen met een andere overtuiging inferieur en wil daarom het liefst mensen hun recht op zelfbeschikking ontnemen.
En het is precies DIE instelling die tot vele bloedige oorlogen, onderdrukkingen en genocide hebben geleid. door zowel theisten als atheisten.. (...)
quote:
Op zondag 25 januari 2004 21:05 schreef UMP_tango het volgende:
zap maar eens naar ned 3money talks
quote:afhankelijk van welke bin laden je bedoelt..
doe de groeten aan binladen onze grote vriend in de defensie markt
[Dit bericht is gewijzigd door MokroKees op 26-01-2004 16:21]
quote:Hij is slimmer dan je zou denken. Bovendien dat domme uiterlijk is schein. Denk je nou echt dat de republiekeinen een stomme
Op zondag 25 januari 2004 22:14 schreef MasterPeace het volgende:[..]
Georgie W. hoogbegaafd?
![]()
![]()
Mike ruppert kwam namelijk achter het volgende:
----------------------
Search for the facts
They don't talk about it on TV anymore, but someone tried to make money with unusual stock trades right before the terrorist attacks of September 11. Who knew to bet that United Airlines would lose money?
Suppressed Details of Criminal Insider Trading Lead Directly into the CIAs Highest Ranks
CIA Executive Director Buzzy Krongard managed firm that handled PUT options on United Airline Stock
by Michael C. Ruppert
FTW - October 9, 2001 Although uniformly ignored by the mainstream U.S. media, there is abundant and clear evidence that a number of transactions in financial markets indicated specific (criminal) foreknowledge of the September 11 attacks on the World Trade Center and the Pentagon. In the case of at least one of these trades -- which has left a $2.5 million prize unclaimed -- the firm used to place the put options on United Airlines stock was, until 1998, managed by the man who is now in the number three Executive Director position at the Central Intelligence Agency.
Until 1997 A.B. Buzzy Krongard had been Chairman of the investment bank A.B. Brown. A.B. Brown was acquired by Bankers Trust in 1997. Krongard then became, as part of the merger, Vice Chairman of Bankers Trust-AB Brown, one of 20 major U.S. banks named by Senator Carl Levin this year as being connected to money laundering. Krongards last position at Bankers Trust (BT) was to oversee private client relations. In this capacity he had direct hands-on relations with some of the wealthiest people in the world in a kind of specialized banking operation that has been identified by the U.S. Senate and other investigators as being closely connected to the laundering of drug money.
Krongard joined the CIA in 1998 as counsel to CIA Director George Tenet. He was promoted to CIA Executive Director by President Bush in March of this year. BT was acquired by Deutsche Bank in 1999. The combined firm is the single largest bank in Europe. And, as we shall see, Deutsche Bank played several key roles in events connected to the September 11 attacks.
THE SCOPE OF KNOWN INSIDER TRADING
Before looking further into these relationships it is necessary to look at the insider trading information that is being ignored by Reuters, The New York Times and other mass media. It is well documented that the CIA has long monitored such trades in real time as potential warnings of terrorist attacks and other economic moves contrary to U.S. interests. Previous stories in FTW have specifically highlighted the use of Promis software to monitor such trades.
It is necessary to understand only two key financial terms to understand the significance of these trades, selling short and put options.
Selling Short is the borrowing of stock, selling it at current market prices, but not being required to actually produce the stock for some time. If the stock falls precipitously after the short contract is entered, the seller can then fulfill the contract by buying the stock after the price has fallen and complete the contract at the pre-crash price. These contracts often have a window of as long as four months.
Put Options, are contracts giving the buyer the option to sell stocks at a later date. Purchased at nominal prices of, for example, $1.00 per share, they are sold in blocks of 100 shares. If exercised, they give the holder the option of selling selected stocks at a future date at a price set when the contract is issued. Thus, for an investment of $10,000 it might be possible to tie up 10,000 shares of United or American Airlines at $100 per share, and the seller of the option is then obligated to buy them if the option is executed. If the stock has fallen to $50 when the contract matures, the holder of the option can purchase the shares for $50 and immediately sell them for $100 regardless of where the market then stands. A call option is the reverse of a put option, which is, in effect, a derivatives bet that the stock price will go up.
A September 21 story by the Israeli Herzliyya International Policy Institute for Counterterrorism, entitled Black Tuesday: The Worlds Largest Insider Trading Scam? documented the following trades connected to the September 11 attacks:
- Between September 6 and 7, the Chicago Board Options Exchange saw purchases of 4,744 put options on United Airlines, but only 396 call options Assuming that 4,000 of the options were bought by people with advance knowledge of the imminent attacks, these insiders would have profited by almost $5 million.
- On September 10, 4,516 put options on American Airlines were bought on the Chicago exchange, compared to only 748 calls. Again, there was no news at that point to justify this imbalance; Again, assuming that 4,000 of these options trades represent insiders, they would represent a gain of about $4 million.
- [The levels of put options purchased above were more than six times higher than normal.]
- No similar trading in other airlines occurred on the Chicago exchange in the days immediately preceding Black Tuesday.
- Morgan Stanley Dean Witter & Co., which occupied 22 floors of the World Trade Center, saw 2,157 of its October $45 put options bought in the three trading days before Black Tuesday; this compares to an average of 27 contracts per day before September 6. Morgan Stanleys share price fell from $48.90 to $42.50 in the aftermath of the attacks. Assuming that 2,000 of these options contracts were bought based upon knowledge of the approaching attacks, their purchasers could have profited by at least $1.2 million. Merrill Lynch & Co., with headquarters near the Twin Towers, saw 12,215 October $45 put options bought in the four trading days before the attacks; the previous average volume in those shares had been 252 contracts per day [a 1200% increase!]. When trading resumed, Merrills shares fell from $46.88 to $41.50; assuming that 11,000 option contracts were bought by insiders, their profit would have been about $5.5 million.
- European regulators are examining trades in Germanys Munich Re, Switzerlands Swiss Re, and AXA of France, all major reinsurers with exposure to the Black Tuesday disaster. [FTW Note: AXA also owns more than 25% of American Airlines stock making the attacks a double whammy for them.]
On September 29, 2001 in a vital story that has gone unnoticed by the major media the San Francisco Chronicle reported, Investors have yet to collect more than $2.5 million in profits they made trading options in the stock of United Airlines before the Sept. 11, terrorist attacks, according to a source familiar with the trades and market data.
The uncollected money raises suspicions that the investors whose identities and nationalities have not been made public had advance knowledge of the strikes. They dont dare show up now. The suspension of trading for four days after the attacks made it impossible to cash-out quickly and claim the prize before investigators started looking.
October series options for UAL Corp. were purchased in highly unusual volumes three trading days before the terrorist attacks for a total outlay of $2,070; investors bought the option contracts, each representing 100 shares, for 90 cents each. [This represents 230,000 shares]. Those options are now selling at more than $12 each. There are still 2,313 so-called put options outstanding [valued at $2.77 million and representing 231,300 shares] according to the Options Clearinghouse Corp.
The source familiar with the United trades identified Deutsche Bank Alex. Brown, the American investment banking arm of German giant Deutsche Bank, as the investment bank used to purchase at least some of these options This was the operation managed by Krongard until as recently as 1998.
As reported in other news stories, Deutsche Bank was also the hub of insider trading activity connected to Munich Re. just before the attacks.
CIA, THE BANKS AND THE BROKERS
Understanding the interrelationships between CIA and the banking and brokerage world is critical to grasping the already frightening implications of the above revelations. Lets look at the history of CIA, Wall Street and the big banks by looking at some of the key players in CIAs history.
Clark Clifford The National Security Act of 1947 was written by Clark Clifford, a Democratic Party powerhouse, former Secretary of Defense, and one-time advisor to President Harry Truman. In the 1980s, as Chairman of First American Bancshares, Clifford was instrumental in getting the corrupt CIA drug bank BCCI a license to operate on American shores. His profession: Wall Street lawyer and banker.
John Foster and Allen Dulles These two brothers designed the CIA for Clifford. Both were active in intelligence operations during WW II. Allen Dulles was the U.S. Ambassador to Switzerland where he met frequently with Nazi leaders and looked after U.S. investments in Germany. John Foster went on to become Secretary of State under Dwight Eisenhower and Allen went on to serve as CIA Director under Eisenhower and was later fired by JFK. Their professions: partners in the most powerful - to this day - Wall Street law firm of Sullivan, Cromwell.
Bill Casey Ronald Reagans CIA Director and OSS veteran who served as chief wrangler during the Iran-Contra years was, under President Richard Nixon, Chairman of the Securities and Exchange Commission. His profession: Wall Street lawyer and stockbroker.
David Doherty - The current Vice President of the New York Stock Exchange for enforcement is the retired General Counsel of the Central Intelligence Agency.
George Herbert Walker Bush President from 1989 to January 1993, also served as CIA Director for 13 months from 1976-7. He is now a paid consultant to the Carlyle Group, the 11th largest defense contractor in the nation, which also shares joint investments with the bin Laden family.
A.B. Buzzy Krongard The current Executive Director of the Central Intelligence Agency is the former Chairman of the investment bank A.B. Brown and former Vice Chairman of Bankers Trust.
John Deutch - This retired CIA Director from the Clinton Administration currently sits on the board at Citigroup, the nations second largest bank, which has been repeatedly and overtly involved in the documented laundering of drug money. This includes Citigroups 2001 purchase of a Mexican bank known to launder drug money, Banamex.
Nora Slatkin This retired CIA Executive Director also sits on Citibanks board.
Maurice Hank Greenburg The CEO of AIG insurance, manager of the third largest capital investment pool in the world, was floated as a possible CIA Director in 1995. FTW exposed Greenbergs and AIGs long connection to CIA drug trafficking and covert operations in a two-part series that was interrupted just prior to the attacks of September 11. AIGs stock has bounced back remarkably well since the attacks. To read that story, please go to http://www.copvcia.com/stories/part_2.html.
One wonders how much damning evidence is necessary to respond to what is now irrefutable proof that CIA knew about the attacks and did not stop them. Whatever our government is doing, whatever the CIA is doing, it is clearly NOT in the interests of the American people, especially those who died on September 11.
[© COPYRIGHT, 2001, Michael C. Ruppert and FTW Publications, www.copvcia.com. All Rights Reserved. May be reprinted or distributed for non-profit purposes only.]
--------------------------------------
en net nu er fraude onderzoek gaande is bij DB ? toeval
het wordt denk ik tijd dat de fok! crew ons eens wat serieuzer gaat behandelen hierin..
waarom zouden indymedia bronnen, vpro of rvu niet mogen ?
of is fok een beetje naief en wil zij geen gedonder met haar grote groepen rechtse usertjes
gaarne normale reacties graag
en haal er geen reptielen en ufo's bij
dank
Staat vandaag wel een leuk berichtje in NU trouwens:
http://nu.nl/news.jsp?n=266550&c=50
Men is blijkbaar nu al in staat om een chipje te maken zo groot als een zandkorrel en deze te volgen. Het enige wat ze nog tegenhoud is de privaciewetgeving. Om dat te omzeilen gaan ze de zandkorrelchipjes zo maken dat ze na het verlaten van de winkel 'uit' gaan. Ben benieuwd, misschien krijgen de criminelen onder ons binnenkort naast een DNA-database wel een 'zandkorrel' geimplanteerd.
De rest laat ik maar aan de complot-theorie aanhangers over
quote:ze doen maar, ik neem er geen
Op dinsdag 27 januari 2004 11:17 schreef Num het volgende:
Kleine samenvatting zou leuk zijn...Staat vandaag wel een leuk berichtje in NU trouwens:
http://nu.nl/news.jsp?n=266550&c=50Men is blijkbaar nu al in staat om een chipje te maken zo groot als een zandkorrel en deze te volgen. Het enige wat ze nog tegenhoud is de privaciewetgeving. Om dat te omzeilen gaan ze de zandkorrelchipjes zo maken dat ze na het verlaten van de winkel 'uit' gaan. Ben benieuwd, misschien krijgen de criminelen onder ons binnenkort naast een DNA-database wel een 'zandkorrel' geimplanteerd.
De rest laat ik maar aan de complot-theorie aanhangers over
quote:Gooi eens niet van die hele lappen tekst neer. Dat leest echt voor geen meter.
Op maandag 26 januari 2004 20:58 schreef UMP_tango het volgende:
-KNIP-
Btw : we willen dat hier ook niet. Dit is een forum en geen muurkrant.
quote:En uberhaupt samenhangende tekst
Op dinsdag 3 februari 2004 13:28 schreef MokroKees het volgende:
ehm spanjool.. wat dacht je van alinea's ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |