Geldt zowel voor mannen als vrouwenquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:07 schreef erodome het volgende:
Oh voor degene die een buttplug overwegen of er 1tje hebben, neuk eens met dat ding in, schijnt meer dan prettig te zijn...
Ze vond het wel interessant want ze wist dat ik twijfelde over een buttplugje of iets in die richting.quote:
Laat ik er dan éérst eens een butplug uitproberen en een open-minded meisje tegenkomen die dit niet raar zou vinden en dán is het wel het overwegen waardquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:07 schreef erodome het volgende:
Oh voor degene die een buttplug overwegen of er 1tje hebben, neuk eens met dat ding in, schijnt meer dan prettig te zijn...
De prostaat?,.. heb je wel opgelet in dit topic?quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:27 schreef _Stefan_1980 het volgende:
[..]
Laat ik er dan éérst eens een butplug uitproberen en een open-minded meisje tegenkomen die dit niet raar zou vinden en dán is het wel het overwegen waard
In korte tijd geloof ik dat jij ongeveer overal verstand van hebt op sexgebied, uh, wat is een mannelijke G-spot?
Ik ben zelf met de kleinste begonnen, maar die heeft het nadeel dat hij er ook weer snel uitschiet, dat inbreng gedeelte zeg maar is niet echt veel dikker dan de overgang(wat bij het pootje zit, dat is wat dunner waardoor de buttplug blijft zitten), mijn man heeft er met die kleinste ook "last" van dat hij eruit schiet, want tja, tijdens het neuken hou je dat ding niet vast.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:00 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ze vond het wel interessant want ze wist dat ik twijfelde over een buttplugje of iets in die richting.
"Oh... dus ik neem aan dat we dit in onze seksueele avontuurtjes gaan opnemen?"
I love my girlfriend!![]()
@Erodome: Nouhou... nu maak je mij wel heel nieuwschierig met je (zeer gewaardeerde) directheid betreft een buttplug... eentje halen dan maar? Zo ja, gewoon de kleinste die er is?![]()
Ok, dan had ik de vraag beter moeten stellen, waarom adverteert Aneros met een prostaat-stimulator en is een ander model de male G-spot stimulator? Blijkbaar vinden de fabrikanten dat er een verschil in zit.quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:32 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
De prostaat?,.. heb je wel opgelet in dit topic?
oftewel: vingers is nog steeds het bestequote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:38 schreef _Stefan_1980 het volgende:
Ik heb dan toch een trillende buttplug besteld en uitgeprobeerd. Eerlijk gezegd viel het me een beetje tegen. Het trilt op zich wel prettig, maar zelfs op z'n hoogste stand niet mega-intens, maar ik geloof niet dat m'n prostaat er door werd gestimuleerd.
Jammer maar helaas.......
Hmm, nou moet ik misschien daar nog eens een goede van vinden. Eerst maar eens met die pot glijmiddel gewoon weer het ouderwetste vingerwerk weer opvijzelen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:31 schreef erodome het volgende:
Er zijn speciale prostaat vibratirs, of g-spot vibrators, deze zijn wat krom en kan je dus goed richten op prostaat/g-spot(bioj man of vrouw dus).
Die geeft hetzelfde effect als die "kom hier" beweging, alleen dan met trilling, werkt wel goed...
ik ben hetero en ben niet vies van anale sex alleen NIET door een man. dit juist doordat ik hetero ben.quote:Op donderdag 20 november 2003 23:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Sorry hoor, maar de prostaat laten jubelen is geweldig, hetero mannen missen daar echt een heel stuk.
Zo, jij mist ff het hele fucking punt.quote:Op zondag 22 oktober 2006 02:06 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik ben hetero en ben niet vies van anale sex alleen NIET door een man. dit juist doordat ik hetero ben.![]()
of jij natuurlijkquote:Op zondag 22 oktober 2006 04:40 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Zo, jij mist ff het hele fucking punt.
nee hoor want degene waar ik op reageerde poste dat heteros niet wisten wat missen. ik mis het niet want heb het ondergaanquote:Op zondag 22 oktober 2006 04:40 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Zo, jij mist ff het hele fucking punt.
Wat een fokking nutteloze topic kick gast!quote:Op donderdag 21 december 2006 23:19 schreef anisubs het volgende:
Brrrr, allemaal eng.
ZEVENTIEN CM!?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:44 schreef freebee30 het volgende:
was tot vorig jaar ook anaalfoob hahaha
totdat ik voor mijn vriendin een vibrator had besteld nadat ik haar had verwend begon ze mij te verwennen en voor ik het wist had ik een vibrator van 17 cm binnen :p
Zelf een g-spott orgasme met mijn eigen vinger is geen probleem.quote:en nee ik moet er niet aan denken dat een man er iets in stopt. maar mijn vriendin mag er alles in stoppen
Ja dat snap ik!quote:Op maandag 12 februari 2007 16:27 schreef freebee30 het volgende:
uhm darkwolf bedoelde dan wel in de lengte héhahaha
Kun je nagaan wat wij vrouwen moeten doorstaan tijdens anale sexquote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:33 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ja dat snap ik!
Maar dan nog... behoorlijk wat toch?![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:50 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat wij vrouwen moeten doorstaan tijdens anale sex![]()
als jij nou eens lekker een keer z'n kont kaalscheert. Hij kan er zelf waarschijnlijk toch niet/nauwelijks bij en zo gebeurd het een keer goed. Kun je je daarna lekker uitleven op z'n aarschquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:31 schreef TovenaarVanOZ het volgende:
Ik wil dit ook een keer bij mijn vriend proberen. Vind het alleen een beetje eng om door de harige zone heen te gaan![]()
Stom he? Andersom is het geen probleem bij ons.
Nee?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:50 schreef ZwarteMagika het volgende:
Kun je nagaan wat wij vrouwen moeten doorstaan tijdens anale sex![]()
Ik schaam me een beetje van m'n posts van bijna twee jaar geleden in dit topic.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:08 schreef firestorm_99 het volgende:
waarom niet?
het is toch heerlijk om hier over te kunnen praten
Ja.quote:
Eensch.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:29 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ja.
En juist door jou topic kick is het topic bij veel ontwetende mannen in hun bestaan gekomen en hebben ze er baat bij, al zullen ze verder niks posten na het lezen eventueel.
Ironisch nietwaar?
Volgens mij wordt dit steeds bekender want er komen ook steeds meer speeltjes voor de man om de prostaat te kietelen. Kreeg vandaag deze via een nieuwsbrief binnen: ProstaatStimulator(linkje)quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:47 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Eensch.
Ik vind het heel jammer en ook heel raar dat de prostaat zo onbekend is.
Ik heb dus wel eens gehoord dat homo's door anale seks veel lekkere seks hebben (omdat je dan lans de prostaat heen gaat)quote:Op woensdag 6 oktober 2004 13:48 schreef Darkster het volgende:
onlangs weer eens een keer Road Trip gekeken.
in de film was een stuk dat Stiffmeister in een spermabank gemolken word.
de dame in kwestie gaat volgensmij met 2 vingers naar binnen in anus en "melkt de prostaat".
de film suggereert dus dat je alleen door anale stimulatie (melken van de prostaat) een orgasme kunt krijgen.
is dit echt mogelijk of maar een rare uitspatting van de filmmakers.
Stoer hoor.quote:
maar in dat andere verhaaltje staat dat je juist niet via stimulatie van de penis mag klaarkomen. Of dat hoort bij dat spel van die lui dat kan ook.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:49 schreef DrFeelgood het volgende:
-verhaal-
Het zit zo. Je kan blijkbaar klaarkomen zonder peniele stimulatie, door prostaatmassage alleen. Zelf heb ik daar (nog) geen ervaring mee. Zullen we maar eens proberen; je kan elke dag bijleren. Wij doen dat apart, eerst prostaatstimulatie, daarna een lekker rukje. Maar je hebt mensen die het gelijktijdig doen. Het hangt van jullie persoonlijke swung af. Bij gelijktijdige stimulatie toch voorzichjtig zijn met de prostaat om geen darmkwetsuren op te lopen. Die voorstanderklier zit net wel buiten de wand van de endeldarm aan.quote:Op zondag 2 september 2007 01:51 schreef Angst het volgende:
[..]
maar in dat andere verhaaltje staat dat je juist niet via stimulatie van de penis mag klaarkomen. Of dat hoort bij dat spel van die lui dat kan ook.
want anale stimulatie tijdens he tklaarkomen is wat anders dan klaarkomen door stimulatie van de prostaat.
Toch?
denk dat dat wel duidelijk isquote:Op donderdag 13 september 2007 16:02 schreef Cahir het volgende:
wtf doet dit topic in myat?
omdat veel mensen van mening zijn dat je als man zijnde niet aan je kont mag zittenquote:Op dinsdag 4 september 2007 11:38 schreef GiantWorm het volgende:
Vanacht naar aanleiding van dit topic geprobeerd!
OWNAGE!
Serieus! Waarom ontdek ik dit nu pas![]()
Dit filmpje gaat dus over jouquote:Op zondag 2 september 2007 13:40 schreef Aneurism het volgende:
EEK!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |