Hier hadden we nog maar 14 bankjes...
[Dit bericht is gewijzigd door Syrena op 20-11-2003 12:57]
Sterkte meid
Nou ik hoefde niet in mijn nakende niksie hoor Alleen ondergoed was (erg) genoeg
Deze arts past helemaal in mijn straatje, niet snijden, wegprikken of peuteren, werkt toch allemaal niet. Ik ga beginnen met 1 of ander smeersel en kan straks dózen verbandmiddelen ophalen Rewimo, tis inderdaad weer een drama.
Ook raadde hij me aan om bepaalde pillen te gaan slikken (weet even niet welke) maar daarmee gaat de stiekeme wens-hoop-weet ik veel wat van een kadootjes-kindje ook weg... Als ik tijdens dat medicijngebruik zwanger zou raken zou het kindje zékér weten misvormd-gehandicapt zijn, zonder ook maar 1 overlevingskans.... Peet gaat morgen bellen voor een doorverwijzing voor de knoopjes... Gelukkig hadden we het er al maanden over en kwam dit niet als een donderslag bij heldere hemel. We hebben 2 gezonde kindjes, wat zouden we nog op ons nek halen... nu nog een redelijk gezonde mama, helemaal beter zal het nooit worden.
Ik moet het boekje nog lezen, als dit middel niet werkt kan ik nog malariapillen krijgen Helpt dat niet, ga ik door naar een academisch ziekenhuis.
Lady-wrb, er zijn beslist mensen die mee kunnen praten over een scheiding en alles wat erbij komt kijken. Iemand stelde al voor om er een topic over te openen, lijkt me een goed plan (als je dat wilt uiteraard). Ik wens je in elk geval heel veel sterkte. Mijn ouders zijn gescheiden en ik weet wel dat er in zo'n geval heel wat op je af komt
En dan nog even leuk nieuws: ik heb zulk leuk behang gekocht voor Christan! Het is lichtblauw vinylbehang met gele sterretjes, en die geven licht in het donker
Enige nadeel is, dat het ook nog op de muur moet
En onze behang-opa zit voorlopig in Spanje
Misschien ook iets voor jou, Kirpeknots? Te koop bij Hornbach.
quote:de sadisten!
Op donderdag 20 november 2003 14:40 schreef moussy het volgende:
Sommige artsen krijgen zelfs pretoogjes en pakken kwijlend een scalpel
quote:Vaak halen ze dan de huid weg, maar dan moeten ze bij mij zo veel weghalen dat ze beter mn kop op een ander lijf kunnen zetten
Op donderdag 20 november 2003 15:07 schreef Rewimo het volgende:
Wat een narigheid Mous... Een vriendin van me is er ook al eens aan geopereerd, ik geloof wel dat het geholpen heeft (zal het eens vragen, ik spreek haar niet zo vaak). Als je van die enge pillen moet slikken is een knoopje bij Peet leggen wel erg verstandig.
quote:Zijn die malariapillen geen Plaquenil? Dit zijn ontstekingsremmers en werken ook bij sommige huidaandoeningen idd. Heb vorige week nog de bijsluiter gelezen. Ik slik ze zelf ook tegen ontstekingen. Mijn arts verteld altijd dat deze pillen al 60 jaar gebruikt worden, dus dat er al veel over bekend is, hij is er erg positief voor (in mijn geval dan) Maak maar altijd een grapje dat ik nu ook tegen malaria beschermd ben
Op donderdag 20 november 2003 14:40 schreef moussy het volgende:
Ik moet het boekje nog lezen, als dit middel niet werkt kan ik nog malariapillen krijgenHelpt dat niet, ga ik door naar een academisch ziekenhuis.
Verder heb ik zo'n goed nieuws! Ik ben aangenomen voor een stageplek. Had dinsdag een gesprek en ze zouden me begin volgende week bellen, en nu belden ze vanavond al Eindelijk daar ook geen zorgen meer over.
edit: typfoutje
Moussy hopelijk slaan de pillen aan!!!!
Waarom staat elke winkel nou vol met pepernoten chocola kruidnootjes enz enz zo lukt het lijnen nauurlijk nooit. Tis elke maand wel wat
Ik heb gisteren weer de docu a miracle of love gezien. Kreeg weer traantjes hoor en besefte maar weer al te goed dat het krijgen van een kindje zo'n groot wonder is.
Hhmhmhmh...de school heeft nog steeds niet gebeld dat ik mag komen solliciteren. Dus nu weet ik nog niks, en ik heb tegen onze locatiemanager gezegd dat ik deze week nog ff langs zou komen (contract huidige baan zou verlengd worden tot juni 2004, anders loopt het af per dec 2003).
Nou ja, afwachten maar. Ondertussen zou ik dus mooi aan mijn scriptie kunnen typen. Ik was vandaag om 13.20 thuis, maar ja.... eeeeven naar het Kruitvat voor wat cadeautjes...even zus...even zo. En nu heb ik geen zin meer. Ik las net dat Livelink een zoontje heeft, en toen dacht ik weer: Ikwilooooooook!
voor Mous, hopelijk helpt het smeren, moet je jezelf nou helemaal inpakken met die zwachtels en zalf? Heb dat es op TV gezien bij twee jongetjes, dat was een zooi.
Ik had zo'n snijgrage huisarts, heeft een moedervlek op m'n tiet weggesneden..... wel goed gedaan, maar *ieh*
*Haalt toetje uit koelkast en komt ermee naast Daniman zitten*
quote:gezellie!!!!
Op donderdag 20 november 2003 20:16 schreef Rewimo het volgende:
Goed dat je het zegt!*Haalt toetje uit koelkast en komt ermee naast Daniman zitten*
wat extra slagroom op je toetje? *slagroomspuitbus pakt*
quote:Nee dank je, ik vind mijn Griesstraum met chocola zo al lekker genoeg
Op donderdag 20 november 2003 20:18 schreef daniman het volgende:[..]
gezellie!!!!
wat extra slagroom op je toetje? *slagroomspuitbus pakt*
quote:OK!
Op donderdag 20 november 2003 20:19 schreef Rewimo het volgende:[..]
Nee dank je, ik vind mijn Griesstraum met chocola zo al lekker genoeg
lady wrb heel veel sterkte, dit lijkt me geen makkelijke tijd voor je, zo vlak voor de feestdagen.
quote:ik dacht al, hoe kan het dat ik eerst een reactie zag van iemand op page 2, toen mijn reactie daarop als eerste van page 2, en daarna zag ik nog een keer dat er 22 posts in dit topic waren, die daarna 20 werden.
Op donderdag 20 november 2003 20:23 schreef Lois het volgende:
Zow, titel aangepast (typvautjes eruit) en opgeschoond.
Da was jij dus
quote:Ik heb 'em eindelijk ook gezien. Viel er per ongeluk in.
Op donderdag 20 november 2003 19:08 schreef jessie het volgende:Ik heb gisteren weer de docu a miracle of love gezien. Kreeg weer traantjes hoor en besefte maar weer al te goed dat het krijgen van een kindje zo'n groot wonder is.
Ik heb het boekje van de Neotigason (wordt meestal voorgeschreven bij hele erge psoriases) helemaal gelezen, nu ga ik zo even zoeken naar dat dapson gedoe, maar ik denk dat ik liever aan de dapson ga. Zal je net zien dat er één fanatieke cel bij een ei van mij op bezoek gaat...
Want ik ben bezig met een eigen spelletje op mijn site (extra levels maken), maar soms krijg ik een foutmelding en die wil ik dan wegklikken, maar dan opent ie een programma die het internet venster afsluit als je dat programma weer afsluit. Heel irritant!
quote:Dapson ken ik niet, misschien is er wel nog een middel dat ook voor malaria gebruikt wordt en voor jou goed is.
Op donderdag 20 november 2003 21:13 schreef moussy het volgende:
Mariposa, dat middel waar de dermatoloog het over had heet Dapson![]()
Ik heb het boekje van de Neotigason (wordt meestal voorgeschreven bij hele erge psoriases) helemaal gelezen, nu ga ik zo even zoeken naar dat dapson gedoe, maar ik denk dat ik liever aan de dapson ga. Zal je net zien dat er één fanatieke cel bij een ei van mij op bezoek gaat...
Ik weet iig dat plaquenil bij zwangerschap afgeraden wordt daarbij slik ik nog iets tegen hoge bloeddruk wat echt niet goed is voor een vruchtje en waarvoor ik tegen die tijd moet overstappen. Dus ik snap je angst voor nog een kindje heel goed. Ben zelf ook ontzettend bang, dat ondanks mijn maatregelen er toch een eitje bevrucht wordt.
heb er nog ff de bijsluiter bij gepakt, de werkzame stoffen in Plaquenil zijn: hydroxychloroquinesulfaat. Misschien dat dit een andere naam is voor hetzelfde. Ik weet dat er ergens op het internet ook sites zijn waar medicijnen en de werkzame stoffen genoemd staan, weet alleen niet waar misschien via google.
www.consumed.nl is wel een makkelijke site met medicijnenbijsluiters.
ik blijf hier nog ff afkoelen
Koel genoeg zo?
quote:brrrr. lekker!
Op donderdag 20 november 2003 21:58 schreef Rewimo het volgende:
*Stopt Danimans voeten in een bak ijsklontjes*Koel genoeg zo?
Wat ongezellig zo helemaal alleen met 15 bankjes...
Nou ja, over een minuutje of 20 gaan we richting station en qltel
Allebei thuis met rugpijn, zou het een virus zijn
Ook hier moet ik even zeggen dat ik de laatste tijd niet alles heb gelezen, vanwege drukte en toestanden.
Vandaag moet ik voorlopig de laatste appeltaart bakken, dan hebben we hetbakken even gehad. Morgen komen vrienden van ons op visite en blijven logeren, zondag komt de moeder en de nicht van Remco op verjaardagsvisite en daarna is het weer helemaal over met de verjaardagspret en drukte... Wat een gedoe eigenlijk, ik twijffel of ik niet beter aan doe om alles en iedereen tegelijk uit te nodigen, tis dan wel een superdrukke dag, maar je hebt wel meteen alles in 1 keer gehad. (Mijn verjaardag op de 5e en die van Remco op de 19e combineren).
Verder heb ik een klein beetje de blues, een gevoelsmatige familiekwestie, maar ik voel er niet zo veel voor om die hier te bespreken, maar het zit me wel behoorlijk dwars...
quote:Kop op meid, vaak worden dat soort dingen in je hoofd groter dan ze in feite zijn. Maar dat bedenk je je altijd pas later.
Op vrijdag 21 november 2003 13:39 schreef melonovy het volgende:
.Verder heb ik een klein beetje de blues, een gevoelsmatige familiekwestie, maar ik voel er niet zo veel voor om die hier te bespreken, maar het zit me wel behoorlijk dwars...
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 14:10 schreef melonovy het volgende:
Ach, het komt ook allemaal wel goed, tis alleen een beetje bleh!
quote:Hoi Jessie. Ik was even niet online vandaag, want onze ADSL verbindingssnelheid werd verdubbeld. Dus nu pas mijn antwoord. Ik heb een Panasonic SD207, dat is de Beste Koop uit de Consumentengids. Er is nog geen een broodje mislukt, dus ik ben heel tevreden hoor! Als je meer wilt weten over broodbakmachines en allerlei recepten, dan is het handig om lid te worden van een speciale Yahoogroep, de BBL2 lijst. Moussy en ik zijn er allebei lid van
Op donderdag 20 november 2003 23:12 schreef jessie het volgende:
Die zelfgemaakte borden he Spuuglokje en Moussy en wie weet nog andere baksters.
Wat voor broodbakmachine hebben jullie. En is dat een handige of juist tips voor als er 1 aangeschaft word. (ziet er zo lekker uit, ik wil oooohoook) Ik wil er alles over weten. Tijdje terug stonden ze wel in de consumentengids, maar als iemand er zelf 1 heeft zegt me dat meer.
quote:hoi
Op vrijdag 21 november 2003 18:59 schreef Rewimo het volgende:
Hoi Daniman!
ik ben er ff niet, ik ben de badkamer schoonmaken
graag een bankje voor mij bezet houden aub.
quote:ik ben er weer!
Op vrijdag 21 november 2003 19:27 schreef daniman het volgende:[..]
hoi
ik ben er ff niet, ik ben de badkamer schoonmaken
graag een bankje voor mij bezet houden aub.
![]()
soow hee er is niet één bankje vrij, er zijn er wel VIJFTIEN vrij!
*boekje leest en wacht op gezelschap*
quote:*op bankje ernaast gaat liggen*
Op vrijdag 21 november 2003 20:05 schreef daniman het volgende:[..]
ik ben er weer!
![]()
soow hee
er is niet één bankje vrij, er zijn er wel VIJFTIEN vrij!
![]()
*boekje leest en wacht op gezelschap*
quote:hoi Pluis!
Op vrijdag 21 november 2003 20:22 schreef pluisje het volgende:[..]
*op bankje ernaast gaat liggen*
Poehee, ik ben echt moe
hoe komt het dan, dat je zo moe bent?
quote:Ik ben 8 weken zwanger
Op vrijdag 21 november 2003 20:23 schreef daniman het volgende:[..]
hoi Pluis!
hoe komt het dan, dat je zo moe bent?
Dan schijnt dat normaal te zijn, dus dat zal dan wel.
quote:aha!
Op vrijdag 21 november 2003 20:24 schreef pluisje het volgende:[..]
Ik ben 8 weken zwanger
Dan schijnt dat normaal te zijn, dus dat zal dan wel.
nou ja hier kun je even lekker uitrusten
O, enne heb jij een makkelijk koekjesrecept Lijkt me wel leuk om dat eens met Christan te doen
quote:lekkerrr!!!!
Op vrijdag 21 november 2003 20:52 schreef coolbabe het volgende:
Ik heb vanmiddag koekjes gebakken samen met Jasper, wie wil er een?
[afbeelding]
PACMAN-koekjes, in de vorm van een pacman (van het gelijknamige computerspelletje dus)
en met zo'n vormpjes ding maakte ik dus ook van die vormpjes, net als op die schaal hierboven
quote:wij hadden een kubusvormige, met de vier symbolen van het kaartspel, een vijf- of zespuntige ster en een cirkel.
Op vrijdag 21 november 2003 21:17 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb een prachtig vormpjesding, zitten wel een stuk of 10 verschillende aanNu nog een makkelijk recept
quote:maakt niet uit
Op vrijdag 21 november 2003 21:20 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben nu bij qltel, dus ik kan niet voor je kijken wat er allemaal aan zit
of je bakt extra koekjes en organiseert een Rewimo-En-Christan-Koekjes-Meetinkje
quote:Goed idee
Op vrijdag 21 november 2003 21:22 schreef daniman het volgende:[..]
maakt niet uit
bak maar gewoon een keer met Christan koekjes, maak er een foto van en post dat hier op Fok! Dan zie ik die vormpjes wrs ook wel
of je bakt extra koekjes en organiseert een Rewimo-En-Christan-Koekjes-Meetinkje
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 21:44 schreef Rewimo het volgende:[..]
Goed idee
quote:Dat heb ik in de gaten
Op vrijdag 21 november 2003 21:47 schreef daniman het volgende:[..]
ik zit vol goede ideeën
quote:mooi zo!
Op vrijdag 21 november 2003 21:48 schreef Rewimo het volgende:[..]
Dat heb ik in de gaten
koekjes zijn lekker!
-edit-
wat ben ik toch een snoeperd zeg
quote:En ik kon de hele dag niet reageren omdat ik aan het verven was
Op vrijdag 21 november 2003 17:47 schreef Spuuglokje het volgende:[..]
Hoi Jessie. Ik was even niet online vandaag, want onze ADSL verbindingssnelheid werd verdubbeld. Dus nu pas mijn antwoord. Ik heb een Panasonic SD207, dat is de Beste Koop uit de Consumentengids. Er is nog geen een broodje mislukt, dus ik ben heel tevreden hoor! Als je meer wilt weten over broodbakmachines en allerlei recepten, dan is het handig om lid te worden van een speciale Yahoogroep, de BBL2 lijst. Moussy en ik zijn er allebei lid van
Hier is een linkje er naartoe.
Ik heb een Home Electronics bij Blokker vandaan voor 39,95 en bak dagelijks brood
die koekjes
Rewimo, "zandkoekjes" zijn erg makkelijk en snel klaar.
[Dit bericht is gewijzigd door moussy op 21-11-2003 22:00]
quote:Nog meer "paars"?
Op vrijdag 21 november 2003 21:57 schreef moussy het volgende:[..]
En ik kon de hele dag niet reageren omdat ik aan het verven was
quote:hoe is het geworden?
Op vrijdag 21 november 2003 21:57 schreef moussy het volgende:
En ik kon de hele dag niet reageren omdat ik aan het verven was
quote:idd!
Op vrijdag 21 november 2003 21:57 schreef moussy ook:
die koekjes
quote:Nee, lila.
Op vrijdag 21 november 2003 21:59 schreef Rewimo het volgende:[..]
Nog meer "paars"?
quote:Nee, nou heet 't ineens weer lila
Op vrijdag 21 november 2003 22:00 schreef moussy het volgende:[..]
Nee, lila.
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 22:02 schreef Rewimo het volgende:[..]
Nee, nou heet 't ineens weer lila
Het is een andere kleur.
quote:Vindt Peet dat ook?
Op vrijdag 21 november 2003 22:07 schreef moussy het volgende:[..]
Het is een andere kleur.
quote:Dan trek je je sok uit en ga je met je grote teen spelen
Op vrijdag 21 november 2003 22:07 schreef daniman het volgende:
en toen...
... toen verveelde ik me
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 22:08 schreef Rewimo het volgende:[..]
Vindt Peet dat ook?
quote:dat is een mogelijkheid
Op vrijdag 21 november 2003 22:11 schreef moussy het volgende:
Dan trek je je sok uit en ga je met je grote teen spelen
Christan ging op de bank zitten, dus ik zeg: Wel je schoentjes van de bank hč? Zie ik vanuit mijn ooghoek de knul op de bank naast ons schielijk zijn voet op de vloer laten zakken
quote:haha!
Op vrijdag 21 november 2003 22:15 schreef Rewimo het volgende:
Vandaag in de trein:Christan ging op de bank zitten, dus ik zeg: Wel je schoentjes van de bank hč? Zie ik vanuit mijn ooghoek de knul op de bank naast ons schielijk zijn voet op de vloer laten zakken
de groetsels!
quote:hij is heeel erg simpel, goed te kneden voor kleine kinderhandjes en erg lekker
Op vrijdag 21 november 2003 20:58 schreef Rewimo het volgende:
Ha lekker, veel kleurstoffenDoe mij er maar eentje, ze zien er prachtig uit
O, enne heb jij een makkelijk koekjesrecept
Lijkt me wel leuk om dat eens met Christan te doen
Ik heb trouwens het little people huis gekocht voor Bo voor dr verjaardag. Hij is leuheuk, heb er net de hele tijd mee zitten spelen Heb alleen weer 1 stickertje verziekt (je moet er nog van die stickers enzo op plakken, ze heeft dus nu een kastje minder
quote:Ik heb 'm via internet besteld bij Hermes Electronics, voor 189 Euro:
Op vrijdag 21 november 2003 23:54 schreef jessie het volgende:
Bedankt spuuglokje en moussy.
Spuuglokje hoe duur was de jouwe?
En hoe zit het met schoonmaken van die dingen (jaja ik ben liever lui dan moe)
Maar je kunt hem via een andere site goedkoper krijgen, dan is die machine echter in het Duits in plaats van Engels. En dat wilde ik echt niet, dat is dan weer iets raars van mij, de meesten zouden dat geen probleem vinden. Via die Yahoogroep vind je ook allerlei adressen waar je wat het goedkoopst kunt krijgen.
En over dat schoonmaken: Laat ik daar nou ook zo'n hekel aan hebben , maar het is echt zeer snel en simpel schoon te maken. Nog geen 15 seconden werk, dus dat moet je wel lukken volgens mij.
Ik heb een reuzesimpel koekjesrecept voor Rewimo en Christan:
Benodigdheden:
250 gr. zachte boter
90 gr. basterdsuiker
3 zakjes vanillesuiker
400 gr. zelfrijzend bakmeel
1 zakje halve amandelen
Bereidingswijze:
Verwarm de oven voor op 225 C. Meng de boter, suiker en vanillesuiker, mix tot een luchtige massa is ontstaan. Voeg dan het meel beetje bij beetje toe, tot het deeg dik en stijf wordt. Kneed dan nog even met de hand. Vorm van het deeg ronde koekjes, druk er een amandeltje in en bak ze 10-15 minuten. Laat Christan de deeghaken aflikken Klaar!
Dan krijg je dit:
quote:Hartstikke fijn, tnx!
Op vrijdag 21 november 2003 23:10 schreef coolbabe het volgende:[..]
hij is heeel erg simpel, goed te kneden voor kleine kinderhandjes en erg lekker
Ik zal hem morgen even voor je scannen/overtypen
Vandaag ook lekker koekjes gebakken met Bo. Van die simpele kant en klare waar allen water bij hoeft. En daarna glazuur erop en gekke gezichtjes (zal vanavond wel posten heb ik meer tijd, Gerard heeft toch de nacht ) Bo vond het schitterend. Heeft lekker zitten snoepen van het beslag. Ze vond alleen de 20 min in de oven erg lang duren (ik ook
)
Ze zien er lang niet zo professioneel uit, maar waren wel lekker
Woensdag heb ik mijn m'n 'oppaskind' pepernoten gebakken. Nou ja, wel pepernoot beslag maar dan in vormpjes. Het werden dus meer koekjes. Ze waren nog te warm om op te eten, dus ze heeft ze meer naar huis genomen. Volgende week hoor ik wel of ze er nog ziek van werd.
Coolbabe, heb jij een soort van kubes met vormpjes? Ze komen me erg bekend voor, lijkt erg op wat ik heb.
Ik heb ook een metalen ring met vormpjes: een cirkel, ster, hartjes (groot en klein), haan, eendje, paddenstoel (groot en klein) en nog wat van dat spul. Dat maakt de koekjes altijd wel extra leuk.
Zandkoekjes heb ik honderden gemaakt op mn werk, daar heb ik nu een trauma van.
Moussy, heb je ook al gelezen op de FP dat er binnenkort lichtgevende vissen te koop zijn? Ik zie het al helemaal voor me, gezellige levende sfeerverlichting
Spuuglokje, ik heb er al eens wat van gelezen, genetisch gemanipuleerd toch? Zal zo eens even kijken. Eigenlijk ben ik er tegen, maar volgens mij zal het best leuk staan in mijn bakje
quote:Hm... bepaald geen record
Op zondag 23 november 2003 20:53 schreef daniman het volgende:
[test]
Es kijken hoe lang het duurt voor Rewimo iets post
[/test]
quote:Herkenbaar hč, zoiets
Op zondag 23 november 2003 20:58 schreef Karin het volgende:
Ik heb vandaag van Lois het blad Kinderen geleend (zo handig een zus die abonnementen heeft). Daarin stond een verhaal van een vrouw die bij mij op zaal heeft gelegen (toen we met 4 dikke buiken op zaal lagen). Wat brengt dat toch herinneringen boven... Kan me nu ook een beetje indenken wat een schik dat geweest moet zijn Rewimo toen jij "jouw" ziekenhuis zag in de Bevalling. Er komt ineens weer een hoop boven.
Leuk om te lezen hoe het nu met ze gaat
quote:je hebt expres zo lang gewacht
Op zondag 23 november 2003 21:00 schreef Rewimo het volgende:[..]
Hm... bepaald geen record
quote:Tuurlijk
Op zondag 23 november 2003 21:01 schreef daniman het volgende:[..]
je hebt expres zo lang gewacht
![]()
Ik zit de bart smit site door te spitten op zoek naar een leuk muziekdiertje of iets voor Iris. Ze heeft deze in haar bedje hangen maar die is met 30 seconden al uitgespeeld en dan slaapt ze nog niet. Gevolg is dus dat ik steeds aan dat staartje blijf trekken 's nachts en ik in slaap val met mijn arm nog in haar wiegje.
[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 23-11-2003 21:05]
quote:Dat heb je met die hormonen, Lois... Soms zie je ineens iets wat je herkent en dan schiet je weer vol.
Op zondag 23 november 2003 21:05 schreef Lois het volgende:
Zo moest ik net verschrikkelijk huilen bij die keizersnede op tv (de kraamkliniek). Alles zat ik eigenlijk met interesse te kijken (en te herkennen) tot die mevrouw ineens haar kindje mocht vasthouden op de OK. Bam! daar lag Lois in tranen.Ik zit de bart smit site door te spitten op zoek naar een leuk muziekdiertje of iets voor Iris. Ze heeft deze in haar bedje hangen maar die is met 30 seconden al uitgespeeld en dan slaapt ze nog niet. Gevolg is dus dat ik steeds aan dat staartje blijf trekken 's nachts en ik in slaap val met mijn arm nog in haar wiegje.
Ik heb hier zo'n 'ouderwets' muziekdoosje dat je opdraait, en dat speelt wel minutenlang. Ik speelde dat altijd op mijn buik af en Christan slaapt er nog steeds mee in. Misschien kun je zo'n ding nog ergens vinden ('t is wel het geijkte Wiegenliedje van Brahms)? Zo'n ding dat aan een mobile hangt is dat.
We hebben er ook eentje die Vader Jacob speelt, en die wil Christan er dan ook bij aan. Maar die speelt niet zo lang gelukkig 't Is een hoop herrie, twee van die dingen door elkaar
quote:twee tingeldingen door elkaar... toe maar!
Op zondag 23 november 2003 21:46 schreef Rewimo het volgende:[..]
Dat heb je met die hormonen, Lois... Soms zie je ineens iets wat je herkent en dan schiet je weer vol.
Ik heb hier zo'n 'ouderwets' muziekdoosje dat je opdraait, en dat speelt wel minutenlang. Ik speelde dat altijd op mijn buik af en Christan slaapt er nog steeds mee in. Misschien kun je zo'n ding nog ergens vinden ('t is wel het geijkte Wiegenliedje van Brahms)? Zo'n ding dat aan een mobile hangt is dat.
We hebben er ook eentje die Vader Jacob speelt, en die wil Christan er dan ook bij aan. Maar die speelt niet zo lang gelukkig
't Is een hoop herrie, twee van die dingen door elkaar
mijn nichtje had toen ze nog heel klein was altijd zo'n geval met het wijsje van Old mcDonalds had a farm. Die zaten wij dan altijd continue af te spelen
Ik heb ook snot zit nog steeds in de puinhoop en wil het vandaag helemaal af hebben, dat gaat me nooooooit lukken.
Ow, Spuuglokje, volgende week krijg ik mijn nieuwe bmm
********Klein Engeltje schuift op bankje nummer 15 vandaag*********
Alles goed met iedereen hier? Ik heb eindelijk maar een ClearBlue test gehaald (inmiddels zit ik op dag 36 namelijk na mijn eerste dag laatste menstruatie) en als ik morgen nog geen rode duivels op visite heb ga ik testen. Ik heb zo'n voorgevoel dat er gewoon weer een cyste zit. Maar als dat zo is ga ik op 4 december (controle echo) meteen vragen om medicijnen om het zwanger worden een beetje in een hogere versnelling te gooien. Iedere keer zo'n cyste vindt ik ook niks. Maar nu loop ik op de zaken vooruit.
quote:Gewoon lekker niks. Hier mag 'alles', lekker klagen over een lekke band, of even de kleur van je muur checken, je zegt het maar.
Op maandag 24 november 2003 13:35 schreef gekkebekke het volgende:
effe vraagjeheel topic nagelezen
maar wat is eigenlijk het onderwerp
Kijk anders even in de openingspost van het eerste Speeltuinbankjes topic. Daar staat het ook wel. "Het speeltuinbankje".
Dus hier kan ik dus klagen als dochter bvb weer iets in videorecorder gestopt heeft en heel de boel vastzit of zo
leuk
quote:Liefst wel met foto's natuurlijk
Op maandag 24 november 2003 14:00 schreef gekkebekke het volgende:
ah ok tnxDus hier kan ik dus klagen als dochter bvb weer iets in videorecorder gestopt heeft en heel de boel vastzit of zo
leuk
Mous, gaat het nu weer een beetje? Ik heb nog steeds last van mijn rug, maar het gaat alweer wat beter en morgen ga ik maar weer eens op mijn werk kijken Ik laat Christan nu zoveel mogelijk zelf klimmen om mijn rug te sparen. Dat kind wordt gewoon te zwaar voor mijn ouwe rug
En ik wil ook weer werken omdat ik donderdag met mijn vriendin een dagje ga kerstmarkten in Osnabruck. Heb geen zin in praatjes
Voor iedereen die het 2e streepjes topic nog niet heeft bekeken, de test was negatief.
[Dit bericht is gewijzigd door Little-Angel op 24-11-2003 16:50]
Blijkbaar heb ik mijn schoenen zo uit model getrapt tijdens mijn zwangerschap dat ik nog beter op mijn blote voeten kon gaan lopen. Oké, mijn spieren zijn verder nog wel hartstikke flut dus daar moet écht iets aan gedaan worden. Maar ik heb dus niet meer zo'n pijn in mijn rug dat ik de kalk van de muren af vreet. dat meot ook niet, anders was al dat werk voor niks geweest
Voor de rest kuch en snotter ik er flink op los.
Mag ik even snel 2 foto's spammen van de baardagamen?
Het mannetje met de hazelip.
De dames.
*houd het maar gewoon bij de huis tuin en keuken dieren* Er komen immers al zat verdwaalde spinnen kikkers enz hier voorbij *huiver*
Slaapt Cas inmiddels al lekker op zijn rug? Janneke nog steeds niet, gaat nu ook niet meer lukken nu ze zo aan de builigging gewend is denk ik.
Vandaag bij de spelotheek zo'n babygym van plastic met geluid en lichtjes gehuurd voor Janneke. Maar Bo vond het leuker (Janneke ia natuurlijk niet in dr hum door de prikjes) die ging er met duim in dr mond onder liggen.
Ook zo irri ik ontvang al een paar dagen geen chello mail. Waarschijnlijk een storing bij chello ofzo.Ik zou anders niet weten hoe of waardoor dat komt Maar goed ik had dus eindelijk een mooi boomhuis op marktplaats gezien. Ik kreeg maar geen antwoord. Krijg ik net me eerste mailtje van chello binnen (blijkt dus bij chello te zitten) dat ze het boomhuis aan een ander verkocht heeft omdat ik maar niet reageerde
Kan zij natuurlijk niks aan doen maar ik baaaaaaal wel.
Jessie, ze zijn hier echt in huis hoor René is stápel van die dingen
Rewimo, ik ben je recept nog niet vergeten hoor maar ik heb weer erg last van mijn bekken en lig liever even languit dan ik bezig ben met andere dingen. Zodra ik kans zie scan ik het alsnog voor je in.
quote:Is goed joh, rustig aan maar, koekjes bakken kan altijd nog
Op maandag 24 november 2003 22:38 schreef coolbabe het volgende:
Rewimo, ik ben je recept nog niet vergeten hoor maar ik heb weer erg last van mijn bekken en lig liever even languit dan ik bezig ben met andere dingen. Zodra ik kans zie scan ik het alsnog voor je in.
voor Klein-Engeltje, stomme streepjes ook!
Ik heb n.a.v. jullie bakkunsten gister een chocolade-rozijnen-rumcake gebakken !!
Ben alleen te nerveus om te proeven of ie ook lekker is....
1 december op sollicitatie, en morgen hier naar de lokatiemanager om te bespreken wat we met mijn contract doen (loopt eig 1 dec af maar had al te horen gekregen dat het verlengd wordt tot juni, plus uren erbij).
Dus komt lekker rot uit, in Maastricht kunnen ze me maandag toch niks vertellen, en ik wil toch wel weten waar ik aan toe ben. In Sittard is zekerheid tot juni, Maastricht is een dik ??. Ook omdat ik nooit heb lesgegeven (maar dat wel wil, ben het stickerplakken hier een beetje zat).
En dan nog de scriptie die af moet, en de mannenproblematiek. Kreeg vanmorgen de vraag of ik eens mee gaan winkelen voor kleren....
Ik ga gewoon voor mezelf beginnen, styliste van mannen tussen de 35 en 50 jaar, die wel een duwtje richting de 21e eeuw kunnen gebruiken.
Ik laat een flink stuk cake achter voor de dames (en heren) !
Gefeliciteerd Spindizzy, welkom bij de 30+ ers.
Brrr morgen gaat Peet naar Parijs en vanmorgen werd ik wakker met enorme keelpijn, zeer hoofd en ik heb het koud. Dat is bij mij een heel slecht teken. Als kind werd ik altijd begin december en in februari flink ziek (wat dus ook zo begint) met keelontsteking, hele hoge koorts en daarna zit ik volledig onder de uitslag met als hoogtepunt mijn hele handen onder de vochtblaasjes waardoor elke beweging/aanraking pijn doet en vreselijk jeukt. Ik kan niet eens mijn eigen kont afvegen dan Heb hulp nodig bij aankleden en afdrogen enz enz enz. Dat duurt ongeveer een week die dikke handen en daarna gaat het hele zooitje vervellen met weer jeuk over mijn hele lijf en van mijn handen kan ik dan hele stukken vel pulken waaronder dus verse huid zit wat geen aanraking kan verdragen, moet nog een laagje eelt opkomen. Ik ben echt op alles getest, allergie op pepernoten en allerlei andere dingen (ben in februari jarig dus dan eet je ook rare dingen) en noem maar op maar er werd niets gevonden. Heb als kind Sinterklaas, Sintmaarten en een paar keer mijn verjaardag gevierd in het ziekenhuis vanwege dat ik zo ziek was dat ik een flinke stootkuur Prednison kreeg.
Gelukkig ben ik er aardig overheen aan het groeien, heb nog maar eens in de paar jaar zo'n aanval maar ik voel hem dus goed aankomen op het moment Gatverdamme wat baal ik.
Syrena, die cake klinkt heerlijk, maar ik ben weer aan het werk dus van de rum blijf ik maar even af Succes met je gesprek en de sollicitatie, lastig probleem hoor, om te kiezen
Spindizzy, gefeliciteerd! 30-er... dat ligt alweer bijna een jaar achter me
*schuift stiekem stukje taart naarbinnen zonder dat collega's het zien*
Karin, dat klinkt allemaal erg naar Peet kan eigenlijk niet weg, lijkt me, als die aanval doorzet? Hoe moet dat dan? Kan me voorstellen dat je flink baalt...
Spindizzy: Proficiat !! *schuift ook stuk taart naarbinnen...hmmm*
Karin: Beterschap hoor!!
Ook nog een uurtje moeten jokken Ik werk wel 24 uur, maar daar moeten pauzes vanaf. Maar die neem ik nooit, werk altijd wel een boterham weg achter de balie. Maar ja, dat mag officieel niet.
Noua, zal wel loslopen
*Legt Pluis lekker op de bank met een dekentje, een bakkie thee en een stuk taart van Spindizzy*
quote:En ik maar lopen als een zot achter phyllis, is weer ik haar "ik luister niet dag " kasten opentrekken : pap op mijn vloer
Op dinsdag 25 november 2003 10:49 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb het gelezen inmiddels ja...*Legt Pluis lekker op de bank met een dekentje, een bakkie thee en een stuk taart van Spindizzy*
ps zit nu lekker in haar park, blij dak deze nog heb
ah nog een half uurke, bedtijd, kan ik dan eens mijn krant lezen, aaaaaaaaa ik koester soms die rustige momenten
Irisje is hier Lois moet met Eva naar de ogendingest en ik pas even op. Ze ging meteen liggen slapen
Kan ik nog niet lekker tutten met zo'n kleintje. Ik hoop maar dat ze zo honger krijgt, kan ik lekker flesje geven.
En Bram ligt ookal te slapen, tis hier doodstil in huis.
Owja wat een klein wereldje is het zeg! Komt maandag na het teamoverleg een collega op me af "jij kent toch de moeder van Chiara?" Jahoor. Had zij Melonovy tijdens een verjaardag gesproken. Grappig dit
quote:Ze zijn geweldig leuk!!
Op dinsdag 25 november 2003 08:45 schreef Little-Angel het volgende:
He Moussy, leuk zijn ze he die baardagamen. Ik heb er zelf 6 gehad maar die heb ik aan mijn ex mee gegeven toen ik hem de deur uitzette, samen met 12 luipaardgecko's, 2 madagascargecko's en 2 koningspythons. Ik was helemaal gelukkig met mijn twee honden, en nog steeds hoor. Maar de baardagamen zijn wel erg leuk, lekker brutaal ook.
Wij hebben trouwens ook nog een doorgefokte leeuw in huis
Mijn bakkunsten gaan zich nu uitleven op "Herman" een ketting-deegbal die je na 9 dagen in stukkies moet verdelen en doorgeven. Zelf kan je dan een deel bakken. Ben benieuwd.
Karin, moet je niet per ongeluk even stofzuigen of zo?
Ik weet nog wel dat ik eens moest oppassen op een mini-tweeling, maar die snurkten toen ook door. Ben ik gewoon net zo vaak gaan kijken tot er een glimlachje kwam en ik ze uit bed kon halen
Spindizzy, gefeliciteerd meid!!
Wij hebben hier trouwens een babie-bajes box
quote:ik kom even uit de lurkstand, hahahaha grappig he...
Op dinsdag 25 november 2003 14:09 schreef Karin het volgende:Owja wat een klein wereldje is het zeg! Komt maandag na het teamoverleg een collega op me af "jij kent toch de moeder van Chiara?" Jahoor. Had zij Melonovy tijdens een verjaardag gesproken. Grappig dit
Ik zit momenteel in de lurkstand, ik ben bezig met een megaproject, een film maken op de computer. Dit is echt een tijdrovende klus! Zo heb ik laatst 3 uur gewerkt aan een scene van 22:09 seconden. Nu ben ik al iets verder, maar ja, er gaat zo veel tijd in zitten, als ik dan tijd heb om te computeren dan zit ik daar aan te werken. Vandaar dat ik niet zo vaak reageer.
Nou tot een volgende keer!
Zooooo ff zitten !!
Gesprek gehad net, ze doen niet moeilijk als ik in jan wegga, gelukkig.
En vanmorgen ook al in m'n up voor de eerste keer getankt !! Ik reed naar m'n werk en toen brandde het lichtje van de bezinemeter steeds. Dus toen was het kiezen: gokken dat ik het straks nog naar huis haal, of tanken. Toch maar getankt (ja ik ben geen held, heb net m'n car).
Ging hier net een studente weg, waarbij het alarm afging. Dus dan moet je gaan kijken wat het kan zijn.
Geen spullen van de bieb dus. Of ze iets in een winkel had gekocht? Jaha, bij het Kruidvat, dit:
waarop ze me een flesje intiem wasspul, een pakje condooms en een zwangerschapstest in de handen stopt!!
Pffffff... Maar we weten nou nog niet wat er piepte. Ach ja.
quote:Nee helaas, behalve dat het meestal niet waar is....
Op woensdag 26 november 2003 12:35 schreef gekkebekke het volgende:
Halloheeft er iemand van jullie wat ervaring met die sites waar ze je gouden bergen belofen voor thuiswerk??? herbalife en zo
Strakkies komt mijn nichtje op bezoek, gaan we lekker ffies uitrazen in de speeltuin en daarna wordt ze volgepropt met Fristi en koetjesrepen
quote:dinsdagavond informatieavond :p eens gaan piepen
Op woensdag 26 november 2003 12:52 schreef Syrena het volgende:[..]
Nee helaas, behalve dat het meestal niet waar is....
quote:Ik zou gewoon die aanbieding nemen. Mijn broodbak machine zal niet veel duurder zijn geweest hier in engeland en die doet het prima. Overigens zitten er een paar recepten bij als je zo'n machientje koopt.
Op woensdag 26 november 2003 13:19 schreef phileine het volgende:
Dames broodbakkers, even wat tips. Ik wil ook een machine gaan kopen, maakt het merk nou veel uit of kan ik gewoon die aanbieding bij blokker nemen voor 39 euro? En waar haal ik lekkere recepten vandaan?
ik moet die vent van mij maar eens porren om weer te gaan bakken, heb ook wel weer zin in zo'n lekker vers broodje
quote:Issie NU in de aanbieding?? Edit: Ja dus, staat online onder de Folder top 12
Dames broodbakkers, even wat tips. Ik wil ook een machine gaan kopen, maakt het merk nou veel uit of kan ik gewoon die aanbieding bij blokker nemen voor 39 euro? En waar haal ik lekkere recepten vandaan?
Ik krijg ook steeds meer zin in dat brood. Hmmm...ik vraag 'm voor Kerst, alvast voor mijn uitzet
(ik krijg een rare uitzet, ik wil ook een poffertjespan en een wafelijzer...)
[Dit bericht is gewijzigd door Syrena op 26-11-2003 14:27]
Ook om vlaaien en taarten te bakken enzo
Is eigenlijk een groothandel.
quote:http://www.broodrecepten.nl/
En waar haal ik lekkere recepten vandaan?
quote:Dat is niet zo raar hoor, poffertjes zijn gewoon verschrikkelijk lekker en wafels ook
Op woensdag 26 november 2003 14:22 schreef Syrena het volgende:[..]
(ik krijg een rare uitzet, ik wil ook een poffertjespan en een wafelijzer...)
quote:
Op woensdag 26 november 2003 15:03 schreef Lewis.de.boxer het volgende:[..]
Dat is niet zo raar hoor, poffertjes zijn gewoon verschrikkelijk lekker en wafels ook
En nu heb ik gister ook nog het abbo van het fitnesscentrum opgezegd !! (veel te duur man, kan beter een rondje om het huis rennen, dat kost niks, en dat doe ik ook niet *hahhaha*)
quote:Ja ik ben er ook zo eentje die vol goeie moed gaat trainen en dan na een paar weken mis ik dus mijn eerste les en dat gaat dan zo door tot ik er maar weer mee stop. Tja de spirit is er wel zullen we maar zeggen maar het doorzettings vermogen die laat het nog even afweten.
Op woensdag 26 november 2003 15:05 schreef Syrena het volgende:[..]
En nu heb ik gister ook nog het abbo van het fitnesscentrum opgezegd !!
(veel te duur man, kan beter een rondje om het huis rennen, dat kost niks, en dat doe ik ook niet *hahhaha*)
Overigens is een grote pannekoeken pan ook zeer belangrijk voor de uitzet. Bij mij echt onmisbaar
quote:Ik heb er ook 1 van de blokker, buiten mijn gesmolten deksel deed ie het prima. Mijn moeder heeft hem ook, en daar is de deksel niet gesmolten. Bij mij ligt het aan het app. Maar ik krijg gewoon een nieuwe opgestuurd van HE.
Recepten; http://groups.yahoo.com/group/BBL2/ daar zijn ook meerdere gebruikers van de goedkopere apparaten.
Winnie Pooh Sing Me To Sleep
Winnie en Knorretje zingen de baby in slaap en houden je de hele nacht gezelschap. Door de zachte sluimergeluiden valt de baby in een diepe lekkere slaap zodat het weer fit wakker wordt. Winnie stopt automatisch na 10 minuten. Met infrarood afstandsbediening. Geschikt voor kinderen vanaf geboorte. Batterijen inbegrepen. Sluimer weg naar Dromenland...
Hij is alleen wel duur
44,95
quote:hebben ze daar een film van gemaakt?
Op woensdag 26 november 2003 19:00 schreef livelink het volgende:
Even iets heel anders. Little-Angel, begreep ik nu dat jij gisteren naar de premiere van Kees de Jongen bent geweest? Hoe kom je daar nou tussen, als ik het vragen mag.
Ik vond het boek altijd wel mooi, maar het zou niet direct een film zijn waar ik naar toe zou gaan.
Ik heb het boek ook gelezen.
quote:
Op woensdag 26 november 2003 20:04 schreef phileine het volgende:
Nou de broodmachine was dus inderdaad alweer uitverkocht (binnen een half uur) bij Blokker. Hopelijk krijgen ze vrijdag nog nieuwe binnen, dan houdt ze er eentje voor me achter.
In de Jordaan zit een filiaal van Soezie, daar ga ik eens kijken voor ingredienten. Lekker mijn eigen pitjesbrood maken.
Soezie is wel duur hoor ....
Op het plafond na (die steekt nu enorm af, dus die gaat ook in het héél licht lila ) zijn we zo goed als klaar , zelfs de gordijnen hangen al
quote:mooi zo
Op woensdag 26 november 2003 20:08 schreef moussy het volgende:Op het plafond na (die steekt nu enorm af, dus die gaat ook in het héél licht lila
) zijn we zo goed als klaar , zelfs de gordijnen hangen al
welke kleuren hebben jullie uiteindelijk nou allemaal gebruikt?
quote:Bruin
Op woensdag 26 november 2003 20:10 schreef daniman het volgende:[..]
mooi zo
welke kleuren hebben jullie uiteindelijk nou allemaal gebruikt?
quote:met Lila
Op woensdag 26 november 2003 20:46 schreef Rewimo het volgende:[..]
Bruin
quote:* Rewimo houdt van headbangen
Op woensdag 26 november 2003 20:46 schreef Rewimo het volgende:*
anyway... waar hadden we het over in dit topic?
o ja! Over broodbakmachines en moussy's huis!
quote:
Op woensdag 26 november 2003 20:46 schreef Rewimo het volgende:[..]
Bruin
quote:Vraag maar aan Peet
Op woensdag 26 november 2003 21:32 schreef moussy het volgende:[..]
quote:Rewimo, wat ben jij toch een bengel zeg!
Op woensdag 26 november 2003 21:32 schreef Rewimo het volgende:[..]
Vraag maar aan Peet
quote:Ikke?
Op woensdag 26 november 2003 21:34 schreef daniman het volgende:[..]
Rewimo, wat ben jij toch een bengel zeg!
maar ik heb de eerste weggehaald, want de tweede was zoals ik hem wou.
[Dit bericht is gewijzigd door daniman op 26-11-2003 21:39]
quote:ik ook
Op woensdag 26 november 2003 21:37 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben juist heel erg liev
quote:Uhhuh...
Op woensdag 26 november 2003 21:38 schreef daniman het volgende:[..]
ik ook
![]()
![]()
![]()
Ik ben druk bezig met mijn stageweek, maar wil iedereen in de lappenmand een lady wrb nog even een knuffel geven!
quote:hoi
Op woensdag 26 november 2003 21:39 schreef Troel het volgende:
Hoihoi!Ik ben druk bezig met mijn stageweek, maar wil iedereen in de lappenmand een lady wrb nog even een knuffel geven!
quote:Nee
Op woensdag 26 november 2003 21:40 schreef Rewimo het volgende:
Hee Troel!Ben je zelf nou weer helemaal beter?
Ik heb nog steeds een klein beetje last van mijn voorhoofdsholteontsteking en ben ook nog verkouden... En op school heerst krentenbaard...
Maar op stage gaat gelukkig alles goed, in tegenstelling tot donderdag en maandag.
Toen ben ik op hoge poten naar de stagebegeleider gestapt en toen heb ik gelijk gekregen. Uiteindelijk bleek het gelukkig maar een meningsverschil te zijn.
Alhoewel ik het nog steeds vreemd vind dat mijn mentor vroeg of ik uit de kring kon gaan omdat de kinderen niet meer in de kring pasten, terwijl ik de afgelopen weken ook gewoon in de kring zat...
Maar ja, misschien heb ik dat ook wel verkeerd opgevat omdat ik al vond dat ze onterecht mij op mijn nummer gezet had.
quote:vervelend van je gezondheid, en dat van dat ze je op je nummer had gezet. Gelukkig gaat het verder wel goed!
Op woensdag 26 november 2003 21:42 schreef Troel het volgende:[..]
Nee
Ik heb nog steeds een klein beetje last van mijn voorhoofdsholteontsteking en ben ook nog verkouden... En op school heerst krentenbaard...
Maar op stage gaat gelukkig alles goed, in tegenstelling tot donderdag en maandag.
Toen ben ik op hoge poten naar de stagebegeleider gestapt en toen heb ik gelijk gekregen. Uiteindelijk bleek het gelukkig maar een meningsverschil te zijn.
Alhoewel ik het nog steeds vreemd vind dat mijn mentor vroeg of ik uit de kring kon gaan omdat de kinderen niet meer in de kring pasten, terwijl ik de afgelopen weken ook gewoon in de kring zat...
Maar ja, misschien heb ik dat ook wel verkeerd opgevat omdat ik al vond dat ze onterecht mij op mijn nummer gezet had.
Of is dat een andere user??
quote:
Op woensdag 26 november 2003 21:32 schreef Rewimo het volgende:[..]
Vraag maar aan Peet
Een keer is leuk, tig keer is stront vervelend.
quote:Sorry, je hebt gelijk
Op woensdag 26 november 2003 22:03 schreef moussy het volgende:[..]
Een keer is leuk, tig keer is stront vervelend.
Wij hebben zon tummysleep gehad toen ze geboren was. Zon ruis ding. En die werkt erg goed. (vandaar dat als de batterijen op zijn de droger of weet ik veel wat aan moet om haar in slaap te krijgen )
quote:
Op woensdag 26 november 2003 22:20 schreef Leah het volgende:
Nog wel, Rewimo, nog wel...
*Nog harder snikt*
quote:En dan te bedenken dat ik nog van voor het mobiele tijdperk ben
Op woensdag 26 november 2003 22:29 schreef jessie het volgende:Dat gekke internet ook
quote:er was ook niks aan op internet, gelukkig had ik wel lol op MSN
Op woensdag 26 november 2003 22:32 schreef Rewimo het volgende:
Ja, dat was echt een gigastoring gisteren
Ik ga een dagje naar Osnabruck
quote:
Op woensdag 26 november 2003 22:37 schreef Rewimo het volgende:
Bij mij doet ook niet alles het, maar goed, ik ga slapen want ik moet om 5 uur opIk ga een dagje naar Osnabruck
quote:dat was philleine, een ander dus (gelukkig)
Op woensdag 26 november 2003 21:56 schreef Troel het volgende:
Is phileine gebanned?
Of is dat een andere user??
quote:mooi zo! Ik hou niet van mensen met (bijna) dezelfde nick als ik, dan raak ik in de war
Op woensdag 26 november 2003 22:45 schreef coolbabe het volgende:[..]
dat was philleine, een ander dus (gelukkig)
quote:Nee die heb ik niet gehad??
Op woensdag 26 november 2003 22:50 schreef phileine het volgende:
trouwens coolbabe, heb je nou ooit dat mailtje gekregen dat de camera in Den Haag is aangekomen en daar kan worden opgehaald?
Wat een heerlijk weertje he.Ik heb lekker gewandelt net met Janneke (die het wat minder vond, ik denk dat de klap van gisteren op haar hoofd een beetje pijn doet met het rijden in de wandelwagen) en Bo. Bo loopt steeds beter aan dat touwtje mee. Ze accepteert het prima. Als het zo goed blijft gaan kunnen we het straks zonder touwtje proberen.
Hier liggen de dames nu heerlijk plat en heb ik evne lekker tijd vor mezelf. Nou ja voor mezelf.... beneden nog opruimen, nog stofzuigen(o nee doe ik vanavond wel, heeft toch geen zin nu ) Nog een was of 6 wegvouwen (strijken doe ik gelukkig nooit) enz enz enz. Maar nu eerst ff lekker zitten en wat drinken
zou minimaal een uur in beslag nemen, maar stond binnen het half uur al weer buiten, hij voelde allerlei bulten en knobbels en verdikkingen die er niet horen, was in zijn ogen nauwelijks vooruit gegaan (op het zelfstandig adl-en na dan) en zag weinig hoop in om een arbeidsproces of reintegratie aan te gaan met mij binnen nu en 3 jaar. dus kon weer gaan en over drie jaar (als het kabinet niet anders besluit) terug komen, hopelijk met meer vooruitgang.
Vorig jaar kon ik min of meer voorkomen dat de stempel gehandicapt opgenomen werd in het dossier, nu dus niet meer Niet alleen arbeidsgehandicapt maar volledig dus. (geeft ons wel recht op een invalide kaart wat wel makkelijk kan zijn soms, maar das volgens mij ook het enige pluspuntje
)
Ik heb de broodbakmachine! In de kalverstraat hadden ze er nog een paar staan, dus die ben ik gelijk gaan halen en hij staat nu lief te kneden (wit brood, keuze van Max). Max tuurt er al een half uur in en wijst het apparaat steeds op hoekjes die ie nog gemist heeft enzo, maakt zich erg bezorgd of het allemaal wel goed komt, maar volgens mij kan het ding het best in z'n eentje af. Ben benieuwd straks, kan bijna niet wachten!
Het is zalig weer inderdaad Jessie. Helaas heeft Bram de slaperitis ofzo. Hij is meer aan het slapen dan dat hij wakker is. Wel goed voor hem natuurlijk, waarschijnlijk heeft hij het wel nodig. Maarja een frisse neus zou ons alletwee wel goeddoen. En ik begin hem dan altijd te knijpen voor de nacht, ik hoop maar dat hij dan ook een beetje knap kan slapen. Ik vind het inderdaad ook erg fijn dat ik zelf bij hem ben nu. Kan ik toch even goed in de gaten houden hoeveel hij precies eet en drinkt (tot nu toe niet echt veel). Ben echt blij dat mijn baas daar niet al te moeilijk over doet. Je hoort wel eens anders.
quote:Hahaha, ik zie het al, het eerste broodje zit er nog niet in of je bent ook al gegrepen door het broodbakvirus
Op donderdag 27 november 2003 14:00 schreef phileine het volgende:
Ik heb de broodbakmachine! In de kalverstraat hadden ze er nog een paar staan, dus die ben ik gelijk gaan halen en hij staat nu lief te kneden (wit brood, keuze van Max). Max tuurt er al een half uur in en wijst het apparaat steeds op hoekjes die ie nog gemist heeft enzo, maakt zich erg bezorgd of het allemaal wel goed komt, maar volgens mij kan het ding het best in z'n eentje af. Ben benieuwd straks, kan bijna niet wachten!
Ik heb ook zitten janken toen ik, nog tijdens mijn studie, te horen kreeg dat werken er voor mij niet in zou gaan zitten, en ik officieel "jonggehandicapt" was. Aan de andere kant, en dat klinkt heel cru, zijn er ook mensen met dezelfde klachten die gedwongen aan het werk moeten, omdat de arts ze niet serieus neemt. Dat lijkt me helemaal verschrikkelijk.
Dat stempel moet je proberen te vergeten, het is in weze alleen een constatering dat je gezien je huidige gezondheid niet in staat bent om te werken. En dat is iets wat je zelf waarschijnlijk ook wel wist.
Door al die broodbakperikelen zou ik inderdaad ook bijna zo'n ding kopen. Maar ben nu al vaak te lui om te koken, laat staan helemaal zelf brood te bakken (ja het is geen werk, alleen ingredienten erin en het machientje doet het zelf maarja dat ding moet ook weer schoon enzo).
quote:Ik had het nog niet eens gezien, maar ik kom helaas niet in aanmerking
Op donderdag 27 november 2003 17:17 schreef Karin het volgende:
Ik wil jullie nog even wijzen op FOK! Kleurplaat Aktie!. Sinds dit topic sticky is geworden is er niet meer in gereageerd, ben bang dat jullie eroverheen lezen eigenlijk is het niet slim wat ik doe, des te meer kans voor BramDoor al die broodbakperikelen zou ik inderdaad ook bijna zo'n ding kopen. Maar ben nu al vaak te lui om te koken, laat staan helemaal zelf brood te bakken (ja het is geen werk, alleen ingredienten erin en het machientje doet het zelf maarja dat ding moet ook weer schoon enzo).
Hebben jullie trouwens ervaring met de positiekleding van H&M? Ik stond van de week bij de Miss Etam, en alhoewel ik daar normaal nog wel eens een broek vandaan haal, vond ik de positiecollectie wel errug tuttig...
Is de H&M wat hipper?
nou ok, ben er nog fftjes
quote:Ik heb geen ervaring met positiekleding van H&M (in Arnhem hebben beide H&M's geen positiekleding), wel met die van Miss Etam. Ik vond dat het assortiment erg snel wisselde, dus misschien dat er volgende maand wel iets bijzit naar je zin. Ook haalde ik wel eens wat bij ProMiss.
Op donderdag 27 november 2003 17:21 schreef pluisje het volgende:
Rick wil volgens mij ook wel zo'n broodbakmachine, maar zolang ik zo misselijk ben kan ie daar mooi naar fluiten.
De geur van versgebakken brood....Hebben jullie trouwens ervaring met de positiekleding van H&M? Ik stond van de week bij de Miss Etam, en alhoewel ik daar normaal nog wel eens een broek vandaan haal, vond ik de positiecollectie wel errug tuttig...
Is de H&M wat hipper?
Begin volgende week ga ik even in een groter winkelcentrum kijken, daar hebben ze zowel een H&M met positiemode als een Miss Etam, daar zal ik hopelijk wel slagen
Hebben jullie ook wel eens met kant en klare broodmix gemaakt en hoe werd dat?
Phileine hoe is jou brood gelukt?
quote:Karin je hoeft alleen maar die bak schoon te maken en zo'n grote schroef. Niet moeilijk en zeker niet veel werk
Op donderdag 27 november 2003 17:17 schreef Karin het volgende:Door al die broodbakperikelen zou ik inderdaad ook bijna zo'n ding kopen. Maar ben nu al vaak te lui om te koken, laat staan helemaal zelf brood te bakken (ja het is geen werk, alleen ingredienten erin en het machientje doet het zelf maarja dat ding moet ook weer schoon enzo).
quote:Dat kant en klare is echt geweldig, want nooit te zoet of te zout. Kan eigenlijk niet mislukken. Maar van echt zelf alle ingrediënten los toevoegen en tot een lekker broodje maken krijg ik wel meer een kick.
Op vrijdag 28 november 2003 07:04 schreef jessie het volgende:
Hebben jullie ook wel eens met kant en klare broodmix gemaakt en hoe werd dat?
Osnabrück is geen stad om nog eens naartoe te gaan. De kerstmarkt is wel leuk, maar de stad zelf is een stuk minder sfeervol dan bijvoorbeeld Keulen. Maar goed, dat weten we dan ook weer
O ja ik kwam erachter dat die as in me brood zat (was hem kwijt)
Dat kan toch niet de bedoeling zijn of is dat normaal, zo nee wat doe ik daar dan weer tegen?
quote:De as van de machine?? Hm, lijkt me ook raar.
Op vrijdag 28 november 2003 13:02 schreef jessie het volgende:
Klinkt goed Rewimo.
*Little Angel zakdoekjes geeft*O ja ik kwam erachter dat die as in me brood zat (was hem kwijt)
Dat kan toch niet de bedoeling zijn of is dat normaal, zo nee wat doe ik daar dan weer tegen?
Mijn ouders begonnen al meteen tegen te spartelen, dus ik moet wel zeker weten dat ik ze ook lekker brood voorzet
* Syrena gaat dalijk naar de Blokker... o yeah
Het stomme is dat ik zo hard hoestte dat ik ook nog eens begon te kokhalzen
*Troel lekkere dropjes geeft*
Melkpoeder heb ik nog nooit gebruikt, maar wel gewone melk, het brood wordt niet zo snel droog, maar áls het droog wordt is het meteen geroosterd brood.
Die aanmelding bij de bbl2 gaat soms idd moeizaam. Ik gebruik die lijst eigenlijk alleen nog maar voor de recepten.
quote:Jessie, mijn moeder heeft dat ook weleens. Dan is het brood als het ware om de as vastgebakken
Op vrijdag 28 november 2003 13:02 schreef jessie het volgende:
O ja ik kwam erachter dat die as in me brood zat (was hem kwijt)
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 13:50 schreef jessie het volgende:
Ok thx Moussy.
Tis niks dat je over die broodbakmachine begon maar je bent nu wel gelijk de kenner he
Jajaja het gaat goed komen
Het boekje dat er bij zit, zit bij ieder model van HE, dus dat van die spatel zal wel op een ander model slaan.
Mijn haak blijft ook wel eens hangen, maar die kom ik dan wel weer een keer tegen als ik aan het snijden ben. Of ik wip hem er uit met een haaknaald. jaha, die dingen heb ik ook in huis
Wat trouwens ook onmisbaar is, als je zelf aan het bakken bent, een digitale grams-weegschaal en een electrisch mes!!
*digiweegschaal op lijstje zet en elektrisch mes ook*
*hard sparen op eerste lijstje zet*
*veel oriflameavondjes moet gaan doen op allereerste lijste zet*
gelukkig voel ik me nu weer heel wat beter dan gisteren
quote:Dat laatje zal wel een kruimel la zijn denk ik. Of moet je daar je haak misschien in opruimen? Kweet ook niet hoor ik heb een ander model. Áls het goed is krijg ik volgende week het nieuwste model
Op vrijdag 28 november 2003 20:03 schreef jessie het volgende:
O dus jou as zit ook gewoon vast Moussy?
En weet jij waar dat laatje voor is onderin?
quote:spaar je dukaten van Blokker? Of anders, heb je een Lidl in de buurt? Die hebben er 1 in de aanbieding. Je moet wel oppassen dat ie echt per gram nauwkeurig is (staat er bij) en niet een gram verschil kan heben. Dit heb je namelijk nodig als je met losse gist gaat grutten. Een gram gist kan je brood de deksel al op laten tillen.
*digiweegschaal op lijstje zet en elektrisch mes ook*
*hard sparen op eerste lijstje zet*
*veel oriflameavondjes moet gaan doen op allereerste lijste zet*
![]()
![]()
Ik heb net een brood voor morgen uit mijn vriezer gehaald. gewoon van de Edah. Niets speciaals. Morgen smeer ik er een vette glimmende laag bebogeen op en eet het op.... Lekker!!!
hier staan ook interessante broodrecepten. Weet niet of ze goed zijn, maar ze zijn in ieder geval apart!
Mous, mail mij ook eens die recepten van jou.
Het witte brood is nu op, ga nu een brood-met-pitjes-mix erin mikken en dan wil ik daar morgenochtend mee wakker worden.
quote:sorry dat ik hier ook op reageer, maar ik lurk hier wel eens en heb ook het probleem dat ik altijd baksteentjes produceer met die recepten uit de HE handleiding. Zou je receptjes ook naar mij kunnen mailen?
Op vrijdag 28 november 2003 21:34 schreef moussy het volgende:
Jessie, kan je me even mailen op mijn adres dat in mijn profiel staat? Ik heb nog een paar makkelijke en lekkere recepten voor je. Die recepten die in het boekje van de bbm van HE staan zijn voornamelijk baksteentjes.
Jezus als iemand mij een paar jaar terug verteld had dat ik een paar uur over een broodbakmachine kon praten had ik diegene voor gek verklaard
Zullen we een broodbakmeeting maken. Ik wist niet dat het nog truttiger dan een creameeting kon worden hoor
Ik heb ook de 400
Om meteen goed te beginnen kreeg ik net een lading Smarties bezorgd, die ik in mijn kinder/kerstartikel op de FP moet verwerken. Lekkere verrassing zo op de nuchtere maag
Ik ga vandaag weer eens turven hoeveel mensen zeggen dat ik vast al zo'n grote buik heb omdat ik zo veel snoep. Voor de algehele feestvreugde hoop ik dat het er niet al te veel zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |