Dus, mensen. Bereid je maar vast voor. Want als deze aardige man het lef heeft is het binnenkort voorbij.
Static, nu openlaten svp. Ik bedoel dit serieus, anders had ik het in Onzin gepost.
quote:Mwa....
Op woensdag 19 november 2003 23:20 schreef MissyMirjaM het volgende:
de laatste tijds is het toch wel ristig rondom die vent?
quote:Doe hier of je net onder een steen vandaan komt II
Op woensdag 19 november 2003 23:20 schreef MissyMirjaM het volgende:
de laatste tijds is het toch wel ristig rondom die vent?
Trouwens, ik denk niet dat hij zelfmoord gaat plegen, maar dat hij om het leven komt bij een ernstig ongeluk of iets dergelijks, niet al te lang van nu. Over een 3/4 jaar ofzo.
En een frreak-accident nog ook. Er is electriciteit bij betrokken. Ik ziiieee...ik zie ook iets met een auto, maar ik weet niet precies wat het is.
quote:okee okee het is duidelijk
Op woensdag 19 november 2003 23:23 schreef Maanvis het volgende:[..]
Doe hier of je net onder een steen vandaan komt II
quote:Ik kijk het ff aan.
Op woensdag 19 november 2003 23:18 schreef Maanvis het volgende:Static, nu openlaten svp. Ik bedoel dit serieus, anders had ik het in Onzin gepost.
quote:Je moet beter inlezen, static
Op woensdag 19 november 2003 23:24 schreef static het volgende:[..]
Ik kijk het ff aan.
quote:
Arrestatiebevel tegen Michael JacksonUitgegeven: 19 november 2003 19:33
LAS VEGAS - De autoriteiten in Californië hebben een arrestatiebevel uitgevaardigd tegen de zanger Michael Jackson. Zijn advocaten onderhandelen over de voorwaarden voor zijn overgave, aldus een woordvoerder van de politie woensdag in Las Vegas (Nevada), waar de superster zich bevindt voor de opname van een videoclip.
Volgens de Amerikaanse nieuwszender CNN wordt Jackson gezocht wegens kindermishandeling. Dinsdag waren op Jacksons landgoed Neverland videobanden, computers en correspondentie tussen de zanger en een 12-jarige jongen in beslag genomen.
quote:Tsja, je hebt je reputatie tegen je he.
Op woensdag 19 november 2003 23:25 schreef Maanvis het volgende:[..]
Je moet beter inlezen, static
Als ik sarcastisch was had ik wel smileys geplaatst
quote:Als ie gearresteerd word kan dat nog een leuk "staartje" krijgen..
Op woensdag 19 november 2003 23:26 schreef Armin het volgende:
naar aanleiding van dit soms?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |