abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14774672
(Hopelijk een eigen topic waardig? Mag ie Golfer? )

30 november dus LÍVE op de tv de loting voor het EK 2004 In portugal MET NEDERLAND WOOHOO

Volgens de Duitse TV is het een "gelukje" voor "die mannschaft" dat Turkije eruit ligt, daardoor vervalt het Turkse plaatsje in de loting. Die zouden bij plaatsing een "geplaatste status" krijgen, die plek wordt nu opgevuld door de Duitsers.

Volgens de ZDF (als ik het goed begrepen heb)

Groepshoofden: Engeland, Italië, Duitsland en Spanje
Nr's 2: Portugal, Denemarken, Frankrijk en Tsjechie
Nr's 3: Nederland, Rusland, Zweden, Kroatie
Nr's 4: Letland, Griekenland, Zwitserland, Bulgarije

Dus een poule met Duitsland, Frankrijk en Griekenland is mogelijk voor Nederland

Dus de "voorspel de poules" topic kan dus niet helemaal...

Golfer: Pls laat staan?

pi_14774796
Warom Spanje als groepshoofd terwijl ze playoffs hebben moeten spelen
pi_14774823
quote:
Op woensdag 19 november 2003 23:14 schreef Kapmes het volgende:
Warom Spanje als groepshoofd terwijl ze playoffs hebben moeten spelen
Historie van de laatste EK's en WK's telt volgens mij het zwaarst, plus de Fifa ranglijst. Weet vast iemand wel het goede antwoord op. Vandaar dat Nederland slecht scoort
  woensdag 19 november 2003 @ 23:17:57 #4
61513 okkidude
Kabouter Kantelaar
pi_14774937
Spanje Frankrijk Nederland Bulgarije

Aaaaaargh

In een leeg hoofd is plaats voor veel kennis!
pi_14774978
quote:
Op woensdag 19 november 2003 23:17 schreef okkidude het volgende:

Aaaaaargh

Zou meer vrezen voor Portugal en Italië...
pi_14774985
Alles wordt een eitje voor ze
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_14775010
quote:
Op woensdag 19 november 2003 23:17 schreef okkidude het volgende:

Aaaaaargh

Ik denk dat Griekenland (staan die ook nie onder een coach van de Duitsers? Der otto ? ) gevaarlijker is dan Bulgarije. De griekse clubs zijn ook al in opmars.
pi_14775018
Hm die nr. 3 koker is niet echt gunstig.

Ik ga voor Duitland, Denemaren en Letland.

pi_14775081
quote:
Op woensdag 19 november 2003 23:20 schreef Elevation het volgende:
Hm die nr. 3 koker is niet echt gunstig.

Ik ga voor Duitland, Denemaren en Letland.

Zou heerlijk zijn... Denemarken en Nederland door want ook Duitsland speelt slecht... Letland door is prachtig, geweldig gewoon al hadden ze natuurlijk de playoffs mede gehaald door 1. de simpelste poule en 2. uit te winnen bij Zweden dat met een tweede elftal speelde. Maar ik gun het ze van harte... Jammer dat Wales het niet gered heeft.
pi_14775104
FIFA en UEFA moet het fair gaan spelen en alle landen in een bak gooien, maar dat doen die smerige hufter toch niet,

stel je voor dat Spanje, Italie, Duitsland en Frankrijk in een poule komen
stel je voor dat Letland het EK zou winnen

pi_14775192
quote:
Op woensdag 19 november 2003 23:22 schreef AirRaid het volgende:
FIFA moet het fair gaan spelen en alle landen in een bak gooien, maar dat doen die smerige hufter toch niet,

Blatter oprotten

Ja over dat systeem valt te twisten want als je 4 sterke landen in 1poule hebt is het niet goed en als je Letland in een groep stopt met 3 sterkere landen is het ookniet goed want dan is het opeens ook niet meer fair en als je 4 "zwakkere"" landen ook al bestaan ze eigenlijk niet meer de zwakkere in een poule stopt is het ook niet goed.

Dus wat is dan wel goed tegenwoordig?

pi_14775286
quote:
Op woensdag 19 november 2003 23:22 schreef AirRaid het volgende:
FIFA en UEFA moet het fair gaan spelen en alle landen in een bak gooien, maar dat doen die smerige hufter toch niet,

Vind ik ook... maar maakt het zo veel uit of Spanje bij Italie komt of bij Nederland en Portugal ofzo ... op het EK zijn alleen goeie ploegen
pi_14775334
quote:
Op woensdag 19 november 2003 23:14 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Historie van de laatste EK's en WK's telt volgens mij het zwaarst, plus de Fifa ranglijst. Weet vast iemand wel het goede antwoord op. Vandaar dat Nederland slecht scoort

Spanje heeft ook niet echt veel gepresteerd op de EK en WK en op de FIFA-ranglijst staat Spanje een paar puntjes voor op Nederland.
sig verwijderd door FA
pi_14775373
quote:
Op woensdag 19 november 2003 23:25 schreef Bartoli het volgende:
Dus wat is dan wel goed tegenwoordig?
het fairste is gewoon alle landen in een bak en ja als je dan duitsland, frankrijk, spanje en italie in een poule krijgt...

tja dat is dan gewon het lot

pi_14775379
quote:
Op woensdag 19 november 2003 23:29 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Spanje heeft ook niet echt veel gepresteerd op de EK en WK en op de FIFA-ranglijst staat Spanje een paar puntjes voor op Nederland.

Ze zijn er wel altijd bij sinds 1992... Ik weet niet wat het zwaarst weegt... dacht de laatste 2 grote toernooien... Maar ja, misschien had de ZDF het niet goed...ze hebben het immers ook nog steeds over de escapade van de Nederlandse spelers na de 0-1 nederlaag zaterdag.
Dat ze lekker gefeest hebben... Zeiden ze net nog op ZDF.. Hoezo halen ze alleen de slechte zaken uit de pers.
pi_14775447
quote:
Op woensdag 19 november 2003 23:28 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:

[..]

Vind ik ook... maar maakt het zo veel uit of Spanje bij Italie komt of bij Nederland en Portugal ofzo ... op het EK zijn alleen goeie ploegen

waar we bij in de poule komen maakt me nix uit, als wer maar fair geloot wordt
als je het EK wilt winnen moet je toch winnen van de beste
pi_14775478
Portugal is als thuisspelend land toch waarschijnlijk sowiezo een groepshoofd...
pi_14775522
quote:
Op woensdag 19 november 2003 23:33 schreef Kozzmic het volgende:
Portugal is als thuisspelend land toch waarschijnlijk sowiezo een groepshoofd...
Dat dacht ik dus ook
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  woensdag 19 november 2003 @ 23:36:24 #19
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14775541
Zolang Engeland, Denemarken en Zwitserland ook mogelijk zijn, vind ik het prima
pi_14775567
quote:
Op woensdag 19 november 2003 23:33 schreef Kozzmic het volgende:
Volgens mij is dat alleen bij de WK zo...
pi_14775595
Als je tijdens het EK niet wil plaatsen, moet je dat voor de kwalificatie voor het EK ook niet doen, wordt een leuke voorronde dan: Frankrijk, Nederland, Engeland, Italië, Duitsland en Spanje. En dan een poule met San Marino, Malta, etc....
Alleen nu komt het Nederland niet uit en toen wel.

Een evenwichtige verdeling is het eerlijkst om ervoor te zorgen dat een kandidaat een makkelijkere voorronde heeft als de ander.

People spend money they dont have, to buy things they dont want, to impress people they dont like
  woensdag 19 november 2003 @ 23:38:39 #22
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_14775608
Hoop op een zware loting

Let's roll.

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_14775641
5 december is trouwens de loting voor WK 2006 al
pi_14775871
Hmm...
ut klopt dus wel...
Portugal is groepshoofd...
pi_14776352
quote:
Op woensdag 19 november 2003 23:37 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Volgens mij is dat alleen bij de WK zo...

Bin 't EK 2000 waren Nederland en België toch ook groepshoofd
pi_14776392
quote:
Op woensdag 19 november 2003 23:38 schreef duvelBE het volgende:
Als je tijdens het EK niet wil plaatsen, moet je dat voor de kwalificatie voor het EK ook niet doen, wordt een leuke voorronde dan: Frankrijk, Nederland, Engeland, Italië, Duitsland en Spanje. En dan een poule met San Marino, Malta, etc....
Alleen nu komt het Nederland niet uit en toen wel.

Een evenwichtige verdeling is het eerlijkst om ervoor te zorgen dat een kandidaat een makkelijkere voorronde heeft als de ander.

ja en al moeten we in een voorronde tegen frankrijk italie, spanje en co

zoals ik al eerder zei als je kampioen wilt worden moet je toch vna de beste winnen

pi_14776419
Op RTL 5 worden nu totaal andere potten gegeven, dus kloppen dezxe blijkbaar niet. Onder andere Portugal zit in pot 1 en Italië en Spanje in Pot 2

[edit]
Of de TO heeft pot 1 en 2 verwisseld volgens mij:o

[Dit bericht is gewijzigd door Kapmes op 20-11-2003 00:07]

pi_14776480
quote:
Op woensdag 19 november 2003 23:14 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Uhm Nederland staat nog steeds vierde op de wereldranglijst hoor?
pi_14776679
quote:
Op woensdag 19 november 2003 23:33 schreef AirRaid het volgende:

[..]

waar we bij in de poule komen maakt me nix uit, als wer maar fair geloot wordt
als je het EK wilt winnen moet je toch winnen van de beste

Mja, dan krijg je dit soort taferelen

nee, jij hebt je haren fijn gekamt
  donderdag 20 november 2003 @ 02:18:19 #30
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_14778802
quote:
Op woensdag 19 november 2003 23:10 schreef Frutsel het volgende:

30 november dus LÍVE op de tv de loting voor het EK 2004 In portugal MET NEDERLAND WOOHOO

Volgens de Duitse TV is het een "gelukje" voor "die mannschaft" dat Turkije eruit ligt, daardoor vervalt het Turkse plaatsje in de loting. Die zouden bij plaatsing een "geplaatste status" krijgen, die plek wordt nu opgevuld door de Duitsers.

Dus een poule met Duitsland, Frankrijk en Griekenland is mogelijk voor Nederland

Volgens mij zit Zweden in de eerste poule maar ik weet niet in plaats van wie..
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
  donderdag 20 november 2003 @ 10:46:34 #31
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_14782187
quote:
Deutschland bei der EM nicht gesetzt

Rudi Völler kann es gar nicht fassen - DFB-Team bei der EM nicht gesetzt

Hamburg - Die deutsche Fußball-Nationalmannschaft wird bei der Europameisterschaft 2004 in Portugal nicht gesetzt und droht nach den mäßigen Leistungen in den Qualifikationsspielen sogar im Lostopf C der Außenseiter zu landen.

Dies bestätigte die Europäische Fußball-Union (Uefa) am Donnerstag. Nach Angaben des Kontinental-Verbandes sind für die Setzliste allein die Ergebnisse aus den Qualifikations-Gruppenspielen für die WM 2002 und die EM 2004 maßgeblich.

Dabei hat Schweden mit einem Koeffizienten von 2,388 Punkten vor Tschechien (2,333) am Besten abgeschnitten.

DFB-Team nur auf Rang sieben

Die beiden Mannschaften werden damit bei der Auslosung am 30. November in Lissabon neben Gastgeber Portugal und Titelverteidiger Frankreich als Gruppenköpfe geführt.

Hinter Italien, England, Spanien (alle 2,313) sowie der Türkei (2,222) belegt Deutschland in dieser Rangliste mit 2,187 Punkten nur den siebten Platz und wäre damit in Topf C.

Ein Aufstieg in die zweithöchste Kategorie B wäre nur möglich, wenn Spanien (gegen Norwegen) oder die Türkei (gegen Lettland) in den Relegationsspielen am 15. und 19. November scheitert.

Völler sauer

DFB-Teamchef Rudi Völler kritisierte den Modus als ungerecht.

"Wir wurden vor einem Jahr Vize-Weltmeister und waren beste europäische Mannschaft des Turniers. Ich hätte mir gewünscht, dass dieser Erfolg mehr gewürdigt wird", sagte Völler. "Ich hoffe, dass da das letzte Wort nicht gesprochen ist."

DFB verzichtet auf Protest

Das allerdings dürfte ein frommer Wunsch bleiben, mangels Erfolgsaussichten verzichtet der DFB auf einen offiziellen Protest. Denn die Kriterien waren bereits vor dem Start der EM-Qualifikation festgelegt und den nationalen Verbänden schriftlich mitgeteilt worden.

Es gilt deshalb als unwahrscheinlich, dass die Uefa-Exe***ive den selbst verfassten Modus noch einmal ändern wird.

Leichte Punktverluste schmerzen

Für Völler und sein Team rächt sich damit manch leichter Punktverlust in der Qualifikation, wo auf dem Weg zur WM 2002 und EM 2004 35 Punkte in 16 Gruppenspielen geholt wurden. Nur ein Punkt mehr hätte die sichere Einstufung in Topf B bedeutet, mit 38 Punkten wäre Deutschland in Topf A gesetzt worden.

Die Relegationsspiele vor zwei Jahren gegen die Ukraine gehen nicht in die Wertung ein, ebenso wenig die jetzt anstehenden Playoffs der Gruppenzweiten in der EM-Ausscheidung.

Nicht gegen die Niederlande

Immerhin bleibt dem DFB-Team Angstgegner Niederlande erspart, der im Falle einer erfolgreichen Relegation gegen Schottland ebenfalls im Topf C landet. In dem nach der Papierform möglichen brisantesten Fall droht der deutschen Elf eine Vorrunden-Gruppe mit Frankreich, England und dem von Otto Rehhagel trainierten Griechenland, das in Topf D sein wird.

Vor vier Jahren bei der EM in Belgien und den Niederlanden zählte Deutschland als Titelverteidiger noch zu den vier gesetzten Teams.

Geholfen hatte es der Mannschaft um den damaligen Teamchef Erich Ribbeck nicht: Sie flog gegen England, Rumänien und Portugal gleich in der Vorrunde aus dem Wettbewerb.

Bron
quote:
England second seeds in Portugal
By Richard Bright
(Filed: 17/10/2003)

England are unlikely to be among the top seeds for the Euro 2004 finals and could be drawn with holders France or hosts Portugal in the group stage.

UEFA, European football's ruling body, will not confirm the seedings until after the play-offs but the tournament's regulations specify that they should be worked out on countries' records in qualifying for Euro 2004 and the 2002 World Cup.

This means France and Portugal are automatically top seeds. The other two countries with the best records from the qualifying campaigns are, surprisingly, Sweden and the Czech Republic.

Italy, Spain and England, with identical qualification records, would be joined by Turkey as second seeds, assuming Spain and Turkey win their play-offs against Norway and Latvia, respectively.

England and Turkey would be kept apart in the group stage, which would no doubt be welcomed from a security point of view.

A strong pot of third seeds could include Germany, Holland, Croatia and Russia. Scotland and Wales, if successful in their play-offs, would be in the fourth group.

Bron

Het is allemaal nog even de vraag dus.

pi_14782212
Dit is zo'n mooie zin:
quote:
Rudi Völler kann es gar nicht fassen
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 20 november 2003 @ 10:54:54 #33
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_14782399
Op ander forum gelezen:
quote:
Pot 1: Engeland, Italië, Duitsland en Spanje
Pot 2: Portugal, Denemarken, Frankrijk en Tsjechie
Pot 3: Nederland, Rusland, Zweden, Kroatie
Pot 4: Letland, Griekenland, Zwitserland, Bulgarije
Dit schijnt um te worden.

[Dit bericht is gewijzigd door Bobu op 20-11-2003 11:03]

donderdag 20 november 2003 @ 10:56:45 #34
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_14782447
Om een lang verhaal kort te maken:

We komen niet in de poule bij:
Rusland
Zweden
Kroatie

En er zijn 64 (4x4x4) mogelijkheden bij wie ze wel in de poule komen !

Er is dus een kans van 1op 64 dat je het goed raadt !

256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  donderdag 20 november 2003 @ 11:48:02 #35
50886 ZIOPPA
Pinche Cabron
pi_14783967
quote:
Op donderdag 20 november 2003 02:18 schreef Devano het volgende:

[..]

Volgens mij zit Zweden in de eerste poule maar ik weet niet in plaats van wie..

Volgens mij ook. Zag na de laatste poulewedstrijden in de Italiaanse pers staan dat de poules verdeeld zouden worden aan de hand van de prestaties in de voorronde van WK 2002 en EK 2004. Portugal is groepshoofd want host en Frankrijk als huidig Europees kampioen ook.

Het rijtje:

1. Frankrijk
2. Portugal
3. Zweden
4. Tsjechie
5. Engeland
6. Spanje
7. Italie
8. Duitland
9. Nederland
10. Kroatie
11. Denemarken
12. Rusland
13. Bulgarije
14. Zwitserland
15. Griekenland
16. Letland

Dus:
1: Frankrijk, Portugal, Zweden en Tsjechie
2: Engeland, Spanje, Italie, Duitsland
3: Nederland, Kroatie, Denemarken, Rusland
4: Bulgarije, Zwitserland, Griekenland en Letland.

Ik ga voor Portugal, Duitsland, Nederland en Bulgarije.

pi_14784150
Zweden, Engeland, Bulgarije
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  donderdag 20 november 2003 @ 12:05:33 #37
35716 assie
HattrickJUNK...
pi_14784492
Dan kan dus nog steeds een poule met Frankrijk, Italie en Bulgarije (goeie outsider, zijn niet voor niets poulewinnaar geworden).

Ik hoop iig op een zo moeilijk mogelijk poule. Dat er iedere wedstrijd vol aan de bak gegaan moet worden. Pas dan zien we het echte Nederlands elftal (zoals gisteren).

Ik geeft trouwens Duitsland een goeie kans voor de titel. Die hebben echt een sterk elftal hoor.... Onder aanvoering van Ballack en met die "jonge" spits van Stuttgart Kuranyi of zoiets. Hopelijk treffen we die dan in de halve finale ofzo.

@ Hattrick: FC Loda Maddeus (146377)
De voorste kruisband operatie: Assie VKB Operatie
AD '69 - De Graafschap - Tottenham Hotspur F.C. - Fiorentina - Bayern Munchen
  donderdag 20 november 2003 @ 12:13:07 #38
50886 ZIOPPA
Pinche Cabron
pi_14784676
quote:
Op donderdag 20 november 2003 12:05 schreef assie het volgende:
Ik geeft trouwens Duitsland een goeie kans voor de titel. Die hebben echt een sterk elftal hoor.... Onder aanvoering van Ballack en met die "jonge" spits van Stuttgart Kuranyi of zoiets. Hopelijk treffen we die dan in de halve finale ofzo.
Duitsland is vorige week helemaal weggespeeld door Frankrijk, en heeft een paar maanden geleden ook thuis verloren van Italie. Bovendien heeft Duitsland zich niet bepaald overtuigend gekwalificeerd. Maar ja, toernooiploegen he..

Ik geef Frankrijk en Italie de meeste kans, Spanje(spelen ook een "thuistoernooi") en Tsjechie hebben ook een goede kans.

donderdag 20 november 2003 @ 12:20:39 #39
67205 Colplay
How you doin??
pi_14784880
Had idd ook de indeling gezien met Zweden als groepshoofd. Zou wel mooie tegenstander zijn. Verder natuurlijk Duitsland. Dat ze tweede op t WK zijn geworden zegt niets, want de Duitsers hadden wel weer heel veel mazzel met tegenstanders. Uit de laatste groep maakt niet zo veel uit. Griekenland zou wel leuk zijn.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_14784922
quote:
Op donderdag 20 november 2003 11:48 schreef ZIOPPA het volgende:

Dus:

Ik ga voor Portugal, Duitsland, Nederland en Bulgarije.

Hopelijk loten we de sterkst mogelijke groep zodat er elke wedstrijd een tot de tanden bewapend en op-en-top gemotiveerd Oranje moet staan.

FRANKRIJK
DUITSLAND altijd leuke wedstrijden...
BULGARIJE
NEDERLAND

pi_14785070
quote:
Op donderdag 20 november 2003 12:20 schreef Colplay het volgende:
Had idd ook de indeling gezien met Zweden als groepshoofd. Zou wel mooie tegenstander zijn. Verder natuurlijk Duitsland. Dat ze tweede op t WK zijn geworden zegt niets, want de Duitsers hadden wel weer heel veel mazzel met tegenstanders. Uit de laatste groep maakt niet zo veel uit. Griekenland zou wel leuk zijn.
Heeej, die drie had ik ook in mijn hoofd...

Maar het maakt sowiezo niet zo heel veel uit, misschien dat alleen een wedstrijd tegen Frankrijk in de groepswedstrijden nog een beetje te vroeg komt.

pi_14785316
Frankrijk zal toch wel groepshoofd zijn als titelhouder?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_14785586
duitsland, tsjechië en bulgarij zou leuk zijn. lekker revanche nemen
pi_14785768
quote:
Op donderdag 20 november 2003 12:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Frankrijk zal toch wel groepshoofd zijn als titelhouder?
Volgens Uefa.com is Frankrijk wel groepshoofd, maar heeft dat met de prestaties in de kwalificaties te hebben ipv titelhouder
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_14785838
quote:
Op donderdag 20 november 2003 12:49 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

Volgens Uefa.com is Frankrijk wel groepshoofd, maar heeft dat met de prestaties in de kwalificaties te hebben ipv titelhouder

Vind ik vreemd. Kromme beschouwing ook, landen die een relatief makkelijkere poule hadden zijn dus beter geplaatst?
In Southern Sun
pi_14785975
quote:
Dus:
Zweden
Engeland
Letland
  donderdag 20 november 2003 @ 13:06:35 #47
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_14786199
De plaatsing heeft plaatsgevonden op basis van de KWALITICATIE van het afgelopen WK en komend EK. Vandaar de iets lage positie van Nederland.

Tabelletje:
Pot Team Coefficient
A France 3.000
A Sweden 2.389
A Czech Republic 2.333

B Italy 2.313
B Spain 2.313
B England 2.313
B Germany 2.188

C Netherlands 2.167
C Croatia 2.125
C Russia 2.056
C Denmark 2.056

D Bulgaria 1.889
D Switzerland 1.611
D Greece 1.563
D Latvia 1.250

Pot A wordt dus aangevuld met Portugal.

Ik hoop zelf op een Poule:

Zweden,
Duistland,
Nederland,
Griekenland.

Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_14786256
Je merkt nu dus al wel dat iedereen die Duitsers erbij willen hebben. Lijkt me wel mooi inderdaad. Meteen de eerste wedstrijd die Duitsers verslaan
In Southern Sun
pi_14786289
Gelukkig niet bij die Russen.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 20 november 2003 @ 13:11:59 #50
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_14786375
Horror poule:

Tsjechië
Italië
Nederland
Griekenland

Hopen op:

Zweden
Engeland
Nederland
Zwitserland

donderdag 20 november 2003 @ 13:13:04 #52
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_14786397
quote:
Op donderdag 20 november 2003 13:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Je merkt nu dus al wel dat iedereen die Duitsers erbij willen hebben. Lijkt me wel mooi inderdaad. Meteen de eerste wedstrijd die Duitsers verslaan
Idd, of heerlijk die Duitsers al in de eerste ronde hoogstpersoonlijk naar huis sturen in de laatste Poule wedstrijd.
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_14788205
Voorspellingkje:

Groep B:
+ Italië
+ Portugal
+ Nederland
+ Zwitserland

donderdag 20 november 2003 @ 14:15:19 #54
22239 -Schorpioen-
Feel young, look young
pi_14788297
Volgens de site van de VI is dit de indeling;

Pot A
Portugal
Frankrijk
Zweden
Tsjechië

Pot B
Spanje
Italië
Engeland
Duitsland

Pot C
Nederland
Kroatië
Denemarken
Rusland

Pot D
Bulgarije
Zwitserland
Griekenland
Letland

Kan een Mod dan de openingspost even aanpassen...wel zo netjes

Mijn poule;

Frankrijk
Spanje
Nederland
Griekenland

Niet vanwege de beste kansen, maar gewoon een mooie poule.

Amsterdam + Boekel = werelds...
pi_14788339
quote:
Op donderdag 20 november 2003 14:11 schreef Bombie het volgende:
Voorspellingkje:

Groep B:
+ Italië
+ Portugal
+ Nederland
+ Zwitserland

Het wordt in ieder geval geen groep B als Portugal er in zit. Die zitten bij voorbaat in groep A volgens mij.
Nu we in de 3e pot zitten, wordt het bijna zeker een best zware loting. Alleen Zweden als groepshoofd zou nog wat meer perspectieven bieden. Ik zie het al met al redelijk somber in, vooral omdat ik ons niet zo zie blijven spelen zoals gister
Nu ook Zuid Afrika
pi_14789936
Zweden, Duitsland, Zwitserland lijkt me wel wat
  donderdag 20 november 2003 @ 15:23:13 #57
67205 Colplay
How you doin??
pi_14790385
Eigenlijk zegt de hele loting nu nog niet zoveel. Kijk maar naar het WK van vorig jaar. Niemand had Duitsland, Zuid-Korea en Turkije in de halve finale verwacht en Argentinie en Frankrijk al na de poules naar huis.

Maar ik denk dat Nederland het wel eens goed kan doen. Gelukkig zitten al onze spelers bij hun clubs op de bank en dat moet vooral zo blijven nu. Want dan zijn ze nog fit als het EK begint. Alleen Van Nistelrooy heeft dan een zwaar seizoen achter de rug, maar die is toch supergemotiveerd omdat t zijn eerste toernooi wordt.

Dus hopen dat de Nederlanders nog een tijdje slecht blijven spelen.

"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_14790396
Denk toch wel eerder dat Nederland een groeps hoofd zal zijn of een 2de plaats iniedergeval we zullen het zien bij de loting of we het een beetje kunnen redden
[14.gif]
pi_14790517
quote:
Op donderdag 20 november 2003 14:15 schreef -Schorpioen- het volgende:
Pot C
Nederland
Kroatië
Denemarken
Rusland

Dat zou nog is een mooie pot zijn
[14.gif]
pi_14790539
quote:
Op donderdag 20 november 2003 15:27 schreef Chen het volgende:

[..]

Dat zou nog is een mooie pot zijn

Dat zijn dus de landen die Nederland niet kan treffen.
pi_14790599
Zwaarste loting:

Frankrijk anders Portugal vanwege thuishaven
Spanje
Nederland
Griekenland

lijkt mij

Beste loting!!

Zweden
Duitsland (leuk!) anders Engeland
Nederland
Zwitserland

Een van de grote hoofden
pi_14790643
Doe mij maar:

Zweden
Duitsland
Nederland
Zwitserland

pi_14793143
Kan iemand me uitleggen waarom de Zweden bij de groepshoofden is ingedeeld

En van Frankrijk ben ik bang van hun snelle en uiterst trefzekere spitsen...
Tsjechië heeft al laten zien waar ze in staat zijn
Portugal lijkt me nog redelijk, maar ze spelen thuis, enorm nadelig (wk kwalificatie '02, 2-2 eindstand na een 0-2 voorsprong van NL)

pi_14793175
quote:
Op donderdag 20 november 2003 13:12 schreef Qi het volgende:
Horror poule:

Tsjechië
Italië
Nederland
Griekenland

Frankrijk niet .
... hier geweest te zijn!!!!
  donderdag 20 november 2003 @ 17:21:45 #65
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_14793221
Het liefst ff in vorm komen met

Zweden Engeland Letland.

donderdag 20 november 2003 @ 17:28:46 #66
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14793373
quote:
Op donderdag 20 november 2003 17:18 schreef ASSpirine het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom de Zweden bij de groepshoofden is ingedeeld

En van Frankrijk ben ik bang van hun snelle en uiterst trefzekere spitsen...
Tsjechië heeft al laten zien waar ze in staat zijn
Portugal lijkt me nog redelijk, maar ze spelen thuis, enorm nadelig (wk kwalificatie '02, 2-2 eindstand na een 0-2 voorsprong van NL)

Omdat ze zich al twee keer feilloos hebben gekwalificeerd voor een eindronde.

Ik wil:

Zweden
Engeland
Nederland
Zwitserland

pi_14793399
Ik hoop niet op Zweden in dezelfde poule als Nederland. Of ze moeten beiden doorgaan. Zweden is mijn 2e land om te supporteren.

Ik hoop een poule als:
Nederland
Letland (kan je Turkije laten zien hoe het wel moet)
Griekenland
Kroatië

De andere ploegen zijn mooie tegenstanders om in een een kwartfinale, halve finale of finale tegen te spelen.

pi_14793439
Uit poule A ontloop ik het liefste Frankrijk en Portugal (vooral ook omdat zij het thuis spelend land zijn), uit poule B Italie en Spanje en uit poule D Bulgarije (lijkt mij een gevaarlijke outsider).

Ideaal lijkt me Zweden, Engeland en Zwitserland.

Never underestimate the predictability of stupidity
pi_14793461
quote:
Op donderdag 20 november 2003 17:30 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik hoop niet op Zweden in dezelfde poule als Nederland. Of ze moeten beiden doorgaan. Zweden is mijn 2e land om te supporteren.

Ik hoop een poule als:
Nederland
Griekenland
Kroatië

De andere ploegen zijn mooie tegenstanders om in een een kwartfinale, halve finale of finale tegen te spelen.

dat gaat dus helemaal niet

elke poule bevat 1 land uit elke groep (dus 1 land van groep A, 1 land van groep B, 1 land van groep C en 1 land van groep D)

Pot A - Portugal, France, Sweden and Czech Republic;
Pot B - Spain, Italy, England and Germany;
Pot C - Holland, Croatia, Denmark and Russia;
Pot D - Bulgaria, Latvia, Greece and Switzerland

pi_14793480
quote:
Op donderdag 20 november 2003 17:30 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

Ik hoop een poule als:
Nederland
Griekenland
Kroatië

Ik denk dat je eerst nog ff de regels van de loting moet doorlezen. Kroatie kunnen we niet tegen komen en letland en Griekenland kunnen ook niet bij elkaar in een poule.
  donderdag 20 november 2003 @ 17:37:09 #71
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14793546
Overigens, landen die het sterkst zijn c.q. Nederland het minst liggen:

Pot A
1. Tsjechië
2. Frankrijk
3. Portugal
4. Zweden

Pot B
1. Italië
2. Duitsland
3. Spanje
4. Engeland

Pot D
1. Letland
2. Bulgarije
3. Griekenland
4. Zwitserland

Voor mij is Tsjechië veruit favoriet om Europees kampioen te worden.

[Dit bericht is gewijzigd door twi op 20-11-2003 17:38]

donderdag 20 november 2003 @ 17:38:08 #72
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_14793569
zweden
engeland
nederland
zwisterland

hier bij moeten we wel door kunnen komen...

Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_14793605
Doe mij maar Nederland samen met Tjechië, Spanje en Bulgarije.

Hebben we meteen de lastigste tegenstanders gehad.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_14793624
Ik wil tegen Zweden. Wel een erg lastige tegenstander maar leuk met Allback en Zlatan.
pi_14793646
Een finale nederland - duitsland ( ik schat goed voor 16 miljoen kijkers ) is dus nog niet uitgesloten
slettebak [@] gmail.com
pi_14793686
quote:
Op donderdag 20 november 2003 17:37 schreef twi het volgende:

Voor mij is Tsjechië veruit favoriet om Europees kampioen te worden.

Ik vind Tsjechie ook een van de kanshebbers, alleen vraag ik me af of ze in de breedte wel zo goed zijn. Wat als bijv. Koller weg valt?
pi_14793687
quote:
Op donderdag 20 november 2003 17:32 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

dat gaat dus helemaal niet

elke poule bevat 1 land uit elke groep (dus 1 land van groep A, 1 land van groep B, 1 land van groep C en 1 land van groep D)

Pot A - Portugal, France, Sweden and Czech Republic;
Pot B - Spain, Italy, England and Germany;
Pot C - Holland, Croatia, Denmark and Russia;
Pot D - Bulgaria, Latvia, Greece and Switzerland

Ik wist niet dat men deze regels hanteerde. Even iets gemist.

Mijn nieuwe poule:
Nederland
Letland
Engeland
Tsjechië (revanche)

pi_14793749
quote:
Op donderdag 20 november 2003 17:43 schreef yurko het volgende:

[..]

Ik vind Tsjechie ook een van de kanshebbers, alleen vraag ik me af of ze in de breedte wel zo goed zijn. Wat als bijv. Koller weg valt?

hun motor heet Pavel Nedved, als hij er niet is zijn ze al veel zwakker

Rosicky kan je ook niet onderschatten

pi_14793786
  • Zweden
  • Spanje
  • Nederland
  • Griekenland
  • Borsato!! ♪♥
    AC Sparta Praha!
    pi_14793823
    quote:
    Op woensdag 19 november 2003 23:10 schreef Frutsel het volgende:

Wedden dat duitsland letland krijgt???

Ik hoop dat wij duitsland krijgen

En hoe voelt u zich nu?
    pi_14794162
    Hoop ook gewoon op sterke tegenstanders. De EK moet van iedereen kunnen winnen.
    Overigens vinden de landen in pot 1 en 2 het ook niet zo leuk dat ze NL kunnen treffen volgens mij.
    A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
    Klik dan als je durft
    pi_14794197
    quote:
    Op donderdag 20 november 2003 17:49 schreef evil_cupido het volgende:

[..]

Wedden dat duitsland letland krijgt???

Ik hoop dat wij duitsland krijgen

Ja dan hebben we Letland ook
    In Southern Sun
      donderdag 20 november 2003 @ 18:10:20 #83
    56483 wingerd
    p l a s t i c f a c e
    pi_14794281
    Duitsland, Denemarken & Letland lijkt me wel okee...
    De slaap van de Rede brengt Monsters voort.
    Welterusten.
      donderdag 20 november 2003 @ 18:12:07 #84
    56483 wingerd
    p l a s t i c f a c e
    pi_14794323
    quote:
    Op donderdag 20 november 2003 17:43 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

Ik wist niet dat men deze regels hanteerde. Even iets gemist.

Mijn nieuwe poule:
    Nederland
    Letland
    Engeland
    Tsjechië (revanche)

in dat geval ook even een andere poule: Zweden, Duitsland & Letland
    De slaap van de Rede brengt Monsters voort.
    Welterusten.
    pi_14794474
    De groep met Nederland wordt hoe dan ook de "group of death", dus het zal moeilijk gaan worden. Nederland heeft het er zelf naar gemaakt door bij het derde rijtje te zitten. Maar ach, als je Europees kampioen wil worden, dan moet je iedereen aankunnen.
    I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
    pi_14794506
    quote:
    Op donderdag 20 november 2003 18:10 schreef wingerd het volgende:
    Duitsland, Denemarken & Letland lijkt me wel okee...
    Denemarken zal er niet bij zitten...
    I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
    pi_14794535
    quote:
    Op donderdag 20 november 2003 17:19 schreef WattaFakka het volgende:

[..]

Frankrijk niet .

Frankrijk is een uiterst lastige tegenstander, die normaal gesproken ook gewoon van Nederland zou winnen, maar ik denk dat Nederland nóg meer moeite zou hebben met Tsjechië. De kans dat we van Frankrijk winnen is naar mijn mening groter dan dat we van Tsjechië winnen.
      donderdag 20 november 2003 @ 19:12:22 #88
    23186 FrankyMcG
    I'd rather have the scar
    pi_14795777
    Ik beperk me tot de teams die ik liever niet bij Nederland in de poule zie:

Pot A
    Frankrijk (blijft gevaarlijk als regerend Europees- en ex-Wereldkampioen)
    Tsjechië (geen uitleg nodig denk ik)

Pot B
    Engeland (zie ik ze liever in een later stadia tegen spelen)
    Duitsland (zie ik ze liever in een later stadia tegen spelen)

Pot C
    N.V.T.

Pot D
    N.V.T.

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
    pi_14796253
    Bij loting is het zaak om te stellen welke tegenstander je niet wilt na afloop van de poulefase. Die kan maar beter in je poule zitten.

Frankrijk en Tsjechië zijn de enige teams waarvan ik zeg dat ik ze vooraf hoger aansla. Je weet dat je van Engeland, Duitsland, Spanje en Italië verliezen kunt, maar op een toernooi wint de sterkste van het moment gewoon. Een Zwitserland/Griekenland kan voorts akelige dingen doen in de poulefase. Portugal is de darkhorse, heb ik dan ook liever in de groep en niet direct erna.

Ben benieuwd of de Duitsers sterker kunnen worden, want op de WK in Japan en Korea kregen ze alles op het juiste moment (inclusief een keeper met engeltje). De poulewedstrijden in de kwalificatie waren verder erg Duits. En zou Spanje zo dicht bij huis dit keer voor de titel of finaleplek kunnen gaan?

[Dit bericht is gewijzigd door okee6 op 20-11-2003 19:33]

pi_14796274
    Poules gokken, altijd leuk.

A

Portugal
    Spanje
    Denemarken
    Letland

B

Frankrijk
    Engeland
    Kroatië
    Bulgarije

C

Zweden
    Duitsland
    Rusland
    Griekenland

D

Tsjechië
    Italië
    Nederland
    Zwitserland

ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
    pi_14796359
    Wat ik hoop dan:

Uit de reekshoofdenbak:

Zweden. Dit is wel een sterke ploeg, maar ook wel één die te verslaan is en in mijn ogen de minste van de 4 in deze bak. Frankrijk heeft het beste materiaal van Europa en waarschijnlijk ook de beste ploeg, hoewel ik twijfels heb over hun defensie. Tsjechië hebben we al genoeg gehad wat mij betreft en Portugal ook niet. Ten eerste niet omdat dit ook een favoriet is, sterke selectie en thuisvoordeel. Ten tweede omdat er dan ruzie komt hier op de bank, of tenminste gemengde belangen.

Uit bak 2:

Engeland of Duitsland. Dit lijken mij ploegen die ons qua stijl het best liggen. Italië is gewoon te lastig, Spanje ook. Zijn ook 2 favorieten wat mij betreft.

Uit bak 4:

Letland niet. Die gaan we onderschatten, vrees ik. Bulgarije lijkt de sterkste ploeg, dus doe maar Griekenland of de Zwitsers.

Overigens zou ik het bereiken van de kwartfinale an sich al knap vinden, meer verwacht ik niet.

www.thuisuiteten.nl
    pi_14796501
    quote:
    Op donderdag 20 november 2003 19:36 schreef methodmich het volgende:
    Overigens zou ik het bereiken van de kwartfinale an sich al knap vinden, meer verwacht ik niet.
    Eens. Nederland gaat sowieso in een zware poule komen, en ondanks de mooie 6-0 overwinning moeten we onze ogen niets sluiten voor de slechte reeks die daarvoor werd gespeeld. Eén zwaluw maakt nog geen zomer, ook al denk ik wel dat het huidige systeem, met wat jonge spelers erin, beter is dan het vorige.
    pi_14796726
    Mijn lijst qua sterkte en dus kans op de titel is trouwens:

1. Frankrijk
    2. Portugal
    3. Spanje
    4. Tsjechië
    5. Italië
    6. Engeland
    Nederland
    8. Duitsland
    Zweden
    10. Denemarken
    11. Bulgarije
    12. Rusland
    13. Kroatië
    14. Griekenland
    Letland
    Zwitserland

www.thuisuiteten.nl
    pi_14796748
    De poul die niet moet komen...
    Nederland
    Italie
    Duitsland
    Engeland/Frankrijk
    [14.gif]
    pi_14796810
    quote:
    Op donderdag 20 november 2003 19:36 schreef methodmich het volgende:
    Halfe Finale net als het vorige EK zou wel geweldig zijn...
    Maar ik denk dat Nederland dit jaar best kan zal hebben..
    Want eerst spelen we wel bagger en gebeuren maar ik denk dat Advocaat nu wel een beetje heeft kunnen zien hoe de droom opstelling is na Nederland - Schotland en zo'n opstelling zullen we wel veel zien bij het Nederlands elftal dan hoor...
    [14.gif]
    pi_14796851
    quote:
    Op donderdag 20 november 2003 19:51 schreef Chen het volgende:
    De poul die niet moet komen...
    Nederland
    Italie
    Duitsland
    Engeland/Frankrijk
    Ik zal je geruststellen: die kan niet komen ook. Wel voor 3/4.
    www.thuisuiteten.nl
    pi_14797484
    quote:
    Op donderdag 20 november 2003 19:50 schreef methodmich het volgende:

1. Frankrijk
    2. Portugal
    3. Spanje
    4. Tsjechië
    5. Italië
    6. Engeland
    Nederland
    8. Duitsland
    Zweden
    10. Denemarken
    11. Bulgarije
    12. Rusland
    13. Kroatië
    14. Griekenland
    Letland
    Zwitserland

Kan ik wel aardig in meegaan: alleen denk ik dat je Frankrijk overschat en vooral Griekenland schromelijk onderschat. En dat we bij het WK hebben gezien dat dit soort lijstjes in de praktijk weinig waard zijn.
    pi_14797678
    Pot 1 hoop ik op Frankrijk of Portugal. Twee prachtige ploegen!
    Pot 2 gaat de voorkeur duidelijk uit naar Duitsland. Niet alleen vanwege de rivaliteit, maar ook omdat het gewoon de zwakste ploeg in pot 2 is.
    Pot 4 het liefst Zwitserland of Letland.
    pi_14797709
    quote:
    Op donderdag 20 november 2003 19:50 schreef methodmich Quasar_de_Duif het volgende:

1. Portugal
    2. Italië
    3. Frankrijk
    4. Tsjechië
    5. Nederland
    6. Spanje
    7. Engeland
    8. Duitsland
    9. Zweden
    10. Denemarken
    11. Letland
    12. Kroatië
    13. Bulgarije
    14. Griekenland
    15. Rusland
    16. Zwitserland

pi_14797898
    geef ik hem ook wel...

1. Frankrijk
    2. Italië
    3. Spanje
    4. Portugal
    5. Tsjechië
    6. Nederland
    7. Zweden
    8. Engeland
    9. Duitsland
    10. Bulgarije
    11. Griekenland
    12. Kroatië
    13. Denemarken
    14. Rusland
    15. Letland
    16. Zwitserland

donderdag 20 november 2003 @ 20:38:36 #101
    29132 sander4444
    Jönköpings Södra IF
    pi_14798227
    Mijn keuze is:

Zweden (oppassen voor de elleboog van Zlatan)
    Duitsland (altijd leuk)
    Nederland
    Zwitserland (vind k persoonlijk niet heel sterk)

- verwijderd door admin -
    pi_14798505
    Ik heb gemengde gevoelens over de poulsamenstelling waar Oranje in moet komen.
    Aan de ene kant wil ik 3 sterke tegenstanders:
    b.v.
    Portugal
    Italie
    NL
    Bulgarije

Dan kan NL meteen laten zien dat ze op de goede weg zijn en het verdienen om kampioen te worden, of dat ze het laten afweten en het meteen over is.

Aan de andere kant vind ik een poule met 3 zwakkere tegenstanders ook aantrekkelijk, zodat ze een beetje kunnen 'opwarmen'.
    alleen zullen ze wel naast hun schoenen gaan lopen dan
    b.v.

Zweden
    Engeland/Duitsland
    NL
    Zwitserland

Al met al zullen ze gewoon de poule door moeten komen en daarna 3 wedstrijden op rij moeten winnen om kampioen te worden.
    open deur

Ajax!!!! Dit jaar gewoon weer kampioen!
    Bierplaat, dit is nu die lekkere bierplaat, bierplaat
    Zo dronken dat je niet weet of je daar staat of hier staat
    Dansend in je Ralph Lauren of spiernaakt, bierplaat
      donderdag 20 november 2003 @ 21:15:46 #103
    52164 pfaf
    pfief, pfaf, pfoef!
    pi_14799171
    quote:
    Op donderdag 20 november 2003 20:49 schreef Vom het volgende:
    open deur
    Maar wel een waarheid als een koe
      Trouwste user 2022 donderdag 20 november 2003 @ 21:34:31 #104
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_14799773
    Doe maar de sterkst mogelijke tegenstanders.

Dan is Nederland op z'n best.

En in de finale tegen de tsjechen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
      donderdag 20 november 2003 @ 21:35:52 #105
    57724 WattaFakka
    Het was fijn...
    pi_14799835
    quote:
    Op donderdag 20 november 2003 21:34 schreef tong80 het volgende:
    Doe maar de sterkst mogelijke tegenstanders.

Dan is Nederland op z'n best.

En in de finale tegen de tsjechen.

Niet goed opgelet bij Schotland - Nederland?
      Trouwste user 2022 donderdag 20 november 2003 @ 21:36:38 #106
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_14799853
    quote:
    Op donderdag 20 november 2003 21:35 schreef WattaFakka het volgende:

[..]

Niet goed opgelet bij Schotland - Nederland?

?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
      donderdag 20 november 2003 @ 21:38:05 #107
    57724 WattaFakka
    Het was fijn...
    pi_14799900
    quote:
    Op donderdag 20 november 2003 21:36 schreef tong80 het volgende:

[..]

?

Ik vond Nederland toch wel lekker spelen eigenlijk en Schotland is nou niet wat je zegt een topteam .
      Trouwste user 2022 donderdag 20 november 2003 @ 21:38:55 #108
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_14799927
    quote:
    Op donderdag 20 november 2003 21:38 schreef WattaFakka het volgende:

[..]

Ik vond Nederland toch wel lekker spelen eigenlijk en Schotland is nou niet wat je zegt een topteam .

Alleen jammer dat ze met 1-0 verloren.

donderdag 20 november 2003 @ 21:40:21 #109
    57724 WattaFakka
    Het was fijn...
    pi_14799965
    quote:
    Op donderdag 20 november 2003 21:38 schreef tong80 het volgende:

[..]

Alleen jammer dat ze met 1-0 verloren.

Jah omdat dickie dick de verkeerde mensen inzette, ik neem aan dat ie hiervan geleerd heeft datie beter de jongere generatie mee kan nemen .
    pi_14800733
    quote:
    Op donderdag 20 november 2003 21:40 schreef WattaFakka het volgende:

[..]

Jah omdat dickie dick de verkeerde mensen inzette, ik neem aan dat ie hiervan geleerd heeft datie beter de jongere generatie mee kan nemen .

Advocaat: "I've always said we had some up and coming players. The whole country thought they were ready to play, but I didn't think the moment was right - until now." (BBC)
      donderdag 20 november 2003 @ 22:04:58 #111
    53268 HomerJ
    Your talking to me?
    pi_14800749
    quote:
    Op donderdag 20 november 2003 21:40 schreef WattaFakka het volgende:

[..]

Dick advocaat zal toch wel weer voor zekerheid gaan en kluivert, de boer en seerdorf op te stellen

Davids was trouwens

"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
    pi_14801059
    ik denk dat advocaat wel leert van z'n fouten

uiteindelijk iig

Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 21 november 2003 @ 11:09:49 #113
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_14810652
    Geef mij maar zweden, duitsland en griekenland
    k hoop echt niet dat we bij portugal of tsjechie in de poule komen want dat zou wel heel lastig worden.

maargoed t wordt toch nooit een ideale loting dus we zullen wel 2 zware tegenstanders dr bij krijgen

DeLuna vindt me dik ;(
    Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
    pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
    pi_14811252
    Als we maar niet Italie uit die 2e pot trekken vind ik alles wel best.
    Nu ook Zuid Afrika
      vrijdag 21 november 2003 @ 12:23:49 #115
    46511 Linz
    held der helden
    pi_14812863
    ik hoop dat we met de sterkste landen in de poule beginnen
    "Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
    pi_14812880
    quote:
    Op vrijdag 21 november 2003 12:23 schreef Linz het volgende:
    Ik ook

En waarom Italië niet ChAoZ?

In Southern Sun
      vrijdag 21 november 2003 @ 12:26:51 #117
    46511 Linz
    held der helden
    pi_14812941
    quote:
    Op vrijdag 21 november 2003 12:23 schreef Linz het volgende:
    een poule met Italie, Frankrijk en Griekenland.

Prachtig toch! Heerlijk affiche en spannende wedstrijden meteen in het begin van het toernooi.

"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
      vrijdag 21 november 2003 @ 12:41:09 #118
    52164 pfaf
    pfief, pfaf, pfoef!
    pi_14813362
    quote:
    Op vrijdag 21 november 2003 12:24 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik ook

Maar een paar wedstrijden om een beetje "in het toernooi te kunnen groeien" is ook niet verkeerd.
    pi_14813392
    quote:
    Op vrijdag 21 november 2003 12:26 schreef Linz het volgende:

[..]

een poule met Italie, Frankrijk en Griekenland.

Prachtig toch! Heerlijk affiche en spannende wedstrijden meteen in het begin van het toernooi.

En vervolgens vliegen ze er in de kwartfinales tegen Letland uit...
      FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 21 november 2003 @ 12:42:58 #120
    1012 Doc
    Loves C, M & R
    pi_14813404
    Voorkeur:
    Zweden
    Engeland of Duitsland
    Letland
    OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
    Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
    pi_14813434
    Grappig dat nog steeds gedacht wordt dat hier ook zwakke landen bij zitten. Nederland loopt echt niet zomaar even over Zweden heen.
      vrijdag 21 november 2003 @ 12:45:50 #122
    50886 ZIOPPA
    Pinche Cabron
    pi_14813497
    quote:
    Op donderdag 20 november 2003 19:50 schreef methodmich het volgende:

1. Frankrijk
    2. Portugal
    3. Spanje
    4. Tsjechië
    5. Italië
    6. Engeland
    Nederland
    8. Duitsland
    Zweden
    10. Denemarken
    11. Bulgarije
    12. Rusland
    13. Kroatië
    14. Griekenland
    Letland
    Zwitserland

Ik zie Italie en Frankrijk als de topfavorieten, Spanje en Tsjechie hebben een grote kans. Grootste outsiders zijn Nederland, Portugal, Engeland en Duitsland. "Denemarken 92-ploegen" kunnen Rusland, Denemarken en Bulgarije zijn, en Zwitserland, Letland, Kroatie, Zweden, Griekenland.
      vrijdag 21 november 2003 @ 12:50:45 #123
    52164 pfaf
    pfief, pfaf, pfoef!
    pi_14813644
    Nu ik die lijsten zie, realiseer ik me maar weer eens, dat de EK toch veel leuker zijn dan de WK
      FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 21 november 2003 @ 12:55:10 #124
    1012 Doc
    Loves C, M & R
    pi_14813811
    quote:
    Op vrijdag 21 november 2003 12:43 schreef SCH het volgende:
    Grappig dat nog steeds gedacht wordt dat hier ook zwakke landen bij zitten. Nederland loopt echt niet zomaar even over Zweden heen.
    Ik denk ook zeker niet dat Zweden een zwak land is, maar ik denk dat Frankrijk en Portugal sterker zijn.

En als ik mag kiezen tussen Italie/Spanje of Engeland/Duitsland, dan denk ik dat de eerste twee genoemde sterker zijn. Wat OOK niet inhoud dat die andere twee zwakker dan NL zijn...

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
    Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
    pi_14813945
    quote:
    Op vrijdag 21 november 2003 12:55 schreef Doc het volgende:

[..]

Ik denk ook zeker niet dat Zweden een zwak land is, maar ik denk dat Frankrijk en Portugal sterker zijn.

En als ik mag kiezen tussen Italie/Spanje of Engeland/Duitsland, dan denk ik dat de eerste twee genoemde sterker zijn. Wat OOK niet inhoud dat die andere twee zwakker dan NL zijn...

Dat zou heel goed kunnen maar moet het niet zo zijn dat iedere wedstrijd voor Oranje vanaf nu een finale is. Blijkbaar presteren ze alleen onder die druk. Vuige roddels in de pers, Seedorf die voorgaat in gebed, Kluivert die ritueel danst rond de brandende pop van Henk Spaan

Serieus: de tegenstanders doen er niet zoveel toe, Nederland moet veel en veel meer uitgaan van de eigen kracht, zoals afgelopen woensdag. Dan zijn ze zelf voor iedereen het te kloppen land.

Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 21 november 2003 @ 13:01:32 #126
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_14814028
    quote:
    Op vrijdag 21 november 2003 12:43 schreef SCH het volgende:
    dat klopt maar tis tegen alnden als zweden makkelijker voetballen dan bijoorbeeld italie, die verdedigen alleen maar
    DeLuna vindt me dik ;(
    Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
    pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
      vrijdag 21 november 2003 @ 13:02:48 #127
    46511 Linz
    held der helden
    pi_14814076
    quote:
    Op vrijdag 21 november 2003 12:50 schreef pfaf het volgende:
    Nu ik die lijsten zie, realiseer ik me maar weer eens, dat de EK toch veel leuker zijn dan de WK
    nee man, WK's zijn de leukste
      vrijdag 21 november 2003 @ 13:15:31 #128
    30961 Knaller
    knalt er op los
    pi_14814529
    quote:
    Op vrijdag 21 november 2003 13:02 schreef Linz het volgende:

[..]

nee man, WK's zijn de leukste

EK heeft in het algemeen wel een sterker deelnemersveld.
    Je kan het eigenlijk wel een WK zonder Brazilië en Argentinië noemen.

Maar goed, maakt mij niet zoveel uit tegen wie Nederland loot.
    Je zal toch van iedereen moeten kunnen winnen, wil je terecht Europees kampioen worden.

"A single rose can be my garden, a single friend my world."
      vrijdag 21 november 2003 @ 13:21:53 #129
    46511 Linz
    held der helden
    pi_14814762
    quote:
    Op vrijdag 21 november 2003 13:15 schreef Knaller het volgende:

[..]

EK heeft in het algemeen wel een sterker deelnemersveld.
    Je kan het eigenlijk wel een WK zonder Brazilië en Argentinië noemen.

Maar goed, maakt mij niet zoveel uit tegen wie Nederland loot.
    Je zal toch van iedereen moeten kunnen winnen, wil je terecht Europees kampioen worden.

vrijdag 21 november 2003 @ 13:26:33 #130
    30961 Knaller
    knalt er op los
    pi_14814916
    quote:
    Op vrijdag 21 november 2003 13:21 schreef Linz het volgende:

[..]

Formuleer ik alles nu zo moeilijk of snap je echt niet?

Was een grapje... want op het WK tellen eigenlijk alleen Brazilië en Argentinië mee.
    Nu wil ik andere landen niet tekort doen maar gezien de geschiedenis klopt dit wel vind ik.

Misschien Uruguay nog erbij, maar die hebben hun glorieperiode allang gehad.

pi_14814946
    je hebt wel gelijk hoor knal

misschien zou je taiwan ook nog moeten noemen, maar goed

vrijdag 21 november 2003 @ 13:28:56 #132
    30961 Knaller
    knalt er op los
    pi_14815006
    quote:
    Op vrijdag 21 november 2003 13:27 schreef Sloggi het volgende:
    je hebt wel gelijk hoor knal

misschien zou je taiwan ook nog moeten noemen, maar goed

Hoe kon ik die nu vergeten?!
      vrijdag 21 november 2003 @ 15:23:45 #133
    49255 Devano
    melagomane blaaskaak
    pi_14818850
    Waarom prefereren zoveel mensen Zwitserland boven Letland? Niet dat we van een van beiden zullen verliezen, maar toch..
    pi_14819040
    quote:
    Op vrijdag 21 november 2003 15:23 schreef Devano het volgende:
    Waarom prefereren zoveel mensen Zwitserland boven Letland? Niet dat we van een van beiden zullen verliezen, maar toch..
    Omdat Letland de nummer 3 van het afgelopen WK heeft uitgeschakeld misschien? Daarnaast is Letland een debutant, en die zijn meestal heel erg enthousiast op hun eerste toernooi. Nee, dan kun je beter Zwitserland treffen.
    pi_14819190
    Maakt niet uit welke tegenstanders het worden, er moet gewoon gewonnen worden!!
    pi_14819275
    hopelijk loting voor nederlands 11tal

Groep c

-nederland
    -Duitsland
    -Griekenland
    -Letland

Door mogen dan Nederland - Letland(waarschijnlijk duitsland)

Kwart finale Nederland-England
    Halve final tsjeche nederland
    Finale Duitsland( of spanje) nederland

pi_14819624
    quote:
    Op vrijdag 21 november 2003 15:38 schreef deathwishx5 het volgende:
    hopelijk loting voor nederlands 11tal

Groep c

-nederland
    -Duitsland
    -Griekenland
    -Letland

Door mogen dan Nederland - Letland(waarschijnlijk duitsland)

Kwart finale Nederland-England
    Halve final tsjeche nederland
    Finale Duitsland( of spanje) nederland

Tuurlijk, we worden even Europees Kampioen.
    Nog geen 2 dagen geleden konden we er niets van...
    In Southern Sun
      vrijdag 21 november 2003 @ 15:55:21 #138
    46511 Linz
    held der helden
    pi_14819688
    quote:
    Op vrijdag 21 november 2003 13:26 schreef Knaller het volgende:

[..]

Formuleer ik alles nu zo moeilijk of snap je echt niet?

Was een grapje... want op het WK tellen eigenlijk alleen Brazilië en Argentinië mee.
    Nu wil ik andere landen niet tekort doen maar gezien de geschiedenis klopt dit wel vind ik.

Misschien Uruguay nog erbij, maar die hebben hun glorieperiode allang gehad.

ik ben daar niet zo zeker van, want ik zuid amerikaanse ploegen vrij sterk. ze kunnen het europese ploegen knap lastig maken. zie wk'98

en dan laat ik de afrikaanse landen nog buiten beschouwing

wk rulezz!

pi_14819722
    quote:
    Op vrijdag 21 november 2003 15:55 schreef Linz het volgende:

[..]

ik ben daar niet zo zeker van, want ik zuid amerikaanse ploegen vrij sterk. ze kunnen het europese ploegen knap lastig maken. zie wk'98

en dan laat ik de afrikaanse landen nog buiten beschouwing

wk rulezz!

Wat is het beste resultaat van een Afrikaanse ploeg de afgelopen WK's?
    In Southern Sun
    pi_14819864
    quote:
    Op vrijdag 21 november 2003 15:56 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Kameroen en belanghebbende aldaar
    signature
    pi_14819928
    quote:
    Op vrijdag 21 november 2003 15:56 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Resultaat doet er niet echt toe, het gaat er meer om dat ze het Europese ploegen echt wel lastig kunnen maken. Neem bijv. Senegal, die hebben Frankrijk toch eigenlijk wel eigenhandig uitgeschakeld op het vorige WK.
    pi_14820178
    quote:
    Op vrijdag 21 november 2003 16:04 schreef Qi het volgende:

[..]

Resultaat doet er niet echt toe, het gaat er meer om dat ze het Europese ploegen echt wel lastig kunnen maken. Neem bijv. Senegal, die hebben Frankrijk toch eigenlijk wel eigenhandig uitgeschakeld op het vorige WK.

Als de Europese ploegen een slechte dag hebben, kan iedere tegenstander ze het moeilijk maken (Moldavie - Nederland). Maar dat betekent nog wel dat het kwaliteitsverschil heel groot kan zijn.
    I didn't lose my mind, it was mine to give away.
    pi_14820417
    quote:
    Op vrijdag 21 november 2003 16:11 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Als de Europese ploegen een slechte dag hebben, kan iedere tegenstander ze het moeilijk maken (Moldavie - Nederland). Maar dat betekent nog wel dat het kwaliteitsverschil heel groot kan zijn.

Die wedstrijd van Senegal tegen Frankrijk was geen toevalstreffer hoor, ze zijn pas in de kwart finale uitgeschakeld.
    pi_14820574
    quote:
    Op vrijdag 21 november 2003 16:19 schreef Qi het volgende:

[..]

Die wedstrijd van Senegal tegen Frankrijk was geen toevalstreffer hoor, ze zijn pas in de kwart finale uitgeschakeld.

Dat zeg ik ook niet. Ik bedoel dat een overwinning van Senegal op Frankrijk niets afdoet aan het kwaliteitsverschil tussen beide (en het feit dat Senegal in de kwartfinale werd uitgeschakeld, zegt ook niet zo gek veel hoor, gezien de tegenstand).
    pi_14820667
    quote:
    Op vrijdag 21 november 2003 16:24 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet. Ik bedoel dat een overwinning van Senegal op Frankrijk niets afdoet aan het kwaliteitsverschil tussen beide (en het feit dat Senegal in de kwartfinale werd uitgeschakeld, zegt ook niet zo gek veel hoor, gezien de tegenstand).

En ik ontken niet dat er een kwaliteitsverschil tussen de meeste Europese en Afrikaanse ploegen bestaat, ik zeg slechts dat Afrikaanse ploegen het Europese ploegen écht wel lastig kunnen maken. Als voorbeeld gaf ik het vorige WK, waar je kunt zeggen dat zowel Frankrijk als Zweden, notabene beide nu in pot 1, door Senegal werden uitgeschakeld.
      vrijdag 21 november 2003 @ 17:34:43 #146
    50886 ZIOPPA
    Pinche Cabron
    pi_14822583
    Van voetbalonline.nl:

Op de redactie van La Gazzetta dello Sport heeft de Italiaanse bondscoach Giovanni Trapattoni een voorproefje genomen op de loting voor Euro-2004. De trainer was daar voor een interview en tijdens een lunchpauze pakte hij een beker en gooide daar papiertjes met de namen van de zestien ploegen in, tot hilariteit van de redactie. Als een volleerde ceremoniemeester in de stijl van Sepp Blatter, lootte Trapattoni de vier groepen. Nederland werd ondergebracht in een groep met Tsjechië, Duitsland en Griekenland. "Die Duitsers hebben ook altijd geluk", was de eerste reactie van Trap.
    Italië komt in een groep met Zweden, Kroatië en Zwitserland. "Niet eenvoudig maar ook niet ongunstig, ik denk dat de UEFA er goed aan doet om deze loting maar te erkennen", meende Trapattoni meteen. De Italiaanse trainer zei wel dat hij liever niet Letland als eerste tegenstander krijgt. "Het is altijd lastig om tegen een enthousiaste debutant aan het toernooi te moeten beginnen. Daarbij is iedereen voor de underdog en een ploeg die Turkije en Polen weet uit te schakelen kan je geen zwak land meer noemen." Voor de volledigheid lootte Trapattoni titelverdediger Frankrijk in een groep met Engeland, Rusland en Bulgarije en Portugal bij Spanje, Denemarken en Letland.
    Over de kwalificatie van Nederland zei de Italiaanse bondscoach: "Ik heb geen moment getwijfeld dat Nederland het zou halen. Ze spelen zeker goed voetbal en beschikken altijd over mooie talenten. Op het WK heeft iedereen die ploeg gemist omdat een Nederlandse ploeg altijd voor kleur zorgt op een toernooi. Ik ben blij dat Oranje ook weer te zien is op een toernooi. In principe horen ze bij de ploegen die de eerste ronde kunnen overleven en daarna zien we wel. Dus zijn ze bij de echte loting een gevaarlijke tegenstander."

Leuke loting

pi_14824851
    quote:
    Op donderdag 20 november 2003 20:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Kan ik wel aardig in meegaan: alleen denk ik dat je Frankrijk overschat en vooral Griekenland schromelijk onderschat. En dat we bij het WK hebben gezien dat dit soort lijstjes in de praktijk weinig waard zijn.

Dat is zeker zo. Maar goed, het is wel aardig om te bekijken.

Frankrijk heeft denk ik toch nog het sterkste materiaal, hoewel ik eerder aangaf dat ik wel twijfels heb over hun defensie. Echter, als je dan op het middenveld en voorin kan kiezen uit o.a. Vieira, Zidane, Pires, Giuly, Rothen, Dacourt, Pedretti, Makélélé, Kapo, Cissé, Trezeguet, Henry, Wiltord, Petit, Dugarry, Djorkaeff, Govou, Carriere, Berson en nog veel meer...

www.thuisuiteten.nl
    pi_14824949
    Overigens denk ik ook dat velen hier vooralsnog de kracht van Portugal onderschatten, zeker met het thuisvoordeel als bijkomende factor. Dit zou ook wel belemmerend kunnen werken, maar toch... Fantastische ploeg. Van de week weer 8-0 tegen Koeweit. Niet dat Koeweit iets voorstelt, maar ja, toch weer 8 goals binnen en niet de minste.

Portugal hoop ik pas in de finale te treffen, dan blijft het EK hier tenminste gezellig.

Hoewel ik niet denk dat Nederland die haalt...

www.thuisuiteten.nl
      Moderator vrijdag 21 november 2003 @ 20:23:14 #149
    8781 crew  Frutsel
    pi_14826694
    Portugal lijkt me over zijn top heen...
    ut wordt een stelletje arrogante schoppers als iets niet lukt. Ik denk dat ze voortijdig sneuvelen...
    Die mazzelende duitsers zullen de halve finale wel halen, met de fransen en italianen...
    pi_14826722
    quote:
    Op vrijdag 21 november 2003 16:27 schreef Qi het volgende:

[..]

En ik ontken niet dat er een kwaliteitsverschil tussen de meeste Europese en Afrikaanse ploegen bestaat, ik zeg slechts dat Afrikaanse ploegen het Europese ploegen écht wel lastig kunnen maken. Als voorbeeld gaf ik het vorige WK, waar je kunt zeggen dat zowel Frankrijk als Zweden, notabene beide nu in pot 1, door Senegal werden uitgeschakeld.

Maar dat doet niets af aan het feit dat het krachtsverschil op een EK kleiner is dan op een WK (de eigenlijke discussie )
    pi_14836276
    * funmaster is benieuwd tegen wie NL allemaal moet voetballen........
    pi_14838010
    quote:
    Op vrijdag 21 november 2003 20:24 schreef aldostuta het volgende:

Maar dat doet niets af aan het feit dat het krachtsverschil op een EK kleiner is dan op een WK (de eigenlijke discussie )

Jij gaat me toch niet vertellen dat Griekenland, Letland en Zwitserland het niveau halen van Argentinie, Brazilie en Nigeria...............of zelfs in de buurt komen?

Nee een EK met 16 landen is echt complete bagger, de grootste kneusjes komen daar nu opdraven.

signature
      zaterdag 22 november 2003 @ 13:39:53 #153
    497 Maja
    Ja denk!?!
    pi_14839327
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2003 09:03 schreef funmaster het volgende:
    * funmaster is benieuwd tegen wie NL allemaal moet voetballen........
    Goh, jij ook
      zaterdag 22 november 2003 @ 14:41:44 #154
    67640 SaintOfKillers
    Hold me closer, Tony Danza
    pi_14840482
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2003 12:21 schreef Zweetbek het volgende:

Nee een EK met 16 landen is echt complete bagger, de grootste kneusjes komen daar nu opdraven.

Zoals degenen die play-offs nodig hadden, die dus niet sterk genoeg waren om zich rechtstreeks te plaatsen en er dus niet thuis horen?
    The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
    pi_14841922
    quote:

[..]

Jij gaat me toch niet vertellen dat Griekenland, Letland en Zwitserland het niveau halen van Argentinie, Brazilie en Nigeria...............of zelfs in de buurt komen?

Heb jij ooit wel eens wat positiefs te melden.
    pi_14842007
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2003 14:41 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Zoals degenen die play-offs nodig hadden, die dus niet sterk genoeg waren om zich rechtstreeks te plaatsen en er dus niet thuis horen?

I totally agree
    signature
    pi_14842683
    quote:
    Op vrijdag 21 november 2003 20:23 schreef Frutsel het volgende:
    Portugal lijkt me over zijn top heen...
    ut wordt een stelletje arrogante schoppers als iets niet lukt. Ik denk dat ze voortijdig sneuvelen...
    Die mazzelende duitsers zullen de halve finale wel halen, met de fransen en italianen...
    Portugal heeft juist een lading talenten die erbij komen, dus een goede mix van oude spelers die voor hun laatste kans gaan en nieuwe jonge honden.
    www.thuisuiteten.nl
    pi_14842721
    quote:

[..]

Niet Argentinië of Brazilië, maar ik schat die 3 door jou genoemde landen toch echt wel minstens even hoog in als Nigeria. De Afrikaanse teams worden overschat, al jaren.
    www.thuisuiteten.nl
    pi_14843119
    quote:
    Kneusjes? Er zijn toch geen kneusjes meer?

Maar doe mij maar:

-Portugal
    -Duitsland
    -Griekenland

“To destroy a people you must first sever their roots.”
      donderdag 27 november 2003 @ 12:55:54 #160
    50886 ZIOPPA
    Pinche Cabron
    pi_14969003
    Zondag,Ned.2,11.35-13.30 uur

LOTING EURO 2004 LIVE BIJ STUDIO SPORT

Studio Sport doet op zondagmiddag 30
    november rechtstreeks verslag van de
    loting voor het Europees Kampioenschap
    Voetbal komende zomer in Portugal.

Aan het begin van de uitzending blikt
    presentator Jack van Gelder met een
    aantal gasten uit de voetbalwereld
    vooruit op de loting,die om 12.00 uur
    begint.Het commentaar hierbij wordt
    verzorgd door Eddy Poelmann.

Na de loting zijn er reacties van de
    bondscoach,Dick Advocaat,en van diverse
    in Nederland spelende internationals.

pi_14969063
    Grof geschut wordt ingezet. De laatste grote klus van Eddy Poelman waarschijnlijk. Kunnen ze die loting trouwens niet wat later houden, ik heb een gezellig feestje zaterdag
    Proud To Be VBL User
    Hiphop Purist
      donderdag 27 november 2003 @ 12:59:25 #162
    50886 ZIOPPA
    Pinche Cabron
    pi_14969092
    quote:
    Op donderdag 27 november 2003 12:57 schreef Tony_Montana67 het volgende:
    Kunnen ze die loting trouwens niet wat later houden, ik heb een gezellig feestje zaterdag
    Stuur de UEFA een mailtje!
    pi_14969667
    quote:
    Op donderdag 27 november 2003 12:59 schreef ZIOPPA het volgende:

Stuur de UEFA een mailtje!

done
    Proud To Be VBL User
    Hiphop Purist
      donderdag 27 november 2003 @ 14:44:46 #164
    61305 Bjoro
    Proud to have Maud !
    pi_14972321
    quote:
    Op donderdag 27 november 2003 13:22 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

done

en al antwoord...of is Sepp met siesta ?
    256 goals !
    [Column]Hoera, prijs gewonnen!
    'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
    Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
    pi_14972446
    quote:
    Op donderdag 27 november 2003 14:44 schreef Bjoro het volgende:

en al antwoord...of is Sepp met siesta ?

Ik heb 'm naar Johannson gestuurd en ik wacht met smart op antwoord
    Proud To Be VBL User
    Hiphop Purist
      donderdag 27 november 2003 @ 15:08:40 #166
    50886 ZIOPPA
    Pinche Cabron
    pi_14973086
    quote:
    Op donderdag 27 november 2003 14:48 schreef Tony_Montana67 het volgende:

Ik heb 'm naar Johannson gestuurd en ik wacht met smart op antwoord

Neem aan dat ze begrip hebben voor je situatie en de loting een paar uur uitstellen..
    pi_14973988
    quote:

[..]

Argentinie en Brazilie waren de uitzonderingen hadden we al vastgesteld
    Ik denk idd dat bovengenoemde landen (muv. van Letland misschien) niets onder doen voor landen als Nigeria. Letland schakelde trouwens wel Slovenie, aanwezig op het vorige WK uit.................

Je noemt helaas niet landen als Belgie, Ecuador, China, Paragauay, Saudi Arabie en Zuid Africa.

Dus ik vrees dat er weinig grond bestaat voor jouw argumenten...........

donderdag 27 november 2003 @ 15:47:15 #168
    17103 PyTh
    The Few, The Proud
    pi_14974460
    Moet je voor de grap eens kijken naar deze link van vi.nl

http://www.vi.nl/vi/show/id=141993/sc=36d3d3

Daarin kun je aangeven wat je favoriete loting moet worden Zondag.

Zie je in de laatste pot de Roemenen staan ipv de Bulgaren, dat is toch wel een beetje beschamend voor de meest toonaangevende voetbalsite van Nederland..

For those involved, No explanation is necessary
    For those who are not, No explanation is possible
    pi_14975704
    quote:
    Op donderdag 27 november 2003 15:47 schreef PyTh het volgende:Zie je in de laatste pot de Roemenen staan ipv de Bulgaren, dat is toch wel een beetje beschamend voor de meest toonaangevende voetbalsite van Nederland..
    Het is al aangepast
    sig verwijderd door FA
    pi_14976859
    quote:
    Op donderdag 27 november 2003 15:47 schreef PyTh het volgende:

Zie je in de laatste pot de Roemenen staan ipv de Bulgaren, dat is toch wel een beetje beschamend voor de meest toonaangevende voetbalsite van Nederland..

Tis wel toppie om te zien dat de Nederlanders het liefste tegen de Duitsers voetballen (uit de pot des doods dan)... Zweden en Letland verbaasd me niet.
    pi_15007867
    Scolari wil niet tegen Nederland loten... Alsof Portugal zo veel zou moeten vrezen... Maar wel leuk dat ie het zegt.
    www.thuisuiteten.nl
      vrijdag 28 november 2003 @ 19:22:37 #172
    30919 mitt
    Michael Corleone
    pi_15007905
    quote:
    Op vrijdag 28 november 2003 19:21 schreef methodmich het volgende:
    Scolari wil niet tegen Nederland loten... Alsof Portugal zo veel zou moeten vrezen... Maar wel leuk dat ie het zegt.
    Alsof Portugal zo'n wonderelftal is
    Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
    [13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
    pi_15008620
    quote:
    Op vrijdag 28 november 2003 19:22 schreef mitt het volgende:

[..]

Alsof Portugal zo'n wonderelftal is

Wait and see... Ze maken meer kans dan Nederland, dat in ieder geval. Veel groter potentieel, ook om uit te selecteren.
    www.thuisuiteten.nl
      zaterdag 29 november 2003 @ 12:16:05 #174
    23283 Mobster273
    BEEEEEEER.......GOOOOOOOD!!!
    pi_15019191
    ik denk dat het portugal, spanje en letland wordt, en dat hoop ik ook eigenlijk, want nederland heeft wel een goed spelende tegenstander nodig om zichzelf tot fatsoenlijk voetbal te bewegen.....

een enkele uitzondering daargelaten, tegen schotland waren er wat andere factoren die dit bewerkstelligden, maar ik denk niet dat we ze op die manier moeten ondersteunen

...houdt toch vooral van bier
    Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
    Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
      zaterdag 29 november 2003 @ 13:13:49 #175
    50886 ZIOPPA
    Pinche Cabron
    pi_15019939
    quote:
    Op donderdag 27 november 2003 15:47 schreef PyTh het volgende:

En de uitslag:

Zweden, Duitsland en Letland. Dat moeten de landen zijn die zondag als tegenstanders van het Nederlands Elftal uit de loting komen, als de bezoekers van VI.nl het voor het zeggen hebben.
    De Zweden worden overduidelijk als zwakke broertje van Pot 1 gekozen. Liefst 74 procent van de dik twaalfduizend stemmen werd uitgebracht op de ploeg van Zlatan Ibrahimovic, Fredrik Ljungberg en Marcus Allbäck. Opvallend: Tsjechië is de minst geliefde tegenstander. Slechts 5% wil een nieuwe ontmoeting met Pavel Nedved en zijn landgenoten. Zelfs titelverdediger Frankrijk en gastheer Portugal ziet men liever als tegenstander.

Uit Pot 2 komt Duitsland tevoorschijn. Van de dik tienduizend bezoekers verkiest 58% een duel met Rudi Völlers Mannschaft en Michael Ballack (foto) boven wedstrijden tegen Engeland (26%) Spanje (10%) en Italië. Slechts 6% had zin in een herhaling van de halve finale van het laatste EK tegen de Azzurri

Dat Letland als grote favoriet uit Pot 4 zou komen, was te voorspellen. Maar toch twijfelt een groot deel van de ruim twaalfduizend stemmers, gezien het kleine verschil tussen de Letten en Zwitserland: 40% om 32%. Griekenland en Bulgarije blijken minder geliefd.

De echte loting staat zondagmiddag om 12.00 uur Nederlandse tijd op het programma en is via deze site live te volgen.

zaterdag 29 november 2003 @ 13:38:46 #176
    50886 ZIOPPA
    Pinche Cabron
    pi_15020299
    quote:
    Op vrijdag 28 november 2003 19:21 schreef methodmich het volgende:
    Intussen maakt Trappatoni zich niet al te veel zorgen om de loting, zolang Italie maar niet Frankrijk en Portugal loot is hij gelukkig. Van de groep van Nederland wil hij het liefst Rusland, maar verder maakt het hem niet veel uit.
    pi_15033523
    Mensen, de uitzending begint over een half uur!
      zondag 30 november 2003 @ 11:22:43 #178
    43649 Minisuisse
    Dennis is lekker
    pi_15033644
    Nog 10 minuutjes

Ik denk Frankrijk, Engeland en Griekenland..

de poule des doods.. zoals dat zo mooi heet

U kent mij waarschijnlijk van de romans..
    pi_15033770
    krijg je trouwens eerst een voorbeschouwing van een uur
    of is het direct loten?
    pi_15034059
    LoL verbinding uit Portugal is down denk ik :S
    pi_15034068
    quote:
    Op zondag 30 november 2003 11:54 schreef Ludacriss het volgende:
    LoL verbinding uit Portugal is down denk ik :S
    ARD en Eurosport zenden het ook uit..
    sig verwijderd door FA
    pi_15034112
    Loting is pas over een half uur
    pi_15034129
    Lullig. Op Canal Plus zeggen ze nu dat de loting om vijf over half een is, om zo dus geen kijkers te verliezen aan de NOS.

Edit, Oh het is wel waar

pi_15034197
    Hoe zwaar of hoe licht, het maakt me eigenlijk nauwelijks uit hoe Nederland loot.

Uit de eerste groep hoop ik wel dat Tsjechië vermeden wordt. Zweden lijkt daar de makkelijkste tegenstander, maar het toernooi starten tegen Frankrijk of Portugal is ook wel gaaf. Uit de tweede groep hoop ik zoals de meeste Nederlanders op Duitsland. Of Engeland. In de vierde groep vind ik Griekenland de meest aansprekende tegenstander.

pi_15034264
    De loting is toch weer in scene gezet ... jammer

Voor de sport is het gewoon beter dat alle ploegen in één grote pot gedaan wordt en vandaar uit moeten ze dan maar poules gaan samenstellen.

Dit levert iig dan nog verrassingen op ipv dat ze de grote landen blijven beschermen

Dit onderdeel is tijdelijk gesloten in verband met onderhoudswerkzaamheden.[br][br]Wij vragen hiervoor uw begrip.[br][br]De directie
    pi_15034371
    Gaat er nou ook nog geloot worden of blijven we ouwehoeren?
    In Southern Sun
    pi_15034407
    quote:
    Op zondag 30 november 2003 12:17 schreef Da_Sandman het volgende:
    Gaat er nou ook nog geloot worden of blijven we ouwehoeren?
    half 1 word er geloot
    I was built to be the best, the number one and nothing less!
    pi_15034498
    quote:
    Op zondag 30 november 2003 12:19 schreef biertapper het volgende:

[..]

half 1 word er geloot

gelukkig, dacht dat ik te laat was
    Borsato!! ♪♥
    AC Sparta Praha!
      zondag 30 november 2003 @ 12:27:40 #189
    28640 Sidekick
    Ban the fucker
    pi_15034535
    quote:
    Op zondag 30 november 2003 12:05 schreef Kozzmic het volgende:
    Hoe zwaar of hoe licht, het maakt me eigenlijk nauwelijks uit hoe Nederland loot.

Uit de eerste groep hoop ik wel dat Tsjechië vermeden wordt. Zweden lijkt daar de makkelijkste tegenstander, maar het toernooi starten tegen Frankrijk of Portugal is ook wel gaaf. Uit de tweede groep hoop ik zoals de meeste Nederlanders op Duitsland. Of Engeland. In de vierde groep vind ik Griekenland de meest aansprekende tegenstander.

Ja, die sluwe tegenstanders zoals Tsjechie moeten we vermijden.
    Liever gelijk vol aan de bak. Engeland is dan ook een mindere. Maar landen als Spanje, Duistland, Frankrijk moeten we wel hebben (ik weet niet of dat ook kan qua voorloting).

Met goede teams hebben we ook een goed excuus dat we de eerste ronde niet overleven. Maar zoals altijd spelen we dan wel mooi.

A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
    Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
    I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
      zondag 30 november 2003 @ 12:30:49 #190
    49006 Glatze
    The world is flat!
    pi_15034593
    Ach, als je wilt winnen moet je toch de besten verslaan, dus dan maar in het begin. Bovendien heb je later in t toernooit te maken met vermoeidheid, schorsingen en blessures.

Maar goed, half 1? Zal wel later worden, niet?

pi_15034598
    daar staat ie dan, de beker, waar het allemaal om gaat!
    Borsato!! ♪♥
    AC Sparta Praha!
    pi_15034622
    quote:
    Op zondag 30 november 2003 12:31 schreef mat_herben het volgende:
    daar staat ie dan, de beker, waar het allemaal om gaat!
    dat ie maar gauw 4 jaar in nederland mag blijven
    pi_15034657
    edit

offtopic

Borsato!! ♪♥
    AC Sparta Praha!
    pi_15034820
    portugal-griekenland
    pi_15034884
    Groep C 0f D word het
    Borsato!! ♪♥
    AC Sparta Praha!
    pi_15034893
    ze komen bij letland
    Borsato!! ♪♥
    AC Sparta Praha!
      zondag 30 november 2003 @ 12:46:54 #197
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_15034898
    Letland
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
    pi_15034900
    nederland met letland
    pi_15034901
    NL - Letland
    Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
    het kan dooien, het kan vriezen,
    we kunnen winnen of verliezen,
    maar een beet're club dan deze is er niet.
    pi_15034904
    aha ik zie dick
    Borsato!! ♪♥
    AC Sparta Praha!
      zondag 30 november 2003 @ 12:47:43 #201
    47470 -Hans-
    Met pensioen
    pi_15034906
    Letland versloeg wel Turkije, maar goed Letland moet te doen zijn.
      zondag 30 november 2003 @ 12:48:23 #202
    58270 Vlerq
    Wat erg !!
    pi_15034914
    quote:
    Op zondag 30 november 2003 12:47 schreef mat_herben het volgende:
    aha ik zie dick
    Dick ziet de bui al hangen.
      zondag 30 november 2003 @ 12:49:14 #203
    23969 RoelerMF
    Amelie C'est Magnifique
    pi_15034930
    Duitsland of Italie als tegenstander voor Nederland
    »» Democracy is so overrated »»
      zondag 30 november 2003 @ 12:49:25 #204
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_15034933
    Duitsland !
    pi_15034935
    spanje en engeland niet
    pi_15034941
    Duitsalnd
    Nederland
    Letland
    Borsato!! ♪♥
    AC Sparta Praha!
    pi_15034942
    mooi, duitsland
    pi_15034943
    Duitsland

Heerlijk!!!

In Southern Sun
      zondag 30 november 2003 @ 12:49:39 #209
    23969 RoelerMF
    Amelie C'est Magnifique
    pi_15034944
    Duitsland en Letland als tegenstanders
    pi_15034945
    nederland
    letland
    duitsland
    pi_15034950
    OMG nu gaan we de radio's terug halen!
    No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
    Lego de ga euh korfbal kampioen.
    pi_15034951
    duitsland
      zondag 30 november 2003 @ 12:49:58 #213
    47470 -Hans-
    Met pensioen
    pi_15034952
    Hej cool dat is wel leuk zeg.
    pi_15034969
    Tsjechie
    Borsato!! ♪♥
    AC Sparta Praha!
    pi_15034972
    Deutschland Deutschland alles ist vorbei!
    Pom.. Pom.. Tiedom..
    pi_15034975
    nederland
    letland
    duitsland
    tjechie

leuke poule

zondag 30 november 2003 @ 12:51:26 #217
    73091 Vom
    de Cowboy
    pi_15034977
    Kut Tsjechie
    Ajax!!!! Dit jaar gewoon weer kampioen!
    Bierplaat, dit is nu die lekkere bierplaat, bierplaat
    Zo dronken dat je niet weet of je daar staat of hier staat
    Dansend in je Ralph Lauren of spiernaakt, bierplaat
      zondag 30 november 2003 @ 12:51:35 #218
    47470 -Hans-
    Met pensioen
    pi_15034982
    quote:
    Op zondag 30 november 2003 12:50 schreef mat_herben het volgende:
    Tsjechie
    FUCK
    pi_15034987
    Moeilijke poule
    No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
    Lego de ga euh korfbal kampioen.
    pi_15034992
    Tjechie
    Duitsland
    letland
    Nederland
    pi_15034996
    Tsjechie
    Duitsland
    Letland
    Nederland
    Borsato!! ♪♥
    AC Sparta Praha!
      zondag 30 november 2003 @ 12:52:20 #222
    47470 -Hans-
    Met pensioen
    pi_15035001
    quote:
    Op zondag 30 november 2003 12:51 schreef Ajaxno1 het volgende:
    Moeilijke poule
    Inderdaad.
    pi_15035003
    Weer Tsjechie hoe kan dat nou.
      zondag 30 november 2003 @ 12:52:25 #224
    23969 RoelerMF
    Amelie C'est Magnifique
    pi_15035004
    quote:
    Op zondag 30 november 2003 12:51 schreef biertapper het volgende:
    leuke poule
    En vooral een haalbare poul voor de volgende ronde te halen
    pi_15035006
    quote:
    Op zondag 30 november 2003 12:51 schreef piertje2 het volgende:
    Tjechie
    Duitsland
    letland
    Nederland
    ik zie dat je de eindstand in de poule ook al heb vermeld
    Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
      zondag 30 november 2003 @ 12:52:42 #226
    44699 err
    Da Itchy Trigga Finga Niggaz
    pi_15035011
    quote:
    Op zondag 30 november 2003 12:51 schreef Ajaxno1 het volgende:
    Moeilijke poule
    zijn allemaal wel pittig
    Stop rockin' the boat.
      zondag 30 november 2003 @ 12:52:54 #228
    19840 Libris
    Live from Singapore
    pi_15035012
    Leuke Poule voor Nederland

Tsjechië
    Letland
    Duitsland
    NEDERLAND

zondag 30 november 2003 @ 12:52:56 #229
    42658 Noca
    Voetbalt O+
    pi_15035013
    Goede poule!

Ik ben tevreden!!

pi_15035015
    Nederland - Duitsland
    Portugal - Spanje
    Frankrijk - Engeland

Ze hebben een paar mooie wedstrijden uitgezocht bij de poule-wedstrijden!!

pi_15035020
    Tsjechie

Moeilijk, moeilijk...

In Southern Sun
      zondag 30 november 2003 @ 12:53:40 #232
    43763 DutchGooner
    naar het andere forum!
    pi_15035023
    Goede loting voor Engeland
    NAAR HET ANDERE FORUM!
      zondag 30 november 2003 @ 12:53:41 #233
    62679 N-E-R-D
    No-one*Ever*Really*Dies
    pi_15035024
    Dit moet wel te doen zijn toch
    Life is a waste of time. Time is a waste of life.
    So let's get wasted and have the time of our lives.
      zondag 30 november 2003 @ 12:53:42 #234
    44699 err
    Da Itchy Trigga Finga Niggaz
    pi_15035025
    quote:
    Op zondag 30 november 2003 12:53 schreef Kozzmic het volgende:
    Nederland - Duitsland
    Portugal - Spanje
    Frankrijk - Engeland

Ze hebben een paar mooie wedstrijden uitgezocht bij de poule-wedstrijden!!

zeker ja..leuk toernooi wordt dit
    pi_15035026
    Ben blij met Duitland!

Had alleen liever Zweden i.p.v. Tsjechië gezien...

zondag 30 november 2003 @ 12:54:03 #236
    30961 Knaller
    knalt er op los
    pi_15035031
    Ik vind het toch wel een goede loting hoor.

Letland en Duitsland moeten wel te doen zijn.
    Tjechië is misschien wat lastiger, maar ook wel te doen.

zondag 30 november 2003 @ 12:54:08 #237
    42658 Noca
    Voetbalt O+
    pi_15035034
    quote:
    Op zondag 30 november 2003 12:51 schreef -Hans- het volgende:

[..]

FUCK

Met 11 man winnen we wel van ze...
    pi_15035035
    quote:
    Op zondag 30 november 2003 12:52 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

ik zie dat je de eindstand in de poule ook al heb vermeld

ik zie het juist wel zonnig in, 2e ronde halen we wel
    pi_15035038
    best mooie loting voor nederland, tsjechie zal wel lastig worden maar is te doen. letland natuurlijk helemaal. Duitsland kunnen ze ook winnen, in ieder belooft dat leuk te worden !
    als je bij me weggaat mag ik dan met je mee
    pi_15035040
    Wat zouden eigenlijk kaartjes voor wedstrijden kosten?
      zondag 30 november 2003 @ 12:54:30 #241
    23969 RoelerMF
    Amelie C'est Magnifique
    pi_15035042
    Moeten we veel op en neer reizen vanuit Faro?
      zondag 30 november 2003 @ 12:54:41 #242
    42658 Noca
    Voetbalt O+
    pi_15035049
    quote:
    Op zondag 30 november 2003 12:54 schreef piertje2 het volgende:

[..]

ik zie het juist wel zonnig in, 2e ronde halen we wel

pi_15035050
    In Duitsland schijten ze nu in hun broek. Niet helemaal terecht natuurlijk, maar goed...
      zondag 30 november 2003 @ 12:54:51 #244
    15352 Nyrem
    Wag the dog
    pi_15035051
    Goede loting
    pi_15035061
    je kan alleen kaartjes kopen met oranjeclubkaart, echt irritant
    en laat het nou net zo zijn dat als je die kaart nu wilt aanvragen, je al te laat bent
    als je bij me weggaat mag ik dan met je mee
    pi_15035080
    quote:
    Op zondag 30 november 2003 12:55 schreef danerit het volgende:
    je kan alleen kaartjes kopen met oranjeclubkaart, echt irritant
    en laat het nou net zo zijn dat als je die kaart nu wilt aanvragen, je al te laat bent
    jezus wat slecht geregeld
      zondag 30 november 2003 @ 12:57:00 #247
    30919 mitt
    Michael Corleone
    pi_15035096
    Het had slechter gekund.

Nadeeltje is wel dat je Letland pas als laatste treft.

Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
    [13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
    pi_15035100
    De Duitsers zijn niet blij.
    pi_15035118
    quote:
    Op zondag 30 november 2003 12:57 schreef mitt het volgende:
    Het had slechter gekund.

dat is juist beter dan kan je daar nog 3 punten vandaan halen
    pi_15035122
    Kunnen we Tsjechie even terugpakken, de Turken even laten zien hoe het wel moet en de Duitsers weer even hard naaien.
    All good things must come to an end...
    pi_15035135
    quote:
    "Es ist alles so geworden wie Rudi Völler dat nicht haben wollte."
    pi_15035140
    Haha beeeeter tegen Duitsland! Die lui scheiten m zeker!!!!
    Opzich...
      zondag 30 november 2003 @ 13:00:49 #253
    42658 Noca
    Voetbalt O+
    pi_15035176
    quote:
    Op zondag 30 november 2003 12:57 schreef mitt het volgende:
    Het had slechter gekund.

voordeeltje dacht ik zo..
    pi_15035182
    quote:
    Op zondag 30 november 2003 12:58 schreef Elevation het volgende:

[..]

bron??

Op bild.de hadden ze er van te voren alle vertrouwen in...

quote:
    EM-Held Bierhoff: Das Finale ist wieder möglich

EM-Held Müller: Die anderen Teams haben Respekt vor uns

EM-Held Hrubesch: Wir können gegen jeden bestehen

klik

pi_15035205
    Moeilijk, moeilijk. Het had slechter gekund, maar ik denk dat Nederland het met deze poule zeker ook moeilijk zal krijgen. Ik vermoed dat Nederland met geluk 2e wordt. Duitsland en Letland exit.

Nog wat andere schitterende wedstrijden:

Portugal - Spanje
    Frankrijk - Engeland

pi_15035215
    quote:
    Op zondag 30 november 2003 13:01 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

bron??

Op bild.de hadden ze er van te voren alle vertrouwen in...
    [..]

Ze zijn de loting aan het bespreken op de ARD...
    Voller geeft straks ook een reactie. Ben benieuwd of hij ook ontevreden is.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')