Hier het vervolg:
quote:
Op woensdag 19 november 2003 18:51 schreef cocabull het volgende:
Ik zoek een snelle provider die dedicated servers met veel bandbreedte aanbied. Als het kan ook onder het budget van 3.300 euro (+/- 3.900 dollar) per jaar. Op het web zijn er wel een aantal maar ik weet niet of die bedrijven nou groot en bekend zijn of maar een avontuurtje is van iemand. Het maakt mij niet veel uit of de server in Nederland of het buitenland ligt. Mijn site wordt een internationale site in 6 talen (NL, DE, ENG, TR, FR, RUS). Dus het moet in alle landen snel te bereiken zijn (veel foto's op de site).Wat ik zoek is ongeveer het volgende:
- Minstens P4- 2 Ghz
- 512 MB Ram
- 80 GB Harddisk
- Minstens 300 GB dataverkeer per maandDe providers in Nederland bieden niet meer dan 40 tot 80 GB dataverkeer per maand voor servers en zijn meestal (zelfs) 3 keer duurder dan een provider in Amerika. Daar bieden ze zelfs servers aan met 700 tot 1200 GB dataverkeer per maand.
Kennen jullie grote, bekende, betrouwbare providers die snelle servers met veel dataverkeer bieden?
quote:Eehmmm ik dacht dat ik zei minstens 300 GB dataverkeer per maand.
Op woensdag 19 november 2003 19:00 schreef blackie007 het volgende:
www.rokscom.nl
quote:Dan zou ik als ik jou was maar even bij Rokscom kijken, Flaxe heeft deze mogelijkheid ook maar staat niet direct op de site.
Op woensdag 19 november 2003 19:05 schreef cocabull het volgende:[..]
Eehmmm ik dacht dat ik zei minstens 300 GB dataverkeer per maand.
Ik denk als je concrete prijzen wil je ze moet bellen voor een offerte op maat.
quote:Dat zijn hostingpakketten
Op woensdag 19 november 2003 19:07 schreef blackie007 het volgende:
http://www.rokscom.nl/windhostingn.htmlIk denk als je concrete prijzen wil je ze moet bellen voor een offerte op maat.
quote:Eigen Server
Op woensdag 19 november 2003 19:09 schreef cocabull het volgende:[..]
Dat zijn hostingpakketten
Laat maar...
edit:
Je kan ook grote sites opzoeken en dan in de dns kijken door welke bedrijf hun domeinnaam gehost wordt. Daar nemen ze meestal ook een hostingpakket.
Voor zoiets moet je naar het hostingbedrijf e-mailen, omdat 300 GB niet alledaags is.
quote:http://www.dahhosting.nl/dedicated.html
Op woensdag 19 november 2003 18:56 schreef cocabull het volgende:
Het grote betaalde webhosting topic - deel 1Hier het vervolg:
[..]
Het is dus weldegelijk mogelijk, en dat in Nederland in rebus internethouse (als ik me niet vergis) en 3000 euro p/j
(reagerende op Cocabull dus )
quote:http://www.clearhosting.nl/index.php?page=dedoverzicht
Op woensdag 19 november 2003 18:56 schreef cocabull het volgende:
Het grote betaalde webhosting topic - deel 1Hier het vervolg:<blockquote><font size="1" face="verdana, arial, helvetica">quote:</font><hr>Op woensdag 19 november 2003 18:51 schreef cocabull het volgende:
Ik zoek een snelle provider die dedicated servers met veel bandbreedte aanbied. Als het kan ook onder het budget van 3.300 euro (+/- 3.900 dollar) per jaar. Op het web zijn er wel een aantal maar ik weet niet of die bedrijven nou groot en bekend zijn of maar een avontuurtje is van iemand. Het maakt mij niet veel uit of de server in Nederland of het buitenland ligt. Mijn site wordt een internationale site in 6 talen (NL, DE, ENG, TR, FR, RUS). Dus het moet in alle landen snel te bereiken zijn (veel foto's op de site).Wat ik zoek is ongeveer het volgende:
- Minstens P4- 2 Ghz
- 512 MB Ram
- 80 GB Harddisk
- Minstens 300 GB dataverkeer per maandDe providers in Nederland bieden niet meer dan 40 tot 80 GB dataverkeer per maand voor servers en zijn meestal (zelfs) 3 keer duurder dan een provider in Amerika. Daar bieden ze zelfs servers aan met 700 tot 1200 GB dataverkeer per maand.
Kennen jullie grote, bekende, betrouwbare providers die snelle servers met veel dataverkeer bieden?<hr></blockquote>
Ik kan 300MB (ongeveer 1mbit) voor 220,- per maand aanbieden, en dan houd je dus nog 600tot 900 euro over de server, (dit komt dus neer op bijna 50 tot 80 euro voor de server per maand, dit is goed te doen als je wilt huren.
Anders moet je iets dieper in de buidel tasten en de server kopen, een 1U supermicro p4 2.4 (512mb 2x 80gb disk) kost je ongeveer 1600 euro.
Ik denk dat je als je een beetje rond zoekt en puzzelt best wel uit komt op het bedrag dat je noemt.
Ik wil een .nl domein registreren.
Alleen ik wil het wel meteen goed doen en het is dus van belang dat ik het registreer bij een goed bedrijf.
Dus waar kan je het best een NL domein registreren? Kosten liever niet te hoog maar hoeft ook niet de goedkoopste te zijn als die wat nadelen heeft. Oftewel de beste prijs/kwaliteit.
Heb ook liever goed in de hand wat ik met de servers wil.
In het begin zal ik zo goed als geen dataverkeer hebben maar als ik ineens veel bezoekers krijg wil ik makkelijk kunnen upgraden naar een snellere server.
Wat is trouwens het beste; domeinnaam registreren en server bij 2 aparte bedrijven of bij 1 bedrijf je server en je domeinnaam?
http://www.highpoint.nl/domeincheck.php : Corporate pakket:
-inclusief domein
-100mb
-5GB dataverkeer
-15 accounts (wat betekend dat?)
-MySQL
-120 euro per jaar ongeveer
http://www.xxlwebhosting.nl/productenendiensten/hostingpakketten.php : M pakket:
-100mb
-5GB dataverkeer
-3 euro per 1GB meer (lijkt me goede prijs?)
-1 MySQL database
-Subdomeinen
-130 euro per jaar
http://www.d-creations.nl/hosting/tarieven.php : corperate:
-200mb
-4GB dataverkeer
-MySQL
-130 euro per jaar.
Dit is gebasseerd op adviezen uit 2002 dus misschien is er ondertussen wat veranderd.
Wie weet nog meer pakketten met 100+ mb en ongeveer 4/5gb dataverkeer en mysql voor rond de 100 euro?
En welke van de bovenste is de beste keus? of zit je met alle 3 wel goed?
verder vind ik upgrademogelijkheden belangerijk. Wil dus wanneer dat moet meteen overkunnen stappen op een duurder pakket met meer dataverkeer
quote:zit nog te twijfelen tussen xxl en highpoint.
Op maandag 22 december 2003 09:51 schreef Eilanden het volgende:
Ik heb xxl nu een paar maanden en ben er zeker tevreden over. Afgelopen periode hebben ze zelfs hun service uitgebreid.
highpoint is meest interresant als ik later meer webruimte en dataverkeer nodig heb.
voor 10 euro heb je 100mb/5gb en voor 15 euro 250/10gb
En bij xxl
voor 10 euro 100mb/5gb voor 15 euro 200mb/5gb
En stel dat ik die 10gb dan echt nodig heb dan kan je dus voor 15euro 5gb erbij krijgen en zit je op 30euro/maand en dan heb je nogsteeds 200mb ipv 250.
dus heeft iemand ervaringen met highpoint??
quote:wow dat is lekker goedkoop en uitgebreid.
Op maandag 22 december 2003 14:30 schreef SolidArt het volgende:
www.mihosnet.nl is voor mij goed genoeg
Dat is nu mn nummer 1 optie.
60 euro per jaar inclusief domeinnaam en dan heb je 100mb/4gb
en 250mb/10gb is 148,75 per jaar inclusief domeinnaam. is ook goedkoper dan xxl of highpoint.
quote:Nou, in Amerika kan dit dus veeeeeeeel goedkoper dan in Europa. Denk dat je voor een managed server met DIE hoeveelheid dataverkeer (300 GB) toch wel zo'n 400 a 500 euro per maand kwijt bent hoor. In Amerika dus inderdaad 4x zo weinig. Dataverkeer in Nederland is nou eenmaal veel duurder, vooral als je bij een goed netwerk zit. Latency naar zo'n Amerikaanse server is meestal rond de 120 ms, naar een Nederlandse vanuit NL rond de 20 ms afhankelijk van provider etc.
Op woensdag 19 november 2003 19:09 schreef cocabull het volgende:[..]
Dat zijn hostingpakketten
Laat maar...
Nog steeds op zoek trouwens?
ik heb er zelf ook een account, werkt perfect
beste en goedkoopste hosting van nederland
quote:is deze goed verder??
Op maandag 22 december 2003 14:30 schreef SolidArt het volgende:
www.mihosnet.nl is voor mij goed genoeg
quote:Wat is je doelgroep? Nationaal of internationaal? Hoeveel bezoekers heeft je website? Is je website commercieel?
Op woensdag 31 december 2003 16:44 schreef oldenzaaltjuh het volgende:[..]
is deze goed verder??
quote:ben een beginner
Op woensdag 31 december 2003 16:50 schreef TheDarkness het volgende:[..]
Wat is je doelgroep? Nationaal of internationaal? Hoeveel bezoekers heeft je website? Is je website commercieel?
doelgroep iedereen die het lezen wil
bezoekers weet ik nog niet en niet commercieel
dat pakket van 6.50 in de maand en 100 mb schijfruimte en 5 gig bandbreedte is ook wel aardig lijkt mij??
zo ja kun je daar met een ftp prog naar toe zenden?
zo ja denk ik dat ik voor deze kies
Mooi voor een beginner als ik
Een site met 300 gig per maand is een vrij behoorlijke site, je trekt gemiddels 1 Mbit/sec. Dat kost je aan dataverkeer al ongeveer 200 euro per maand, veel goedkoper zal je dat niet tegenkomen. Daarnaast heb je nog een server nodig en die zal ook beheerd moeten worden, reken op ongeveer 250 euro per maand, dan kom je in totaal op 450 euro / maand = 6000 euro / jaar (ex btw.)
Goedkoper wordt het wanneer je je eigen server aanschaft en zelf onderhoud. Een Dell server van 2500 euro ex btw is in staat om dit boeltje draaiende te houden. Die 2500 schrijf je af over 2 jaar tijd. = 1250 euro per jaar. = ± 100 euro / maand.
200 + 100 = 300 /maand = 3600 / jaar (ex btw.)
Nadeel is wel dat je je server zelf moet configureren, maar dat moet te doen zijn. Voor het onderhoud aan je hardware heeft Dell hele goede onderhoudscontracten. Het ligt eraan hoe bedrijfskritisch je site is als je 4hour response nodig hebt betaal je wel iets meer.
Maar ik moet zeggen dat ik 3300 euro wel een erg mager budget vindt voor zo'n grote site....
edit: ik zou *geen* server in de VS nemen ivm de hoge ping, je hebt een round trip van ± 250 ms, dit houdt in dat elke bestand (dus ook elk plaatje op een website) een vertraging van een kwart seconde mee krijgt. Dat ga je met een uitgebreide website wel merken.
[Dit bericht is gewijzigd door mabit op 31-12-2003 19:30]
quote:Ik geloof niet dat meneer op zoek was naar een eigen server.
Op woensdag 31 december 2003 19:24 schreef mabit het volgende:
ik zie hier al weer een hoop 1 server-providers tussen door komen: oftewel de hobby hosters.Een site met 300 gig per maand is een vrij behoorlijke site, je trekt gemiddels 1 Mbit/sec. Dat kost je aan dataverkeer al ongeveer 200 euro per maand, veel goedkoper zal je dat niet tegenkomen. Daarnaast heb je nog een server nodig en die zal ook beheerd moeten worden, reken op ongeveer 250 euro per maand, dan kom je in totaal op 450 euro / maand = 6000 euro / jaar (ex btw.)
Goedkoper wordt het wanneer je je eigen server aanschaft en zelf onderhoud. Een Dell server van 2500 euro ex btw is in staat om dit boeltje draaiende te houden. Die 2500 schrijf je af over 2 jaar tijd. = 1250 euro per jaar. = ± 100 euro / maand.
200 + 100 = 300 /maand = 3600 / jaar (ex btw.)
Nadeel is wel dat je je server zelf moet configureren, maar dat moet te doen zijn. Voor het onderhoud aan je hardware heeft Dell hele goede onderhoudscontracten. Het ligt eraan hoe bedrijfskritisch je site is als je 4hour response nodig hebt betaal je wel iets meer.
Maar ik moet zeggen dat ik 3300 euro wel een erg mager budget vindt voor zo'n grote site....
Maargoed. Deze prijzen die je noemt zijn krankzinnig. Voor 250 Euro heb je een eigen server met 300GB dataverkeer, managed en een uptime garantie van 99,999% anders geld terug. 24/7 support, aangesloten op een 7GB netwerk en de beste kwaliteit bandbreedte die er te krijgen is.
quote:50 cent vind ik niet duur.
Op woensdag 31 december 2003 19:41 schreef BabeWatcher het volgende:
Waarom is dataverkeer altijd zo verschrikkelijk duur ?
Het scheelt maar enkele euri of je 50MB of 500MB schijfruimte wil hebben, maar hele tientjes per maand voor een gigje meer aan dataverkeer.
quote:Dan gaat hij het toch lekker daar halen?
Op woensdag 31 december 2003 19:30 schreef TheDarkness het volgende:[..]
Ik geloof niet dat meneer op zoek was naar een eigen server.
Maargoed. Deze prijzen die je noemt zijn krankzinnig. Voor 250 Euro heb je een eigen server met 300GB dataverkeer, managed en een uptime garantie van 99,999% anders geld terug. 24/7 support, aangesloten op een 7GB netwerk en de beste kwaliteit bandbreedte die er te krijgen is.
Het netwerk waar jij het over hebt is zeer waarschijnlijk het trueserver netwerk, en die doen zelf geen dedicated dingen. Dus je hoster heeft feitelijk geen eigen netwerk, maar gewoon een kast bij true. En aangezien ook trueserver redelijk forse prijzen rekent voor 1 Mbit zal er redelijk bezuinigd worden op de server zelf. Ik had het over dual xeon.
Maar doe maar een linkje naar die super aanbieding van 250 euro?
quote:Omdat hardeschijven tegenwoordig groot zat zijn en goedkoop, maar bandbreedte toch redelijk duur is, omdat daarvoor complete glasvezel netwerken voor zijn aangelegd
Op woensdag 31 december 2003 19:41 schreef BabeWatcher het volgende:
Waarom is dataverkeer altijd zo verschrikkelijk duur ?
Het scheelt maar enkele euri of je 50MB of 500MB schijfruimte wil hebben, maar hele tientjes per maand voor een gigje meer aan dataverkeer.
quote:te laat
Op donderdag 1 januari 2004 12:15 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik hoop dat ik nog niet te laat ben, maar neem GEEN lycos/tripod. ik heb het gehad (betaalde ja) en hij was elke maand wel een dag down en is altijd superlangzaam, niet doen dus!
ach tis toch maar voor de hobby enzo
ik ben een beginner dus
quote:mihosnet is
Op woensdag 31 december 2003 16:44 schreef oldenzaaltjuh het volgende:[..]
is deze goed verder??
Ik heb rond de 200mb webruimte nodig, maar veel dataverkeer. Het is moeilijk in te schatten hoeveel precies, dit neemt natuurlijk ook toe naarmate de site meer bezoekers krijgt.
De bedoeling is om een tv programma te maken en deze 2 wekelijks op de site te plaatsen, een uitzending blijft dan een maand staan (dus 2 uitzendingen per keer te downloaden). Zo'n bestand is misschien 50 mb.
Ik verwacht niet meer dan een paar honderd kijkers per aflevering, het is ook meer voor de lol. Het programma heeft een kleine doelgroep, maar wel een specifieke, een beetje sponsoring is geen probleem (we hebben de eerste al). Het hoeft dus niet een "zo goed als gratis" server te zijn, maar wel een voordelige.
Samengevat:
*Ik zoek dus een goedkope host voor deze site, waarbij we niet te snel de data limiet overtreden. De snelheid moet ook acceptabel zijn natuurlijk.
*Ik verwacht dat in het begin 10-20 gb dataverkeer genoeg is.
*Hoeveel ben ik minimaal kwijt?
Alvast bedankt,
Diesel
Heeft iemand van jullie ervaring met mijnwebserver.nl?
Zoja wat vonden jullie ervan?
Hoe vaak was die b.v. down etc. (Zie ook http://www.dnsreport.com/tools/dnsreport.ch?domain=mijnwebserver.nl )
P.S: Weet je nog een goede, goedkope, snelle betrouwbare hosting voor mijn nieuwe website met max 2 gig per dataverkeer maand, (De hosting moet wel php, mysql, cpannel etc hebben en mag maximaal 3 a 4 euro p/m kosten) geef de url dan a.u.b. even.
Groet
Dennis
http://www.webhosters.nl/gegevens.php?id=1498
Dus wees wijs... want je snijd jezelf in de vingers! Het is daar één doffe ellende!
quote:kene.nl
Op woensdag 19 november 2003 21:44 schreef Renesite het volgende:
50mb, 3 gig dataverkeer en PHP
liefst incl domeinnaam en btw, niet meer dan 60 euro...
Heb wel wat gevonden, maar ben benieuwd wat ik nog meer kan vinden
quote:Hmmm, zo'n 200 euro denk ik
Op maandag 5 januari 2004 18:21 schreef Diesel het volgende:
Hoi,
Ik ben bezig met een projectje. Het is niet de verwachting (en bedoeling) dat het geld op gaat leveren, maar het vraagt wel een flinke server.Ik heb rond de 200mb webruimte nodig, maar veel dataverkeer. Het is moeilijk in te schatten hoeveel precies, dit neemt natuurlijk ook toe naarmate de site meer bezoekers krijgt.
De bedoeling is om een tv programma te maken en deze 2 wekelijks op de site te plaatsen, een uitzending blijft dan een maand staan (dus 2 uitzendingen per keer te downloaden). Zo'n bestand is misschien 50 mb.
Ik verwacht niet meer dan een paar honderd kijkers per aflevering, het is ook meer voor de lol. Het programma heeft een kleine doelgroep, maar wel een specifieke, een beetje sponsoring is geen probleem (we hebben de eerste al). Het hoeft dus niet een "zo goed als gratis" server te zijn, maar wel een voordelige.
Samengevat:
*Ik zoek dus een goedkope host voor deze site, waarbij we niet te snel de data limiet overtreden. De snelheid moet ook acceptabel zijn natuurlijk.
*Ik verwacht dat in het begin 10-20 gb dataverkeer genoeg is.
*Hoeveel ben ik minimaal kwijt?Alvast bedankt,
Diesel
Deze gaf iemand aan mij, ik ben er alleen niet over uit of dit hetzelfde is als PC Xtreme.nl aangezien de lage prijzen
Wat denken jullie hiervan?
Ongeveer 200MB opslagruimte. PHP, mySQL, CGI & ASP graag wel ondersteunt. Het aantal GB p/m zou ik echt niet weten. Ti's meer een site voor mezelf, niet echt groot, niet veel bezoekers.
Uiteraard een betrouwbare server voor ongeveer 10 euro p/m.
Ik heb er zelf wel wat gevonden, maar ik zoek er één met ervaring, zodat ik weet wat ik krijg...
[Dit bericht is gewijzigd door WebForce op 13-01-2004 02:23]
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 02:16 schreef WebForce het volgende:
Ik ben op zoek naar virtuele webhosting (![]()
)
Ongeveer 200MB opslagruimte. PHP, mySQL, CGI & ASP graag wel ondersteunt. Het aantal GB p/m zou ik echt niet weten. Ti's meer een site voor mezelf, niet echt groot, niet veel bezoekers.
Uiteraard een betrouwbare server voor ongeveer 10 euro p/m.
Ik heb er zelf wel wat gevonden, maar ik zoek er één met ervaring, zodat ik weet wat ik krijg...
Do i need to say more ?
bijv
voor 75 euro per maand heb je al :
10.000MB Schijfruimte
100.000MB Maandelijks Data Verkeer
[Dit bericht is gewijzigd door realbase op 13-01-2004 11:41]
quote:Dit is inderdaad nogal erg goedkoop!
Op maandag 12 januari 2004 15:21 schreef YoungPro het volgende:
http://www.sohosted.comDeze gaf iemand aan mij, ik ben er alleen niet over uit of dit hetzelfde is als PC Xtreme.nl aangezien de lage prijzen
Wat denken jullie hiervan?
Ik zit nu bij tweakhosting. Die ik ook zeer goedkoop met een perfecte service en goede stabiele servers. site
Ze hebben ook een .bin file van 10MB :
http://www.sohosted.com/10mb_sohosted.bin
Hiermee kun je de snelheid testen
quote:Ik heb al gemailt, maar iemand die het weet???
Op woensdag 14 januari 2004 09:07 schreef WebForce het volgende:
Weet iemand wat er gebeurt als je bij Mihosnet over je datalimiet gaat? Hoeveel dit gaat kosten, of dat de site plat wordt gegooid...
Toen bleek dat alle normale al bezet waren, maar dat je ook extenties kon krijgen van andere landen. Op de nederlandse sites die ik vond, kon je eigenlijk alleen .nl/.com/.net/.org/.info krijgen.
Nu vraag ik me af of je al die leuke van andere landen ook gewoon op een nederlandse site kan registreren. En dan ook zo registreren dat het domein ook echt op mijn naam staat, niet dat hun het registreren en dat ik hem dan zeg maar 'huur'.
Ik hoef geen ruimte te hebben op internet eigenlijk. Maar een mailadres corresponderend met het internet adres zou wel leuk zijn..
Iemand ideeen?
Gesloten topic:
Hoe en waar registreer ik een domeinnaam?
Ik zie dat domeinen uit andere landen heel duur zijn, hoe kan dat, want een .nl domein is toch ook iet zo duur?
quote:Pim, wat ben jij af en toe toch simpel, beetje je clueless klasgenootjes omhoog helpen
Op maandag 29 december 2003 19:33 schreef Fido_Dido het volgende:
http://www.jenthosting.combeste en goedkoopste hosting van nederland
Ik bedoel, welke kosten zijn er voor die host aan verbonden?
Snappie?
quote:Kweenie, maar ik weer wel dat SIDN.nl het geld krijgt
Op donderdag 15 januari 2004 16:01 schreef Fuxl het volgende:
Ik snap het niet helemaal, naar wie gaat het geld eigenlijk als je een domein registreerd?Ik bedoel, welke kosten zijn er voor die host aan verbonden?
Snappie?
quote:2 euro per gb ex btw...althans zo staat het in hun voorwaarden.
Op woensdag 14 januari 2004 12:25 schreef WebForce het volgende:[..]
Ik heb al gemailt, maar iemand die het weet???
8 Data/emailverkeer
1. Indien de gebruiker over het dataverkeer heen gaat mag Mihosnet.com deze website blokkeren tot de nieuwe maand.
2. De prijs per extra GB bedraagt ¤2,-. (1GB = 1024MB)
Dataverkeer
Vooraf inkopen is goedkoper dan achteraf inkopen. Vooraf inkopen kost 0,75 per GB. Achteraf kost 2,00 per GB. Klanten ontvangen altijd een email van ons als het datalimiet wordt overschreden, geen overwachte rekeningen dus.
Locatie van servers
Onze servers staan in Nederland, om precies te zijn in Telecity2 te Amsterdam. Servers die nog in USA staan worden stuk voor stuk verhuisd naar Nederland. Voor mensen die een test IP willen om de ping te testen: 62.212.87.119
Nu is mijn vraag welke ik van de bovenstaande pakketten het beste kan nemen?
Wat ik zoek is het volgende
quote:Dit zoek ik omdat ik meerdere websites wil gaan hosten dmv subdomeinen etc..
Server gegevens.
Platform : Liefst Linux maar Windows en Cobalt is ook goed.
Webserver : Apache (anders niet!)
Webruimte : Minimaal 250mb
Webtraffic : Minimaal 50 GB p/m
Vast IP : Ja! (minimaal 1)
Server loc. : NederlandOpties.
* SSH
* Anonymous FTP
* FTP toegang
* Subdomein
* Virusscan op server
* 18+ materiaal toegestaan
* Password beveiligde directory
* SMS-diensten (is wel handig maar is geen pré)
* Aantal e-mailboxen Onbeperkt
* Aliassen per mailbox Onbeperkt
* Ruimte per mailbox Fair Use PolicyBeheer.
* StatistiekenScripttalen.
* ASP
* PHPDatabases.
* Mysql
- Minimaal 5 databasesHelpdesk.
* Telefonisch bereikbaar
Ik heb max ¤ 50 pleuro's per maand er voor over; liefst veel minder maar voor goede hosting (of colocated of whatever) moet je ook betalen he
[Dit bericht is gewijzigd door Chandler op 25-01-2004 01:59]
quote:+1 onzinnig maar toch leuke reactie.
Op zondag 25 januari 2004 01:57 schreef sop het volgende:
Lycos?
quote:Onbeperkt aantal emailadressen en aliassen bestaat niet, daarnaast denk ik dat je moet gaan kijken naar een dedicated server (ligt natuurlijk wel aan het aantal bezoekers) en dan ben je er niet voor 50 euro in de maand.
Op zondag 25 januari 2004 01:54 schreef Chandler het volgende:
Ik ben zat van me oude gratis hoster waar ik zoveel kon gebruiken als dat ik wilde (gebruikte 2tb p/j) en ben nu opzoek naar een betaalde versie maar dan in nederland.Wat ik zoek is het volgende
[..]Dit zoek ik omdat ik meerdere websites wil gaan hosten dmv subdomeinen etc..
Ik heb max ¤ 50 pleuro's per maand er voor over; liefst veel minder maar voor goede hosting (of colocated of whatever) moet je ook betalen he
erg onsportief gedrag, mogen ze snel failliet gaan
quote:Kijk eens op http://www.webhype.nl/hosting.php
Op maandag 22 december 2003 09:51 schreef Eilanden het volgende:
Ik heb xxl nu een paar maanden en ben er zeker tevreden over. Afgelopen periode hebben ze zelfs hun service uitgebreid.
quote:hehe dat is dan ook minder relevant, maar denk dat colocating mij toch wel aardig wat centjes meer gaan kosten? x3? minimaal...
Op zondag 25 januari 2004 10:58 schreef mabit het volgende:[..]
Onbeperkt aantal emailadressen en aliassen bestaat niet, daarnaast denk ik dat je moet gaan kijken naar een dedicated server (ligt natuurlijk wel aan het aantal bezoekers) en dan ben je er niet voor 50 euro in de maand.
quote:Deze zal ongetwijfeld goed bevallen maar de prijzen zijn imho te hoog voor het maximale dataverkeer...
Op dinsdag 3 februari 2004 12:59 schreef Schepseltje het volgende:
Ohja, www.mindconnect.nl heb ik nu, bevalt erg goed, veel ruimte, niet duur, goeie service
laatst zag ik hier een linkje staan van een een host die tot 500MB ofzo aan data kan opslaan maar ik kan dat linkje niet weer vinden... wie o wie kan mij helpen
quote:pppppfff duur
Op dinsdag 3 februari 2004 12:13 schreef hbruyn het volgende:[..]
Kijk eens op http://www.webhype.nl/hosting.php
Hostingpakketten met alle services v.a. � 60 per jaar.
www.r3diensten.nl launcht binnenkort nieuwe site, het micro pakket kost dan 1¤ p/m ;P
domeinnaam (.nl en .com)
+- 25 Mb ruimte
ondersteuning ASP
Zie door de bomen het bos niet meer
quote:hoeveel GB datatraffic? asp op een windows of op een linux server
Op maandag 9 februari 2004 15:56 schreef Henk-Wim het volgende:
Iemand die met mij wil meedenken? Ben op zoek naar de goedkoopste voor het volgendedomeinnaam (.nl en .com)
+- 25 Mb ruimte
ondersteuning ASPZie door de bomen het bos niet meer
quote:Pff, 2GB moet genoeg zijn. En ASP op Windows, dat lijkt me voor mij het makkelijkst. (ofnie?)
Op maandag 9 februari 2004 20:31 schreef wobbel_kloon het volgende:[..]
hoeveel GB datatraffic? asp op een windows of op een linux server
ze lijken fucking goedkoop. maar kan geen adder vinden.
voor 5 euro per jaar lijkt me ook sterk dat ze je gaan bezeiken.
iemand ervaring mee?
quote:jah en dat geloof jij?
Op donderdag 12 februari 2004 23:53 schreef valerossi-appel het volgende:
iemand ervaring met http://iamyourhost.com ?ze lijken fucking goedkoop. maar kan geen adder vinden.
voor 5 euro per jaar lijkt me ook sterk dat ze je gaan bezeiken.iemand ervaring mee?
quote:En het lijkt me nog sterker dat ze voor die prijs goede service gaan leveren.
Op donderdag 12 februari 2004 23:53 schreef valerossi-appel het volgende:
iemand ervaring met http://iamyourhost.com ?ze lijken fucking goedkoop. maar kan geen adder vinden.
voor 5 euro per jaar lijkt me ook sterk dat ze je gaan bezeiken.iemand ervaring mee?
Loop je nou op elk NL forum met de zelfde vraag te bazuinen? Misschien eens niet een nieuwe gekleurde Sjonnie lampje voor je scootertje kopen en dat geld besteden aan hosting. Ongelovelijke krent.
Ook wil ik graag 1 emailadres gekoppeld hebben aan het .nl adres.
Voorheen zat ik bij Argeweb, maar die forwarde het kut. Ik wil namelijk graag dat het .nl adres in de adresbalk zichtbaar blijft, maar bij Argeweb veranderde dit adres in mijn @home adres wat ik erg lelijk vind.
Wat is voor mij de beste optie?
quote:inderdaad! Belachelijke prijs zeg, misschien iemand anders nog tips?
Op zondag 15 februari 2004 14:01 schreef Renesite het volgende:
www.dwh.nl
Maar voor die prijs (41,50!)kan je beter een host nemen...,
quote:gewoon frameforwarding. mail me maar even dan nemen we contact met je op...
Op zondag 15 februari 2004 13:38 schreef 303 het volgende:
Ik wil graag een .nl adres registeren als particulier en gebruik maken van een forward optie zodat ik mijn @home website kan koppelen aan het .nl adres.Ook wil ik graag 1 emailadres gekoppeld hebben aan het .nl adres.
Voorheen zat ik bij Argeweb, maar die forwarde het kut. Ik wil namelijk graag dat het .nl adres in de adresbalk zichtbaar blijft, maar bij Argeweb veranderde dit adres in mijn @home adres wat ik erg lelijk vind.
Wat is voor mij de beste optie?
Schijfruimte 100MB
PoP Accounts 10
Webmail Ja
Mailaliassen Ja
Mail Software Qmail
Mail autoresponder Ja
Dataverkeer 1 Gb
CGI-Bin Ja
FTP-Toegang Ja
Statistieken Ja
Dagelijkse Backup Ja
Server Monitoring Ja
Server Software Apache met PHP
Scripting Perl
Besturingssysteem Linux
MySQL + ¤0.50
Extra Dataverkeer ¤1.00 per Gb
quote:of DNS forwarding
Op zondag 15 februari 2004 18:59 schreef jagermaster het volgende:[..]
gewoon frameforwarding. mail me maar even dan nemen we contact met je op...
Een schamele ¤1 per maand dus...
ik wil een .nl domein registeren met 1 pop box erbij, voor m'n mail
meer eisen heb ik niet
welk bedrijf raden jullie mij aan om me te registeren, en het moet of course zo goedkoop mogelijk
100-200 MB ruimte
voldoende dataverkeer
.nl domein
5 emailadressen
mysql
+/- 30 euro p/m (mag wel wat duurder..)
http://www.uniserver.nl/404.php -> goedkoop maar onbekend
http://www.is.nl -> duur maar betrouwbaar
http://www.gvs.nl -> gemiddels maar onbekend
Het is puur voor een fan website van een band.
Maar de grootte van de ruimte is belangerijk ivm foto's, foto's van concerten, filmpjes, muzieksamples. Dat moet ook ondersteund worden trouwens..
Heeft iemand wat tips of ervaringen??
Thx
D.
quote:Ik krijg een 404?
Op donderdag 19 februari 2004 19:40 schreef Gozaru_X het volgende:
Er zijn erg veel goedkope hosts, heb zelf ook research gedaan omdat ik mijn eigen site 1-2 maanden geleden (klik op mijn link voor meer info over mijn site :p ) ook eindelijk online heb gezet. Van de vele keuzes heb ik toch maar voor http:///www.afilas.nl gekozen omdat ik geen goedkopere kon vinden MET servers die in NL staan. Dus niet van die el cheapo dingen uit amerika met supertrage verbindingen.
quote:www.sohosted.nl / www.sohosted.com
Op maandag 9 februari 2004 15:56 schreef Henk-Wim het volgende:
Iemand die met mij wil meedenken? Ben op zoek naar de goedkoopste voor het volgendedomeinnaam (.nl en .com)
+- 25 Mb ruimte
ondersteuning ASPZie door de bomen het bos niet meer
quote:
Pakket 1: ¤ 1,50200 MB schrijfruimte voor website en e-mail
Dataverkeer Fair Use Policy (FUP)
PHP, Perl, CGI, ASP en ASP.Net ondersteuning
Inloggen via FTP
POP3 email
Subdomein (naam.sohosted.com)
Website direct via Frontpage uploaden
MySQL database
SSH en SSI ondersteuning
Webstatistieken
[Dit bericht is gewijzigd door eMiz0r op 19-02-2004 21:44]
In hoeverre is het mogelijk om winst te maken als je slecht 1.5 euro per maand rekent.
Een webhost is niet wel of niet betrouwbaar afgaande op zijn verkoopprijs of winstmarge. Ieder bedrijf heeft te maken met andere kosten en een andere bedrijfsstrategie.quote:Op donderdag 19 februari 2004 23:27 schreef mabit het volgende:
Lekkere betrouwbaar allemaal hier, websites voor 1.5 euro per maand, websites die het niet doet of bedrijven die pas 2 maanden bestaan.
In hoeverre is het mogelijk om winst te maken als je slecht 1.5 euro per maand rekent.
Die pakket heb ik en 2 aparte forwarding domeins, lekker goedkoop.code:100 megabyte webspace
4 gigabyte dataverkeer per maand
Inclusief domeinnaam! (.nl/.com/.net/.org)
Onbeperkt aantal POP3 email adressen
Onbeperkt aantal forwarding email adressen
Onbeperkt aantal autoresponders
PHP4
Perl (CGI)
Spam filter
MySQL database
Uitgebreide statistieken
Onbeperkt aantal subdomeinen
Binnen 24-48 uur online!
Dit pakket kost 50 Euro per jaar excl. BTW en is inclusief een domeinnaam.
Dat chelloaccount/wie ook domeinnaam.nl/wie word? of maakt dat niets uit.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:31 schreef Ookhoi het volgende:
Snel de vraag:
Moet een .com adres hebben voor me dj gebeuren:
* goedkoop
* hoeft alleen maar door te linken naar mijn provider (chello) webspace
Waar registreer ik het voordeligst best betrouwbaarst?
kick!quote:Op woensdag 10 maart 2004 20:26 schreef GrymReaper het volgende:
wie o wie.... heeft ervaring met www.easyserver.nl??
schop!quote:Op woensdag 10 maart 2004 20:26 schreef GrymReaper het volgende:
wie o wie.... heeft ervaring met www.easyserver.nl??
k heb der geen ervaring mee, ze zijn wel vrij duur vind ikquote:Op vrijdag 2 april 2004 16:29 schreef GrymReaper het volgende:
[..]
schop!
En hoe bevalt het? Ik heb het niet zo op automatische incasso eigenlijk en heb ook geen creditcardquote:Op vrijdag 2 april 2004 16:37 schreef n0.G3n het volgende:
[..]
k heb der geen ervaring mee, ze zijn wel vrij duur vind ik
k zit zelf bij hostingdiscounter.nl
koop een paar schapenquote:Op vrijdag 2 april 2004 16:29 schreef GrymReaper het volgende:
[..]
schop!
http://www.webhosters.nlquote:Op vrijdag 2 april 2004 18:38 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
dag mensen!
ik ben op zoek naar een beetje goedkope hosting maar toch wel een beetje van kwaliteit!Rond de dertig euro per jaar en zeg maar rond de 25 mb ruimte 2-3 gig dataverkeer! webftp net zoals lycos(betaalde versie)
kan iemand me daar tips in geven??
dank je al vast
qweb.nl?quote:Op vrijdag 2 april 2004 18:38 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
dag mensen!
ik ben op zoek naar een beetje goedkope hosting maar toch wel een beetje van kwaliteit!Rond de dertig euro per jaar en zeg maar rond de 25 mb ruimte 2-3 gig dataverkeer! webftp net zoals lycos(betaalde versie)
kan iemand me daar tips in geven??
dank je al vast
quote:Op vrijdag 2 april 2004 18:38 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:webftp net zoals lycos(betaalde versie)
ik zit hier achter een router en dan werkt dat nietquote:Op zaterdag 3 april 2004 12:30 schreef mschol het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
try using a ftp client instead...
wat ik net zei!quote:Op zaterdag 3 april 2004 12:39 schreef Renesite het volgende:
ftp.domeinnaam.nl
En je kan het zo in de FTP schuivenwanneer je geen progje hebt
(www.smartFTP.com)
Sehr gut!quote:Op woensdag 7 april 2004 17:28 schreef ThaFreak het volgende:
wat zijn de ervaringen met http://www.2uhosting.nl ???
weet ik voldoende......thanxz....quote:Op woensdag 7 april 2004 18:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sehr gut!
Okequote:Op woensdag 7 april 2004 19:26 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
weet ik voldoende......thanxz....
Excl domeinnaam en ik geloof op je eigen naam, het was op hun naam altijd....quote:Op vrijdag 9 april 2004 23:10 schreef killermj het volgende:
http://www.pcextreme.nl/hosting
Gratis domeinnaam ?? Komt die op jouw naam of houden hun hem ?
Heb je nu een betaalde host?quote:Op zaterdag 10 april 2004 01:48 schreef CrashOne het volgende:
Ik zoek een goede redirect service, wil er een paar domeinnamen registreren welke allemaal naar 1 ander domein doorgestuurd moeten worden.
Iemand?
Ik zit ook achter een router en gebruik WS_FTP & CuteFTP.quote:Op woensdag 7 april 2004 18:30 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
ik zit hier achter een router en dan werkt dat niet
ja, de badmintonvereniging waar ik op zit host via digitalus (zelf de webmaster), opzich wel aardige dienst. Niks te klagen.quote:Op donderdag 15 april 2004 23:57 schreef Tokus het volgende:
heeft iemand ervaring met www.digitalus.nl ?
zenid.net en werkenquote:Op vrijdag 16 april 2004 07:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja, de badmintonvereniging waar ik op zit host via digitalus (zelf de webmaster), opzich wel aardige dienst. Niks te klagen.
Maar hoor wel van mensen dat het soms niks is.
Heb nu zelf hosting bij www.zenid.net werkt![]()
werkt anders prima hierquote:Op vrijdag 16 april 2004 07:21 schreef Scorpionsworld het volgende:
[..]
zenid.net en werken
ik zie ze toch vaker plat dan op
hmmmzz das een ander verhaal dan ik van iemand anders op fok hoordequote:Op vrijdag 16 april 2004 06:43 schreef Miss_Nexhil het volgende:
[..]
Ik zit ook achter een router en gebruik WS_FTP & CuteFTP.
Dus het kán wel werken.
woehoeiiiii mag ik jou erg hartelijk danken missiequote:Op zondag 18 april 2004 09:33 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
hmmmzz das een ander verhaal dan ik van iemand anders op fok hoorde
dan ga ik het gewoon nog een keer proberen want het werkte nooit :'(
tnx
volgens mij kennen we elkaar of niet??
2uhosting.nlquote:Op zaterdag 17 april 2004 20:15 schreef FrEeZzE het volgende:
mensen...
ik lees hier over allemaal verschillende soorten hosts, en zie door de hosts de websites niet meer...
ik zoek een host, die betrouwbaar, stabiel is, en gebruiksvriendelijk. Gaat ´m een kleine website, aan 50 mb heb ik genoeg, php en mysql optioneel maar niet vereist.
Iemand tips met hosts waarvan je zegt "daar zit je altijd goed"???
woeiiii dat voor maar liefst 157 euro???quote:Op zondag 18 april 2004 17:24 schreef stefandv het volgende:
Ik heb nu een hosting pakket met:
2 domeinen
unlimited subdomains
40 MB webspace
2 gig dataverkeer
10 popboxen
unlimited aliassen
PHP, CGI & PERL
httpasswd
1 Mysql database
FTP toegang
SSH toegang (niet direct nodig)
Statistieken
webbased e-mail
autorespondersautomatisch
niet echt nodig:
Frontpage extensies
mailinglistst
Antivirus
audio/videomet audio en video
Voor ¤ 157.08 per jaar, ik vindt dat dat goedkoper kan.
Wie weet er eentje voor me?
Liefst ook per maand betalen.
ik zit sinds kort bij www.zenid.net kijk daar is zou ik zeggenquote:Op zondag 18 april 2004 17:24 schreef stefandv het volgende:
Ik heb nu een hosting pakket met:
2 domeinen
unlimited subdomains
40 MB webspace
2 gig dataverkeer
10 popboxen
unlimited aliassen
PHP, CGI & PERL
httpasswd
1 Mysql database
FTP toegang
SSH toegang (niet direct nodig)
Statistieken
webbased e-mail
autorespondersautomatisch
niet echt nodig:
Frontpage extensies
mailinglistst
Antivirus
audio/videomet audio en video
Voor ¤ 157.08 per jaar, ik vindt dat dat goedkoper kan.
Wie weet er eentje voor me?
Liefst ook per maand betalen.
ZIet er zeer goed uit!quote:Op zondag 18 april 2004 17:56 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik zit sinds kort bij www.zenid.net kijk daar is zou ik zeggen
2uhosting, perfect!quote:Op zondag 18 april 2004 18:17 schreef stefandv het volgende:
[..]
ZIet er zeer goed uit!
Ik denk dat ik hem wel hiernaar ga verhuizen
iddquote:Op zondag 18 april 2004 17:44 schreef stefandv het volgende:
En jij zit bij? lycos.nl?!?!
De site zelf is niet bep. snel, vaak als die snel is zou de rest ook snel moeten zijn.quote:Op zondag 18 april 2004 18:43 schreef stefandv het volgende:
2uhosting ziet er ook goed uit, het Corporate 75 eurio.
Ik wil idd zo rond de 100 gaan zitten, waarom precies vindt je zenid brak?
heb nergens last van ook de snelheid zit goedquote:Op zondag 18 april 2004 21:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
De site zelf is niet bep. snel, vaak als die snel is zou de rest ook snel moeten zijn.
En ik hoor ook dat die vaak down zijn
Goedkoop, maar extreem slechte service. Geven gewoon geen antwoord op je mailtjes.quote:Op woensdag 19 november 2003 19:00 schreef blackie007 het volgende:
www.flaxe-webhosting.nl
Aan 1 gieg heb ik jammer genoeg niet genoeg, of het is haast niets p.j voor 1 gieg, of opeens heeel veel voor veeeel meerquote:Op maandag 19 april 2004 12:06 schreef traB het volgende:
Ik zit sinds kort bij de hostingdiscounter. Superservice (mijn domein en hosting was een uurtje later al klaar) en ook kei goedkoop! Ze rekenen daar maar 1 pleurotje per maand voor 100 mb ruimte en 1 gieg dataverkeer per maand. Haha, snap niet dat ze het daarvoor doen
, maar ok ben er blij mee!!!
En gewoon ondersteuning voor mysql en php enzo.
Moet je maar eens in de metro of spits kijken, zo'n felgele advertentie.
Ik ga daar nie meer weg iig!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je kunt er voor 1 pleuro extra per maand een gieg bijkopenquote:Op maandag 19 april 2004 16:10 schreef Renesite het volgende:
Flaxe is nog duur ook....
4 euro p.m voor 25 mb
[..]
Aan 1 gieg heb ik jammer genoeg niet genoeg, of het is haast niets p.j voor 1 gieg, of opeens heeel veel voor veeeel meer
100mb en 2 gig zou al beter zijn
Aan die 10GB heb ik weer téveel en 10 euro p.m is wel weer het 10 voudigeen 2 hosting producten aanschaffen is ook "sneu"
1×12=12 euroquote:Op dinsdag 20 april 2004 15:52 schreef traB het volgende:
[..]
je kunt er voor 1 pleuro extra per maand een gieg bijkopenof 2 of 5 (voor iets meer)
![]()
hostingdiscounter roelt gewoon!!!![]()
![]()
doei!![]()
Hoe werkt dat? Kan je dan gewoon je domeinnaam laten forwarden naar je eigen webspace?quote:Op zaterdag 24 april 2004 20:04 schreef Renesite het volgende:
http://www.registrant.nl , 6 euro voor een NL domeinnaam !
Néé, is niet verdubbeld. Alle pakketten zijn aangepast sinds kort. Blijkbaar is een fout gemaakt in de html, want in de database (voor de contracten) staat de prijs wel goed. (¤19,- ex btw)quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:11 schreef kiepauto het volgende:
Ik zie nou dat bij 2uhosting de prijs van het basic pakket bijna verdubbeld is!!
Een paar weken geleden had ik een offerte aangevraagd maar nog niks mee gedaan verder, het was ¤15,- per jaar plus ¤10,- voor het domeinnaam..
Nu is het ineens ¤29,- per jaar.. is nog niet echt duur maar wel in een keer verdubbeld..
Aha, dus eigenlijk ben jij reclame voor je eigen site aan het maken?quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:07 schreef yoshii het volgende:
[..]
Néé, is niet verdubbeld. Alle pakketten zijn aangepast sinds kort. Blijkbaar is een fout gemaakt in de html, want in de database (voor de contracten) staat de prijs wel goed. (¤19,- ex btw)
Bedankt voor 't melden, had je trouwens beter per mail kunnen doen
De offerte die wij je hebben gedaan is nog geldig.
Ik zie het als ondersteuning van de klantenservicequote:Op zondag 6 juni 2004 19:05 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Aha, dus eigenlijk ben jij reclame voor je eigen site aan het maken?
Wat de nueck moet je met 1300GB dataverkeerquote:Op donderdag 3 juni 2004 00:24 schreef HeROiC het volgende:
http://www.ev1servers.net
P4 2,4Ghz en 1300GB dataverkeer per maand voor 189 USD
porno hosten ? fok naäpen? ongecomprimeerde films aanbieden ?quote:Op zondag 6 juni 2004 19:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zie het als ondersteuning van de klantenservice![]()
[..]
Wat de nueck moet je met 1300GB dataverkeer
FXP Pubsquote:Op zondag 6 juni 2004 19:13 schreef Renesite het volgende:
Wat de nueck moet je met 1300GB dataverkeer
inderdaad. zij hebben hun geld voor 5 jaar, maar als je beslist naar 2 of 3 jaar dat je er wilt met stoppen ben je je geld voor de rest kwijt denk ik.quote:Op zondag 4 juli 2004 22:28 schreef Renesite het volgende:
Best goedkoop hurr!
Beetje weinig webruimte opzich, maar het valt te doen
Maar 5 jaar? hoeveel korting dan? 5 jaar en dan in een keer betalen op 5 jaar elk jaar de prijs.
Ik bedoel, 5 jaar een domeinnaam waarmee je na 2 jaar niets doet is opzich verneukeratief!
Simpelweg, je krijgt bij 5 jaar 1 jaar gratis.quote:Op zondag 4 juli 2004 22:38 schreef woeeiiii het volgende:
Korting is veranderd. k betaal per jaar dit voor een 100MB account:
basis prijs= 50 euro
1ste jaar= -0 % =- 0 euro = 50
2de = -10% = -5 euro = 45
3de=-20% = -10 = 40
4de=-30% = -15 = 35
5de=-40%= -20 =30
Uwe eissen sind:quote:Op maandag 5 juli 2004 11:45 schreef SEMTEX het volgende:
Hmm, ik wilde m'n nieuwe domein en space dus ook al bij flaxe-webhosting gaan nemen, maar ik zie hier al wat negatieve recensies. Toch maar niet doen dus.
ik wil nl. af van LaDot, omdat natuurlijk bekend is dat hun service extreem slecht is en mail en space er regelmatig uitliggen en over de helpdesk zal ik het maar helemaal niet hebben, laat staan hun administratie
Minmaal 100/200mb space, domeinnaam (hoeft niet per se op eigen naam), pop3-boxje (1 is genoeg, meer is leuk en handig, maar hoeft dus niet per se), het liefst zou ik per maand betalen, dus niet in 1 keer een grote klap geld kwijtzijn aan een jaarbedrag, bandbreedte maakt me niet zoveel uit, goeie helpdesk, event. per mail/chat/forum bereikbaar.quote:Op maandag 5 juli 2004 12:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Uwe eissen sind:
Die vind ik iig te duur en het domein is daar niet eens meegerekend.quote:Op maandag 5 juli 2004 12:57 schreef Renesite het volgende:
http://www.flexwebhosting.nl/hosting.htm is ook goeie! - maar per maand kan denk ik niet, maar is ook wel te doen per jaar
anders moet je eventjes bij vergelijkingssites kijken, maar van deze hosters hoor ik veel goeds
oftewel, 8 euro per maand incl. domein is dus 96 euro per jaar is wel te doen?quote:Op maandag 5 juli 2004 13:11 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die vind ik iig te duur en het domein is daar niet eens meegerekend.
http://www.cysonet.nlquote:Op woensdag 10 maart 2004 21:13 schreef Xee het volgende:
DEDICATED HOSTING!!
Kick!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:22 schreef Adnan het volgende:
Ben dus opzoek naar een ASP hsting bedrijf met support voor een ACcess database. Ongeveer 15-25 mb webruimte en 1-2 gig dataverkeer in de maand.
Moet wel ftp upload functie enz hebben, en het liefst een bedrijf die gelijk de domein registreert.
Hoeveel aan GD heb jij de afgelopen twee maanden het net op geslingerd?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 11:20 schreef Jump het volgende:
Aangezien de hosting waar ik nu op zit op bijna niks meer trekt zoek ik nieuwe host.
men avatar wordt daarmee gemaakt en de lijstjes van gmailquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 11:23 schreef sop het volgende:
[..]
Hoeveel aan GD heb jij de afgelopen twee maanden het net op geslingerd?
100 euro per maand is iets teveel voor hetgeen wat ik maar doequote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:10 schreef Renesite het volgende:
Jump
Browscap ken ik niet, maar ik kan nu aankloppen met een server á 100 euro per maand, dus roep een prijs
thx voor die linkquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:05 schreef Renesite het volgende:
http://www.e-creative.nl/hosting_starter.html lijkt me een hele fijn pakket, is ook van een fokker die van SMSoorlog, lijkt me wel een leuk pakketje dus
36 euro p.j excl BTW - staat wel in amerika
http://www.2uhosting.nl/index.php?page=producten⊂=virtueel office pakket komt op 49 euro p.j excl. BTW
http://www.1-eurohost.com/nl/index-3.html is ook wel een leuke optie, staat in Frankrijk maar zijn Belgen/Nederlanders, dat weet ik niet, nu 50 euro per jaar, 500mb en 20 gig dataverkeer incl domein
Ik weet alleen niet van dat Browsercap?
http://www.e-creative.nl/hosting_starter.htmlquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:50 schreef Adnan het volgende:
*tuutututu* asp hosters *tutututu* goedkoop *tuututut*
al gemailed...hopen dat die wel een emailtje terug stuurt...(ik heb namelijk al meer dan 10 bedrijven een mail gestuurd maar nixquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 14:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
http://www.e-creative.nl/hosting_starter.html
Klikke klikke klikke, is aan ASP host
ja, maar browscap zit niet standaard in PHPquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:30 schreef Renesite het volgende:
Staat wel in amerika, en het 10mb test ding zakt helemaal inqua snelheid
Browscap is gewoon een PHP ding
Kreeg net een reactie van ze en ze bieden me dat resseler gebeuren aan. Alleen mijn vraag(kan een access database erop geplaatst worden) werd niet beantwoordquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 17:08 schreef Renesite het volgende:
In.nl - vrij onbekend bij mij maar levert wel ASP
Protagonist is idd een niet al te fijne hosting...quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 17:35 schreef Jump het volgende:
[..]
ja, maar browscap zit niet standaard in PHP
en e-creative ziet eer wel goed uit
afgezien van de locatie in amerika waar ik tot nu toe enkel negatieve ervaring heb (stomme protaginist)
even de rest van het topic doorlopen en tiental websites overlopen en 2uhosting.nl gaat het waarschijnlijk wordenquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 11:20 schreef Jump het volgende:
Aangezien de hosting waar ik nu op zit op bijna niks meer trekt zoek ik nieuwe host.
Deze zou 50 MB moeten hebben, mysql, gd (allemaal standaard toch ?) maar ook browscap geïnstalleerd.
daarmee werkt men detectie welke browser er gebruikt wordt.
niet al te duur wel
YWquote:Op maandag 9 augustus 2004 13:37 schreef Jump het volgende:
[..]
even de rest van het topic doorlopen en tiental websites overlopen en 2uhosting.nl gaat het waarschijnlijk worden
momenteel aan het wachten op mailtje van 2uhosting. had enkele vragen ivm config enzo. wil dat men script die ik nu heb nog blijven werken zonder dat ik veel moet aanpasse enzoquote:Op maandag 9 augustus 2004 14:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
YW
(2uhosting ist)
Webzilla: Ik betaal wel veel minder voor haast hetzelfde (silver)
Wat bied je mij meer als een 2uhosting.nl ?
wanneer krijg je de factuur van bij hen ? bij 2uhosting dus, straks het contract in de bus gaan doenquote:Op maandag 9 augustus 2004 17:36 schreef Renesite het volgende:
Netjes regelen ze het, ik vroeg voor de fractuur, maar die kreeg ik nog niet, ik zei, ik heb internet bankieren, ik wil het nu eventjes overmaken, maar ik kreeg m wel, eerst alles goed hebben staan bij mij
Ik vroeg aan ze wanneer ik aan de slag kon, maar dat kon ik diezelfde avond wel omdat hij wel geloofde dat ik ging betalen, moet je gewoon even vragen.quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:39 schreef Jump het volgende:
[..]
wanneer krijg je de factuur van bij hen ? bij 2uhosting dus, straks het contract in de bus gaan doen-
ik ga straks bij familie van me de factuur gaan faxen. hoef ik het niet op te sturen. belgische post is nogal traag en moet naar Lelystadquote:Op maandag 9 augustus 2004 18:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik vroeg aan ze wanneer ik aan de slag kon, maar dat kon ik diezelfde avond wel omdat hij wel geloofde dat ik ging betalen, moet je gewoon even vragen.
de dag er na of een dag later kreeg ik hem
belgische post nietquote:Op maandag 9 augustus 2004 18:38 schreef Renesite het volgende:
Och... ik ging het met de postduif doen, groningen Lelystad valt mee
Mja da's inderdaad wel zo. Vooral dataverkeer kan veel beter.quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:34 schreef Renesite het volgende:
Voor een host in amerika niet veel dataverkeer.
Verder vind ik best raar: Kijk maar naar een host die in amerika staat en daar ook gevestigd daar is, 9.95 voor 1000gig data per maand en 1 gig ruimte ofzo
quote:Pinging google.com [216.239.37.99] with 32 bytes of data:
Reply from 216.239.37.99: bytes=32 time=93ms TTL=243
Reply from 216.239.37.99: bytes=32 time=96ms TTL=243
Reply from 216.239.37.99: bytes=32 time=92ms TTL=243
Reply from 216.239.37.99: bytes=32 time=92ms TTL=243
quote:Pinging webzilla.nl [62.212.87.217] with 32 bytes of data:
Reply from 62.212.87.217: bytes=32 time=10ms TTL=58
Reply from 62.212.87.217: bytes=32 time=9ms TTL=58
als je pinged naar een server in nederland is dat logisch dat het trager isquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:42 schreef Triloxigen het volgende:
Alleen is Amerika met gemak 10x trager... :/
[..]
[..]
Ik ping naar 2 verschillende servers.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:47 schreef Jump het volgende:
[..]
als je pinged naar een server in nederland is dat logisch dat het trager is
Of Duitsland:quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:42 schreef Triloxigen het volgende:
Alleen is Amerika met gemak 10x trager... :/
[..]
[..]
Duitsland is dus goedkoop EN snel.quote:Pingen naar www.engessa.nl [217.20.155.82] met 32 byte gegevens:
Antwoord van 217.20.155.82: bytes=32 tijd=20 ms TTL=55
Antwoord van 217.20.155.82: bytes=32 tijd=20 ms TTL=55
Antwoord van 217.20.155.82: bytes=32 tijd=19 ms TTL=55
Antwoord van 217.20.155.82: bytes=32 tijd=19 ms TTL=55
Goedkoper, soms..quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:08 schreef engessa het volgende:
[..]
Of Duitsland:
[..]
Duitsland is dus goedkoop EN snel.
Dat ziet er zeker goed uit. Hun server staat in Belgie, dus dat is goed te doen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:43 schreef Renesite het volgende:
www.1-eurohost.com
Ik wil gewoon s meningen pijlen.
Kent iemand die?ziet er zeer goed uit
www.redunix.nlquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 08:55 schreef Adnan het volgende:
[..]
Kick!
het heeft namelijk wat haast en bedrijven die ik gemailed heb nemen niet de moeite om terug te mailen
Dus wie weet er nog 1?
ik 108 per jaar voor 500Mb met 10Gb dataquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik betaal 4,95/maand voor een com domein met 50 MB ruimte en 1 gig dataverkeer.
Leuk, we zitten wel op hetzelfde knooppunt (wedare)quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 10:07 schreef tazmanian het volgende:
[..]
ik 108 per jaar voor 500Mb met 10Gb data![]()
bij mij de 10Gb ook hoor maar ach eroverheen gaan doe ik nagenoeg nietquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 11:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Leuk, we zitten wel op hetzelfde knooppunt (wedare)
-edit- en overigens is die 1 gig bij mij erg.... flexibel... Ik ken de hoster zakelijk)
Ik betaal ¤2.5 p/m voor een nl domein met 500mb ruimte en 10 gig dataverkeer (FUP)quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik betaal 4,95/maand voor een com domein met 50 MB ruimte en 1 gig dataverkeer.
http://www.ipowerweb.com/index.htmlquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 11:36 schreef xman het volgende:
Aanrader: http:www.lunarpages.com
Ik moet zeggen dat de service daar echt goed is man!![]()
Setup Fee FREE! *
Unlimited E-mail Accounts
Cost per month $7.95
Unlimited E-mail Forwarding
Toll-Free Telephone Support
Unlimited E-mail Auto Responders
30-Day Money Back Guarantee
Web Mail
Online Control Panel Try it
PHP, PYTHON & PERL &ASP, JSP & Servlets available
800 MB Storage CGI-BIN
40GB/Month Bandwidth
MySQL Database
Add-On Domain available
99.9% Uptime
3 Parked Domains
FrontPage Extensions
15 Sub Domains
Dreamweaver Compatible
FTP Account
POP3, SMTP & IMAP
SSI - Server Side Includes
Fantastico Script Library NEW
Online User Statistics
2,000 Mbit Connectivity
High-End Servers
k, jij hebt je dus geregistreerd om toch maar te kunnen spamme?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 13:18 schreef Fujin-design het volgende:
Of Fujindesign
probeer eerst eens niet te spammen voordat je andere mensen gaat bekritiserenquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 13:44 schreef Fujin-design het volgende:
Probeer eerst een fatsoenlijke site te maken, voordat je stoer probeert te doen.
doeiquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 13:44 schreef Fujin-design het volgende:
Probeer eerst een fatsoenlijke site te maken, voordat je stoer probeert te doen.
Dit is geen sitecheckquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 13:44 schreef Fujin-design het volgende:
Grappig, iedereen "spamt" hier en dat zien jullie niet als "spam" maar zodra iemand een eerste post maakt zien jullie dat als spam? hmm, dus ik moet eerst wat zinnigs posten om dan te kunnen spammen :Squote:Op zaterdag 21 augustus 2004 13:45 schreef Jump het volgende:
[..]
k, jij hebt je dus geregistreerd om toch maar te kunnen spamme?
[..]
probeer eerst eens niet te spammen voordat je andere mensen gaat bekritiseren
idd je hebt gelijk, mijn excuus.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 13:51 schreef Quarks het volgende:
[..]
Dit is geen sitecheck![]()
Hij geeft alleen aan dat de site niet erg snel is, wat voor iemand die hosting aanbied niet goed uitkomt
Verder zie ik bij jou niks over subdomeinen (als je dat aanbied), en ook ssi, ssh, ssl, mod_python, asp, statistieken, webmail.
Misschien omdat je eerste post alleen over je eigen beperkte hosting service gaat? Gratis reclame VOOR JEZELF dus.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 14:23 schreef Fujin-design het volgende:
[..]
Grappig, iedereen "spamt" hier en dat zien jullie niet als "spam" maar zodra iemand een eerste post maakt zien jullie dat als spam? hmm, dus ik moet eerst wat zinnigs posten om dan te kunnen spammen :S
idd. als je in je eerste post enkel url zet wordt dat rap aanzien als spam. zo zag ik het ook dusquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 14:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Misschien omdat je eerste post alleen over je eigen beperkte hosting service gaat? Gratis reclame VOOR JEZELF dus.
En in zijn portfolio liegt hij nog ook:quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 14:36 schreef Jump het volgende:
[..]
idd. als je in je eerste post enkel url zet wordt dat rap aanzien als spam. zo zag ik het ook dus
http://validator.w3.org/c(...)www.aquadrome.net%2Fquote:Site Info: Valid XHTML 1.1 and CSS
http://validator.w3.org/c(...)w.themacallan.com%2Fquote:Site Info: Valid XHTML 1.1 and CSS, ASP.
Kijk eerst mag je hier geen site check doen, en nu weer wel???quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 14:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En in zijn portfolio liegt hij nog ook:
[..]
http://validator.w3.org/c(...)www.aquadrome.net%2F
XHTML 1.1 kent geen target=_blank meneer de designer.
-edit- jezus er klopt geen moer van:
[..]
http://validator.w3.org/c(...)w.themacallan.com%2F
achter af gezien heb je erg gelijkquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 14:36 schreef Jump het volgende:
[..]
idd. als je in je eerste post enkel url zet wordt dat rap aanzien als spam. zo zag ik het ook dus
DUS klopt je bewering niet.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 14:51 schreef Fujin-design het volgende:
[..]
Kijk eerst mag je hier geen site check doen, en nu weer wel???
Als je erg stoer wil doen, zie je dat er maar een taget blank staat, en als je verder zou kijken zou je ook zien dat de site plaatje niet overeen komt met hoe aquadrome er nu uit ziet, slimbo..en dat zou dus betekenen dat aquadrome misschien in progress is??
Dat issie nietquote:The maccallan is Xhtml valid dat hoeft te te gegen dat de eigenaar de dtd er wil/hoeft te hebben.
edit: Hoe kom ik in godsnaam aan dit berichtquote:Op zaterdag 10 januari 2004 17:33 schreef berichtme het volgende:
neem een kijkje op www.dahhosting.nl
zeer bereidwillende gasten daar, een aanrader!
DUS klopt je bewering niet. de site is niet XHTML 1.1 valid.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 15:04 schreef Fujin-design het volgende:
Mijn bewering klopt wel, aquadrome is xhtml valid alleen, kijk maar op verschillende pagina's de een wel valid en de ander niet, een aantal linken doen het ook niet. Omdat de site NIET af is. Kijk morgen maar dan heb ik speciaal voor jou alle linken aangepast en kan je ze een voor een door de validator heen halen. ok?
Ja....... zonder dtd geen valid xhtml.quote:Over Tha Macallan:
Omdat er geen dtd url op zit wil niet zeggen dat ie niet XHTML valid is.
Of wil jij zeggen dat wanneer een dtd url in je code plaats dat de pagina dan pas valid is?
Meisje als je je gelijk wil hebben, krijg je die.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 15:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
DUS klopt je bewering niet. de site is niet XHTML 1.1 valid.
[..]
Ja....... zonder dtd geen valid xhtml.
Nou ik weet niet wie zich belachelijk maakt hoor.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 15:20 schreef Fujin-design het volgende:
[..]
Meisje als je je gelijk wil hebben, krijg je die.
Alleen maak je je zelf hier verschikkelijk belachelijk, door zo koppig te doen![]()
Klopt, dus waarom er om liegen?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 15:45 schreef Quarks het volgende:
Mensen mensen, de validator is niet heilig.![]()
Psiesquote:En dit is een webhosting topic
Eerste ik lieg niet tegen mijn klanten, de website's die ik maak zijn XHTML valid. De site's die een pagina hebben die niet valid zijn kunnen in progress zijn. (dat betekend, dat aan die pagina gewerkt wordt..)quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 15:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ik weet niet wie zich belachelijk maakt hoor.
Een spammer welke allerlei beweringen in zijn portifolio over zijn ontwikkelde website-tjes zet die niet waar zijn, of degene die die leugens opvallen.
Maar ga lekker door met liegen tegen je klanten. zal je vast veel omzet opleveren op de lange termijn
Overigens snap ik niet waarom je er om liegt, want het design is goed.... alleen niet XHTML 1.1 valid
Ik stop nu, maar de feiten zijn dit:quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 15:51 schreef Fujin-design het volgende:
[..]
Eerste ik lieg niet tegen mijn klanten, de website's die ik maak zijn XHTML valid. De site's die een pagina hebben die niet valid zijn kunnen in progress zijn. (dat betekend, dat aan die pagina gewerkt wordt..)
Ten tweede ik heb nu al een aantal keer aan je duidelijk gemaakt dat een pagina niet persé een DTD url hoeft te hebben om deze valid te krijgen. Ik kan ook gewoon volgens de richtlijnen werken en NIET een DTD url plaatsen. (een klant beslist hier in, maar de pagina is dan wel een XHTML valid, ook al is dat zonder de URL.)
Een voorbeeld, aquadroma.net is een website die door ons wordt gemaakt. Deze is verre van af, maar staat wel in het porfolio van fujindesign. Omdat het vorige design ook door fujindesign werdt gemaakt, wat ook een XHTML pagina was en gemaakt volgens de richtlijnen van DTD. Nu is het zo dat aquadrome een opdracht had gegeven dat ze een andere pagina wilde hebben. Daar zijn we nu mee bezig, dan kan het gebeuren dat er een pagina tussen zit die niet valid zijn. BV het foto album is bijna af, en wel XHTML valid en toevallig de hoofd pagina (index) is niet valid. Tja daar zou ik dan even mee moeten leven, maar ik lieg mijn klanten niet voor.
Verder heeft het geen zin om een discussie met jou verder te voeren omdat je niet begrijpt wat ik al eerder heb getypt, aangezien je me voor leugenaar uitmaakt.
Daarom heb ik mijn eerste bericht aangepast.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 15:54 schreef Renesite het volgende:
Dit topic is er voor om mensen te helpen met het zoeken naar hosting, wanneer iemand er eentje nodig heeft of wanneer iemand eentje heeft maar er niet zeker over is.
Als iemand ergens naar vraagt dán kan je zeggen van is dit niet een pakket voor je?
Niet meteen spammen van mijn hosting kan jou leveren van dit en van dat.
Als je een leuke aanbieding wilt geven kan je altijd mailen naar de desbetreffende persoon, maar commercieel spammen is dit hele forum niet voor
(Dit bericht is gecreerd uit eigen inziensik ben geen Mod
)
Niet alleen je hobby pagina is simpel maar ook je hele hebben en houden waaronder je IQ is simpel, als je nog steeds niet begrijpt dat een pagina niet persé de DTD URL hoeft te hebben om de W3C lintje te krijgen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 15:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik stop nu, maar de feiten zijn dit:
1. je beweert in je portfolio dat de website XHTML valid is.
2. Dat is ze niet, de officiele w3c validator wijst dat uit.
Ik begrijp het perfect, mijn simpele hobby paginaatje is namelijk WEL XHTML 1.1 validated
Volgens onze designmaster heb je nu een laag IQ en ben je zieligquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 16:03 schreef Renesite het volgende:
Het punt is, W3C validated is W3C validated, punt uit.
Als ze zeggen, je auto is niet helemaal goed zeg je niet, nee, mijn auto is inderdaad niet helemaal goed, maar dat hoeft toch niet?
iddquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 16:03 schreef Renesite het volgende:
Het punt is, W3C validated is W3C validated, punt uit.
Als ze zeggen, je auto is niet helemaal goed zeg je niet, nee, mijn auto is inderdaad niet helemaal goed, maar dat hoeft toch niet?
Weet ikquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 16:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Volgens onze designmaster heb je nu een laag IQ en ben je zielig
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 16:08 schreef Lucille het volgende:
Oi![]()
Offtopic : zit ik in dit topic te lezen omdat ik op zoek ben naar een goede host, lees ik dit opeensquote:Op zondag 18 april 2004 09:49 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
woehoeiiiii mag ik jou erg hartelijk danken missie
ws ftp werkt!
nu alleen nog ff de normale versie downen! heb nu de 30 dagen versie!
tot zover het offtopic
woehoeiiiii dat gaat veel sneller dan alles met de webftp te uploaden
Over een paar weken staan ze in Nederlandquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:05 schreef Renesite het volgende:
http://www.e-creative.nl/hosting_starter.html lijkt me een hele fijn pakket, is ook van een fokker die van SMSoorlog, lijkt me wel een leuk pakketje dus
36 euro p.j excl BTW - staat wel in amerika
Ik heb geen email van je gehad Adnanquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 14:42 schreef Adnan het volgende:
[..]
al gemailed...hopen dat die wel een emailtje terug stuurt...(ik heb namelijk al meer dan 10 bedrijven een mail gestuurd maar nix)
maarja bedankt..
Weetje nog meer behalve die?
Lijkt mij wel netjes, weet ik ook niets van af diequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:47 schreef Kontiki het volgende:
Weet iemand nou of dit een goede host is?
www.1-eurohost.com
Prijzen zijn netjes, pakket ziet er goed uit en de servers staan in Brussel (of Parijs als je nog meer dataverkeer wilt)/
diskspace, dataverkeer?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:16 schreef dnzl het volgende:
Topictitel zegt al genoeg denk ik.
Ik ben op zoek naar een stabiel hostingbedrijf welke een aantal dingen ondersteunt:
- SSL Certificaten (https://)
- bSMTP
- Regelpaneel
- Fysiek in Nederland
Iemand echte aanraders?
www.2uhosting.nl kan ik je aanraden.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:16 schreef dnzl het volgende:
Topictitel zegt al genoeg denk ik.
Ik ben op zoek naar een stabiel hostingbedrijf welke een aantal dingen ondersteunt:
- SSL Certificaten (https://)
- bSMTP
- Regelpaneel
- Fysiek in Nederland
Iemand echte aanraders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |