abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14763879
quote:
'Fuck de joden, de vieze joden, de allochtonen zullen jullie komen doden, (), Hamas Hamas, joden aan het gas, (), binnenkort kom ik met mijn kalasjnikov, jullie moeten weten dat ik jullie pof'. Dit zijn fragmenten uit een rapnummer van de Amsterdams-Hilversumse rapgroep N.A.G. (Nieuwe Allochtone Generatie).

Door columnist Ephimenco in dagblad Trouw gealarmeerd, heeft Tweede Kamerlid M. Sterk (CDA) vragen gesteld aan minister Verdonk (Vreemdelingenbeleid en Integratie) en aan minister Donner (Justitie) over deze rapgroep. Dat vertelde zij vanmorgen aan Planet Internet.

Sterk vindt de teksten buitengewoon discriminerend en is geschrokken van de populariteit van deze groep onder jongeren. Ze heeft vernomen dat de liedjes erg vaak van het internet (Kazaa) worden gevist. Sterk vindt dit zorgelijk en ziet de populariteit van dergelijke discriminerende en vooral antisemitische teksten als teken van de verharding van de maatschappij.

Sterk vreest dat het moeilijk zal zijn dergelijke teksten te verbieden, omdat de wet op de vrijheid van meningsuiting vrij breed is. Eerder is gebleken dat tegen uitspraken van de imam el Moumni en van streng christelijke groeperingen met betrekking tot homoseksualiteit weinig te doen was.

Vrijheid van meningsuiting
Wel wil het Tweede Kamerlid van de ministers weten of zij op de hoogte zijn van de rapgroep en de stuitende songteksten en wat de ministers vinden van de populariteit van de groep onder jongeren. Verder wil Sterk van de ministers horen of de teksten de grens van de vrijheid van meningsuiting overschrijden en of ze van plan zijn stappen te ondernemen en welke stappen dat dan zijn.

Het Centrum Informatie en Documentatie Israël (CIDI) trok in juni van dit jaar al aan de bel. CIDI-directeur R. Naftaniël diende een klacht in tegen de rapgroep in een brief aan het Openbaar Ministerie.

Officier van Justitie Velleman liet aan Metro vandaag weten dat er een onderzoek gaande is naar de rapgroep N.A.G..

bron

Dit is geen vrijheid van meningsuiting meer, maar aanzetten tot pure haat, en opzettelijk beledigen van een groep mensen. Kortom, walgelijk.

Wat vinden jullie??

pi_14763908
Worden ze gesubsidieerd?

[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 19-11-2003 17:45]

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_14763917
Wat jij zegt. Dit gaat mijns inziens ook te ver.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  woensdag 19 november 2003 @ 17:29:14 #4
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_14763926
Eens.

Moet echt niet kunnen. Dit valt niet meer onder vrijheid van meningsuiting lijkt me.

When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_14763928
quote:
Op woensdag 19 november 2003 17:28 schreef Strolie75 het volgende:
Worden ze gesubsidieert?
Dat zal toch niet??
pi_14763955
Ik vind dit gewoon nederlandse gangsta rap.

Ik heb liever dit dan de AEL. En nederland kennende zal dit ook wel weer onder vrijheid van meningsuiting gaan vallen

Hier kunnen ze toch niets tegen doen maar die teksten gaan te ver

pi_14763975
Opsluiten die mensen!! Deze gasten zijn een schande voor alle allochtonen, ik schaam me voor ze.

Ze moeten teruggestuurd worden naar Noord-Afrika of waar ze maar vandaan komen.

ALS JE HET NIET ZINT HIER? OPGEROT!! er zijn genoeg vluchtelingen die wel met plezier een Nederlands burger willen zijn. En als je naar Nederland komt woon je nu eenmaal in een land met ook Joden.

.
  woensdag 19 november 2003 @ 17:31:18 #8
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_14763979
quote:
Op woensdag 19 november 2003 17:30 schreef erikh het volgende:
Gangsta rappers hebben dit soort teksten niet hoor.
  woensdag 19 november 2003 @ 17:31:19 #9
40689 Millstone
!! confused 4 life !!
pi_14763980
quote:
Worden ze gesubsidieert?
gesubsidieerD

Lol, ik hoop het niet... dat soort lui moet je direct uit je land zetten, maakt niet uit, is niet zielig, want ze hebben toch allemaal 2 paspoorten. Dan heeft dat ook weer eens nut hè :p

Bastards!!

...Don't piss me off. I'm running out of places to hide the bodies...
pi_14763985
quote:

Ik heb liever dit dan de AEL. En nederland kennende zal dit ook wel weer onder vrijheid van meningsuiting gaan vallen

Volgens mij is aanzetten toch echt strafbaar.
  woensdag 19 november 2003 @ 17:32:16 #11
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_14764004
ik vraag me af wat de mensen nu weer te zeggen hebben die alles bagatelliseren. dit kan toch gewoon niet langer zo.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_14764053
Ik stel voor dat we dit dan maar eens gaan aanpakken

Niet alles moet zo maar gezegd kunnen worden

Ik dacht dat oproepen tot haat niet mag? en dat zie ik hier toch duidelijk.

pi_14764163
http://www.popcollectief.net/liveinhetgooi.html

Deze site (niet politiek) geeft een positieve recentie over NAG

A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
  woensdag 19 november 2003 @ 17:39:32 #14
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_14764213
triest.
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_14764227
Stelletje zielige wannabee Palestijnen Kunnen ze beter NAGP noemen: Nog Altijd Geen Palestijn, hehehe

[Dit bericht is gewijzigd door Bushmaster op 19-11-2003 17:41]

Eigen brokjes eerst.
  woensdag 19 november 2003 @ 17:40:03 #16
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_14764229
quote:
Op woensdag 19 november 2003 17:37 schreef pro_jeex het volgende:

quote:
De eerst groep, heet zoals gezegd NAG, wat een afkorting is voor "Nieuwe Allochtone Generatie" Dit verklapt meteen alles over de achtergrond van deze vier rappers. Ze stonden nog enigszins onwennig op het podium, maar brachten toch twee goed vloeiende nummers ten gehoor.
Mwa, niet al teveel info.
pi_14764241
quote:
Op woensdag 19 november 2003 17:37 schreef pro_jeex het volgende:

Dan spoor je niet helemaal.
  woensdag 19 november 2003 @ 17:42:50 #18
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_14764304
ik heb altijd al een hekel aan mensen die zichzelf sterker denken te maken door uitlatingen over in hun ogen zwakkeren.
Ik zie het als een teken van hun eigen zwakte.
Onzekerheid verbergen door iets te roepen wat in de smaak zal vallen bij hun 'stoere' vrienden.
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
  woensdag 19 november 2003 @ 17:44:27 #19
39732 Mr.Zed
Ik besluit niets te beslissen.
pi_14764345
quote:
Op woensdag 19 november 2003 17:31 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Gangsta rappers hebben dit soort teksten niet hoor.

Nee, die hebben het niet over joden, maar over nikkers:
quote:
In 2001 schreef Dr.Dre het volgende:
Niggas get wrapped up in image and actin,
Niggas get capped up and wrapped in plastic,
Zipped up in bags when it happens, that's it.
Kunst zonder trein.
  woensdag 19 november 2003 @ 17:44:40 #20
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_14764349
quote:
Op woensdag 19 november 2003 17:40 schreef schatje het volgende:

[..]

Nou ja...ze brachten twee nummers en het was ook nog eens hun eerste optreden. Ik vermoed dan ze dan ook niet meteen met dit soort discriminerende nummers kwamen.
Deze site heeft misschien gewoon wat 'normale' nummers gehoord. Dat kan je ze niet kwalijk nemen.
  woensdag 19 november 2003 @ 17:46:42 #21
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_14764389
Damn, stelletje zeikerds hiero!

Wat is er nu mis met deze teksten. True, ze zijn een beetje opruiend, maar dat ligt in hun cultuur, ze bedoelen het echt niet kwaad.

Gewoon lekker laten gaan en misschien eens met ze om de tafel gaan zitten om de dingen die ze dwars zitten eventueel uit te praten (mochten ze dat ZELF willen of course!).

We kunnen natuurlijk niet hebben dat ze zich niet op hun gemak cq. niet welkom voelen in ons landje he!

/sarcasm

Godfather Bodybuilding topic reeks
  woensdag 19 november 2003 @ 17:46:43 #22
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_14764390
quote:
Op woensdag 19 november 2003 17:44 schreef Mr.Zed het volgende:

[..]

[..]

En dat vind jij hetzelfde?

Ze hebben het over zichzelf nota bene.

woensdag 19 november 2003 @ 17:46:59 #23
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_14764395
denk je nou echt dat ze hun jodensong ten gehore hebben gebracht daar?? dat doen ze alleen (hopenlijk voor hen) in hele stille achterkamertjes en dan zetten ze het net zo stil en laf op kazaa.
pi_14764460
Belachelijk, ik hoop dat ze gestraft worden met een buurthuis...
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  woensdag 19 november 2003 @ 17:50:47 #25
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_14764473
quote:

[..]

[..]

mag deze opmerking aub in het wanneer-moest-je-het-hardst-lachen-om-een-te-domme-opmerking boek?
  woensdag 19 november 2003 @ 17:55:06 #26
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_14764565
quote:
Op woensdag 19 november 2003 17:46 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Ik vind het niet echt ter zake doen of het nu over joden of negers gaat, alleen omdat Joden nog steeds vastklampen aan iets van 60 jaar geleden zijn ze niet speciaal
Went through grandpa's garbage, to see what I could find, I find a bunch of goodies, from 1945!
See all those items, from the good old days.. His metals in his hand, and his uniform so brave!
  woensdag 19 november 2003 @ 17:57:03 #27
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_14764612
quote:
Op woensdag 19 november 2003 17:55 schreef Graveland het volgende:

[..]

Ik vind het niet echt ter zake doen of het nu over joden of negers gaat, alleen omdat Joden nog steeds vastklampen aan iets van 60 jaar geleden zijn ze niet speciaal

Als allerlei nazi's gaan roepen dat niggers dood moeten en aan het gas, is dat inderdaad hetzelfde als bij Joden.

We hadden het echter over gangsterrappers voor wie de term 'nigger' gewoon hetzelfde is als 'neger'.

woensdag 19 november 2003 @ 17:58:04 #28
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_14764639
quote:
Op woensdag 19 november 2003 17:57 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Als allerlei nazi's gaan roepen dat niggers dood moeten en aan het gas, is dat inderdaad hetzelfde als bij Joden.

We hadden het echter over gangsterrappers voor wie de term 'nigger' gewoon hetzelfde is als 'neger'.

Ik vind 't een beetje ophef om niets, om eerlijk te zijn
Went through grandpa's garbage, to see what I could find, I find a bunch of goodies, from 1945!
See all those items, from the good old days.. His metals in his hand, and his uniform so brave!
pi_14764668
Laat die lui lekker hun gang gaan, het houd ze van de straat
Je IP-adres is 127.0.0.1 Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
pi_14764724
Nummer net gedownload (Oh oh, boeiend)..

Dit kan dus echt niet...

Saddam, taliban worden tot helden benoemd, en 11 september geprezen..

Weg met die gasten...

En hoe voelt u zich nu?
  woensdag 19 november 2003 @ 18:01:34 #31
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_14764728
quote:
Op woensdag 19 november 2003 17:55 schreef Graveland het volgende:

[..]

zet dit dan maar ook in het boek. het gaat hier om een song die aanzet of in iedergeval de jodenhaat verheerijk. zullen we dezelfde song maken maar dan met moslims? of worden we dan net als de, in mijn ogen veel genuanceerdere, Rushdie behandeld?
pi_14764773
quote:

Dit heb nix met gangsta rap te maken .
Is gewoon aanzetten tot haat /
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_14764790
quote:
Op woensdag 19 november 2003 18:01 schreef evil_cupido het volgende:
Nummer net gedownload (Oh oh, boeiend)..

Dit kan dus echt niet...

Saddam, taliban worden tot helden benoemd, en 11 september geprezen..

Weg met die gasten...

Hmm ze hebben nog meer nummer die racisme uitlokken...

---> land uit..

En hoe voelt u zich nu?
pi_14764817
Als je die lui aandacht geeft dan krijgen ze precies wat ze willen, gewoon hun gang laten gaan en zichzelf voor gek zetten
Je IP-adres is 127.0.0.1 Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
  woensdag 19 november 2003 @ 18:05:25 #35
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_14764840
Het is wel zo dat wij er allemaal nog nooit van gehoord hadden tot aan dit nieuwsbericht
pi_14764872
quote:
Op woensdag 19 november 2003 18:05 schreef Posdnous het volgende:
Het is wel zo dat wij er allemaal nog nooit van gehoord hadden tot aan dit nieuwsbericht
dat bedoel ik..

gewoon negeren die lui, ze brabbelen na wat ze op al-jazira horen..

woensdag 19 november 2003 @ 18:06:50 #37
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_14764887
met het oog op de komende voetbal wedstrijd. kunnen we sommige sujetten niet gewoon een gele of rode kaart geven. geel moet je voorzichtig zijn, rood is wegwezen.
pi_14764947
quote:
Op woensdag 19 november 2003 18:03 schreef evil_cupido het volgende:

[..]

Hmm ze hebben nog meer nummer die racisme uitlokken...

---> land uit..

Mensen met een Nederlands paspoort kun je niet het land uitzetten. Dus vallen ze ook onder de Nederlandse wetgeving.

Artikel 137 artikel uit het Wetboek van Strafrecht zegt: 'aanzetten tot haat' op grond van 'ras, godsdienst of levensovertuiging, geslacht, seksuele geaardheid' strafbaar is.

Gewoon aanpakken die hap.

pi_14764988
quote:
Op woensdag 19 november 2003 18:09 schreef schatje het volgende:
Mensen met een Nederlands paspoort kun je niet het land uitzetten. Dus vallen ze ook onder de Nederlandse wetgeving.

Artikel 137 artikel uit het Wetboek van Strafrecht zegt: 'aanzetten tot haat' op grond van 'ras, godsdienst of levensovertuiging, geslacht, seksuele geaardheid' strafbaar is.

Gewoon aanpakken die hap.

zetten ze aan tot haat dan? ze roepen toch niet op tot een 2e holocaust
pi_14765056
quote:
Op woensdag 19 november 2003 18:10 schreef Hayek het volgende:

[..]

zetten ze aan tot haat dan? ze roepen toch niet op tot een 2e holocaust

Ik vind dit soort teksten daar idd onder vallen:
quote:
'Fuck de joden, de vieze joden, de allochtonen zullen jullie komen doden, (), Hamas Hamas, joden aan het gas, (), binnenkort kom ik met mijn kalasjnikov, jullie moeten weten dat ik jullie pof'.
pi_14765142
quote:
Worden ze gesubsidieerd?
[url=http://www.martini.com/disclaimer.aspx#]M a r t i n i[/url] [b]. . .[/b]
pi_14765331
Download maar is wat andere liedjes van hen Hebben ze het over het het moeilijke leven op straat enzo Niet al te serieus nemen zou ik zeggen.
pi_14765483
Als dit ging over marokanen (waarover gerept werd) dan was groenlinks allang een media offensief begonnen om te laten zien dat het een stel neo-nazi's waren.
Free people own guns! Slaves do not!
pi_14765507
meh7 dat kan wel zo zijn, dat ze ook "normale" liedjes hebben. Maar het feit dat ze deze liedjes hebben die gaan over holocaust-achtige dingen en het verheerlijken van Osama ben laden en Sadam is al genoeg reden om deze heel hiphop-groep te VERBIEDEN, te straffen en als het mogelijk is wat mij betreft het land uit te zetten.

De teksten die ze maken die ik gezien heb is pure haat.

Of vind jij ook niet dat een partij die vindt dat alle moslims moeten worden vergast en die de Kruistochten verheerlijkt moet worden verboden?

.
pi_14765680
quote:
Op woensdag 19 november 2003 18:29 schreef francia het volgende:
meh7 dat kan wel zo zijn, dat ze ook "normale" liedjes hebben. Maar het feit dat ze deze liedjes hebben die gaan over holocaust-achtige dingen en het verheerlijken van Osama ben laden en Sadam is al genoeg reden om deze heel hiphop-groep te VERBIEDEN, te straffen en als het mogelijk is wat mij betreft het land uit te zetten.
Ik zeg niet dat ze normale liedjes hebben, ik vind ze een grote grap. Ze denken dat ze uit ghettos komen ze doen 2pac na, zelfs de lachjes van hem. Ik durf ze niet eens rappers te noemen, het zijn een stelletje wannabes.
  woensdag 19 november 2003 @ 18:41:29 #46
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_14765748
quote:
Op woensdag 19 november 2003 18:29 schreef francia het volgende:

De teksten die ze maken die ik gezien heb is pure haat.

Of vind jij ook niet dat een partij die vindt dat alle moslims moeten worden vergast en die de Kruistochten verheerlijkt moet worden verboden?

dus jij wil meteen maar het hele vrijheid van meningsuiting concept door de plee spoelen?
(er zijn uiteraard grenzen, maar het supporten van Bin Laden of Saddam mag niet zeker?)
  Moderator woensdag 19 november 2003 @ 18:45:11 #47
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_14765846
quote:

[..]

[..]

dr dre is zelf een 'nikker' ... als die allochtonen over zichzelf zouden kwetteren had niemand er problemen mee zie ook die ene raymzer met zijn kutmarrokanen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_14765858
quote:
Op woensdag 19 november 2003 17:40 schreef schatje het volgende:

[..]

Dat ze (rappers) allemaal over kutblanken en nigger dit en nigger dat zingen, over verkrachting en geweld, daar klaagt nooit iemand over, maar als ze eens over joden zingen, dan gaat iedereen over de zeik.

A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
  woensdag 19 november 2003 @ 18:46:27 #49
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_14765890
Dit is aanzetten tot haat en daar zijn toch gewoon boetes en straffen en maatregelen tegen?
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
  woensdag 19 november 2003 @ 18:46:51 #50
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_14765905
quote:
Op woensdag 19 november 2003 18:45 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Dat ze (rappers) allemaal over kutblanken en nigger dit en nigger dat zingen, over verkrachting en geweld, daar klaagt nooit iemand over, maar als ze eens over joden zingen, dan gaat iedereen over de zeik.

Inderdaad, maar "oh, het is een gediscrimineerde minderheid, dus het mag"
  Moderator woensdag 19 november 2003 @ 18:47:50 #51
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_14765926
quote:
Op woensdag 19 november 2003 18:05 schreef Posdnous het volgende:
wij zijn dan ook niet de doelgroep neem ik aan
  woensdag 19 november 2003 @ 18:47:53 #52
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_14765929
quote:
Op woensdag 19 november 2003 18:46 schreef Graveland het volgende:

[..]

Inderdaad, maar "oh, het is een gediscrimineerde minderheid, dus het mag"

Ach, hoor ik hier de anti-semi... anti-zionistische slachtofferrol?
1 kernfysicus
  woensdag 19 november 2003 @ 18:49:17 #53
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_14765972
quote:
Op woensdag 19 november 2003 18:47 schreef tvlxd het volgende:

[..]

Ach, hoor ik hier de anti-semi... anti-zionistische slachtofferrol?

In het geheel niet, maar is het niet zo dat wat discriminatie betrefd een strakke lijn getrokken moet worden?
pi_14766073
quote:
Op woensdag 19 november 2003 18:46 schreef tvlxd het volgende:
Dit is aanzetten tot haat en daar zijn toch gewoon boetes en straffen en maatregelen tegen?
Pak dan ook die duizenden rappers op die aanzetten tot geweld tegen blanken en tegen hun eigen "niggers".

Dom gezeik.

pi_14766160
Hier een andere hoogstaande tekst van ze
quote:
Ik kom met deze rap
omdat ik het in me heb
Maar nog steeds ben ik geen player
geen chick is om me heen
eenzaam en alleen
zonder roem, lopend op de straat
bij liedjes maken
als een echte soldaat
met zare disepline
dat is belangrijk
Maar voor te zijn zo krachtig als een dijk
helemaal lijp
En praat niet want ik ben nog niet klaar met jou
Je voelt je een echte player omdat 1 bitch met je wou
het is lauw van je om je brads op de 2de plaats te zetten
Dat noem ik geen player
Dat noem ik een B*tch
Je bent een vieze Sn*tch zonder twijfels
Iedereen wilt je weg hebben
Je bent geen player
blijven over B*tches sociaal rappen

Ik dacht dat het wennen was
Maar ik had me toen gedacht
Kutjes om me heen
is lekker zacht in de nacht
door me mooie dromen heen
Nu zijn ze verandert van het goede naar het kwaad
Tegenwoordig valt er niks uit te praten
Ik haat al die b*tches
ik hoef ze niet te kennen
ookal ben ik ***
Ze mogen allemaal wegrennen
want ze horen gevaarlijke stem
van deze 2 allochtonen, overdag
zal er wat overkomen met die
jonge trutjes die niet weten wie ze tegenover hun hebben
Ik ben geen player
ik blijf wel voor jullie rappen

Strak gespannen Timba's
Met een leren jacka
Het is de kenmerk van een jonge brada
Het is een omschrijving van een brada die zich goed kan kleden
Hij voelt zich een player
geef me reden waarom nu ik beter weten
En nu we beetje roem hebben
willen ze weten hoe we heten
Dat kun je mooi vergeten
het draait allemaal om 1 ding
en dat is doekoe
voor alle kaulo player haters ik ben loezoe

Zitten met me te praten
om me verleden te vergeten
ik kan er niet tegen
Ze willen alles beter weten
Ik heb schijt, ik zoek naar zekerheid
heb ik nooit gekregen, er zijn veel dingen voor me verzwegen
gekke mocro van NAG
Nieuwe Allochtoonse Generatie
Dus pleeg geen communicatie
alleen maar fustratie
Dus zie me niet aan als een player hater
Ik zeg loezoe, Later

Wat valt er nog te praten
over de player haters die me haten
je moet het laten om mij te haten
Je kan me beter steunen
F*ck alle b*tches die kreunen
en tegen mij leunen
Het liefst zal ik ze stuk voor stuk willen dreunen
Een aardappelboor woord is gebruikt
Ik ken veel player haters
In deze buurt gelijk
Hier krijg ik alleen maar leugens die ze overal verspreid
Als ze mij zien beginnen ze mij meteen te vermijden
Het zijn de aardappels waar ik nu over praat
Je kent geen ene moer van de straat
dus laat me met rust
En lijd je zogenaamde leven
Want je kunt niet fleshen met de gekke straat criminelen

F*ck it, wat moet ik nog zeggen
players kun je nix uitleggen
Scotoes zien ons aan als dievegge
opgesloten in de cel, alleen maar duisternis
er zijn veel allochtonen in de gevangenis
maar als ik dit hoor dan ga ik weer trippen
Blijf krank zitten tot ik dood ga
Ik weet dat ik voor me zondes moet boeten
ben klaar om het te ontmoeten
ik moet zwaar boeten

Ik ben nog steeds geen player brada
Na alles wat ik heb geprobeert om een player te zijn
ik probeerde altijd al een player te zijn maar ben het nooit geworden
maar skitta, ik voel me beter dat ik een echte allochtoon ben geworden
wat moeten die B*tches over ons weten
ze mogen allemaal loezoe gaan
Turk, marokkaan, het gaat je niks aan
allochtonen zijn 1 grote familie
tussen B*tches geen communicatie
Aha, dit is NAG
Nieuwe Allochtoonse generatie
Ons moet je niet lastig vallen
En je valt dus niet op zogenaamde players
dit is jullie stamboom?
mess nooit met een allochtoon
Aha, ik ben loezoe, Laterz

fawaka B*tch, ik ben een echte straatplayer
stomme trutjes, jullie willen doekoez?
en wie niet eigenlijk
f*ck jullie, wacht maar tot ik later doekoez haal
dan gaan jullie smeken om me grote bana
jullie zeggen is dat niet een fata morgana
hahah F*ck jullie vieze k*nkerh*eren
ik wil niks met jullie te maken hebben
dus F*ck alle aardappels
met jullie f*ckin grote bril en jullie f*ckin geruite broek
blikrijders voor jullie en jullie ouders bestemd vieze vuile flikkers
players die niks afweten van kleren
dragen alleen maar een vieze t-shirtje van tommy
En wij grote gangsters uit hilversum
dragen hier versace net als 2pac
wat voor stijl is dat
een dodelijke stijl vieze vuile k*nkerlijers
jullie zijn geen players
wij zijn die echte players
ik ben loezoe, later he

pi_14766177
quote:
Op woensdag 19 november 2003 18:53 schreef pro_jeex het volgende:
Pak dan ook die duizenden rappers op die aanzetten tot geweld tegen blanken en tegen hun eigen "niggers".

Dom gezeik.

Is het vergelijken van rappers uit de Verenigde Staten die het over gang-gerelateerde zaken hebben niet compleet onvergelijkbaar met Nederlandse jongeren met een allochtone afkomst die over andersgelovigen rappen?
  woensdag 19 november 2003 @ 18:57:45 #57
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_14766197
quote:

[..]

Dom gezeik.

nag nag nag
  woensdag 19 november 2003 @ 18:58:15 #58
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_14766213
quote:
Op woensdag 19 november 2003 18:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Is het vergelijken van rappers uit de Verenigde Staten die het over gang-gerelateerde zaken hebben niet compleet onvergelijkbaar met Nederlandse jongeren met een allochtone afkomst die over andersgelovigen rappen?

Het is beide verheerlijking van geweld, dus het is niet totaal anders, ook word vrouwenexploitatie gepromoot in de Amerikaanse rapmuziek
tsja, je leert wat
  Moderator woensdag 19 november 2003 @ 18:58:49 #59
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_14766230
quote:

[..]

Dom gezeik.

ik kan me momenteel niet al te veel Nederlandse rappers bedenken die aanzetten tot geweld ... nu ben ik geen authoriteit op het gebied maar ik ben eigenlijk wel benieuwd
  woensdag 19 november 2003 @ 18:59:37 #60
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_14766254
quote:
Op woensdag 19 november 2003 18:58 schreef Graveland het volgende:

[..]

Het is beide verheerlijking van geweld, dus het is niet totaal anders, ook word vrouwenexploitatie gepromoot in de Amerikaanse rapmuziek
tsja, je leert wat

Ongelooflijke onzin.

Dan kan je net zo goed nazi-propaganda met een misdaadfilm gaan vergelijken.

Moderator woensdag 19 november 2003 @ 18:59:43 #61
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_14766256
quote:

[..]

tsja, je leert wat

dus omdat het in Amerika mag mag het hier ook?

tijd om een schietbaan in mijn achtertuin (op mijn balkon) aan te leggen dan

pi_14766285
quote:
tsja, je leert wat
Ik vind het "verheerlijken" van straatgeweld tussen bendes van een andere orde dan oproepen tot haat jegens mensen met een ander geloof.

Bovendien vindt dít plaats in Nederland, waar er onder Nederlandse wetgeving iets aan gedaan kan worden. Dat is met Amerikaanse rap natuurlijk niet mogelijk.

woensdag 19 november 2003 @ 19:01:55 #63
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_14766303
Ik drukte me wat dom uit: het Amerikaanse is verheerlijking van geweld, ik was eigenlijk niet van plan om iets over 't nederlandse product te gaan zeggen in die post
  Moderator woensdag 19 november 2003 @ 19:03:41 #64
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_14766343
quote:
Op woensdag 19 november 2003 18:56 schreef Hayek het volgende:
Hier een andere hoogstaande tekst van ze
[..]
hier kan ik niet mee zitten ... gewoon een soort 'liefdesliedje' voor zover ik er wat van op kan maken
pi_14766350
Deze groep was er al rond de tijd van Napster, maar je hoort er nu pas wat van. Zullen ze eigenlijk wel blij mee zijn, publiciteit. Enig minpunt, ze kunnen niet rappen. Ze rappen met dingen als: drie twee een, ik neuk je in je linker been. Volgens mij zijn het gewoon een groepje pubers die niets te doen hebben, en dan maar zulke dingen verzinnen.
Ze stellen dus echt niets voor.
pi_14766376
quote:
Amsterdams-Hilversumse rapgroep N.A.G. (Nieuwe Allochtone Generatie)
Heeft die nieuwe generatie nogsteeds niks geleerd?
pi_14766384
  woensdag 19 november 2003 @ 19:10:56 #68
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_14766590
Ze rappen met dingen als: drie twee een, ik neuk je in je linker been.
----------------------------------------------------------

hahahahaha

pi_14766636
quote:

[..]

Dat is ook ernstig. Maar dat doet hier verder niets aan af.
pi_14767035
quote:
Op woensdag 19 november 2003 17:27 schreef schatje het volgende:
Wat vinden jullie??
Behoud van eigen cultuur in de praktijk.

Hebben ze ook een nummer waarin ze klagen over het racisme en de onderdrukking waarvan ze dagelijks het slachtoffer zijn ?

pi_14767193
Overigens wel vreemd dat dit moet kunnen, en Janmaat werd voor een uitspraak als "Nederland is vol" de cel in gegooid
pi_14767251
Bah, hier kan ik toch zo misselijk om worden!

Stond vandaag ook een stukje in de Nieuwe Revu, 2 journalisten waren met zo'n joods petje door Amsterdam West gaan lopen. Wil je niet weten hoe agressief ze werden benaderd door die kut-Marocs!

Hoop dat Cohen en zijn PvdA-kliek hun zin hebben! Door dat knuffelbeleid is het voor de Joden in Nederland weer net als 1941

pi_14767356
quote:
Op woensdag 19 november 2003 19:30 schreef Hayek het volgende:
Overigens wel vreemd dat dit moet kunnen, en Janmaat werd voor een uitspraak als "Nederland is vol" de cel in gegooid
Moeite met lezen ofzo??

Er staat namelijk:

quote:
Officier van Justitie Velleman liet aan Metro vandaag weten dat er een onderzoek gaande is naar de rapgroep N.A.G..
  woensdag 19 november 2003 @ 19:38:57 #74
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_14767436
quote:
Op woensdag 19 november 2003 19:32 schreef Strolie75 het volgende:
Bah, hier kan ik toch zo misselijk om worden!

Stond vandaag ook een stukje in de Nieuwe Revu, 2 journalisten waren met zo'n joods petje door Amsterdam West gaan lopen. Wil je niet weten hoe agressief ze werden benaderd door die kut-Marocs!

Hoop dat Cohen en zijn PvdA-kliek hun zin hebben! Door dat knuffelbeleid is het voor de Joden in Nederland weer net als 1941

en jij denkt dat het andersom niet zo is?
pi_14767484
quote:
Op woensdag 19 november 2003 19:38 schreef Graveland het volgende:
en jij denkt dat het andersom niet zo is?
Joden die marokkanen lastig vallen ? Nee nooit van gehoord.
  woensdag 19 november 2003 @ 19:44:34 #76
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_14767585
quote:
Op woensdag 19 november 2003 19:40 schreef battlesickloner het volgende:

[..]

Joden die marokkanen lastig vallen ? Nee nooit van gehoord.

Wel eens in Israel geweest?:)
pi_14767628
quote:
Op woensdag 19 november 2003 19:44 schreef Graveland het volgende:
Nee, net zoals 99.9 procent van de hier woonachtige arabieren, inclusief de Nieuwe Allachtone Generatie schat ik zo.
  woensdag 19 november 2003 @ 19:47:01 #78
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_14767644
quote:
Op woensdag 19 november 2003 19:46 schreef battlesickloner het volgende:

[..]

Nee, net zoals 99.9 procent van de hier woonachtige arabieren, inclusief de Nieuwe Allachtone Generatie schat ik zo.

pi_14767854
quote:
Op woensdag 19 november 2003 19:44 schreef Graveland het volgende:
Nee, wonen daar veel Marokkanen?
pi_14767896
Idd raar, deze column: Koelman veroordeeld wegens column werd verboden, en dit mag wel gewoon.
pi_14767985
quote:
Op woensdag 19 november 2003 19:56 schreef NightH4wk het volgende:
Idd raar, deze column: Koelman veroordeeld wegens column werd verboden, en dit mag wel gewoon.
Nee, ze zijn het aan het onderzoeken.

*zucht*.

woensdag 19 november 2003 @ 20:04:35 #82
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_14768106
quote:
Op woensdag 19 november 2003 19:59 schreef schatje het volgende:

[..]

Nee, ze zijn het aan het onderzoeken.

*zucht*.

Jij bent dus voor een verbod?
pi_14768510
quote:
Op woensdag 19 november 2003 20:04 schreef Graveland het volgende:

[..]

Jij bent dus voor een verbod?

Natuurlijk ben ik voor een verbod.
pi_14770833
quote:
Op woensdag 19 november 2003 17:57 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Inderdaad, het gebruik van het woord 'nigga' door gangsta rappers, is totaal niet te vergelijken is met hoe deze 'rappers' over Joden praten.

Overigens las ik in de Metro dat ook vrouwen, homoseksuelen en negers het moesten ontzien in de teksten van de Nieuw Allochtone Generatie. Het zijn dus niet alleen de Joden waar deze heren negatief over rappen.

Hun naam zouden ze naar mijn idee trouwens ook moeten veranderen. Ten eerste beschadigen ze hiermee onnodig de term 'allochtoon' alleen maar meer. Ten tweede lopen de heren zelf andere allochtonen te beledigen. En ten derde doet hun naam, 'Nieuw Allochtone Generatie', (waarschijnlijk) onterecht vermoeden dat de groep meerdere soorten allochtonen bevat.

Of het verboden moet worden, tja ik weet niet hoe het zit met allerlei nazistische bandjes. Mogen deze vrijuit zingen mag de N.A.G. het van mij ook. Zo niet, aanpakken die hap.

Krekker is de bom!
pi_14772911
quote:
Op woensdag 19 november 2003 21:29 schreef KreKkeR het volgende:
Overigens las ik in de Metro dat ook vrouwen, homoseksuelen en negers het moesten ontzien in de teksten van de Nieuw Allochtone Generatie. Het zijn dus niet alleen de Joden waar deze heren negatief over rappen.
Tja eminem (behalve dat Jood gedeelte), en meeste andere rappers ook hoor. Om de paar zinnen "bitch" "whore" of "faggot".
pi_14774350
Er wordt met 2 maten gemeten. Negers en blanken mogen wel kennelijk in rap teksten beledigd (rascistisch) en bedreigd worden, maar Joden niet.

Het is ja of nee.

pi_14774404
quote:

[..]

[..]

Ten eerste hebben ze t over zichzelf, ten tweede is t niet rasistisch

Ten derde, jij bent vrij lomp als je zo denkt

pi_14774543
quote:
Op woensdag 19 november 2003 23:01 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Ten eerste hebben ze t over zichzelf, ten tweede is t niet rasistisch

Ten derde, jij bent vrij lomp als je zo denkt

Ik zou toch maar oppassen met een wildvreemde zwarte in de VS nigger te noemen
pi_14774971
[...]ewa Pim, ik ga je iets vertellen over deze hond, het is een eikeltje, diep in zijn kont, dikke lul in je kont, dat is wat je begeerde, zes kogels in je lijf die ons verlosten, sperma van je billemaat, die je neuken gaat, hij gaat je boven vergezellen, hoe voelt het om een dode homo te zijn, je bent een vieze kankerjood, vieze homo, maar nu ben je dood, een dode jood, je bent een jood, dus moet je dood, repect gaat uit naar mijn vrienden [...]

Mijn beste hit die zich op me PC bevindt.

pi_14775281
Oh, ik heb ook een N.A.G kennelijk

[...] We zitten vol met Agressie, de gekke allochtonen komen in actie, ik wor agressief, want iedereen ziet me als een dief, zoveel bullshit op deze aardbol, niemand praat lief tegen mij, het maakt ons niets uit wat men over ons denkt, iedereen heeft haat & agressie, er zijn van die kankerflikkers die alles verpesten, vele mensen willen zomaar ergens bij horen, in mijn gezicht doen ze aardig en lief, maar achter mijn gezicht noemen ze me een dief, roggel in je bek, 100% agressie, als deze agressie ploft wordt het een obsessie, denk goed na wat je doet met deze agressie anders wordt je zeker opgepakt door de politie[...]

En weer een willekeurige:

[...]Barbietrut, met natte kut, poesje, D-Cup, make up, hoor je thuis in een poppehuis of een dwangbuis, met je schmink aan je kaken, en als je blijft slapen, moet ik altijd een nieuw lake bestelle, iene miene mutte, tien pond kutte, wat is er mis met deze barbietrutte, hej hej hej, rapper, je maakt me belachelijk en loopt me te disse, alleen maar omdat mijn kut, mijn borsten en me kont meer bezocht worden door de eifeltoren, etc. [...]

Dat is wat ik zo even kon opschrijven tijdens het luisteren

woensdag 19 november 2003 @ 23:28:40 #91
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_14775307
Maareh...hoe zijn de beats?
pi_14775402
lol @ barbietrut liedje
pi_14775423
quote:
Op woensdag 19 november 2003 23:28 schreef Posdnous het volgende:
Maareh...hoe zijn de beats?
*BOEP* *BOEP* *BOEP*

Als in, stuiternde GTI over de weg

pi_14775483
die gasten kunnen niet eens rappen man stom geouwehoer van ze
  woensdag 19 november 2003 @ 23:36:43 #95
47859 ReSpawn
Spawned again
pi_14775557
quote:
Op woensdag 19 november 2003 23:19 schreef Youssef het volgende:
je bent een jood, dus moet je dood
Ik vind dit vrij bot eigenlijk. Ik ken verder niet alle teksten van bijvoorbeeld Eminem, maar volgens mij rapt hij niet in dergelijke verwoordingen. Laten we niet vergeten dat deze figuren hier een statement maken die inhoudt dat ze alle joden dood willen hebben... Ik vind dit een zeer slechte zaak... En ik vind het nog slechter dat er mensen zijn die er serieus naar luisteren en er ongetwijfeld door worden beïnvloed...
Ach...
Your uppance will come!
pi_14775558
quote:
Op woensdag 19 november 2003 23:34 schreef Chadi het volgende:
die gasten kunnen niet eens rappen man stom geouwehoer van ze
Zeker omdat jij geen barbietrut kan krijge

pi_14775621
quote:
Op woensdag 19 november 2003 23:36 schreef Youssef het volgende:

[..]

Zeker omdat jij geen barbietrut kan krijge

mijn god dat er mensen bestaan die naar dit soort gebrabbel luisteren en er voor betalen ook
pi_14775652
quote:
Op woensdag 19 november 2003 23:39 schreef Chadi het volgende:

[..]

mijn god dat er mensen bestaan die naar dit soort gebrabbel luisteren en er voor betalen ook

Zijn die liedjes te koop dan? Volgens mij is het puur doorgeven via internet.
  woensdag 19 november 2003 @ 23:41:24 #99
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_14775692
quote:
Op woensdag 19 november 2003 23:00 schreef pro_jeex het volgende:
Er wordt met 2 maten gemeten. Negers en blanken mogen wel kennelijk in rap teksten beledigd (rascistisch) en bedreigd worden, maar Joden niet.
Het is ja of nee.
zoals jij en je smerige vriendjes denken vind ik best. hou het vooral binnenshuis. wist je trouwens dat je de nuance nu al 4 pagina's lang mist?
pi_14775705
quote:
Op woensdag 19 november 2003 23:39 schreef Chadi het volgende:

[..]

playerhater
  woensdag 19 november 2003 @ 23:42:58 #101
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_14775741
quote:
Op woensdag 19 november 2003 23:39 schreef Youssef het volgende:

[..]

Zijn die liedjes te koop dan? Volgens mij is het puur doorgeven via internet.

nog erger dus. is dit de nieuwe spreekbuis van verongelijkt marokko?
pi_14775772
quote:
Op woensdag 19 november 2003 23:42 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja morgen is het einde van de wereld
pi_14775775
quote:
Op woensdag 19 november 2003 23:41 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

zoals jij en je smerige vriendjes denken vind ik best. hou het vooral binnenshuis. wist je trouwens dat je de nuance nu al 4 pagina's lang mist?

Ah, je wachtte met smart op een reactie van een op allochtoon lijkend iemand om je onzin te gaan spuien Als het erop neerkomt is je reactie nergens op gebasseerd...
pi_14775801
quote:

[..]

nog erger dus.

Inderdaad!!!

pi_14776021
quote:

[..]

donderdag 20 november 2003 @ 01:06:07 #106
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_14777930
iedereen met een beetje verstand kan begrijpen dat: kransleggingen niet verstoord hoeven worden, dat je niet met een mes op de politie moet af rennen, dat je niet bejaardentehuizen moet terroriseren, dat sinterklaas gewoon een oud nederlands gebruik is en dus met rust gelaten dient te worden, dat ik niet ooit hebt hoeven neerstoken te worden, nadat hij betrapt werd op een auto inbraak (mijn auto), dat je de christelijke waarden net zo moet koesteren als de islamitische waarden, dat vrouwen zonder hoofddoekje geen hoeren zijn, dat joden in europa helemaal niks te maken hebben met sharon, dat veel joden in israel niks te maken hebben met sharon, dat je soms kredit moet verdienen en dat je dus gerust je (iedereen houdt toch al de hand boven ieders hoofd, dat maakt dus een veroordeling ook zo moeilijk) eigen achterban kan aanspreken en dit ook naar buiten moet brengen. dat er geen hele vreemde rap groepjes optreden die hele vreemde haat uitspreiden, dat we hier in holland geen behoefte hebben aan de extremiteiten van binnenuit, dat we hier in holland zeker niks te maken hebben met het f*ing midden oosten, dat we hiertoe gedwongen worden door sommige groepjes lastige ventjes, dat we hiermee erg ontevreden zijn, en nog veel meer worden, dat als we zoals jullie denken en DOEN we allang doodgemarteld zouden zijn in jullie land van herkomst, dat dit geen vrijbrief is om zo maar door te gaan.
  donderdag 20 november 2003 @ 01:11:14 #107
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_14778052
quote:
Op woensdag 19 november 2003 23:44 schreef Youssef het volgende:

[..]

Ah, je wachtte met smart op een reactie van een op allochtoon lijkend iemand om je onzin te gaan spuien Als het erop neerkomt is je reactie nergens op gebasseerd...

ik zie nergens allochtoon staan ik zie wel een antisemiet staan. lees je woorden aandachtig terug.
  donderdag 20 november 2003 @ 01:15:44 #108
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_14778140
even voor de duidelijkheid...ik heb helemaal niks tegen allochtonen of beter gezegd, gewoon nederlanders. ik heb ook helemaal niks tegen marokkanen omdat ik er eigenlijk best wel heel veel ken. ook gewoon in het zakelijke leven. ik heb alleen maar iets tegen de groep die perfect nederlands kan en perfect zou kunnen werken, want ze zijn echt slim genoeg, maar niet willen omdat de BMW lonkt, maar wel haat over joden verspreiden. ik zou zeggen zoals een oud spreekwoord luidt: alle kleine beetjes helpen.
pi_14778230
Het nummer barbietrut is niet van NAG.
Het nummer is van een Belgische band.
Youssouf amateur, idioot en nog meer van zulks.
  donderdag 20 november 2003 @ 01:23:40 #110
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_14778265
ik mag youssef wel...ik heb hem al veel serieuze gesprekken zien voeren, met goede argumenten.
  donderdag 20 november 2003 @ 01:27:26 #111
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_14778322
ff ontopic, ik heb nu alle liedjes van ze gedownload, en ik denk dat ze met wat goede begeleiding en een echt goede nummer (dus niet goedkoop antisemitisme doen) best wel goed zouden kunnen worden, de stem van de zanger is wel mooi voor goeie rapmuziek.

[Dit bericht is gewijzigd door zoalshetis op 20-11-2003 01:29]

donderdag 20 november 2003 @ 01:29:04 #112
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_14778348
beetje rauwe extince als je goed luisterd.
pi_14778859
quote:
Op donderdag 20 november 2003 01:23 schreef zoalshetis het volgende:
ik mag youssef wel...ik heb hem al veel serieuze gesprekken zien voeren, met goede argumenten.
Vroeger, de laatste tijd lijkt hij voornamelijk sarcastisch te posten, waarschijnlijk verbittert door de vele trieste reacties die hij in zijn jaren als fervente fokker op dit fantastische fokforum is tegengekomen
quote:
Op donderdag 20 november 2003 01:27 schreef zoalshetis het volgende:
ff ontopic, ik heb nu alle liedjes van ze gedownload, en ik denk dat ze met wat goede begeleiding en een echt goede nummer (dus niet goedkoop antisemitisme doen) best wel goed zouden kunnen worden, de stem van de zanger is wel mooi voor goeie rapmuziek.
Ik heb lang terug ook een paar nummers van ze gehoord en baseer mijn mening dus daarop: nee, ik ben het niet met je eens.
Zelfs al deden ze niet aan goedkoop anti-semitisme, deze jongens kwamen op mij over als een stelletje trieste pubers die bij wijze van spreken alleen bezig waren woordjes te zoeken die rijmen op neuken. Kan me haast niet voorstellen dat ze vooruit zijn gegaan, zo kansloos kwamen ze toen op mij over.

Het enige wat ze hadden waren leuke beats, maar dit waren allemaal (onveranderde) beats van bekende rapnummers, nummers waarvan je de versie zonder zang of rap vaak gewoon van kazaa kan plukken.

Krekker is de bom!
pi_14779527
quote:
Op donderdag 20 november 2003 01:21 schreef Ierepier het volgende:
Het nummer barbietrut is niet van NAG.
Het nummer is van een Belgische band.
Youssouf amateur, idioot en nog meer van zulks.
quote:
Op woensdag 19 november 2003 23:27 schreef Youssef het volgende:
"En weer een willekeurige:"
quote:
Op donderdag 20 november 2003 01:11 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik zie nergens allochtoon staan ik zie wel een antisemiet staan. lees je woorden aandachtig terug.

Ik zie zelf helemaal niets staan over antisemieten. Ik zie alleen een reactie in de zin van "Zoals jij en je smerige vriendjes denken..." Terwijl het verder helemaal niet echt een reactie op zijn reactie was.
pi_14782974
quote:
Dit is geen vrijheid van meningsuiting meer, maar aanzetten tot pure haat, en opzettelijk beledigen van een groep mensen. Kortom, walgelijk.
Wat vinden jullie??
realiseer je je ook dat de meeste gangsta rap platenlabels waar de zwarte amerikanen zichzelf Niggers noemen, het stoer doen vinden om elkaar overhoop te schieten , hun vrouwen vernederen door ze Bitches en Ho's te noemen , Het Pooier leven glorificeren alsmede aanzetten tot drugsgebruik, waaronder wiet ( indo, chronic, bhudda, etc. ) en harddrugs gebruik promoten zoals dat van coke ( Yaiyo, rock , base )
en dat dat allemaal geexploiteerd en toegejuicht word door, driemaal raden, ... Platenlabels in Joodse handen..

zolang het maar over die "nigga's" gaat mag het allemaal wel en doen de Joodse advocaten van die platenlabels hun best om censuur te voorkomen in naam van vrijheids van menings uiting..
maar oei oei oei als je toch eens het woord "Jood" in je mond durft te nemen ..
dan spreekt de hele wereld ineens schande..

kortom dat gezeik met dat dubbele moraal moet maar eens afgelopen zijn.. of allebei accepteren of allebei niet..

kèk lekkah naajje ège sig, Fok feez
  Moderator donderdag 20 november 2003 @ 11:17:00 #116
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_14783042
quote:
Op donderdag 20 november 2003 11:14 schreef MokroKees het volgende:

[..]

realiseer je je ook dat de meeste gangsta rap platenlabels waar de zwarte amerikanen zichzelf Niggers noemen, het stoer doen vinden om elkaar overhoop te schieten , hun vrouwen vernederen door ze Bitches en Ho's te noemen , Het Pooier leven glorificeren alsmede aanzetten tot drugsgebruik, waaronder wiet ( indo, chronic, bhudda, etc. ) en harddrugs gebruik promoten zoals dat van coke ( Yaiyo, rock , base )
en dat dat allemaal geexploiteerd en toegejuicht word door, driemaal raden, ... Platenlabels in Joodse handen..

zolang het maar over die "nigga's" gaat mag het allemaal wel en doen de Joodse advocaten van die platenlabels hun best om censuur te voorkomen in naam van vrijheids van menings uiting..

kortom dat gezeik met dat dubbele moraal moet maar eens afgelopen zijn.. of allebei accepteren of allebei niet..

nogmaals ... een Nederlandse rapgroep die het over het doodschieten van nigga's heeft graag?
  donderdag 20 november 2003 @ 11:47:53 #117
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_14783961
quote:

Wel, natuurlijk, de Joodse advocaten. Ja, ja... Ja, dan zal het wel aan de Jo... Zionisten liggen...
1 kernfysicus
  donderdag 20 november 2003 @ 11:51:20 #118
28799 cimbom
just kidding
pi_14784057
Niks tegen te doen, denk ik. Het is gewoon vrijheid van meningsuiting.
Dat het nu over Joden gaat i.p.v. allochtonen betekend niet dat het nu niet mag. Zolang het bij liedje blijft denk ik dat er niks tegen te doen is.
Niet dat ik het goed vind, maar het moet ook niet zo zijn dat bij elke eikel die Jood zegt gelijk antisemiet geroepen wordt. Bij deze kan ik het wel begrijpen maar soms roepen ze het ook echt heel snel.

Nou ja dus uiteindelijk als ze deze groep oppakken dan kan ik nog veel meer groepen roepen die ook opgepkat moeten worden.

Moderator donderdag 20 november 2003 @ 11:52:31 #119
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_14784096
quote:
Op donderdag 20 november 2003 11:51 schreef cimbom het volgende:
Niks tegen te doen, denk ik. Het is gewoon vrijheid van meningsuiting.
Dat het nu over Joden gaat i.p.v. allochtonen betekend niet dat het nu niet mag. Zolang het bij liedje blijft denk ik dat er niks tegen te doen is.
Niet dat ik het goed vind, maar het moet ook niet zo zijn dat bij elke eikel die Jood zegt gelijk antisemiet geroepen wordt. Bij deze kan ik het wel begrijpen maar soms roepen ze het ook echt heel snel.

Nou ja dus uiteindelijk als ze deze groep oppakken dan kan ik nog veel meer groepen roepen die ook opgepkat moeten worden.

welke en waarom?

en ze moeten niet opgepakt worden, die teksten moeten alleen verboden worden

pi_14784191
quote:
Op donderdag 20 november 2003 11:52 schreef sp3c het volgende:

[..]

welke en waarom?

en ze moeten niet opgepakt worden, die teksten moeten alleen verboden worden

Precies, omdat het simpelweg aanzet tot haat. Ook als het gericht zou zijn aan allochtonen.
pi_14784324
quote:
en de doelgroep: blanke middle en upperclass pubertjes die hun ouders willen trollen.
pi_14784874
quote:

[..]

bron

Wat vinden jullie??

Ik vind dat als rappers het over schieten en moorden hebben, dat ze dat ook moeten doen of gedaan hebben. Het komt mij allemaal over als "grote bek achter het hek"

"De joden doden" waar hebben die losers het in godsnaam over, die groep moet vooral zo doorgaan en zeker met deze slechte economie, dan zullen ZIJ over 5 jaar de zondebok zijn en het land uitgetrapt worden door ons en de joden samen

"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  Moderator donderdag 20 november 2003 @ 12:24:19 #123
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_14784981
quote:
Op donderdag 20 november 2003 12:20 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik vind dat als rappers het over schieten en moorden hebben, dat ze dat ook moeten doen of gedaan hebben. Het komt mij allemaal over als "grote bek achter het hek"

"De joden doden" waar hebben die losers het in godsnaam over, die groep moet vooral zo doorgaan en zeker met deze slechte economie, dan zullen ZIJ over 5 jaar de zondebok zijn en het land uitgetrapt worden door ons en de joden samen

en de rest van de nieuwe allochtone generatie gok ik.

ik kan me iig niet voorstellen dat het merendeel deze rotzooi fantastisch vind ... zo kan ik ook rappen zeg komtie

rap rap ik eet niet graag pap
soms maak ik een grap
en val ik van de trap
hapsnap
bamihap
motorkap
ik snap
mijn telefoon heeft wap
en alstie het niet doet geef ik hem een klap
en houd gewoon je bek
want ik ben sp3c
laterz

donderdag 20 november 2003 @ 12:24:38 #124
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_14784994
quote:

[..]

Vindt je De Niro of Pacino ook een lul omdat hij geen echte gangster is en mensen doodschiet?
pi_14785216
quote:
Op donderdag 20 november 2003 12:24 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Vindt je De Niro of Pacino ook een lul omdat hij geen echte gangster is en mensen doodschiet?

nee dat is een film!!! Maar als je dingen rapt over schieten moorden roven en de hele mikmak, dan moet je dat ook waar maken, anders ben je maar een loser.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  Moderator donderdag 20 november 2003 @ 12:34:36 #126
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_14785306
quote:
Op donderdag 20 november 2003 12:31 schreef JohnDope het volgende:

[..]

nee dat is een film!!! Maar als je dingen rapt over schieten moorden roven en de hele mikmak, dan moet je dat ook waar maken, anders ben je maar een loser.

Britny moet zich nog maar een keer laten spanken?

wat een onzin

donderdag 20 november 2003 @ 12:35:44 #127
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_14785347
quote:
Op donderdag 20 november 2003 12:31 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Is toch precies hetzelfde vriend.

Gewoon entertainment. Als je al die teksten serieus gaat nemen, ben je niet zo snugger bezig.

pi_14785365
dus jullie vinden mensen okee, die maar een beetje slap uit hun nek zitten te lullen?
Smaken verschillen, ik heb liever dat mensen mij de waarheid vertellen hoe hard die ook wezen mogen.
  Moderator donderdag 20 november 2003 @ 12:38:09 #129
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_14785436
quote:
Op donderdag 20 november 2003 12:36 schreef JohnDope het volgende:
dus jullie vinden mensen okee, die maar een beetje slap uit hun nek zitten te lullen?
Abu al Sahaf
quote:
Smaken verschillen, ik heb liever dat mensen mij de waarheid vertellen hoe hard die ook wezen mogen.
het gaat er mij vooral omdat de muziek goed in elkaar zit, wat ze in hun privé leven doen kan me geen fuck schelen.

die gasten moeten gewoon niet aanzetten tot crimineel gedrag met hun rotzooi of dat nu gaat om het vermoorden van joden of het stukschieten van flitspalen doet er wmb niet toe

donderdag 20 november 2003 @ 12:39:38 #130
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_14785481
quote:

[..]

bron

Wat vinden jullie??

Als ze slim zijn dan zeggen ze dat ze dit zeggen op basis van de koran, de bijbel of een ander sprookjesboek. Dan valt het onder vrijheid van religie en dan mag je net als die imam roepen dat homo's minder dan varkens zijn.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  donderdag 20 november 2003 @ 12:42:01 #131
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_14785548
quote:
Op woensdag 19 november 2003 18:45 schreef sp3c het volgende:

[..]

dr dre is zelf een 'nikker' ... als die allochtonen over zichzelf zouden kwetteren had niemand er problemen mee zie ook die ene raymzer met zijn kutmarrokanen

dat nummer 'kutmarokkanen' was meer om anderen te laten zien hoe marokanen zich behandeld voelen in de maatschappij; als kutmarokanen. Dat gaat in het geval van deze rappers niet op.
Beetje slechte vergelijking
  Moderator donderdag 20 november 2003 @ 12:43:31 #132
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_14785587
quote:
Op donderdag 20 november 2003 12:42 schreef Goofup het volgende:

[..]

dat nummer 'kutmarokkanen' was meer om anderen te laten zien hoe marokanen zich behandeld voelen in de maatschappij; als kutmarokanen. Dat gaat in het geval van deze rappers niet op.

zelfde geld voor dr dre.

the man heeft het altijd gedaan en blablabla niggazzz zijn het slachtoffer bla

vergelijking gaat wel degenlijk op, al is de vergelijking met dr dre. en deze figuren een beetje erg krom

donderdag 20 november 2003 @ 12:45:21 #133
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_14785636
quote:

[..]

Nee hoor, negers die elkaar 'nigger' noemen in de VS bedoelen daar eigenlijk ook mee dat ze gebrandmerkt zijn. Een soort van cynisme om duidelijk te maken dat ze niet als volwaardig worden beschouwd.
Naderhand is de term een eigen leven gaan leiden, maar een echt slechte vergelijking is het niet.
  donderdag 20 november 2003 @ 12:45:26 #134
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_14785641
quote:
Op donderdag 20 november 2003 12:35 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Is toch precies hetzelfde vriend.

Gewoon entertainment. Als je al die teksten serieus gaat nemen, ben je niet zo snugger bezig.

misschien zijn jij en ik slim genoeg om te begrijpen dat die gasten het als stoerdoenerij doen, maar hoe klinkt zoiets in de oren van een jochie van 6. Hoe zal hij zich gaan gedragen als zijn vrienden zulke nummers als stoer beschouwen?
pi_14785660
quote:

[..]

Mensen die eerst niet begrepen waarom andere mensen marokkanen zo kut behandelen. Die mensen begrepen het in eens wel na het zien van de clip kut-marokkanen.
pi_14785727
quote:
Op donderdag 20 november 2003 12:45 schreef Goofup het volgende:

[..]

misschien zijn jij en ik slim genoeg om te begrijpen dat die gasten het als stoerdoenerij doen, maar hoe klinkt zoiets in de oren van een jochie van 6. Hoe zal hij zich gaan gedragen als zijn vrienden zulke nummers als stoer beschouwen?

ik vind het niet stoer ik vind het maar zielig, een beetje rappen over leugens. nep-gangsters, die thijs bosma wordt een grotere gangster dan die hele rapklan bij elkaar.
Er zijn natuurlijk ook rappers die wel echte gangsters zijn en die wel dingen op hun geweten hebben en dan bedoel ik niet dat ze drugsdealer zijn geweest want dat is ook een status van niks.
  donderdag 20 november 2003 @ 12:49:34 #137
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_14785764
quote:

[..]

Dus? Dan moeten ouders daar maar opletten.

Om het te verbieden is belachelijk, dan moet je ook alle geweldsfilms verbieden, want daar kijken ook kinderen naar.

donderdag 20 november 2003 @ 12:49:45 #138
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_14785770
quote:
Op donderdag 20 november 2003 12:45 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Nee hoor, negers die elkaar 'nigger' noemen in de VS bedoelen daar eigenlijk ook mee dat ze gebrandmerkt zijn. Een soort van cynisme om duidelijk te maken dat ze niet als volwaardig worden beschouwd.
Naderhand is de term een eigen leven gaan leiden, maar een echt slechte vergelijking is het niet.

ja, dat DrDre ed. 'nigga' gebruiken als stempel van de maatschappij is zo. Maar juist daarom vind ik dat het niks met deze lui te maken heeft.
Die rappen het niet om de mensen te laten zien dat ze een minderheid bestempelen. Ze bestempelen zelf de minderheden in hun rappen.
  donderdag 20 november 2003 @ 12:51:59 #139
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_14785822
quote:
Op donderdag 20 november 2003 12:49 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Om het te verbieden is belachelijk, dan moet je ook alle geweldsfilms verbieden, want daar kijken ook kinderen naar.

is ook verboden onder een bepaalde leeftijd (ja, weet ook wel dat daar niet aan wordt gehouden).
pi_14785852
Een marokkaan met een neger vergelijken is hetzelfde als je een blanke met een neger vergelijkt.

Blanken deden vroeger aan slavenhandel, dat is niet goed te praten, maar de blanken hebben we daar voor hun excuses aangeboden en monumenten voor neer gezet.

Marokkanen en dan met name de arabieren, die deden de tussenslavenhandel die nog veel gruwelijker was dan de slavenhandel en daar hebben ze nog nooit hun excuses voor aangeboden.

Als ik een neger zou zijn, zou ik het in ieder geval slecht trekken als een stel kaaskoppen en arabieren even mijn muziek gingen stelen, bedenk zelf is wat, een echte rapper zullen jullie toch nooit worden!

donderdag 20 november 2003 @ 12:54:17 #141
47859 ReSpawn
Spawned again
pi_14785884
quote:
Op donderdag 20 november 2003 12:49 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Dat is onzin... Aanzetten tot haat jegens een bevolkingsgroep is iets heel anders anders dan anoniem geweld in een film. Ouders moeten ook letten op wat hun kind kijkt op de TV en wat het luistert, maar ik denk dat groepen met dergelijke teksten niet mogen, omdat niet alleen kinderen die teksten horen, maar ook beïnvloedbare pubers....
Ach...
Your uppance will come!
  donderdag 20 november 2003 @ 12:56:41 #142
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_14785946
quote:
Op donderdag 20 november 2003 12:54 schreef ReSpawn het volgende:

[..]

Dat is onzin... Aanzetten tot haat jegens een bevolkingsgroep is iets heel anders anders dan anoniem geweld in een film.

Ho ho...ik had het over de vergelijking met 'niggers' en dergelijke hip-hop teksten. Wat betreft deze rappers in Nederland met hun teksten ben ik het helemaal met je eens.
  donderdag 20 november 2003 @ 13:15:23 #143
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_14786476
quote:

[..]

Ja het is een groot Joods complot. Die de negers gebruiken om de rest uit te moorden en zo de macht in de wereld grijpen.
De meeste labels zijn in handen van die piff-puff-paff Diddy daddys en dr.Dre's. En als een advocaat (of die nu joods is of niet) in zo'n zaak speelt op de vrijheids van meningsuiting is dat gewoon een tactiek om zijn client vrij te krijgen, daar wordt die voor betaald.

Dit nummer is dus gewoon niet goed te praten en moet verboden worden. Net als alles wat aanzet tot haat en geweld. Vrijheid van meningsuiting houd in dat je een mening geeft over iemand of iets, niet dat je zegt dat iedereen die je niet aanstaat maar dood moet. Dat is pas meten met twee maten zelf mag je zeggen wat je vind maar als iemand anders anders is dan moet die dood.

donderdag 20 november 2003 @ 13:17:09 #144
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_14786529
Aanzetten tot haat. Verbieden en aanpakken.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 20 november 2003 @ 13:17:45 #145
39732 Mr.Zed
pi_14786552
quote:
Op woensdag 19 november 2003 17:46 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Nee, ze hebben het over "de vijand":
quote:
Tupac schreef het volgende:
HEYYYY! Got some static for some niggaz on the other side of town (...) shinin back to brighten up the sky, many die. Heard the Fugees was tryin to do me - look bitch!I cut yo' face, this ain't no motherfuckin movieTHEN! We watch the other two die slow
De (zelfbepaalde?) vijand van tupac waren de mensen aan de andere kant van de stad, de (zelfbepaalde) vijand van NAG zijn joden.

@ zoalshetis: Denk voortaan dus eerst even over na voor je een opmerking veroordeeld.

Kunst zonder trein.
pi_14787547
Mijn avatar zegt genoeg, toch?

Dergelijke uitspraken en rap-muziek in het algemeen vormen een gevaar voor het voortbestaan van de Nederlandsche kultuur, en dienen met kracht bestreden te worden.

[Dit bericht is gewijzigd door Darth-Vader op 20-11-2003 13:53]

Realist met politiek incorrecte denkbeelden...
  donderdag 20 november 2003 @ 13:52:56 #147
39732 Mr.Zed
pi_14787710
[..]

ik kan me momenteel niet al te veel Nederlandse rappers bedenken die aanzetten tot geweld ... nu ben ik geen authoriteit op het gebied maar ik ben eigenlijk wel benieuwd
[/quote]
Ze zetten niet aan tot geweld, ze waarschuwen voor het feit dat ze zelf geweld gaan gebruiken.
Als die jongens de nederlandse taal wat beter machtig waren hadden ze zoiets kunnen schrijven:

quote:
C.A.N.E. schreef het volgende (uitgebracht op een CD van Brainpower):
.A.N.E.: 't Is de Amsterdamse meest beruchte veteraan / En al die gare toekomstloze rap-pers kunnen beter gaan / Pannekoek je stelt helemaal geen moer voor / Puslul scheer je weg waar doe je stoer voor / Wat moet je dan kid ken je mij 'Laat die man' / Eh fuck jou laat me los Brain ik haat die man / Nou wie is hij dan Yukkie waarom staat 'ie dan / Tof te doen met z'n gab Deams tegen wie praat 'ie dan / En kijkt 'ie uit ze kop alsof 'ie zwaar de man is / Fuck hem en wat 'ie doet en wie die is en wat ze plan is / Hij moet maar leren te accepteren / Dat 'ie mij moet respecteren voordat ik z'n bek moet ruïneren / Pipo me shit pakt elke etter beet / En wurg hem blauw met meer grip net als een letter greep / Dus pas effe op je tellen en kijk uit kil / Want me style is water dicht net als een duikbril / Ik rook me strot stuk en hou van heftig drinken / En blijf brullen tot de microfoon begint te stinken / Rappers slijmen als slakken op de vloer / Haal me slinger uit je bek en loop naar je malle moer / En doe nou even rustig aan als hoe bejaarden doen / Want je weet die C.A.N.E. blaast je weg net als een paardebloem
Kunst zonder trein.
  donderdag 20 november 2003 @ 13:54:52 #148
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_14787767
quote:
Op donderdag 20 november 2003 13:52 schreef Mr.Zed het volgende:
[..]

Als die jongens de nederlandse taal wat beter machtig waren hadden ze zoiets kunnen schrijven:[...]

Maar jij ziet zelf niet een duidelijk verschil met de teksten uit de OP

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_14787799
OP zijn dat niet die rappers die alles en iedereen veroordeelde en afbrande die commercieel was en later ook maar commercieel gingen?

lekker chille in je bubbelbad....

donderdag 20 november 2003 @ 13:58:40 #150
39732 Mr.Zed
pi_14787883
quote:
Op woensdag 19 november 2003 19:30 schreef Hayek het volgende:
Wanneer Youp van 't Hek dat zou zeggen, zou er echter niets aan de hand zijn.
Dat is het verschil: de een is een politicus, dus moet hij serieus genomen worden, de ander is een artiest (hoewel, bij NAG ???), dus kan hij zich wat dichterlijke vrijheden veroorloven.
Kunst zonder trein.
  donderdag 20 november 2003 @ 14:16:41 #151
39732 Mr.Zed
pi_14788330
quote:

[..]

Toen ik 6 was, was Freddy Krueger mijn grote held...

Het is me helaas nog steeds niet gelukt om in andermans dromen te komen spoken.
Kunst zonder trein.
pi_14788400
Rappers moeten gewoon zowieso opsodemieteren. Er zijn maar weinig rappers met echt intelligente teksten, de meesten zijn allemaal losgeslagen pubers met ideeen in hun hoofd die ze van andere soortgenoten met een geestelijke achterstand gehoord hebben. Sta er boven, ze zijn gewoon echt dom en zullen 't NOOIT ver schoppen met hun killing raping beating en shitting..

[Dit bericht is gewijzigd door Taurus op 20-11-2003 14:23]

pi_14788476
quote:

[..]

En om op deze domme post nog even in te gaan; blanken zijn 'n grote meerderheid, en zijn nooit massaal uitgemoord. Niggers zingen alleen over zichzelf; prima. Verkrachting en geweld zijn situaties. Dit keur ik ook niet goed, maarrr..

Joden zijn een groep mensen van bepaalde afkomst, die 60 jaar geleden allemaal uitgemoord moesten worden, DUHHHHHHHHHH natuurlijk is het 100 keer erger als er zulke uitspraken over Joden gedaan worden!

donderdag 20 november 2003 @ 14:26:03 #154
39732 Mr.Zed
pi_14788584
quote:
Op donderdag 20 november 2003 13:54 schreef Verbal het volgende:

[..]

Maar jij ziet zelf niet een duidelijk verschil met de teksten uit de OP

V.

Jawel, maar mij gaat het meer om de gedachte erachter, ik denk dat het hier gaat om een paar Gangsta-rap-wannabe's die niet creatief genoeg zijn om goed met taal te kunnen spelen.
Eigenlijk dus meer iets om hoofdschuddend, met een meelijdende blik naar te kijken en je vervolgens om te draaien, dan om kwaad op te worden.
Kunst zonder trein.
  donderdag 20 november 2003 @ 14:28:59 #155
17062 Labtech
I have a Cunning Plan !
pi_14788674
quote:
Jawel, maar mij gaat het meer om de gedachte erachter, ik denk dat het hier gaat om een paar Gangsta-rap-wannabe's die niet creatief genoeg zijn om goed met taal te kunnen spelen.
Eigenlijk dus meer iets om hoofdschuddend, met een meelijdende blik naar te kijken en je vervolgens om te draaien, dan om kwaad op te worden.
Dat ben ik niet met je eens. Het gaat niet om WIE ze zijn, maar om WAT ze zeggen. En m.i. is WAT ze zeggen, strafbaar, en dient kei- en keihard te worden aangepakt.

(overigs zou ik dezelfde mening zijn toegedaan indien het om een joodse rapgroep zou gaan, die verkondigde dat alle arabieren gedood zouden moeten worden)

Echte diehards gebruiken postduiven
pi_14788706
quote:
Op donderdag 20 november 2003 14:26 schreef Mr.Zed het volgende:

[..]

inderdaad, die rap lijkt ook nergens op.
  donderdag 20 november 2003 @ 14:31:39 #157
17062 Labtech
I have a Cunning Plan !
pi_14788758
quote:
inderdaad, die rap lijkt ook nergens op.
Slechte rap is niet verboden volgens het nederlandse strafrecht. Discriminatie en Aanzetten tot haat wel.
Echte diehards gebruiken postduiven
pi_14788800
quote:
Op donderdag 20 november 2003 14:28 schreef Labtech het volgende:

[..]

Dat ben ik niet met je eens. Het gaat niet om WIE ze zijn, maar om WAT ze zeggen. En m.i. is WAT ze zeggen, strafbaar, en dient kei- en keihard te worden aangepakt.

(overigs zou ik dezelfde mening zijn toegedaan indien het om een joodse rapgroep zou gaan, die verkondigde dat alle arabieren gedood zouden moeten worden)

der is ook geen rabijn die preekt dat je met een bom om je nek een school met kinderen in moet lopen.
pi_14788803
quote:
Op donderdag 20 november 2003 14:28 schreef Labtech het volgende:

[..]

Lijkt me moeilijk omdat het overal opgenomen kan zijn buiten Nederland. Dat is zo kuttig van dat internet je kan roepen en doen wat je wil zolang je het maar buiten Nederland host
  donderdag 20 november 2003 @ 14:44:08 #160
39732 Mr.Zed
pi_14789182
quote:
Op donderdag 20 november 2003 14:19 schreef Taurus het volgende:
Rappers moeten gewoon zowieso opsodemieteren. Er zijn maar weinig rappers met echt intelligente teksten, de meesten zijn allemaal losgeslagen pubers met ideeen in hun hoofd die ze van andere soortgenoten met een geestelijke achterstand gehoord hebben. Sta er boven, ze zijn gewoon echt dom en zullen 't NOOIT ver schoppen met hun killing raping beating en shitting..
Zo...
En hoeveel gedichten heb jij geschreven de laatste tijd?
quote:
Brainpower schreef het volgende:
Kom ff mee in m'n gedachtengang kan je lachen man / Je ziet 'n flard ervan en dacht meteen: is dat niet machtig man / Je vrienden vragen je: wat zag je dan / Dat is 't aparte d'r van / Sta er open voor en yo dan kom je er pas achter man / Ik was te laat voor deze sessie / 'what the deal, man 'Sorry Ik ben lopend, m'n fiets had een wielklem / En ik zit ook met de titel en kom er maar niet uit / Ik weet de plaat moet af / En 't zit onder m'n huid / Doe ik 'n oude tekst op deze track - dat maakt niet echt sense / Of ik noem 't Jinx Boy Anthem - maar dat begrijpt geen mens / Anyway 't gaat over 't feit dat ik niet klop / Net als 'n Greatest Hits Compilatie zonder hits erop / Maar ik ben wie ik ben vandaar dat ik niet stop / Dat idee klopt dan weer wel - waardoor deze shit niet klopt / En big up voor een ieder die denkt dat het bij hun altijd misgaat / En als ze dat niet denken - dan is dat dus misplaatst / Kijk je naar de vlakte zie je woud wil je zuur krijg je zout / Geen warm, koud en doe je 't goed - dan gaat 't fout / Brainiac Jinx-boy en dan zit 't me weer niet mee / Zonder bril met lang haar ben 'k net Xander de Buisonjé / Da's niet echt 't uiterlijk van een eMCee / Of CM Ceremoniemeester MC is wat ik ben / Wat ik doe met of zonder franje ik val toch niet op / Tussen Britse hooligans in 't oranje en viel nog niet op / ik Won al twee keer de jackpot maar verloor het lot / En laat ik iets verpakt dan gaat het toch kapot / Bepaal nou zelf of dat iets of het nix is / Maar dit is dus precies wat 'n jinx is / Refrein (2x): 't Maakt niet uit of het rechts of het links is / Want dit is dus precies wat een jinx is / Bepaal zelf of het iets of het nix is / Maar dit is dus precies wat een jinx is
Kunst zonder trein.
pi_14789229
quote:
Op donderdag 20 november 2003 14:31 schreef Labtech het volgende:

[..]

Slechte rap is niet verboden volgens het nederlandse strafrecht. Discriminatie en Aanzetten tot haat wel.

Duh..
Lees mijn posts hierboven, ik heb het niet alleen maar over dat het slechte rap is, daarmee bedoel ik alleen maar te zeggen dat het waarschijnlijk 14 of 15 jarige (domme) jongens zijn, aan hun manier van rijmen etc. te zien.

edit: En natuurlijk de hele tekst op zich al, pardon.

pi_14789342
quote:
Op donderdag 20 november 2003 14:44 schreef Mr.Zed het volgende:

[..]

Zo...
En hoeveel gedichten heb jij geschreven de laatste tijd?

En wat heeft dat met mijn post te maken? Wil je soms beweren dat deze vorm van rappen gelijk staat aan dichten?
  donderdag 20 november 2003 @ 14:49:57 #163
39732 Mr.Zed
pi_14789368
quote:
Op donderdag 20 november 2003 14:22 schreef Taurus het volgende:

[..]

En om op deze domme post nog even in te gaan; blanken zijn 'n grote meerderheid, en zijn nooit massaal uitgemoord. Niggers zingen alleen over zichzelf; prima. Verkrachting en geweld zijn situaties. Dit keur ik ook niet goed, maarrr..

Joden zijn een groep mensen van bepaalde afkomst, die 60 jaar geleden allemaal uitgemoord moesten worden, DUHHHHHHHHHH natuurlijk is het 100 keer erger als er zulke uitspraken over Joden gedaan worden!

Ja, tuurlijk... en een Duitser mag niets over Nederlanders zeggen, en Amerikanen niets over Duitsers en Spanjaarden niets over Nederlanders en Nederlanders niets over Antillianen en Engelsen niets over....

Ieder volk is ergens in de geschiedenis wel eens door een ander volk uitgemoord. Dat heeft echter niets te maken met wat diezelfde volkeren nu wel of niet over elkaar mogen zeggen, dat is nl racisme: onderscheid maken tussen mensen op grond van afkomst.
Kunst zonder trein.
  donderdag 20 november 2003 @ 14:54:12 #164
39732 Mr.Zed
pi_14789493
quote:
Op donderdag 20 november 2003 14:49 schreef Taurus het volgende:

[..]

En wat heeft dat met mijn post te maken? Wil je soms beweren dat deze vorm van rappen gelijk staat aan dichten?

Nee, maar het is wel leuk om te zien wat (sommige) rappers met taal kunnen. Ik had het idee dat je de Rap-muziek in zijn algemeenheid aanviel (ook de woordkunstenaars) en dat vond ik onterecht.

edit: ik zie nu wel dat je het had over "weinig intelligente rappers" en "algemeen domme teksten"

[Dit bericht is gewijzigd door Mr.Zed op 20-11-2003 14:58]

Kunst zonder trein.
pi_14789603
quote:
Op donderdag 20 november 2003 14:54 schreef Mr.Zed het volgende:

[..]

Nee, maar het is wel leuk om te zien wat (sommige) rappers met taal kunnen. Ik had het idee dat je de Rap-muziek in zijn algemeenheid aanviel (ook de woordkunstenaars) en dat vond ik onterecht.

Er stond 'er zijn maar weinig rappers met intelligente teksten', rappers als brainpower; ik snap d'r niks van; maar prima

Maar zogenaamde rappers als NAG en zelfs eminem met sommige teksten; De kinderen die naar eminem luisteren (want dat zijn het voor het grootste gedeelte, echt waar) nemen dat niet op met een gevoel voor enig sarcasme o.i.d. hoor.. NAG is een perfect voorbeeld van zulke kinderen, die hebben het helemaal verkeerd begrepen, en daar komt dus dit van terecht.

pi_14789774
quote:
Op donderdag 20 november 2003 14:49 schreef Mr.Zed het volgende:

[..]

Ja, tuurlijk... en een Duitser mag niets over Nederlanders zeggen, en Amerikanen niets over Duitsers en Spanjaarden niets over Nederlanders en Nederlanders niets over Antillianen en Engelsen niets over....

Ieder volk is ergens in de geschiedenis wel eens door een ander volk uitgemoord. Dat heeft echter niets te maken met wat diezelfde volkeren nu wel of niet over elkaar mogen zeggen, dat is nl racisme: onderscheid maken tussen mensen op grond van afkomst.

Ik zeg toch niet dat we 'niks over andere volken mogen zeggen'?? Alleen "joden aan het gas" vind ik geen gewone uitspraken die moeten kunnen hoor! En dat is niet zomaar racisme, dat is afgeleid van die 60 jaar geleden, wat nog steeds een grote emotionele waarde heeft voor veel normale mensen, en het is te hopen dat dat nog eeuwen lang zo blijft!

Jij begrijpt duidelijk mijn bedoeling niet, die post waar jij op hebt gereageerd was gequote op iemand die uitspraken over blanken, niggers, verkrachting of geweld hetzelfde vond als deze gerichte uitspraken over Joden met ook nog eens een duidelijke verwijzing naar de massamoorden van Joden (= voor de duidelijkheid: Joden aan het gas) van 60 jaar geleden!

Met alle respect; Dat vind ik dus echt niet hetzelfde. Het is allebei fout, maar dit is walgelijk.

pi_14789786
quote:

[..]

Grote bek achter het hek? Iets als het Fok!Forum waar iedereen zijn gedachten zit te spuien over allochtonen, terwijl ze zich buiten angstvallig stil houden?

Ik denk meer dat dat hek wordt gevormd door de wet, als die niet bestond waren die joden allang dood.

pi_14789798
Realist met politiek incorrecte denkbeelden...
pi_14798024
quote:
Op donderdag 20 november 2003 14:22 schreef Taurus het volgende:
En om op deze domme post nog even in te gaan; blanken zijn 'n grote meerderheid, en zijn nooit massaal uitgemoord.
*proest*
anders doe je effe de slachtoffers van de eerste en tweede wereldoorlog negeren..
Die tientallen miljoenen mensen die elkaar daarin uitmoorde waren toch echt allemaal blanken hoor..

[/quote]

kèk lekkah naajje ège sig, Fok feez
pi_14798207
quote:
Op donderdag 20 november 2003 20:32 schreef MokroKees het volgende:

[..]

*proest*
anders doe je effe de slachtoffers van de eerste en tweede wereldoorlog negeren..
Die tientallen miljoenen mensen die elkaar daarin uitmoorde waren toch echt allemaal blanken hoor..

Japanners zijn blank ?
Bovendien is er een verschil tussen oorlog en genocide, Von Clausewitz.
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_14798481
Zijn jullie erg verrast als ik zeg dat er geen wezenlijke verschillen tussen rassen zijn bij Japanners, Joden, Blanken en andere 'volkeren' die in deze discussie genoemd worden?? Dat al deze mensen in opbouw dezelfde genen hebben??En dat ze alleen door enkele allele een ander huidskleur of lengte of wtf dan ook hebben??

Kortom, die hele rasdiscussie die hier ontstaat is gewoon zware onzin...

donderdag 20 november 2003 @ 20:48:51 #172
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_14798488
quote:
Op donderdag 20 november 2003 20:37 schreef SportsIllustrated het volgende:

[..]

Japanners zijn blank ?
Bovendien is er een verschil tussen oorlog en genocide, Von Clausewitz.

Het merendeel bedoelt ie,
en er zijn genoeg voorbeelden van genocide onder "gewone" blanke mensen
pi_14798499
quote:
Op donderdag 20 november 2003 20:48 schreef DonStefano het volgende:
Zijn jullie erg verrast als ik zeg dat er geen wezenlijke verschillen tussen rassen zijn bij Japanners, Joden, Blanken en andere 'volkeren' die in deze discussie genoemd worden?? Dat al deze mensen in opbouw dezelfde genen hebben??En dat ze alleen door enkele allele een ander huidskleur of lengte of wtf dan ook hebben??

Flower Power!!!
pi_14798524
nee, iemand die op de universiteit zit en weet waar ie over praat, in tegenstelling tot een dom gefrustreerd pubertje van de middelbare school
  donderdag 20 november 2003 @ 20:51:14 #175
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_14798540
quote:
Op donderdag 20 november 2003 20:50 schreef DonStefano het volgende:
nee, iemand die op de universiteit zit en weet waar ie over praat, in tegenstelling tot een dom gefrustreerd pubertje van de middelbare school
Niet op de man spelen kleutertje
pi_14798562
quote:
Op donderdag 20 november 2003 20:50 schreef DonStefano het volgende:
Je hebt het over mij? Jij bent degene die hier als een nooblijkende komt binnenstormen over een onderwerp waar vast iedereen het over eens is

Oh ja, en dat universiteit patserige had ook helemaal niet gehoeven

pi_14798609
quote:
Op donderdag 20 november 2003 20:48 schreef DonStefano het volgende:

ben ik het niet mee eens....
Lachen is gezond :D!
pi_14798673
quote:
Op donderdag 20 november 2003 20:53 schreef Harmonius het volgende:

[..]

ben ik het niet mee eens....

want??

In zekere zin heb je overigens wel gelijk; dit is een zuiver biologische beredenering, en sociale en culturele aspecten worden niet echt meegewogen...

donderdag 20 november 2003 @ 20:58:06 #179
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_14798719
quote:
Op donderdag 20 november 2003 20:56 schreef DonStefano het volgende:

[..]

want??

In zekere zin heb je overigens wel gelijk; dit is een zuiver biologische beredenering, en sociale en culturele aspecten worden niet echt meegewogen...

Je onderbouwing is niet echt overtuigend, want er zijn genetisch toch zeker verschillen te vinden
-edit-
deze verschillen maken een soort mens niet minder, hoewel het vaak wel zo is dat een verrot geloof/of cultuur een groep mensen minder maakt
pi_14798856
quote:
Op donderdag 20 november 2003 20:58 schreef Graveland het volgende:

[..]

Je onderbouwing is niet echt overtuigend, want er zijn genetisch toch zeker verschillen te vinden

nee. Dat is niet waar. In opbouw zijn alle mensen qua genen hetzelfde. Om hier verandering in te krijgen moet een groep geisoleerd leven voor minimaal 10.000 jaar; en dat is in de geschiedenis vd mensheid nog nooit gebeurd. Met verschillen in genen bedoel je waarschijnlijk verschillende allele, die idd. voor uiterlijke verschillen kunnen zorgen zoals bv. huidskleur, ook wel fonetische eigenschappen genoemd. Deze zijn echter puur ontstaan door aanpassing vd mens aan de natuurlijke omstandigheden. Als deze fonetische eigenschappen reden zijn om mensen in rassen op de delen is dat wel een erg magere basis....
  donderdag 20 november 2003 @ 21:07:03 #181
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_14798949
quote:
Op donderdag 20 november 2003 20:58 schreef Graveland het volgende:

[..]

-edit-
deze verschillen maken een soort mens niet minder, hoewel het vaak wel zo is dat een verrot geloof/of cultuur een groep mensen minder maakt

Genetisch vershil tussen mensen?
Zover ik weet heeft Don Stefano gelijk en zijn er geen vershillen tussen mensen. Mocht dat wel zo zijn dan is dat echt baanbrekend, want dat zou beteken dat je de mensheid in vershillende soorten zou kunnen indelen.
  donderdag 20 november 2003 @ 21:07:29 #182
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_14798956
quote:
Op donderdag 20 november 2003 21:03 schreef DonStefano het volgende:

[..]

nee. Dat is niet waar. In opbouw zijn alle mensen qua genen hetzelfde. Om hier verandering in te krijgen moet een groep geisoleerd leven voor minimaal 10.000 jaar; en dat is in de geschiedenis vd mensheid nog nooit gebeurd. Met verschillen in genen bedoel je waarschijnlijk verschillende allele, die idd. voor uiterlijke verschillen kunnen zorgen zoals bv. huidskleur, ook wel fonetische eigenschappen genoemd. Deze zijn echter puur ontstaan door aanpassing vd mens aan de natuurlijke omstandigheden. Als deze fonetische eigenschappen reden zijn om mensen in rassen op de delen is dat wel een erg magere basis....

Dus jij wil zeggen dat jij ook niet iemand een Zwarte oid noemt?
pi_14799071
Triest, erg triest. Gelukkig hebben we artikel 1 van de grondwet nog
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_14799078
ik noem heus sommige mensen wel Zwarten, maar dat hoeft toch niet op een ras te duiden??
Als ik iemand een lekker wijf zou noemen, duidt ik toch ook niet op een ras?
  donderdag 20 november 2003 @ 21:13:07 #185
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_14799088
quote:
Op donderdag 20 november 2003 21:12 schreef DonStefano het volgende:
ik noem heus sommige mensen wel Zwarten, maar dat hoeft toch niet op een ras te duiden??
Als ik iemand een lekker wijf zou noemen, duidt ik toch ook niet op een ras?
okay, domme vergelijking, excuses
  Moderator donderdag 20 november 2003 @ 21:13:21 #186
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_14799095
quote:
Op donderdag 20 november 2003 21:07 schreef Graveland het volgende:

[..]

jij wel dan?

en hoe reageren ze op zo'n moment???

donderdag 20 november 2003 @ 21:13:33 #187
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_14799103
quote:
Op donderdag 20 november 2003 21:07 schreef Graveland het volgende:

[..]

Ja en iemand die een een bril draagt noem ik brilsmurf. Iemand met een beugel noem ik beugelbekie en met krullen noem ik krullenkop. Dat betekend niet dat al deze mensen niet gelijk en hetzelfde in opbouw zijn. Je hebt toch ook rode, zwarte en witte poesen en die zijn toch ook gelijk.
  donderdag 20 november 2003 @ 21:14:38 #188
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_14799139
quote:
Op donderdag 20 november 2003 21:13 schreef sp3c het volgende:

[..]

jij wel dan?

en hoe reageren ze op zo'n moment???

meestal nogal vijandig
lees bovenstaande post
pi_14799151
quote:
Op donderdag 20 november 2003 21:13 schreef Graveland het volgende:

[..]

okay, domme vergelijking, excuses

no problemo
  Moderator donderdag 20 november 2003 @ 21:16:03 #190
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_14799182
quote:
Op donderdag 20 november 2003 21:14 schreef Graveland het volgende:

[..]

meestal nogal vijandig

echt
quote:
lees bovenstaande post
ik snap hem niet
  donderdag 20 november 2003 @ 21:22:01 #191
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_14799378
quote:
Op donderdag 20 november 2003 21:16 schreef sp3c het volgende:

[..]

echt
[..]

ik snap hem niet

Ik maakte en nogal domme vergelijking
maar even zonder grollen, ook al zeg ik weinig, ik krijg vaker vijandig gedoe van zwarte mensen
  Moderator donderdag 20 november 2003 @ 21:28:17 #192
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_14799558
quote:
Op donderdag 20 november 2003 21:22 schreef Graveland het volgende:

[..]

Ik maakte en nogal domme vergelijking
maar even zonder grollen, ook al zeg ik weinig, ik krijg vaker vijandig gedoe van zwarte mensen

Dan ligt dat aan je gezicht ... ik ben over het algemeen lief
pi_14799603
quote:
Op donderdag 20 november 2003 21:28 schreef sp3c het volgende:

[..]

Alleen niet meer zo stoer als eerst .
  donderdag 20 november 2003 @ 21:31:25 #194
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_14799654
quote:
Op donderdag 20 november 2003 21:28 schreef sp3c het volgende:

[..]

nou ja zeg!
ik weet dat ik niet knap ben, maar dat is wel erg lomp
pi_14800853
quote:
Op donderdag 20 november 2003 20:48 schreef Graveland het volgende:

[..]

Het merendeel bedoelt ie,
en er zijn genoeg voorbeelden van genocide onder "gewone" blanke mensen

Dan moet hij dat zeggen.
Uiteraard zijn die er. Maar doorgaans werden ze gepleegd door andere blanken.
Noem er eens een paar, trouwens, om te zien of de definities niet al te zeer uiteenlopen.
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
  donderdag 20 november 2003 @ 22:25:31 #196
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_14801405
quote:
Op donderdag 20 november 2003 22:07 schreef SportsIllustrated het volgende:

[..]

Dan moet hij dat zeggen.
Uiteraard zijn die er. Maar doorgaans werden ze gepleegd door andere blanken.
Noem er eens een paar, trouwens, om te zien of de definities niet al te zeer uiteenlopen.

Zal ik maar een aftrapje geven dan:

1. De moord op communisten door de Joden.
2. De genocide op de Davidian Branch door de Amerikaanse regering NWO, waar ongetwijfeld Joden tussen te vinden zijn.

1 kernfysicus
pi_14801652
quote:
Op donderdag 20 november 2003 20:32 schreef MokroKees het volgende:

[..]

*proest*

[/quote]

Ik vind hier weinig proest aan. Ik negeer JUIST die 2e wereldoorlog niet, iets wat een aantal mensen in dit topic 'te lang geleden vinden' om hier zo'n heisa over te maken. Prima als je me uitlacht en quote, maar kijk eerst even waarop MIJN post gequote is, dan zie je dat 't klopt. En blanken is inderdaad beetje krom uitgesproken, maar dat komt wederom door die post waar ik op gereageerd heb, verder kijken dan je neus lang is dus. "Proest" ..

vrijdag 21 november 2003 @ 00:49:59 #198
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_14805867
quote:
Op donderdag 20 november 2003 14:19 schreef Taurus het volgende:
Ze kunnen inderdaad nog wat leren van bv. Osdorp Posse :

Osdorp Posse

Die naziskinheads (ingekorte versie)

quote:
Skinhead,
zoek geen ruzie met me want ik
Win het,
en als je toch denkt ik
Begin het,
ram ik een spijker in je hoofd als
Pinhead.

Mijn humeur werd al beter, maar wat zag ik daar?
Wel tien van die mafketels zonder haar.
Jullie voelen je reuze, met je stalen neuzen,
en je neonazileuzen, maar jullie zijn kneuzen.
Neem dat van een Nederlander, jouw lange medelander,
geen Ubermensch maar wel een beetje beter dan de rest
Want aan racisten heb ik de pest
en voor ik meer kon zeggen grepen ze mij bij me vest.
Hun leider zei: "Jij gaat pijn lijden, gozer."
Maar ik werd niet bang, nee, alleen maar bozer.
De slachter in mij kwam nu pas echt goed los,
ik kreeg een waas voor mijn ogen en de kracht van een os.
Ik pakte mijn mes en rauste in het rond,
ik raakte een oog en een nek en een mond.
Wat ik niet van plan was was alleen doodvallen,
want in noodgevallen steek ik zelfs naar je klootballen.

Pow pow!, en de straat lag vol met kale lijken,
ik bedankte en we renden naar onze eigen wijk en
hoorden smeris arriveren. Ik had bebloede kleren
Ik viel te veel op, ze konden mij zo arresteren.
Dus ik jatte snel een lange regenjas van een dik wijf
en zo kon ik toch ontsnappen via tramlijn vijf.
En zong:

Skinhead,
Win het,
en als je toch denkt ik
Begin het,
Pinhead.

Wees niet bang en zing het..

Skinhead,
Win het,
en als je toch denkt ik
Begin het,
Pinhead.

De schijnheilhitlers
quote:
Weet je waar ik echt niet tegen kan?
Dat is de zogenaamde nette en beschaafde man.
Die een buitenlander breed glimlachend onthaald
en hem achter zijn rug dan weer minachtend neerhaalt.
En naar soulmuziek luistert en een shoarmaatje eet
en dit alles bij het stemmen toch maar even vergeet.
Of die werkgevers die toevallig elke keer,
bij een buitenlander zeggen: "Geen werk meneer."
En dan zeggen ze ik heb toch een neger als vriend,
alsof je daardoor opeens dan meer respect mee hebt verdiend.

[Dit bericht is gewijzigd door Nyrem op 21-11-2003 00:56]

pi_14807475
Dus ik jatte snel een lange regenjas van een dik wijf
en zo kon ik toch ontsnappen via tramlijn vijf.
  Moderator vrijdag 21 november 2003 @ 12:02:11 #200
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_14812170
quote:
Op donderdag 20 november 2003 21:29 schreef schatje het volgende:

[..]

Alleen niet meer zo stoer als eerst .

echt wel, gister heb ik nog een zwerver gezegd dat hij moest werken voor zijn geld ipv mij ervoor te laten werken
  vrijdag 21 november 2003 @ 15:16:14 #201
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_14818622
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 12:02 schreef sp3c het volgende:

[..]

echt wel, gister heb ik nog een zwerver gezegd dat hij moest werken voor zijn geld ipv mij ervoor te laten werken

pi_15867221
quote:

[..]

Inderdaad, ik heb het nummer "kanker joden"net van kazaa gevist! Vette nummer, is gewoon grappig meer niet. Niet serieus te nemen! Dit is gewoon een groep die snakt naar aandachtm en er is geen betere manier om aandacht te krijgen dan joden dissen!
Incidenten in Frankrijk die aangeduid worden als anti-semitisme, zijn veelal door de joden zelf gepleegd om hun slachtofferrol te versterken.
pi_15869142
ik vind ze schandalig slecht en daarbij ook om van te kotsen maar je kan er niks tegen doen.
  donderdag 1 januari 2004 @ 01:43:15 #204
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_15869924
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 00:35 schreef Chadi het volgende:
ik vind ze schandalig slecht en daarbij ook om van te kotsen maar je kan er niks tegen doen.
Hun thema's zijn wel okay
spreekt me meer aan dan al die "gangsta rappers"
pi_15882819
quote:
Op woensdag 31 december 2003 21:03 schreef onschuldig het volgende:

[..]

Inderdaad, ik heb het nummer "kanker joden"net van kazaa gevist! Vette nummer, is gewoon grappig meer niet. Niet serieus te nemen! Dit is gewoon een groep die snakt naar aandachtm en er is geen betere manier om aandacht te krijgen dan joden dissen!

-edit op verzoek poster-

Zo, eindelijk eens een nieuw nummer om te draaien in de auto. Erg grappig. Ik verwacht dan ook dat de verzamelde Mahgrebscooterjeugd de joint van verbazing uit de bek laat vallen.
''Vette nummer!''

[Dit bericht is gewijzigd door robh op 03-01-2004 16:03]

pi_15885081
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 19:43 schreef SportsIllustrated het volgende:

[..]

-edit op verzoek poster-

Zo, eindelijk eens een nieuw nummer om te draaien in de auto. Erg grappig. Ik verwacht dan ook dat de verzamelde Mahgrebscooterjeugd de joint van verbazing uit de bek laat vallen.
''Vette nummer!''

Ik denk eerder dat jij en je auto een kort leven beschoren zal zijn!

[Dit bericht is gewijzigd door robh op 03-01-2004 16:03]

Incidenten in Frankrijk die aangeduid worden als anti-semitisme, zijn veelal door de joden zelf gepleegd om hun slachtofferrol te versterken.
pi_15885270
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 21:09 schreef onschuldig het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat jij en je auto een kort leven beschoren zal zijn!

Echter, als jij het in je auto draait, zal er geen haan naar kraaien. Sommige volkeren hebben nu eenmaal geen gevoel voor humor, he ?

Je bent trouwens goed gek als je denkt dat dit waar is:

[Dit bericht is gewijzigd door SportsIllustrated op 01-01-2004 21:20]

pi_15892067
Dit zijn de meest trieste gasten die er in de muziekindustrie rondlopen. Buiten het feit om dat de muziek en de flow te slecht voor woorden zijn, zijn de texten natuurlijk schandalig en fout.

Laat ze maar een proces aan hun broek krijgen, dan lullen ze wel anders, want het zijn mietjes met een grote mond, maar ze durven niks

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_15892102
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 01:32 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Dit zijn de meest trieste gasten die er in de muziekindustrie rondlopen. Buiten het feit om dat de muziek en de flow te slecht voor woorden zijn, zijn de texten natuurlijk schandalig en fout.

Laat ze maar een proces aan hun broek krijgen, dan lullen ze wel anders, want het zijn mietjes met een grote mond, maar ze durven niks

Nee jij bent tha man zeker met je nickname

Tony montana, muhahaha!

-edit: racistische uitlatingen verwijderd.

[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 02-01-2004 01:53]

pi_15892126
-edit: .

[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 02-01-2004 01:56]

pi_15892145
NordCore
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_15892232
ik weet het niet mensen, misschien komt het omdat nog wappie ben, maar ik denk dat we het beter naast ons neer kunnen leggen.
als die arabieren fuck de joden willen zingen moeten ze dat lekker doen, hoe minder aandacht je er aan besteedt hoe minder interessant het wordt voor mensen om in het openbaar bijvoorbeeld over joden te provoceren.
Dus ook aan de andere kant als kaaskop een mokro wil discrimineren moet men ook niet zeiken.

Je hebt 2 soorten racisme, de tamelijk ongevaarlijke racisme, je kent het wel de belgie nederland rivaliteit, de amerikaan ier rivaliteit, de nederland mokro mentaliteit, de israel palestijn rivaliteit, etc. (groep tegen groep men kan zich aan weers zijden verdedigen)
En je hebt gevaarlijk racisme, bijvoorbeeld een marokkaans kindje zit in een klas vol met nederlanders en contstant wordt hij gediscrimineerd en zo kan dat een persoons` leven totaal verzieken. (een groep staat erg in de minderheid en wordt onderdrukt)

die opmerkingen over en weer van bijvoorbeeld de marokkanen die slechte worden over kazen hebben en kazen die slechte woorden over mokro`s hebben.
Maar als puntje bij paaltje komt, die mokro rivaal zou bijvoorbeeld samen moeten werken met ze nederlandse rivaal, dan zullen ze elkaar zeker weten als mens behandelen, als je in zo`n situatie nogsteeds de ander blijft haten, dan ben je gewoon een keiharde racist en dan maakt het niet uit of je een marokkaanse racist bent of een hollandse-racist bent, beiden moeten ze psychische hulp zoeken, want dan ben je zegmaar racist doordat je een fobie hebt, misschien ben je diep in je hart geen racist, maar door die aandoening (fobie) in je hoofd, krijg je extreem racistische neigingen, netzoals sommige mensen helemaal gek worden van spinnen, dit is allemaal te genezen als je maar wilt.

[Dit bericht is gewijzigd door JohnDope op 02-01-2004 01:47]

pi_15892280
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 01:43 schreef JohnDope het volgende:
Je hebt 2 soorten racisme, de tamelijk ongevaarlijke racisme, je kent het wel de belgie nederland rivaliteit, de amerikaan ier rivaliteit, de nederland mokro mentaliteit, de israel palestijn rivaliteit, etc.
ik vind het israel/palestina racisme niet echt ongevaarlijk.
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_15892313
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 01:46 schreef Vision het volgende:

[..]

ik vind het israel/palestina racisme niet echt ongevaarlijk.

ik vind van wel, als wij in oorlog zouden leven met de belgen, dan zouden wij ook de meest gruwelijke dingen over de belgen verzinnen. Dat is gewoon normaal, zulke dingen ontstaan puur uit frustratie (je moedertje is weggeschoten door een belg, je zusje met haar kindje kwam om door een belgische bom).

en zo verzinnen die belgen ook de meest rotte dingen over ons, omdat nederlanders ook per ongeluk wat moedertjes van de belgen hadden weggeschoten etc.

pi_15892344
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 01:49 schreef JohnDope het volgende:

ik vind van wel, als wij in oorlog zouden leven met de belgen, dan zouden wij ook de meest gruwelijke dingen over de belgen verzinnen. Dat is gewoon normaal, zulke dingen ontstaan puur uit frustratie (je moedertje is weggeschoten door een belg, je zusje met haar kindje kwam om door een belgische bom).

Maar dan moeten mensen in Kirgizië of Bhutan er geen "rap" texten over maken. In de gebieden zelf kan ik me het nog een heel klein beetje voorstellen, maar zolang je er geen familie hebt wonen is dit soort discriminatie absurd
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_15892411
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 01:52 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Maar dan moeten mensen in Kirgizië of Bhutan er geen "rap" texten over maken. In de gebieden zelf kan ik me het nog een heel klein beetje voorstellen, maar zolang je er geen familie hebt wonen is dit soort discriminatie absurd

ja kijk ik voel me niet aangevallen, maar als ik een rasechte jood (iemand die de zware ellende met eigen ogen heeft meegemaakt) zou zijn en ik zou me zo gruwelijk vernederd voelen, dan zou ik gewoon een bom in hun studio gooien of een beter plan smeden.

de overheid kan beter die jongens laten rappen, ze kicken er juist op als de overheid zich er mee bemoeit, dan kunnen ze er weer stoer over rappen (met teksten als: yo yo yo ik schiet je, ik schiet je maar ik eigenlijk weet ik niet eens hoe ik de veiligheidspal er af moet halen) die gasten rushen op negatieve publiciteit.
Hoe een joodseparticulier dit wilt oplossen zou me ook een zorg zijn, het zij met een rechtzaak, het zij met een huurmoordenaar.
Van zowel een moord op die rappers en de racistische songteksten van die rappers; ik kan van beide dingen niet wakker liggen.

vrijdag 2 januari 2004 @ 02:07:48 #217
24717 Pierre_Smirnoff_2
War=Peace Ignorance=Strength
pi_15892513
Raar dat het "anti-semitisch" zou zijn, als de tekstschrijvers en uitvoerders ZELF semiet zijn. Waarom nou niet "discriminerende rappers"? .....juist, omdat het woord "anti-semitisch" een beladender woord is, omdat het met joden wordt geassocieerd. Het is natuurlijk veeeel erger als een jood wordt gediscrimineerd dan een goyim (niet-jood). De eindredacteur is of slaperig geweest of een jood of weet gewoon het verschil niet (jarenlange indoctrinatie kan dit effect hebben).

Er is helemaal niets allochtoons aan die NAG, het zijn een stel geindoctrineerde extreem nationalistische (niet NL, maar "THUIS"land -> "Berber-stan") relschoppers.
Retour-afzender met deze idioten.

"If this were a dictatorship, it'd be a heck of a lot easier, just so long as I'm the dictator" -- U.S. President G.W.Bush
pi_15892586
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 02:07 schreef Pierre_Smirnoff_2 het volgende:
Raar dat het "anti-semitisch" zou zijn, als de tekstschrijvers en uitvoerders ZELF semiet zijn. Waarom nou niet "discriminerende rappers"? .....juist, omdat het woord "anti-semitisch" een beladender woord is, omdat het met joden wordt geassocieerd. Het is natuurlijk veeeel erger als een jood wordt gediscrimineerd dan een goyim (niet-jood). De eindredacteur is of slaperig geweest of een jood of weet gewoon het verschil niet (jarenlange indoctrinatie kan dit effect hebben).

Er is helemaal niets allochtoons aan die NAG, het zijn een stel geindoctrineerde extreem nationalistische (niet NL, maar "THUIS"land -> "Berber-stan") relschoppers.
Retour-afzender met deze idioten.

dat is niet het punt kerel het gaat er om dat als je negatieve aandacht aan die rappers gaat besteden, dat dat er juist helemaal bijhoort bij hun 'scene', hoe meer negatieve shit ze over hun heen krijgen hoe 'doper' ze gevonden worden. En hoe meer ze verdienen

Geen aandacht besteden aan die provocerende teksten door de overheid, dat wekt bij die mokro boys veel frustraties op.

Kijk het kost die racistischerappers natuurlijk veel tijd en energie om die nummers te schrijven, want ik heb hun muziek niet gehoord, maar ik neem aan dat het wel professioneel en creatief is opgebouwd zoals de pro`s het doen, gewoon zoals muziek 'hoort' te zijn) en als men er geen aandacht aan besteedt dan zijn die songs voor een deel geflopt in die rappers hun ogen.
"The suckers have failed!"

net wat ik al vaker zeg: het lijkt soms of er alleen maar pennelikkers in de politiek zitten die helemaal geen verstand van de maatschappij hebben, echt ongelooflijk!

pi_15892844
Lol hier is niets pro aan. Beats zijn gestolen van 2pac, en ze doen zelfs de lachjes na van hem. Dit zijn een groepje pubers zonder leven, net als die hangjeugd, die niets te doen hebben en maar liedjes maken over zulke dingen.

En NAG dope? Ze zijn niet een close, verre van. Onder allochtonen worden ze ook hard uitgelachen. Een flow van niks, lyrics van niets (sinterklaas rijmpjes)

pi_15892983
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 02:36 schreef Meh7 het volgende:
Lol hier is niets pro aan. Beats zijn gestolen van 2pac, en ze doen zelfs de lachjes na van hem. Dit zijn een groepje pubers zonder leven, net als die hangjeugd, die niets te doen hebben en maar liedjes maken over zulke dingen.

En NAG dope? Ze zijn niet een close, verre van. Onder allochtonen worden ze ook hard uitgelachen. Een flow van niks, lyrics van niets (sinterklaas rijmpjes)

Ach mehmet dan moet de overheid zich er helemaal niet druk over maken, zo heb je bijvoorbeeld ook een extreem-rechts-blank groepje die ook baggermuziek (0,0 kwaliteit) maakt over alles wat niet blank is. vette extreme teksten enzo, is ook nooit aandacht aan besteedt en niet zoveel mensen kennen het omdat het nooit breed in de media is uitgemeten.
Dan houdt het vanzelf wel op met bestaan, want provocerende muziek is alleen leuk als je negatieve reacties krijgt anders is voor de artiest de lol er af.

ik denk eigenlijk dat dat extreem-rechts-blank groepje jaloers is op die mokro`s omdat die mokro`s wel alle publiciteit krijgen en bekender worden en misschien wel meer verdienen, terwijl dat extreem-rechts-blank groepje werd dood gezwegen en niemand weet bijna van hun bestaan af en daardoor was hun doel van bekend worden mislukt en verdienden ze helemaal niks meer met hun herrie

zaterdag 3 januari 2004 @ 12:26:20 #221
28033 Pek
je moet wat
pi_15924194
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_15931601
lol :D Dies al helemaal gay
  zaterdag 3 januari 2004 @ 17:17:56 #223
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_15931947
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 12:26 schreef Pek het volgende:
Autochtonen slaan terug

tjeesus wat een troep. ik vraag me dan af net als nag als die jongens uit de studio komen of ze zich dan een hele pik vinden.
  zaterdag 3 januari 2004 @ 17:20:42 #224
73210 sanniejj
Freaky bodybuilder
pi_15932020
Lang leve het recht op vrije meningsuiting .. die artikel 1 weerspreekt

NL is veels te tolerant en dit blijkt maar weer is.. raar heh al die jodenhaat hier en die moslims die iedereen uitschelden voor varkens enz.

Pimpin' iron @ dutchbodybuilding.com
  zaterdag 3 januari 2004 @ 21:25:30 #225
28033 Pek
je moet wat
pi_15938559
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 17:17 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

tjeesus wat een troep. ik vraag me dan af net als nag als die jongens uit de studio komen of ze zich dan een hele pik vinden.

Net als nag, marginale shit voor marginale mensen waar normaal gesproken niemand over gehoord zou hebben...
Tot iemand een verontwaardigd topic opent op fok!
Dat is teveel eer en precies wat ze willen
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_16090568
Als een nederlands rapgroepje nou dit had gezongen, dan was de wereld te klein voor de moslims.. maar omdat het joden zijn "zeurt" de Cidi.. hoe bedoel je hypocriet?

'Fuck die moslims, de vieze moslims / de autochtonen zullen jullie komen doden / Superieurhaters moeten dood, want ze spelen met je brood, Binnenkort komt, gaat die T-shirt, wordt rood / Moslims moeten dood, Is-lam, Is-lam, Is-lam gaat in de vlam / kameraad, luister naar de bas, 11 september, 11 september, twee vliegtuigen op de World Trade Center / Fuck die Islam / fuck die Marokko, Sharon die is the best, Nederlanders weten dat de wereld binnenkort vergaat, jullie Moslims moeten weten dat ik jullie haat / Binnenkort kom ik met kalasjnikov / jullie moeten weten dat ik jullie pof'

klaar, dit soort teksten zijn gewoon niet te accepteren. Dus zeg nou zelf, dit past toch niet in de vrijheid van meningsuiting?

.
  vrijdag 9 januari 2004 @ 03:16:34 #227
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_16090769
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 02:50 schreef francia het volgende:
Als een nederlands rapgroepje nou dit had gezongen, dan was de wereld te klein voor de moslims.. maar omdat het joden zijn "zeurt" de Cidi.. hoe bedoel je hypocriet?
Ik begrijp je punt niet helemaal

Nu het gaat om iets negatiefs jegens (o.a.) Joden zeurt het Cidi en als het was gegaan over iets negatiefs jegens Moslims had er een Moslim belangen organisatie gezeurd. Toch vrij logisch?

Aan de ene kant misschien wel hypocriet dat belangengroeperingen alleen zeuren daar waar het gaat om de groep wiens belangen zij proberen te behartigen, maar aan de andere kant is het niet voor niet een belangengroep, oftewel een organisatie die de belangen van een bepaalde groep probeert te behartigen.

Overigens gaat het zoals al eerder is gezegd om een nietsbetekenend rapgroepje, waarvan naar mijn weten in de winkels niet eens cd's te verkrijgen zijn. Alles werd volgens mij verspreid via Kazaa, of misschien via gebrande cd's. Door ze zo in het nieuws te brengen doe je deze trieste debielen veel te veel eer aan.
Dit doen we toch ook niet bij nietszeggende eikels die wat nazistisch geblaat opnemen?

Krekker is de bom!
pi_16092251
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 12:26 schreef Pek het volgende:
Autochtonen slaan terug

BREEZER??????

hehe

dit is zeker al 5 jaar oud man gek, jij met je "terug slaan"!!

pi_16092342
Wat ik wel tof vind hier is dat iedereen er van uit gaat dat het Marokanen zijn. Maar als mensen eerst research doen en dan wat blaten, want de onzin hier komt niet eens in de buurt. Dan had je kunnen weten dat het hier om jongens van Turkse afkomst zijn.

Toedeliedookie, Toedels en nog meer van dat soorts

pi_16092451
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 08:26 schreef Snibi het volgende:
Wat ik wel tof vind hier is dat iedereen er van uit gaat dat het Marokanen zijn. Maar als mensen eerst research doen en dan wat blaten, want de onzin hier komt niet eens in de buurt. Dan had je kunnen weten dat het hier om jongens van Turkse afkomst zijn.

Toedeliedookie, Toedels en nog meer van dat soorts

kom maar met bewijzen! Ik geloof het niet!
pi_16095153
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 08:36 schreef JohnDope het volgende:

[..]

kom maar met bewijzen! Ik geloof het niet!

Waarom moet ik met bewijzen komen, als jij hier een van de velen bent die rond strooid dat het Marokanen zijn? Heb jij daar harde feiten voor? Of is het gewoon weer een hetze van: Het zijn altijd die Marokanen dus zal het nu ook weer zo zijn? Ik wil wel eens zien hoe jij tot die conclusie bent gekomen.

Of simple gezegd: Show me yours and I show you mine,

pi_16098690
als het Turken zijn dan zijn die gasten nog hypocrieter, dommer dan ik al dacht.

Turkije is 1 van de beste vriendjes van israel en de VS... Turkije steunt het Israelische leger en is een schoothondje van Amerika..

laat ze dan lekker zeiken op die "gore Turken" in plaats van Nederlanders te gaan beledigen.

.
pi_16099051
Wat een ophef om een paar losers die door iedereen in de hele hiphop scene uitgekotst worden. Niemand neemt ze serieus omdat ze een gezamelijk IQ hebben waar ze in Friesland op hopen ivm de elfstedentocht.
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  vrijdag 9 januari 2004 @ 15:34:15 #234
73980 Viper-X
O+ Alice O+ for Idol 2004
pi_16103323
"Nieuwe allochtone generatie'" ? Zegt wel weer wat over deze groep mensen in NL. .

[Dit bericht is gewijzigd door Viper-X op 09-01-2004 15:34]

"Weet je wat ook leuk is? Een peperdure camera kopen, hem een week later terugbrengen, en dan zeggen dat ie stinkt!" © Hans Teeuwen
pi_16103979
quote:
'Fuck de joden, de vieze joden, de allochtonen zullen jullie komen doden, (), Hamas Hamas, joden aan het gas, (), binnenkort kom ik met mijn kalasjnikov, jullie moeten weten dat ik jullie pof'. Dit zijn fragmenten uit een rapnummer van de Amsterdams-Hilversumse rapgroep N.A.G. (Nieuwe Allochtone Generatie).
Ik zag het gisteren bij Editie.nl.
Ik kan er niet bepaald om lachen. Ook al zou het niet serieus bedoeld zijn.
Geen handtekening op dit moment
pi_16104840
Voor zover ik heb gehoord zijn het Turken, afkomstig uit H'sum.
Allah Al Watan Al Malik
pi_16105022
de losertjes hebben het zelfs geschopt tot netwerk

http://www.netwerk.tv/index.jsp?p=items&r=netwerk&a=76207

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_16109235
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 15:34 schreef Viper-X het volgende:
"Nieuwe allochtone generatie'" ? Zegt wel weer wat over deze groep mensen in NL. .
Lol ja wij allochtonen gaan binnenkort alle Nederlanders vermoorden en Nederland overnemen. En niemand doet er wat aan Sterker nog, straks wordt dit berichtje van me ook niet serieus genomen omdat men denkt dat ik sarcastisch ben!

En ontopic:
Tis niet echt een groep, meer een soort van vriendenkring denk ik. Want je komt verschillende mensen tegen in verschillende liedjes. Zitten Marokkanen, Turken zelf een Joegoslaaf in Gewoon een mengelmoes dus.

pi_16111228
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 19:05 schreef Meh7 het volgende:

Want je komt verschillende mensen tegen in verschillende liedjes. Zitten Marokkanen, Turken zelf een Joegoslaaf in

Aha. Ausguß der Gesellschaft.

Ik begin dit trouwens het schoolvoorbeeld te vinden van een groep die beter doodgezwegen had kunnen worden.

vrijdag 9 januari 2004 @ 20:25:56 #240
17646 SuperG
SG surft naar PC Hardware
pi_16111511
Dit geeft gewoon weer hoe een toch zeker wel groot deel van de moslim jeugd en niet alleen maar jeugd over de joden denkt en sommigen doen dat ook openlijk.

Lijkt me dus terecht dat niet alleen maar Joden organisaties zich druk om maken.

GAK8NSLI + X2 3800 + X1800XL + 2GB + Ageia P1
GA7DXR + XP 2400 + 9500Pro + 768MB
PC4800D + P4C 2,4G + 1GBRam + 7900GSPlus 512MB + Ageia P1
pi_16111762
Bevestiging van het feit dat het Turken zijn. (Netwerk nu)
Allah Al Watan Al Malik
pi_16111787
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 20:25 schreef SuperG het volgende:
Dit geeft gewoon weer hoe een toch zeker wel groot deel van de moslim jeugd en niet alleen maar jeugd over de joden denkt en sommigen doen dat ook openlijk.

Lijkt me dus terecht dat niet alleen maar Joden organisaties zich druk om maken.

Kortzichtige onzin.. maar dat heb je zelf ook wel door toch?
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 9 januari 2004 @ 20:37:00 #243
65470 Kindred_Spirits
K i n d r e d _ S p i r i t s
pi_16111838
je mag er nix van zeggen! anders ben je een racist..

kutvolk!

_________________________________________BEK HOUWE_______________________________________________
pi_16112010
niet doen

[Dit bericht is gewijzigd door robh op 09-01-2004 20:45]

pi_16112024
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 20:37 schreef Kindred_Spirits het volgende:
je mag er nix van zeggen! anders ben je een racist..

kutvolk!

Die paar mongolen zijn kutvolk ja, de meerderheid niet, dat is een subtiel verschil
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_16112297
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 20:44 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Die paar mongolen zijn kutvolk ja, de meerderheid niet, dat is een subtiel verschil

Wat een belachelijk excuus vh OM weer net
Ze hadden die jongens nog niet weten te traceren, vandaar dat de klacht nog niet in behandling genomen was, Netwerk heeft het 1,2,3 voor elkaar

Vreselijke teksten, hopelijk meende die knul net wat hij zei en gaat hij er idd nu een positieve draai aan geven, zou mooi zijn.

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_16112456
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 20:53 schreef milagro het volgende:

Wat een belachelijk excuus vh OM weer net
Ze hadden die jongens nog niet weten te traceren, vandaar dat de klacht nog niet in behandling genomen was, Netwerk heeft het 1,2,3 voor elkaar

Vreselijke teksten, hopelijk meende die knul net wat hij zei en gaat hij er idd nu een positieve draai aan geven, zou mooi zijn.

Tja, die ventjes een tijdje op een werkkamp in Drenthe sturen en ze een beetje opvoeden. Totaal geen besef van realiteit die mannetjes
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_16112619
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 20:59 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Tja, die ventjes een tijdje op een werkkamp in Drenthe sturen en ze een beetje opvoeden. Totaal geen besef van realiteit die mannetjes

Het was wel drie jaar geleden dat die teksten geschreven waren en meneer had nu heel erg spijt en het kwam niet uit zijn hart, zo dacht hij (nu?) niet over Joden, hij heeft een vrouw en een kindje, was volwassen geworden dus en beseft nu pas wat hij gedaan heeft...zegt-ie..
Het feit dat ie op kwam dagen, wetende dat Netwerk er was, spreekt iig in zijn voordeel.

Maar dat de klacht nog niet in behandeling genomen was omdat de jongens niet te vinden waren... te idioot voor woorden

pi_16112788
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 21:04 schreef milagro het volgende:

Maar dat de klacht nog niet in behandeling genomen was omdat de jongens niet te vinden waren... te idioot voor woorden

Dat is idd een slappe smoes. Maar ik vind dat je als je zulke texten bewust op internet zet, je gewoon gestraft moet worden, al was het maar als voorbeeld dat je dit niet kan tolereren
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_16113084
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 21:10 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Dat is idd een slappe smoes. Maar ik vind dat je als je zulke texten bewust op internet zet, je gewoon gestraft moet worden, al was het maar als voorbeeld dat je dit niet kan tolereren

Eens, hoewel ze zo wel weer onnodig veel aandacht krijgen, maar daar gaat het niet om, strafbaar feit is strafbaar feit, woe hjet ook doet, over wie het ook gaat.

Degene die er nu zo lacherig en onverschillig over doen, had ik wel eens willen horen als een andere bevolkingsgroep zo bezongen werd en dat die liedjes dan gretig gedownload werden door schoolgaande jongeren.

pi_16113695
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 21:10 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Het gaat denk ik een probleem worden om ze aan te pakken.
pi_16113825
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 21:37 schreef Chadi het volgende:

[..]

Nu ja, als hij idd zich aan zijn woord houdt, komt er ms nog iets positiefs uit voort.
pi_16113881
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 21:37 schreef Chadi het volgende:

De namen zijn bekend en ze hebben toegeven achter deze bagger te zitten. Die texten zijn racistisch en daar kunnen ze op veroordeeld worden. Jarenlange gevangenis straffen is nergens voor nodig, maar een boete en een goede en vooral zware taakstraf en verplicht een aantal lessen geschiedenis volgen lijkt me een duidelijk signaal dat je soms ook te ver kan gaan
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_16116042
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 21:43 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

De namen zijn bekend en ze hebben toegeven achter deze bagger te zitten. Die texten zijn racistisch en daar kunnen ze op veroordeeld worden. Jarenlange gevangenis straffen is nergens voor nodig, maar een boete en een goede en vooral zware taakstraf en verplicht een aantal lessen geschiedenis volgen lijkt me een duidelijk signaal dat je soms ook te ver kan gaan

Nou nee dat is hem nou juist het punt waar is de overtreding begaan. En dat is zo onduidelijk met internet. Dat hun muziek hier te downloaden is is een ander verhaal. Dus je loopt kans dat ze er met een vermaning vanaf komen of helemaal niet vervolgd kunnen worden omdat ze geen strafbare feiten in Nederland hebben gepleegd. Maar ja misschien is een proefprocess tegen deze gasten wel een goed begin om dit soort dingen aan te pakken.
pi_16156877
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 22:55 schreef Chadi het volgende:

[..]

Nou nee dat is hem nou juist het punt waar is de overtreding begaan. En dat is zo onduidelijk met internet. Dat hun muziek hier te downloaden is is een ander verhaal. Dus je loopt kans dat ze er met een vermaning vanaf komen of helemaal niet vervolgd kunnen worden omdat ze geen strafbare feiten in Nederland hebben gepleegd. Maar ja misschien is een proefprocess tegen deze gasten wel een goed begin om dit soort dingen aan te pakken.

Je had gelijk dat het turken waren, ik kon het me niet voorstellen omdat ik turken nog nooit negatief heb horen uit laten over israel en marokkanen wel.

Maar goed ik had die kerel op tv gezien en ik moet zeggen dat hij bestwel sportief was om op tv te komen. Hij verklaarde ook duidelijk waarom hij het had gedaan en legde ook uit wat voor leven hij nu had. (Ik hoop wel dat hij het meent, als hij het niet meent is het gewoon een laffe loser die bang is om gesloopt te worden)
Als ik die jongen zou tegenkomen dan zou ik hem in ieder geval niet gaan terroriseren. Wat mij betreft is het klaar. Iedereen doet wel eens gekke dingen in zijn jonge jaren.
(het is nu een turk, maar als het een marokkaan was geweest dan had ik dit ook gevonden)

Misschien moet hij alleen nog even aan de joodsegemeenschap zijn excuses maken, maar hij had beloofd om met die kerel van de CIDI te gaan praten.

pi_16157102
Nou dat zou inderdaad een goed signaal zijn naar de joodse gemeenschap toe en naar die pubers die zijn puberale onzin waar hij spijt van heeft vet kewl en nog wat vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')