Kan er een modje een 4 in de titel proppen?
[Dit bericht is gewijzigd door Duiveltja op 19-11-2003 16:03]
quote:Dit is nou een opstelling waar ik vrolijk van word, hier heb ik echt vertrouwen in en het komt ook in de buurt van mijn ideale opstelling. Beter zou nog zijn als Van der Vaart iets meer naar voren zou spelen i.p.v. centraal op het middenveld en als Van der Meyde & Overmars ietsjes terug zouden zakken, maarja, je kunt niet alles hebben. Als deze opstelling klopt dan gaat Van Nistelrooy eindelijk eens een mooie avond beleven, hiermee gaat hij tot zijn recht komen
Op woensdag 19 november 2003 15:56 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Zo (volgens de Telegraaf):
[Dit bericht is gewijzigd door Qi op 19-11-2003 16:07]
quote:
Op woensdag 19 november 2003 09:44 schreef SunChaser het volgende:
Poll: Gaat Nederland het redden woensdag?Ja, ze maken die Schotten alsnog in Nee, dat verprutsen ze, zoals ik eerder zei Het zal er wederom om spannen Boeien, ik ga woensdag iets anders kijken
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Ik zou dit de beste opstelling vinden, ik betwijfel dat Dick hiervoor kiest.
Op woensdag 19 november 2003 16:03 schreef Kozzmic het volgende:
[afbeelding]bron: telegraaf
17e minuut 1-0 VanTheMan
42e minuut 1-1 Fletcher
Na de 60e gaat NL ook nog eens erbarmelijk slecht spelen.
Van der Sar;
Reiziger, Ooijer, De Boer en Bouma;
Van der Meyde, Sneijder, Cocu en Overmars;
Van der Vaart en Van Nistelrooij.
bron nu.nl
quote:Maak daar maar van Schotland met 3-0
Op woensdag 19 november 2003 16:06 schreef BobRooney het volgende:
Nederland wint met 3-0!wedden?
quote:Doc doe es wat positiever!
Op woensdag 19 november 2003 16:06 schreef Doc het volgende:
Kijken hoeft trouwens niet meer: ik heb in m'n glazen bolgekeken en het wordt 1-1.17e minuut 1-0 VanTheMan
42e minuut 1-1 FletcherNa de 60e gaat NL ook nog eens erbarmelijk slecht spelen.
Hardloper maar doodloper!
HUP HOLLAND HUP!
[Dit bericht is gewijzigd door FairGame op 19-11-2003 16:09]
quote:waar wil je voor wedden
Op woensdag 19 november 2003 16:06 schreef BobRooney het volgende:
Nederland wint met 3-0!wedden?
quote:1-0 verlengingen
Op woensdag 19 november 2003 16:08 schreef SunChaser het volgende:
Wat gebeurt er als het 1-0 of 2-1 wordt?
quote:ik meen dat er met de silver goal gespeeld wordt, dus bij die stand is 't verlengen en eventueel vliegen we er daarna met penalties uit.
quote:1-0 = verlenging
2-1 = Schotland gaat naar het EK.
quote:Don't blame me, blame my glass onion
Op woensdag 19 november 2003 16:08 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Doc doe es wat positiever!
quote:?? Hoezo 2-1 dan schotland wat da is dat voor kut regel?! 2 + 1 (+1 van vorige wedstrijd) = 2 - 2. Why schotland dan voorrang?!
Op woensdag 19 november 2003 16:09 schreef Doc het volgende:[..]
1-0 verlengingen
2-1 schotland door
quote:Uit doelpunt telt dubbel.
Op woensdag 19 november 2003 16:10 schreef FairGame het volgende:[..]
?? Hoezo 2-1 dan schotland wat da is dat voor kut regel?! 2 + 1 (+1 van vorige wedstrijd) = 2 - 2. Why schotland dan voorrang?!
quote:
Op woensdag 19 november 2003 16:10 schreef Doc het volgende:[..]
Don't blame me, blame my glass onion
quote:Ik word bang van jouw
Op woensdag 19 november 2003 16:06 schreef Doc het volgende:
Kijken hoeft trouwens niet meer: ik heb in m'n glazen bolgekeken en het wordt 1-1.17e minuut 1-0 VanTheMan
42e minuut 1-1 FletcherNa de 60e gaat NL ook nog eens erbarmelijk slecht spelen.
quote:En mooie opstelling
quote:Als kluivert maar niet in de basis staat ! die gozer kan niet voetballen en was de gehele vorige wedstrijd meer dan nutteloos.
Op woensdag 19 november 2003 16:08 schreef Mighty_Mike het volgende:
Vermoedelijke opstelling Nederland:
Van der Sar;
Reiziger, Ooijer, De Boer en Bouma;
Van der Meyde, Sneijder, Cocu en Overmars;
Van der Vaart en Van Nistelrooij.
bron nu.nl
quote:ik las vandaag in de spits dat 't silver goal zou zijn en dat uitdoelpunten niet dubbel zouden tellen
Op woensdag 19 november 2003 16:11 schreef Qi het volgende:Uit doelpunt telt dubbel.
quote:
Op woensdag 19 november 2003 16:12 schreef Un-X-PecteD het volgende:[..]
Ik word bang van jouw
Vroeg doelpunt van de schotten
Oranje gooit alles naar voren.
Ruud trapt hem er voor de pause in.
Na rust haalt Dickie er Makaay EN Pierre nog in.
We spelen met 5 aanvallers.
Ja Pierre trapt hem erin. Vrije trap
Alles naar voren het is niet genoeg
84 Minuut
Stof droge Counter
2:2
quote:In de verlenging niet nee...
Op woensdag 19 november 2003 16:13 schreef Vision het volgende:[..]
ik las vandaag in de spits dat 't silver goal zou zijn en dat uitdoelpunten niet dubbel zouden tellen
quote:onzin, kluivert is misschien wel de best voetballende persoon binnen het elftal, alleen zit zijn vorm tegen.
Op woensdag 19 november 2003 16:13 schreef Dauntless het volgende:[..]
Als kluivert maar niet in de basis staat ! die gozer kan niet voetballen en was de gehele vorige wedstrijd meer dan nutteloos.
Dat betekent dat als er in de volledige uitgespeelde verlenging door beide teams gescoord wordt het uiteindelijk 2-1 zou staan, maar dan telt dus volgens de Silver Goal-regel het uit doelpunt niet meer dubbel mee en worden het gewoon penalties daarna.
(aldus de uitleg in De Volkskrant vanmorgen)
quote:oh, ik dacht al. 't stond er echt ontzettend scheef. maar goed, 't is dan ook maar een gratis krant
Op woensdag 19 november 2003 16:14 schreef Da_Sandman het volgende:In de verlenging niet nee...
quote:typo
Op woensdag 19 november 2003 16:13 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
quote:Dit is alleen zo als het 2-1 na verlenging is. Dus bv als het na 90 mins 1-0 is en na verlenging 2-1 is tellen uitdoelpunten niet dubbel
ik las vandaag in de spits dat 't silver goal zou zijn en dat uitdoelpunten niet dubbel zouden tellen
quote:
Op woensdag 19 november 2003 16:15 schreef Un-X-PecteD het volgende:[..]
typo
Kijk maar hoe dicht die -w- bij de -u- zit
quote:Van Nistelroy scoort in de 82e minuut ... gevolg ... Makaay scoort in verlengingen...
Op woensdag 19 november 2003 16:13 schreef CANARIS het volgende:
2:2Vroeg doelpunt van de schotten
Oranje gooit alles naar voren.
Ruud trapt hem er voor de pause in.Na rust haalt Dickie er Makaay EN Pierre nog in.
We spelen met 5 aanvallers.
Ja Pierre trapt hem erin. Vrije trapAlles naar voren het is niet genoeg
84 Minuut
Stof droge Counter
2:2
quote:Hmmm, ik weet eigenlijk niet hoe het met de verlenging zit. Zou de verlenging als 'neutraal terrein' gelden? Ik bedoel, zouden doelpunten gescoord in de verlenging gewoon 1x tellen?
Maarja, die verlenging komt er toch niet. Nederland is óf voor die tijd al zeker van het EK, óf Nederland is voor die tijd al uitgeschakeld.
quote:Ik ga toch maar met jouw versie mee.
Op woensdag 19 november 2003 16:16 schreef ANTWORX het volgende:[..]
Van Nistelroy scoort in de 82e minuut ... gevolg ... Makaay scoort in verlengingen...
rijke kutkinderen
quote:Seedorf?
Op woensdag 19 november 2003 16:13 schreef ANTWORX het volgende:[..]
En mooie opstelling
maar k betwijfel het toch een beetje liever toch Seedorf in actie gezien...
quote:en van de andere kant?
Op woensdag 19 november 2003 16:19 schreef -NeukFout- het volgende:
van de ene kant hoop ik gewoon dat ze verliezen, ze hebben het in ieder geval NIET verdiend om naa rportugal te gaanrijke kutkinderen
quote:Moet alles dan maar naar voren?
Op woensdag 19 november 2003 16:21 schreef FairGame het volgende:[..]
Seedorf?
;( Die gast doet een halfuur erover om een balletje over te spelen. NEE GEEN SEEDORF! En ook geen Davids die alles terugspeelt ipv naar VOREN
quote:Zij hebben het niet verdient, maar wij wel. Tenminste ik wil es gvd Nederland in actie zien bij een EK/WK
Op woensdag 19 november 2003 16:19 schreef -NeukFout- het volgende:
van de ene kant hoop ik gewoon dat ze verliezen, ze hebben het in ieder geval NIET verdiend om naa rportugal te gaanrijke kutkinderen
quote:om een zak snoep
Op woensdag 19 november 2003 16:09 schreef Vision het volgende:[..]
waar wil je voor wedden
quote:Nee, maar het zou mischien wel eens leuk zijn als ze gezamenlijk naar voren gingen en over speelde ipv weer terug en een halfuur pasen terwijl de tijd door tikt en WIJ moeten scoren.
Op woensdag 19 november 2003 16:22 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Moet alles dan maar naar voren?
quote:in de verlenging geldt neutraal terrein.
Op woensdag 19 november 2003 16:17 schreef Qi het volgende:[..]
Hmmm, ik weet eigenlijk niet hoe het met de verlenging zit. Zou de verlenging als 'neutraal terrein' gelden? Ik bedoel, zouden doelpunten gescoord in de verlenging gewoon 1x tellen?
Maarja, die verlenging komt er toch niet. Nederland is óf voor die tijd al zeker van het EK, óf Nederland is voor die tijd al uitgeschakeld.
quote:Als dit de opstelling is dan was zaterdag de laatste interland van onze topscoorder
quote:Moffen humor
Op woensdag 19 november 2003 16:26 schreef DaPinky het volgende:
[afbeelding]
Hij is eigenlijk best wel leuk...
quote:Anders vertaalt iemand het ff?
Op woensdag 19 november 2003 16:27 schreef Qi het volgende:[..]
Moffen humor
Hij is eigenlijk best wel leuk...
quote:
Uit de Spits!Een jonge Schot werd gevraagd naar F. de Boer: "Aye, they say de Boer's struggling a bit at the moment but he's doing it at Galatasaray. No disrespect for my club, but I play at Dunfermlime Athletic".
quote:En in de knopjes staat Holland en Schotland.
Op woensdag 19 november 2003 16:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Wie gaat er weer toekijken bij een groot voetbaltoernooi?
Wie heeft het slechtste elftal van de wereld?
quote:Bedankt voor die vertaling!!!!
Op woensdag 19 november 2003 16:37 schreef Qi het volgende:[..]
En in de knopjes staat Holland en Schotland.
BRAVEHEARTS BUTCHERED BY VICIOUS LIONS
In an extreme bloodthirsty environment, Scotland's national soccer team suffered it's most humiliating defeat in history last night. Star-studded but underperforming Holland finally got their act together and showed no mercy in their retaliation of last Saturday's Glasgow defeat. Leading 6-0 at half time, Holland even brought more of their European top strikers to their offence in the second half, to ensure their Euro 2004 ticket with a legendary 15-0 win against Scotland.
Teammanager Berti Vogts was clearly disappointed after the game: "After last Saturday's game we obviously had hopes for qualifying for EURO 2004. Today Holland showed that their presence at EURO 2004 is undisputed and they should be considered favorites for the title. However, I don't understand why they had to humiliate us like this.'
Holland manager Dick Advocaat was not availbale for the press afterwards. Striker Ruud van Nistelrooy (7 goals) said:'All our frustrations of the past months came out tonight. We are sorry Scotland was the victim of our bloodthirst. But having said that, football is not a game for queers. If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.'
Ik heb ze succes gewenst.
Ze dachten trouwens dat het 2-1 voor nederland ging worden
quote:En toen werd je wakker uit het sprookje.
Op woensdag 19 november 2003 16:48 schreef Eb het volgende:
The Mirror, November 20th 2003BRAVEHEARTS BUTCHERED BY VICIOUS LIONS
-knip
quote:Lol.
In an extreme bloodthirsty environment, Scotland's national soccer team suffered it's most humiliating defeat in history last night. Star-studded but underperforming Holland finally got their act together and showed no mercy in their retaliation of last Saturday's Glasgow defeat. Leading 6-0 at half time, Holland even brought more of their European top strikers to their offence in the second half, to ensure their Euro 2004 ticket with a legendary 15-0 win against Scotland.
Teammanager Berti Vogts was clearly disappointed after the game: "After last Saturday's game we obviously had hopes for qualifying for EURO 2004. Today Holland showed that their presence at EURO 2004 is undisputed and they should be considered favorites for the title. However, I don't understand why they had to humiliate us like this.'
Holland manager Dick Advocaat was not availbale for the press afterwards. Striker Ruud van Nistelrooy (7 goals) said:'All our frustrations of the past months came out tonight. We are sorry Scotland was the victim of our bloodthirst. But having said that, football is not a game for queers. If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.'
quote:
[Dit bericht is gewijzigd door Duiveltja op 19-11-2003 16:52]
quote:na afloop van de wedsrijd waren de spelers in alle amsterdamse cafes aan te treffen
quote:Scheelt weinig hoor, die bakken er ook geen ene hol van, maar hebben nog wel de inzet, das waar. WK in Duitsland zal ook niet aan ons besteed zijn, tenzij Hooijdonk tot de 36ste blijft ballen.
Op woensdag 19 november 2003 16:52 schreef maxso het volgende:
waar ik van overtuigd ben is,laat die dikkenekken thuis en laat de voetballers voetballen.........weg die oude zooi en begin eens met wat meer vers bloed(forza italia)
quote:Dus eigenlijk 11 amateurs van de zaterdag A klasse nemen en die er neer zetten. Tja er zal wel een positief verschil zijn
Op woensdag 19 november 2003 16:52 schreef maxso het volgende:
waar ik van overtuigd ben is,laat die dikkenekken thuis en laat de voetballers voetballen.........weg die oude zooi en begin eens met wat meer vers bloed(forza italia)
quote:technisch zullen ze niet veel voor die schotten onderdoen
Op woensdag 19 november 2003 16:56 schreef RoelerMF het volgende:Dus eigenlijk 11 amateurs van de zaterdag A klasse nemen en die er neer zetten. Tja er zal wel een positief verschil zijn
quote:Die 11 amateurs spelen die Schotten er zo vanaf. Die amateurs hebben samen namelijk meer spirit als die 22 mietjes die er vanavond staan
Op woensdag 19 november 2003 16:58 schreef Vision het volgende:[..]
technisch zullen ze niet veel voor die schotten onderdoen
quote:Als we 15-0 winnen zijn we dan door?
Wat zullen die Schotten lachen bij het zien van de teletoeters
quote:Nee, al die dronken torren uit Schotland - da's pas humor
Op woensdag 19 november 2003 17:04 schreef Eb het volgende:
Wat zullen die Schotten lachen bij het zien van de teletoeters
Hij kan alleen een totale ommezwaai bij het volk teweeg brengen als hij met een fantasie opstelling komt wat nog eens dik winht ook. Waterreus en Sar in de spits, Seedorf in de goal.
quote:Op de training werden 13 van de 17 pingels gescoord
Op woensdag 19 november 2003 17:07 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
Als het strafschoppen wordt, wie moeten ze dan nemen voor Nederland volgens jullie? En hoeveel wordt het dan
quote:Alle vijf v. Hanegem
Als het strafschoppen wordt, wie moeten ze dan nemen voor Nederland volgens jullie? En hoeveel wordt het dan
AMSTERDAM (ANP) - De hoofdstad stroomt woensdagmiddag langzaam vol met Schotse fans die zich voorbereiden voor de wedstrijd 's avonds tegen Nederland in de ArenA. De voetbalsupporters druppelen de stad binnen via het Centraal Station.
Vooral op en rond de Dam, de Nieuwmarkt en het Wallengebied hebben zich al veel Schotten verzameld. De meesten zijn uitgedost met een geruite Schotse kilt. Sommigen hebben uit een soort verbroedering een oranje muts opgezet of een oranje kilt aangetrokken. Er heerst een gemoedelijke sfeer bij de 'Tartan Army'. In cafés en buiten op straat voor cafés drinken ze een biertje.
Op het Leidseplein en op het Rembrandtplein hebben zich vooral veel Oranjesupporters verzameld. De Dam is een soort thuisbasis van de Schotten geworden. Enkele honderden Schotten zijn daar bijeen en zingen, drinken bier, spelen doedelziek en zwaaien met Schotse vlaggen.
Op de Dam hebben zich rond half vijf ook veel Oranjefans aangesloten bij de Schotten. De supporters dansen en vieren feest. De sfeer is gemoedelijk en er hebben zich nog geen ongeregeldheden voorgedaan, meldde de politie. Een woordvoerster noemt de sfeer in de stad ,,gezellig''. Veel cafés zitten bomvol.
De politie van Amsterdam verwacht niet dat de invasie van duizenden Schotten tot problemen zal leiden. De politie zet niet meer extra manschappen in dan ze normaal doet bij een wedstrijd van het Nederlands elftal.
quote:Wist je niet dat de UEFA deze wedstrijd heeft aangewezen voor een nieuw experiment?
quote:Kijk zo moet het
Op woensdag 19 november 2003 17:10 schreef golfer het volgende:
ANP:AMSTERDAM (ANP) - De hoofdstad stroomt woensdagmiddag langzaam vol met Schotse fans die zich voorbereiden voor de wedstrijd 's avonds tegen Nederland in de ArenA. De voetbalsupporters druppelen de stad binnen via het Centraal Station.
Vooral op en rond de Dam, de Nieuwmarkt en het Wallengebied hebben zich al veel Schotten verzameld. De meesten zijn uitgedost met een geruite Schotse kilt. Sommigen hebben uit een soort verbroedering een oranje muts opgezet of een oranje kilt aangetrokken. Er heerst een gemoedelijke sfeer bij de 'Tartan Army'. In cafés en buiten op straat voor cafés drinken ze een biertje.
Op het Leidseplein en op het Rembrandtplein hebben zich vooral veel Oranjesupporters verzameld. De Dam is een soort thuisbasis van de Schotten geworden. Enkele honderden Schotten zijn daar bijeen en zingen, drinken bier, spelen doedelziek en zwaaien met Schotse vlaggen.
Op de Dam hebben zich rond half vijf ook veel Oranjefans aangesloten bij de Schotten. De supporters dansen en vieren feest. De sfeer is gemoedelijk en er hebben zich nog geen ongeregeldheden voorgedaan, meldde de politie. Een woordvoerster noemt de sfeer in de stad ,,gezellig''. Veel cafés zitten bomvol.
De politie van Amsterdam verwacht niet dat de invasie van duizenden Schotten tot problemen zal leiden. De politie zet niet meer extra manschappen in dan ze normaal doet bij een wedstrijd van het Nederlands elftal.
quote:Nee, ze pakken liever de hardwerkende man door met hun flitscamera's achter bosjes te gaan liggen. Hoe zielig kun je zijn.
Op woensdag 19 november 2003 17:10 schreef golfer het volgende:
ANP:De politie zet niet meer extra manschappen in dan ze normaal doet bij een wedstrijd van het Nederlands elftal.
quote:Ze hadden ook 1500 euro aan het emma ziekenhuis gegeven. Nog meer respect..die gasten zijn zeker wel oke!
Op woensdag 19 november 2003 17:13 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:[..]
Kijk zo moet het
![]()
![]()
![]()
Respect voor de Schotse supporters
quote:hoe kwamen ze daar bij dan?
Op woensdag 19 november 2003 17:15 schreef hellmondunited het volgende:Ze hadden ook 1500 euro aan het emma ziekenhuis gegeven. Nog meer respect..die gasten zijn zeker wel oke!
quote:Voor hun fans alleen al gun ik het die Schotten wel.
Op woensdag 19 november 2003 17:15 schreef hellmondunited het volgende:Ze hadden ook 1500 euro aan het emma ziekenhuis gegeven. Nog meer respect..die gasten zijn zeker wel oke!
Alleen door de keuze van die coach van hun dus weer niet.
quote:Maar Nederland moet wel gewoon naar het EK natuurlijk
Op woensdag 19 november 2003 17:15 schreef hellmondunited het volgende:[..]
Ze hadden ook 1500 euro aan het emma ziekenhuis gegeven. Nog meer respect..die gasten zijn zeker wel oke!
quote:Het bier was 'iets goedkoper' dan thuis, dus ze hielden wat over.
Op woensdag 19 november 2003 17:17 schreef Vision het volgende:hoe kwamen ze daar bij dan?
quote:Zij hoeven geen tickets naar Portugal te betalen
Op woensdag 19 november 2003 17:17 schreef Vision het volgende:[..]
hoe kwamen ze daar bij dan?
quote:nee.
Op woensdag 19 november 2003 17:18 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:[..]
Maar Nederland moet wel gewoon naar het EK natuurlijk
quote:
Op woensdag 19 november 2003 17:27 schreef nozem het volgende:
Als het tot strafschoppen komt gaat ie uit hier.
Ik denk niet dat ik de zoveelste blamage nog kan verdragen.
Naast de missers van het Nederlands elftal draag ik ook nog de schaamte van PSV-FC Twente van een paar jaar terug met me mee
quote:Let op, dat gaat gebeuren. En Seedorf mist opnieuw de cruciale treffer
Op woensdag 19 november 2003 17:30 schreef Linz het volgende:
OMG, stel dat het weer op penalties zal aankomen!![]()
1. Van The Man
2. Pi-Air
3. VdV
4. Cocu
5. Seedorf / Waterreus
quote:Zou wel leuk zijn als Seedorf er dan weer achter ging staan en dan weer mist
quote:Die wonnen wel nog...
Op woensdag 19 november 2003 17:33 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:[..]
Zou wel leuk zijn als Seedorf er dan weer achter ging staan en dan weer mist
! Met Ac Milan ging hij er ook al overtuigd naartoe met alle gevolgen van dien
quote:Omdat die geen mensen hebben als Frank de Boer enzo
Op woensdag 19 november 2003 17:34 schreef Marla_Singer het volgende:[..]
Die wonnen wel nog...
quote:weet je wat, laat het maar lekker aankomen op penalties!
Dat zou namelijk wel eens heel goed kunnen zijn, want als Nederland de strafschoppen serie grandioos doorstaat en de schotten verslaan, dan zou dat psychologisch wel eens heel positief kunnen doorwerken in het Nederlands Elftal.
Dan zou dat als het een ware een soort nieuwe doorstart zijn voor het elftal! Dat ze met het verleden afrekenen. Een symbool van overwinning voor in de toekomst, een nieuw begin!
(ja, ik weet, ALS)
quote:Waaat
Op woensdag 19 november 2003 17:39 schreef Linz het volgende:[..]
weet je wat, laat het maar lekker aankomen op penalties!
Dat zou namelijk wel eens heel goed kunnen zijn, want als Nederland de strafschoppen serie grandioos doorstaat en de schotten verslaan, dan zou dat psychologisch wel eens heel positief kunnen doorwerken in het Nederlands Elftal.
Dan zou dat als het een ware een soort nieuwe doorstart zijn voor het elftal! Dat ze met het verleden afrekenen. Een symbool van overwinning voor in de toekomst, een nieuw begin!
Seedorf
Seedorf
Seedorf
Seedorf
Seedorf
Dan mag Clarence laten zien dat ie echt zo beslissend kan zijn als ie zegt.
quote:Dat jij nog niet verdronken bent in je eigen azijn...
Op woensdag 19 november 2003 17:42 schreef Zweetbek het volgende:[..]
Waaat
dat zijn we straks nog niet verlost van kneuzen als Kluivert en de Boer. Laat ze aub lekker op hun bek gaan, met dickie advocaat voorop
quote:Ha-ha-ha
Op woensdag 19 november 2003 17:49 schreef SCH het volgende:[..]
Dat jij nog niet verdronken bent in je eigen azijn...
quote:Van Hooijdonk neemt er ook wel 1
Op woensdag 19 november 2003 17:55 schreef Cart_man het volgende:
Strafschoppen
1. de Boer
2. Seedorf
3. Davids
4. Stam (shit, speelt niet) euh...Ooijer
5. Bosvelt
quote:Je hebt nog wel tijd om je messen te slijpen hoor
Op woensdag 19 november 2003 17:58 schreef Zweetbek het volgende:
Hoe laat komt Dickie met z'n opstelling![]()
quote:Dat je nog reageert op zulke patjakkers
Op woensdag 19 november 2003 18:01 schreef SCH het volgende:[..]
Je hebt nog wel tijd om je messen te slijpen hoor
Aanwinst trouwens.
quote:
Op woensdag 19 november 2003 18:02 schreef popolon het volgende:[..]
Dat je nog reageert op zulke patjakkers
patjakker.nl is eigendom van CyberTeam BV en kan per direct gehuurd worden voor uw al reclame, advertenties
of andere doeleinden tegen een scherpe prijs.
quote:Als Hooijdonk speelt hoor je mij niet klagen. Dat jij onvoorwaardelijk voor dit mietjes-elftal bent moet je zelf weten.
Op woensdag 19 november 2003 18:01 schreef SCH het volgende:[..]
Je hebt nog wel tijd om je messen te slijpen hoor
quote:Van Hooijdonk in de basis is nooit een succes geweest. Gewoon in de 40e of 50e minuut als het nodig is. Gaat wel gebeuren hoor.
Op woensdag 19 november 2003 18:09 schreef Zweetbek het volgende:[..]
Als Hooijdonk speelt hoor je mij niet klagen. Dat jij onvoorwaardelijk voor dit mietjes-elftal bent moet je zelf weten.
En ik ben dol op mietjes inderdaad
quote:Wordt het na al die jaren fokken ( 51 posts per dag
Op woensdag 19 november 2003 18:04 schreef SCH het volgende:[..]
Ik moet ergens met mijn energie heen. Dit soort lichtgewichten komen normaal slechts in OOG.
quote:
Op woensdag 19 november 2003 18:11 schreef Zweetbek het volgende:[..]
Wordt het na al die jaren fokken ( 51 posts per dag
) niet eens tijd voor je om een baantje te gaan zoeken?
Geen kluivert en geen de boer
We gaan het halen!!!
HUP HOLLAND HUP
quote:Welja lach je eigen onbenullige gedrag maar weg. Jij begon trouwens op de man te spelen, dus nu weer ontopic graag.
Op woensdag 19 november 2003 18:12 schreef SCH het volgende:[..]
Da's een goed idee zeg.
quote:Ik denk het.
Op woensdag 19 november 2003 18:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Stilte voor de storm?
Niemand gewond...?
HOLLLAAAAAANDDDDDDDDDDDDDDDDDD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:ja daar zit ik ook op te wachten... dan weet ik wat ik moet poulen
Op woensdag 19 november 2003 19:03 schreef Zweetbek het volgende:
Come on Dick, show me your team
Wilhelmus van Nassouwe
ben ik, van Duitsen bloed,
den vaderland getrouwe
blijf ik tot in den dood.
Een Prinse van Oranje
ben ik, vrij onverveerd,
den Koning van Hispanje
heb ik altijd geëerd.
In Godes vrees te leven
heb ik altijd betracht,
daarom ben ik verdreven,
om land, om luid gebracht.
Maar God zal mij regeren
als een goed instrument,
dat ik zal wederkeren
in mijnen regiment.
Lijdt u, mijn onderzaten
die oprecht zijt van aard,
God zal u niet verlaten,
al zijt gij nu bezwaard.
Die vroom begeert te leven,
bidt God nacht ende dag,
dat Hij mij kracht zal geven,
dat ik u helpen mag.
Lijf en goed al te samen
heb ik u niet verschoond,
mijn broeders hoog van namen
hebben 't u ook vertoond:
Graaf Adolf is gebleven
in Friesland in den slag,
zijn ziel in 't eeuwig leven
verwacht den jongsten dag.
Edel en hooggeboren,
van keizerlijken stam,
een vorst des rijks verkoren,
als een vroom christenman,
voor Godes woord geprezen,
heb ik, vrij onversaagd,
als een held zonder vreden
mijn edel bloed gewaagd.
Mijn schild ende betrouwen
zijt Gij, o God mijn Heer,
op U zo wil ik bouwen,
Verlaat mij nimmermeer.
Dat ik doch vroom mag blijven,
uw dienaar t'aller stond,
de tirannie verdrijven
die mij mijn hart doorwondt.
Van al die mij bezwaren
en mijn vervolgers zijn,
mijn God, wil doch bewaren
den trouwen dienaar dijn,
dat zij mij niet verassen
in hunnen bozen moed,
hun handen niet en wassen
in mijn onschuldig bloed.
Als David moeste vluchten
voor Sauel den tiran,
zo heb ik moeten zuchten
als menig edelman.
Maar God heeft hem verheven,
verlost uit alder nood,
een koninkrijk gegeven
in Israël zeer groot.
Na 't zuur zal ik ontvangen
van God mijn Heer dat zoet,
daarna zo doet verlangen
mijn vorstelijk gemoed:
dat is, dat ik mag sterven
met eren in dat veld,
een eeuwig rijk verwerven
als een getrouwen held.
Niet doet mij meer erbarmen
in mijnen wederspoed
dan dat men ziet verarmen
des Konings landen goed.
Dat u de Spanjaards krenken,
o edel Neerland zoet,
als ik daaraan gedenke,
mijn edel hart dat bloedt.
Als een prins opgezeten
met mijner heires-kracht,
van den tiran vermeten
heb ik den slag verwacht,
die, bij Maastricht begraven,
bevreesde mijn geweld;
mijn ruiters zag men draven
zeer moedig door dat veld.
Zo het den wil des Heren
op dien tijd had geweest,
had ik geern willen keren
van u dit zwaar tempeest.
Maar de Heer van hierboven,
die alle ding regeert,
die men altijd moet loven,
en heeft het niet begeerd.
Zeer christlijk was gedreven
mijn prinselijk gemoed,
standvastig is gebleven
mijn hart in tegenspoed.
Den Heer heb ik gebeden
uit mijnes harten grond,
dat Hij mijn zaak wil redden,
mijn onschuld maken kond.
Oorlof, mijn arme schapen
die zijt in groten nood,
uw herder zal niet slapen,
al zijt gij nu verstrooid.
Tot God wilt u begeven,
zijn heilzaam woord neemt aan,
als vrome christen leven,-
't zal hier haast zijn gedaan.
Voor God wil ik belijden
en zijner groten macht,
dat ik tot genen tijden
den Koning heb veracht,
dan dat ik God den Heere,
der hoogsten Majesteit,
heb moeten obediëren
in der gerechtigheid.
quote:
Op woensdag 19 november 2003 19:05 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAFrank de Boer en Kluivert DOEN NIET MEE.
NU GAAN WE ZEKER WINNEN !!
quote:Waar heppie die info vandaan
quote:Net @ Radio 1.
Op woensdag 19 november 2003 19:06 schreef Zweetbek het volgende:[..]
Waar heppie die info vandaan
quote:http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=35052
Op woensdag 19 november 2003 19:06 schreef Zweetbek het volgende:[..]
Waar heppie die info vandaan
quote:Uit de mond van Dick?
Op woensdag 19 november 2003 19:06 schreef -Hans- het volgende:[..]
Net @ Radio 1.
quote:If So...
quote:Nu ook op NOS txt 663.
Op woensdag 19 november 2003 19:07 schreef Zweetbek het volgende:[..]
Uit de mond van Dick?
quote:Eindelijk, Dick wordt verstandig.
663 Teletekst wo 19 novAmsterdam,woensdag,20.30 uur:
NEDERLAND - SCHOTLAND -
Arbiter: Toeschouwers:
Michel (Slw)
Geel:
NEDERLAND: v.d.Sar,Ooijer,Reiziger,
Cocu,Bouma,v.d.Vaart,Sneijder,Davids,
v.d.Meyde,v.Nistelrooij,Overmars
SCHOTLAND:
quote:Kan ik zeker mee leven, alleen jammer dat Overmars erin staat, maar dit elftal lijkt tenminste ergens op
De opstellingenNederland
Van der Sar, Ooijer, Reiziger, Cocu, Bouma, Sneijder, Van der Vaart, Davids, Van der Meyde, Van Nistelrooy, Overmars.Schotland
Douglas, McNamara, Pressley, Wilkie, Naysmith, Rae, Fletcher, Ferguson, McCann, McFadden, Dickov
OVERMARS rent tenminste nog eens een bal achterna, de rest is allemaal te lam om dat te doen. Overmars geeft zich naar mijn mening altijd voor de volle 100% ondanks dat die vaak word weggetekst door zijn tegenstanders.
Overmars heeft dus naar mijn mening het volle recht om mee te spelen!
GO Mark!
quote:Met jou kan ik praten
Op woensdag 19 november 2003 19:14 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ik had liever Robben gezien dan Overmars, maar met deze opstelling kan ik zeker leven, het belangrijkste is dat De Boer nmiet speelt, nu schat ik de Nederlandse kansen een stuk hoger in
Hij heeft het tegen Tsjechie persoonlijk verknald voor ons, moet ie nou nóg een keer heel z'n land pijn doen? .
Davids is voor mij een beetje een onzekere factor (kaartgevoelig).
quote:Beetje overdreven. Alsof het allemaal van De Boer afhangt
Op woensdag 19 november 2003 19:14 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ik had liever Robben gezien dan Overmars, maar met deze opstelling kan ik zeker leven, het belangrijkste is dat De Boer nmiet speelt, nu schat ik de Nederlandse kansen een stuk hoger in
Berti moet zich echt helemaal rotlachen met zo'n knurft van een bondscoach.
Come on Scotland !!
quote:Ga Schotland even ergens anders aanmoedigen wil je
Op woensdag 19 november 2003 19:18 schreef Zweetbek het volgende:
Geen Robben, geen Hooijdonk wat een Mega Dick !!Berti moet zich echt helemaal rotlachen met zo'n knurft van een bondscoach.
Come on Scotland !!
quote:Alsof je daar zoveel extra aan hebt
Geen Robben, geen Hooijdonk wat een Mega Dick !!Berti moet zich echt helemaal rotlachen met zo'n knurft van een bondscoach.
Come on Scotland !!
[Dit bericht is gewijzigd door BunnyBunny op 19-11-2003 19:20]
quote:Nee, Ruud gaat de voorzetjes van Overmars en vd Meyde er inkoppen
Op woensdag 19 november 2003 19:19 schreef BunnyBunny het volgende:[..]
Alsof je daar zoveel extra aan hebt
quote:
Op woensdag 19 november 2003 19:20 schreef FairGame het volgende:
Wanneer zingen ze het volkslied om 20.00 of om half9?!
quote:Inderdaad!
Op woensdag 19 november 2003 19:19 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Ga Schotland even ergens anders aanmoedigen wil je
quote:Mogen schotse supporters niet in dit topic van je
quote:Beiden zie ik liever als invallers.
Come on Scotland !!
En dat laatste:
DAT MAG DUS NIET.
quote:Supporters wel ja.
Op woensdag 19 november 2003 19:22 schreef Zweetbek het volgende:[..]
Mogen schotse supporters niet in dit topic van je
quote:We hebben nog meer spelers hoor
Op woensdag 19 november 2003 19:20 schreef Zweetbek het volgende:[..]
Nee, Ruud gaat de voorzetjes van Overmars en vd Meyde er inkoppen
![]()
quote:Zie SCH. Landverraders hou ik niet van.
Op woensdag 19 november 2003 19:22 schreef Zweetbek het volgende:[..]
Mogen schotse supporters niet in dit topic van je
quote:Helaas voor je - SCH heeft nooit vastgezeten
Op woensdag 19 november 2003 19:26 schreef RoelerMF het volgende:
Ah Onze kansen zijn gekeerd, als ze SCH weer hebben vrijgelaten dan moeten onze jongens toch ook kunnen winnen
quote:Hij bepaalt vaak het ritme van achteruit en durft nooit het initiatief te nemen. Nu kunnen zowel Cocu en Ooijer om beurten doorschuiven op het middenveld, zodat je meer druk naar voren kan geven, dus ik kan deze beslissing alleen maar van harte toejuichen.
Op woensdag 19 november 2003 19:18 schreef SCH het volgende:
Beetje overdreven. Alsof het allemaal van De Boer afhangt
Is er overigens al bekend wie er op de tribune zitten?
quote:Ik weet zeker dat je een ban hebt gehad ergens vorige week voor onbepaalde tijd, maar elk spoor daarvan is spoorloos
Op woensdag 19 november 2003 19:27 schreef SCH het volgende:[..]
Helaas voor je - SCH heeft nooit vastgezeten
![]()
quote:Eeeh....supporters???
Op woensdag 19 november 2003 19:29 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Is er overigens al bekend wie er op de tribune zitten?
quote:Ik vermoed zo een 46000 mensen in het oranje, een paar duizend mannen met rokken opgevuld door bobo's en ander hoog tuig
Op woensdag 19 november 2003 19:29 schreef Tony_Montana67 het volgende:Is er overigens al bekend wie er op de tribune zitten?
quote:Je bent de Henk Spaan van Fok dus
Op woensdag 19 november 2003 19:31 schreef RoelerMF het volgende:[..]
Ik weet zeker dat je een ban hebt gehad ergens vorige week voor onbepaalde tijd, maar elk spoor daarvan is spoorloos
quote:Jij de Albert Verlinde met je Hind avonturen
Op woensdag 19 november 2003 19:32 schreef SCH het volgende:[..]
Je bent de Henk Spaan van Fok dus
quote:ik moet zeggen dat ik het ook gezien heb EN... je was even afwezig... goed geslijmd moet het dan wel zijn...
Op woensdag 19 november 2003 19:32 schreef SCH het volgende:Je bent de Henk Spaan van Fok dus
Dat is afgelopen zaterdag gebeurd.
Waaaaaaaaaaaaaaaah ik word nog meer zenuwachtig
quote:De boer in ieder geval
Op woensdag 19 november 2003 19:37 schreef Jopiler het volgende:
Ik ben ook benieuwd naar de tribune:
Seedorf en de Boer?!
quote:Kijk es goed.
Op woensdag 19 november 2003 19:39 schreef Tiemie het volgende:De boer in ieder geval
. en ik hoop dat overmars er ook uit blijft
.
quote:Flikker op joh...
quote:Goede sig hoor....
Op woensdag 19 november 2003 19:42 schreef Cart_man het volgende:[..]
Flikker op joh...
Bij elke wedstrijd heb je er wel een paar tussen, zo zielig eigenlijk.. niet normaal.
Geen centje pijn.
quote:had je er net niet 4 - 0 staan?
Op woensdag 19 november 2003 19:46 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
5-0.Geen centje pijn.
quote:Klopt.
Op woensdag 19 november 2003 19:47 schreef -Hans- het volgende:[..]
had je er net niet 4 - 0 staan?
Ik bedacht me een scenario dat Schotland na 2-0 een "pompen of verzuipen" tactiek hanteren gaat. En er daarna prompt nog 3 ingaan voor "ons" NL.
En heb je van Nistelrooij wel eens uit zijn dak zien gaan?
quote:Voor jou om uuhhm 22:25.
Op woensdag 19 november 2003 19:48 schreef vicz het volgende:
Hoe laat begint het eigenlijk?
quote:Nou laten we het hopen dat het 5 - 0 gaat worden, dat is lang geleden dat Nederland met zulke cijfers zou winnen.
Op woensdag 19 november 2003 19:48 schreef Rider_on_the_storm het volgende:[..]
Klopt.
Ik bedacht me een scenario dat Schotland na 2-0 een "pompen of verzuipen" tactiek hanteren gaat. En er daarna prompt nog 3 ingaan voor "ons" NL.
En heb je van Nistelrooij wel eens uit zijn dak zien gaan?
gvd als NL vanavond niet wint he..en met winnen bedoel ik winnen zodat ze door zijn! dannuuh kijk ik nooit meer naar t nederlands elftal! in ieder geval niet onderleiding van zo'n michellen poppetje
quote:Tis hier 7 uur vroeger... mag ik aannemen om 8 uur?
Op woensdag 19 november 2003 19:49 schreef -Hans- het volgende:[..]
Voor jou om uuhhm 22:25.
quote:Doe maar 20:30 om precies te zijn.
Op woensdag 19 november 2003 19:51 schreef vicz het volgende:[..]
Tis hier 7 uur vroeger... mag ik aannemen om 8 uur?
quote:9 miljoen lijkt me overdreven, maar de eerste plaats in de kijkcijferlijst aan het einde van het jaar moet haalbaar zijn.
Op woensdag 19 november 2003 19:52 schreef -Hans- het volgende:
Mocht Nederland niet winnen dan zal de sfeer @ stageplek niet echt goed zijn![]()
SBS6 gaat trouwens mega scoren vandaag, zal 9 miljoen kijkers haalbaar zijn vandaag?
quote:als we masaal kijken wel ja:P
Op woensdag 19 november 2003 19:53 schreef ErikT het volgende:[..]
9 miljoen lijkt me overdreven, maar de eerste plaats in de kijkcijferlijst aan het einde van het jaar moet haalbaar zijn.
quote:Ja
Op woensdag 19 november 2003 19:39 schreef Vom het volgende:
Reiziger centraal achter in met Cocu ervoor![]()
Waaaaaaaaaaaaaaaah ik word nog meer zenuwachtig
quote:gok een beetje op 5 a 6 milj, maar dat SBS gaat scoren staat wel vast.
Op woensdag 19 november 2003 19:53 schreef ErikT het volgende:[..]
9 miljoen lijkt me overdreven, maar de eerste plaats in de kijkcijferlijst aan het einde van het jaar moet haalbaar zijn.
quote:Hoi
Op woensdag 19 november 2003 19:46 schreef FairGame het volgende:
Nu krijg je weer van die wannabee-schotten aanhangers die ff willen provoceren op fok van kijk mij jongens ik sta voor schotland en het dan ook tientallen keren gaan vertellen.Bij elke wedstrijd heb je er wel een paar tussen, zo zielig eigenlijk.. niet normaal.
Schotland het land van de haggis, whiskey, het lekkere weer, het prachtige volkslied en het mooie landschap
Je hebt gelijk hoor. Provoceren, het lekkerste wat er is (kom gewoon klaar joh ). Ben iig nog lang niet zo zielig als al die mensen die nu zitten te kankeren op Nederland maar vooraan staan om weer feest te vieren waneer ze toch nog doorgaan.
quote:Kun je nagaan hoe langzaam advocaat is als hij dat nu pas verteld
Op woensdag 19 november 2003 19:59 schreef Elevation het volgende:
Goh.Advocaat heeft De Boer dus eindelijk verteld dat 'ie te langzaam is.
quote:Mag ik deze later nog eens quoten?
Op woensdag 19 november 2003 19:56 schreef Zweetbek het volgende:Ja
die opstelling is inderdaad een hele grote giller. Ik denk dat we 0 kansen creeeren.
Ik zeg trouwens 2-0
quote:Geen enkel probleem, ik heb vestand van voetbal en weet waar ik over praat. Met zo'n opstelling is het onmogelijk te scoren of uberhaupt een kans te creeeren.
Op woensdag 19 november 2003 20:00 schreef golfer het volgende:[..]
Mag ik deze later nog eens quoten?
quote:Met hun lauwe polonaise en carnavalstoeters
Op woensdag 19 november 2003 19:59 schreef Cart_man het volgende:[..]
Hoi
Schotland het land van de haggis, whiskey, het lekkere weer, het prachtige volkslied en het mooie landschap
Je hebt gelijk hoor. Provoceren, het lekkerste wat er is (kom gewoon klaar joh
). Ben iig nog lang niet zo zielig als al die mensen die nu zitten te kankeren op Nederland maar vooraan staan om weer feest te vieren waneer ze toch nog doorgaan.
quote:Tyft ff een pleuris end op pokkeventje. Er is maar 1 persoon die magt kankere en dat is Cart_man en anders flikker ik je hoogst pesoonlijk in de afvalbak
Op woensdag 19 november 2003 19:56 schreef Zweetbek het volgende:
Jadie opstelling is inderdaad een hele grote giller. Ik denk dat we 0 kansen creeeren.
quote:
Op woensdag 19 november 2003 20:02 schreef Zweetbek het volgende:Geen enkel probleem, ik heb vestand van voetbal en weet waar ik over praat. Met zo'n opstelling is het onmogelijk te scoren of uberhaupt een kans te creeeren.
Spreek je later weer.
quote:zonder twijfel
Op woensdag 19 november 2003 20:05 schreef golfer het volgende:[..]
Spreek je later weer.
quote:
Op woensdag 19 november 2003 20:02 schreef Zweetbek het volgende:[..]
Geen enkel probleem, ik heb vestand van voetbal en weet waar ik over praat. Met zo'n opstelling is het onmogelijk te scoren of uberhaupt een kans te creeeren.
Wat een junk
quote:was dat niet Bergkamp tegen Argentinie, waar ie dat prachtige goal maakte, rechts van het goal? aannemen vanuit de lucht en andere been : PAF!!! ?
Op woensdag 19 november 2003 20:11 schreef Duiveltja het volgende:
* Kippevel momentje*
[afbeelding]
Nu maar hopen dat het goed uit pakt
quote:Nee het is Kluivert
Op woensdag 19 november 2003 20:13 schreef DSKdotCOM het volgende:[..]
was dat niet Bergkamp tegen Argentinie, waar ie dat prachtige goal maakte, rechts van het goal? aannemen vanuit de lucht en andere been : PAF!!! ?
quote:Een geweldig moment, een fantastisch doelpunt van mijn jeugdidool.
Op woensdag 19 november 2003 20:13 schreef DSKdotCOM het volgende:[..]
was dat niet Bergkamp tegen Argentinie, waar ie dat prachtige goal maakte, rechts van het goal? aannemen vanuit de lucht en andere been : PAF!!! ?
Dennis Bergkamp.
Maar goed. de van deBoer en Kluivert maken het mischien goed.
Ik ga voor 2-0
quote:je weet dat we dan toch eruit liggen he
Op woensdag 19 november 2003 20:15 schreef funmaster het volgende:
2-1 voor NL vanavond! Ik hoop het van harte
quote:Dat hoopt 80% van de Nederlandse bevolking ook
Op woensdag 19 november 2003 20:20 schreef AirRaid het volgende:[..]
je weet dat we dan toch eruit liggen he
quote:Jij moet een vrouw zijn
Op woensdag 19 november 2003 20:15 schreef funmaster het volgende:
2-1 voor NL vanavond! Ik hoop het van harte
J.
quote:die roeleert zwaar, hij wordt helemaal gek
Op woensdag 19 november 2003 20:18 schreef -Hans- het volgende:[..]
Een geweldig moment, een fantastisch doelpunt van mijn jeugdidool.
Dennis Bergkamp.
![]()
Jack Van Gelder zijn reactie toen Dennis scoorde
quote:
Op woensdag 19 november 2003 20:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]Jack Van Gelder zijn reactie toen Dennis scoorde
quote:Van wie is deze briljante kloon?
Op woensdag 19 november 2003 20:21 schreef Zweetbek het volgende:Dat hoopt 80% van de Nederlandse bevolking ook
quote:dat had ik nooit achter haar gezocht
Op woensdag 19 november 2003 20:19 schreef Zweetbek het volgende:
Kluivert gebruikt harddrugs, cocaine net als Pluisje.
quote:
Op woensdag 19 november 2003 20:18 schreef -Hans- het volgende:[..]
Een geweldig moment, een fantastisch doelpunt van mijn jeugdidool.
Dennis Bergkamp.
![]()
Jack Van Gelder zijn reactie toen Dennis scoorde
quote:Ja genoeg van die %^&**(() Landverraders hier.
Op woensdag 19 november 2003 20:21 schreef Zweetbek het volgende:[..]
Dat hoopt 80% van de Nederlandse bevolking ook
quote:het moet sowieso lukken....
Op woensdag 19 november 2003 20:25 schreef Duiveltja het volgende:
Met deze opstelling moet het lukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |