quote:Batterijen leeg?
Op donderdag 20 november 2003 10:27 schreef cosmick het volgende:
Zeg, ons mooie plaatje in de openingspost doet 't al een tijdje nie meer!
Laters!
AA
quote:picserver heeft problemen.
NAG is te triest voor woorden, dat ze daar kamervragen over stellen is absurd, want ze worden door niemand serieus genomen en als je die texten leest dan snap je het ook direct
En funkdoobiest blijft natuurlijk geweldig
quote:Picserver doet gaar
quote:
Op donderdag 20 november 2003 15:43 schreef Posdnous het volgende:
Partij tegen rapmuziek?
quote:
haatzaaiende rapmuziek.
quote:Tja...
Op donderdag 20 november 2003 15:47 schreef cosmick het volgende:[..]
[..]
Wat moet je daar nou op schrijven... Ik kom niet verder dan: Ik heb geen zin om energie te verspillen aan figuren met zulke kortzichtige opinies. En laat ik het daar maar bij houden.
GangStarr interview op BBC 1 Radio, van gisteren
.
Na tien minuten begint GangStarr Radio en dan gaat het 2 uurtjes door, met vooral Premo die soul plaatjes draait, met Guru die zegt welke het zijn. Premo draait ze trouwens op cd wel grappig
.
Mass Appeal doet Guru, en na 2:10 minuten begint het interview daadwerkelijk.
Kortom, dope shit.
Amsterdam was bananen??? Maargoed ik luister nog even verder naar wat Guru te zeggen heeft over Jazz-Hiphop en Diggin In The Crates.
Doei!
quote:To go bananas = uit je dak gaan. Amsterdam ging uit z'n dak dus. Dus A'dam kreeg props van Guru!
Op donderdag 20 november 2003 16:33 schreef MIC1_ het volgende:
Iemand enig idee wat "Amsterdam was BANANAS" betekent???Amsterdam was bananen??? Maargoed ik luister nog even verder naar wat Guru te zeggen heeft over Jazz-Hiphop en Diggin In The Crates.
Doei!
Laters!
AA
quote:
Op donderdag 20 november 2003 15:43 schreef Posdnous het volgende:
Partij tegen rapmuziek?
Tja, ik vind het nogal humoristisch moet ik zeggen. Wees blij dat we in een land leven waar mensen met een IQ lager dan dat van een vaatdoekje het recht hebben om zulke onzin te posten, dat betekent dat wij net zo vrij zijn om naar hiphop te luisteren
Lone Catalysts - Hip Hop, erg goed en chill album vind ik ![]()
Opgezwolle - Vloeistof, ben ik nu aan het luisteren.
quote:Ik vind 'verre oosten' iig masterlijk!
Op donderdag 20 november 2003 17:05 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik heb weer 2 nieuwe albums:Opgezwolle - Vloeistof, ben ik nu aan het luisteren.
quote:Ik had niet anders verwacht van m
Op donderdag 20 november 2003 19:07 schreef Snoop_Dogg het volgende:
ahh het nieuwe jay z album black sunday is echt slecht
quote:the black album bedoel je zeker?
Op donderdag 20 november 2003 19:07 schreef Snoop_Dogg het volgende:
ahh het nieuwe jay z album black sunday is echt slecht
"who's gonna take the weight" -- Gang Starr live in Zwolle 1991.
And goddamn.. check out that fonky brother Premier...
[Dit bericht is gewijzigd door cosmick op 20-11-2003 22:09]
quote:Echt vet, Cosmick! Doet me even denken aan dinsdag...
Op donderdag 20 november 2003 22:02 schreef cosmick het volgende:
Goed, this shit is zo exclusief as a motherfucker, maar okay... voor nu en morgen."who's gonna take the weight" -- Gang Starr live in Zwolle 1991.
And goddamn.. check out that fonky brother Premier...
Thanks!
quote:De cd ligt alweer klaar voor morgenvroeg in de auto. Ik heb die opnames al 90320 keer gehoord, maar het blijft gewoon zo ontzettend tof....
Op donderdag 20 november 2003 23:03 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Hij's weer lekker Cosmick
quote:Op het eind legt GURU echt veel emotie in: ""Who's gonna take the weight?". Schitterend! Nogmaals bedankt voor het delen!
Op donderdag 20 november 2003 23:33 schreef cosmick het volgende:[..]
De cd ligt alweer klaar voor morgenvroeg in de auto. Ik heb die opnames al 90320 keer gehoord, maar het blijft gewoon zo ontzettend tof....
quote:Graag gedaan joh! Ik ben zelf niet naar Gang Starr geweest deze week, maar vond het wel leuk om nog ff oude herinneringen op te halen en some oldschool shit te delen met deze fijne hiphopheads hierzo
Op donderdag 20 november 2003 23:38 schreef Eisselstijn het volgende:[..]
Op het eind legt GURU echt veel emotie in: ""Who's gonna take the weight?". Schitterend! Nogmaals bedankt voor het delen!
Misschien gooi ik volgende week nog wel een trackje van dit concert online (als Seborik het goed vindt tenminste)
quote:Yep, ik ook
Op donderdag 20 november 2003 18:55 schreef cosmick het volgende:[..]
Ik vind 'verre oosten' iig masterlijk!
Ken eigenlijk te weinig van hun muziek. Binnenkort effe checken.
quote:Dat is zeker een goed nummer!
Op donderdag 20 november 2003 23:42 schreef Posdnous het volgende:[..]
Yep, ik ook
Ken eigenlijk te weinig van hun muziek. Binnenkort effe checken.
Ik heb vandaag ontdekt dat er een nieuw Westside Connection album is. Alhoewel ik het sinds het Ruthless/Deathrow tijdperk (zeg maar tot 1993) gehad heb met "gangsta"rap (toen was dat nog hardcore
) toch maar ff geluisterd, maar m'n vrees is gelijk uitgekomen. Persoonlijk vond ik het vorige album wel goed (het enigste "gangsta"-rap album na die periode dus), vooral omdat WC, Mack10 en Ice Cube alledrie lekker op dreef waren en leuke battle rhymes geschreven hadden. Nu is die reden voor een Westside Connection album er niet meer en dat is echt duidelijk aan het album te horen...
Nou ja, dan zet ik maar een oude MC Ren cd op oid...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |