quote:Ik heb toch echt gisteren nieuwe lenzen ingezet...
Op dinsdag 18 november 2003 21:41 schreef Troel het volgende:[..]
duidelijk paars!
quote:ja gelukkig wel
Op dinsdag 18 november 2003 21:42 schreef pluisje het volgende:
Ik vind hem paars hoor!Die kleur wilde ik eigenlijk ook in onze woonkamer, maar vriendlief vond de muur er iets te groot voor (loopt over de hele lengte van de woonkamer) en paars is niet echt zijn kleur. Nu is ie lila, als soort van compromis
quote:Ja muts.. dat is het probleem dus.. je moet die dingen 's nachts uitdoen en 's morgens schoonmaken voordat je ze weer indoet
Op dinsdag 18 november 2003 21:43 schreef Rewimo het volgende:[..]
Ik heb toch echt gisteren nieuwe lenzen ingezet...
Muur is Paars met Grote P.
quote:vergeleken bij mijn huisje hartstikke netjes!
Op dinsdag 18 november 2003 21:38 schreef moussy het volgende:[..]
Pimpelpaars uit de lijn \"waterkleuren\" van Praxis.
[..]Kan je nagaan, achter die troep zit ik verstopt in een hoekje achter de pc
Het zal wel aan mij liggen maar ik zie alleen een paarse clown en die muur vind ik persoonlijk meer bruinig. En nee, ik ben niet kleurendoof
Peet is gelukkig wel kleurendoof, dus ik bepaal in mn uppie. Wat soms wel weer lastig is Die vindt het trouwens grijs
quote:Oew, als ze klaar is mag ze hier ook wel komen helpen hoor!
Op dinsdag 18 november 2003 21:48 schreef rickmans het volgende:
owja is poetsdrang trouwens een bekend fenomeen? Pluisje heeft ineens schoonmaakdrift
quote:Dan moet je effies wachten
Op dinsdag 18 november 2003 21:47 schreef Rewimo het volgende:
Ik eis een daglichtfoto!
quote:Ik heb alleen het gasstel even lekker gesopt
Op dinsdag 18 november 2003 21:49 schreef Troel het volgende:[..]
Oew, als ze klaar is mag ze hier ook wel komen helpen hoor!
Om 21.30 's avonds
quote:Stuur maar hierlangs Rickmans, komt wel goed
owja is poetsdrang trouwens een bekend fenomeen? Pluisje heeft ineens schoonmaakdrift
kunnen we meteen zien of Pluis en ik op elkaar lijken en dan zien hoe groot de kans is dat jullie een tweede Ducootje krijgen
quote:Morgen om 8 uur, geen minuut langer!
Op dinsdag 18 november 2003 21:49 schreef moussy het volgende:[..]
Dan moet je effies wachten
quote:ik had altijd verbouw behang en verf-drift
quote:Ow, ik heb maar een eenkamer woning hoor... Is niet zo veel werk
Op dinsdag 18 november 2003 21:50 schreef pluisje het volgende:[..]
Ik heb alleen het gasstel even lekker gesopt
En de gootsteen....Om 21.30 's avonds
Zou je denken...
quote:Of de kleuren van je monitor bijstellen?
Op dinsdag 18 november 2003 21:39 schreef Rewimo het volgende:[..]
Paars
Misschien morgen een fotootje bij daglicht maken?
Mooie kleur Mous! Je hebt ons huis gezien, dus je weet dat wij ook wel houden van die kleuren met een duidelijke mening zeg maar. (had je nou trouwens nog dat schilderij gezien in het trappenhuis?).
Tja Angel, ik kan helaas bij tijd en wijlen een enorme bitch zijn, schrik er zelf soms ook wel van. Maar gelukkig leer ik het heel aardig af.
quote:Dat heb ik tijdens de verhuizing begin dit jaar zo vaak gedaan, dat ik het me haast niet voor kan stellen
Op dinsdag 18 november 2003 21:50 schreef moussy het volgende:[..]
ik had altijd verbouw behang en verf-drift
Maar stofzuigen, poetsen, de douche schrobben, en zelfs de kranen poetsen......heerlijk
mijn moeder is nu zooo trots op mij
quote:Absoluut niet
Op dinsdag 18 november 2003 21:51 schreef Rewimo het volgende:
Iemand nog moeite met deze titel trouwens?![]()
quote:Dat niet maar wrom heb je de bankies nou anders gezet??
Op dinsdag 18 november 2003 21:51 schreef Rewimo het volgende:
Iemand nog moeite met deze titel trouwens?![]()
quote:sssssst!
Op dinsdag 18 november 2003 21:57 schreef Rewimo het volgende:
Pluisje heeft ze zo goed schoongemaakt dat ze de nummers eraf heeft gepoetst
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 21:58 schreef Spuuglokje het volgende:[..]
Ik lees hier niet zomaar overheen hoor, Moussy! Wil je ons iets vertellen?!
quote:Ja bedankt hè?
quote:Haha nee hoor, heb braaf de pil iedere dag geslikt. Dit moest gewoon!!
Phil, tuurlijk heb ik jullie schilderij gezien, daar kon je niet om heen. Geweldig ding vind ik het!! En door jullie kleuren durfde ik het aan. Tot toen toe had ik alleen maar huizen gezien met "brave" kleuren.... dat past helemaal niet bij ons.
quote:*stopt razendsnel alle lekkere dingen onder het bankje*
Op dinsdag 18 november 2003 22:10 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb toch zo'n zin in snoepen, maar ik ben al 2 dagen gestopt. Grrrr wat lastig zeg
quote:Hoor ik daar het woord "dweilen"?
Op dinsdag 18 november 2003 22:08 schreef Spuuglokje het volgende:[..]
Ja echt?
Maar ik dweil alleen m'n eigen vloer, veel te slecht voor m'n rug anders
quote:Kom gerust langs
Op dinsdag 18 november 2003 22:12 schreef pluisje het volgende:[..]
Hoor ik daar het woord "dweilen"?
quote:Ik wil best wel even ruimen hoor, dan kan je je uitleven op een vloer van 8 bij 8
Op dinsdag 18 november 2003 22:12 schreef pluisje het volgende:[..]
Hoor ik daar het woord "dweilen"?
Ik heb wel een hélé goeie dweil, mét speciale emmer, van leifheit
quote:Kan ik vast bespreken?
Op dinsdag 18 november 2003 22:17 schreef rickmans het volgende:
ik neem wel een dagje vrij om pluisje overal rond te brengen
Het vreemde is alleen wel dat ik overdag niet vooruit te branden ben...pas zo tegen zessen 's avonds krijg ik de kriebels
Ff geen opmerkingen op die vage Roy op deze fotos. Daszzz ook al weer 3,5 jaar geleden.
Boven op de kamer van het Ukkie heb ik de muur in 2 kleuren. (Foto van toen het nog mijn tijdelijke woonkamer was tijdens mijn mega verbouwing 3,5 jaar gleden)
quote:grasgroen mocht ik niet van Peet
Op dinsdag 18 november 2003 22:34 schreef Spuuglokje het volgende:
Hier zijn plannen om de lange muur (na de uitbouw in de lente) grasgroen te verven. Of een andere opvallende kleur. Nog even AJ zover krijgen, maar dat lukt me wel
Dat zonnige geel is ook leuk!!
Daszzz nogal een heftige kleur. Ik weet niet of ik daar lang naar zou kunnen kijken. Die lichtgevende sterren vind ik ook altijd erg tof. Die zou ik ook wel in mijn slaapkamer willen hebben. Waar kan je die krengen halen?
Binnenkort ga ik Dave zijn kamer verder opvrolijken. Past beter bij hem. Iemand nog ideen voor leuke accessoires die geen onherstelbare schade aanbrengen?
quote:Depressiekleur?? Hahhahaaha
Op dinsdag 18 november 2003 22:37 schreef moussy het volgende:[..]
grasgroen mocht ik niet van Peet
vond ie een depressiekleur
en dat terwijl ie kleurenblind is
Voor hem is het poepie-bruin....
quote:Elke speelgoedwinkel heeft ze
Op dinsdag 18 november 2003 22:39 schreef kirpeknots het volgende:
Groen.Daszzz nogal een heftige kleur. Ik weet niet of ik daar lang naar zou kunnen kijken. Die lichtgevende sterren vind ik ook altijd erg tof. Die zou ik ook wel in mijn slaapkamer willen hebben. Waar kan je die krengen halen?
quote:Je kunt tegenwoordig muurstickers van allerlei thema's kopen die je later zonder sporen weer kunt verwijderen. Zie bijvoorbeeld www.jerma.nl
Binnenkort ga ik Dave zijn kamer verder opvrolijken. Past beter bij hem. Iemand nog ideen voor leuke accessoires die geen onherstelbare schade aanbrengen?
Heb je ook een discobal?
quote:Neh, ik heb een sterrenslaapkamer, geen disco
Op dinsdag 18 november 2003 22:42 schreef kirpeknots het volgende:
Daszz vet. Sterren met glitters.Heb je ook een discobal?
quote:tis dat ik mijn camera nog niet heb (ik heb hem mijn moeder meegegeven naar amerika, zaterdag komt zij (en mijn broer en zijn vriendin trouwens ook) weer terug), anders maakte ik ook ff een paar fotoos van de gruwelijke fout van mijn ouders, naja een eigenwijze moeder en een vader die dacht ze zoekt het maar uit.
Op dinsdag 18 november 2003 21:42 schreef pluisje het volgende:
Ik vind hem paars hoor!Die kleur wilde ik eigenlijk ook in onze woonkamer, maar vriendlief vond de muur er iets te groot voor (loopt over de hele lengte van de woonkamer) en paars is niet echt zijn kleur. Nu is ie lila, als soort van compromis
Wij zitten hier nu met een gang die opnieuw behangen en deuren geverfd zou moeten worden, maar slechts half af is. Alleen de deuren zijn geverfd. De gekozen kleur voor de gang is lila, en de kleur van de huiskamer is zacht creme geel oid. iig is de huiskamer wel mooi maar staat de gang er totaal niet bij. Mijn vader is maar gestopt, want het leek echt nergens meer op. Ik denk dat er maar een nieuwe keuze gemaakt moet worden...
quote:Op de achtergrond: *mopper* neem een visueel gehandicapte maar in de zeik
Op dinsdag 18 november 2003 22:39 schreef Spuuglokje het volgende:[..]
Depressiekleur?? Hahhahaaha
Maar als het voor hem poepiebruin lijkt, tja, van stront op de muur zou ik ook depressief worden
Het is écht een handicap trouwens. Hij moest eens bruine verf hebben en vroeg dat aan een knul in de gamma, geeft die etter hem fel groen mee. Peet vrolijk aan het spuiten op het achterwandje van het aquarium, kom ik thuis .. mooi he? Toen ben ik snel een usje bruin gaan halen en he er flink lopen mopperen.
Zo ook toen Cas geboren was, Peet ging op stap voor blauwe slingers, geven ze hem roze mee. Ik Peet weer terug gestuurd, wéér kreeg hij roze slingers mee. dat hebben ze hem ook 2x geflikt met de ballonnen.... terwijl hij nog zegt dat hij kleurenblind is en het écht niet kan zien.
Jaja Peet, ook ik neem je in de zeik Ik doe ff lekker mee
Overmorgen wordt Dave 1 jaar!!! Ik weet nogsteeds geen kado. Wie weet nog wat je uk op zijn 1e verjaardag kreeg?
Mijn keuken is knaloranje, past ook niet erg bij paars maar ík vind het een leuke combi
quote:jij bent vast geïnspireerd door kanarie's
Op dinsdag 18 november 2003 22:29 schreef kirpeknots het volgende:
[afbeelding]
Mijn muren beneden zijn nogal geel zeggen ze.Heheh. Ik vind het heerlijk vrolijk en zonnig. Ik had mijn vloer achteraf wel wat lichter van kleur genomen.
quote:Dat doet ie dus wel
Op dinsdag 18 november 2003 22:46 schreef Rewimo het volgende:
Lijkt me inderdaad erg lastig, Mous. Wel een goeie smoes om de kids niet aan te hoeven kleden![]()
quote:een deur is er idd, maar die is dan dus aan de ene kant gelig en de andere kant lila!
Op dinsdag 18 november 2003 22:47 schreef moussy het volgende:
Daniman, tussen een halletje en een woonkamer zit toch een deur?Mijn keuken is knaloranje, past ook niet erg bij paars maar ík vind het een leuke combi
en idd moussy, jouw muur is overduidelijk paars! En ik ben ook niet kleurenblind (kleurendoof vind ik onlogisch klinken aangezien doof zijn met niet horen te maken heeft en niet met iets niet zien)
quote:Hij wordt niet boos hoor, hij is wel wat gewend
Op dinsdag 18 november 2003 22:49 schreef Spuuglokje het volgende:[..]
Hij vráágt er dus gewoon om
![]()
Grapje, niet boos worden Peet
ik zou denk ik als puber ook zulke klote geintjes geflikt hebben
quote:Nou en joh, moet je ruim zien, een kleurenblinde zou blij zijn als ie het kon zien
Op dinsdag 18 november 2003 22:50 schreef daniman het volgende:[..]
een deur is er idd, maar die is dan dus aan de ene kant gelig en de andere kant lila!
quote:Dat was ook wel de bedoeling, ik ben gek op paars ... en rood.. wat weer terug komt in de bank, het mega grote prikbord (vloerbedekking aan de muur) en de eetkamerstoelen
en idd moussy, jouw muur is overduidelijk paars!
quote:Wijsneus.
Op dinsdag 18 november 2003 22:50 schreef daniman het volgende:blablabla(kleurendoof vind ik onlogisch klinken aangezien doof zijn met niet horen te maken heeft en niet met iets niet zien)
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 22:47 schreef kirpeknots het volgende:
Leuke dingetjes daar bij Jerma. Eens ff kijken.Overmorgen wordt Dave 1 jaar!!! Ik weet nogsteeds geen kado. Wie weet nog wat je uk op zijn 1e verjaardag kreeg?
quote:als we zo gaan beginnen:
Op dinsdag 18 november 2003 22:52 schreef Spuuglokje het volgende:[..]
ben je moe?
dan moet je maar snel naar bedje toe!
quote:als we zo gaan beginnen:
Op dinsdag 18 november 2003 22:54 schreef daniman het volgende:[..]
als we zo gaan beginnen:
ben je moe?
Heb je honger dat je zo hapt?
Misschien ga ik wel samen met hem naar de Bart smit en dan kijken we gewoon rond totdat hij iets heeeel erg mooi vind. Lijkt me ook erg leuk om te doen.
quote:maar het punt is dat wij dat niet zijn
Op dinsdag 18 november 2003 22:53 schreef moussy het volgende:
Nou en joh, moet je ruim zien, een kleurenblinde zou blij zijn als ie het kon zien
quote:leuk!
Op dinsdag 18 november 2003 22:53 schreef moussy ook:
Dat was ook wel de bedoeling, ik ben gek op paars ... en rood.. wat weer terug komt in de bank, het mega grote prikbord (vloerbedekking aan de muur) en de eetkamerstoelen
quote:rustig, rustig!
Op dinsdag 18 november 2003 22:57 schreef Spuuglokje het volgende:[..]
Ik ben geen kleuter hoor
ben je boos?
pluk een roos!
zo en nu hou ik op, voor ik klappen krijg
quote:*PATS*
Op dinsdag 18 november 2003 23:00 schreef daniman het volgende:
zo en nu hou ik op, voor ik klappen krijg
Te laat...
quote:Neem dan maar een dikke volle knip mee
Op dinsdag 18 november 2003 22:58 schreef kirpeknots het volgende:
Lieve foto op dat fietsje.Misschien ga ik wel samen met hem naar de Bart smit en dan kijken we gewoon rond totdat hij iets heeeel erg mooi vind. Lijkt me ook erg leuk om te doen.
Trouwens, ik vind lila en geel wél grappig, snoepjeskleuren. Maar goed, persoonlijk ben ik meer een mens van KNAL kleuren. Het enige brave kleurtje dat je hier in huis zit zijn de plavuizen, witte tegeltjes in de badkamer en keuken, daar heb ik nog geen verf voor kunnen vinden
Toen we vorig jaar een nieuwe vloer namen, hebben we gekozen voor de meest knaloranje kleur marmoleum die er bestaat, de verkoper keek wat peinzend toen ik het uitkoos, maar het is echt fantastisch (vind marmoleum sowieso erg mooi spul). En veel meubels/assecoires zijn koningsblauw, de tegenkleur. Op een gegeven moment merkten we dat we eigenlijk alles in oranje, geel of blauw gingen aanschaffen (Isa's kamer is ook oranje met geel en roze), dus nu dwingen we onszelf om voor de slaapkamer bijvoorbeeld andere kleuren te kiezen. Maar oranje is duidelijk onze favo kleur.
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 23:03 schreef Spuuglokje het volgende:[..]
Heel verstandig, jongetje. Goed dat je het begrijpt.
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 23:02 schreef Rewimo het volgende:[..]
*PATS*
Te laat...
quote:* daniman zingt: "hold on tight, you know she's a little bit dangerous... (roxette, dangerous)
Op dinsdag 18 november 2003 23:04 schreef moussy het volgende:[..]
quote:Die kan ik niet overtreffen, hahaahahahaaa
Op dinsdag 18 november 2003 23:04 schreef moussy het volgende:[..]
quote:Peet wil zo'n glitterbal ophangen
Op dinsdag 18 november 2003 23:04 schreef phileine het volgende:
Ha, wij hebben dus wèl een discobal(letje). Hij hangt al dik twee jaar midden in de huiskamer, vanwege een brugklasfeestje van onze puber. Daarna zijn we er nooit toe gekomen hem weg te halen, en nu zijn we er zo aan gehecht. Dus die blijft gewoon hangen tot Isa haar eerste feestje geeft denk ik. We krijgen er ook altijd wel leuke opmerkingen over.
quote:Tis ook wel een hélé mooie vloer hoor!!
Toen we vorig jaar een nieuwe vloer namen, hebben we gekozen voor de meest knaloranje kleur marmoleum die er bestaat, de verkoper keek wat peinzend toen ik het uitkoos, maar het is echt fantastisch (vind marmoleum sowieso erg mooi spul). En veel meubels/assecoires zijn koningsblauw, de tegenkleur. Op een gegeven moment merkten we dat we eigenlijk alles in oranje, geel of blauw gingen aanschaffen (Isa's kamer is ook oranje met geel en roze), dus nu dwingen we onszelf om voor de slaapkamer bijvoorbeeld andere kleuren te kiezen. Maar oranje is duidelijk onze favo kleur.
Beschadigd marmoleum niet snel? Omdat we geen verf voor de plavuizen kunnen vinden hebben we er wel eens aan gedacht om er iets over heen te (laten) leggen.
Ik moet mezelf ook niet te veel richting paars en rood laten trekken. Vandaar dat Cas zilver als "bij-kleur" op zijn kamer heeft. Wij goud op onze slaapkamer en we voor beneden groene gordijnen gekocht hebben.
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 23:10 schreef Rewimo het volgende:
*Zwaait naar Daniman vanaf de andere kant*
* daniman is blij met zijn eigen bankje
quote:Wat is dit nou weer voor onzin.
Op dinsdag 18 november 2003 22:54 schreef daniman het volgende:als we zo gaan beginnen:
ben je moe?
quote:nee nee je verdraait de boel!
Op dinsdag 18 november 2003 23:16 schreef Black_Crow het volgende:[..]
Wat is dit nou weer voor onzin.
Volgens jouw moet je dus naar bed als je een keer gaapt.
Als dat zo is vraag ik me af wat ik nog op mijn werk doe.![]()
![]()
ik zeg ben je moe?
(als dat waar is) DAN moet je naar bedje toe!
er staat NIET:
gaap je?
dan moet je naar bedje toe!
Wel opletten he
quote:ja maar jij bent betaald koffiedrinker en neuspulker
Op dinsdag 18 november 2003 23:16 schreef Black_Crow het volgende:[..]
Wat is dit nou weer voor onzin.
Volgens jouw moet je dus naar bed als je een keer gaapt.
Als dat zo is vraag ik me af wat ik nog op mijn werk doe.![]()
![]()
quote:Met of zonder strontmonster?
Op dinsdag 18 november 2003 23:20 schreef daniman het volgende:
ik ga al wel weer weg...
quote:Oke dan doe we gewoon plan B
Op dinsdag 18 november 2003 23:20 schreef daniman het volgende:
ik ga al wel weer weg...
daniman we worden moe van je hier
En ik helemaal, en dat kan ik dus niet hebben ik wordt al moe genoeg van het koffie drinken op mijn werk
[Dit bericht is gewijzigd door Black_Crow op 18-11-2003 23:32]
*laat een poepje vallen op het bankje van moussy*
bedoel je DIT?
KRI KRI TWIET! ik kom er aan daniman!
*wegvliegt om daniman te troosten*
[Dit bericht is gewijzigd door Black_Crow op 18-11-2003 23:35]
quote:Kicken kleurtje hoor! Enneh, duidelijk paars!
Op dinsdag 18 november 2003 21:31 schreef moussy het volgende:
Voor BrighteyesIk ben bezig met de hersenspinsels van het indelen en zo van een woonkamer waar te maken.
Alvast 1 muurtje met een nieuwe kleur.
We zagen hier vreselijk tegen op, maar met een half uur was het klaar. Nu de grote lange en vooral hoge muur nog (die heeft een punt van bijna 6 meter) maar die krijgt een lichtere kleur hoor.
Tjesis wat wordt hier een hoop afgekletst, kan niet eens rustig een spelletje doen zo op de avond.
quote:Oh, ik heb net de koelkast gesopt, om een uur of 9.
Op dinsdag 18 november 2003 21:50 schreef pluisje het volgende:[..]
Ik heb alleen het gasstel even lekker gesopt
En de gootsteen....Om 21.30 's avonds
quote:Vraag je dat aan mij
Op dinsdag 18 november 2003 23:36 schreef Spuuglokje het volgende:
Groen lijkt mij een heel geschikte kleurWaar heb je die gordijnen gekocht?
quote:Kwantum
Op dinsdag 18 november 2003 23:36 schreef Spuuglokje het volgende:
Groen lijkt mij een heel geschikte kleurWaar heb je die gordijnen gekocht?
quote:We hebben een witte vloer (als ie gedweild is, pluisje?) vind ik al eng genoeg
Op dinsdag 18 november 2003 23:41 schreef Spuuglokje het volgende:
Lichte kleuren hebben wel als groot voordeel dat de kamer ruimer lijkt dan met donkerder kleuren.
En die loopt dan dus door naar de keuken:
Het lijkt allemaal heel ruim op de foto's, maar zowel de keuken als de woonkamer zijn maar 4 x 4, dus zo'n band leek ons wel genoeg.
In de keuken ligt de originele boerenplavuizen vloer met veel oranje erin dus dat komt ook weer mooi terug.
(En nog even geveltje spammen:
Ik woon links van de poort)
En idd ook een witte vloer als hij gedweild is. Hier dus wel, want zoveel eergevoel heb ik dus nog wel als mijn huisje op i-net te koop komt te staan. Alles spik en span. Nu wel nog steeds opgeruimd, maar niet altijd even netjes gedweild en gezogen, maar daar is met 2 katten bijna niet tegenaan te zuigen.
Ben best jaloers op de keuken Ik zou zó graag een leef-keuken willen.....
quote:Ik wilde je de link naar funda sturen om je een kijkje in de andere foto's te gunnen. Maar er is iets mis in de profielen, dus ik kan je mail adres niet lezen en ik kon ook niets vinden op je web-log. Kan je hem hier neerzetten?
Op dinsdag 18 november 2003 23:54 schreef moussy het volgende:
Wat een ontzettend leuk huis!!Ben best jaloers op de keuken
Ik zou zó graag een leef-keuken willen.....
Ondanks dat ik ga verhuizen vind ik het nog steeds een supergaaf huis en gaat het me soms wel aan het hart hoor.
Want ja, zo'n keuken vind je niet snel. We zullen waarschijnlijk ook de tafel moeten gaan verkopen.
(Edit verkeerde smiley)
[Dit bericht is gewijzigd door Brighteyes op 19-11-2003 00:21]
quote:Ik krijg ineens weer visioenen van het studentenhuis van mijn vriend (inmiddels mijn man). Daar waren ineens levende rijstkorrels in de gootsteen, op de borden
Op dinsdag 18 november 2003 23:56 schreef kirpeknots het volgende:
Gewoon niet te vaak afwassen. Dan gaat je keuken vanzelf leven.
quote:arev@538mail.nl
Op woensdag 19 november 2003 00:02 schreef Brighteyes het volgende:[..]
Ik wilde je de link naar funda sturen om je een kijkje in de andere foto's te gunnen. Maar er is iets mis in de profielen, dus ik kan je mail adres niet lezen en ik kon ook niets vinden op je web-log. Kan je hem hier neerzetten?
Ik zet het adres van die site nl. liever niet zo hier neer, dan weet ineens iedereen waar ik woon. Is ook niet zo handig.
quote:Het is echt een meiden-huisje
Ondanks dat ik ga verhuizen vind ik het nog steeds een supergaaf huis en gaat het me soms wel aan het hart hoor.
Want ja, zo'n keuken vind je niet snel. We zullen waarschijnlijk ook de tafel moeten gaan verkopen.
quote:Onderweg!
Op woensdag 19 november 2003 00:06 schreef moussy het volgende:[..]
arev@538mail.nl
![]()
Ik ben héél nieuwsgierig, vind het zo al een leuk huis!!
[..]
quote:Uhuh, alleen helaas weinig privacy en net effe iets te duur voor mij alleen.
Het is echt een meiden-huisje
quote:Nu ben ik helemaal verliefd
Op woensdag 19 november 2003 00:08 schreef Brighteyes het volgende:[..]
Onderweg!
[..]Uhuh, alleen helaas weinig privacy en net effe iets te duur voor mij alleen.
Het is gewoon een lief huis!!
Maar dank voor de luuuuvvvv-tips, ik MOET het 'm vanavond zeggen, jullie hebben gelijk (en mijn ma ook, daar heb ik ook nog tegen liggen snotteren).
Mooie paarse muur trouwens en Brighteyes wat een absoluut KJOET huis !!! Ik hoop zo dat die man van die middelbare school vandaag belt, dat ik donderdag kan komen voor een sollicitatie.
Als ik erdoor kom wordt ik juf, *hahahahaha*. Ik zie het nog niet helemaal voor me, maar heb bij twee lessen erbij gezeten (drukke Havo 5 en een even drukke T4 klas), enneeehhh denk dat het wel gaat.
quote:Haha, wij hebben er gelukkig ook een, en als je die eenmaal hebt, kun je volgens mij nooit meer zonder!
Op woensdag 19 november 2003 00:22 schreef kirpeknots het volgende:
Ik ken de rans van een studentenhuis. Ook ooit in gewoond. Ik ben oo zo blij met mijn vaatwasser nu. Mijn reddende engel dat ding.
Zo, en gaat iedereen vanavond Nederlands - Schotland kijken? Volgens mij krijgt Nederland weer een flink pak slaag van die Schotten.
Kreeg net een leuk mailtje van mijn zwager, die in Amerika zit, hij heeft allerlei soorten snoep voor zwangere ikke ingeslagen, had speciaal een lijstje voor hem gemaakt met alle dingen waar ik me helemaal misselijk aan had gegeten toen ik een tijdje in Amerika zat
Ik heb alleen een mandarijntje op vanmorgen, krijg geen hap door mijn keel. Maar ik heb wel trek in rijstenvlaai. Misschien dat ik straks even naar de bakker ren en wat lekkers haal. Maar dan moet ik nog even een uurtje uitzitten. Ik ga standaard om 11.30 uur lunchen.
Ik heb het echt mega rustig vandaag op het werk, te rustig eigenlijk. Maar aan de ene kant ook weer mazzel want ik zit hier echt te suffen.
Het was toch te rustig op kantoor, mijn bazin had daarnet besloten dat we het een en ander aan archiefdozen naar de garage moesten brengen. Dus daar ben ik inmiddels mee klaar.
quote:
Op woensdag 19 november 2003 11:17 schreef Rewimo het volgende:
Post van de Belastingdienst. Schrik! Huh? Voor ChristanJa hoor, meneer zijn Sofinummer
Ik zou nu eigenlijk een nieuwe Kinderspecial voor de FP aan het schrijven moeten zijn, maar ik kan me er maar niet toe zetten
quote:*Sleept tafeltje met comp bij bankje en zet Pluisje ervoor, koffie erbij met wat lekkers*
Op woensdag 19 november 2003 11:20 schreef pluisje het volgende:Ik zou nu eigenlijk een nieuwe Kinderspecial voor de FP aan het schrijven moeten zijn, maar ik kan me er maar niet toe zetten
![]()
En nu schrijven jij!
quote:Ik lust geen koffie en ik ben misselijk
Op woensdag 19 november 2003 11:21 schreef Rewimo het volgende:
koffie erbij met wat lekkers
Maar goed, ik ga de stapel persberichten eens opzoeken, dat is al een begin
quote:Ik denk dat je even moet wachten tot ik mijn kleurenkaartje in ga scannen, het lijkt nu blauw op de foto
Op woensdag 19 november 2003 08:40 schreef Rewimo het volgende:
Ik wacht op een daglichtfoto...
quote:Zie je wel dat het geen paars is
Op woensdag 19 november 2003 11:24 schreef moussy het volgende:[..]
Ik denk dat je even moet wachten tot ik mijn kleurenkaartje in ga scannen, het lijkt nu blauw op de foto
quote:Kopje thee dan?
Op woensdag 19 november 2003 11:23 schreef pluisje het volgende:[..]
Ik lust geen koffie en ik ben misselijk
Maar goed, ik ga de stapel persberichten eens opzoeken, dat is al een begin
quote:je had het eerst over bruin
Op woensdag 19 november 2003 11:25 schreef Rewimo het volgende:[..]
Zie je wel dat het geen paars is
Gelukkig is de rest niet kleurendoof
quote:Blauw is alvast leuker dan bruin
Op woensdag 19 november 2003 11:29 schreef moussy het volgende:[..]
je had het eerst over bruin
![]()
Gelukkig is de rest niet kleurendoof
Pas op, 't is nog heet.
quote:Enkele jaren geleden is de leeftijd van het krijgen van een sofi-nummer verlaagd van 12 jaar, naar 3,5, dit omdat het sofinummer in het onderwijs soms blijkbaar ook gebruikt word.
Op woensdag 19 november 2003 11:17 schreef Rewimo het volgende:
Post van de Belastingdienst. Schrik! Huh? Voor ChristanJa hoor, meneer zijn Sofinummer
quote:Hij is vandaag precies 3 jaar en 1 maand, dus die 3,5 nemen ze wel ruim dan
Op woensdag 19 november 2003 11:37 schreef p_iglet het volgende:[..]
Enkele jaren geleden is de leeftijd van het krijgen van een sofi-nummer verlaagd van 12 jaar, naar 3,5, dit omdat het sofinummer in het onderwijs soms blijkbaar ook gebruikt word.
Ach zolang Cristan maar geen belasting hoeft te betalen toch?
Ben je net even vijf minuten de deur uit staat er ineens een TNT salesmanager voor je op kantoor (uninvited) en laat een offerte en kalender achter voor het nieuwe jaar. Het is pas NOVEMBER! Nog even en mensen gaan al kerstkaarten sturen. Waarom kan men niet gewoon wachten tot Sint en Piet weer het land uit zijn.
******Little-Angel heeft een vol buikje en gaat nu even languit op bankje no. 6 liggen en wat buikspieroefeningen doen******
quote:
Op woensdag 19 november 2003 11:39 schreef Rewimo het volgende:[..]
Hij is vandaag precies 3 jaar en 1 maand, dus die 3,5 nemen ze wel ruim dan
No Nick? Je hebt hem toch al voor Duuk?
quote:Duco heeft hem al een paar weken en die is net 2 geworden
Op woensdag 19 november 2003 11:39 schreef Rewimo het volgende:[..]
Hij is vandaag precies 3 jaar en 1 maand, dus die 3,5 nemen ze wel ruim dan
Handig voor alsie zijn krantenwijkje gaat lopen en dan de peuterbelasting moet invullen
quote:Ik voelde al een rilling over mijn rug gaan, weet nu wie het was
Op woensdag 19 november 2003 12:31 schreef moussy het volgende:[..]
No Nick? Je hebt hem toch al voor Duuk?
quote:Je wéét toch dat ik dat dan ben
Op woensdag 19 november 2003 12:33 schreef No Nick het volgende:[..]
Ik voelde al een rilling over mijn rug gaan, weet nu wie het was
quote:
Op woensdag 19 november 2003 12:34 schreef moussy het volgende:[..]
Je wéét toch dat ik dat dan ben
Arme Duco is ziekkies
Koorts, snot, niezen, waterige oogjes, nog meer snot, hangerig.. aaawwwwwwwwwwww
Oja, en voor de liefhebbers:
edit stukje van de site van het AD
Ook baby's een sofinummer
Economie, donderdag 13 november 2003 (523 woorden)
... en andere instanties om een sofinummer vragen om fraude te voorkomen. Ook sommige banken vragen er om als pa, moe of grootouders een jeugdrekening willen openen voor kind of kleinkind. In het onderwijs speelt het sofinummer, dat daar onderwijsnummer heet ...
stukje moet voor betaald worden
[Dit bericht is gewijzigd door easy-going op 19-11-2003 12:51]
Mijn Kinderspecial is voor de helft af (nou ja eigenlijk meer dan de helft, de foto's en de indeling had ik al gemaakt, en ben nu op de helft van de tekst) en ik vind het wel weer even mooi geweest. Morgen weer een dag
Ik weet nog wel dat ik de foto's ging maken ervoor, toen wist ik net een paar dagen dat ik zwanger was. Zat ik me daar toch te sniffen met een paar babysokjes in mijn handen
quote:Dat wordt alleen nog maar erger...
Op woensdag 19 november 2003 12:52 schreef pluisje het volgende:
Ik weet nog wel dat ik de foto's ging maken ervoor, toen wist ik net een paar dagen dat ik zwanger was. Zat ik me daar toch te sniffen met een paar babysokjes in mijn handen
quote:Ik weet van mijn zus dat ze de sofinummers van haar kids nodig had toen ze ze vlak na de geboorte wilde laten inschrijven bij hun particuliere ziektenkostenverzekering. Die heeft ook wel even verbaasd met de telefoon in haar hand gezeten
Op woensdag 19 november 2003 12:48 schreef easy-going het volgende:
Ik las een paar weken geleden in de krant dat ze babies ook al sofinummers gaan geven. Daar zullen ze nu wel mee begonnen zijn dan.
Mooi, kan Sven ook een bijbaantje nemen.
edit stukje van de site van het AD
Ook baby's een sofinummer
Economie, donderdag 13 november 2003 (523 woorden)
... en andere instanties om een sofinummer vragen om fraude te voorkomen. Ook sommige banken vragen er om als pa, moe of grootouders een jeugdrekening willen openen voor kind of kleinkind. In het onderwijs speelt het sofinummer, dat daar onderwijsnummer heet ...
stukje moet voor betaald worden
quote:Natuurlijk kun je die gebruiken. Eventueel kun je er een dieper blad opzetten. Commodes zijn meestal wat dieper. Qua hoogte moet je het gewoon uitproberen denk ik, hangt ook erg af van je eigen lengte of je er dan prettig aan staat.
Op woensdag 19 november 2003 13:23 schreef poemojn het volgende:
Even een heel ander vraagje: kun je ook gewoon een ikea-ladenkast als commode gebruiken? Die zijn zo'n 50 cm diep, en 80-90 cm hoog (hangt van de kast af). Welke hxbxd-maten heeft een normale commode, en wat is het voordeel van zo'n ding boven een normale ladenkast?
quote:als jij dat prettig vindt, waarom niet?
Op woensdag 19 november 2003 13:23 schreef poemojn het volgende:
Even een heel ander vraagje: kun je ook gewoon een ikea-ladenkast als commode gebruiken? Die zijn zo'n 50 cm diep, en 80-90 cm hoog (hangt van de kast af). Welke hxbxd-maten heeft een normale commode, en wat is het voordeel van zo'n ding boven een normale ladenkast?
Ik heb aanrechtkastjes als commode
Dat was dus niet zo snugger van moi vooral niet als ik die baan in het onderwijs krijg. Ze waren maandag ook al de naam van de docente waar ik bij was aan het nazoeken.
Weet iemand of ik kan vragen of ze die regel weghalen? Ik kan het zelf niet meer, is te lang geleden.
quote:even aan een modje vragen
Op woensdag 19 november 2003 13:33 schreef Syrena het volgende:
Weet iemand of ik kan vragen of ze die regel weghalen? Ik kan het zelf niet meer, is te lang geleden.
quote:Het modje van het topic of maakt dat niet uit? En hoe vind je die dan? Gewoon op profiel klikken en dan mailen?
Op woensdag 19 november 2003 13:35 schreef moussy het volgende:[..]
even aan een modje vragen
Ben zo'n ui wat dat betreft. Ik typ, duw op Invoeren en that's it
quote:Weet je zeker dat het verwijderen van die regel helpt? Google slaat alles ook op in een cache, dus het is goed mogelijk dat die info dan toch nog zichbaar is als je met Google zoekt.
Op woensdag 19 november 2003 13:33 schreef Syrena het volgende:
Sjips...als ik in Google zoek op mijn voornaam+achternaam kom ik in een topique hier tegen waardoor je meteen m'n nick aan m'n naam kan koppelen.
quote:Eh, witte kast die al in mijn vorige huis stond (en die binnenkort een derde leven gaat beginnen in qltels garage), witte commode die ik gratis van mijn vriendin kreeg (wel lekker groot), wiegje voor fl. 75 gekocht en door oma opgeknapt en bekleed
Op woensdag 19 november 2003 13:35 schreef poemojn het volgende:
Maar jullie kopen dus ook niet standaard een complete babykamer à 1000 euro begrijp ik
Erg handig gebleken: soort schoenenzakken met beertjes erop voor allerlei prulletjes (voor 1 gulden per stuk op een braderie). Hangt boven de commode met vaseline, crème enz. erin. Die gaan er trouwens binnenkort af als we Christans kamer gaan veranderen. Dus mocht iemand belangstelling hebben? Ze zijn hardblauw. Wil best even een foto maken.
quote:Ik heb een badkamermeubel als commode met een werkblad erop (van IKEA). Qua hoogte is het goed, alleen hadden we een groter werkblad kunnen halen. Nu kan alleen het aankleedkussen erop en het zou handig zijn dat je iig ook de billendoekjes er neer kan zetten.
Op woensdag 19 november 2003 13:31 schreef moussy het volgende:[..]
als jij dat prettig vindt, waarom niet?
Ik heb aanrechtkastjes als commode
Rewimo, is ie zo wél paars? In het echie is ie véél paarser
en ja nog steeds troep, ik kan dat niet zonder te troepen, straks of vanavond ga ik aan de andere kant beginnen
quote:Heeeeeeeeee, een paarse muur!
Op woensdag 19 november 2003 13:52 schreef moussy het volgende:
Rewimo, is ie zo wél paars? In het echie is ie véél paarser
en ja nog steeds troep, ik kan dat niet zonder te troepen, straks of vanavond ga ik aan de andere kant beginnen
Ik ben niet kleurendoof, zie je wel
Is die vloer niet koud?
Bram had ook vandaag zijn Sofinummer bij de post, vond het ookal vreemd, een blauwe envelop voor Bram. (ik schrik altijd enorm van blauwe enveloppen, ben altijd bang dat ik geflitst ben, kweet niet of dat ook in blauwe enveloppen komt hoor maar als er een bekeuring binnenkomt is ie van mij, de auto van Peet is van de zaak dus die krijgt ze daar).
Syrena wat is er wat je verwijderd wilt hebben? Mail me anders even op karin@fok.nl
quote:
Op woensdag 19 november 2003 13:45 schreef Rewimo het volgende:
Over het algemeen wel jaIk had trouwens een extra aankleedkussen beneden op tafel liggen, scheelt een hoop loopwerk
de laatste tijd eten we dan ook maar met het bord op schoot op de bank , maar dat komt ook wel omdat we nu laat eten voor ons doen (als Sven naar bed is)
quote:Karin, bekeuringen komen niet in blauwe enveloppen
Op woensdag 19 november 2003 14:30 schreef Karin het volgende:
Bram had ook vandaag zijn Sofinummer bij de post, vond het ookal vreemd, een blauwe envelop voor Bram. (ik schrik altijd enorm van blauwe enveloppen, ben altijd bang dat ik geflitst ben, kweet niet of dat ook in blauwe enveloppen komt hoor maar als er een bekeuring binnenkomt is ie van mij, de auto van Peet is van de zaak dus die krijgt ze daar).
quote:
Op woensdag 19 november 2003 14:30 schreef Karin het volgende:
Enveloppenangstenverhaal...
Die stomme blauwe enveloppen ja, ik krijg ook altijd een hartverzakking als ze weer in de brievenbus liggen hiero. Ik wil ze ook eigenlijk nooit openmaken.
We hebben al zoveel gezeik gehad met de Belastingdienst dat ik al meteen denk: "O nee hè, wat NU weer?!"
Tip om dit voorkomen voor iedereen: ga vooral niet in het buitenland wonen en voor een NL'se werkgever blijven werken. Dat is me toch vragen om moeilijkheden..
quote:Bij m'n werk voor is ook een hele lange strook voor de bus. Maar daar schijnen de paar meters wel parkeerplaatsen te zijn. Ik zet de mijne altijd daar neer, ben altijd de eerste dus staat ie zeker goed.
Op woensdag 19 november 2003 15:39 schreef Little-Angel het volgende:
Ik heb zelf 1 keer een bekeuring gekregen door mijn auto nietsvermoedend op een bushalte te parkeren. Daar staan op zoveel meter van de bushalte aan de kant van de weg wit geblokte tegels als aangeving dat dat nog bij de bushalte hoort en ik dacht dat het parkeervak daar al begon.
Maar meestal staan er later nog vijf auto's achter, en die staan volgens mij wel degelijk op de busstrook. Er is wel niks aangegeven met pijlen of blokjes of (gele) strepen.
quote:Nu je het zegt, op de papieren van de gemeente die we voor/van/over Sven kregen staat ook een sofinummer. Misschien is het nieuw dat de Belastingdienst ook nog iets stuurt.
Op woensdag 19 november 2003 17:15 schreef coolbabe het volgende:
Jasper en Tom hebben meteen bij het aangeven na de geboorte een sofinummer gekregen. Wat raar dat dat per gemeente verschillend is zeg...
quote:Staat ie al in het verjaardagstopic?
Op woensdag 19 november 2003 17:21 schreef kirpeknots het volgende:
Die van Dave kwam 2 weken terug. Dave is morgen 1 jaar.
Ouders en kindertjes verjaardagstopic 2
En hebben jullie nog een cadeautje uitgezocht?
Rood...
Paars! Toch, Rewimo?
[Dit bericht is gewijzigd door Sugar op 19-11-2003 18:32]
Verders krijg ik hier nooit een bekeuring want een nederlands rijbewijs begrijpen ze hier niet zo, en ben toch al eens gefotografeerd.
quote:Die Chinese maffia heeft tegenwoordig toch wel hele rare praktijken om iemand te laten betalen.
Op woensdag 19 november 2003 18:25 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
... zo'n gele jongen aan ons wiel gehad ....
quote:
Op woensdag 19 november 2003 18:27 schreef kirpeknots het volgende:[..]
Die Chinese maffia heeft tegenwoordig toch wel hele rare praktijken om iemand te laten betalen.
quote:Ja, deze wel
Op woensdag 19 november 2003 18:24 schreef Sugar het volgende:Paars! Toch, Rewimo?
Zó beter dan rewimo??
zit ik hier potdorie met kleurenkaartjes en lapjes stof tegen mijn monitor om te vergelijken
Sugar, leuke kleuren!!
[Dit bericht is gewijzigd door moussy op 19-11-2003 20:12]
quote:Dat kan niet hoor, nu al een chocoladeletter. Het is nog lang geen 5 december!
Op woensdag 19 november 2003 20:07 schreef daniman het volgende:
zo, ik ga es lekker op een van de bankjes een stukje van mijn chocoladeletter oppeuzelen [afbeelding]
quote:Dat is lila
Op woensdag 19 november 2003 20:11 schreef moussy het volgende:
[afbeelding]Zó beter dan rewimo??
![]()
Sugar, leuke kleuren!!
quote:ik kon gewoon niet wachten...
Op woensdag 19 november 2003 20:11 schreef Rewimo het volgende:[..]
Dat kan niet hoor, nu al een chocoladeletter. Het is nog lang geen 5 december!
en het erge is, ik had er twee in een keer gekocht... helemaal voor mezelf
quote:
Op woensdag 19 november 2003 20:12 schreef Rewimo het volgende:[..]
Dat is lila
En rood en groen (
hoi Peet! )
Ik geeft het op, jouw monitor kan gewoon mijn paars niet aan.... tis paars, lila, rood en groen
quote:O wacht, die strepen tussen de andere drie kleuren!
Op woensdag 19 november 2003 20:15 schreef moussy het volgende:[..]
Ik geeft het op, jouw monitor kan gewoon mijn paars niet aan.... tis paars, lila, rood en groen
Zijn een beetje donker, maar wel paars zo te zien ja
Gave paarse muren!
*deelt iedereen een stukje chocoladeletter uit*
Ik krijg langzaam mijn warmoranjebuikgevoel weer terug Dat gevoel dat in '88 zo geweldig was...
quote:idd, toen nederland in 88 kampioen was geworden, dat was leuk! Ik en een broer van mij gingen meteen de straten op en rondfietsen en schreeuwen dat nederland de beste was
Op woensdag 19 november 2003 21:26 schreef Rewimo het volgende:
*Kruipt met "m'n vlaggetje, m'n hoedje en m'n toeter" (kent iemand hier dat liedje eigenlijk wel, of ben ik de enige ouwe tut hier?) op het bankje naast Daniman*Ik krijg langzaam mijn warmoranjebuikgevoel weer terug
Dat gevoel dat in '88 zo geweldig was...
goeie ouwe tijd!
Ik had mijn hoop in het elftal verloren, maar nu neem ik mss toch mijn woorden terug!
Ik ga zo trouwens weer verder kijken, dus tot over drie kwartier oid
quote:Ik kom wel naast je zitten Rewimo,deze ouwe muts kent dat liedje wel.
Op woensdag 19 november 2003 21:26 schreef Rewimo het volgende:
*Kruipt met "m'n vlaggetje, m'n hoedje en m'n toeter" (kent iemand hier dat liedje eigenlijk wel, of ben ik de enige ouwe tut hier?) op het bankje naast Daniman*Ik krijg langzaam mijn warmoranjebuikgevoel weer terug
Dat gevoel dat in '88 zo geweldig was...
Waar ben je? Heb ik iets gemist?
quote:idd, nu je het zegt!
Op woensdag 19 november 2003 21:30 schreef Sugar het volgende:
Hee, zit net voetbal te kijken, zie Sneijders rennen en die is klein. Ik denk..."wat een kleintje..." en bedenk ineens dat ik "ons" Kleintje al heeeeeeeeeeel lang niet meer gezien heb!Waar ben je? Heb ik iets gemist?
Waar is kleintje, en hoe gaat het met haar?
quote:*Schuift gezellig op en heft liedje nog een keer aan*
Op woensdag 19 november 2003 21:29 schreef easy-going het volgende:[..]
Ik kom wel naast je zitten Rewimo,deze ouwe muts kent dat liedje wel.
wat een schande voor die schotten zeg..... ik hou helemaal niet van voetbal maar dis wel gaaf
Ben ook erg blij dat het beestje in princiepe niets heeft... nu nog even afwachten hoe ze de nacht doorkomt... t was trouwens een drie jarige teef ,een charpei, je weet wel zo'n kreukel hond....
quote:zeker! 6-0
Op woensdag 19 november 2003 21:58 schreef Rewimo het volgende:
Hij gaat lekker, Daniman!
ik neem alles terug wat ik de laatste dagen over nederlands elftal heb gezegd!
quote:Ik niet
Op woensdag 19 november 2003 22:27 schreef daniman het volgende:[..]
zeker! 6-0
de schotten zijn gebroken
![]()
ik neem alles terug wat ik de laatste dagen over nederlands elftal heb gezegd!
quote:dat is zeker schrikken zeg! Gelukkig voor die hond en zijn baasjes dat het nog meeviel met zijn verwondingen!
Op woensdag 19 november 2003 22:14 schreef Angel22 het volgende:
Heb vandaag nog (alweer...) de schrik van mijn leven gehad...
Lois: niet bang zijn voor die Mirena. Het is véééél minder erg dan een milde menstruatie of een milde wee (laat staan een ks). Echt waar. Vraag of ze goed uitleggen wat ze doen, dat vond ik wel prettig. En het gaat zó snel, is voorbij voor je het weet.
Die mooie tijd!
het wordt tijd dat nederland maar weer es europees kampioen word!
jammer trouwens dat noorwegen niet naar het EK gaat, maar ja tegen spanje was dat ook wel te verwachten....
quote:Ja. da's wel jammer voor jou, Daniman. Gelukkig maar dat Noorwegen en Nederland allebei roodwitblauw zijn
Op woensdag 19 november 2003 22:50 schreef daniman het volgende:
jammer trouwens dat noorwegen niet naar het EK gaat, maar ja tegen spanje was dat ook wel te verwachten....
quote:nou, idd!
Op woensdag 19 november 2003 22:51 schreef Rewimo het volgende:[..]
Ja. da's wel jammer voor jou, Daniman. Gelukkig maar dat Noorwegen en Nederland allebei roodwitblauw zijn
Hoewel... in 1990 zaten we als klasse-uitje in Dinant, en keken we NL-Duitsland(?) in een plaatselijk café. Helaas kwam toen het spuug-incident, rode kaart, en toen onze zangleraar iets te laat binnenkwam werd hij door iedereen uitgescholden omdat zijn naamgenoot de boel had verknald. Arme man...
En toen heeft ie zeker naamswijziging aangevraagd?
quote:ja zeg dat wel!
Op woensdag 19 november 2003 22:55 schreef phileine het volgende:
Arme man...
Ik heb net nog zijn dekentje over hem heen gelegd. hij ligt heerlijk te slapen.
Oh, en papa van Dave ook gefeliciteerd natuurlijk
Ik denk dat ik vandaag maar op bank nummer 8 ga zitten en mijn grote familie paraplu opsteek want het regent weer volop.
Ik heb net al mijn verjaardagskadootje aan mezelf besteld. 14 bollen breigaren Je bent een breijunk of niet
Ik moet straks naar de dermatoloog en zie er vréselijk tegen op
quote:Dermatologen doen meestal toch geen enge dingen? Gaat er iemand met je mee?
Op donderdag 20 november 2003 09:47 schreef moussy het volgende:
Ik moet straks naar de dermatoloog en zie er vréselijk tegen op
Voor de rest zullen de woorden huidtransplantatie, de-roofing, weg-snijden, wegprikken enz enz wel gaan vallen *slik*
Nahjah ik zie wel. Gelukkig gaat Peet met me mee, om alleen te gaan vind ik helemáál niks!!
Wij gaan even behang scoren in Zaandam Tot straks allemaal
ik wil jullie laten weten dat ik nog steeds fanatiek meelurk.
de afgelopen maanden is de relatie met de vader van mijn kinderen op een absoluut dieptepunt gekomen en we tot de conclusie zijn gekomen dat we niet meer met elkaar verder willen. teveel emoties om gezellig mee te kletsen hoewel ik natuurlijk nog steeds beretrots ben op mijn jongens. helaas lees ik in dit forum niets over deze problematiek en voel ik me alleen staan met mijn vragen. ik weet zelfs niet eens waar ik dit stukje zou moeten plaatsen dus sorry als ik helemaal verkeerd zit in het speeltuinbankjestopic, verwijder het anders maar.
ik lees nog steeds graag in het ouderforum en ik leef met iedereen mee, maar ik heb op dit moment teveel gemengde gevoelens om lekker luchtig mee te kletsen
Sterkte hoor, en als je je hart wil luchten, dan moet je dat gewoon doen hoor!
opschuiven meiden ik wil er ook nog bij!!
quote:Ja sorry, ik neem met de dag meer ruimte in
Op donderdag 20 november 2003 11:03 schreef just me het volgende:
* just me komt er even bij zittenopschuiven meiden ik wil er ook nog bij!!
quote:Jaren geleden ben ik ook tot die conclusie gekomen en ben nog steeds trots dat ik het doorgezet heb ondanks de pijn en het verdriet wat zo af en toe nog boven komt hoor!
Op donderdag 20 november 2003 10:57 schreef lady-wrb het volgende:de afgelopen maanden is de relatie met de vader van mijn kinderen op een absoluut dieptepunt gekomen en we tot de conclusie zijn gekomen dat we niet meer met elkaar verder willen.
quote:aha u bent behoorlijk aan het uitdijen
Op donderdag 20 november 2003 11:03 schreef pluisje het volgende:[..]
Ja sorry, ik neem met de dag meer ruimte in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |