Ik zou jullie willen vragen deze vragen te beantwoorden. Ben namelijk bezig met een afstudeerproject over drogisterijen voor school.
Hartelijk dank!!!!
jaja dit is echt een serieuze reactie
[Dit bericht is gewijzigd door MissyMirjaM op 18-11-2003 15:36]
quote:Slechte filiaalleider dus
Op dinsdag 18 november 2003 15:35 schreef MissyMirjaM het volgende:
kut kut kut winkel.
altijd pokke druk, in het filliaal bij ons staan overal op de gangpaden allemaal mandjes met aanbiedingen of gewoon stapels dozen, zodat je niet eens meer bij de produkten in de schappen kan. ze staan er gewoon voor, en die mandjes maken het onmogelijk om normaal te lopen.
soms van die dozen met kinderwagens dat is helemaal pokkezooi
verder vind ik de winkel onoverzichtelijk en het personeel allemaal van de stempel achterlijk en onvriendelijk
jaja dit is echt een serieuze reactie
quote:mja, zou best kunnen, ik ontwijk die winkel altijd vind het echt klote winkel
Op dinsdag 18 november 2003 15:36 schreef apachzor het volgende:[..]
Slechte filiaalleider dus
Zo'n aanbieding nokia 3310 voor 49 euro is altijd aantrekkelijk
Aanvullende vragen:
Bekijken jullie altijd de folder voordat je naar Kruidvat gaat? En wat kopen jullie, afgezien van de aanbiedingen?
Kruidvat heeft een groot assortiment, maar de winkel is vaak rommelig, ook druk, wel goede aanbiedingen.
Ik kijk de folder vaak vluchtig door, maar koop mijn producten vaak uiteindelijk ergens anders (ziehierboven)
Bij-artikelen kijk ik nooit naar in een drogist eik.
Ook laat ik mijn foto's hierafdrukken.
Het jammere van de Kruitvat vind ik dat de aanbiedingen dinsdags al weg zijn, terwijl dan pas de reclame begint.
Het personeel wisselt vaak, dus soms wel aardig ,soms niet.
Goedkoper dan andere drogisten en een groter assortiment aan niet drogistdingen.
Over het algemeen ben ik het wel eens met wat de rest zegt, als je het vergelijkt met de Etos bijvoorbeeld, is het veel drukker, rommeliger en klantonvriendelijker...Toch ga ik er wel eens heen als ik de folder binnen gekregen heb, en eerlijk is eerlijk, ze zijn wél goedkoper.
Als ik er dan ben heb ik vaak geen idee meer wat er in de folder stond, maar ik koop dan wel van alles wat ik toch nodig had, en nog wat speelgoed voor de kinderen, boekjes, babyspullen en wat lekkers voor mezelf, een t-shirt voor m'n lief ... etc.
Ik zou "onze" DA zonder pardon inruilen voor een Kruidvat!!
quote:Nee.
Op dinsdag 18 november 2003 16:02 schreef Shopper het volgende:
Meer antwoorden wil ikAanvullende vragen:
Bekijken jullie altijd de folder voordat je naar Kruidvat gaat?
quote:Niks.
En wat kopen jullie, afgezien van de aanbiedingen?
quote:Voor grappige dingentjes moet je bij de Action zijn. Nu ook Madelief en Final Destination DVD voor maar 3,98
Op dinsdag 18 november 2003 16:09 schreef Biancavia het volgende:
Kruidvat heeft best wel eens grappige dingetjes voor weinig geld.
En als ik die in de folder zie dan ga ik er wel eens heen.
Ikzelf verkies Etos boven het Kruidvat, omdat die iets meer kwaliteitsproducten verkoopt.
als ie uberhaupt in de basis staat natuurlijk
quote:Franchise
Op dinsdag 18 november 2003 20:31 schreef Rewimo het volgende:
Het is trouwens lang niet in elk Kruidvat rommelig, hangt erg van de zaak af.
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 15:29 schreef Shopper het volgende:
Komen jullie wel eens bij Kruidvat?
ja, iedere vrijdagavond en zaterdagsWat koop je daar dan?
Ik werk er maar koop er ook wel eens iets zoals producten voor de dagelijkse verzorging, medicijnen en hebbedingetjes.Wat vinden jullie van het assortiment?
In onze winkel is het assortiment erg groot. Van handdoeken tot kattenvoer tot barbies. Producten zijn over het algemeen een stuk lager in prijs dan v.b. de etos of DA drogisterijen.Wat vinden julllie van het personeel?
Ligt gewoon aan het filiaal,net als bij andere winkels. Moet van mezelf te kennen geven dat ik niet altijd even vriendelijk blijf kijken als er bijvoorbeeld op een zeer drukke zaterdag ellenlange rijen achter de kassa's staan.Waarom koop je daar en niet bij bijv. Etos, DA of Trekpleister?
Etos en DA zijn een stuk duurder, trekpleister zit hier niet in de buurt anders zou ik daar ook wel eens heen gaan.
quote:Een groot filiaal heeft meestal genoeg.
Op dinsdag 18 november 2003 22:28 schreef Fratz het volgende:
ik ga regelmatig naar het kruidvat om te neuzen, het is meestal nogal rommelig en de aanbiedingen zijn bijna altijd uitverkocht (medewerkers geven ook gewoon toe dat er veel te weinig wordt ingekocht en dat het alleen maar lokkertjes zijn) maar ik mag er altijd graag zijn. de prijzen zijn er vooral fijn!
quote:Dat is echt asociaal.
Op dinsdag 18 november 2003 23:05 schreef pos het volgende:Ik was een keer Paracetamol kopen bij het Kruitvat en wou met 50 ¤ betalen en toen vroeg de kaugom kauwende cassiere of ik niet eerst even bij AH er naast kon wisselen. Nou vraag ik je?
quote:Heb ook meteen een email gestuurd en kreeg netjes binnen het uur een email terug dat ze contact op gingen nemen met het filiaal
Op dinsdag 18 november 2003 23:06 schreef schatje het volgende:[..]
Dat is echt asociaal.
Ik stoor me wel vaak aan het personeel, en dan vooral de zaterdaghulpen en de wat jongere mensen. Geen moeite voor je nemen enzo......is wat minder!
kruidvat heeft altijd leuke spullen en hebbedingetjes voor weinig geld, terwijl het ergens anders een stuk duurder is (is me opgevallen)
quote:DUh, Trekpleister en Kruidvat vallen onder hetzelfde concern. Ze verkopen exact dezelfde producten. Als er iets de ene week in de aanbieding is bij Kruidvat, dan is het de week daarna in de aanbieding bij Trekpleister
Op dinsdag 18 november 2003 15:36 schreef _.-Chicken-._ het volgende:
Hetzelfde als Trekpleister...
[Dit bericht is gewijzigd door S_ op 19-11-2003 16:14]
quote:Weet je hoe asociaal die Leidenaren zijn, daar wordt je ook onvriendelijk van. Ik zou er voor geen goud willen werken
Op dinsdag 18 november 2003 15:35 schreef MissyMirjaM het volgende:verder vind ik de winkel onoverzichtelijk en het personeel bijna allemaal van de stempel achterlijk en onvriendelijk
quote:idd, check hun aanbod lenzen maar 's. Exact hetzelfde, maar dan anders verpakt.
Op woensdag 19 november 2003 16:10 schreef S_ het volgende:[..]
DUh, Trekpleister en Kruidvat vallen onder hetzelfde concern. Ze verkopen exact dezelfde producten. Als er iets de ene week in de aanbieding is bij Kruidvat, dan is het de week daarna in de aanbieding bij Trekpleister
quote:Het is sinds 1 januari van een Chinees a.s. Watson
Op woensdag 19 november 2003 16:29 schreef schatje het volgende:
ICI Paris XL behoort ook tot Kruidvat concern. Het is zelfs niet meer in Nederlandse handen.
quote:Klopt
Op woensdag 19 november 2003 17:02 schreef S_ het volgende:[..]
Het is sinds 1 januari van een Chinees a.s. Watson
En als ik daar dan toch ben, neem ik vaak iets van deo/haarlak mee, omdat Kruidvat toch een van de goedkopere drogisten blijft.
Ik erger mij, net als meerdere, aan die vele mandjes en dozen die in die hele smalle gangpaden staan.
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 19:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:[..]
Nee.
[..]Niks.
quote:Behalve wanneer het om een uitkering gaat. Dan weten de anti-maatschappij-achtigen plotseling wel de maatschappij te vinden
wat ben jij stoer en anti-maatschappij-achtig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |