quote:Voor zo'n goed doel zet ik me in!
Op dinsdag 18 november 2003 11:37 schreef Loena-tik- het volgende:
ff dit topic vol lullen hoor gaan we lekker naar een even deeltje!!!
Oow, en zéker nu Loena een nieuw, even deel geopend heeft!!!! Gaat ie goed, Loena?
Little-Angel en Jansu: ik kèn het!
Kussen en sterkte. Onthoud: hoop houden is goed! Het laat je voelen, stralen en leven! Dus gewoon doen, doe ik ook....
Slaapmeis, hou je nog vol?
quote:Gaat wel goed met me hoor, ben wel alweer aan het twijfelen geslagen, ben dit keer niet zo misselijk, ga ik me natuurlijk gelijk weer afvragen of het wel goed zit in mijn buik... Maar goed zo zie je maar, je blijft doormutsen ookal ben je al zwanger
Op dinsdag 18 november 2003 11:48 schreef Sugar het volgende:[..]
Oow, en zéker nu Loena een nieuw, even deel geopend heeft!!!! Gaat ie goed, Loena?
Maar goed ik hoor eigenlijk te posten in een ander topic( maar ik vinnet stiekum wel gezellig hier)
Tja......
Ik heb normaal gesproken al lang last van bepaalde klachtjes die op een aankomende ongi duiden.... Nu dus nog steeds niet, dat was dus ook de reden dat ik een vroegtest had gedaan. Helaas, maar weer negatief dus....
Ik heb alleen nog steeds last van dat cervixslijm en verder heb ik vanaf gisteren ook voor het eerst dat ik me kan herinneren last van maagzuur. BAH.........
Maar wat de pijn in mijn buik en aan mijn borsten betreft is het nog zeer rustig. Misschien heb ik deze cyclus een keer geen last van nare klachtjes en kwaaltjes. Mijn baarmoeder zag er in ieder geval perfect uit volgens de gyn, de cyste was weg en de medicatie had dus geholpen. Misschien komt het wel door dat laatste dat het deze cyclus een keer niet allemaal zo rommelt in en aan mijn lijf. En...... dat is ook wel eens een keer fijn!
Tja, morgen is het NOD day...
quote:Vind het juist leuk Loena, dat je hier nog komt posten en met ons meeleeft!!
Op dinsdag 18 november 2003 11:58 schreef Loena-tik- het volgende:[..]
Gaat wel goed met me hoor, ben wel alweer aan het twijfelen geslagen, ben dit keer niet zo misselijk, ga ik me natuurlijk gelijk weer afvragen of het wel goed zit in mijn buik... Maar goed zo zie je maar, je blijft doormutsen ookal ben je al zwanger
Maar goed ik hoor eigenlijk te posten in een ander topic( maar ik vinnet stiekum wel gezellig hier)
En ja dames............. weer eeen even topic!!!!
code:zoiets dus...->-
quote:GRAPJAS!!!!!
Op dinsdag 18 november 2003 12:07 schreef Nohoch-Mul het volgende:
2 testen geprobeerd en steeds dezelfde uitslag een platstreepje met een pijl (!)code:zoiets dus...->-
[Dit bericht is gewijzigd door Jansu op 18-11-2003 12:11]
quote:Huh? Wat is dat dan weer?
Op dinsdag 18 november 2003 12:07 schreef Nohoch-Mul het volgende:
2 testen geprobeerd en steeds dezelfde uitslag een platstreepje met een pijl (!)code:zoiets dus...->-
Kan zieke Catoot zich even melden, dé ervaringsdeskundige op het gebied van rare testen en bizarre uitslagen? Dank!
Succes Nohoch-Mul! Ik kan je niks zinnigs zeggen...!
quote:Mijn vrouw
Op dinsdag 18 november 2003 12:10 schreef Jansu het volgende:[..]
GRAPJAS!!!!!
Heb je zelf getest of je vrouw/vriendin?
En het is echt geen grapje!
quote:Ik nog wel: Het was een "Clear Blue" test
Op dinsdag 18 november 2003 12:10 schreef Sugar het volgende:[..]
Huh? Wat is dat dan weer?
Kan zieke Catoot zich even melden, dé ervaringsdeskundige op het gebied van rare testen en bizarre uitslagen? Dank!
Succes Nohoch-Mul! Ik kan je niks zinnigs zeggen...!
quote:Mijn zeer gemeende excuus dan!!!
Op dinsdag 18 november 2003 12:12 schreef Nohoch-Mul het volgende:[..]
Mijn vrouw
En het is echt geen grapje!
[Dit bericht is gewijzigd door Jansu op 18-11-2003 12:15]
quote:En terecht!
Op dinsdag 18 november 2003 12:14 schreef Jansu het volgende:[..]
Mijn zeer gemeende excuus dan!!!
Zo'n melding heb ik nog nergens gehoord, laat staan gezien.
En aangezien er in je profiel staat dat je een man bent, dacht ik te snel dat het een grapju was...........:@
quote:Probeer anders eens een ander merk zwangerschapstest, wie weet geeft die wat meer duidelijkheid en zekerheid.
Op dinsdag 18 november 2003 12:15 schreef Nohoch-Mul het volgende:[..]
En terecht!
quote:Dat gaan we ook zeker doen, nog tips?
Op dinsdag 18 november 2003 12:16 schreef Jansu het volgende:[..]
Probeer anders eens een ander merk zwangerschapstest, wie weet geeft die wat meer duidelijkheid en zekerheid.
In ieder geval suc6!
quote:Staat er verder nog een telefoonnummer dat je kan bellen voor vragen en/of opmerkingen in de bijsluiter van de testen die jullie al hebben gedaan? Misschien weten die raad..........
Op dinsdag 18 november 2003 12:18 schreef Nohoch-Mul het volgende:[..]
Dat gaan we ook zeker doen, nog tips?
quote:Oeh! Snap ik! Kus!
Op dinsdag 18 november 2003 12:30 schreef Little-Angel het volgende:
Gisteren naar de kapper gegaan (vriendin van me) en daar belde een andere vriendin op met de mededeling dat ze zwanger was. Ik ben wel blij voor haar maar ik was nog niet over de negatieve test heen van die ochtend. Beetje dubbel gevoel zeg maar.
quote:Ja, ik weet exact wat je bedoelt en voelt!
Op dinsdag 18 november 2003 12:30 schreef Little-Angel het volgende:
Jansu, het zelfde geldt voor mij, ook hier nog geen symptonen die duiden op ongesteldheid en de pijn aan mijn borsten is afgelopen weekend wat afgenomen maar neemt nu toch weer toe. Ik had gisterenavond last van mijn buik maar dat kwam door het eten. Dus ook ik zit nog steeds duimen te draaien maar ben even niet zo positief ingesteld. Gisteren naar de kapper gegaan (vriendin van me) en daar belde een andere vriendin op met de mededeling dat ze zwanger was. Ik ben wel blij voor haar maar ik was nog niet over de negatieve test heen van die ochtend. Beetje dubbel gevoel zeg maar.
Vandaag NOD, maar nog geen spoortje bloed te zien. Wel ben ik wat lichtgeraakt, maar dat kan ook van de zenuwen zijn. Vorige maand had ik het ook pas aan het eind van de dag, dus ik moet nog heeeeeel even geduld hebben. Gisteravond was ik weer misselijk, het rare kriebelgevoel in mijn buik is ook weer op komen zetten en zelfs mijn borsten lijken weer wat meer pijn te doen. Ik snap er helemaal niets van
quote:OOoowww, spannend.
Op dinsdag 18 november 2003 12:42 schreef Slaapmeisje het volgende:
Even snel posten voordat ik de rest van de dag (en avond) in vergadering ga....Vandaag NOD, maar nog geen spoortje bloed te zien. Wel ben ik wat lichtgeraakt, maar dat kan ook van de zenuwen zijn. Vorige maand had ik het ook pas aan het eind van de dag, dus ik moet nog heeeeeel even geduld hebben. Gisteravond was ik weer misselijk, het rare kriebelgevoel in mijn buik is ook weer op komen zetten en zelfs mijn borsten lijken weer wat meer pijn te doen. Ik snap er helemaal niets van
quote:Hihi......
Op dinsdag 18 november 2003 12:53 schreef Slaapmeisje het volgende:
Hmz, tja afleiding? Volgens mij kan niets mij op dit moment afleiden van die oerdrang
quote:Oeh, SPANNEND!!!! Duim voor je meid!!! Ga zo werken, laat je ons wat weten vanavond?!
Even snel posten voordat ik de rest van de dag (en avond) in vergadering ga....Vandaag NOD, maar nog geen spoortje bloed te zien. Wel ben ik wat lichtgeraakt, maar dat kan ook van de zenuwen zijn. Vorige maand had ik het ook pas aan het eind van de dag, dus ik moet nog heeeeeel even geduld hebben. Gisteravond was ik weer misselijk, het rare kriebelgevoel in mijn buik is ook weer op komen zetten en zelfs mijn borsten lijken weer wat meer pijn te doen. Ik snap er helemaal niets van
quote:Slaapmeis, ik zou het zó tof voor je vinden!
Jaja, er zijn inmiddels weer wat veranderingen in mijn lichaam.
Het slijm is af aan het nemen. Op zich ben ik daar wel blij mee, maar zou dat positief of juist negatief kunnen zijn?
Ja, daar gaan we weer...........
Hoe is het verder allemaal met jullie?
Slaapmeisje.......... Ik steek een kaarsje voor je aan!
En..... Slaapmeisje.....????
Allemaal een fijne avond/nacht en morgen weer gezond op.
Liefs Jansu
Testen please
Helaas tegen het begin van de avond ongi geworden
Ik baal er gigantisch van omdat ik deze maand ook nog zo misselijk was iedere dag. Het lijkt wel alsof ik steeds allergischer reageer op progesteron of zo. Vrijdag naar de dokter want dit houd ik niet meer uit zo
P.S. lief van jullie dat jullie allemaal zo meeleven, maar geen duimpjes of kaarsjes helpen blijkbaar.
Vandaag dus NOD Day voor mij............
Meiden veel plezier vandaag, ik moet in ieder geval de hele dag werken.
Ik spreek jullie vanavond wel.
Liefs Jansu
Jansu sterkte vandaag! Ik hoop dat het bij jou wel wegblijft.
quote:Nope... Ik wacht op jou
Op woensdag 19 november 2003 09:20 schreef Knorretje het volgende:
leah ???
quote:dat is dus een lang verhaal
Op woensdag 19 november 2003 09:50 schreef Leah het volgende:[..]
Nope... Ik wacht op jou
![]()
quote:Ja hoor!
Op woensdag 19 november 2003 09:50 schreef Knorretje het volgende:[..]
dat is dus een lang verhaal
![]()
mag ik mailen ??
[Dit bericht is gewijzigd door Leah op 19-11-2003 10:15]
Stiekum hoop ik nog steeds dat het bloeden niet echt doorzet, dat het een innestelingsbloeding zou zijn, dat ik ongesteld en toch zwanger ben, waarom waarom waarom hebben de duivels me deze maand gevonden. Ik wil zooooo graag zwangeren en moederen, wanneer ben ik dan aan de beurt?
quote:Wat ontzettend jammer Slaapmeisje
Op woensdag 19 november 2003 10:07 schreef Slaapmeisje het volgende:
Lief van jullie allemaal zeg! Ik voel me hierdoor tenminste een klein stukkie beter. Gisteravond zat ik er echt helemaal doorheen, de klap was dit keer wel heel hard aangekomen omdat ik er echt van overtuigd was dat het deze keer wel raak zou zijn. Ook vandaag ben ik huilerig, chagerijnig, nog steeds misselijk... kortom ik voel me gewoon klote.Stiekum hoop ik nog steeds dat het bloeden niet echt doorzet, dat het een innestelingsbloeding zou zijn, dat ik ongesteld en toch zwanger ben, waarom waarom waarom hebben de duivels me deze maand gevonden. Ik wil zooooo graag zwangeren en moederen, wanneer ben ik dan aan de beurt?
Zou ik dan toch te vroeg hebben getest?? (Wishfull thinking)
Of zit er stiekem weer een cyste
[Dit bericht is gewijzigd door Little-Angel op 19-11-2003 15:18]
Tja, hier nog steeds geen red devils...........
Nog steeds heb ik last van maagzuur en verder alleen een wat drukkend gevoel in mijn buik. Soms heeeel even een beetje een aankomend ongi gevoel, maar absoluut niet zoals ik gewent ben.
Ook heb ik nog steeds geen bruine afscheiding, normaal heb ik dit een dag of 2 voor mijn menstruatie. Dat rauw eiwit achtige cervixslijm is er dus ook al een paar dagen niet meer. Het is nu alleen wat geel van kleur en dik/korrelig, maar echt heel minimaal.
Al met al weet ik niet wat ik ervan moet denken, aangezien de vroegtest van maandag middag negatief was. En volgens de gebruiksaanwijzing zou deze 4 dagen voor de verwachte menstruatie al uitsluitsel geven.
OOOoooowwww....... Zal ik dan misschien toch het geluk hebben dat het hcg gehalte te laag zou zijn geweest?
Verder voel ik me echt super goed, ben heel vrolijk. Maar daartegen heb ik wel weer last van puistjes....... Aaaaaaaaaaaarrr
Daar gaan we weer.
Ik spreek jullie later vandaag nog wel.
Dikke kus Jansu
Nu dan het laatste nieuws van mij:
Nog steeds geen red devils!!!
Tot morgen dan maar, liefs Jansu
Nou, zoals jullie zien ben ik er weer erg vroeg bij......
Ik moet de vroege dienst draaien vandaag.
Hier verder nog geen verandering.........
Ben benieuwd of de duivels vandaag zullen komen.
Tot later, Jansu
quote:Het is hier inderdaad erg rustig. Ik lees wel, maar heb op dit moment niet zo veel te vertellen (de duivels hadden mij afgelopen maandag al gevonden en ik wacht dus rustig op de nieuwe klusperiode
Op donderdag 20 november 2003 06:22 schreef Jansu het volgende:
Waar is/blijft iedereen?
Toch wel alles goed he?Nou, zoals jullie zien ben ik er weer erg vroeg bij......
Ik moet de vroege dienst draaien vandaag.Hier verder nog geen verandering.........
Ben benieuwd of de duivels vandaag zullen komen.Tot later, Jansu
Ben er gewoon effe stil van....
Hier nog steeds geen enkele duivel te bekennen!!!
Tja, tot wanneer hou ik het vol om niet te testen.....?
Wat is wijsheid....... Maandag middag een vroegtest gedaan die negatief was. Ik zou dus eigenlijk gister al mijn menstruatie moeten hebben, gezien de vorige cyclus. Maar in hoevere moet/kan ik daarvan uit gaan. Gezien de medicatie die ik had gekregen........
Ik zit nu op dag 33, mijn vorige cyclus was dus 31 dagen en de cyclus daarvoor was 34 dagen..........
De gyn heeft mij verteld dat als ik 2 dagen over tijd ben ik een test moest doen, gezien onze geschiedenis......
Ik kijk wel tot wanneer ik het volhoud om niet te testen. Kan ik ergens mijn testen inleveren zodat ik er geen meer in huis heb!!!
Mijn nagels zijn inmiddels al erg kort.......
quote:Wanneer was jou NOD ook al weer?
Op donderdag 20 november 2003 11:19 schreef Little-Angel het volgende:
Ik wacht zo ie zo tot volgende week vrijdag. Ik merk wel of ik komende week nog rode duivels op bezoek krijg.
Hier alles nog hetzelfde. Geen duivels en ook geen enkel teken dat ze eraan komen.
Ik heb met mijn vriend besloten dat als ik morgen ochtend nog niet ongi ben we een test gaan doen.
Het is allemaal erg spannend! Aan de ene kant wil ik eigenlijk zo lang mogelijk wachten met testen en aan de andere kant niet.
Maar ik moet van de gyn binnen een paar dagen over tijd te zijn al testen, gezien onze voorgeschiedenis.....
Brrr. Vindt het al met al erg eng worden......
Raar he?
Hoe is het verder met iedereen? Allemaal erg druk of gewoon even geen zin/behoefte om te schrijven hiero?
Dikke knuf Jansu
Bovenstaand lijstje zijn PMS verschijnselen die ik net heb gevonden op het Internet. Heel erg herkenbaar allemaal! Ik denk dat ik ze een voor een zou kunnen afvinken als ik mijn verschijnselen van de afgelopen maanden bijelkaar op zou tellen. Alleen die misselijkheid komt niet voor in dit lijstje, maar zou veroorzaakt kunnen worden door de duizeligheid en licht gevoel in mijn hoofd.
Vanmiddag samen met Slaapvriendje naar de huisarts om te praten over onze beebiewens. Ben heel erg benieuwd wat het vervolgtraject zal zijn. Ik hou jullie vanzelfsprekend op de hoogte.
Jansu!!!! Meissie wat spannend voor je zeg. Ik hoop het zo want ik gun het je van harte
Ook voor jullie heel veel suc6 vanmiddag bij de huisarts!!!!
Tis een hele lijst die je hierboven opsomt.
Wat kunnen vrouwen toch de pech hebben en heel veel afzien.
Hoezo is een vrouw van het zwakkere geslacht. Als een man hier allemaal last van zou hebben, zou die letterlijk in z'n bedje zielig liggen te doen.
Terwijl veel vrouwen op zo'n moment te horen krijgen dat ze zich niet zo moeten aanstellen of moeten zeuren.........
PPPPpppffff, wat duurt wachten toch lang he!
Teunisbloemolie slikken zou kunnen helpen om de verschijnselen te verminderen evenals je eetpatroon aanpassen. Dan zou ik dus moeten oppassen met koffie, chocola, drop, suiker, vet, alcohol, cola
Wachten is ontzettend moeilijk. Dat is natuurlijk ook de reden dat dit topic is opgericht en zo goed loopt. Zo kunnen we in ieder geval samen de periode doorkomen en het frusterende van het wachten even lekker van je af kletsen. Hou je taai he!
Enneh, Jansu, wel meteen hier posten he! De F5-knop krijgt het weer zwaar te verduren morgen.
quote:Natuurlijk zal ik hier meteen posten!!
Op vrijdag 21 november 2003 11:28 schreef Brighteyes het volgende:
Slaapmeisje, heel veel succes van middag!Enneh, Jansu, wel meteen hier posten he! De F5-knop krijgt het weer zwaar te verduren morgen.
Hoe is het verder met jou?
quote:Tip 1
Op vrijdag 21 november 2003 11:33 schreef Little-Angel het volgende:
Hier is het inmiddels dag 33 en nog geen enkel teken van rode duivels. Ik voel me heel erg onzeker en wet niet zo goed wat nou verstandig is. Testen of gewoon af wachten. Op pijnlijke borsten na mankeer ik verders niks. Ik ben niet misselijk of wat dan ook. Morgen ga ik met mijn moeder winkelen voor een galajurk (ik heb een koninklijke premiere as dinsdag) en die zijn niet zo goedkoop. Zal ik nou testen en als het positief is een minder dure jurk kopen of zal ik gewoon een mooie jurk kopen en we zien wel of we zwanger zijn........ Ik wordt zo langzamerhand gek van me zelf.
Tip 2
Ik denk dat ik in jou geval wel een testje zou wagen....
En wat dat gek zijn betreft.....
Dat heeft nagenoeg elke vrouw in een soortgelijke situatie.
Ik kan je nu absoluut een hand geven!!
Dikke knuf Jansu
Ik heb morgen NOD! Ook spannend!
Ach ik denk dat ik vanavond maar een testje gaat scoren en als ik zondag nog geen rode duivels heb kan ik altijd even een testje wagen.
Jij ook veel sterkte met wachten.
quote:Tja, helaas. Vandaag ga ik echt niet testen!
Op vrijdag 21 november 2003 11:50 schreef Sugar het volgende:
Oei, Little-Angel en Jansu, jullie zijn al wat verder dan ik en dus overtijd! Spannund!
Succes met volhouden om nog niet te testen... Of eigenlijk helemaal geen succes, want ik wil liever dat jullie allebei NU testen!![]()
Ik heb morgen NOD! Ook spannend!
Voor jou begint de spannende tijd dus ook.
Heel veel suc6 meid!!
quote:Tjeemie, 58 kilo. Das echt een perfect figuur dus!
Op vrijdag 21 november 2003 11:56 schreef Little-Angel het volgende:
Dank je wel Jansu, je hebt gelijk over die jurk, ik ben alleen zo bang dat als ik zwanger blijk te zijn en straks een kindje in mijn armen mag houden misschien wel zo veel ben aangekomen dat ik er niet meer in pas. Maar aan de ander kant is het wel weer een stimulans om daarna wat aan mijn lichaam te gaan doen. Ik ben nu nog slank en weeg 58 kilo. Mooi streef gewicht toch?Ach ik denk dat ik vanavond maar een testje gaat scoren en als ik zondag nog geen rode duivels heb kan ik altijd even een testje wagen.
Jij ook veel sterkte met wachten.
Ik begrijp dus dat je vandaag wel een test in huis gaat halen maar dat je die dan zondag gebruikt. Dat de duivels maar weg zullen blijven!!
Ik heb in ieder geval het idee dat we in dit even deel van ons topic wel erg veel kans gaan maken op meerdere zwangeren!
quote:Goed hoor! Alles gaat zo z'n gangetje en de dipjes worden al een stuk minder en ook een stuk minder diep. Is alleen wel grappig. Onder invloed van mijn ongi ben ik dus een stuk vatbaarder voor herinneringen en tranen. En dan moet ik steeds aan dit topic denken. Mijn cyclus is dus al drie maanden keurig netjes geregeld. Ik kan bijna de klok erop gelijk zetten.
Op vrijdag 21 november 2003 11:32 schreef Jansu het volgende:
Hoe is het verder met jou?
quote:Ik had toen van mijn gyn begrepen dat je ondanks dat er een cyste kan zitten toch zwanger kunt raken. Het exacte hoe en/of wat weet ik niet.
Op vrijdag 21 november 2003 12:39 schreef Little-Angel het volgende:
Ik ben nu nog positief ingesteld maar ik heb ook het idee dat ik misschien wel weer een cyste zou kunnen hebben en dan ben ik ook niet zwanger.
Ik wil je geen valse hoop geven, maar hoop wel dat je hier wat aan hebt.
quote:Aha, tja dat maakt het wel wat ingewikkelder.
Op vrijdag 21 november 2003 13:17 schreef Little-Angel het volgende:
mijn cyste zat tot twee keer aan toe op mijn eierstok waardoor het eitje niet kan springen. maar ja we klussen gewoon verder en zien wel. Mijn man wil niet dat ik test, hij wil wachten.
quote:Tja......... Het is inderdaad kl*te dat als je een test doet deze negatief is.
Op vrijdag 21 november 2003 17:18 schreef Catootje het volgende:
vreselijk klote is dat he, dat wel of niet testen: ik weet nog dat ik er zooo zat van was, elke keer hoop, elke keer met testje op de wc zitten bibberen, elke keer toch niet....bah! En er is geloof ik niet zoveel wat ik kan zeggen of doen om het jullie gemakkelijker te makan, het blijft klote tot de dag dattie EINDELIJK positief is! Alle cystes, pco'tjes en andere toestanden ten spijt: we gaan mooie kindjes maken!!
Vanmiddag naar de huisarts geweest en het volgende is de eerste stap op weg naar ons eerste Slaapkindje:
1) Afspraak voor een Echo om te kijken hoe het met mijn PCO is gesteld en het vocht in mijn Douglas holte ten opzichte van de echo van afgelopen januari.
2) Bloedonderzoek op verschillende hormonen enzo.
3) Uitstrijkje om te zien of ik in het verleden Chlamydia en dat soort shit heb opgelopen en te checken wat er verder nog mis kan zijn
4) Slaapvriendje mag zijn kwakkie inleveren om te kijken hoe het met de zwemmertjes gesteld is.
Sinds ik gestopt ben met de pil heb ik ook weer ernstige acne in mijn gezicht, hals en op mijn rug teruggekregen en hiervoor heb ik ook meteen een spulletje meegekregen om smorgens en savonds mijn acne mee te deppen. Hier hebben we natuurlijk een afweging moeten maken of het schadelijk is of niet voor de eventuele ongeboren vrucht, dus ik mocht helaas niets heftigers krijgen. Maar ja, alles voor het goede doel!
Wanneer dit geregeld is en alle uitslagen binnen zijn, dan mogen we wat de huisarts betreft meteen een afspraak maken met de fertiliteitskliniek hier. Goed nieuws dus en de eerste stap is gezet
En Little-Angel en Jansu, knap hoor dat jullie nog niet hebben getest. Ik duim voor jullie.
en slaapmeisje heel fijn voor jullie dat de eerste stap is gezet
Little-Angel en Jansu jullie maken het ontzettend spannend, we blijven duimen
Spannend he meiden.....
Ik kan niet meer zeggen dan dit:
We gaan nu even boodschapjes doen en daarna wat aanrommelen in huis, kom later vandaag nog wel even kijken en even op jullie reageren.
Liefs Jansu
Slaapmeisje: joe gooo! Ik was ook on top of the hill toen ik eenmaal een plan had. Ik waarschuw je alvast voor de samenlevingstest: die klinkt heel gezellig, maar is (vond ik) vrij naar.
Slaapmeisje, lekker hoor, eindelijk wat stappen om te ondernemen. Het is natuurlijk niet niets, maar goed, er gaat nu eindelijk wat gebeuren om de natuur een handje te helpen.
PS. ik heb geen zin in in de "ow wat erg posts", "de knuffel, kus en kleffe posts" etc. had het daarom ook niet verteld, maar dacht misschien geeft het jansu wat hoop (mits de afloop positiever is bij jullie uiteraard)
quote:..nóg niet...
Op zaterdag 22 november 2003 11:37 schreef Sugar het volgende:
...nog geen bloed...
JANSU, wat vind ik dit klote voor je! Ook ik had het je zo gegund! Hoop voor jou, net als de rest, dat je dan maar snel ongesteld wordt... Hoe rot het ook is om daar nu op te hopen! We wilden iets anders!
Verhaal van Knorretje (maar dan met goede afloop) zou helemaal geweldig zijn. Het kan, maar snap je teleurstelling nu, hoor!
Kun je vandaag en morgen lekker leuke dingen doen? Met je vent, lekker uit eten of een avondje film en potten thee? Hoop het!
quote:doe het toch Wat kl*te!
Op zaterdag 22 november 2003 16:17 schreef Knorretje het volgende:
jansu: ik heb de afgelopen maand enorm veel getset met allerlei merken, ben overtijd geraakt, heb een vloeiing gehad maar voelde me ongelovelijk zwanger, deze week weer getest en voila...
(helaas kwam een paar uur later het vruchtje naar buiten)PS. ik heb geen zin in in de "ow wat erg posts", "de knuffel, kus en kleffe posts" etc. had het daarom ook niet verteld, maar dacht misschien geeft het jansu wat hoop (mits de afloop positiever is bij jullie uiteraard)
quote:Dank je Jambo!
Op zaterdag 22 november 2003 11:50 schreef Jambo het volgende:
Jansu wat een teleurstelling. Ik duim voor je dat jij een van de vrouwen bent waarbij de test pas later positief aangeeft.
Hoe is het verder allemaal met jou?
quote:Tja....... Bedankt voor het begrip. Maar er is verder niets aan te doen, helaas............
Op zaterdag 22 november 2003 12:15 schreef Loena-tik- het volgende:
Bah, Jansu!!! Had nog zo voor je geduimd!!!
Loena, verder ook met jou alles goed?
Vertel eens hoe het er allemaal mee is.
quote:Tjeemie..........
Op zaterdag 22 november 2003 16:17 schreef Knorretje het volgende:
jansu: ik heb de afgelopen maand enorm veel getset met allerlei merken, ben overtijd geraakt, heb een vloeiing gehad maar voelde me ongelovelijk zwanger, deze week weer getest en voila...
(helaas kwam een paar uur later het vruchtje naar buiten)PS. ik heb geen zin in in de "ow wat erg posts", "de knuffel, kus en kleffe posts" etc. had het daarom ook niet verteld, maar dacht misschien geeft het jansu wat hoop (mits de afloop positiever is bij jullie uiteraard)
quote:Ik ben de hele dag in de weer geweest met van alles en nog wat. Dus wat dat betreft hadden ik en mijn ventje genoeg afleiding.
Op zaterdag 22 november 2003 17:10 schreef Sugar het volgende:[..]
..nóg niet...
JANSU, wat vind ik dit klote voor je! Ook ik had het je zo gegund! Hoop voor jou, net als de rest, dat je dan maar snel ongesteld wordt... Hoe rot het ook is om daar nu op te hopen! We wilden iets anders!
Verhaal van Knorretje (maar dan met goede afloop) zou helemaal geweldig zijn. Het kan, maar snap je teleurstelling nu, hoor!Kun je vandaag en morgen lekker leuke dingen doen? Met je vent, lekker uit eten of een avondje film en potten thee? Hoop het!
Tot snel, liefs Jansu
quote:Thanks, Spuuglokje!
Op zondag 23 november 2003 08:47 schreef Spuuglokje het volgende:
Moeilijk voor je Jansu, je zit nu wel heel erg in onzekerheid hè. Ik hoop zo dat je (over een paar daagjes?) toch met een positieve test in je handen staat!
Het is inderdaad heel erg om met die onzekerheid te lopen.
Als het dan deze maand toch niet zo mag zijn, wil ik inderdaad gewoon op tijd mijn ongi krijgen... Helaas is dat voor mij dus niet weggelegd.
Hier nog steeds geen verandering.......
Ik word er echt helemaal gek van.
Ik ga me vandaag ook in huis uitleven met opruimen, poetsen en wat meubels verschuiven. Mijn ventje moet werken tot 17:30, dus die loopt tot die tijd geen gevaar ivm mijn humeur........
En vanavond moeten we naar een verjaardag.
Tis nu dus al dag 35........... Hoeveel zullen er nog bij gaan komen?
quote:JustLurker vraagt zich in dit topic vaak af of het nu prettig is dat er tegenwoordig zo snel getest kan worden?
Op zondag 23 november 2003 10:29 schreef Jansu het volgende:Tis nu dus al dag 35........... Hoeveel zullen er nog bij gaan komen?
quote:Nee, niet echt.......
Op zondag 23 november 2003 10:34 schreef just me het volgende:[..]
JustLurker vraagt zich in dit topic vaak af of het nu prettig is dat er tegenwoordig zo snel getest kan worden?
Wanneer ga ik het durven? Vriendje en ik hebben nu gezegd "morgenochtend".
Maar voel me nu raar en verdrietig, alsof het toch niet zo is! Stom ben ik!
quote:Tjeemie meid..........
Op zondag 23 november 2003 15:14 schreef Sugar het volgende:
Ben zo onzeker...
Heb het gevoel dat het niet raak is, want voel niks...
Maar durf niet te testen, uit angst voor teleurstelling...Wanneer ga ik het durven? Vriendje en ik hebben nu gezegd "morgenochtend".
Maar voel me nu raar en verdrietig, alsof het toch niet zo is! Stom ben ik!
ik hoop zooooooo dat het raak is
Mijn lief en ik doen morgen (idd voor 8.30 u.!) een test, samen. En we zien het dan dus wel.
Heb er nog steeds een hard hoofd in, maar vrees dat ik toch ook zwaar teleurgesteld zal zijn als dat harde hoofd terecht blijkt... Wat zitten mensen vrouwen? ik?! toch ingewikkeld in elkaar!
Ik voel gewoon niks, behalve af en toe het buikpijngevoel van de eerste dag ongesteld zijn. Niks geen tieten-als-konijnen of blauwe-plekken-memmen...
Dus? We zullen morgen zien.
quote:
Op maandag 24 november 2003 07:08 schreef Jansu het volgende:
Sugar, heb jij meer geluk vandaag?
Ik hoop snel iets positiefs te lezen hier!
Helaas. Niet leuk, maar ook wel verwacht...
Rot voor jou ook, Jansu!
Vanmorgen heeft Slaapvriendje zijn gedeelte van het onderzoeksproces al volbracht. Vanmorgen als een gek naar het ziekenhuis met een lading zwemmertjes. Wat duurt het dan lang als je even moet wachten voordat je aan de beurt bent. Ik wilde echt gaan schreeuwen van JA hallo wij hebben hier toevallig een heel belangrijk bekertje met kostbare zaadjes die NU getest moeten worden dus allemaal aan de kant JAH
quote:Nee, hoe lief je het ook bedoelt!
Op maandag 24 november 2003 09:02 schreef Slaapmeisje het volgende:
Sugar en Jansu, (knip) geen bloed geeft toch nog moed, ik duim voor jullie!
En Jansu, dikke knuffel van mij! En Sugar jij ook meid. Kom op dames, ik verwacht ook geen positieve test (bij me zelf) maar daar hebben we elkaar voor hoor, lekker mutsen met elkaar.
Slaapmeisje, hopelijk mag je nu binnenkort wel twee streepjes zien op een test. Je gaat de goede kant op.
Jansu; ter info ik heb een gala outfit gekocht. Een champagne kleurige rok met mini sleepje en een champagne kleurige top met kraaltjes en glimmertjes erboven.
PS: Little-Angel, spannend voor morgenochtend zeg! En die gala outfit klinkt prachtig, laat je ons nog een fotootje zien van het uiteindelijke resultaat?
quote:Zeker doen hoor, want wie weet moet je wel twee fotootjes maken, eentje van je galagebeuren en eentje van je test
Op maandag 24 november 2003 10:48 schreef Little-Angel het volgende:
Ik zal kijken of ik mijn moeder der digitale camera morgen kan lenen en dan maak ik wel even een fotootje.
-edit- heb al gemaild naar je hotmail account. Hopelijk ben je er nog!
[Dit bericht is gewijzigd door phileine op 24-11-2003 16:35]
Ik kon niet wachten met testen tot ik thuis was en de test is negatief. We zijn dus niet zwanger. Ik ga er dus maar weer vanuit dat er een cyste zit want de andere symptonen die ik de vorige keer had zijn er weer. Ik ga dus meteen op 4 december vragen voor medisch ingrijpen want ik wil het gewoon heel erg graag.
quote:He gètver!
Op maandag 24 november 2003 16:46 schreef Little-Angel het volgende:
Ik heb je al terug gemaild Phileine.Ik kon niet wachten met testen tot ik thuis was en de test is negatief. We zijn dus niet zwanger. Ik ga er dus maar weer vanuit dat er een cyste zit want de andere symptonen die ik de vorige keer had zijn er weer. Ik ga dus meteen op 4 december vragen voor medisch ingrijpen want ik wil het gewoon heel erg graag.
quote:Kutzooi.
Op maandag 24 november 2003 16:46 schreef Little-Angel het volgende:
de test is negatief
Sugar, Jansu en Little-Angel.....
voor jullie
Sugar, hoe is het met jou meid? Ik had voor jou zulke goede hoop.........
Slaapmeisje, tjeemie meid.... Ik ben blij voor jullie dat het een en ander in gang is gezet. Ik hoop dat jullie er snel door in verwachting zullen raken! In ieder geval veel suc6!
Little Angel, te gek meid dat je die jurk hebt gekocht. Ook ik wacht op de foto! Verder alles goed? Ik vind het sneu dat het bij jullie niet raak is...... Ik had het idee dat we hier echt wel meerdere 2de streepjes zouden gaan krijgen. Zo zie je maar weer............ BAH!
In ieder geval een dikke knuf!
En voor diegene die ik nog niet genoemd heb, hoe is het allemaal met jullie? Nog spannende ontwikkelingen ergens, klusperiodes, andere niet topic dingen die je bezighouden? Vertel het maar!
Verder hiero alles nog hetzelfde......
Nog geen ongi of aankomende duivels gevoel!
Ik word er haast moedeloos van. Die onzekerheid is het ergste vind ik, je probeert toch te denken van zal het dan toch..........
En waarschijnlijk is de klap nog groter als voorheen, maar ja....
Wachten, wachten en nog eens wachten. BAH!
Ach ja, we zullen het wel zien. Als ik morgen nog niet ongi ben bel ik de gyn weer. Ik moest eigenlijk pas donderdag bellen, maar dan kan ik echt niet tussendoor effe naar het zkh want dan heb ik een dienst die niet opgevangen kan worden en vrijdag is de gyn er niet. Dus....dan maar een dag eerder naar hem toe, als het dan nog nodig is.
quote:Wat fijn meid!
Op dinsdag 25 november 2003 12:19 schreef Little-Angel het volgende:
Morgen mag ik om 09.00 uur bij de gyn langs. Ik ben benieuwd en baal vreselijk.
quote:Spannend allemaal met die doktersbezoekjes. Natuurlijk niet leuk dat het moet, maar wel prettig dat jullie zo snel langs kunnen komen.
Op dinsdag 25 november 2003 12:53 schreef Jansu het volgende:
Ik heb de gyn daarnet ook weer gebeld.
Heb verteld dat ik harstikke onrustig ben en geestelijk op ben.
Ik slaap dus ook al slecht enzo.... En ben nog steeds niet ongi en heb ook geen last van dingen die de komst van de duivels aankondigen.
Kan gelukkig vandaag om 3 uur effe langskomen.
quote:Tja, wat dat betreft....
Op dinsdag 25 november 2003 13:06 schreef Brighteyes het volgende:[..]
Spannend allemaal met die doktersbezoekjes. Natuurlijk niet leuk dat het moet, maar wel prettig dat jullie zo snel langs kunnen komen.
quote:Dit is echt een perfect stukje tekst! Zo voel ik me ook!
Op dinsdag 25 november 2003 13:56 schreef Little-Angel het volgende:
Ik ken het gevoel Jansu, ook ik denk inmiddels dat ik knettergek wordt van die rot cystes iedere keer en dat het gewoon niet wil lukken op de normale manier. Ook ik denk af en toe dat ik zwanger ben omdat ik misselijk ben, pijnlijke borsten heb, een opgezette buik heb, humeurig ben etc. maar ik weet dan dankzij de o zo leuke pijn in mijn onderbuik dat het niet zo kan zijn en krijg vervolgens de pest aan alles en iedereen. Ik ben blij dat je vandaag terecht kan en ik morgen want het schiet gewoon niet op.
Ik heb nu gewoon even een dipje.
Gisteravond hoorde ik dat de ex van een vriendin van mij weer een nieuw vriendinnetje heeft, die plots zwanger raakt (na 2 maanden verkering). Ze heeft het maar weg laten halen omdat ze elkaar nog zo kort kennen. Een andere vriendin haar zus heeft de baby ook maar weg laten halen omdat het niet uitkwam qua carriere Tering (excusez le mot) wat word ik daar een partij niet goed van zeg
Iedereen hier een dikke kus (want we hebben het geloof allemaal erg nodig),
Slaapmeisje
Ben net pas terug van de gyn.
Heb weer een inwendige echo gehad, alles zag er goed uit.
Er was geen vruchtje te zien, maar als het nog in een heel vroeg stadium is kunnen ze dat (soms) nog niet zien. Dus heb ik bloed moeten laten prikken, morgen na 15:00 uur kan ik bellen voor de uitslag.
Verder kijken ze ook in mijn bloed naar bepaalde hormonen om te zien of daar een reden/oorzaak te vinden is van mijn lange cyclus.
Verder heb ik medicatie meegekregen voor als ik mijn menstruatie krijg en dit, gezien onze vakantie van volgende week, dus kan uitstellen. Mocht het zo zijn dat mijn menstruatie zich eerder aankondigd dan heb ik ook alvast voor als het echt nodig is pijnstillers gekregen.
Verder afgesproken om begin januarie terug te komen, eerder is moeilijk gezien de feestdagen, om dan alles rustig te bespreken en te kijken wat er voor medicatie endergelijke gegeven of gedaan kan worden om een regelmatigere cyclus te krijgen en wat begeleiding om zwanger te raken.
Al met al een heel verhaal.
Morgen even afwachten.........
Ben benieuwd naar de uitslag morgen!
quote:Snap het helemaal hoor, tis toch ook gewoon mega oneerlijk!!! Ben blij dat jullie er zo eerlijk over zijn, lucht je hart maar hoor! Als ik moet opzouten begrijp ik dat hoor, lurkt Loena gewoon weer mee!
Op dinsdag 25 november 2003 15:37 schreef Little-Angel het volgende:
Sugar, ik denk dat jij, ik en Jansu allemaal een beetje in het zelfde schuitje zitten en dat we ons alle drie zo voelen. Soms voelt het ook allemaal zo oneerlijk. Niet kwalijk bedoeld naar anderen hoor! Ik vind het erg leuk dat de rest wel zwanger is maar soms denk je wel eens "ging het bij mij ook maar zo makkelijk". Ik ben al vijf maanden druk bezig en ik had vijf maanden geleden zo veel positieve gevoelens en gedachtens en nu kan ik soms niet eens meer positief denken. Als je dan je NOD ziet naderen dan denk ik niet meer van "volgens mij is het deze keer raak" maar eerder van "het is weer niet gelukt". Zo voel ik me nu ook. Ik moet morgen weer naar de gyn maar niet omdat ik zwanger ben, nee ik heb weer een cyste. Het is ook zo confronterend als je dan in de wachtkamer zit met al die dames met dikke buiken en zelf kan je niet 123 zwanger worden.Ik heb nu gewoon even een dipje.
quote:Loena is lief!
Op dinsdag 25 november 2003 21:18 schreef Loena-tik- het volgende:
Snap het helemaal hoor, tis toch ook gewoon mega oneerlijk!!! Ben blij dat jullie er zo eerlijk over zijn, lucht je hart maar hoor! Als ik moet opzouten begrijp ik dat hoor, lurkt Loena gewoon weer mee!
En de rest ook!
Jansu, ik ben benieuwd wat je bloed zegt en natuurlijk hoop ik op het allerbeste voor je! En Slaapmeisje: ik kan me die opluchting voorstellen, maar zou het tegelijk ook doodeng vinden te moeten inzien of voelen dat die hulp "nodig" is. Maar dat schreef jij ook zelf al een keer.... Confronterend denk ik!
Little-Angel, heb jij nog hoop? Of ben je er echt van overtuigd dat er een cyste zit? Succes morgen bij de gyn in elk geval!
En de anderen? Sjeen? Ehm... sorry, rest!!!
Ik voel me alweer beter dan gisteren, hoewel ik nog steeds niet ongesteld ben natuurlijk! Dat vind ik wel rot, want dat houdt je zo onzeker!
Bovendien wil ik gewoon weten wanneer we effectief kunnen werken aan de toekomst, la-we-maar-zeggen! Nu lijkt elke poging zinloos... wat dát betreft! Kennen jullie dat?
Ik heb ook weer echt het gevoel dat ik helemaal niet ongesteld ga worden, niet vandaag, niet morgen, maar zelfs niet over een maand!
quote:Het voelt inderdaad ook wel alsof ik persoonlijk gefaald heb. Ik weet verstandelijk gezien dat dat niet zo is, maar emotioneel gezien af en toe wel. Alsof ik niet vrouw genoeg ben om het op een natuurlijke manier voor elkaar te brengen.
Op dinsdag 25 november 2003 21:35 schreef Sugar het volgende:[..]
En Slaapmeisje: ik kan me die opluchting voorstellen, maar zou het tegelijk ook doodeng vinden te moeten inzien of voelen dat die hulp "nodig" is. Maar dat schreef jij ook zelf al een keer.... Confronterend denk ik!
quote:Dit is ontzettend herkenbaar Sugar. Het zou heel fijn zijn om te weten waar je aan toe bent. Wat had de dokter ook al weer gezegd? Fijn afwachten totdat je cyclus weer op gang komt? Tjeempie, ik denk echt dat als je het niet meer trekt dat je die dokter nog maar een bezoekje moet brengen en de situatie nogmaals uitlegt en hem kan overtuigen om toch wat meer onderzoek te laten doen (bloed op hormonen in ieder geval). Een collegaatje haar cyclus kwam ook maar niet goed op gang, zij is na 3 maanden aan de Clomid gegaan en 2 maanden later was ze zwanger. Ze kan nu elk moment bevallen. Zo snel kan het dus ook gaan ondanks dat haar cyclus niet goed op gang kwam.
Ik voel me alweer beter dan gisteren, hoewel ik nog steeds niet ongesteld ben natuurlijk! Dat vind ik wel rot, want dat houdt je zo onzeker!
Bovendien wil ik gewoon weten wanneer we effectief kunnen werken aan de toekomst, la-we-maar-zeggen! Nu lijkt elke poging zinloos... wat dát betreft! Kennen jullie dat?
Ik heb ook weer echt het gevoel dat ik helemaal niet ongesteld ga worden, niet vandaag, niet morgen, maar zelfs niet over een maand!
Als mensen meer weten van Clomid of welk opwekkend middeltje dan ook, graag! En Slaapmeisje, wat kunnen ze precies zien in je bloed en hormonen over je cylcus?
En, nu ik toch aan het vragen ben: keek in je fotoboekje (leuk!) en vroeg me brutaal af of je nog rookt? Ben zelf gestopt, ging gelukkig best makkelijk! En bedoel het niet verkeerd!
Ik moest van mijn huisarts afwachten tot in elk geval eind van dit jaar. En dat zei ze voordat ik die ene keer een klein beetje ongesteld was, dus ik denk dat we inderdaad nog wel een hele poos moeten wachten. Ik weet ook niet of ik dat erg vind...
Ik wil gewoon dat het lukt!
Zonder dokter!
Maar "dat het lukt" is veel belangrijker dan "zonder dokter"!
En dat geldt ook voor jou, Slaapmeisje!!!!
Het is allemaal zo oneerlijk (zeker als je dan ook nog verhalen in je omgeving moet horen van mensen die een zwangerschap afbreken omdat het even niet uitkomt
Waarom is het toch niet gewoon zo geregeld dat alle mensen die het wel willen het ook meteen worden en degenen die het niet willen het ook niet worden
) en ik hoop echt dat er zeer binnenkort toch weer een positive flow gaat komen hier. Desnoods met wat medische hulp!
Dikke allemaal en volgens mij wordt 2004 gewoon ons jaar
(op de 1 of andere manier zegt mijn gevoel dat het bij mij dit jaar niet meer gaat lukken en dat het volgend jaar dan wel komt! hopelijk!)
Maar er zijn natuurlijk nog wel kansen dit jaar!
Wie gaat er voor de kerstconceptie? En wie voor oud & nieuw?
quote:Dank, Catootje! Blijkbaar heb ik dingen door elkaar gehaald, kan best!
Op dinsdag 25 november 2003 23:05 schreef Catootje het volgende:
nog even over de clomid ...
En Piglet: tuurlijk is het sowieso rot om ongesteld te worden (of een negatieve test te hebben) als je zo graag als wij allemaal een kindje wilt! Jouw gevoel van toen is precies hetzelfde, denk ik!
Niet leuk!
Maar heej, we gaan gewoon allemaal voor vredes- en vuurwerkkindjes, goed?
quote:Hee, Little Angel. Inderdaad, ik denk dat ze hetzelfde gaan doen bij ons tweetjes. Heeft hij gezegt wat de dikte van de slijmlaag is? Bij mij is dat gisteren opgemeten via de inwendige echo (het enigste wat ik me kan herinneren is iets met een 7) . Ook zagen we een klein zwart vlekje met een heel klein beetje wit, maar volgens de gyn zou dit geen vruchtje kunnen zijn.....(??? wat dan wel, bedacht ik me gister avond???) Ook kon hij mijn linker eierstok en de eileider niet zien, helaas!
Op woensdag 26 november 2003 10:38 schreef Little-Angel het volgende:
Goedemorgen dames. Ik heb zo juist een bezoekje aan de Gyn achter de rug. Alles zag er normaal uit, geen cystes in ieder geval. Ze zag wel een dikkere slijmlaag rond de baarmoeder (of erin) en aangezien ik mega onregelmatig ongesteld ben zou het misschien kunnen zijn dat ik wel zwanger ben maar in een te pril studium om te kunnen zien op een test. Dus ik moest drie buisjes bloed af laten tappen en tevens word er gekeken naar mijn hormonen en zal ik denk ik net als Jansu misschien een beetje hulp gaan krijgen in de goede richting. Donderdag 4 december mag ik weer komen voor een echo en dan hoor ik ook de uitslagen van het bloedonderzoek. En waar de pijn vandaan komt wordt ook uitgezocht. Mocht alles goed zijn volgende week dan moet ik toch misschien overwegen om een kijkoperatie te nemen.
Overigens dames, ik heb foto's gemaakt maar ik neem ze morgen of vrijdag mee naar kantoor en dan laat ze hier wel zien. En de film "Kees de Jongen" NIET NAAR TOE GAAN. Ik vond het drama!
quote:Bij mij dag 38 en ook nog steeds geen rode duivels.
Op woensdag 26 november 2003 10:51 schreef Jansu het volgende:
Hier alles nog hetzelfde, nog geen ongi.
Dag 39....... BAH
Hoe is het allemaal met jullie?
quote:Aha, is echt spannend voor jullie. Donderdag weer terug en dan hoor je misschien wel veel meer en krijg je nog meer duidelijkheid. Ik duim voor jullie, dat het toch positief is voor jullie deze ronde. Maar........... ik wil je geen valse hoop geven, de kans is echt heel klein. Dat werd mij gisteren ook heel duidelijk gezegt. Ik heb alleen het geluk dat ik vandaag al kan bellen voor de uitslag van het bloedonderzoek. Hoe dat dan kan snap ik ook niet...... Volgens mijn gyn zou het hcg gehalte in mijn bloed al wel uitslag moeten geven, volgens hem zien ze het daar veeeel eerder in. Nog veel eerder dan op een inwendige echo. We weten dan ook echt zeker van hoe en of wat en ik kan dan eventueel als ik ongi word medicatie innemen om het uit te stellen, omdat we dinsdag vertrekken naar New York en ik daar niet plat wil liggen van de buikpijn.
Op woensdag 26 november 2003 10:56 schreef Little-Angel het volgende:
Nee ze heeft niet de dikte gezegd van de slijmlaag wel gekeken via een inwendige echo en daar een print van gemaakt. Ze vroeg me wanneer ik mijn laatste menstruatie heb gehad, of ik was afgevallen etc. Ik denk ook dat wij inderdaad het zelfde onderzoek gaan krijgen en dat we zo'n beetje gelijk oplopen. Ik ben benieuwd. Ik heb nu wel wat meer hoop als in dat ik misschien heel erg pril zwanger zou kunnen zijn maar ik weet dat het ook wel eens tegen zou kunnen vallen en dat het niet zo is. Ik zal moeten wachten tot volgende week donderdag.
Overigens dames, ik heb foto's gemaakt maar ik neem ze morgen of vrijdag mee naar kantoor en dan laat ze hier wel zien. En de film "Kees de Jongen" NIET NAAR TOE GAAN. Ik vond het drama!
quote:Het is inderdaad heel erg fijn om hier dit allemaal te delen met vrouwen/stellen die in hetzelfde (soort) schuitje zitten of ook (gewoon) wachten op het tweede-streepje. Of gewoon om te mutsen!
Op woensdag 26 november 2003 11:16 schreef Little-Angel het volgende:
Jansu, ik ga er ook vanuit dat het niet raak is maar mocht het wel zo zijn dan spring ik echt een gat in de lucht. Ik ben benieuwd wat ze vinden in mijn bloed en wat ze aan de hand daarvan gaan doen. Krijg ik medicatie om mijn eisprong op gang te helpen? Krijg ik een kijkoperatie? Ik wacht het wel af want ik kan nu alleen maar speculeren en weet nog niks concreets. Maar ik vind het wel fijn dat ik het hier kan delen, en dan met name met jou omdat we het zelfde hebben. Andere dames zijn ook een grote steun hoor en ik kan echt mijn hart luchtten bij jullie, wat ik erg fijn vind. Dikke kus voor jullie allemaal!
Ik vraag mij af wat voor zin het dan heeft om te gaan temperaturen, aangezien het zo verschillende cycli zijn.
Morgen ga ik maar eens bij de huisarts langs, wat kan ik dan verwachten?
quote:Ik zou het niet weten Knorretje. Het is ook zo verschillend per geval
Op woensdag 26 november 2003 10:36 schreef Knorretje het volgende:
hoe lang en hoeveel vloeiing is normaal na een miskraam ? de vorige ging natuurlijk abnoraal en kan daar dus geen vergelijking mee trekken
quote:Hoi Utrecht, ik ben afgelopen vrijdag naar de huisarts geweest om onze babyplannen te bespreken. Het resultaat en de plannen kun je een paar paginas terug lezen in dit deeltje. Mijn dokter vond het niet nodig om te temperaturen. Ze is er geen voorstander van omdat je dan elke dag ermee bezig bent. Omdat ik mijn cervixslijm en de stand van mijn baarmoeder in de gaten heb gehouden om zo de vruchtbare dagen te bepalen vond ze dat een prima alternatief.
Op woensdag 26 november 2003 12:55 schreef Utrecht het volgende:
Ik ben sinds december vorig jaar met de pil gestopt en sindsdien is mijn cyclus niet regelmatig, het schommelt tussen de 30 en 40 dagen.Ik vraag mij af wat voor zin het dan heeft om te gaan temperaturen, aangezien het zo verschillende cycli zijn.
Laat je het ons weten wat er uit het gesprekje is gekomen? Ik ben erg benieuwd hoe jouw huisarts de dingen aanpakt.
quote:Is inderdaad niet leuk dat je cyclus nog steeds zo onregelmatig is. Wat temperaturen betreft kan ik je geen advies/raad geven, ik heb dit zelf nooit gedaan.
Op woensdag 26 november 2003 12:55 schreef Utrecht het volgende:
Ik ben sinds december vorig jaar met de pil gestopt en sindsdien is mijn cyclus niet regelmatig, het schommelt tussen de 30 en 40 dagen.Ik vraag mij af wat voor zin het dan heeft om te gaan temperaturen, aangezien het zo verschillende cycli zijn.
Ikzelf had afgelopen weekend gedroomd dat ik een echo kreeg en daar zat een volwassen kerel met snor en sigaar te zwaaien naar de camera (het zal die kerel wel zijn die altijd commentaar geeft op het voetbal). Het was wel een heel raar gezicht hoor *proest* Wat kunnen dromen toch maf zijn.
quote:Hihi, tja......... Ikzelf heb zulke dromen nog niet gehad.
Op woensdag 26 november 2003 13:15 schreef Slaapmeisje het volgende:
Nog even grappig nieuws... mijn moeder had gisteren gedroomd dat ik zwanger was en bevallen van een tweeling, een jongetje en meisje met donkerbruine krulletjesIkzelf had afgelopen weekend gedroomd dat ik een echo kreeg en daar zat een volwassen kerel met snor en sigaar te zwaaien naar de camera
(het zal die kerel wel zijn die altijd commentaar geeft op het voetbal). Het was wel een heel raar gezicht hoor *proest* Wat kunnen dromen toch maf zijn.
quote:Ik hoop inderdaad dat mijn moeders droom een voorteken was en niet mijn eigen droom
Op woensdag 26 november 2003 13:17 schreef Jansu het volgende:[..]
Hihi, tja......... Ikzelf heb zulke dromen nog niet gehad.
En wat je moeder betreft, wie weet is het wel een voorteken......
Sterkte met wachten voor de rest van de meiden!
Utrecht ik ben wel gaan temperaturen. Ook omdat mijn cyclus zo onregelmatig werd en omdat ik gewoon goed voorbereid naar de huisarts wilde. Ik wilde niet naar huis gestuurd worden met "ga eerst maar eens 3 maanden temperaturen en kom dan nog maar eens terug". Leek me ook heel handig om te weten wanneer ik dan precies ongesteld moest worden want dat is in principe 2 weken na de eisprong. Zou me een hoop geld aan zwangerschapstesten besparen. De eerste maand hebben we net zolang geklust totdat ik zeker wist dat ik mijn eisprong gehad had (die dus veel later was dan dat ik eigenlijk altijd dacht) en het was meteen raak! Ik vond het wel vreselijk gedoe, eerst temperaturen en dan pas je bed uit om te plassen.
Op www.babybrabbel.nl (bij babyinfo, babyotheek) staat een hele duidelijke uitleg over temperaturen.
Ik ben wel een beetje bang dat mijn huisarts inderdaad zal zeggen ga maar temperaturen, maar eigenlijk wil ik gewoon een doorverwijzing naar een gyneacoloog.
Ten eerste ben ik jaren lang erg dun geweest (geen anorexia ofzo) maar gewoon erg licht gebouwd en ondertussen kunnen eten wat je wilt, nu heb ik begrepen dat dat invloed kan hebben op je vruchtbaarheid.
Daarnaast zijn er in mijn leventje plakboeken vol met rontgen fotos van mij gemaakt, en ook daar voel ik mij nu wat onzeker over omdat ik begrepen heb dat ook dat invloed kan hebben op je vruchtbaarheid.
quote:Ik heb 4 mei een spoedcurretage gehad omdat het hier helemaal compleet de mist in ging, te veel bloedverlies etc etc. En dat is een ervaring geweest die ik dus niet vrijwillig meer ga overdoen.
Op woensdag 26 november 2003 13:01 schreef Slaapmeisje het volgende:
Als het niet allemaal er van nature eruit komt zou je eens een curettage moeten overwegen.
daarnaast was ik nu heel erg kort zwanger, de helft van de vorige keer maar en ben ik zover ik dat heb kunnen beoordelen en kunnen zien het vruchtje geheel verloren en zal het nu gaan om de laatste resten
quote:ow dan kunnen we nog ff
Op woensdag 26 november 2003 13:25 schreef Leah het volgende:
Knor, ik heb ruim 3 weken gevloeid.
quote:nope ??
Heb jij mijn mail trouwens nog gehad?
Hoe zit dat dan met je cyclus ? zolang je vloeit geen eisprong ?? en daarna dezelfde cyclus weer aanhouden als daarvoor ?? of is dat wederom compleet anders ? en waneer geeft de test een betrouwbaar positief resultaat weer aan ? als ik nu test test ik positief...
quote:Ik heb er echt heel weinig verstand van hoor, maar volgens mij verdwijnt HCG weer net zo snel als het komt.
Op woensdag 26 november 2003 14:21 schreef Knorretje het volgende:Hoe zit dat dan met je cyclus ? zolang je vloeit geen eisprong ?? en daarna dezelfde cyclus weer aanhouden als daarvoor ?? of is dat wederom compleet anders ? en waneer geeft de test een betrouwbaar positief resultaat weer aan ? als ik nu test test ik positief...
quote:Valt soms vies tegen hoor, vooral bij een natuurlijke miskraam kan het soms zo zijn dat er nog deeltjes van de zwangerschap( hoe zeg ik dit netjes
Op woensdag 26 november 2003 15:11 schreef Brighteyes het volgende:[..]
Ik heb er echt heel weinig verstand van hoor, maar volgens mij verdwijnt HCG weer net zo snel als het komt.
Niet om nu hele rare dingen te gaan zeggen, maar kan er niet nog een 2e vruchtje zijn? Ben je al wel bij een VK of Gyn geweest?
quote:Zoals ik al zei, ik heb er heel weinig verstand van.
Op woensdag 26 november 2003 15:15 schreef Loena-tik- het volgende:[..]
Valt soms vies tegen hoor, vooral bij een natuurlijke miskraam kan het soms zo zijn dat er nog deeltjes van de zwangerschap( hoe zeg ik dit netjes
) blijven zitten en die geven dan nog HCG af.
quote:Was niet onderwijzend bedoeld hoor!
Op woensdag 26 november 2003 15:16 schreef Brighteyes het volgende:[..]
Zoals ik al zei, ik heb er heel weinig verstand van.
quote:nope niet bij de gyn geweest, voel me ook allesbehalve zwanger en wist dat een miskraam een positieve test kan blijven geven gedurende een korte periode erna. Maar goed, laten we eerst de vloeiing mar afwachten hoe die zich verder gaat ontwikkelen en dan zien we wel weer verder, had alleen gehoopt dat zo'n vloeiing niet zo enorm lang aan zou houden
Op woensdag 26 november 2003 15:11 schreef Brighteyes het volgende:[..]
Ik heb er echt heel weinig verstand van hoor, maar volgens mij verdwijnt HCG weer net zo snel als het komt.
Niet om nu hele rare dingen te gaan zeggen, maar kan er niet nog een 2e vruchtje zijn? Ben je al wel bij een VK of Gyn geweest?
quote:Toch wel jammer, hè Jans?
Op woensdag 26 november 2003 16:10 schreef Jansu het volgende:
Zo, heb net de poli van de gyn gebeld.
HCG waarde is lager dan 1, niet zwanger dus.
quote:Ook absoluut niet zo opgevat hoor!
Op woensdag 26 november 2003 15:20 schreef Loena-tik- het volgende:[..]
Was niet onderwijzend bedoeld hoor!
Volgens mij nemen huisartsen gemiddeld een jaar voor 'normale' zwangerschapskansen. Bij een onregelmatige cyclus e.d. ga je volgens mij (en dit is in mijn optiek de enige juiste beslissing, na een jaar) linea recta naar de gyn. Zou ik ook echt op aandringen: zo had tempen bij mij geen zin, omdat ik een hele lage lichaamstemp heb, met name 's ochtends. Dus dat waren waarden van 36, 1....36....35,7....etc...werd de arts niet veel wijzer van.
Bij de gyn krijg je (of liever gezegd: kreeg ik) een soort vraaggesprek. Wanneer was je eerste menstruatie, en dat soort dingen meer. Bij mij begon hij al halverwege mijn eerste antwoord PCO, PCO te roepen ...wat wel opluchtte: het heeft een naam, het heeft een plan van aanpak en dus had ik weer een kans. Wel was er verdriet over al die verloren verwachtingen en verlangens en negatieve tests die ik er doorheen had gejaagd, terwijl ik 'normaal' dus gewoonweg geen kans maakte op zwangerschap. Little did i know dat er nog heel wat negatieve tests, en verlangens en gevoelens zouden volgen
....
ik lag trouwens gister zielig en ziek in bed en vond het zo jammer dat ik niet even op i-net kon kijken hoe het hier allemaal ging.. Ook geen-2-streepjes-dames kunnen behoorlijk mutsen
quote:Wat ik ervan weet;
Op woensdag 26 november 2003 14:21 schreef Knorretje het volgende:Hoe zit dat dan met je cyclus ? zolang je vloeit geen eisprong ?? en daarna dezelfde cyclus weer aanhouden als daarvoor ?? of is dat wederom compleet anders ? en waneer geeft de test een betrouwbaar positief resultaat weer aan ? als ik nu test test ik positief...
Ik heb jou drie mailtjes gestuurd Knor (je dacht toch niet dat ik je vergeten was hè? ), naar je FOK!adres, doet die het wel dan?
quote:Knorretje, ik heb ook een keer een miskraam gehad in een pril stadium( ongeveer 6 weken) heb toen ongeveer 1,5 week gevloeid, mijn huisarts raade mij aan om na het stoppen van het bloedverlies nog een testje te doen( was toen gewoon netjes negatief). Komt trouwens niet zo veel voor dat vrouwen nog moeten worden gecurreteerd na een spontane miskraam in een pril stadium. Toen het vloeien bij mij was gestopt ging alles weer volgens mijn oude cyclus( en twee maanden later was ik weer zwanger
quote:En nu is Catootje zwanger
Op woensdag 26 november 2003 18:37 schreef Catootje het volgende:
Bij mij begon hij al halverwege mijn eerste antwoord PCO, PCO te roepen...wat wel opluchtte: het heeft een naam, het heeft een plan van aanpak en dus had ik weer een kans.
Nog even een voor Jansu. Hopelijk geeft de rest van de bloeduitslag meer duidelijkheid over wat er nu aan de hand is in je lichaam.
ik heb weer een vraagje ik hoorde van iemand laatst dat je zelfs zwangerschap test kon kopen bij apotheek, maar dan zon apparaat ding, van ongeveer 35 euro... digi.. die je telkens opnieuw kon gebruiken, is het dat nou een fabeltje?? want anders waren die normale testen toch allang uit de schappen?? ikkuh niet meer begrijpen, alvast bedankt,
girly,
ps: wens jullie nog veel sterkte met de streepjes
quote:Volgens mij bedoel je die digitale gevallen van Clear Bleu? Die kun je trouwens 3 keer gebruiken geloof ik en dan moet je weer "navullingen" kopen..
Op woensdag 26 november 2003 22:27 schreef Girly het volgende:
haai meiden,ik heb weer een vraagje
ik hoorde van iemand laatst dat je zelfs zwangerschap test kon kopen bij apotheek, maar dan zon apparaat ding, van ongeveer 35 euro... digi.. die je telkens opnieuw kon gebruiken, is het dat nou een fabeltje?? want anders waren die normale testen toch allang uit de schappen?? ikkuh niet meer begrijpen, alvast bedankt,
girly,
ps: wens jullie nog veel sterkte met de streepjes
ofzo..... het is nog erg vroeg
Hier verder alles goed. Tuurlijk nog steeds niet ongesteld...
Net gebeld, kan 13 januari al terecht Puf!
Hopelijk kan ik de afspraak afzeggen!!!!!
quote:Tja.... is inderdaad nog effe wachten, maar ben wel blij voor jullie dat je doorverwezen bent. En wie weet is het dan niet meer nodig.......
Op donderdag 27 november 2003 09:34 schreef Utrecht het volgende:
Net bij de huisarts geweest en doorverwezen naar de fertiliteitspoli.
De periode van een jaar wordt door sommige artsen gehanteerd andere wachten weer 1,5 jaar.
Hij vond het raar dat mijn cyclys zo ontzettend onregelmatig was en vond het verstandig om er even naar te laten kijken. Verder moest ik mij vooral geen zorgen maken want bij sommige vrouwen duurt het gewoon wat langerNet gebeld, kan 13 januari al terecht Puf!
Hopelijk kan ik de afspraak afzeggen!!!!!
Wat moeilijk lijkt me dat als je wel al een beetje in de molen zit, maar ze niet echt weten waarom je nu niet menstrueert Frustrerend hoor. Heel veel succes iedereen met zijn eigen duivels!
quote:Oh wow! Echt mooi!
Op donderdag 27 november 2003 13:34 schreef phileine het volgende:
Om de boel wat op te vrolijken, hier hebben we little-angel in (hele mooie!) gala-dress:
[afbeelding]
Sjeen
*begint een beetje nerveus te worden met de naderende nod van morgen...
quote:Daar zou ik me maar niet al te veel op verheugen want tegen die tijd heb jij een buik van minstens 5 maanden, dus dan kan je die rok/jurk echt niet meer aan!
Op donderdag 27 november 2003 14:59 schreef Little-Angel het volgende:
Dank je wel Jansu. Ik vind het ook erg leuk staan en had nooit verwacht zo snel te slagen voor iets gala achtigs. Het hangt nu weer in de kast tot 4 juni 04 dan trouwen mijn schoonouders.
quote:...kijk, ellek noadeel hep se foordeel: je bent nu nog vreselijk hot en sexy!
Op donderdag 27 november 2003 14:59 schreef Little-Angel het volgende:
Dank je wel Jansu. Ik vind het ook erg leuk staan en had nooit verwacht zo snel te slagen voor iets gala achtigs. Het hangt nu weer in de kast tot 4 juni 04 dan trouwen mijn schoonouders.
Maar laten we Sjeen niet vergeten, meissie morgen je NOD. Spannend zeg. Voel je al gerommel of iets wat erop wijst dat je ongi moet worden of is het nog allemaal puik in de buik?
Maar goed ik wil niet te veel verwachten, daarom heb ik dit allemaal ook niet gepost de afgelopen dagen. Wil namelijk niet al te teleurgesteld zijn, mocht het niet raak zijn. Bovendien heb ik ook last van de gebruikelijke pukkeltjes die normaal doorbreken als ik ongi moet worden.
Ik weet het ook allemaal niet meer...
Mocht ik zondagmorgen nog niet ongi zijn, dan ga ik testen.
Groetjes Sjeen
quote:Sjeen, dat zijn de beste symptomen die ik hier ooit voorbij heb zien komen!
Op donderdag 27 november 2003 16:15 schreef Sjeen het volgende:
...symptomen ...
Ik wil je geen hoop geven en ben zelf nog altijd geen ervaringsdeskundige, maar oh, dat klinkt wel errug goed! Hope so!!!!
En Little-Angel: mooi!
quote:
Op donderdag 27 november 2003 16:21 schreef Sugar het volgende:
Sjeen, dat zijn de beste symptomen die ik hier ooit voorbij heb zien komen!Echt!!!
quote:Zeker weten. Ik heb zelfs in m'n pubertijd nog niet zoveel puistjes gehad als dat ik de afgelopen 5 maanden heb. Ik wil je geen valse hoop geven Sjeen, maar het hoeft dus niet van je ongie te zijn.
Op donderdag 27 november 2003 16:38 schreef Brighteyes het volgende:[..]
Zelfs de puistjes kunnen erbij horen!
Sjeen
quote:Sluit ik me bij aan
Op donderdag 27 november 2003 21:24 schreef Catootje het volgende:
Sjeen, op jouw schouders rust nu de zware verantwoordelijkheid van het succes van het even topic!!! Er is een licht dalende lijn gaande hier emt de dames, en jij bent nu onze hoop...(maar ik wil je geen druk opleggen of zo)
quote:nou ik vroeg dus aan de des betreffende persoon of het indd van clear blue was, omdat ik wel wist dat tie digital had maar indd met navullingen of hoe je dat noemt, waarop zij NEE antwoordde
Op donderdag 27 november 2003 08:07 schreef Sugar het volgende:
Klopt, LadyS, ClearBlue Digital bestaat uit 3 testen (geloof dat je ze ook per 2 hebt) en kost 19,90 (ofzoiets).
Dus nee, Girly, geen 35 euro en zeker geen eindeloze testmogelijkheden! Zou idd geweldig zijn!Hier verder alles goed. Tuurlijk nog steeds niet ongesteld...
maargoed ze zal zelf wel in de war zijn hahaha... want had al idee dat het niet waar kon zijn, maargoed misschien moeten ze zoiets maar ontwerpen, want als je al zo lang bezig ben met proberen zwanger te raken, is dit natuurlijk ook niet de ideale oplossing , wat je uiteindelijk kwijt ben zeg aan die dingen, ongelooflijk gwoon
Sjeen: Spannend vandaag, ik zal voor je duimen
Loena: wat vreselijk meisje. Hele dikke en knuffel.
Loena was erg meid, ik kan even niet op andere woorden komen. Heel veel sterkte.
Hier is ook nog op dag 40 nog steeds geen druppie rode duivels te zien. Om knettergek van te worden dus. Jansu, ik snap niet dat jij zo cool hieronder blijft (compliment hoor).
En dames, het is bijna weekend!!!!! Voor de liefhebbers (ik ben zo'n muts die altijd het plaatjes van "Love is..." uit de telegraaf bekijkt en als het leuk is uitknipt) dit plaatjes is wel erg toepasselijk voor ons clubje. Dus knippen dames en op jullie pc plakken hoor!!
quote:Het lijkt er dus op dat ik dus cool ben, maar.........
Op vrijdag 28 november 2003 09:54 schreef Little-Angel het volgende:
Dank jullie wel voor alle complimenten!Loena was erg meid, ik kan even niet op andere woorden komen. Heel veel sterkte.
Hier is ook nog op dag 40 nog steeds geen druppie rode duivels te zien. Om knettergek van te worden dus. Jansu, ik snap niet dat jij zo cool hieronder blijft (compliment hoor).
En dames, het is bijna weekend!!!!! Voor de liefhebbers (ik ben zo'n muts die altijd het plaatjes van "Love is..." uit de telegraaf bekijkt en als het leuk is uitknipt) dit plaatjes is wel erg toepasselijk voor ons clubje. Dus knippen dames en op jullie pc plakken hoor!!
Ik denk trouwens dat ik eigenlijk niet kan wachten tot zondag, misschien ga ik morgenochtend al testen. Maar aan de andere kant, vorig keer moest ik eigenlijk op maandag ongi worden (op basis van 28 dagen) en ben ik het woensdagnacht geworden. Logisch gedacht: nu nod op vrijdag (op basis van 29 dagen) dus als ik zondagmorgen nog niet ben, dan testen is slimmer...
Knuffels Sjeen
quote:Lief van je, maar ik heb thuis geen fax.
Op vrijdag 28 november 2003 12:14 schreef Little-Angel het volgende:
Jansu, ik wil het ook wel naar je toe faxen als je er een hebt tenminste (ik heb makkelijk praten, zit op kantoor). Ik heb dan wel geen homeopatische middeltjes of iets anders tegen de stress maar wordt inderdaad gek van me zelf. Ik heb inmiddels geen pijn meer en ben nog steeds niet ongesteld. Waarom blijft het uit? Heb ik te vroeg getest? Is mijn eisprong op een andere dag geweest dan ik dacht? Mensen wat kan een week lang duren. Pas donderdag kan ik terrecht bij de gyn.
quote:Jansu, logisch dat het soms niet makkelijk is, toch? Geldt ook voor jou, Little-Angel! Sterkte allebei!
Op vrijdag 28 november 2003 11:45 schreef Jansu het volgende:
Het lijkt er dus op dat ik dus cool ben, maar.........
Ik moet zeggen dat ik mezelf wel knap vind!
Ik ben behoorlijk kalm en wacht rustig tot ik misschien wel weer eens ongesteld word. Maak me er echt niet zo druk om! Geinig, hè, hoe krijg ik dat nu ineens voor elkaar?!
quote:Veel plezier alvast! geniet er maar van!
Op vrijdag 28 november 2003 11:45 schreef Jansu het volgende:
Verder probeer ik me te concentreren op onze vakantie. We vertrekken dinsdag voor 5 dagen naar New York. Effe er tussen uit met z'n tweetjes!
Is inderdaad wel iets om trots op te zijn wat dat rustig zijn betreft.
Vertel me je geheim, please?!
quote:Tja Sjeen
Op vrijdag 28 november 2003 12:16 schreef Sjeen het volgende:
Nog helemaal niks in zicht hier. Alleen last van wat wittige afscheiding, maar verder helemaal geen gevoel dat er iets aan zit te komen.Ik denk trouwens dat ik eigenlijk niet kan wachten tot zondag, misschien ga ik morgenochtend al testen. Maar aan de andere kant, vorig keer moest ik eigenlijk op maandag ongi worden (op basis van 28 dagen) en ben ik het woensdagnacht geworden. Logisch gedacht: nu nod op vrijdag (op basis van 29 dagen) dus als ik zondagmorgen nog niet ben, dan testen is slimmer...
Knuffels Sjeen
quote:Dan moet jij het volgende topic openen Jansu!!!
Op vrijdag 28 november 2003 12:19 schreef Jansu het volgende:
O jee........
Deeltje 9 komt er bijna aan....
Misschien brengt dat deze keer juist wel extra veel geluk.
9 Is altijd mijn geluksgetal in het casino.
Wie weet brengt het hier voor ons allemaal ook wel veel geluk!
Ik ben braaf geweest en verstandig, ik heb nog niet getest. Maar er wijst hier nog niks op
Als er morgenochtend nog niks is, ga ik testen.
Sjeen
1 dag overtijd
Knuffels Sjeen
woei, op de valreep toch nog een zwangere in deel 8
Toch nog een beetje positive flow in dit topic!
Is Jansu in de buurt? Zij zou toch het nieuwe topic openen?
En nu gaan we die positieve flow weer vasthouden he Dames!
Knuffels Sjeen
Liefs Jansu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |