quote:Voor zo'n goed doel zet ik me in!
Op dinsdag 18 november 2003 11:37 schreef Loena-tik- het volgende:
ff dit topic vol lullen hoor gaan we lekker naar een even deeltje!!!
Oow, en zéker nu Loena een nieuw, even deel geopend heeft!!!! Gaat ie goed, Loena?
Little-Angel en Jansu: ik kèn het!
Kussen en sterkte. Onthoud: hoop houden is goed! Het laat je voelen, stralen en leven! Dus gewoon doen, doe ik ook....
Slaapmeis, hou je nog vol?
quote:Gaat wel goed met me hoor, ben wel alweer aan het twijfelen geslagen, ben dit keer niet zo misselijk, ga ik me natuurlijk gelijk weer afvragen of het wel goed zit in mijn buik... Maar goed zo zie je maar, je blijft doormutsen ookal ben je al zwanger
Op dinsdag 18 november 2003 11:48 schreef Sugar het volgende:[..]
Oow, en zéker nu Loena een nieuw, even deel geopend heeft!!!! Gaat ie goed, Loena?
Maar goed ik hoor eigenlijk te posten in een ander topic( maar ik vinnet stiekum wel gezellig hier)
Tja......
Ik heb normaal gesproken al lang last van bepaalde klachtjes die op een aankomende ongi duiden.... Nu dus nog steeds niet, dat was dus ook de reden dat ik een vroegtest had gedaan. Helaas, maar weer negatief dus....
Ik heb alleen nog steeds last van dat cervixslijm en verder heb ik vanaf gisteren ook voor het eerst dat ik me kan herinneren last van maagzuur. BAH.........
Maar wat de pijn in mijn buik en aan mijn borsten betreft is het nog zeer rustig. Misschien heb ik deze cyclus een keer geen last van nare klachtjes en kwaaltjes. Mijn baarmoeder zag er in ieder geval perfect uit volgens de gyn, de cyste was weg en de medicatie had dus geholpen. Misschien komt het wel door dat laatste dat het deze cyclus een keer niet allemaal zo rommelt in en aan mijn lijf. En...... dat is ook wel eens een keer fijn!
Tja, morgen is het NOD day...
quote:Vind het juist leuk Loena, dat je hier nog komt posten en met ons meeleeft!!
Op dinsdag 18 november 2003 11:58 schreef Loena-tik- het volgende:[..]
Gaat wel goed met me hoor, ben wel alweer aan het twijfelen geslagen, ben dit keer niet zo misselijk, ga ik me natuurlijk gelijk weer afvragen of het wel goed zit in mijn buik... Maar goed zo zie je maar, je blijft doormutsen ookal ben je al zwanger
Maar goed ik hoor eigenlijk te posten in een ander topic( maar ik vinnet stiekum wel gezellig hier)
En ja dames............. weer eeen even topic!!!!
code:zoiets dus...->-
quote:GRAPJAS!!!!!
Op dinsdag 18 november 2003 12:07 schreef Nohoch-Mul het volgende:
2 testen geprobeerd en steeds dezelfde uitslag een platstreepje met een pijl (!)code:zoiets dus...->-
[Dit bericht is gewijzigd door Jansu op 18-11-2003 12:11]
quote:Huh? Wat is dat dan weer?
Op dinsdag 18 november 2003 12:07 schreef Nohoch-Mul het volgende:
2 testen geprobeerd en steeds dezelfde uitslag een platstreepje met een pijl (!)code:zoiets dus...->-
Kan zieke Catoot zich even melden, dé ervaringsdeskundige op het gebied van rare testen en bizarre uitslagen? Dank!
Succes Nohoch-Mul! Ik kan je niks zinnigs zeggen...!
quote:Mijn vrouw
Op dinsdag 18 november 2003 12:10 schreef Jansu het volgende:[..]
GRAPJAS!!!!!
Heb je zelf getest of je vrouw/vriendin?
En het is echt geen grapje!
quote:Ik nog wel: Het was een "Clear Blue" test
Op dinsdag 18 november 2003 12:10 schreef Sugar het volgende:[..]
Huh? Wat is dat dan weer?
Kan zieke Catoot zich even melden, dé ervaringsdeskundige op het gebied van rare testen en bizarre uitslagen? Dank!
Succes Nohoch-Mul! Ik kan je niks zinnigs zeggen...!
quote:Mijn zeer gemeende excuus dan!!!
Op dinsdag 18 november 2003 12:12 schreef Nohoch-Mul het volgende:[..]
Mijn vrouw
En het is echt geen grapje!
[Dit bericht is gewijzigd door Jansu op 18-11-2003 12:15]
quote:En terecht!
Op dinsdag 18 november 2003 12:14 schreef Jansu het volgende:[..]
Mijn zeer gemeende excuus dan!!!
Zo'n melding heb ik nog nergens gehoord, laat staan gezien.
En aangezien er in je profiel staat dat je een man bent, dacht ik te snel dat het een grapju was...........:@
quote:Probeer anders eens een ander merk zwangerschapstest, wie weet geeft die wat meer duidelijkheid en zekerheid.
Op dinsdag 18 november 2003 12:15 schreef Nohoch-Mul het volgende:[..]
En terecht!
quote:Dat gaan we ook zeker doen, nog tips?
Op dinsdag 18 november 2003 12:16 schreef Jansu het volgende:[..]
Probeer anders eens een ander merk zwangerschapstest, wie weet geeft die wat meer duidelijkheid en zekerheid.
In ieder geval suc6!
quote:Staat er verder nog een telefoonnummer dat je kan bellen voor vragen en/of opmerkingen in de bijsluiter van de testen die jullie al hebben gedaan? Misschien weten die raad..........
Op dinsdag 18 november 2003 12:18 schreef Nohoch-Mul het volgende:[..]
Dat gaan we ook zeker doen, nog tips?
quote:Oeh! Snap ik! Kus!
Op dinsdag 18 november 2003 12:30 schreef Little-Angel het volgende:
Gisteren naar de kapper gegaan (vriendin van me) en daar belde een andere vriendin op met de mededeling dat ze zwanger was. Ik ben wel blij voor haar maar ik was nog niet over de negatieve test heen van die ochtend. Beetje dubbel gevoel zeg maar.
quote:Ja, ik weet exact wat je bedoelt en voelt!
Op dinsdag 18 november 2003 12:30 schreef Little-Angel het volgende:
Jansu, het zelfde geldt voor mij, ook hier nog geen symptonen die duiden op ongesteldheid en de pijn aan mijn borsten is afgelopen weekend wat afgenomen maar neemt nu toch weer toe. Ik had gisterenavond last van mijn buik maar dat kwam door het eten. Dus ook ik zit nog steeds duimen te draaien maar ben even niet zo positief ingesteld. Gisteren naar de kapper gegaan (vriendin van me) en daar belde een andere vriendin op met de mededeling dat ze zwanger was. Ik ben wel blij voor haar maar ik was nog niet over de negatieve test heen van die ochtend. Beetje dubbel gevoel zeg maar.
Vandaag NOD, maar nog geen spoortje bloed te zien. Wel ben ik wat lichtgeraakt, maar dat kan ook van de zenuwen zijn. Vorige maand had ik het ook pas aan het eind van de dag, dus ik moet nog heeeeeel even geduld hebben. Gisteravond was ik weer misselijk, het rare kriebelgevoel in mijn buik is ook weer op komen zetten en zelfs mijn borsten lijken weer wat meer pijn te doen. Ik snap er helemaal niets van
quote:OOoowww, spannend.
Op dinsdag 18 november 2003 12:42 schreef Slaapmeisje het volgende:
Even snel posten voordat ik de rest van de dag (en avond) in vergadering ga....Vandaag NOD, maar nog geen spoortje bloed te zien. Wel ben ik wat lichtgeraakt, maar dat kan ook van de zenuwen zijn. Vorige maand had ik het ook pas aan het eind van de dag, dus ik moet nog heeeeeel even geduld hebben. Gisteravond was ik weer misselijk, het rare kriebelgevoel in mijn buik is ook weer op komen zetten en zelfs mijn borsten lijken weer wat meer pijn te doen. Ik snap er helemaal niets van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |