*edit*
Met trots kondigen wij u aan:
The Offspring - Splinter :: 1 december
Tracklist van Splinter
1. Neocon
2. The Noose
3. Long Way Home
4. Hit That
5. Race Against Myself
6. (Can't Get My) Head Around You
7. The Worst Hangover Ever
8. Never Gonna Find Me
9. Lightning Rod
10. Spare Me The Details
11. Da Hui
12. When You're in Prison
The Offspring - Hit That :: 17 november
[Dit bericht is gewijzigd door Nitro_YE op 17-11-2003 22:09]
quote:Volgens mij heeft er geen enkele andere band zoveel vervolgtopics op dit forum, heb het niet nagekeken, dus wat kraam ik eigenlijk
Op maandag 17 november 2003 21:34 schreef Nitro_YE het volgende:
zo deel 8 alweer, we gaan hier weer verder over het album dat nog niet eens uit is maar al wel 8 delen heeft
ok daar gaan we weer
Wel mooie openingspost iig topicstarter, veel informatie enzo! (not )
quote:Goed bezig man
Op maandag 17 november 2003 21:51 schreef Nitro_YE het volgende:
dan kunnen ze naar deel 7 gaanThe Offspring » Splinter » Deel 7
Een beetje copie-peest kan geen kwaad? Maargoed laat maar zitten enzo.
quote:Ja ik vind ook dat je die TSpost effe moet aanpassen hoor.
Op maandag 17 november 2003 21:54 schreef Nitro_YE het volgende:
ach ja als je wilt kun jij het helemaal goedmaken hoor
Dexter zou trots op je zijn als je dat doet!!!!!
Doe het voor hem!
Ugh.
quote:nou vooruit omdat je het zo goed brengt
Op maandag 17 november 2003 21:58 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Ja ik vind ook dat je die TSpost effe moet aanpassen hoor.
Dexter zou trots op je zijn als je dat doet!!!!!
Doe het voor hem!
Ugh.
This American apple pie institution
Known as parental discretion
Will cleanse any sense of innuendo or sarcasm
From the lyrics that might actually make you think
And will also insult your intelligence at the same time
So protect your family.
This album contains explicit depictions
Of things which are real.
These real things are commonly known as life.
So, if it sounds sarcastic, don't take it seriously.
If it sounds dangerous,
Do not try this at home or at all.
And if it offends you, just don't listen to it.
Nog 2 weekjes!!!
quote:Dumbass.
Op maandag 17 november 2003 22:04 schreef Nitro_YE het volgende:[..]
nou vooruit omdat je het zo goed brengt
*zucht* wanneer komen nou die fuckin Mp3's
quote:als de tijd rijp is
Op maandag 17 november 2003 23:45 schreef Komakie het volgende:
nog 13 dagen....*zucht* wanneer komen nou die fuckin Mp3's
quote:Je hebt zeker geen geluidskaart met Voice Cancellation. Ik wel, daarmee haal je de stem weg en heb je dus de gitaar. En de tab(s) kloppen 99%.
Op dinsdag 18 november 2003 12:15 schreef smash789 het volgende:
Dude... je kunt die superlage kwaliteits samples toch niet tabben? Daarvoor is de kwaliteit veel te laag, om goed te horen wat er gespeeld word. Luister maar naar bijvoorbeeld Race Against Myself, daar wordt echt niet één nootje gespeeld in de verses.
code:Net als vorige keer bij Da Hui, waren jullie allebei ook zo eigenwijs. En ook toen hadden jullie het fout.Niet alleen die '9's' en '7's'... e|------------------------------------|
B|------------------------------------|
G|---11--------------9----------------|
D|---11--------------9----------------|
A|---9-9999999999999-77777777777777---|
E|------------------------------------|
Neem nou maar van mij aan (ik speel ook al wat langer gitaar dan jullie) dat er echt wel wat meer gespeeld word.
Ik heb gewoon een SB live 5.1 aangesloten op een grote Hitachi versterker en goede Sony boxen. Niet dat dat wat uitmaakt natuurlijk...
EDIT:
Ook heb je helemaal niet de ritme-gitaar getabbed in het refrein van Race Against Myself.
Luister eens goed naar Race Against Myself, bij seconde 9-10 hoor je duidelijk dat er wat meer gespeeld word... Als je dat niet hoort heb je toch echt te vaak je versterker te hard aangehad.
Bij bijna alle tabs klopt trouwens het aantal keer dat een powerchord aangeslagen moet worden niet, vooral bij Never Gonna Find Me. Daar ben je ook een heel powerchord vergeten bij de verse chorus. EN als je goed luistert hoor je dat er ook wat left-hand muting (snaren afdempen met de hand die je op de nek hebt) in voorkomt, in de verses.
En ik denk toch ECHT dat het geen reet uitmaakt welke geluidskaart je hebt, als je voice cancellation wilt gebruiken. Het is toch gewoon software?
[Dit bericht is gewijzigd door smash789 op 18-11-2003 15:59]
quote:Waar?
Op dinsdag 18 november 2003 15:11 schreef smash789 het volgende:
Nou, dan heeft dat voice cancellation toch teveel weggehaald (logisch, want ALLEEN de stem weghalen is technisch onmogelijk), want luister nou eens goed naar Race Against Myself. Daar wordt niet constant die losse '9's' en '7's' gespeeld. Echt niet. Luister dan gewoon beter.code:Neem nou maar van mij aan (ik speel ook al wat langer gitaar dan jullie) dat er echt wel wat meer gespeeld word.Niet alleen die '9's' en '7's'... e|------------------------------------|
E|------------------------------------|
De losse 9 en 7 zijn btw wel PM.
quote:Ik zeg helemaal niets? of ik het goed heb of niet, ik heb het niet eens getabbed
Op dinsdag 18 november 2003 15:11 schreef smash789 het volgende:Net als vorige keer bij Da Hui, waren jullie allebei ook zo eigenwijs. En ook toen hadden jullie het fout.
quote:dude!!!!
Op dinsdag 18 november 2003 15:11 schreef smash789 het volgende:
Nou, dan heeft dat voice cancellation toch teveel weggehaald (logisch, want ALLEEN de stem weghalen is technisch onmogelijk), want luister nou eens goed naar Race Against Myself. Daar wordt niet constant die losse '9's' en '7's' gespeeld. Echt niet. Luister dan gewoon beter.code:Net als vorige keer bij Da Hui, waren jullie allebei ook zo eigenwijs. En ook toen hadden jullie het fout.Niet alleen die '9's' en '7's'... e|------------------------------------|
E|------------------------------------|Neem nou maar van mij aan (ik speel ook al wat langer gitaar dan jullie) dat er echt wel wat meer gespeeld word.
Ik heb gewoon een SB live 5.1 aangesloten op een grote Hitachi versterker en goede Sony boxen. Niet dat dat wat uitmaakt natuurlijk...
EDIT:
Ook heb je helemaal niet de ritme-gitaar getabbed in het refrein van Race Against Myself.Luister eens goed naar Race Against Myself, bij seconde 9-10 hoor je duidelijk dat er wat meer gespeeld word... Als je dat niet hoort heb je toch echt te vaak je versterker te hard aangehad.
Bij bijna alle tabs klopt trouwens het aantal keer dat een powerchord aangeslagen moet worden niet, vooral bij Never Gonna Find Me. Daar ben je ook een heel powerchord vergeten bij de verse chorus. EN als je goed luistert hoor je dat er ook wat left-hand muting (snaren afdempen met de hand die je op de nek hebt) in voorkomt, in de verses.
En ik denk toch ECHT dat het geen reet uitmaakt welke geluidskaart je hebt, als je voice cancellation wilt gebruiken. Het is toch gewoon software?
chill out man.
zullen we het niet over de gitaartabs meer gaan hebben. Ik geloof namelijk niet dat jullie het daar ooit eens over worden
Enne..ik zei 99& en voor timings naar het nummer luisteren.
Maar ach....
Dit zei hij meer dan een jaar geleden.
quote:ik ook
Op dinsdag 18 november 2003 20:23 schreef iDex het volgende:
hmz ik ga morgen ff langs de stad kijken of de single er al ligt
trouwens als je het niet eens bent met de tab, speel je hem toch gewoon anders
Ik tab ze wel als ik de volle MP3s heb, zodat alles duidelijker te horen is en zodat de mensen een tab krijgen die er het meest op lijkt.
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 20:56 schreef NRK het volgende:[..]
Ik zeg helemaal niets? of ik het goed heb of niet, ik heb het niet eens getabbed
quote:Ahum...
of je kan tabben, ligt aan je boxen, geluidskaart, gevoel voor muziek, dusse, en ze kloppen wel. Misschien is je geluidskaart/box combinatie gewoon kut..
De woorden 'get a life' liggen nu wel op het puntje van mn tong.
Get a life!
nu ff wachten op het mailtje van webdude wat hij erover te zeggen heeft
quote:mischien krijg je een tegoed bon
Op woensdag 19 november 2003 17:02 schreef iDex het volgende:
grrrr ze hebben mijn account afgepaktnu ff wachten op het mailtje van webdude wat hij erover te zeggen heeft
quote:
Op woensdag 19 november 2003 15:55 schreef Noodles het volgende:
omfg jullie proberen ook de lyrics te ontcijferen van die kutsampletjes terwijl je ze straks gewoon in het boekje kan lezen?!Get a life!
quote:
Op woensdag 19 november 2003 15:53 schreef Noodles het volgende:
Waarom tabben jullie samples van 30 seconden?De woorden 'get a life' liggen nu wel op het puntje van mn tong.
quote:Sterker nog:
Op woensdag 19 november 2003 15:55 schreef Noodles het volgende:
omfg jullie proberen ook de lyrics te ontcijferen van die kutsampletjes terwijl je ze straks gewoon in het boekje kan lezen?!Get a life!
En ik luister: Pennywise - Get A Life
quote:Ja man!!!! met hun band, wat een kanker trieste mongolen zeg!
Op woensdag 19 november 2003 18:02 schreef Ixnay het volgende:[..]
[..]Sterker nog:
Sommige mensen willen een sample van 30 seconden zelfs met hun band gaan oefenen.
quote:... * TIC begrijpt de mensen van tegenwoordig niet meer
Op woensdag 19 november 2003 18:25 schreef NRK het volgende:[..]
Ja man!!!! met hun band, wat een kanker trieste mongolen zeg!
quote:ik ook niet
Op woensdag 19 november 2003 18:27 schreef TIC het volgende:[..]
... * iDex begrijpt de mensen van tegenwoordig niet meer
quote:Ikzelf ook niet, sommige mensen reageren zo kut op bepaalde dingen, DUDE als mijn band 30 seconde van the noose wil coveren, heb je dan geen leven ofzo? Reageer normaal of niet, piemel, sjeezus, ik kan echt niet tegen dat gedrag
Op woensdag 19 november 2003 18:28 schreef iDex het volgende:[..]
ik ook niet
quote:Hellfire snapt 'm.
Op woensdag 19 november 2003 18:31 schreef =HellFire= het volgende:
Dat heet sarcasme.Of al bijna cynisme...
quote:wat een kut zooi dat die tag bij quoten nog steeds verandert... maarja das dan weer wat ze noemen offtopic
Op woensdag 19 november 2003 18:28 schreef iDex het volgende:[..]
ik ook niet
ontopic:
dat BBS is wel zeer informatieloos, zijn wel weer nieuwe onderdelen bij.
quote:dit vetgedrukte is niet voor mij toch?
Op woensdag 19 november 2003 18:31 schreef NRK het volgende:[..]
Ikzelf ook niet, sommige mensen reageren zo kut op bepaalde dingen, DUDE als mijn band 30 seconde van the noose wil coveren, heb je dan geen leven ofzo? Reageer normaal of niet, piemel, sjeezus, ik kan echt niet tegen dat gedrag
ik vind dat je zelf moet weten wat je met je band wel of niet doet. maargoed
nog 12 nachtjes slapen "jummie "
(Can't Get My) Head Around You vind ik wel een relaxed stukje hebben. dat stukje deed dexter ook in dat opnamefilmje met zijn gitaar
Hoewel dit ook zo was bij Americana en Pretty Fly.
quote:Doe allemaal even normaal.
Op woensdag 19 november 2003 18:31 schreef NRK het volgende:[..]
Ikzelf ook niet, sommige mensen reageren zo kut op bepaalde dingen, DUDE als mijn band 30 seconde van the noose wil coveren, heb je dan geen leven ofzo? Reageer normaal of niet, piemel, sjeezus, ik kan echt niet tegen dat gedrag
quote:ik denk dat met die reactie die minidiscussie al was gesloten....
Op woensdag 19 november 2003 19:02 schreef Seborik het volgende:[..]
Doe allemaal even normaal.
daarnaast was het voor het grootste gedeelte allemaal sarcastisch bedoeld en maar een grapje....
quote:Voor een volgende keer. NRK heeft zich ook fatsoenlijk te gedragen.
Op woensdag 19 november 2003 19:44 schreef Komakie het volgende:[..]
ik denk dat met die reactie die minidiscussie al was gesloten....
daarnaast was het voor het grootste gedeelte allemaal sarcastisch bedoeld en maar een grapje....
Mag je je mening niet meer geven tegenwoordig?
quote:Sorry voor het taalgebruik.
Op woensdag 19 november 2003 19:46 schreef Seborik het volgende:[..]
Voor een volgende keer. NRK heeft zich ook fatsoenlijk te gedragen.
Dat stukje (Can't get my) Head aroud you klink heel erg lekker vind ik.
De kwelling is bijna voorbij, nog 12 dagen!
-edit: warez.-
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 20-11-2003 00:30]
quote:Ik weet niet of dit Warez zijn, maar dit is iig op de radio geweest dus het lijkt me legaal.
Op woensdag 19 november 2003 23:12 schreef NRK het volgende:
hele versie (Can't get my head) Around You:-edit: warez.-
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 20-11-2003 00:30]
quote:Jij niet, je weet hoe dat uitpakt.
Op woensdag 19 november 2003 21:31 schreef Ixnay het volgende:
Rustig aan jongens, ik vond het alleen een beetje raar, meer niet.Mag je je mening niet meer geven tegenwoordig?
quote:Mail het ons anders even? please? mzwetsloot@yahoo.com
Op woensdag 19 november 2003 23:12 schreef NRK het volgende:
hele versie (Can't get my head) Around You:-edit: warez.-
quote:Dan heeft het nog wel copyright
Op woensdag 19 november 2003 23:16 schreef crN het volgende:[..]
Ik weet niet of dit Warez zijn, maar dit is iig op de radio geweest dus het lijkt me legaal.
Maar Seborik is altijd heel erg voorzichtig met warez dus tja.....
Maar nu wil ik eigenlijk gewoon wachten tot volgende week maandag, anders wordt het een beetje 'verpest' met alles van te voren luisteren.
quote:alleen een soort van opgenomen versie in een studio maar niet de originele
Op donderdag 20 november 2003 17:33 schreef Ixnay het volgende:
Staat de albumversie van Can't Get My Head Around You ook al ergens?
(Can't Get My) Head Around You en die lounge versie van The Kids, vind ik wel super btw.
Radio 1 Zane Lowe (November 19 2003) (192kbps)
[interview part 1]
[hit that (live)]
[interview part 2]
[can't get my head around you (live)]
[interview part 3]
[the kids aren't alright (lounge version)]
_0_
When you're in prison is echt klote, weg met dat bagger nummer
Can't Get My Head Around You is een goeie song, iig iets nieuws, nice one. Maar dat hij maar 2.07 minuten is valt me wel weer tegen ik had hem langer verwacht.
Die versie van The Kids Aren't Alright is wel grappig.
Maar weer ff terug naar de lengte, de songs tot nu toe:
Hit That 2:48
Da Hui 1:31
Can't Get My Head Around You 2:07
When You're In Prison 2:19
totaal 8:45 en dat is dat 1/3 van de cd, en bij die andere 2/3 is ook nog een intro van waarschijnlijk iets van 30 seconden.
Waarom niet meer materiaal, ze hebben 3 jaar de tijd gehad om nummers te schrijven. Offspring heeft eigenlijk nooit echt veel nummers op een cd gedaan, maarja
hier: http://213.114.67.62/playlist staan een aantal mp3's van iemand die wat nummers van the offspring heeft gespeeld accoustisch, er zit ook nog wat zang aan, klink erg goed moet ik zeggen. check it out
quote:Volgens mij niet
Op donderdag 20 november 2003 21:00 schreef crN het volgende:
Goh, het zijn weer warez.
quote:Ja, dat deed ik ook vaak bij het begin.
Op donderdag 20 november 2003 23:02 schreef NRK het volgende:
Opzich goed gedaan, maar soms trekt die gast z'n stem heeeel erg terug, en dat is niet mooi.
quote:waar? geef een hint
Op vrijdag 21 november 2003 08:12 schreef crN het volgende:
En ik heb SplinterTering, echt een goede CD.
quote:Naar aanleiding van:
k vind het niet erg als ze verbeterd worden, maar wel als je zelf de bikkel gaat zitten uithangen, dat je het zelf veel beter kan enz.
quote:Is dat 'de bikkel uithangen'? Ik hield me nog heel erg netjes, zonder ook maar één foutje te corrigeren, jou de kans gevend dat zelf te doen. Echter, daarna kwamen jullie twee meteen om te beweren dat jullie het goed gedaan hebben, alsof jullie een soort übermenschen zijn. DAAROM liet ik zien wat er allemaal fout is aan de tabs. Je moet wel tegen een klein beetje kritiek kunnen hoor... Vooral als je in een band zit. Ik heb trouwens op jullie site wat samples gedownload. Klinkt goed, alleen de zang moet wat verbeterd worden. Maar verder goed.
Dude... je kunt die superlage kwaliteits samples toch niet tabben? Daarvoor is de kwaliteit veel te laag, om goed te horen wat er gespeeld word. Luister maar naar bijvoorbeeld Race Against Myself, daar wordt echt niet één nootje gespeeld in de verses.
En dan weer effe ontopic.
Waar hebbie Splinter vandaan?
Heb je een gelekte album-versie, of alleen losse stukjes (bijv. live/radio) bij elkaar gezocht?
Kun je het op je website gooien?
TKAA Lounge version
Can't get my head around you
en
The Noose
Je moet gewoon Soulseek gebruiken ofzo.
TKAA Lounge version: Wel geinig gedaan. Verder niets speciaals.
Can't Get My Head Around You: De MP3-tag zegt dat het een live opname is. Maar volgens mij is het toch een studio opname. Of het de uiteindelijke album-versie is weet ik niet, ik vind 'm een beetje vaag klinken. Maar het liedje zelf: HEEL goed, erg cool nummer. Heel erg jammer dat maar een dikke 2 minuten duurt
The Noose - Erg goed en 'uitgebreid' qua muziek, heel cool opgebouwd. Veel variatie zeg maar. Top nummer
[Dit bericht is gewijzigd door smash789 op 21-11-2003 10:13]
kwacht met luisteren tot het album uit komt...wel zow leuk:)
(Ik heb vluchtig de BBS doorgespit)
EDIT:
Ik ben nu in een MSN-sessie met een dude die me alle MP3's gaat zenden. Neocon is nu klaar
EDIT 2: Hmmmm... Neocon zuigt... Bah.
31:58 min
Titels van de cd zijn wel door elkaar gehaald helaas. Moet zelf nog even de goede bij de goede zetten
maar goe als ik zo die tijden bekijk valt ut me wel beetje tegen..
maar gaat toch om de kwaliteit en nie om te kwantiteit . . .
Er is maar 1 oplossing... Splinter in m'n autoradio gooien en heeeeeel traag naar m'n vriendin rijden Of lekker keihard met een flinke omweg
[Dit bericht is gewijzigd door smash789 op 21-11-2003 11:17]
kwa hoeveelheid valt het me een beetje tegen maar wat ik er voor zover van gehoord heb klinkt het echt supergoed .
the noose is echt ongelovelijk lekker, vooral dat stuk met die gitaar solo is damn goed.
Misschien bonus of b-side nummer.
Ah ok ja dus
[Dit bericht is gewijzigd door emingee op 21-11-2003 14:58]
[Dit bericht is gewijzigd door smash789 op 21-11-2003 16:15]
1) Neocon
coole intro
2) The Noose
heel vet nummer, hij doet me trouwens wel veel aan AFI denken, het nummer had ook zo van hun kunnen zijn.
3) Long Way Home
tja goeie song, verder niet veel bijzonders
4) Hit That
deze kende we al langer, goeie single, krachtige song.
5) Race Against Myself
zwaartse liedje van dit album denk ik toch en de langste met (maar) 3:32. Dat rare geluid klinkt opzich wel goed. Refrein is erg lekker
6) (Can't Get My) Head Around You
meesterlijk lied! Zeker de beste van het album, jammer dat hij zo kort is, maar ik denk dat het toch precies genoeg is.
7) The Worst Hangover Ever
de eerste paar seconden begin ik hele rare dingen te denken, maar het klinkt eigenlijk wel lekker. Grappig liedje, maar toch wat minder als bv de voorganger 'job?'
8) Never Gonna Find Me
Ook een zeer goed lied, tis meer dan gewoon standaard.
9) Lightning Rod
Een van de betere, snel en goed.
10) Spare Me The Details
zal wel een single worden, het heeft er iig de tekst voor. Maar eigenlijk is het een best wel vet liedje, klinkt goed.
11) Da Hui
Hij blijft goed
12) When You're in Prison
Waarom is dit nou niet gewoon een Pay The Man geworden, dan had je net als bij Americana een net wat langere cd ipv 30 minuten.
ja maar 32 minuten das het grootste nadeel eigenlijk.
Het is een diversere cd als zijn voorgangers, denk ik. Maar ja dat The Offspring, altijd origineel en toch op een manier hetzelfde. Een mooie toevoeging bij de andere 6.
tracklist met tijden en deze kloppen wel:
1) Neocon 1:06
2) The Noose 3:18
3) Long Way Home 2:23
4) Hit That 2:49
5) Race Against Myself 3:32
6) (Can't Get My) Head Around You 2:14
7) The Worst Hangover Ever 2:58
8) Never Gonna Find Me 2:39
9) Lightning Rod 3:20
10) Spare Me The Details 3:24
11) Da Hui 1:42
12) When You're in Prison 2:33
code:----------------------------------------------
Artist: The Offspring
Title: The Noose
Tabbed By: Robert Rozing (z5_robert@yahoo.com)
----------------------------------------------
Legend:* = strum numerous times (listen to the song)
P.M. = Palm mute
b = bend
----------------------------------------------[INTRO] (With a little palmmuting here and there)
e|---------------------------------------------------------------------|
B|---------------------------------------------------------------------|
G|---------------------------------------------------------------------|
D|-----9-----9-------5-5--5--5-5-------4---5---4---------4---5---4-----|
A|-7-7---7-7-----------------------5-5---5---5---5---7-7---7---7---7---| (4x)
E|---------------5-3-----3--3------------------------------------------|e|----------------------|
B|-----8--15--20--------|
G|----------------------|
D|-2~--5--12--17---2~---|
A|-2~--------------2~---|
E|-0~--------------0~---|[VERSE]
e|-----|
B|-----|
G|-----|
D|-----|
A|-222-|
E|-000-| <-- Not in the 1st versee|-----------------------------|
B|-----------------------------|
G|---------7*------------------|
D|-2*--5*--7*-2*--2*--5*--4*---|
A|-2*--5*--5*-2*--2*--5*--4*---|
E|-0*--3*-----0*--0*--3*--2*---|[CHORUS]
e|------------------|
B|------------------|
G|-9*------7*--9*---|
D|-9*--5*--7*--9*---|
A|-7*--5*--5*--7*---|
E|-----3*-----------|e|----|
B|----|
G|-7~-|
D|-7~-|
A|-5~-|
E|----| <-- Start of 2nd chorus[SOLO] (Rhythm guitar plays intro without palmmuting)
e|----7-----7-------10----12-----|
B|---10b12-12b10----13b15-15b17--|
G|-9~------------12--------------|
D|-------------------------------|
A|-------------------------------|
E|-------------------------------|
^ hold bend (You might wanna strike some of a bends multiple times)After the solo, play the chorus again, then play this:
e|----------------------|
E|-0~--------------0~---|Then comes the intro again.
[BRIDGE]
P.M. . . . . . . . .
e|----------------------------------------------|
B|----------------------------------------------|
G|-7/9-9-9-9*------------5/7-7-7-7*-7/9-9-9-9*--|
D|-7/9-9-9-9*-4/5-5-5-5*-5/7-7-7-7*-7/9-9-9-9*--|
A|-5/7-7-7-7*-4/5-5-5-5*-3/5-5-5-5*-5/7-7-7-7*--| (4x)
E|------------2/3-3-3-3*------------------------|[OUTRO]
e|----------------------|
E|-0~--------------0~---|
quote:Ik vind hem eigenlijk wel beter dan don't get a Job
Op vrijdag 21 november 2003 16:23 schreef Nitro_YE het volgende:
7) The Worst Hangover Ever
de eerste paar seconden begin ik hele rare dingen te denken, maar het klinkt eigenlijk wel lekker. Grappig liedje, maar toch wat minder als bv de voorganger 'job?'
:DD
quote:Ik ga m testen
Op vrijdag 21 november 2003 16:40 schreef smash789 het volgende:
OK, ik ben klaar. Misschien doe ik -als ik zin heb- vanavond nog Can't Get My Head Around You.
edit: dat je goed moet zijn om zo te tabben, kzou daar 'n paar dagen over doen, zeker.
[Dit bericht is gewijzigd door NRK op 21-11-2003 17:23]
* TIC stuitert de kamer in stukken
alsjullieblieft _0_
quote:mailtje zit er op
Op vrijdag 21 november 2003 17:47 schreef mikezwet het volgende:
kan please mij iemand mailen met wat tips hoe ie te downen is? mzwetsloot@yahoo.comalsjullieblieft _0_
quote:Hee Betse!!!
Op vrijdag 21 november 2003 15:33 schreef Betse het volgende:
Waarschijnlijk klopt het allemaal nog niet helemaal met de definitieve versie, het is en blijft een promo(iig de versie die ik heb, met idd verkeerde titels)
quote:ik ook
Op vrijdag 21 november 2003 16:42 schreef DJ_Robbie het volgende:[..]
Ik vind hem eigenlijk wel beter dan don't get a Job
quote:de liefde keert terug op fok..denk dat de zenuwen gewoon hoog waren voor het hele album.
Op vrijdag 21 november 2003 18:16 schreef crN het volgende:
Smash, erg goede tab.
quote:Dank je TIC, klopt het dat het RAM bestanden zijn? anders heb ik de verkeerde/slechte misschien
Op vrijdag 21 november 2003 17:54 schreef TIC het volgende:[..]
mailtje zit er op
Ik had trouwens het album sneller als real player (had ik nog niet eens)
quote:Muziek brengt mensen dichter bij elkaar
Op vrijdag 21 november 2003 18:17 schreef TIC het volgende:[..]
de liefde keert terug op fok..denk dat de zenuwen gewoon hoog waren voor het hele album.
Wat geweldig! En weer iets nieuws: scratches in: The worst hangover ever . Koel gewoon!!
quote:ik heb ze op soulseek staan
Op vrijdag 21 november 2003 18:44 schreef mikezwet het volgende:
wwwwwwwwwwwooooooooooooooooowwwwwwwwwwwwwww
Btw Jesus heeft de mp3's maar wil ze niet online doencopyrights enz, bah
quote:gevonden op het BBS, maar komt er idd mischien een live album aan? zou wel rete gaaf zijn.
hows it going? man o man! you just had to play cleveland on november 30. ive always wanted to hear you guys live. oh well. maybe you should come out with a "Offspring Live" CD soon. or sometime in the (far) future, make a Greatest hits cd, with all your singles, covers, and music videos, plus commentary! but not any time soon! You guys need to keep making new albums! Splinter sounds great and i think you guys did a lot of good work! race against Myself is one of my favorites, even though i only heard a little clip of it. anyway, KEEP UP THE GOOD WORK!
quote:We hebben een stapel live bootlegs
Op vrijdag 21 november 2003 19:02 schreef crN het volgende:
Offspring zei eind 2000 dat ze nog niet klaar waren voor een live CD. En dat ze het niet zomaar willen uitbrengen omdat ze dan meer verdienen, er moest iets speciaals bij zitten.
De gitaren klinken ook 'n STUK ruwer dan Conspiracy, en daar ben ik ook erg blij mee want co1 klonk 'n beetje nu-metal achter qua schoonheid, en opgepoetstheid.
http://www.joinme.net/robertsmsx/cantget.wav
COPY & PASTE deze URL in je adresbar
quote:Idd heel zachtjes, maar het idee is hetzelfde.
Op vrijdag 21 november 2003 22:25 schreef smash789 het volgende:
Voor de grap heb ik mezelf het intro van 'Can't Get My Head Around You' spelend opgenomen. Met de meest goedkope kutmicrofoon die je je kunt bedenken (zat ergens gratis bij). En m'n zusje ligt te slapen... Dus moest zachtjes zingen. Morgen ga ik het hard proberen
Lees ik dat het album te vinden is.
Ook dus maar ffies gedownload en zit em nu te luisteren.
En ik vind het allemaal wel erg lekker eigenlijk
Ik heb er nog niet 1tje die er uit springt.
Hoewel ik Spare Me The Details wel erg lekker vind. Opvallend omdat het een rustiger nummer is
Maar The Noose, Long Way Home en de rest zijn ook gewoon erg lekker
quote:Kwaliteit is idd heel slecht
Op vrijdag 21 november 2003 22:25 schreef smash789 het volgende:
Voor de grap heb ik mezelf het intro van 'Can't Get My Head Around You' spelend opgenomen. Met de meest goedkope kutmicrofoon die je je kunt bedenken (zat ergens gratis bij). En m'n zusje ligt te slapen... Dus moest zachtjes zingen. Morgen ga ik het hard proberen
quote:geef anders je mail adres ff, dan mail ik je een linkje (html download) als je wil teminste
Op zaterdag 22 november 2003 09:43 schreef Ixnay het volgende:
Ik heb ze in .rm formaat, maar maakt me niks uit, ik ga toch de orginele cd kopen.
quote:Ik heb geen voorkeur voor de albums.
Op zaterdag 22 november 2003 13:56 schreef Nitro_YE het volgende:
ik heb ze op mp3
back van het album is nog niet te vinden
trouwens het valt me nu op dat Spare Me The Details een erg goeie tekst heeft die ook nog is rijmt, echt super vet.
Dit album vind ik beter dan CO1, beter als Americana weet ik nog niet, de lengte werkt wel een beetje tegen zeg maar. De grote 3 kan hij helaas niet halen, die zijn ook gewoon te classic om te overtreffen. Self Titled is er nauwelijks mee te vergelijken, misschien met de lengte ofzo
Alleens S/T vind ik niet zo heel goed.
Voor de rest ligt het helemaal me stemming welk album ik ga luisteren.
Iig is dit gewoon weer een heel erg goed album
Ik heb alleen nog maar die Radio One mp3's gedownload, dat klinkt al erg goed. Ik wil eigenlijk het meeste pas helemaal horen als ik de CD gekocht heb.
quote:Nee thanx, hoeft niet.
Op zaterdag 22 november 2003 09:53 schreef mikezwet het volgende:[..]
geef anders je mail adres ff, dan mail ik je een linkje (html download) als je wil teminste
Op 1 december koop ik hem toch, en zo lang luister ik wel naar de . rm's
1. Never Gonna Find Me
2. The Noose
3. Long Way Home
quote:moh zo gek vind ik dat niet
Op zaterdag 22 november 2003 17:31 schreef LG_Konjo het volgende:
ik vind spare me the details ook echt SUPER VET klinkenopzich ook raar. Gewoon weer een super deuntje! Long way home is echt puur offspring en Noose vind ik ook super gaaf. Veel variatie op de cd dus ik denk dat hij niet snel gaat vervelen. Alleen blijft het jammer dat ze er 3 jaar over gedaan hebben om niet zo bijster veel materiaal uit te brengen. Maar ze zitten natuurlijk met hun gezinnetjes ect
toch jammer...
Verder ben ik gewoon erg tevreden. Lekker afwisselend idd. Het wederom vernieuwend en toch wel erg lekker
btw ze hebben ook een wereldtournee van dik een jaar gehad dus dat speelt ook wel mee. Daarnaast dat gedoe met Ron Welty enzo.
Dus op zich kun je er wel 2 jaar vanaf trekken dat ze met het album bezig zijn geweest.
En wat er op staat is gewoon goed en dat is het belangrijkste denk ik.
Bands maken (tegenwoordig) gewoon korte cd's. Ze zitten bijna allemaal tussen de 30 en de 50 min. En als ze langer zijn komt dit meestal omdat er ergens een heel groot tussenstuk in zit.
Maar goed, een cd van 50 min zou misschien nog leuker zijn geweest als hij niet in kwaliteit zou achteruit gaan dan. Maar dat zullen we nooit weten...
quote:ook mijn top 3
Op zaterdag 22 november 2003 17:37 schreef Ixnay het volgende:
Die "drumsolo" in Long Way Home, lijkt wel verdacht veel op de intro van Mota.1. Never Gonna Find Me
2. The Noose
3. Long Way Home
Ik vraag me eigenlijk af of er al video clips zijn opgenomen voor singles. En wanneer we deze op de Nederlandse muziekzenders te zien krijgen.
quote:alleen Da Hui maar das geen single wel grappige videoclip trouwens.
Op zaterdag 22 november 2003 19:45 schreef smash789 het volgende:
1. Can't Get My Head Around You
2. The Noose
3. Hit ThatIk vraag me eigenlijk af of er al video clips zijn opgenomen voor singles. En wanneer we deze op de Nederlandse muziekzenders te zien krijgen.
Zeker als je Dexter zo overdreven ziet 'nazingen' . Of hoe je het ook noemen wilt.
Eigenlijk moet er alles bij, het album rocked tering hard.
quote:ben ik het mee eens.
Op zaterdag 22 november 2003 22:28 schreef crN het volgende:
Eigenlijk moet er alles bij, het album rocked tering hard.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vooral het einde:
"i never gonna drink again.....at least not till last weekend"
quote:Volgens mij is het "I'm never gonna drink again.... at least nog till next weekend"
Op zaterdag 22 november 2003 22:47 schreef TIC het volgende:
vin worst hang over echt een levenslied.
beetje op het lijf geschreven bij mevooral het einde:
"i never gonna drink again.....at least not till last weekend"
wat is het punt van niet drinken tot vorig weekend
quote:Volgens mij is het:
Op zaterdag 22 november 2003 22:54 schreef Komakie het volgende:[..]
Volgens mij is het "I'm never gonna drink again.... at least nog till next weekend"
"I'm never gonna drink again.... at least nog not till 'till next weekend"
Ik vind het album ongeveer gelijk aan Americana, niet hemels maar wel goed.
Mijn ranglijst
#1: The Noose - Intro is super
#2: Head Around You - Beetje staring at sun achtig
#3: Never gonna find me
#4: Lightning Rod
#5: Spare Me the details - leuk nummer
#6: Long Way Home
#7: Race Against Myself
Eerst zeiden mensen hier dat dat Race Against Myself was, wat ik al vreemd zou vinden omdat het er dan nog niet echt in zou passen.
Volgens mij is het gewoon Pass Me By en gebruiken ze het voor het achtste album.
Trouwens dat hoesje wat op offspring.com staat is een stuk lichter als die we eerst hadden, of zie ik dit nou verkeerd?
quote:klopt, maakte een klein foutje
Op zaterdag 22 november 2003 22:54 schreef Komakie het volgende:[..]
Volgens mij is het "I'm never gonna drink again.... at least nog till next weekend"
quote:Jah, is wel iets lichter, maar ligt gewoon aan de manier hoe ie op de PC is gezet, die donkere zijn ingescand ofzo door amazon enzo..
Op zondag 23 november 2003 11:12 schreef Ixnay het volgende:
Wat ik nog steeds vreemd vind, is dat dat rustige stukje uit dat filmpje "Recording Splinter" niet gebruikt is.Eerst zeiden mensen hier dat dat Race Against Myself was, wat ik al vreemd zou vinden omdat het er dan nog niet echt in zou passen.
Volgens mij is het gewoon Pass Me By en gebruiken ze het voor het achtste album.
Trouwens dat hoesje wat op offspring.com staat is een stuk lichter als die we eerst hadden, of zie ik dit nou verkeerd?
Vind m zo groot wel cool, die scheuren etc. Het beeld is Michaelangelo btw.
quote:Ik denk dat het gewoon een nummer is wat op de 2e single wordt gezet.
Op zondag 23 november 2003 11:12 schreef Ixnay het volgende:
Wat ik nog steeds vreemd vind, is dat dat rustige stukje uit dat filmpje "Recording Splinter" niet gebruikt is.Eerst zeiden mensen hier dat dat Race Against Myself was, wat ik al vreemd zou vinden omdat het er dan nog niet echt in zou passen.
Americana:
Why dont you get a job - I wanna be sedated(cover maar toch unreleased) stond op single.
Conspiracy of one:
Want You Bad - Autonomy en 80 Times (allebei covers maar wederom unreleased).
DUI is uitzondering, is vanwege de tekst niet op Ixnay On The Hombre gekomen, was wel de bedoeling dat hij erop zou komen.
De single van Gone Away is niet voor niks bij Epitaph uitgebracht.
[Dit bericht is gewijzigd door Ixnay op 23-11-2003 12:59]
quote:Klopt, neem nu een willekeurige cd van Good Riddance, of bijvoorbeeld Against the Grain van Bad Religion. Ze duren allemaal rond het half uur geloof ik. Het verschil is alleen, dat die cd's volstaan met stuk voor stuk sterke nummers, terwijl dit album niet eens in de buurt komt van eerstgenoemden:
Op zaterdag 22 november 2003 15:47 schreef =HellFire= het volgende:
Dat er zo geklaagd wordt over de lengte van de cd vind ik persoonlijk onzin. De beste punkrock cds zijn soms van korte duur, dan zijn ze toch niet gelijk slecht?
Ik heb gister de cd even vluchtig beluisterd, en ik vind het absoluut niet de moeite waard om deze origineel te kopen.
When You're In Prison slaat nergens op, en Neocon is een veredelde intro.
Maar hij is beter als Conspiracy Of One.
Offspring is altijd goed btw, alleen jammer dat Splinter zo kort is.
quote:kort is relatief.. en met die bonus cd is het denk ik helemaal een goed album.
Op zondag 23 november 2003 17:10 schreef Ixnay het volgende:
Er staan eigenlijk maar 10 tracks op wat je echt nummers kunt noemen.When You're In Prison slaat nergens op, en Neocon is een veredelde intro.
Maar hij is beter als Conspiracy Of One.
Offspring is altijd goed btw, alleen jammer dat Splinter zo kort is.
quote:hehe lijkt me een goed plan als ie dat doet
Op zondag 23 november 2003 16:58 schreef NRK het volgende:
Moet je misschien toch even je nickname veranderen
Maar ehm... Ik vind eigenlijk Hit That er steeds minder op passen. Komt waarschijnlijk door die bliepjes.
Verder vind ik em gewoon weer super. Alle nummers zijn gewoon heel erg lekker. Ik kan er gewoon geen top3 van maken.
Ik vind trouwens "(Can't Get My) Head Around You" een beetje op het eerste stuk van "Staring At The Sun" lijken en "Never Gonna Find Me" lijkt dan weer wat op het 2de snellere gedeelte van "Staring At The Sun"
(Can't Get My) Head Around You is ook heel goed natuurlijk, maar Staring At The Sun, vind ik toch wel echt een top 5 nummer.
quote:Jah maar zoals ik al zei lijkt alleen het 1ste gedeelte op Staring at the Sun...
Op zondag 23 november 2003 18:08 schreef Ixnay het volgende:
Ik vind Staring At The Sun veel beter als (Can't Get My) Head Around You . Veel sneller krachtiger.(Can't Get My) Head Around You is ook heel goed natuurlijk, maar Staring At The Sun, vind ik toch wel echt een top 5 nummer.
Ik vind het 2 aparte nummers.
Ik maak nooit top5's want het is bij mij per bui verschillend hoe ik over een bepaald nummer denk
mijn top 3:
1. (Can't Get My) Head Around You
2. Never Gonna Find Me
3. Da Hui
quote:Wel stoer gedaan
Op zondag 23 november 2003 19:53 schreef NRK het volgende:
Ok, We hebben ff The Noose gecovered, hier alvast 'n voorproefje!http://members.home.nl/maartjej/thenoose.mp3
quote:poe hee
Op zondag 23 november 2003 23:06 schreef Opie het volgende:
Ik heb 'm nog niet heel zorgvuldig beluisterd qua tekst enzo, maar mijn eerst indruk is een teleurstelling.
Ik ben een fan van The Offspring maar ik vind deze zowiezo minder dan Americana muzikaal gezien.
Het is een beetje voorspelbaar allemaal en zeker na een pauze van bijna 3 jaar verwacht ik toch wel ietsjes meer.
En voor die hopeloos mislukte AFI-achtige intro rip-off verdienen ze stokslagen.
quote:Heej atg
Op vrijdag 21 november 2003 18:13 schreef againstthegrain het volgende:[..]
Hee Betse!!!
Nyway, hier komt de 3e slechte reactie. Hij kon me absoluut nog niet boeien gisteravond. Erg lelijke ska-nummers (ik hou niet van ska) en verder niet zo lekker aggresssief als het soms was. Beetje traag album ofzo.
Ik moet hem zeker nog wel een paar keer luistren voor een echt goede beoordeling, maar neej. Dit is het echt niet denk ik...
quote:ikke niet zie nog geen blinkers hierheen komn om het blink album te verkondigen
Op maandag 24 november 2003 01:20 schreef Falcon4ever het volgende:[..]
poe hee
bespeur ik daar het blink182 syndroom
quote:AFI valt onder het Nitro label van Dexter Holland en zal idd de intro een beetje afgekeken hebben van Davy Havok/AFI. Enkel ik vind die van afi veel beter
Op zondag 23 november 2003 23:06 schreef Opie het volgende:
En voor die hopeloos mislukte AFI-achtige intro rip-off verdienen ze stokslagen.
Ik heb het idee dat alle bands die ik goed vond nu een beetje minder gaan worden maarja kan aan mij liggen.
Oh en bands die met de tijd beter worden:
Rise Against
Anti Flag
Uhh... verrek je hebt gelijk... meeste bands worden idd minder
De BBS is trouwens gesloten. Ik vraag me af waarom. Misschien om de UBB en HTML codes aan te zetten?
quote:AFI zit nu bij Dreamworks en ik vond zelf Sing The Sorrow velen malen beter dan Art Of Drowning, maar dat is een kwestie van smaak.
Op maandag 24 november 2003 08:58 schreef mikezwet het volgende:[..]
AFI valt onder het Nitro label van Dexter Holland en zal idd de intro een beetje afgekeken hebben van Davy Havok/AFI. Enkel ik vind die van afi veel beter
. Maar op het moment vind ik AFI toch wel beter als The Offspring, al was Sing the Sorrow ook al weer wat minder als bv The Art of drowing en Black Sails.
Ik heb het idee dat alle bands die ik goed vond nu een beetje minder gaan worden
maarja kan aan mij liggen.
En The Art Of Drowning is de beste cd van AFI vind ik, maar daarna komt wel meteen Sing The Sorrow.
En iemand had het over lelijke ska nummers? Er staat maar 1 ska nummer op.
quote:Ach en dan vind ik AFI weer helemaal nix
Op maandag 24 november 2003 10:47 schreef Opie het volgende:[..]
AFI zit nu bij Dreamworks en ik vond zelf Sing The Sorrow velen malen beter dan Art Of Drowning, maar dat is een kwestie van smaak.
Maar goed, als ze zo'n intro willen maken om het albm goed te starten, kom dan met iets beters dan "WE WILL NEVER LOSE TO YOU".
Mijn kleine teen heeft nog meer inspiratie in zich.
ieder z'n smaak....
quote:Wel een goeie cd hoor, maar anders als de 1na en 2 na laatste, die vind ik iets beter. Sing the sorrow is wat commercieler opgezet denk ik. Live klinkt AFI ook geweldig (mei 2003 in de melkweg
Op maandag 24 november 2003 09:30 schreef againstthegrain het volgende:
Sing the Sorrow minder dan die cds ervoor?! Dat verbaast me echt... iedereen z'n eigen mening natuurlijk maar je bent denk ik de allereerste die ik dat hoor zeggen
Maargoed het ging over The Offspring
quote:
Op maandag 24 november 2003 12:06 schreef mikezwet het volgende:Sing the sorrow is wat commercieler opgezet denk ik.
In het geval van AFI een goede zaak...
ik vind dat heel erg meevallen en ik vind hem sowieso beter dan co1 en over het algemeen misschien bijna beter dan americana.
1. Smash
2. Ixnay On The Hombre
3. Ignition
4. Self-Titled
5. Americana
6. Splinter
7. Conspiracy Of One
quote:Hmmm hier durf ik me dan nog wel aan te wagen
Op maandag 24 november 2003 17:48 schreef Ixnay het volgende:
Ik vind hem alleen beter als Conspiracy.1. Smash
2. Ixnay On The Hombre
3. Ignition
4. Self-Titled
5. Americana
6. Splinter
7. Conspiracy Of One
1. Americana
2. Smash
3. Splinter
4. Conspiracy of One
5. Ignition
6. Ixnay on the Hombre
7. Self Titled
Maar het ligt allemaal zo dicht bij mekaar dat het een te verwaarlozen lijstje is
Maar voorlopig vind ik het een lekkere middenmoter
quote:Voor mij
Op maandag 24 november 2003 17:48 schreef Ixnay het volgende:
Ik vind hem alleen beter als Conspiracy.1. Smash
2. Ixnay On The Hombre
3. Ignition
4. Self-Titled
5. Americana
6. Splinter
7. Conspiracy Of One
1. Ixnay On The Hombre
2. Ignition
3. Smash
4. Self-Titled
5. Americana
6. Splinter
7. Conspiracy Of One
Ik heb trouwens een cd-tje gemaakt met de beste nummers van Americana, CO1 en Splinter, omdat ze alledrie niet zo heel erg goed zijn heb ik er een goeie van gemaakt
BTW Sommige nummers zeuren wel een beetje lang door op het eind net als Million Miles away op CO1, hou ik nooit zo van.
En snellen op deel 9 af.........
Ik vind hem best leuk. Toen ik de nummers voor het eerst hoorde zat ik me even af te vragen wat ik nou precies aan had staan, maar ik ben eigelijk wel tevreden met de nieuwe style. Beetje jammer dat er maar 10 numers op staan.
1. Self Titled
2. Ixnay on the Hombre
3. Smash
4. Splinter
5. Conspiracy of One
6. Ignition
7. Americana
Maar het is ook moeilijk om de goeie albums die ze gemaakt hebben te overtreffen.
Ik hoop niet dat dit het laatste album van ze is.
Een live cd/dvd komt nog wel denk ik.
Heeft iemand de Tabs van Spare me the details, dat lijkt me wel een leuk deuntje om een zelf te spelen (aangezien ik niet zo goed ben kan ik hem niet zelf uitvogelen )
edit. ben het toch gaan proberen, zal wel niet goed zijn denkmaargoed:
code:Intro
E|------------------------------
B|------------------------------
G|------------------------------4x
D|-3-3---3-3--7-7-7--5-5-5-5----
A|-4-4---4-4--8-8-8--6-6-6-6----
E|-4-4---4-4--8-8-8--6-6-6-6----
[Dit bericht is gewijzigd door mikezwet op 24-11-2003 20:18]
En Hit That gaat mij echt nog eens de "Worst Hangover Ever" bezorgen. Wat een klotedeuntje.
quote:WHE is prachtig
Op maandag 24 november 2003 21:15 schreef Brram het volgende:
Een paar mooie nummers, maar overall komt deze CD (wtf CD, dit past nog zowat op een single) echt niet boven een 6 uit als ik em een punt moest geven...
En Hit That gaat mij echt nog eens de "Worst Hangover Ever" bezorgen. Wat een klotedeuntje.
quote:Opzich vind ik de drum in dat nummer wel grappig, komt er mooi uit telkens die beat
Op maandag 24 november 2003 21:15 schreef Brram het volgende:
Een paar mooie nummers, maar overall komt deze CD (wtf CD, dit past nog zowat op een single) echt niet boven een 6 uit als ik em een punt moest geven...
quote:Lijkt me erg optimistisch.
Op maandag 24 november 2003 20:15 schreef crN het volgende:
Ik denk dat er nog 2 album volgens. Hoogstens 3 en dat ze dan ermee kappen.
Maar een 9de studio album denk ik niet.
Dan zullen ze toch nog een aantal jaartjes door moeten gaan.
quote:In een tijd waar een normale nieuwe CD minimaal 15 euro kost, vind ik dat niet meer dan terecht. Fucking 10 nummers! (Neocon en When You're In Prison vind ik namelijk niet echt nummers)
Op maandag 24 november 2003 21:36 schreef =HellFire= het volgende:
Wat kunnen jullie _zeiken_ over die lengte van de cd zeg............
Ik ken nu, na 3 uur luisteren, al praktisch alle nummers. Nog 2 keer en ik zing de hele CD foutloos mee. Dat vind ik dus gewoon duidelijk te kort om zoveel geld voor neer te leggen...
Ze lijken langer omdat er lange lege ruimtes achter staan, waar je ook geen fuck aan hebt.
Het is een verbetering t.o.v. Conspiracy.
Het is minder poppunk als Conspiracy en Americana.
Het verschil is dat op Americana en Conspiracy een aantal positieve en negatieve uitschieters staan, wat de andere albums niet hebben,
Op Americana staan nummers als Have You Ever, The Sun, The Kids, The Line, wat die matige nummers weer helemaal compenseren, dat heb ik met Conspiracy niet, daarom is Americana beter.
Splinter heeft minder van deze "uitschieters".
Het grote minpunt van Splinter is gewoon het veel te kleine aantal nummers.
Het grote pluspunt van Splinter is dat het een stuk volwassener klinkt als de 2 albums ervoor.
De lyrics van nummers als Spare Me The Details en The Worst Hangover Ever vind ik weer erg vlak, dat kun je van de rest van de cd niet zeggen. Op Americana en Conspiracy staan meer van deze lyrics.
Dat vind ik dan weer een grotere verbetering dus
Maar ik ben gewoon teleurgesteld dat er maar 10 nummers op staan.
Wat wel allemaal goeie nummers zijn, alleen te weinig.
[Dit bericht is gewijzigd door Ixnay op 24-11-2003 22:42]
quote:Dan DOWNLOAD je hem lekker toch. Kost het je geen fuck. Niet zeuren. Geez. Tis punkrock, of iig, dat proberen ze. DAT IS ALTIJD KORT. Of iig, korter dan een gemiddelde MarsVolta sessie of whateverr.
Op maandag 24 november 2003 22:12 schreef Brram het volgende:[..]
In een tijd waar een normale nieuwe CD minimaal 15 euro kost, vind ik dat niet meer dan terecht. Fucking 10 nummers! (Neocon en When You're In Prison vind ik namelijk niet echt nummers)
Ik ken nu, na 3 uur luisteren, al praktisch alle nummers. Nog 2 keer en ik zing de hele CD foutloos mee. Dat vind ik dus gewoon duidelijk te kort om zoveel geld voor neer te leggen...
Tuurlijk, ik denk ook wel eens, damn die nieuwe cd van die vette band is kort... maar als het geniale nummers zijn, ben ik tevreden. Volgens mij ben jij gewoon niet tevreden. Ja, dan is zelfs anderhalf uur niet goed genoeg.
En haal die cd dan ook niet bij de Music Store of FRS waar hij 21,99 is.
Capiche?
In de large staat ie voor 22,95 volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |