quote:U ziet, een exacte kopie van Jantje Smit
Mijn naam is Thomas Berge, ik ben twaalf jaar en woon in het Twentse dorp Haaksbergen, niet ver van de Duitse grens.Ik zit zoals alle jongens en meisjes van mijn leeftijd op school en heb één hele grote hobby en dat is zingen.
Een jaar geleden zei een vrouw die me had horen zingen in het theater dat ze het jammer vond dat er niet meer mensen van mijn stem konden genieten. Dat is nu opgelost want mijn eerste album is uitgebracht.
Op de cd staan liedjes over dingen die ik leuk vind te doen zoals naar de kermis gaan, vooral als het donker is en de lichtjes branden. Ook kan ik lang staan kijken hoe een luchtballon wordt opgelaten, opstijgt en langzaam verdwijnt tot het nog maar een stipje is. Ik kan dan heerlijk wegdromen en meestal is het dan lekker warm weer.
Er staan ook liedjes op de cd die gaan over dingen die ik belangrijk vind zoals mijn oma waar ik heel erg van hou en over mijn wens dat de mensen in de wereld een beetje meer aandacht en tijd voor elkaar hebben.
quote:Het is gewoon een schande
Op maandag 17 november 2003 19:51 schreef Zwansen het volgende:
Hij was laatst ook bij Paul de Leeuw op tv...
Hij heeft al eerder een hit gehad, Neckermann had enkele tienduizenden cd's opgekocht en meegestuurd aan elke onwetende klant.
quote:150.000 stuks
Op maandag 17 november 2003 19:52 schreef QyRoZ het volgende:
Hij heeft al eerder een hit gehad, Neckermann had enkele tienduizenden cd's opgekocht en meegestuurd aan elke onwetende klant.
quote:Toch leuk voor al die mensen, een gratis onderzetter.
Op maandag 17 november 2003 19:52 schreef QyRoZ het volgende:
Ik zag de opa en oma van T. Berge pas op TV Oost. Nuttig enzo.Hij heeft al eerder een hit gehad, Neckermann had enkele tienduizenden cd's opgekocht en meegestuurd aan elke onwetende klant.
quote:
Op maandag 17 november 2003 19:54 schreef Meimeltje het volgende:
Alleen al om zijn achternaam is het een schatje
quote:En hij heet niet eens Thomas Berge.
Op maandag 17 november 2003 19:54 schreef Meimeltje het volgende:
Alleen al om zijn achternaam is het een schatje
quote:
Op maandag 17 november 2003 20:01 schreef Ferdo het volgende:
* Ferdo denkt dat de site van het Front Anti-Thomas Berge snel de lucht ingaat. In 1997 waren er ook tal van anti-Jantje Smit-sites. Thomas treedt in zijn voetsporen.
quote:Dan heb je dus echt geen leven, waarom zou je in godsnaam een anti site gaan maken
Op maandag 17 november 2003 20:01 schreef Ferdo het volgende:
* Ferdo denkt dat de site van het Front Anti-Thomas Berge snel de lucht ingaat. In 1997 waren er ook tal van anti-Jantje Smit-sites. Thomas treedt in zijn voetsporen.
quote:Ach ja, Duitsland
Op maandag 17 november 2003 20:02 schreef Toeps het volgende:[..]
En hij heet niet eens Thomas Berge.
Zo is hij genoemd omdat de Duitsers anders zijn naam niet kunnen uitspreken. Hoe hij wel heet weet ik effe niet, ik ga zoeken.
quote:Dat hoorde ik ook ooit op TV ja
Zo is hij genoemd omdat de Duitsers anders zijn naam niet kunnen uitspreken. Hoe hij wel heet weet ik effe niet, ik ga zoeken.
quote:Oww ik d8 nog wel dat het familie van me was....alleen hij was de 'van den' vergeten
Nou dan is het zeker geen schatje!!!
quote:Niks Nederlander. Hij is wel degelijk een Duitser.
Op maandag 17 november 2003 20:05 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Ach ja, Duitsland
Die blijven ook angstvallig steken in het Schlagertijdperk. En dat allemaal dankzij 1 Nederlander (!) : Danny Christian
quote:
Op maandag 17 november 2003 20:11 schreef Ferdo het volgende:[..]
Niks Nederlander. Hij is wel degelijk een Duitser.
quote:
Op maandag 17 november 2003 20:06 schreef Toeps het volgende:
Naam: Thomas Berge (Chiel Ottink)
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 15:56 schreef Patch het volgende:
[geheel offtopic]
SEMTEX, bracht jij vanmiddag de post rond met dit druilerige weer in een zwarte broek en witte gympies?
Daarom ben ik blij dat ik niet meer in Haaksbergen woon...
Chieltje toch, je wordt beroemd! Je staat op Fok!
quote:Dat is echt heel toevallig.
Op dinsdag 18 november 2003 15:58 schreef SEMTEX het volgende:[..]
![]()
En u was..?
quote:Dat was ik
Op dinsdag 18 november 2003 16:00 schreef Patch het volgende:[..]
Dat is echt heel toevallig.
Want ik weet pas sinds eergisteren ofzo dat jij ook uit Helmond kwam.
Dat was even nutteloze informatie die op me afkwam maar op een of andere manier kwam het net naar boven borrelen toen ik naar de stad reed, zie ik een blonde meid post rondbrengen, en ik dacht, zou ze dat nu zijn? En ik denk, ik vraag het effe op FOK.
quote:Ik ken je nog geeneens !
Op dinsdag 18 november 2003 16:01 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Dat was ik
Volgende keer groeten jij
quote:JIJ hebt zelfbeheersing zeg!
Op dinsdag 18 november 2003 16:04 schreef Patch het volgende:[..]
Ik ken je nog geeneens !
Ik 'volg' je niet op FOK!.
Maar toevallig klikte ik je naam aan in 1 of ander topic en las dat je uit helmond kwam en postbode was. En 2 dagen later zie ik iets blonds de post rond brengen, wat sowieso al opvalt, en ineens schiet door mijn hoofd: Zou dat die meid zijn waar je op FOK 10 seconden bij stil hebt gestaan? En dat blijkt dus wel.
quote:Wel he?
Op dinsdag 18 november 2003 16:10 schreef thumper het volgende:[..]
JIJ hebt zelfbeheersing zeg!
![]()
quote:Psies! Dat zeg (en meen) ik ook altijd
Op dinsdag 18 november 2003 16:13 schreef Patch het volgende:[..]
Wel he?
Mijn vriendin is de mooiste
Maar toch, maar 10 (tien!) seconden stilstaan bij semtex (SEMTEX!).... Woei, respect man!
Zoals ik al zei, het kan erger. Bij de eerste de beste voorronde auditie van Idols doen ze het niet beter
Misschien krijgt hij binnenkort een eigen docu-soap, en is hij weer helemaal hip
[Dit bericht is gewijzigd door Demol op 18-11-2003 18:58]
Hier de uitzending van 22 oktober:
http://www.omroep.nl/vara/tv/papaul/video-week43.html
quote:Heeft iemand hem al gehoord? Ik heb hem net beluisterd, het heeft een hoog Frans Bauer/Marianne Weber-gehalte
Donderdag 11 december is alweer de derde single uitgekomen van het jonge talent Thomas Berge".
De single heet "Vraag mijn wat liefde is", en is weer geproduceerd door Marty Schreijenberg.
De single is uitgebracht op het label van studio 1 records.
In maart word er een special van Thomas Berge uitgezonden op de TROS, diezelfde week verschijnt zijn DVD.
quote:Fans?
Op zaterdag 7 februari 2004 16:48 schreef Demol het volgende:
Nieuws voor de fans!
De print van zijn shirtquote:Op woensdag 30 juni 2004 16:56 schreef LostFormat het volgende:
[afbeelding]
Wat heeft die daar op z'n schouder?
"zet "The power of gasoline" op"quote:Op maandag 17 november 2003 19:55 schreef Skull-splitter het volgende:
* Skull-splitter gaat naarstig op zoek naar het nummer van het A-team....
Een zeer ernstige vorm van hoofdluis?quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:56 schreef LostFormat het volgende:
[afbeelding]
LOLquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:04 schreef Roccie het volgende:
Nog nooit heb ik zulke kinderachtige mensen meegemaakt als jullie. Thomas Berge is gewoon een supertoptalent die door gaat breken en als dat gebeurt kunnen jullie forums als deze beter weglaten want dan zal het overspoeld worden met tegenreacties.![]()
Anti-sites kunnen jullie, of mensen zoals jullie, beter ook niet doen want dan zullen Thomas Berge fans zoals ik ze keihard bestijden.![]()
![]()
Thomas Berge heeft zo'n prachtige zangstem, muziek en uitstraling. Ik heb hem al drie keer ontmoet en gesproken en hij is zonder twijfel een van de meest sympathieke, lieve en dankbare artiesten die Nederland ooit heeft gekend.![]()
![]()
![]()
Thomas Berge, je moet je totaal niets aantrekken van al die losers die je afkraken want die hebben totaal geen verstand van jong talent laat staan van zingen.![]()
De nieuwste single van Thomas Berge 'Een glimlach' is echt vakwerken ik kan niet wachten om weer een optreden van je bij te maken!! Tot ziens Thomas
![]()
sperma van het pijpen van een andere homoquote:Op woensdag 30 juni 2004 16:56 schreef LostFormat het volgende:
[afbeelding]
Ik vond dat gelukzalige glimlachje al zo dubieus...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 01:19 schreef Scoutmaster het volgende:
[..]
sperma van het pijpen van een andere homo![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:04 schreef Roccie het volgende:
Nog nooit heb ik zulke kinderachtige mensen meegemaakt als jullie. Thomas Berge is gewoon een supertoptalent die door gaat breken en als dat gebeurt kunnen jullie forums als deze beter weglaten want dan zal het overspoeld worden met tegenreacties.![]()
Anti-sites kunnen jullie, of mensen zoals jullie, beter ook niet doen want dan zullen Thomas Berge fans zoals ik ze keihard bestijden.![]()
![]()
Thomas Berge heeft zo'n prachtige zangstem, muziek en uitstraling. Ik heb hem al drie keer ontmoet en gesproken en hij is zonder twijfel een van de meest sympathieke, lieve en dankbare artiesten die Nederland ooit heeft gekend.![]()
![]()
![]()
Thomas Berge, je moet je totaal niets aantrekken van al die losers die je afkraken want die hebben totaal geen verstand van jong talent laat staan van zingen.![]()
De nieuwste single van Thomas Berge 'Een glimlach' is echt vakwerken ik kan niet wachten om weer een optreden van je bij te maken!! Tot ziens Thomas
![]()
Jij hebt er zeker ervaring mee Scoutmaster anders kom je niet op zulke ranzige dingenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 01:19 schreef Scoutmaster het volgende:
[..]
sperma van het pijpen van een andere homo![]()
Wat ik nou superLOL vind is hoe jullie jezelf verlagen tot kleine kindertjes door zulk kinderachtig gedrag. Jullie zijn net kleine kleutertjes die smeken en janken om een klein beetje aandacht. Ga vooral zo door want ik lach me kapot om julliequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:55 schreef Troel het volgende:
[..]
LOL![]()
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:33 schreef Roccie het volgende:
[..]
Wat ik nou superLOL vind is hoe jullie jezelf verlagen tot kleine kindertjes door zulk kinderachtig gedrag. Jullie zijn net kleine kleutertjes die smeken en janken om een klein beetje aandacht. Ga vooral zo door want ik lach me kapot om jullie![]()
Wat jullie ook over hem blijven zeggen, hij is en blijft een superster. Het grappigste is dit nog: hij is pas 14 en tienduizend keer volwassener en wijzer dan jullie kleutertjes allemaal bij elkaar!
Dat noem ik pas LOL whahahhahah
![]()
Dank je Thomas Berge maar we zijn er nog niet! De kruistocht gaat door!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:52 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]Niks aan toe te voegen
![]()
Het is tenminste zinvoller als wat jullie doen want Thomas Berge zal hoe dan ook doorbreken en een superster worden en zullen fans zoals ik lachen en kleutertjes zoals jullie heel hard huilen BOEAHAHAHAHAHHHAAHAHAHAHHAquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:39 schreef LostFormat het volgende:
Ik vind het echt aandoenlijk om te zien hoe fans hun idool tot in den treure bleven verdedigen en promoten. Het heeft zo iets schattigs wereldvreemds.
Ah, gossie.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:43 schreef Roccie het volgende:
[..]
Het is tenminste zinvoller als wat jullie doen want Thomas Berge zal hoe dan ook doorbreken en een superster worden en zullen fans zoals ik lachen en kleutertjes zoals jullie heel hard huilen BOEAHAHAHAHAHHHAAHAHAHAHHA![]()
'Closed Case' volgens mijquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:44 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ah, gossie.
Heb je hem echt persoonlijk gesproken??? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen??? Ik probeer het al maanden maar hij heeft nooit zin om tijd voor ons vrij te maken... Op mij komt ie maar over als een arrogant verwend kereltje... En ik vond het heel erg dat hij Gert Timmerman aan het huilen bracht!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:37 schreef Rodo-Net het volgende:
Zeker weten. Niks aan toe te voegen. Thomas is Vet cool!! Ik heb hem persoonlijk gesproken en hij is echt sympathiek. Na z'n optreden kan ik altijd even met hem praten. Thomas Rules!!!!
Thomas Berge heeft het de laatste maanden heel erg druk gehad, o.a. nieuwe single en repeteren enzo, vooral nu hij weer naar school moet zal hij vrijwel helemaal geen tijd hebben.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:49 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Heb je hem echt persoonlijk gesproken??? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen??? Ik probeer het al maanden maar hij heeft nooit zin om tijd voor ons vrij te maken... Op mij komt ie maar over als een arrogant verwend kereltje... En ik vond het heel erg dat hij Gert Timmerman aan het huilen bracht!
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 16:56 schreef Roccie het volgende:
[..]
Thomas Berge heeft het de laatste maanden heel erg druk gehad, o.a. nieuwe single en repeteren enzo, vooral nu hij weer naar school moet zal hij vrijwel helemaal geen tijd hebben.
Als je Thomas een keer wilt spreken moet je een keer naar een openbaar optreden van hem gaan, na afloop heeft hij alle tijd om met je te praten, op de foto, handtekeningen enz. Ik heb al drie keer persoonlijk met hem gesproken en hij is echt heel dankbaar, lief en aardig tegen zijn fans. Hij is echt niet arrogant of verwend hoor maar hij heeft het gewoon ontzettend druk. En naast zijn school en muziek wil hij ook nog wel eens aandacht besteden aan vrienden, zijn hond of bijv. weggaan met zijn ouders en broertje.
Ik hoop dat je dit begrijpt en misschien zie ik je wel een keer bij een openbaar optreden van Thomas, dan kun je eens meemaken hoe hij echt is.
Groetjes Rocco de Mooij uit Rijnsburg.![]()
Je hebt het niet eens door hequote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:57 schreef Roccie het volgende:
![]()
![]()
![]()
Whatever, doen jullie nou maar lekker jullie eigen zin, jullie komen er vanzelf wel achter dat jullie het mis hebbenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:48 schreef Zapper het volgende:
[..]
Je hebt het niet eens door he![]()
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 16:56 schreef Roccie het volgende:
[..]
Thomas Berge heeft het de laatste maanden heel erg druk gehad, o.a. nieuwe single en repeteren enzo, vooral nu hij weer naar school moet zal hij vrijwel helemaal geen tijd hebben.
Als je Thomas een keer wilt spreken moet je een keer naar een openbaar optreden van hem gaan, na afloop heeft hij alle tijd om met je te praten, op de foto, handtekeningen enz. Ik heb al drie keer persoonlijk met hem gesproken en hij is echt heel dankbaar, lief en aardig tegen zijn fans. Hij is echt niet arrogant of verwend hoor maar hij heeft het gewoon ontzettend druk. En naast zijn school en muziek wil hij ook nog wel eens aandacht besteden aan vrienden, zijn hond of bijv. weggaan met zijn ouders en broertje.
Ik hoop dat je dit begrijpt en misschien zie ik je wel een keer bij een openbaar optreden van Thomas, dan kun je eens meemaken hoe hij echt is.
Groetjes Rocco de Mooij uit Rijnsburg.![]()
In je dromen jaquote:Op zondag 29 augustus 2004 14:22 schreef Troel het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik beter.
Was het maar in mijn dromenquote:Op zondag 29 augustus 2004 17:13 schreef Roccie het volgende:
[..]
In je dromen ja![]()
![]()
Ten eerste heet hij voor jou Thomas Berge en ten tweede moet je je vereerd voelen dat je nog zo dichtbij hem woontquote:Op zondag 29 augustus 2004 17:33 schreef Troel het volgende:
[..]
Was het maar in mijn dromen
Op dit moment zit ik op misschien 3 kilometer afstand van Chieltje. Dat is al erg genoeg.
Nee hoor, hier in Haaksbergen is hij gewoon Chiel Ottink.quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:41 schreef Roccie het volgende:
[..]
Ten eerste heet hij voor jou Thomas Berge en ten tweede moet je je vereerd voelen dat je nog zo dichtbij hem woont![]()
![]()
Ik geloof ook dat het kwartje niet helemaal gevallen isquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:48 schreef Zapper het volgende:
[..]
Je hebt het niet eens door he![]()
In ieder geval niet voor jou en al die andere kinderachtige kleutertjesquote:Op zondag 29 augustus 2004 22:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee hoor, hier in Haaksbergen is hij gewoon Chiel Ottink.
Nee je was ook lekker duidelijk maar niet heus, Thomas maakt altijd tijd vrij voor zijn fans dus ik dacht eigenlijk al dat jij geen fan was. Je bent gewoon een kinderachtige trutquote:Op maandag 30 augustus 2004 08:48 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik geloof ook dat het kwartje niet helemaal gevallen is
Kinderachtige kleuters en Thomas Berge... Waarom roept dat een associatie bij me op? Ik vraag me af hoeveel nuttige dingen jij zoal te doen hebt... of ben je fulltime bezig met het opsporen van Anti-TB-topics op het netquote:Op maandag 30 augustus 2004 10:06 schreef Roccie het volgende:
[..]
Nee je was ook lekker duidelijk maar niet heus, Thomas maakt altijd tijd vrij voor zijn fans dus ik dacht eigenlijk al dat jij geen fan was. Je bent gewoon een kinderachtige trutdie zonodig Thomas Berge de grond in moet trappen. Waarom ga je niet iets nuttigs doen? Je bent toch een kinderachtig kleutertje door jezelf zo te verlagen door zulk kinderachtig gedrag (net als die anderen), ga dan huilen bij je moeder ofzo maar val Thomas niet lastig.
![]()
Nee hoor want nog voor zover ik weet is er maar een Anti-TB-topic en dat is deze, kun je nagaan hoe sterk jullie kinderachtige kleutertjes in de minderheid zijnquote:Op maandag 30 augustus 2004 10:53 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Kinderachtige kleuters en Thomas Berge... Waarom roept dat een associatie bij me op? Ik vraag me af hoeveel nuttige dingen jij zoal te doen hebt... of ben je fulltime bezig met het opsporen van Anti-TB-topics op het net
dat is makkelijker voor die Duitsersquote:Op maandag 30 augustus 2004 15:37 schreef LostFormat het volgende:
Waarom heeft die gast in vredesnaam z'n naam verandert van Chiel Ottink naar Thomas Berge? Sterallures?
Ah, natuurlijk. Daar is natuurlijk meer geld te verdienen dan hier.quote:Op maandag 30 augustus 2004 15:39 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat is makkelijker voor die Duitsers
Je hoeft je om mij geen zorgen te maken, ik ben al volwassen en dat kan ik van jou niet zeggenquote:Op maandag 30 augustus 2004 15:40 schreef Zapper het volgende:
Roccie, je bent een kansloos figuur, echt waar
Veel sterkte in je verdere leven.
Daarom zijn je posts inhoudelijk ook op heel wat volwassenheid te bespeuren, laat me niet lachen.quote:Op maandag 30 augustus 2004 19:35 schreef Roccie het volgende:
Je hoeft je om mij geen zorgen te maken, ik ben al volwassen en dat kan ik van jou niet zeggen
Je kan je beter zorgen maken om jezelf, kansloos kinderachtig kleutertje. Ik hoop voor jou en je omgeving dat je ooit volwassen wordt
![]()
![]()
![]()
Dat moet jij zeggen, je moet wel heel kansloos, triest, onderontwikkeld en kinderachtig zijn om je met dit soort forums bezig te houden wat in principe gewoon nutteloos is want Thomas breekt sowieso door. Laat MIJ niet lachen haha. Maar ga vooral zo door want ik lach me kapot om jullie, lager dan jullie KAN gewoon niet. En als je het Hollandse lied onderontwikkeld noemt ben je het niet eens waard om Nederlander genoemd te worden. Kortom: jullie zijn het laagste soortquote:Op maandag 30 augustus 2004 20:47 schreef Zapper het volgende:
[..]
Daarom zijn je posts inhoudelijk ook op heel wat volwassenheid te bespeuren, laat me niet lachen.
Je bent echt kansloos, triest en je smaak qua muziek is ook onderontwikkeld, en hup, snel terug naar het Thomas Berge fanforum jij!
Kijk, dat je jezelf nu al voor de vijfde keer herhaalt is nog daar aan toe. Maar stop nou asjeblieft met dit gezeik en maak desnoods een TB fantopic, dit is een afkraaktopic. Als je het er niet mee eens bent open je maar een ander topic, maar ga ons niet lopen vervelen. Want nu reageer je alles behalve volwassen hoorquote:Op maandag 30 augustus 2004 21:18 schreef Roccie het volgende:
[..]
Dat moet jij zeggen, je moet wel heel kansloos, triest, onderontwikkeld en kinderachtig zijn om je met dit soort forums bezig te houden wat in principe gewoon nutteloos is want Thomas breekt sowieso door. Laat MIJ niet lachen haha. Maar ga vooral zo door want ik lach me kapot om jullie, lager dan jullie KAN gewoon niet. En als je het Hollandse lied onderontwikkeld noemt ben je het niet eens waard om Nederlander genoemd te worden. Kortom: jullie zijn het laagste soortEen schande voor Nederland.
![]()
Moet jij zeggen, jullie zijn begonnen door kinderachtig te doenquote:Op maandag 30 augustus 2004 21:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Kijk, dat je jezelf nu al voor de vijfde keer herhaalt is nog daar aan toe. Maar stop nou asjeblieft met dit gezeik en maak desnoods een TB fantopic, dit is een afkraaktopic. Als je het er niet mee eens bent open je maar een ander topic, maar ga ons niet lopen vervelen. Want nu reageer je alles behalve volwassen hoor
![]()
Het feit dat jullie mij hier weg willen hebben geeft dus aan dat jullie geen betere tegenargumenten kunnen verzinnenquote:Op maandag 30 augustus 2004 21:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Kijk, dat je jezelf nu al voor de vijfde keer herhaalt is nog daar aan toe. Maar stop nou asjeblieft met dit gezeik en maak desnoods een TB fantopic, dit is een afkraaktopic. Als je het er niet mee eens bent open je maar een ander topic, maar ga ons niet lopen vervelen. Want nu reageer je alles behalve volwassen hoor
![]()
Mensen die het Hollandse lied onderontwikkeld noemen zijn vieze kakkers en daar kots ik opquote:Op maandag 30 augustus 2004 20:47 schreef Zapper het volgende:
[..]
Daarom zijn je posts inhoudelijk ook op heel wat volwassenheid te bespeuren, laat me niet lachen.
Je bent echt kansloos, triest en je smaak qua muziek is ook onderontwikkeld, en hup, snel terug naar het Thomas Berge fanforum jij!
quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:53 schreef BVO het volgende:
Wat een stelletje ramdebielen hier zeg..
ah nog een fanquote:Op maandag 30 augustus 2004 21:53 schreef BVO het volgende:
Wat een stelletje ramdebielen hier zeg..
Nee, "ramdebiel" wordt het gewoon helemaal dit jaarquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:19 schreef Zapper het volgende:
Nog zo'n onderontwikkelde blijkbaar, "ramdebiel"
Randdebiel, malloot
*proest*quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:04 schreef Roccie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
*proest*quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:33 schreef Roccie het volgende:
[..]
Wat ik nou superLOL vind is hoe jullie jezelf verlagen tot kleine kindertjes door zulk kinderachtig gedrag. Jullie zijn net kleine kleutertjes die smeken en janken om een klein beetje aandacht. Ga vooral zo door want ik lach me kapot om jullie![]()
Wat jullie ook over hem blijven zeggen, hij is en blijft een superster. Het grappigste is dit nog: hij is pas 14 en tienduizend keer volwassener en wijzer dan jullie kleutertjes allemaal bij elkaar!
Dat noem ik pas LOL whahahhahah
![]()
Schitterend tochquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:26 schreef Aurelium het volgende:
*proest*![]()
En uit deze zin blijkt ook echt dat JIJ zo volwassen en bijdehand bent he.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:06 schreef Roccie het volgende:
[..]
Mensen die het Hollandse lied onderontwikkeld noemen zijn vieze kakkers en daar kots ik opbah bah bah
![]()
Knulletje, als jij nou intelligent was geweest en niet zo'n kakkererig persoon had je kunnen weten dat er wel meer inzat dan het enkele nummertje van Thomas van zijn omaquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:09 schreef Zapper het volgende:
Kereltje, ik draai genoeg Nederlandstalige muziek, maar dan wel muziek met inhoud. Dus geen regenbogen en oma's die nog gewoon in leven zijn.
Sorry, maar ik ben niet zo makkelijk als jij bent. Maar, daar kun jij niets aan doen hoor, echt niet
Jij voelt je zeker aangesproken tot die groep mensenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:32 schreef Elocyp het volgende:
[..]
En uit deze zin blijkt ook echt dat JIJ zo volwassen en bijdehand bent he.
Flame rustig verder johquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:00 schreef Roccie het volgende:
[..]
Knulletje, als jij nou intelligent was geweest en niet zo'n kakkererig persoon had je kunnen weten dat er wel meer inzat dan het enkele nummertje van Thomas van zijn omaMaarja zulke domme mensen als jij willen dat gewoon niet weten of horen, triest hoor. Maarja daar kun jij niets aan doen, die genen heb je van je ouders meegekregen en het zal ook wel aan je opvoeding liggen
![]()
Van jou kan ik niet zeggen dat je een schande bent voor je ouders want die zullen wel net zo erg zijnHoe laag je nog kunt zinken zal ik merken aan je volgende reacties.........
Raar, ik verdenk jou er meer van om met een grote gouden ketting en minstens 3 balen sjek achter je computer te zitten. Kijken Sjonnie en Rita ook soms gezellig mee?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:00 schreef Roccie het volgende:
Van jou kan ik niet zeggen dat je een schande bent voor je ouders want die zullen wel net zo erg zijnHoe laag je nog kunt zinken zal ik merken aan je volgende reacties.........
Bij dezequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:15 schreef static het volgende:
En ho maar weer.
Neejoh, Ik vind het veel te leuk om te lezen hoe knulletjes zoals jij zichzelf verlagenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:16 schreef Zapper het volgende:
[..]
Raar, ik verdenk jou er meer van om met een grote gouden ketting en minstens 3 balen sjek achter je computer te zitten. Kijken Sjonnie en Rita ook soms gezellig mee?
Flikker toch alsjeblieft op, Fok! zit niet te wachten op achtergestelde losers als jij, blijf vooral doorbrullen met het gejank van Chiel, maar kom op, klik op dat mooie kruis rechtsbovenin en laat je niet meer zien.
Hoe oud ben je?quote:Op woensdag 1 september 2004 15:23 schreef Roccie het volgende:
[..]
Neejoh, Ik vind het veel te leuk om te lezen hoe knulletjes zoals jij zichzelf verlagenZeker omdat jullie mij weg willen hebben omdat jullie geen goede argumenten meer kunnen verzinnen, zwakjes hoor.
![]()
Ik heb gezien dat er een aantal nieuwe mensen zijn bijgekomen, dat zijn zeker vriendjes van jou (of van die paar andere) die jullie moeten HELPEN!!! Dat is het toppunt van zwakheidIk heb inprincipe niemand nodig want 1 echte Thomas Berge fan staat gelijk aan tien kakkers en losers zoals jullie
Bovendien luister ik niet alleen naar Thomas Berge maar ook naar muziek waar volgens jullie 'wel inhoud' inzit bijv: Queen, Rolling Stones en Michael Jackson
Groetjes he![]()
Waarom wil je me dan weghebben Domboquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:27 schreef Zapper het volgende:
[..]
Schitterend toch
Ik gok 13 of een psychisch stoorde van 40quote:Op woensdag 1 september 2004 15:26 schreef BVO het volgende:
Hoe oud ben je?
Dat kun je beter vragen aan de mensen die dit forum hebben gemaaktquote:Op woensdag 1 september 2004 15:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Hoe oud ben je?
Jij bent mijn dagelijke portie hilariteitquote:Op woensdag 1 september 2004 15:28 schreef Roccie het volgende:
Waarom wil je me dan weghebben Domboof ben je een twijfelachtig en onzeker persoon?
![]()
Hahahaahhahaha en jij voor mij het dubbelequote:Op woensdag 1 september 2004 15:31 schreef Zapper het volgende:
[..]
Jij bent mijn dagelijke portie hilariteit
Ten eerste is dit geen forum maar een topic. Ten tweede vraag ik het niet aan hen, maar aan jou.quote:Op woensdag 1 september 2004 15:31 schreef Roccie het volgende:
[..]
Dat kun je beter vragen aan de mensen die dit forum hebben gemaaktIk ben alleen maar een fan die hun onzekerheden probeert weg te halen.
Onzekerheden???? Dat moet je even uitleggen Roccie!quote:Op woensdag 1 september 2004 15:31 schreef Roccie het volgende:
[..]
Dat kun je beter vragen aan de mensen die dit forum hebben gemaaktIk ben alleen maar een fan die hun onzekerheden probeert weg te halen.
Ten eerste lekker boeien en ten tweede waarom aan mijquote:Op woensdag 1 september 2004 15:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Ten eerste is dit geen forum maar een topic. Ten tweede vraag ik het niet aan hen, maar aan jou.
Hahahaha je bent zo'n dom meisje dat je dat niet snapt haha. Lees die berichten maar van die mensen die deze topic hebben gemaakt, als je het dan wel snapt tenminste......quote:Op woensdag 1 september 2004 17:05 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Onzekerheden???? Dat moet je even uitleggen Roccie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |