met mij gaat het goed, heel fijn (lekker) weekend gehad
en ben blij met m'n vriendin
(en ik heb cookie monster koekjes en sinterklaas gezien!)
Vrijdag ging ik eindelijk uit met het meisje dat ik wel leuk vond. Nu vink haar super leuk en zij doet nu vet afstandelijk.
Gister klote wedstrijd gespeeld omdat ik met me kop er niet bij was vanwege dat meisje
Vandaag beetje opgeruimd...stink zwaar naar de stof, en het meisje heeft toont wel beetje intresse, maar voel me egt zwaar aan t lijntje gehouwen....tis gewoon een klote zondag!
quote:
Op zondag 16 november 2003 20:08 schreef milagro het volgende:
Zo even [afbeelding] zetten en dan ben ik helemaal klaar voor Terugkeek op de Week
Deel den vreugdt ende joleijt met meij
* VixenFromHell hoopt dat het nu dan weer de goede kant op gaat
ben er opzich ook wel trots op dat ik ut gedaan heb...
Ik voel me wederom weer een afgedankte lopende welzijn instelling
Maar wel heel verliefd en blij met mn vriendin, hoop dat ik dr gauw weer zie.. Ik mis dr wel..
Nog een paar dagen.
Maar ok.
quote:* AudreyHepburn knuffelt Mini.
Op zondag 16 november 2003 23:05 schreef Mini_rulez het volgende:
Niet zo vrolijk... Alleen.
Als je wil dat ik even langskom oid. Als je daar zin in hebt.
quote:Hee word eens wat vrolijker, misschien gaat het dan ook wat beter met mij....
Op zondag 16 november 2003 22:52 schreef hardsilence het volgende:
Ik ben een ongelukkig molletje.
Vandaag ging kut met leren voor tentamen morgen, ben veels te
quote:Zijn wel erg veel personen om over een kam te scheren.. veel succes
Op zondag 16 november 2003 23:41 schreef Hert het volgende:
Wederom niet happy![]()
Wel besloten om toch maar niet 't klooster in te gaan en non te worden....maar weet nog niet of ik ooit nog vertrouwen ga hebben in welke mannelijke levensvorm dan ook hier op aarde (except my bunny)....
!
Ik heb haar gemaild en alles gezegd wat er mbt haar in mijn hoofd omgaat. Ze reageerde precies zoals ik dacht... Ze werd boos maar ze kan niks voor mij verbergen... ze weet dat ik gelijk heb op sommige punten maar ze durft ze nou niet meer toe te geven. iig ze wil me nou absoluut nooit meer zien.
En toen was ik ook nog eens zo stom om mezelf te straffen voor het mailen.
Heb vanachts elk uur wel op de klok gekeken, en dan zag ik steeds hoe het een kwartier later werd ofzo, en dan viel ik weer in slaap. Niet echt lekker geslapen dus..
Zo naar school toe, dat wordt wel weer gezellig denk ik
quote:Welke beslissing je ook neemt, zoiets blijft pijnlijk voor de andere partij mini. Hoe je het ook went of keert.
Op maandag 17 november 2003 09:43 schreef Mini_rulez het volgende:
Moe...
Voor de rest helemaal klote. Lichamelijk, geestelijk, totaal brak. *scheldwoord*
Het werk stapelt zich op en ik kan alleen maar computeren, voor me uit staren, piekeren of ik de goede beslissing heb genomen, of ik hem niet teveel pijn doe, wanneer ik verder kan, en wachten. Ik blijf maar wachten, ooit moet het vanzelf wel beter worden toch?
zometeen tentamen Nederlands...
dan 2 lesuurtjes en hop, naar huis..
vanavond Sorghvliterair, iets van school met literaire boeken dus gezellig
*gaap*
ga me zo maar aankleden en richting school... maar morgen ben ik lekker vrij en woensdag ook
quote:Verliefdheid is altijd kut.
Op maandag 17 november 2003 10:06 schreef speedy78 het volgende:
kut.verliefdheid
quote:idd een onzekere tijd maar als het wederzijds is is het altijd machtig.
Op maandag 17 november 2003 10:07 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Verliefdheid is altijd kut.
Ben blij dat ik wat brood door m'n keel heb gekregen. moet dalijk weer testrijden is altijd ook wel chill.
maar bezuinigen is ook niet leuk....
houden zo maar dan
P.S. DuchessX, wat een verschrikkelijk ranzige foto. Hoe ziet het er nu uit? Gaat het al beter.
quote:
Op maandag 17 november 2003 11:37 schreef elcastel het volgende:
Frenkie beterschap, het zullen de zenuwen wel zijn voor je wintersport)
Was dat maar zo nog maar drie weken het is meer waarschijnlijk dat het komt door het slaaptekort dit weekend. Twee dagen rust en ik ben wel weer fit
quote:Als ik pijnlijke hamstrings heb, dan is er altijd wat byzonders
Op maandag 17 november 2003 09:38 schreef zwaaibaai het volgende:
wakker! en een pijnlijke hamstring, zelfs zitten is pijnlijk
quote:Peregrijn
Op maandag 17 november 2003 10:54 schreef Peregrijn het volgende:
Een beetje duf, na een gezellig weekend. Gezellige date gehad, maar de vonk sloeg niet over. Verder lekker biertjes gedronken met mijn vriendjes en zondag uitgebreid staan koken, dus het was een topweekend. Nu moet ik alleen nog de motivatie vinden om de komende dagen wat te gaan lay-outen en kleine klusjes af te ronden. Woensdagochtend groenlichtvergadering, dus dat wordt spannend.P.S. DuchessX, wat een verschrikkelijk ranzige foto. Hoe ziet het er nu uit? Gaat het al beter.
Ik zal voor je duimen woensdag
Ik heb zalf gehaald voor mijn rug en arm (die is inmiddels ook mooi blauw/paars) om de zwellingen wat te minderen. Het doet nog wel zeer maar ik doe lekker rustig aan
Ik heb vanochtend geslapen tot tien uur, maar ben nog steeds doodop omdat ik niet door kan slapen met mijn rug
Vanmiddag ga ik met Zito naar de dierenarts; hij blijft maar ziek
quote:Houd in gedachten dat het weer over gaat!
Op maandag 17 november 2003 12:28 schreef Tally het volgende:
Moe.. Bang.. En boos op mezelf.. Omdat ik diegene die het meest van me houdt bang heb gemaakt.. Hij is bang dat hij me kwijt raakt.. Bang dat ik mezelf iets aan doe.. Geen honger.. Maar toch maar es wat eten.. Hij heeft me net nog even gebeld om te kijken of alles goed gaatStrax een dvdtje kijken.. Lachfilm hopen dat het mn humeur veranderd
Vanavond de dosis van mn medicijnen verhogen..
OT:
voel me goed! beetje bezorgd over iemand.. maar toch goed
zometeen werken helemaal geen zin in .
En net een nieuwe broek gekocht
minder leuk is het feit dat ik nu een beetje blut ben
godverdomme.. had het heel erg naar mn zin, alles was positief, mocht vaker werken, leuke collegae, krijg ik vandaag te horen dat mn contract niet verlengd wordt....
ik was niet 'de gastvrouw' die ze nodig hadden.. terwijl de gasten altijd erg positief over me waren en ik zo ongeveer de meeste fooi binnensleepte...
godverdomme.. weer nieuw werk zoeken...
maar verder gaat 't prima...
quote:Shit hey
Op maandag 17 november 2003 16:43 schreef Faithy het volgende:
ik voel me ontslagen![]()
![]()
godverdomme.. had het heel erg naar mn zin, alles was positief, mocht vaker werken, leuke collegae, krijg ik vandaag te horen dat mn contract niet verlengd wordt....
ik was niet 'de gastvrouw' die ze nodig hadden.. terwijl de gasten altijd erg positief over me waren en ik zo ongeveer de meeste fooi binnensleepte...
godverdomme.. weer nieuw werk zoeken...
maar verder gaat 't prima...
quote:Heb vandaag mijn tentamen overgeslagen, wat is er toch met ons hardsilence
Op maandag 17 november 2003 13:18 schreef hardsilence het volgende:
Ik ben zwak, heb te weinig discipline, voel me schuldig en terecht. * hardsilence geeft d'r eigen een rete harde schop onder d'r ass.
Ik voel me kut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
quote:Zo voel ik me ook wel ongeveer...
Op maandag 17 november 2003 13:18 schreef hardsilence het volgende:
Ik ben zwak, heb te weinig discipline, voel me schuldig en terecht. * hardsilence geeft d'r eigen een rete harde schop onder d'r ass.
quote:Nee slechts door een stvig verkoudheidje.
Op maandag 17 november 2003 17:43 schreef Ines het volgende:
Is iedereen bevangen door de Novemberse Naargeestigheid?
quote:Ik ook, met brocolli.
Op maandag 17 november 2003 19:10 schreef DuchessX het volgende:
Lekker gegeten, bloemkoolschotel uit de oven,
En verder voel ik me goed, maar een bietje múúg.
Het Sinterklaasvirus heerst volop in mijn klasje, dus de kiddo's zijn niet zo'n beetje druk.
en mijn hemel wat heb ik het er moeilijk mee
hoofdpijn
quote:
Op maandag 17 november 2003 20:17 schreef DarkElf het volgende:
weer het moeilijke weekend achter de rug met de dag waarop mijn vader 11 jaar geleden overleed.en mijn hemel wat heb ik het er moeilijk mee
Ik ben moe
quote:Er kommt.
Op zondag 16 november 2003 23:03 schreef AudreyHepburn het volgende:
* AudreyHepburn kijkt nuffig uit het raam, wachtende tot er stofwolken aan de horizon verschijnen die de komst van de verwachte en gewenste reiziger aanduiden, en wuift zich koelte toe met een zakdoekje.Nog een paar dagen.
quote:Lieffie toch..
Op maandag 17 november 2003 16:51 schreef Stereotomy het volgende:Heb vandaag mijn tentamen overgeslagen, wat is er toch met ons hardsilence
Ik voel me kut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik vandaag ook m'n dag stage geskipt, ziekgemeld. Wat laf!
Morgen een betere dag, hoe rot ik me ook voel.. ik zal aanwezig zijn!!
[Dit bericht is gewijzigd door hardsilence op 17-11-2003 21:27]
Voel me ook een beetje bleghhh, dus ik ga lekker in bedje tv kijken, en vroeg slaapjes doen
Ook Psychisch gaat het weer ontzettend goed met me. Eigenlijk is dat vrij standaard, want ik ben een enorm positief mens.
En ik heb deze week inloopweek. Bij mijn studie is elke vierde week van een periode inloopweek. Dan kun je herkansen (wat lekker niet hoeft voor mij) en anders alleen op maandag college. (y)
quote:Ik ken het gevoel.... Sterkte meid
weer het moeilijke weekend achter de rug met de dag waarop mijn vader 11 jaar geleden overleed.en mijn hemel wat heb ik het er moeilijk mee
ot: Verschrikkelijk gezellig weekend gehad.. eerst gewerkt, en vervolgens zaterdagavond en ook zondag hele dag feest gehad ivm verjaardag van mn vriend, die 21 werd zondag...
Het lijkt wel of ik iedere dag meer van m ga houden.. .. ik vind het zooo heerlijk, iedere dag weer, om bij m te zijn... om midden in de nacht wakker te worden van een kusje op mn neus.. en dan vervolgens weer twee uur liggen praten over van alles.. *sigh* .. ik ben nog zoo heeerlijk verliefd en gek op die jongen .. heb er gewoon geen woorden voor
..
Ik mis haar zo erg en de vraag of ze echt nooit wat voor me gevoeld heeft maalt door mijn kop.
Als ze echt geen gevoelens heeft (gehad) dan zijn al die ik hou van jou's en alle dingen die we deden leugens... dan is ze... ik durf het niet uit te spreken... niet eens op te schrijven.
quote:* Stereotomy trekt aan hardsilence!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 komop meid! Los van hem, los van hem, los van hem! Je hebt hem niet nodig om je goed te voelen, je hebt daarvoor alleen jezelf nodig. En als alles zo goed is als in je dromen, waarom zijn het dan alleen je dromen, en niet de werkelijkheid? Je bent op zoek naar iemand anders, lief hardsilenceje, naar iemand anders die jou ook kan liefhebben. Het is altijd mooier om de vlinder te willen wórden als je nog steeds een rups bent, maar zoek dan wel iemand uit die je de kans wil geven zijn vlinder te zijn.
Op dinsdag 18 november 2003 00:28 schreef hardsilence het volgende:
Vastgekleefd aan iemand, maar het is tijd om losgerukt te worden, dat voelt zwaar kut!!!
... ik doe ook maar een gokje naar wat jou dwarszit hoor, lief hardsilenceje....
Ik heb net gewebcamt met mijn lief in Amerika , maar ondertussen weer niks voor tentamens geleerd.
En ze heeft wat dingen gezegd die ik niet leuk vond, maar veel daarvan zijn terug te leiden op mijn onzekerheid, en wat vinden vrouwen niet leuk... juist. Onzekerheid....
quote:Dit stukje slaat zo op haar...
Op dinsdag 18 november 2003 01:26 schreef Stereotomy het volgende:
* Stereotomy trekt aan hardsilence!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 komop meid! Los van hem, los van hem, los van hem! Je hebt hem niet nodig om je goed te voelen, je hebt daarvoor alleen jezelf nodig. En als alles zo goed is als in je dromen, waarom zijn het dan alleen je dromen, en niet de werkelijkheid? Je bent op zoek naar iemand anders, lief hardsilenceje, naar iemand anders die jou ook kan liefhebben. Het is altijd mooier om de vlinder te willen wórden als je nog steeds een rups bent, maar zoek dan wel iemand uit die je de kans wil geven zijn vlinder te zijn.
quote:Als t vuur gedoofd is, als t vuur gedoofd is..dan komen de wolven.....
Op dinsdag 18 november 2003 08:37 schreef Xilantof het volgende:
voor wie ik pijn doe vergeef me me gemis, maar alles gaat verkeerd en weet je wat het is....
quote:idd,
Op dinsdag 18 november 2003 08:44 schreef Minkeltje het volgende:[..]
Als t vuur gedoofd is, als t vuur gedoofd is..dan komen de wolven.....
quote:* addie84 steekt xilantof een hart onder de riem..
Op dinsdag 18 november 2003 08:46 schreef Xilantof het volgende:[..]
idd,
maar zo voel me wel, heb het idee alsof ik alles fout doe nu
xil: je hebt mail
quote:ik ben blij dat t zo goed gaat tussen jullie!!!
Op maandag 17 november 2003 23:17 schreef diannetjhu het volgende:[..]
Ik ken het gevoel.... Sterkte meid
![]()
ot: Verschrikkelijk gezellig weekend gehad.. eerst gewerkt, en vervolgens zaterdagavond en ook zondag hele dag feest gehad ivm verjaardag van mn vriend, die 21 werd zondag...
Het lijkt wel of ik iedere dag meer van m ga houden..
.. ik vind het zooo heerlijk, iedere dag weer, om bij m te zijn... om midden in de nacht wakker te worden van een kusje op mn neus.. en dan vervolgens weer twee uur liggen praten over van alles.. *sigh* .. ik ben nog zoo heeerlijk verliefd en gek op die jongen .. heb er gewoon geen woorden voor
..
ot ik voel me goed....beetje moe nog alleen...
quote:* Peregrijn geeft DE een dikke knuffel
Ik ken het, voor mij is Sinterklaastijd ook nooit zo prettig Ik hoop dat je steun kunt vinden in de herinneringen aan je vader.
En ik zit gdvrdmm ergens anders met mijn gedachten.
Alleen nu weer een kut dag omdat ik hier op school moet zitten tot 5 uur. Ach ja, net zoals vele anders ook verliefd
ik kan niet praten van de keelpijn
echt alles doet zeer. Dus ik heb me lekker ziek gemeld van school
quote:How come ?
Op dinsdag 18 november 2003 08:46 schreef Xilantof het volgende:[..]
idd,
maar zo voel me wel, heb het idee alsof ik alles fout doe nu
quote:na 1 nacht wakker liggen, en liggen denken, dan bedenk je dingen...
Op dinsdag 18 november 2003 11:46 schreef Minkeltje het volgende:[..]
How come ?
OT:
het gaat dus niet echt super.
Maar zolang ik nog even hier binnen kan blijven gaat het prima.. uitgeslapen, beetje begonnen met kamer opruimen, dat was errrug nodig .. nu aan mn ontbijt en straks dan maar de regen in.. *zucht*
*zwaait naar iedereen *
Maar morgen zie ik vast de zon weer
quote:tussen je benen?
Op dinsdag 18 november 2003 11:53 schreef Frenkie het volgende:
(ik werd wakker aan de andere kant van mijn bed helemaal ingewikkeld en met mijn kussen op een hele rare plaats)
ot: met mij gaat het vrij goed, niets te klagen eigenlijk
nou jah, ben alleen een beetje lui en dat zou ik liever anders zien
quote:de gedachte dat ik dalijk naar m'n kamer moet fietsen en nog moet afwassen voordat ik kan gaan koken Yoepie
Op dinsdag 18 november 2003 17:26 schreef thaleia het volgende:
De gedachte dat ik vandaag de deur niet meer uithoef in dit pisweer maakt me erg gelukkig
quote:Ik ook. Het is elke dag weer hetzelfde liedje. Is dat een troost?
Op dinsdag 18 november 2003 17:30 schreef c0rneel het volgende:
en nog moet afwassen voordat ik kan gaan koken
Ik heb 39.4 graden...
Maar voor de rest wel goed, is ook wel eens lekker, paar daagjes thuis.
quote:Succes
Op dinsdag 18 november 2003 18:03 schreef Riann het volgende:
Nog steeds ziekmaar ik ga toch maar even naar autotheorieles
quote:19 dec voor theorie
Op dinsdag 18 november 2003 18:09 schreef DaFrenk het volgende:[..]
Succes
![]()
Al een datum voor theorie/praktijk exames?
spannenddddddddd
quote:*knuf*
Op dinsdag 18 november 2003 20:40 schreef BloodyLotte het volgende:
StrontstrontSTRONTchaggerijnig. Gadverdamme.
ik voel me best aardig
Mijn verkoudheid is vanaf morgen weg heb ik besloten!
Ik voel me prima, en zie uit naar het komend weekend. Tevens voel ik me lichtelijk opgewonden omdat [begin mededeling voor Moonah en Koekepan] we verdomme nog echt door die selectie voor 2 voor 12 heen zijn gekomen ook! [einde mededeling voor Moonah en Koekepan]
quote:Whhoooeehhoooeeei! Jeuheu! Jeuheu!
Op dinsdag 18 november 2003 23:38 schreef thaleia het volgende:
[begin mededeling voor Moonah en Koekepan] we verdomme nog echt door die selectie voor 2 voor 12 heen zijn gekomen ook! [einde mededeling voor Moonah en Koekepan]![]()
![]()
Oh, en ik voel me goed. Zuske logeert hier gezellig.
quote:Ik wou dat mijn vriendin dat kon zeggen
Op woensdag 19 november 2003 08:58 schreef afhrodite het volgende:
Voel me super blij en gelukkig want ik heb de liefste vriend van de wereld![]()
![]()
![]()
![]()
Verder baal ik dat onze honden ziek zijn en ik de rotzooi op moet ruimen
Helemaal vergeten: het is feest vandaag want poes Bailey is vandaag jarig (1)
quote:succes
Op woensdag 19 november 2003 10:25 schreef Peregrijn het volgende:
Gespannen, straks om 13:00 tot 15:00 "groen licht"-vergadering, waarin besloten wordt of ik mag afstuderen op 12 december. Waarschijnlijk zit het wel goed, maar de zenuwen beginnen toch te kriebelen.
druk bezig met het leren van mn geschiedenis tentamen over Japan, Dekolonisatie, India en Zuid-Afrika
allemaal erg boeiend, maar als je de afgelopen week bijna niets anders gedaan hebt, wordt je het wel eens zat
Heb een nieuwe autorijexamendatum, dus ook weer lekker zenuwachtig, en euhm.... jah..
voel me verder prima
'ruzie' uitgepraat met mn lieve beste vriend en das allemaal weer goei
en dan morgen na school naar m'n vriendin en dan vrijdag naar lan=life 5. Dus gaat goed hierzo en heb zin in morgen tm zondag
Ik weet het even niet meer, maar dat komt wel weer..... Het enige wat ik nu weet is dat ik mezelf moet beschermen en dat doe ik ook. En wat ik ook weet, is dat ik een geheel nieuw en ander leven ga leiden.
Sorry voor de mensen die ik misschien voor hun gevoel in de staak ga laten, maar ik ben er ook nog. Ik heb totaal geen zin meer in zware depressies die ik ook ooit hen gehad, daar pas ik voor.
Het hele gezin siddert ende beeft...
quote:
Op woensdag 19 november 2003 13:04 schreef shmoopy het volgende:
Als ik nu niet heel snel ongesteld wordt, ontplof ik.Het hele gezin siddert ende beeft...
zit nou 3,5 uur op mijn werk en heb van die 3,5 uur maar een half uur actief gedaan .er is geen reet te doen
quote:Jah, en ik heb net het hele huis weer netjes in de verf dus...
Op woensdag 19 november 2003 13:08 schreef zwaaibaai het volgende:[..]
Behold for the pms-monster
quote:Tenk joe!
Op dinsdag 18 november 2003 20:54 schreef Party_P het volgende:[..]
*knuf*
ik voel me best aardig
quote:
Op woensdag 19 november 2003 15:34 schreef Peregrijn het volgende:![]()
zie sig en ondertitel
quote:Gefeli
zie sig en ondertitel
quote:en slechter dan morgen
Op woensdag 19 november 2003 14:15 schreef Xilantof het volgende:
wat beter dan ik me gisteren voelde...
heb zo ontzettend hard geleerd.. maar je zal zien dat ik weer dichtklap...
bah..
verder straks lekker autorijden en vroeg slapen maar
quote:
Op woensdag 19 november 2003 15:34 schreef DarkElf het volgende:
quote:Dank jullie
Op woensdag 19 november 2003 15:49 schreef Faithy het volgende:Gefeli
quote:Geniet ervan
Op woensdag 19 november 2003 16:18 schreef Peregrijn het volgende:[..]
[..]Dank jullie
Ik voel mij nu dan ook erg vrolijk, al moet ik nog wel wat aanpassingen aan mijn scriptie doen. Nog twee weken bikkelen en dan moet de definitieve scriptie ingeleverd worden. Dat is echter allemaal zaak voor morgen. Nu ga ik naar huis en een beperkt feestje vieren.
echt gaaf
zou het zelf niet kunnen, dus extra bewondering
quote:en het is nog goed ontvangen ook!
Op woensdag 19 november 2003 15:27 schreef DarkElf het volgende:
Trots dat ik eens de wijze geweest ben en een soort staakt het vuren voorgesteld heb aan een persoon.
quote:Gefeliciteerd!!!
zie sig en ondertitel
Ik báál er echt van dat ik geen geld heb. Ik kan echt niks daardoor. Wordt gedwongen om thuis te zitten waar ik de helft van de tijd niks te doen heb. Kan niet naar de bios met een vriendin ofzow, of zelfs maar verjaardags- en sinterklaascadeautjes kopen.
Natuurlijk was ik ook al op het briljante idee gekomen een baantje te zoeken. Ben al bijna 5 maanden op zoek Ben een maand geleden ein-de-lijk aangenomen voor een baantje voor maar 12 uur. Niet veel en verdient ook maar minimumjeugdloon, maar het is tenminste iets. Een begin. Alleen ben ik daar nog steeds niet daadwerkelijk begonnen!!
Waarom het allemaal zo lang moet duren weet ik ook niet, maar met een beetje geluk kan ik volgende week dan eindelijk beginnen, en heb ik eind december eindelijk wat salaris.
Verder heb ik één ander sollicitatiegesprek gehad, maar daar ben ik niet aangenomen. Verder reageert gewoon niemand op mijn brieven. Zelfs bij het uitzendbureau hadden ze niks voor me.
Nou komen er natuurlijk allemaal reactie's dat ik harder moet proberen, bij nog meer uitzendbureau's inschrijven en nog tig brieven de deur uit moet doen. En dat doe ik ook nog wel, ik blijf het nog wel proberen. Maar ik ben het gewoon even helemaal zat!
En dat moest ik even kwijt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |